PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie verifieert de berichten hetze van de ANP over Marokkanen?



vgeld
24-04-06, 16:45
Er hoeft maar een iemand te gillen en het woord Marokkanen te noemen of de noodlijdende ANP (= Anti Naffer Propaganda) een bericht door Internet pompt. Niets hoor en wederhoor of check en dubbel check. Marokkanen kunnen toch niets ondernemen tegen foutieve berichten. We kennen allemaal het verhaal van opgehangen hondje, verzonnen verkrachtingen,...etc

Het lijkt me duidelijk dat Marokkanen niet met armen over elkaar moeten blijven zitten.
By the way: Wat is er van waar dat Ebru (spook) werd mishandeld door Marokkanen.?

Onno26
24-04-06, 17:17
By the way: Wat is er van waar dat Ebru (spook) werd mishandeld door Marokkanen.?

Denk even na over de respectvolle opmerking inzake Ebru die je zelf maakt. Kijk dan nog even naar de reacties in het topic hierover.
En bedenk dan of het genoemde gebrek aan respect misschien de oorzaak is dat twee marokkanen dachten dat iemand om haar mening op haar bek slaan volkomen normaal is.


Het ANP is overigens wel te vertrouwen. De journalistieke wet van de hoor en tegenhoor worden er gerespecteerd. Het probleem dat de media vrij veel negatieve berichten over marokkanen publiceert is dan ook vooral te danken aan het feit dat er te veel marrokanen zijn die zich zeg negatief gedragen.

vgeld
24-04-06, 19:11
Geplaatst door Onno26
Denk even na over de respectvolle opmerking inzake Ebru die je zelf maakt. Kijk dan nog even naar de reacties in het topic hierover.
En bedenk dan of het genoemde gebrek aan respect misschien de oorzaak is dat twee marokkanen dachten dat iemand om haar mening op haar bek slaan volkomen normaal is.


Het ANP is overigens wel te vertrouwen. De journalistieke wet van de hoor en tegenhoor worden er gerespecteerd. Het probleem dat de media vrij veel negatieve berichten over marokkanen publiceert is dan ook vooral te danken aan het feit dat er te veel marrokanen zijn die zich zeg negatief gedragen.

Uit haar verklaring kan ik nergens lezen dat de twee mannen haar hebben mishandeld. Heb jij een quote van AT5 of een andere k||t zendertje?
Met de carrière van het spook wil het maar niet vlotten en dus begint ze verhalen te fabriceren.
Hirsi Ali & Afshin zijn met de buit ervandoor gegaan, de rest van de allochtone hielenlikkers zoals Ebru, Hafid Bouaaza, Azghari, een Pakistaanse en nog een paar Maroc-troela's hebben zichzelf te kijk gezet maar zonder resultaat. Ebru probeert nu alles op alles te zetten om de headlines te halen. Ik heb vandaag alle kranten gelezen en niemand wil zijn vingers afbranden aan haar verhaal. De kranten die het bericht hebben geplaatst hebben de exact versie (met bron ANP) van de ANP weergegeven, niet meer en niet minder (=handen in onschuld wassen als je dat nog niet wist).

Zei je dat ANP betrouwbaar is? Naïviteit is moeilijke uit te roeien!!

tukkersterror
24-04-06, 19:56
Geplaatst door vgeld

Zei je dat ANP betrouwbaar is? Naïviteit is moeilijke uit te roeien!!

Wat denk je nou zelf dat het ANP onzin schrijft?

Over naiviteit gesproken!

xslaniet
24-04-06, 20:12
Geplaatst door tukkersterror
Wat denk je nou zelf dat het ANP onzin schrijft?

Over naiviteit gesproken!
Nou ja ,laten we eerlijk zijn ,de bronnen van het ANP,zouden net zo goed een verjaardagsfeestje kunnen zijn in tukkerland.... :lole:

tukkersterror
24-04-06, 20:21
Geplaatst door xslaniet
Nou ja ,laten we eerlijk zijn ,de bronnen van het ANP,zouden net zo goed een verjaardagsfeestje kunnen zijn in tukkerland.... :lole:
:moe: we hebben hier in Hengelo al genoeg informatie, hier zit de Cri en Aivd al met een kantoor, vinden wij voldoende, het ANP mogen jullie gebruiken:hihi:

xslaniet
24-04-06, 21:09
Moet je toch eens leren lezen knul.

sjaakie
24-04-06, 21:22
Geplaatst door vgeld
Uit haar verklaring kan ik nergens lezen dat de twee mannen haar hebben mishandeld. Heb jij een quote van AT5 of een andere k||t zendertje?

deze dan ??
met intervieuw (http://nu.nl/news/718505/13/Columniste_Ebru_Umar_mishandeld_%28video%29.html)

vgeld
25-04-06, 06:38
Geplaatst door sjaakie
deze dan ??
met intervieuw (http://nu.nl/news/718505/13/Columniste_Ebru_Umar_mishandeld_%28video%29.html)

Ik lees alleen een flut ANP-bericht meer niet.

vgeld
25-04-06, 19:42
Geplaatst door sjaakie
deze dan ??
met intervieuw (http://nu.nl/news/718505/13/Columniste_Ebru_Umar_mishandeld_%28video%29.html)

Sjaakie jongen !
Wat moeten die tegeltjes voorstellen?

sjaakie
25-04-06, 22:17
Geplaatst door vgeld
Sjaakie jongen !
Wat moeten die tegeltjes voorstellen?

Tegeltjes ? als ik op de link klik kom ik nog steeds op het bericht terecht
met een verwijzing naar de video van het intervieuw

mischien dat andere het wel kunnen zien/horen ?

:confused: