PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor Vicky!



David
21-04-06, 22:10
Na Katrina nu extreme droogte in Louisiana

Uitgegeven: 21 april 2006 21:46
Laatst gewijzigd: 21 april 2006 21:47

NEW ORLEANS - Het zuiden van de Amerikaanse staat Louisiana, dat ongeveer zes maanden geleden deels onder water stond door de orkanen Katrina en Rita, kampt met een enorme droogte. Volgens Amerikaanse media lijdt de regio onder gevolgen van het meteorologisch fenomeen La Niņa, waardoor het klimaat tijdelijk is veranderd.

De problemen zijn vooral merkbaar voor de landbouw en dan vooral voor de belangrijke rijstteelt. Door de orkanen overstroomden de rijstvelden met zout water. Zelfs met normale regenval zou het tot achttien maanden duren voordat de velden "schoongespoeld" zijn, maar nu duurt het waarschijnlijk veel langer.

Al3arbi
21-04-06, 22:11
Ook Vicky is daar niet blij mee. Die arme mensen hebben daar niet om gevraagd. Beetje jammer, David. Al die grappen om andermans leed.

mark61
21-04-06, 22:11
Wizdom zit toch in de meteorologie?

Ik ben blij te zien dat het weer de schuld van Het Meisje is, Broeder.

Tomas
21-04-06, 22:13
Geplaatst door mark61
Wizdom zit toch in de meteorologie?

Ik ben blij te zien dat het weer de schuld van Het Meisje is, Broeder.

Ik meen dat ie de weergoden heeft laten vallen. 't zijn nu de goden van ziektes.

tukkersterror
21-04-06, 22:17
Verdorie ik dach eindelijk aktie na een paar slappe dagen..............

Weer mis :D

mark61
21-04-06, 22:17
Geplaatst door Al3arbi
Ook Vicky is daar niet blij mee. Die arme mensen hebben daar niet om gevraagd. Beetje jammer, David. Al die grappen om andermans leed.

Ik zie jou nooit klagen als Wizdom weer s klaarkomt van het zoveelste Godsgericht tegen den ongelovige, dan wel zwakgelovige.

Ik zie de grap om andermans leed niet. Al die al helemaal niet.

Vicky is daar welzeker erg blij mee. Vraag het hem maar.

David
21-04-06, 22:19
Geplaatst door Al3arbi
Ook Vicky is daar niet blij mee. Die arme mensen hebben daar niet om gevraagd. Beetje jammer, David. Al die grappen om andermans leed.


Al die grappen. :moe:

Ik maakte geen grap, ik plaatste een bericht.




Geplaatst door Al3arbi
Vergeet mijn onzin.

Al3arbi
21-04-06, 22:21
Geplaatst door mark61
Ik zie jou nooit klagen als Wizdom weer s klaarkomt van het zoveelste Godsgericht tegen den ongelovige, dan wel zwakgelovige.

Ik zie de grap om andermans leed niet. Al die al helemaal niet.

Vicky is daar welzeker erg blij mee. Vraag het hem maar.

Heb je mij uberhaupt in `n Wizdom topic gezien, sommige dingen sla ik gewoon over.

@David, excuses voor het misverstand.

David
21-04-06, 22:21
Geplaatst door Al3arbi
Heb je mij uberhaupt in `n Wizdom topic gezien, sommige dingen sla ik gewoon over.

@David, excuses voor het misverstand.




Geen punt, broeder.

mark61
21-04-06, 22:32
Geplaatst door Al3arbi
Heb je mij uberhaupt in `n Wizdom topic gezien, sommige dingen sla ik gewoon over.

Goed zo. Ik wou dat ik al zo ver was. blimey

Al3arbi
21-04-06, 22:33
Geplaatst door David
Geen punt, broeder.


Wederom, Miss Understood.

David
21-04-06, 22:35
Geplaatst door Al3arbi
Wederom, Miss Understood.


:haha:


Zeg maar Meneer, hoor.