PDA

Bekijk Volledige Versie : Ebru Umar krijgt vuistslag



jochie
23-04-06, 10:12
AMSTERDAM - Schrijfster Ebru Umar is voor haar huis mishandeld door twee Marokkaanse jongens. De 35-jarige Amsterdamse van Turkse komaf kreeg een vuistslag in het gezicht nadat ze was herkend als columniste en deelneemster aan tv-debatten over de multiculturele samenleving.


Umar, die bekend werd door haar columns op de website van Theo van Gogh, heeft aan de mishandeling pijn aan haar gezicht overgehouden. Inmiddels heeft zij aangifte gedaan bij de Amsterdamse politie, die dit niet wil bevestigen. "Volgens een richtlijn van burgemeester Cohen mogen wij niets over dergelijke zaken zeggen", meldt een woordvoerder van het korps.

Het incident vond vrijdagmiddag plaats, vertelt de hevig geschrokken Umar. " Ik liep vanaf het Westerpark mijn eigen buurt De Baarsjes in. Een Surinaamse mevrouw groette me met 'dag bekende mevrouw van de tv' en ik groette terug. Achter me hoorde ik twee Marokkaanse jongens tegen elkaar zeggen 'dat is d'r' en ik merkte dat ze achter me aan liepen."

waterfiets
23-04-06, 10:16
Ja sommigen hebben het niet zo op de vrijheid van meningsuiting in deze samenleving. Zeker niet als het vrouwen betreft.

Eigenwijz
23-04-06, 10:27
Van mij mogen ze gerust 20 stokslagen en jaartje leger in. Discipline en Respekt leren, stelletje malloten.

Aicha1976
23-04-06, 10:38
Stelletje gefrustreerde randdebielen met veel te veel tijd om handen :rolleyes:

Good Kahuna
23-04-06, 10:41
Geplaatst door jochie
Het incident vond vrijdagmiddag plaats, vertelt de hevig geschrokken Umar. " Ik liep vanaf het Westerpark mijn eigen buurt De Baarsjes in. Een Surinaamse mevrouw groette me met 'dag bekende mevrouw van de tv' en ik groette terug. Achter me hoorde ik twee Marokkaanse jongens tegen elkaar zeggen 'dat is d'r' en ik merkte dat ze achter me aan liepen."

Beetje een cliffhanger. Wat gebeurde er nou verder, behalve dat ze klappen kreeg?

Lekker dapper trouwens, een vrouw slaan. Stelletje tuig.

carpin
23-04-06, 12:10
Wat een lafaards, dat ze dat durven om met z'n tweeen een vrouw te slaan en dan weg rennen.

knuppeltje
23-04-06, 12:14
Geplaatst door carpin
Wat een lafaards, dat ze dat durven om met z'n tweeen een vrouw te slaan en dan weg rennen.

Zullen echt geen homo's zijn.

SALAHDIEN
23-04-06, 12:19
Geplaatst door jochie
AMSTERDAM - .... Inmiddels heeft zij aangifte gedaan bij de Amsterdamse politie, die dit niet wil bevestigen . "Volgens een richtlijn van burgemeester Cohen mogen wij niets over dergelijke zaken zeggen", meldt een woordvoerder van het korps.

....." Dat de politie dit niet wil bevestigen, zegt al genoeg...welke smoes burgemeester Cohen ook vertelt. Ubra Umar heeft al geruime tijd de reputatie om moslims en de Islam in een zwart daglicht te stellen; het zou dan ook helemaal geen verrassing zijn indien dit weer een zoveelste stunt is van haar om Marokkanen een pen, druipend van hatelijke inkt, in de rug te planten.

Vooraleer van stapel te lopen om deze berichtgeving zonder enige bewijsvoering, is het aangewezen om te wachten op een officiële bevestiging van dit zoveelste Umar-verhaal door de politie...wat weinig waarschijnlijk is.

SALAHDIN

SALAHDIEN
23-04-06, 12:21
Geplaatst door carpin
Wat een lafaards, dat ze dat durven om met z'n tweeen een vrouw te slaan en dan weg rennen. Er bestaan geen bewijzen die het verhaal van Umar bevestigen....Zelfs de politie wil dit niet bevestigen. Vreemd toch, niet?

SALAHDIN

carpin
23-04-06, 12:29
Jij vind alles vreemd aan morokanen uit de Baarsjes

barfly
23-04-06, 12:31
De moedige mudjahideen hebben hun walgelijke vijand weer overwonnen :duim:

David
23-04-06, 12:31
Geplaatst door SALAHDIEN
Dat de politie dit niet wil bevestigen, zegt al genoeg...welke smoes burgemeester Cohen ook vertelt. Ubra Umar heeft al geruime tijd de reputatie om moslims en de Islam in een zwart daglicht te stellen; het zou dan ook helemaal geen verrassing zijn indien dit weer een zoveelste stunt is van haar om Marokkanen een pen, druipend van hatelijke inkt, in de rug te planten.

Vooraleer van stapel te lopen om deze berichtgeving zonder enige bewijsvoering, is het aangewezen om te wachten op een officiële bevestiging van dit zoveelste Umar-verhaal door de politie...wat weinig waarschijnlijk is.

SALAHDIN


Waarschijnlijk heeft ze het verzonnen om de subsidie van het COC veilig te stellen.

~Panthera~
23-04-06, 12:39
Vast lesbisch, dan mag het.

waterfiets
23-04-06, 12:46
Geplaatst door SALAHDIEN
Er bestaan geen bewijzen die het verhaal van Umar bevestigen....Zelfs de politie wil dit niet bevestigen. Vreemd toch, niet?

SALAHDIN

Nooi gehoord van de wet op de privacy? De politie geeft nooit dit soort informatie.

nl-x
23-04-06, 12:53
Toch wel weer jammer dat er 2 randdebielen moeten zijn die hun handjes niet thuis kunnen houden. Ziek word je er toch van...?! Ik hoop dat ze opgepakt worden en duidelijk als voorbeeld worden gezet naar de rest van de mongolen die zich graag de stoere-bink-zonder-toekomst inbeeldt op straat.

Tomas
23-04-06, 13:45
Ik hoop niet dat ze oprecht verbaasd is over wat 'r is overkomen. Net zoals Theo focust zij zich voornamelijk op het bestaan van dit soort volk. Dat die bestaan weten we ondertussen allemaal wel. Hou daar dan ook rekening mee. Van Theo kon je het nog enigszins naief vinden dat ie zichzelf onaantastbaar achtte. Maar sinds zijn dood kan dat niet meer. Dat kan je dus niet meer naief vinden.

Seif
23-04-06, 13:51
Geplaatst door Tomas
Ik hoop niet dat ze oprecht verbaasd is over wat 'r is overkomen. Net zoals Theo focust zij zich voornamelijk op het bestaan van dit soort volk. Dat die bestaan weten we ondertussen allemaal wel. Hou daar dan ook rekening mee. Van Theo kon je het nog enigszins naief vinden dat ie zichzelf onaantastbaar achtte. Maar sinds zijn dood kan dat niet meer. Dat kan je dus niet meer naief vinden.

Dus bek dicht, of anders?

waterfiets
23-04-06, 13:54
Geplaatst door Tomas
Hou daar dan ook rekening mee.

Ja ja, zo' n beetje als de politie die vindt dat je een bordje in je auto moet hangen dat er niks van waarde in ligt, dat je je handschoenenvakje open moet laten en dat je niet een mooie auto moet rijden. Want je weet nu eenmaal dat er schorem is ...

Tomas
23-04-06, 13:55
Geplaatst door Seif
Dus bek dicht, of anders?

bodycards, politie bescherming, vechtsportlessen, incognito, whatever. Zolang je maar niet doet alsof je verbaast bent. Dat komt zo dom over als je levenstaak het aantonen dat dit soort volk bestaat is.

Tomas
23-04-06, 13:58
Geplaatst door waterfiets
Ja ja, zo' n beetje als de politie die vindt dat je een bordje in je auto moet hangen dat er niks van waarde in ligt, dat je je handschoenenvakje open moet laten en dat je niet een mooie auto moet rijden. Want je weet nu eenmaal dat er schorem is ...

Ik vind het meer te vergelijken met een column schrijven dat je je dure laptop niet gewoon in je dure cabrio kan laten liggen in a'dam. En daarna verbaasd zijn als ie in het echt gestolen wordt.

Cherry Bo
23-04-06, 14:03
Geplaatst door Tomas

Ik hoop niet dat ze oprecht verbaasd is over wat 'r is overkomen.

Ik denk het niet hoor.
Ze woont in de Baarsjes, daar gebeurt wel meer.
Nu was zíj aan de beurt.

Seif
23-04-06, 14:03
Geplaatst door Tomas
bodycards, politie bescherming, vechtsportlessen, incognito, whatever. Zolang je maar niet doet alsof je verbaast bent. Dat komt zo dom over als je levenstaak het aantonen dat dit soort volk bestaat is.

Dan is het goed. Dacht even je niet meer te herkennen. En dat je last had van een vlaag van verstandsverbijstering. :)

Tomas
23-04-06, 14:10
Geplaatst door Seif
Dan is het goed. Dacht even je niet meer te herkennen. En dat je last had van een vlaag van verstandsverbijstering. :)

Tja, dat kan je overkomen als je maar moeizaam begrijpend kunt lezen.

Tomas
23-04-06, 14:10
Geplaatst door Cherry Bo
Trouwens:

Hahaha, Ebru Umar mishandeld door 2 Marokkanen (klik) (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=184322)


:moe:

De bekende namen. I'm shocked.

waterfiets
23-04-06, 14:13
Geplaatst door Tomas
Ik vind het meer te vergelijken met een column schrijven dat je je dure laptop niet gewoon in je dure cabrio kan laten liggen in a'dam. En daarna verbaasd zijn als ie in het echt gestolen wordt.

ja uitlokking vind je het dus van haar ... nou wie heeft er nu last van verstandsverbijstering ?

Tomas
23-04-06, 14:19
Geplaatst door waterfiets
ja uitlokking vind je het dus van haar ... nou wie heeft er nu last van verstandsverbijstering ?

Waar staat dat precies? Ik kan je niet helemaal volgen.

waterfiets
23-04-06, 14:23
Geplaatst door Tomas
Waar staat dat precies? Ik kan je niet helemaal volgen.

ik kan wel lezen hoor ...

Seif
23-04-06, 14:31
Geplaatst door Tomas
Tja, dat kan je overkomen als je maar moeizaam begrijpend kunt lezen.

Dat mag je vinden. Maar uit je "Hou daar dan ook rekening mee." was toch echt niet te extraheren wat je nou precies bedoelde.

Tomas
23-04-06, 14:38
Geplaatst door Seif
Dat mag je vinden. Maar uit je "Hou daar dan ook rekening mee." was toch echt niet te extraheren wat je nou precies bedoelde.

Ik had van jou verwacht dat je dan gelijk aan een vuurwapen zou denken. Zo vullen we allemaal zo onze eigen vooroordelen in.

Seif
23-04-06, 14:42
Geplaatst door Tomas
Ik had van jou verwacht dat je dan gelijk aan een vuurwapen zou denken. Zo vullen we allemaal zo onze eigen vooroordelen in.

Volgens mij maakte ik net duidelijk dat ik dat nou juist niet van je verwachtte.

Tomas
23-04-06, 14:55
Geplaatst door Seif
Volgens mij maakte ik net duidelijk dat ik dat nou juist niet van je verwachtte.

Ik heb het dan ook over wat ik denk dat jij zou denken. Niet wat jij over mij dacht. Lezen.

Julien
23-04-06, 16:37
Geplaatst door SALAHDIEN
Dat de politie dit niet wil bevestigen, zegt al genoeg...welke smoes burgemeester Cohen ook vertelt. Ubra Umar heeft al geruime tijd de reputatie om moslims en de Islam in een zwart daglicht te stellen; het zou dan ook helemaal geen verrassing zijn indien dit weer een zoveelste stunt is van haar om Marokkanen een pen, druipend van hatelijke inkt, in de rug te planten.

Vooraleer van stapel te lopen om deze berichtgeving zonder enige bewijsvoering, is het aangewezen om te wachten op een officiële bevestiging van dit zoveelste Umar-verhaal door de politie...wat weinig waarschijnlijk is.

SALAHDIN

:moe: :zwaai:

overigens werd Ebru Umar steeds genuanceerder in haar columns de laatste tijd. Een islamhaatster is ze allang niet (meer).

Dit zou natuurlijk best kunnen veranderen door dit voorval. Helaas, maar ook heel begrijpelijk...

Joesoef
23-04-06, 21:00
Gewoon mietjes daar in de Baarsjes, verweekte skifhersens. Pas nu komen ze in aktie. Komt natuurlijk omdat ze niets aan nieuws tot zich nemen anders was dat wicht wel eerder opgevallen, te druk met andere belangrijke zaken.

Dope blowen en oude vrouwtjes beroven oid.

Joesoef
23-04-06, 21:03
Maargoed, dat er bij Ebru dus een steekje loszit is wel duidelijk. Juist die die in de Baarsjes woont.