PDA

Bekijk Volledige Versie : Riffi vraagt zich af of hij een riffia tegenkomt

khalid_30
22-04-06, 10:00
Salam, ben hier nieuw.
Ik weet niet of dat de juiste weg is.
Maar je probeert het toch maar.
Waar ik veel waarde aan hecht is.
Geloof, liefst een berber of een riffia.
Moet niet hoor. En verder een mooi leventje opbouwen.. Verder ik ben een jongen van t belgisch limburg. 31 jaar, zie er gewoontjes uit. Als er intresse of vraag is, laat ze mij gerust weten.
Beslama...

Mohsien
27-04-06, 20:06
Ik denk dat de kans op een Amazigh meid hier te vinden heeel erg klein is of misschien nihil.
Naar Rif gaan en een hele lieve mooie meid kiezen is de enige oplossing. Dat ga ik ook doen. Binnen 2 maanden zal ik naar Marokko vertrekken om een meid te zoeken.

MissPerlaBrilla
02-06-06, 14:12
Mohsien,, Huuhhh?!
Een Berbers meisje vinden moeilijk? Bwahahahaha

Laat me niet lachen man!

Weet niet of het ook zo is in Holland maar in België is 90precent-spijtig genoeg- Berbers!

Ik bn zelf maar half,, maar Berberse meisjes(natuuuurlijk niet allemaal hé) zijn niets gewoon. In België altans,,

maar ja!

Adios*

Mohsien
02-06-06, 21:12
Geplaatst door MissPerlaBrilla
Mohsien,, Huuhhh?!

Laat me niet lachen man!

Weet niet of het ook zo is in Holland maar in België is 90precent-spijtig genoeg- Berbers!

Adios*
Waar spijtig?

In Nederland zijn ook veel Berberse meiden te vinden. Maar ik beperk me tot meiden die niet getrouwd en ouder dan 23 zijn. Via internet kom je een meid van 23 en ouder, maar dan heb je geen match. Niet dezelfde ideeën, elkaar niet leuk vinden, etc.

Humble
03-06-06, 20:05
Mohsien,, Huuhhh?!

Laat me niet lachen man!

Ik bn zelf maar half,, maar Berberse meisjes(natuuuurlijk niet allemaal hé) zijn niets gewoon. In België altans,,

maar ja!

Adios*

oei oei,negatief beeld heb jij? waarschijnlijk de verkeerde mensen ontmoet. niet alle berbermeisjes zijn niets. we streven toch allemaal naar het iets zijn? kwestie om een verschil te maken in de maatschappij van vandaag...
ik weet dat je in je bericht zei: natuuurlijk niet allemaal, maar ik wilde je eventjes zeggen, dat we niet allemaal gelijk zijn en diegene die ervoor zorgen dat we niets zijn, zijn de boosdoeners en die horen bij de categorie nietsnutten, en niet bij de categorie berbers
dit is geen aanval op jou hoor, wees maar gerust :) sorry als ik zo overkwam :)
dikke zoen!

MissPerlaBrilla
06-06-06, 17:25
Ja,, daar hb je natuurlijk gelijk in,,

Sorry als mijn bericht zo Anti- Berbers ovrrkwam,,

Maar ja,, khb nu eenmaal-spijtig-veel meegemaakt met mijn berberse famillie enz,,

Maar ik bedoel niet elke berber hé:d

Adios*

Butters
11-06-06, 22:34
Nou ik praat niet voor alle meiden maar ik ken heel wat marokkaanse meiden die totaal de weg kwijt zijn berbers en arabisch wat die meiden tegenwoordig allemaal normaal vinden is echt te gek voor woorden. maar wij marokkaanse jongens kunne er ook wel wat van maar die meiden zijn toch een stuk erger vind ik. dus of je een riffia hier tegenkomt die nog een beetje marokkaanse normen en waarden kent nou ik hoopt het voor je.
En ik moet er wel bij zeggen dat er volgens mij wel heel wat goede meiden zijn maar of je daar makkelijk in contact mee komt ????

Humble
12-06-06, 18:07
Geplaatst door Butters
Nou ik praat niet voor alle meiden maar ik ken heel wat marokkaanse meiden die totaal de weg kwijt zijn berbers en arabisch wat die meiden tegenwoordig allemaal normaal vinden is echt te gek voor woorden. maar wij marokkaanse jongens kunne er ook wel wat van maar die meiden zijn toch een stuk erger vind ik. dus of je een riffia hier tegenkomt die nog een beetje marokkaanse normen en waarden kent nou ik hoopt het voor je.
En ik moet er wel bij zeggen dat er volgens mij wel heel wat goede meiden zijn maar of je daar makkelijk in contact mee komt ????

oei oei...voor zover ik weet, zijn alle (berberse) meisjes in mijn omgeving en ik toch wel braaf hoor. braafjes een hoofddoekje, lekker studeren om voor een goede diploma te gaan...
jammer dat sommige meisjes hun waardigheid verliezen gwn voor een jongen...

maradona10
17-06-06, 18:45
Geplaatst door nathaliea
haha jeh wanhopige mensen che

echt wel......

goldielocks
21-06-06, 16:31
Geplaatst door Mohsien
Ik denk dat de kans op een Amazigh meid hier te vinden heeel erg klein is of misschien nihil.
Naar Rif gaan en een hele lieve mooie meid kiezen is de enige oplossing. Dat ga ik ook doen. Binnen 2 maanden zal ik naar Marokko vertrekken om een meid te zoeken.

Er zitten zoveel mensen in nederland en jij gaat naar marocco om een meisje te vinden, ..........dit vind ik tot de dag vandaag raar

khalid_30
21-06-06, 22:30
bedankt voor de reakties allen, het was de bedoelling om hier een mening over te geven... en het gaat hier goed zie ik.
Nee maar het is gewoon zo. waar kom je de juiste tegen, dat vind ik wel best lastig.... daarmee die gedachte van nu kan ik beter ene van marokko trouwen voor ik 60 ben... :fpiraat: :fpiraat:

goldielocks
21-06-06, 23:28
Jij wil naar marocco gaan om een vrouw te zoeken en jullie hebben weinig in gemeen. Jullie wonen in verschillende wereld delen. Misschien spreken jullie hetzelfde taal en misschien ook hetzelfde achtergrond maar hebben jullie het zelfde gewoontes. Jullie zijn anders omdat jullie ergens anders wonen. Jij wil daarna dat zij haar familie achterlaat en hiernaartoe komen om aante passen. wat niet voor iedereen voor de hand ligt. Tuurlijk zal zij ja zeggen ...beter toekomst misschien, wie weet
Later ga je merken dat je misschien met de verkeerde trouwde omdat jij elkaar niet eerst leren kennen. Met iemand samenwonen is niet hetzelfde als op vakantie gaan.
Je kan het zeker doen als je niet voor de echte liefde gaat

MissPerlaBrilla
29-06-06, 18:34
Tzz, marokkaanse jongens--> TFOE!!

Eerst het lekker uithangen bij de Belgen of de Hollandse meiden
en daarna een berggeit/maagd in Marokko zoeken.

Is dit wat jullie noemen normaal?!
Sorry hé; maar de meeste marokkaanse jongens zijn fucked up!!

Wij marokkaanse meiden hebben nooit geluk hé!!:s

Wij mogen het niet uithangen of onze broers hangen ons op,
en later hebben we klein kans om met een normale man te trouwen want die zoeken allemaal bergmeiden.

Ik heb al een oplossing gevonden, Meiden!

Trouw met een Belg/Hollander:p
(die wel moslim is hé;) )

Ik heb de mijne al-hoop ik- gevonden:p
Hij is Spanjaard, lekker, moslim en suprrlief voor me!

Hij werkt zelf(helal dan nog wel).
Veel beter dan die marokkaanse -drugsdealende- jongens!!

Alé Adios*
Imane.

goldielocks
29-06-06, 18:56
Tzz, marokkaanse jongens--> TFOE!!

Eerst het lekker uithangen bij de Belgen of de Hollandse meiden
en daarna een berggeit/maagd in Marokko zoeken.

Is dit wat jullie noemen normaal?!
Sorry hé; maar de meeste marokkaanse jongens zijn fucked up!!

Wij marokkaanse meiden hebben nooit geluk hé!!:s

Wij mogen het niet uithangen of onze broers hangen ons op,
en later hebben we klein kans om met een normale man te trouwen want die zoeken allemaal bergmeiden.

Ik heb al een oplossing gevonden, Meiden!

Trouw met een Belg/Hollander:p
(die wel moslim is hé;) )

Ik heb de mijne al-hoop ik- gevonden:p
Hij is Spanjaard, lekker, moslim en suprrlief voor me!

Hij werkt zelf(helal dan nog wel).
Veel beter dan die marokkaanse -drugsdealende- jongens!!

Alé Adios*
Imane.

All power to yah girl,

er zijn wel normale marokaanse mannen (nederlandse)maar ja waar blijven die eh
of ze zijn alle maal f... up kan
ha dat zou nou lachen zijn, dan moet ik ook als deze naar de buitenland

khalid_30
29-06-06, 21:50
nu we toch bezig zijn. je hebt overal goed en minder goed tot slecht en super slecht.

er zijn er zo ook veel meisjes hoor. maar de meeste doen dat stiekem...

niet dat ik wil zeggen dat de jongeren in marokko allemaal braaf zijn...

voor mij zou t niet uitmaken van waar mijn vrouw zou komen. als ze maar moslim is en haar eigen is en blijft om samen een gelukkig leventje te stichten...

berggeit of een ezel kies maar uit....

bni-bouiachlady
02-07-06, 14:22
Geplaatst door Mohsien

hoezo is het moelijk om hier een rifi meid te vinde. er zijn er zat hoor. gneog leuke mooie rifi meiden .daar heb je marokko niet voor nodig dat is tegewoordig hast onmogleijk om ze dar vandaan te halen. waarom moelijk doen als ht makkelijk kan. maar ik wens jullie beide heel veel succes in het vinden van jullie levenspartner. het gat immers niet om war e vandaan komt maar om wie ze is als persoon.

salam oe alaikom

bni_bouiaschlady
:fparty: