PDA

Bekijk Volledige Versie : Een moslimvrouw met een hoofdoek het NOS journaal laten presenteren????



EL MOKHTARI
22-04-06, 15:11
Moet kunnen toch?

zie filmpje: http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/2465

Tomas
22-04-06, 15:15
Geplaatst door EL MOKHTARI
Moet kunnen toch?

zie filmpje: http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/2465


Die hoofddoek is niet zo zeer nodig, maar een bril des te meer. Zie maar hoe ze haar ogen dichtknijpt om de viewover te kunnen lezen.

Victory
22-04-06, 15:16
Heel mooi. Het wordt tijd dat we overal op tv te zien zijn.

David
22-04-06, 15:19
Geplaatst door Victory
Heel mooi. Het wordt tijd dat we overal op tv te zien zijn.


Er zijn al regelmatig professoren op televisie.

Tomas
22-04-06, 15:19
Geplaatst door Victory
Heel mooi. Het wordt tijd dat we overal op tv te zien zijn.

Maar eerst een non, dan een joodse fundi, dan een hari krischa, en daarna komen jullie pas een keer. Misschien.

Cherry Bo
22-04-06, 15:21
Geplaatst door Victory
Heel mooi. Het wordt tijd dat we overal op tv te zien zijn.

Marokko lijkt me een mooi begin.

Tomas
22-04-06, 15:50
Geplaatst door Tomas
Maar eerst een non, dan een joodse fundi, dan een hari krischa, en daarna komen jullie pas een keer. Misschien.

Eigenlijk geloof ik dat deze allemaal meer kans maken dan een atheist met een t-shirt waarop zijn mening staat over religie.

waterfiets
22-04-06, 16:11
Raar dat ze bij die straatinterviews alleen de vragen voorleggen aan mannen met hoofddoekjes en vrouwen met rood haar. In ieder geval heb ik het gevoel dat mij wat opgedrongen wordt. Eerst die dolle minna's die hun BH's wegwierpen, toen die homo's die zo nodig met een roze driehoek op moesten lopen en nu dit weer. Het heeft niks met vrijheid te maken maar juist met conformisme. Je zal weer zien hoe hele stadswijken binnenkort verbouwd worden om in alle 'vrijheid' van het WK te genieten. Moslima's hebben last van oranje gekte.

tukkersterror
22-04-06, 16:12
Ik snap godverdomme niet wat die kut wijven hier zeuren over die kloten hoofddoek iedere keer weer!!!

A. Het heeft niets te maken met het geloof........
B. Turkeije, Marokko, Tunesie zie je bijna geen vrouw meer met een hoofddoek.
C. Op TV in een paar landen na zie je geen enkele omroepster of vrouwelijke artiest met een hoofddoek.

De enigste oorzaak dat de vrouwen hier een hoofddoek moeten dragen is dat hun mannen zo lelijk zijn dat ze bang zijn de vrouwen te verliezen aan westerse mannen dat is het enigste wat ik kan bedenken.
Want hoe lelijker ik zou wezen hoemeer ik mijn vrouw ook onaantrekelijk zou kleden, van hoofddoek naar Burqa tot aan een laken met twee gaten erin!!!

Vlieg naar de maan met die hoofddoeken manie, als God het wil!!!

AMEN!!!

David
22-04-06, 16:18
Wijven moeten geen journaal presenteren.

MaRiaH
22-04-06, 16:20
Geplaatst door tukkersterror
Ik snap godverdomme niet wat die kut wijven hier zeuren over die kloten hoofddoek iedere keer weer!!!


denk aan je hart...

Er komt ECHT GEEN vrouw met hooddoek op TV voor het journaal.
Het nieuws heeft ten doel een objectieve visie te brengen, de kleding van presentatrices is altijd onopvallend en mag zeker geen uiting zijn van enig geloof oid. Is het nooit geweest en zal het nooit worden.

Tenzij Nederland een islamitische staat zou worden waarin objectiviteit uit den boze is..
maar dan is er geen maroc.nl meer.. en ik ook niet meer..
want dat gaat over mijn lijk :D . :engel:

Maar goh wat grappig dat jij je zo op laat fokken..
da's allemaal angst.. :corcky:

waterfiets
22-04-06, 16:30
Geplaatst door tukkersterror
Vlieg naar de maan met die hoofddoeken manie, als God het wil!!!


Astronauten met hoofddoekjes ? Daar is al een topic over (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=184170&pagenumber=1) .

David
22-04-06, 16:33
Geplaatst door waterfiets
Astronauten met hoofddoekjes ?


Het moet allemaal kunnen!

MaRiaH
22-04-06, 16:38
Geplaatst door David
Het moet allemaal kunnen!

Waren de goden astr(kosm)onauten? :hihi:

(Boek van Erich von Däniken)

tukkersterror
22-04-06, 16:39
Geplaatst door MaRiaH
denk aan je hart...

Er komt ECHT GEEN vrouw met hooddoek op TV voor het journaal.
Het nieuws heeft ten doel een objectieve visie te brengen, de kleding van presentatrices is altijd onopvallend en mag zeker geen uiting zijn van enig geloof oid. Is het nooit geweest en zal het nooit worden.

Tenzij Nederland een islamitische staat zou worden waarin objectiviteit uit den boze is..
maar dan is er geen maroc.nl meer.. en ik ook niet meer..
want dat gaat over mijn lijk :D . :engel:

Maar goh wat grappig dat jij je zo op laat fokken..
da's allemaal angst.. :corcky:

Ik heb geen hart, maar met al dat gezeur over die hoofddoeken iedere keer, gestoort word je ervan.

Die angst dat klopt wel, had het vanmorgen nog toen ik moest afdrogen en zag mijn theedoek, trannen sprongen me in de ogen, begon te trillen op mijn benen.
Ben ook direct in een hoekje gaan zitten te wachten tot mijn werkmanie weer over was:hihi:

Ik heb persoonlijk niets tegen hoofddoekjes, mits zij vrolijk zijn, modern en kleuren bij hun kleren.
Maar soms zie je van die gedrochten dat zelfs hun eigen man er achter gaat lopen, die heeft dan ook zoiets van isse niet mij vrouw hoor, hoort nie bij mij.
Ik heb wel snor maar echt niet mijn vrouw hoor, ik loop hier vrouw daar, dus niet mijn vrouw.
Je zult s'morgens maar wakker worden naast zoiets, je zou direct wensen dat je dood was, hartstike dood. :D

Nee doe mij dan maar een lief klein :nijn: die kun je nog slachten als je het niet aanstaat.:lol:

tukkersterror
22-04-06, 16:41
Geplaatst door MaRiaH
Waren de goden astr(kosm)onauten? :hihi:

(Boek van Erich von Däniken)

Goed boek, ook gelezen!!!