PDA

Bekijk Volledige Versie : Zuurkool en billenklets in Irak



Divine_70
24-04-06, 19:14
Gunter Völker heeft misschien wel het gat in de Iraakse markt gevonden. De Duitser heeft een restaurant geopend met op het menu de Duitse klassiekers: worst, zuurkool en schnitzel. Ook de billenklets en bijhorende muziek ontbreken niet. Völker is niet aan zijn proefstuk toe. Hij opende al gelijkaardige restaurants in de Balkan en Afghanistan. Zonder gevaar is het allemaal niet. De man werd net voor de opening van zijn zaak, ontvoerd. "Toch kan ik je verzekeren dat heel wat Berlijnse buurten gevaarlijker zijn dan Irak", besluit Völker.

24/04/06 13u26

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_137805.jpg
Völker in traditioneel pak in Irak.


:hihi:

Wortel
24-04-06, 19:59
Bratwurst mit Schweinefleisch kan hij daar natuurlijk wel vergeten.

Victory
24-04-06, 20:52
Dit soort culturele invasies moeten niet geaccepteerd worden door de moslims.

Divine_70
24-04-06, 20:55
Geplaatst door Victory
Dit soort culturele invasies moeten niet geaccepteerd worden door de moslims.

Het is al geaccepteerd. :hihi:

xslaniet
24-04-06, 21:03
Geplaatst door Victory
Dit soort culturele invasies moeten niet geaccepteerd worden door de moslims.
Culturele invasie?
het openen van één restaurant,een culturele invasie...ben je ergens bang voor ofzo? :cheefbek:

barfly
24-04-06, 21:53
Eindelijk slaat het westen terug met een stukje cultureel erfgoed dat ook bij onze nieuwgekomen vrienden dagelijkse kost moet worden. :blij:

Divine_70
24-04-06, 22:42
Geplaatst door barfly
Eindelijk slaat het westen terug met een stukje cultureel erfgoed dat ook bij onze nieuwgekomen vrienden dagelijkse kost moet worden. :blij:

And they are gonna love it. :boogjes:

barfly
24-04-06, 22:54
Geplaatst door Divine_70
And they are gonna love it. :boogjes: Verplichte kost uiteraard :moe:

duende
24-04-06, 23:42
Geplaatst door Victory
Dit soort culturele invasies moeten niet geaccepteerd worden door de moslims.
Genoeg zand om kuilen te graven.Was ist das strand gross. Die lui gaan straks helemaal los.

gh.wille
24-04-06, 23:49
Geplaatst door Victory
Dit soort culturele invasies moeten niet geaccepteerd worden door de moslims.

Dit keer geef ik je groot gelijk !
Nokken met al de westerse verdervelijke (invloed ) dus breek dan ook als de donder de VERDERVELIJKE -WESTERLIJKE uitvinding af met name de KERN CENTRALE,S !
En als je toch bezig bent stuur dan de uit het WESTEN geimporteerde TAKEL WAGENS ook meteen ff terug .
:D

Divine_70
24-04-06, 23:52
Waarom zou het verboden zijn bratwurst te verkopen en billen te kletsen in Irak, als we hier in Nederland al alle cullinaire hoogstandjes wel hebben over genomen. :vreemd:

xslaniet
24-04-06, 23:55
Geplaatst door Divine_70
hoogstandjes
Zie je nou wel dat jou berichten vol met sexuele insuniaties zitten,wie denkt hier nou altijd maar aan sex... :duivels:

Divine_70
24-04-06, 23:56
Geplaatst door xslaniet
Zie je nou wel dat jou berichten vol met sexuele insinuaties zitten,wie denkt hier nou altijd maar aan sex... :duivels:

Nou jaaaaaaa :fplet:
Het kan te gek ook vunz. :hihi:

xslaniet
24-04-06, 23:58
Geplaatst door Divine_70
Nou jaaaaaaa :fplet:
Het kan te gek ook vunz. :hihi:
Vunz? hallo ik heb al vijf minuten niet aan sex gedacht...

Divine_70
25-04-06, 00:01
Geplaatst door xslaniet
Vunz? hallo ik heb al vijf minuten niet aan sex gedacht...

2 minuten inderdaad, gezien de tussenliggende tijd tussen je twee berichten waarin je apart het hoogstandje noemde :ego:
Ik weet het, dat lijkt voor jullie mannen een eeuwigheid. :stout:

xslaniet
25-04-06, 00:07
Geplaatst door Divine_70
2 minuten inderdaad, gezien de tussenliggende tijd tussen je twee berichten waarin je apart het hoogstandje noemde :ego:
Ik weet het, dat lijkt voor jullie mannen een eeuwigheid. :stout: 2 minuten ...120 seconden das best wel lang,vooral als er hoogstandjes belooft worden.

Divine_70
25-04-06, 00:11
Geplaatst door xslaniet
2 minuten ...120 seconden das best wel lang,vooral als er hoogstandjes belooft worden.

Zo hey, jou hoofd is ff een grote wanorde, je gaat van 5 minten naar 2 minuten. :hihi:
Maar het geeft niet hoor, dat is maneigen als het om hoogstandjes ed gaat. :stout:

xslaniet
25-04-06, 00:13
Jij hebt het over 2 minuten en ik ben erg toegeefelijk vandaag...
wat is drie minuten nou ?

Divine_70
25-04-06, 00:18
Geplaatst door xslaniet
Jij hebt het over 2 minuten en ik ben erg toegeefelijk vandaag...
wat is drie minuten nou ?

Op 24 uur ? niks, maar op 5 minuten word het ineens een heel ander verhaal..............

xslaniet
25-04-06, 00:22
Ja ,typisch een vergelijking van een vrouw...
Alsof drie minuten dan opeens sneller gaan ofzo.dat dus dat klokje ineens die drie minuten gewoon doldraait...
Nou mijn rolex niet hoor

Divine_70
25-04-06, 00:29
Geplaatst door xslaniet
Ja ,typisch een vergelijking van een vrouw...
Alsof drie minuten dan opeens sneller gaan ofzo.dat dus dat klokje ineens die drie minuten gewoon doldraait...
Nou mijn rolex niet hoor

Elke 5 minuten 3 minuten pakken...........
Al is ie van goud, Hij veranderd niets aan de wetenschap dat die 24 uur 800 minuten pakt.

xslaniet
25-04-06, 07:34
Zo hey, jou hoofd is ff een grote wanorde, je gaat van één keer drie minuten naar 800 keer drie minuten, maar het geeft niet hoor, dat is vrouweigen als het om hoogstandjes ed gaat. :stout:

Divine_70
25-04-06, 13:49
Geplaatst door xslaniet
Zo hey, jou hoofd is ff een grote wanorde, je gaat van één keer drie minuten naar 800 keer drie minuten, maar het geeft niet hoor, dat is vrouweigen als het om hoogstandjes ed gaat. :stout:

:student: FF bij de les jij, ik zei niet, 800 x 3 minuten, ik zei, en reken maar na, dat je elke 24 uur 800 minuten pakt. Gosh, waar gaat dit nog over, weet wel leukere dingen om de tijd te doden ipv miereneuken over hoeveel minuten er verloren gaan per etmaal. :stout:

Btw......dat noemen we plagiaat. :ego:

delankmoedige
25-04-06, 13:55
Die man is een belediging voor de Iraakse bevolking.
Dat figuur trapt op de ziel van de Irakezen.
Maar money rules the world kennelijk
Groot-Kapitalisme is de enige ware god voor al die ongelovigen.
Schandalige inmenging.
:fpotver:

duende
25-04-06, 14:07
Geplaatst door delankmoedige
Die man is een belediging voor de Iraakse bevolking.
Dat figuur trapt op de ziel van de Irakezen.
Maar money rules the world kennelijk
Groot-Kapitalisme is de enige ware god voor al die ongelovigen.
Schandalige inmenging.
:fpotver:
Ye gods man..die vent heeft alleen maar een restaurant geopend.
Ben je paranoïd.
Heb je al eens overwogen een psychiater te bezoeken.

delankmoedige
25-04-06, 14:10
Sus jij vindt het normaal dat ie daar varkensvlees gaat verkopen in zijn apenpakkie ?
Die man is niks beter dan Saddam Hoessein

Maar ja dat zal jou waarschijnlijk een rotzorg zijn.
Zolang je maar centjes hebt kan alles en iedereen kapot vallen
Of niet dan ?
:confused:

Divine_70
25-04-06, 14:27
Geplaatst door delankmoedige
Die man is een belediging voor de Iraakse bevolking.
Dat figuur trapt op de ziel van de Irakezen.
Maar money rules the world kennelijk
Groot-Kapitalisme is de enige ware god voor al die ongelovigen.
Schandalige inmenging.
:fpotver:

Met andere woorden, elk land behoort zijn eigen traditie te behouden ?
Oke, dan kunnen al die moskees, de buitenlandse winkeltjes, de oosterse markt in Beverwijk, de oosterse restaurantjes blablabla ook allemaal opdoeken ?
Want dat is a-Nederlands. :moe:

delankmoedige
25-04-06, 14:34
Divine jij bent gewoon een racist.

Deze man wordt rijk over de lijken van Irakezen, veroorzaakt door een illegale oorlog tegen de moslims.
Maar ik kan eigenlijk ook niet veel anders van jou verwachten.
:duivels:

duende
25-04-06, 14:38
Geplaatst door delankmoedige
Sus jij vindt het normaal dat ie daar varkensvlees gaat verkopen in zijn apenpakkie ?
Die man is niks beter dan Saddam Hoessein

Maar ja dat zal jou waarschijnlijk een rotzorg zijn.
Zolang je maar centjes hebt kan alles en iedereen kapot vallen
Of niet dan ?
:confused:
Wat is het probleem, die man opent een restaurant. Hij schuift ze dat voedsel niet met geweld door de strot.
Denk je dat de Irakese bevolking zelf niet kan beslissen of ze daar gaan eten of niet.
Saddsam Hoessein heeft mensen gemarteld en onderdrukt. Deze man verkoopt zuurkool??????
En inderdaad het zal me een rotzorg zijn. Waar gaat het over. Is die man een gevaar voor de wereld vrede?
En wat het laatste betreft :fuckit: en dat is nog een vriendelijk gebaar naar jou toe....
Overweeg toch maar eens wat psychiatrisch bezoek jongeman je ziet de verhoudingen een beetje verkeerd. Je maakt van een mug een olifant a.h.w.

Divine_70
25-04-06, 14:39
Geplaatst door delankmoedige
Divine jij bent gewoon een racist.

Deze man wordt rijk over de lijken van Irakezen, veroorzaakt door een illegale oorlog tegen de moslims.
Maar ik kan eigenlijk ook niet veel anders van jou verwachten.
:duivels:

Ah... we gaan duelleren ? :duivels:
Nee, ik ben geen racist, maar ik zie het verschil niet, of een westerling nu een eigen toko begint in het Oosten, of de Oosterlingen iets in het Westen.
De Oosterse keuken bijvoorbeeld is volledig geintegreerd hier, waarom kan dat niet andersom?
Misschien omdat het Oosten dan toch een beetje vechtlustiger is dan ze willen doen vermoeden. ?

Verder zou ik graag van je vernemen waar jij uit opmaakt dat ik een racist ben. :slaap:

Eni
25-04-06, 14:39
Geplaatst door delankmoedige
Divine jij bent gewoon een racist.

Deze man wordt rijk over de lijken van Irakezen, veroorzaakt door een illegale oorlog tegen de moslims.
Maar ik kan eigenlijk ook niet veel anders van jou verwachten.
:duivels:

tering wat ben jij een mongool, ga terug bij je ma janken over al het leed dat de moslims word aangedaan.

DIE MAN OPENT EEN RESTAURANT!! SO WHAT!!!

fucking debiel.

duende
25-04-06, 14:40
Geplaatst door delankmoedige
Divine jij bent gewoon een racist.

Deze man wordt rijk over de lijken van Irakezen, veroorzaakt door een illegale oorlog tegen de moslims.
Maar ik kan eigenlijk ook niet veel anders van jou verwachten.
:duivels:
Bedoel je dat hij Irakezen in zijn worstjes verwerkt?
En wat racisme betreft zou ik de hand maar eens in eigen boezem steken. Lankmoedig??????

delankmoedige
25-04-06, 14:44
Beste Duende

Dat is dus je taktiek.
Als een antwoord jou niet zint verwijs je hem naar de psychiater of de Goelag.
Het enige wat ik stel is dat die man in de slipstream van de Amerikanen is binnen gekomen.
Hoeveel doden zijn er al niet gevallen ?
En dan maar lekker centjes verdienen
Ik walg van zulke figuren
Maar have fun, spring maar op de bres voor deze Held.
Maar vergeef he me alstublieft dat ik het niet eens ben met jou.
(Akelig hè, vrijheid van meningsuiting)
:melig:

delankmoedige
25-04-06, 14:50
Beste Eni,

Je hoeft niet meteen te gaan beledigen wanneer je ergens niet mee eens ben.
Een neef van me is mongool maar persoonlijk denk ik dat jij eerder rot bent dan hij.
Ik stel scheldpartijen niet echt op prijs.
Maar ja, iedereen uit zich anders.

En Divine
Misschien besef je zelf niet dat je een racist bent, dat doen de meesten niet. Ken je dat experiment uit de jaren 60 nog ?
Maar uit jou zinnen druipt wel de 'ongemakkelijheid' die je voelt bij andersdenkenden.
Dat is op zich niet erg en tot op zekere hoogte 'aanvoelbaar' maar daar moet je wel aan werken.
Maar dan moet eerst het besef doordringen.
Veel sterkte toegewenst
:student:

duende
25-04-06, 14:53
Geplaatst door delankmoedige
Beste Duende

Dat is dus je taktiek.
Als een antwoord jou niet zint verwijs je hem naar de psychiater of de Goelag.
Het enige wat ik stel is dat die man in de slipstream van de Amerikanen is binnen gekomen.
Hoeveel doden zijn er al niet gevallen ?
En dan maar lekker centjes verdienen
Ik walg van zulke figuren
Maar have fun, spring maar op de bres voor deze Held.
Maar vergeef he me alstublieft dat ik het niet eens ben met jou.
(Akelig hè, vrijheid van meningsuiting)
:melig:
Van mij mag je zeggen wat je wilt. Ga alleen niet voor mij denken. Ik ben blij dat er vrijheid van meningsuiting is. Dat racistische nitwits als jij hun idiote humorloze mening ventileren vind ik alleen maar leuk. Ik verwijs je niet naar de psychiater, ik ben geen arts per slot van rekening, Maar je ziet de zaken een beetje uit verhouding vind je niet.
Je bent graag slachtoffertje hè?

Divine_70
25-04-06, 14:54
Geplaatst door delankmoedige


En Divine
Misschien besef je zelf niet dat je een racist bent, dat doen de meesten niet. Ken je dat experiment uit de jaren 60 nog ?
Maar uit jou zinnen druipt wel de 'ongemakkelijheid' die je voelt bij andersdenkenden.
Dat is op zich niet erg en tot op zekere hoogte 'aanvoelbaar' maar daar moet je wel aan werken.
Maar dan moet eerst het besef doordringen.
Veel sterkte toegewenst
:student:

Nou mop, dan zou ik het erg prettig vinden als je even wat voorbeelden noemt waar ik naar voren kom als iemand die zich "ongemakkelijk" voelt bij andersdenkenden.
Ik respecteer een ieder zijn mening, of levenswijze, als ik het daar dan toevallig niet mee eens ben, dan zeg ik dat duidelijk, zonder te veroordelen.
Maar ik mag dus aannemen dat je de moeite hebt genomen mijn berichten stuk voor stuk door te spitten, anders weet je natuurlijk niet waar je over praat. :moe:
Ik denk trouwens dat de meeste andersdenkenden zich ongemakkelijker voelen bij mijn topics als ik bij die van hun.

Eni
25-04-06, 14:59
Geplaatst door delankmoedige
Beste Eni,

Je hoeft niet meteen te gaan beledigen wanneer je ergens niet mee eens ben.
Een neef van me is mongool maar persoonlijk denk ik dat jij eerder rot bent dan hij.
Ik stel scheldpartijen niet echt op prijs.
Maar ja, iedereen uit zich anders.

Beste lankmoedige,
Het spijt me dat ik me liet gaan. Maar mensen die met hun gedachtengoed nog in de prehistorie zitten en hun mening spuien op een forum brengen vaak het slechtste in me boven, waarvoor nogmaals sorry.

delankmoedige
25-04-06, 15:07
Beste Duende,

Ik ben gaarne een slachtoffertje ?
Omdat ik op kom voor de rechten van de Irakezen ben ik plots een creatuur die zich gaarne rondwentelt in zelfmedelijden.
Vreemde gedachtengang maar het typeert je wel.
En dus iemand die voor andere mensen opkomt is een racistische nitwit ?
Nou toe maar, jij durft.
Heb je nog iets inhoudelijks te melden over dit onderwerp of is dit jou manier van communiceren ?
Erg infantiel allemaal
En eigenlijk ook wel een beetje droevig.
Vind je niet ?

delankmoedige
25-04-06, 15:12
Beste Divine,

Mop ?
Ik ben geen keutel
Kijk en dit bedoel ik nou, zonder dat je het weet moet er weer een link volgen naar iemands kleur.
Ik denk wel dat je het goed meent en dat je dappere pogingen doet, dus ik vergeef je bovenstaande verwijzing.
Ik heb geen tijd om al je berichten te lezen maar de berichten die ik tot nu toe tot me genomen heb deden bij mij de alarmbellen rinkelen.
Maar ik vertrouw erop dat je er aan werkt en vind het bemoedigend om te lezen dat je probeert niemand te veroordelen.
Maar ik zal op je letten.
Ga zo door.
:cool:

delankmoedige
25-04-06, 15:15
Beste Eni,

Ik zal je excuses nederig accepteren.
Echter wanneer iemand niet een perfecte blauwdruk is van jou hoeven ze nog niet noodzakelijk met hun gedachten bij de neanderthalers te zitten.
Het zou je sieren als je niet alleen foeterde en tierde maar ook eens de tijd en moeite nam een bericht te lezen.
Neem een voorbeeld aan Divine, die probeert tenminste aan zichzelf te werken.

Trouwens het schijnt dat de Cro-Magnon mens goed zorgde voor hun verwanten, iets wat niet gezegd kan worden voor de huidige generatie aapmensen.

duende
25-04-06, 15:20
Geplaatst door delankmoedige
Beste Duende,

Ik ben gaarne een slachtoffertje ?
Omdat ik op kom voor de rechten van de Irakezen ben ik plots een creatuur die zich gaarne rondwentelt in zelfmedelijden.
Vreemde gedachtengang maar het typeert je wel.
En dus iemand die voor andere mensen opkomt is een racistische nitwit ?
Nou toe maar, jij durft.
Heb je nog iets inhoudelijks te melden over dit onderwerp of is dit jou manier van communiceren ?
Erg infantiel allemaal
En eigenlijk ook wel een beetje droevig.
Vind je niet ?
En jij noemt datgenen wat je doet; voor andere mensen opkomen.
Wat heeft het openen van een restaurant in godesnaam met mensen rechten te maken?
Ik zal je iets inhoudelijks melden.
Een Duitser heeft een restaurant geopend. In dat restaurant verkoopt hij eten. Dat eten wordt opgediend door mensen in een kitsch Duitse klederdracht. Het is mijn smaak niet maar allez tuinkabouters ook niet.
Wat is het probleem. Jij etaleert deze man als een soort oorlogs winstmaker met je totaal uit zijn verhoudingen getrokken conclusie.
Enig gevoel voor verhouding ontbreekt je ten ene male.
Het enige droevige ben jij. Martelaar van de zinloze zaken.

delankmoedige
25-04-06, 15:26
Beste Duende

Dus jij vind het normaal dat een Duitser over de rug van de Irakezen zich loopt te verrijken ?
Money talks and people listen.
Die mensen zijn daar straatarm en wat doet onze Oosterbuurt, die gaat een beetje de mensen lopen te fokken.

Sorry dat ik jou groot-kapitalistische gedachte niet aanhangt en dat er eens een keer iemand is die niet klakkeloos achter je gezever aanloopt.

Dus jij had het ook prima gevonden als een Japanner in bezet Korea van de jaren '40 een sushi bar ging opzetten met apenschedels op het menu ?
Het gaat toch om de centjes immers of niet ?
De Koreanen en Irakezen kunnen kapot vallen.

Nogmaals het spijt me dat ik niet precies als U denkt, mij gaan die mensen wel aan het hart, U denkt alleen maar aan centjes, centjes, centjes

Mag ik gokken;
U stemt op Geert Wilders ?

Divine_70
25-04-06, 15:35
Geplaatst door delankmoedige
Beste Divine,

Mop ?
Ik ben geen keutel
Kijk en dit bedoel ik nou, zonder dat je het weet moet er weer een link volgen naar iemands kleur.
Ik denk wel dat je het goed meent en dat je dappere pogingen doet, dus ik vergeef je bovenstaande verwijzing.
Ik heb geen tijd om al je berichten te lezen maar de berichten die ik tot nu toe tot me genomen heb deden bij mij de alarmbellen rinkelen.
Maar ik vertrouw erop dat je er aan werkt en vind het bemoedigend om te lezen dat je probeert niemand te veroordelen.
Maar ik zal op je letten.
Ga zo door.
:cool:

Heb het woord mop ff opgezocht, het was ff door zoeken en je hebt bijna gelijk, als je je er heel ver in verdiept zou het eventueel voor enkele tere zieltjes als racistisch kunnen worden ervaren. :rolleyes:

Ik hoef nergens meer aan te werken, jij echter kunt nog veel leren, bijvoorbeeld dat er ook westerling zijn die niet racistisch zijn.
Doe je huiswerk. :fpetaf:

duende
25-04-06, 15:43
Geplaatst door delankmoedige
Beste Duende

Dus jij vind het normaal dat een Duitser over de rug van de Irakezen zich loopt te verrijken ?
Money talks and people listen.
Die mensen zijn daar straatarm en wat doet onze Oosterbuurt, die gaat een beetje de mensen lopen te fokken.

Sorry dat ik jou groot-kapitalistische gedachte niet aanhangt en dat er eens een keer iemand is die niet klakkeloos achter je gezever aanloopt.

Dus jij had het ook prima gevonden als een Japanner in bezet Korea van de jaren '40 een sushi bar ging opzetten met apenschedels op het menu ?
Het gaat toch om de centjes immers of niet ?
De Koreanen en Irakezen kunnen kapot vallen.

Nogmaals het spijt me dat ik niet precies als U denkt, mij gaan die mensen wel aan het hart, U denkt alleen maar aan centjes, centjes, centjes

Mag ik gokken;
U stemt op Geert Wilders ?

Lankmoedige???? :D
Zoals eerder geschreven; Je ziet de zaken niet in verhouding. Een vent die één restaurant opent een grootkapitalist noemen, tsk,tsk,tsk.

Ik zou me eerder druk maken over de mensen die bommen plaatsen in moskeeën en markten. Criminelen die mensen ontvoeren en ander gespuis dat daar de boel ontwricht en onveilig maakt. Dat de USA daar zit daar weet je mijn mening over. Anders geef ik hem nog wel even
De USA en knegtje Engeland en schoothondje Nederland zitten daar niet legitiem en zijn strafbaar volgens het internationaal recht en de statuten van het oorlogstribunaal in Neurenberg 1945. Ik vind dat ze dat land nooit hebben mogen aanvallen. Dus wat dat betreft is je domme mening over mij al fout.
Verder heb ik een hekel aan het financieel uitbuiten van mensen dus ook aan kapitalisme en imperialisme.
Ik denk dus niet alleen maar aan centjes. En mensen met jou gedachten gang geven geen ene malle moer om hun medemens. Je narcistische slachtoffer rol laat dat duidelijk zien.
En ik stem niet op Wilders. Weer een losse flodder van je.

Wat mij betreft stopt de discussie met jou. Ik kan mijn energie wel beter besteden dan verder reageren op die idiote stellingen van jou. :lachu:

delankmoedige
25-04-06, 15:45
Beste Divine,

Nu doe je het weer.
U schiet meteen in de slachtofferrol, zet de stekels op en scheert iedereen over één kam.
Mijns telling is juist dat alle Westerlingen bewust of onbewust racistisch zijn omdat ze zich superieur voelen.
Ook jij voelt je superieur aan mij, getuige het geschrevenen.
Niet jij, maar ik moet nog veel leren.
Niet jij, maar ik moet mijn huiswerk doen

Je zit dus nog steeds in de ontkenningsfase.
Het eerste wat je zou moeten doen is de wij-zij doctrine los te laten. Iedereen is mens, ja zelfs ook niet-westerlingen.
Het heeft geen zin om twee kampen te maken, dat lost niks op.

Of ik een tere ziel heb, wie weet.
Liever een tere ziel dan de gemiddelde afgestompte, egocentrische, platte ziel van de altijd klagende Kaaskop.

Ik had gehoopt dat je inmiddels op een hoger plan stond maar ik zie dat je weer een 'relapse' hebt beleefd.
Maar ik heb wel vertrouwen in je.
Maar kijk eerst in je eigen ziel voordat je iemand anders op zijn fouten wijst.

Ik dacht trouwens dat je nooit iemand veroordeelde.
Dus mijn raad; wees iets minder primitief en groei.
Durf eens met een andere bril te kijken naar de wereld.
Je wordt er ook een gelukkiger mens van.
Veel succes

Groeten
Delankmoedige
:chef:

delankmoedige
25-04-06, 15:54
Beste Duende,

Ontwijkgedrag.
Maar vooruit ik zal je op je woord geloven.
Echter een narcistische slachtofferrol ?
Ik heb het hier over de Irakezen. Ik ben geen Irakees dus narcisme heeft hier weinig mee van doen.
Echter de oorlog is een illegale dus elke westerling die daar komt om centen te verdienen zit daar ook illegaal.
Wat vind je van mijn voorbeeld over die Japanse Sushi-bar in bezet Korea ?
Ik wed dat je daar op tegen zou zijn geweest maar nu gaat het om Irak en dan draai je als een blad om.
Raar.

Je stemt vast op Rob Oudkerk


Trouwens maak ik me ook druk over de bomaanslagen en ontvoeringen want dat is ook niet netjes maar dat mag nooit betekenen dat je over ander onrecht moet zwijgen.
Ik ben helaas niet zo selectief verontwaardigd als U, zit niet in mijn genen.

Desondanks groet ik U toch en wens U veel wijsheid toe

duende
25-04-06, 15:54
Geplaatst door delankmoedige

Of ik een tere ziel heb, wie weet.
Liever een tere ziel dan de gemiddelde afgestompte, egocentrische, platte ziel van de altijd klagende Kaaskop.
Aldus de janker die niet discrimineerd. :kotsen:


Ik had gehoopt dat je inmiddels op een hoger plan stond maar ik zie dat je weer een 'relapse' hebt beleefd.
Maar ik heb wel vertrouwen in je.
Maar kijk eerst in je eigen ziel voordat je iemand anders op zijn fouten wijst.

En welk plan mag dat hogere plan dan wel zijn, vraag ik mij af. Hoe HOOG is dat plan dan wel. En betekend dit dat JIJ wel op dit plan staat? :maf:

duende
25-04-06, 15:56
Geplaatst door delankmoedige
Beste Duende,

Ontwijkgedrag.
Maar vooruit ik zal je op je woord geloven.
Echter een narcistische slachtofferrol ?
Ik heb het hier over de Irakezen. Ik ben geen Irakees dus narcisme heeft hier weinig mee van doen.
Echter de oorlog is een illegale dus elke westerling die daar komt om centen te verdienen zit daar ook illegaal.
Wat vind je van mijn voorbeeld over die Japanse Sushi-bar in bezet Korea ?
Ik wed dat je daar op tegen zou zijn geweest maar nu gaat het om Irak en dan draai je als een blad om.
Raar.

Je stemt vast op Rob Oudkerk


Trouwens maak ik me ook druk over de bomaanslagen en ontvoeringen want dat is ook niet netjes maar dat mag nooit betekenen dat je over ander onrecht moet zwijgen.
Ik ben helaas niet zo selectief verontwaardigd als U, zit niet in mijn genen.

Desondanks groet ik U toch en wens U veel wijsheid toe
Weer een losse flodder. laat ook maar. :zwaai:

mark61
25-04-06, 15:59
Waarom trekt dit forum tegenwoordig alleen maar gestoorden aan? Of zijn het allemaal mpssen van ibrahimm?

H.P.Pas
25-04-06, 16:05
Zuurkool is moord !

delankmoedige
25-04-06, 16:09
Beste Duende,

Goed doorwrochten stuk.
Maar klauter nu eens van de berg af en beantwoord mijn vraag.
Zou jij het waarderen dat in in 1943 een figuur uit Beieren een restaurant zou beginnen in Rotterdam ?
Centjes verdienen over de rug van de platgebombardeerde Rotterdammers ?

David
25-04-06, 16:13
Geplaatst door delankmoedige
Sus jij vindt het normaal dat ie daar varkensvlees gaat verkopen in zijn apenpakkie ?
Die man is niks beter dan Saddam Hoessein

Maar ja dat zal jou waarschijnlijk een rotzorg zijn.
Zolang je maar centjes hebt kan alles en iedereen kapot vallen
Of niet dan ?
:confused:



Een Beiers restaurant openen is erger dan een land teroriseren.
De Beierse klederdracht bestaat uit apenpakjes.
De winst gaat naar Duende.

:duim:

delankmoedige
25-04-06, 16:30
Beste David,

Maar wie terroriseren nu eigenlijk het land ?

En ja wanneer je je druk maakt over het verdwijnen van de oerang oetang mag je je ook druk maken over het lot van de vluchtelingen in Darfur.
Het één sluit het ander niet uit.

Ik weet dat dit een vernieuwend en moeilijk concept voor U is en dat het niet past in uw eng beeld van zwart-wit denken maar het is niet anders.
Soit.
Veel wijsheid toegewenst

David
25-04-06, 16:33
Geplaatst door delankmoedige
Beste David,

Maar wie terroriseren nu eigenlijk het land ?

En ja wanneer je je druk maakt over het verdwijnen van de oerang oetang mag je je ook druk maken over het lot van de vluchtelingen in Darfur.
Het één sluit het ander niet uit.

Ik weet dat dit een vernieuwend en moeilijk concept voor U is en dat het niet past in uw eng beeld van zwart-wit denken maar het is niet anders.
Soit.
Veel wijsheid toegewenst



:haha:

delankmoedige
25-04-06, 16:39
Daar zeg je zo wat David,
ik zie wel hoe jij aan je vele posts komt
Knap

David
25-04-06, 16:41
Geplaatst door delankmoedige

Knap


Nee, beeldschoon. :student:

delankmoedige
25-04-06, 16:43
Ik heb nog nooit een beeldschone man gezien.
Bent U een tijdgenoot van Marlene Dietrich ?
Tijdgenoten van Marlene zien er over het algemeen nogal aardappelig uit

~Panthera~
25-04-06, 16:47
Geplaatst door mark61
Waarom trekt dit forum tegenwoordig alleen maar gestoorden aan? Of zijn het allemaal mpssen van ibrahimm?



http://members.ams.chello.nl/b.lameris/fly.jpg

:melig2:

duende
25-04-06, 18:21
Geplaatst door delankmoedige
Beste Duende,

Goed doorwrochten stuk.
Maar klauter nu eens van de berg af en beantwoord mijn vraag.
Zou jij het waarderen dat in in 1943 een figuur uit Beieren een restaurant zou beginnen in Rotterdam ?
Centjes verdienen over de rug van de platgebombardeerde Rotterdammers ?
Wat een idiote vraag. Magoed da gaan we.
Ik denk dat de Rotterdammers heeeeel blij waren als er een reataurant geopend was in die tijd. Tenminste als ze er voor een billijke prijs hadden kunnen eten en geen zwartemarkt prijzen hadden moeten betalen.
Om nog even terug te komen op Japan en Noord Korea;
Deze landen zijn niet direct in oorlog geweest. Misschien heeft Japan onder VN vlag wel meegedaan aan de strijd, maar dat geloof ik niet.

duende
25-04-06, 18:23
Geplaatst door ~Panthera~
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/fly.jpg

:melig2:
Nog veel zon gezien de laatste tijd? :melig: