PDA

Bekijk Volledige Versie : Topic verdwenen



Turkish_boy
24-04-06, 20:54
Wat een onzin allemaal, mijn topic over Ebru Ummar is verdewenen, wat een gelul het is mijn mening dat ik het lekker voor haar vindt, niemand die mijn mening van mij kan afpakken...

barfly
24-04-06, 20:56
Geplaatst door Turkish_boy
Wat een onzin allemaal, mijn topic over Ebru Ummar is verdewenen, wat een gelul het is mijn mening dat ik het lekker voor haar vindt, niemand die mijn mening van mij kan afpakken...

die topic heeft nooit bestaan je liegt maar wat.

Turkish_boy
24-04-06, 21:06
Geplaatst door barfly
die topic heeft nooit bestaan je liegt maar wat.

lollig :turkije:

tukkersterror
24-04-06, 21:21
Geplaatst door barfly
die topic heeft nooit bestaan je liegt maar wat.

Hahahaha! roll over :hihi:

xslaniet
24-04-06, 21:26
Kijk eens op www.verdwenetopicsvanmaroc.nl

Aicha1976
24-04-06, 21:30
Wat een stoere Turk :eek:

Divine_70
24-04-06, 21:31
Wat is nie nou eigenlijk kwijt? :vreemd:

Turkish_boy
24-04-06, 21:34
Geplaatst door Aicha1976
Wat een stoere Turk :eek:


ooo Ooo Ooo.. wat een stoere Marokaan...

Het heeft trouwens wel nut gehad:

Before:
http://www.theovangogh.nl/040331-ebru-umar-12.jpg

After:
http://www.tekstilrehber.com/haftaninguzeli/ebru14.jpg

sjaakie
24-04-06, 21:34
Geplaatst door Divine_70
Wat is nie nou eigenlijk kwijt? :vreemd:

the missing link :melig:

Divine_70
24-04-06, 21:35
Geplaatst door sjaakie
the missing link :melig:

Ah, dan heeft ie die zeker terug gevonden na het bekijken van zijn plaatjes. :gniffel:

Btw, dat gaat hem een strafpunt opleveren, let op mijn woorden :hihi: :zozo:

xslaniet
24-04-06, 21:36
Geplaatst door Divine_70
Wat is nie nou eigenlijk kwijt? :vreemd:
een topic

Turkish_boy
24-04-06, 21:38
Geplaatst door Divine_70
Ah, dan heeft ie die zeker terug gevonden na het bekijken van zijn plaatjes. :gniffel:

Btw, dat gaat hem een strafpunt opleveren, let op mijn woorden :hihi: :zozo:


Owww wat ben ik bang zeg :D

ZE moesten dan mijn topic maar niet verwijderen, dit is echt gebeurt ik had er ook een bron bij, als mijn mening slecht was zou het makkelijk omver geworpen kunnen worden door mensen, maar nee...

Het is zeker een schande voor Marokanen dat ze in elkaar is geslagen door Marokanen, een taboe op deze forum.. we mogen er zeker niet over praten :boogjes:

Divine_70
24-04-06, 21:40
Geplaatst door Turkish_boy
Owww wat ben ik bang zeg :D

ZE moesten dan mijn topic maar niet verwijderen, dit is echt gebeurt ik had er ook een bron bij, als mijn mening slecht was zou het makkelijk omver geworpen kunnen worden door mensen, maar nee...

Het is zeker een schande voor Marokanen dat ze in elkaar is geslagen door Marokanen, een taboe op deze forum.. we mogen er zeker niet over praten :boogjes:

Calm down Boy, er zijn van mij al zoveel verwijderd. :moe:
Eentje meer of minder trekken mij de tenen niet meer van krom. :hihi:

tukkersterror
24-04-06, 21:45
Was dat de topic over een marcaronikaanse die klappen heeft gekregen!!!

Maar dat klopt ook niet wat die krijg je niet die kosten altijd geld:hihi:

Turkish_boy
24-04-06, 21:57
Ebru Umar krijgt vuistslag

door Hans Vermaak

AMSTERDAM - Schrijfster Ebru Umar is voor haar huis mishandeld door twee Marokkaanse jongens. De 35-jarige Amsterdamse van Turkse komaf kreeg een vuistslag in het gezicht nadat ze was herkend als columniste en deelneemster aan tv-debatten over de multiculturele samenleving.

Umar, die bekend werd door haar columns op de website van Theo van Gogh, heeft aan de mishandeling pijn aan haar gezicht overgehouden. Inmiddels heeft zij aangifte gedaan bij de Amsterdamse politie, die dit niet wil bevestigen. "Volgens een richtlijn van burgemeester Cohen mogen wij niets over dergelijke zaken zeggen", meldt een woordvoerder van het korps.

Het incident vond vrijdagmiddag plaats, vertelt de hevig geschrokken Umar. " Ik liep vanaf het Westerpark mijn eigen buurt De Baarsjes in. Een Surinaamse mevrouw groette me met 'dag bekende mevrouw van de tv' en ik groette terug. Achter me hoorde ik twee Marokkaanse jongens tegen elkaar zeggen 'dat is d'r' en ik merkte dat ze achter me aan liepen."

Bron: De Telegraaf

Divine_70
24-04-06, 21:57
Krijg nou wat..........
Waaris mijn topic van Stone en slagroom gebleven ??? :verward:

Turkish_boy
24-04-06, 22:06
lol :lole:

xslaniet
24-04-06, 22:13
Geplaatst door Divine_70
Orale seks met slagroom en Sharon Stone

Stone stoeit met slagroom in Huff.

Stone promoot orale seks bij meisjes.
Sharon Stone kan het niet laten. Na stoeien in Basic Instinct 2 gaat ze opnieuw aan de slag, in Huff. Stone speelt een gastrol in de Amerikaanse serie en doet dat met verve. De blondine geeft een advocaat een orale beurt met smaak en slagroom. Oliver Platt speelt de rol van de brave raadsman. Stone is overigens een hevig voorstander van orale seks. Ze promoot het bij meisjes als middel om te ontkomen aan gedwongen geslachtsgemeenschap.

Say goodbye to this one as well. :hihi:

En ik had nog wel zo'n leuke reply geplaatst.

Divine_70
24-04-06, 22:17
Geplaatst door xslaniet
En ik had nog wel zo'n leuke reply geplaatst.

Yep, daar wou ik net ff op antwoorden. :stout:

:moe:

Divine_70
24-04-06, 22:19
Geplaatst door klaaskop
En daarmee wordt die orale seks ook afgedwongen ;)

Blond he ... en eiwit-tekort waarschijnlijk ...
En ik dacht dat Sharon ook hersens had ...

:student: Slagroom, het meest veelzijdige product, daarmee zijn de mogelijkheden onbeperkt :engel:

gh.wille
24-04-06, 22:24
Geplaatst door Turkish_boy
Owww wat ben ik bang zeg :D

ZE moesten dan mijn topic maar niet verwijderen, dit is echt gebeurt ik had er ook een bron bij, als mijn mening slecht was zou het makkelijk omver geworpen kunnen worden door mensen, maar nee...

Het is zeker een schande voor Marokanen dat ze in elkaar is geslagen door Marokanen, een taboe op deze forum.. we mogen er zeker niet over praten :boogjes:

Weet je wat je doet heropen die topic ,ik heb eerlijk gezegd er niks van gezien ,maar dat is logisch als die verwijderd is .
Dit lijkt mij de beste manier ,het is niet leuk als je topic zonder jou te waarschuwen verdwenen is .

Divine_70
24-04-06, 22:28
Geplaatst door gh.wille
Weet je wat je doet heropen die topic ,ik heb eerlijk gezegd er niks van gezien ,maar dat is logisch als die verwijderd is .
Dit lijkt mij de beste manier ,het is niet leuk als je topic zonder jou te waaschuwen verdwenen is .

Ze hebben mij bij al die 15 topics niet in kennis gesteld. :hihi:

xslaniet
24-04-06, 22:31
Geplaatst door Divine_70
Yep, daar wou ik net ff op antwoorden. :stout:

:moe:
Nou kom maar op dan!


Stone promoot orale seks bij meisjes.
IK OOK!!!

Divine_70
24-04-06, 22:33
Geplaatst door xslaniet
Nou kom maar op dan!




Geef me ff je exacte bericht. :roker:

Divine_70
24-04-06, 22:35
Geplaatst door klaaskop
Nou meid, dan tref je het. Woensdag is een fietspomp ion de aanbieding bij de Aldi. Als je het leertje in de buis omkeert, wordt het een zuigpomp ...

Ervaring? :stout:

xslaniet
24-04-06, 22:38
Geplaatst door Divine_70
Geef me ff je exacte bericht. :roker:
dat staat er boven...ongeveer,hoe moet ik nou weten wat ik hier allemaal typ? ik heb een geheugen als een zeef.

xslaniet
24-04-06, 22:39
Geplaatst door klaaskop
Nou meid, dan tref je het. Woensdag is een fietspomp ion de aanbieding bij de Aldi. Als je het leertje in de buis omkeert, wordt het een zuigpomp ...
Technisch inzicht noem je dat?.
Technisch gezien is een fietspomp al een zuigpomp... :student:

Divine_70
24-04-06, 22:39
Geplaatst door xslaniet
dat staat er boven...ongeveer,hoe moet ik nou weten wat ik hier allemaal typ? ik heb een geheugen als een zeef.

Yep, daar hebben we elkaar, aangezien elke vent elke 4 minuten aan sex denkt, is er geen ruimte meer om andere interessante dingen te onthouden. :moe:

Denk denk, het was vet gedrukt met een toeter. :hihi:

xslaniet
24-04-06, 22:42
Geplaatst door Divine_70
Yep, daar hebben we elkaar, aangezien elke vent elke 4 minuten aan sex denkt, is er geen ruimte meer om andere interessante dingen te onthouden. :moe:

Denk denk, het was vet gedrukt met een toeter. :hihi:
Das een interessant gegeven...waardenkt ie de resterende tijd aan?
Dat weet je niet omdat jij ook alleen maar aan sex denkt...

Divine_70
24-04-06, 22:44
Geplaatst door klaaskop
Eens per 4 minuten ?
Nou ... bij mij de afgelopen week 23 van de 24 uur .... :D

Uitzonderingen daargelaten. :hihi:

Divine_70
24-04-06, 22:46
Geplaatst door xslaniet
Das een interessant gegeven...waardenkt ie de resterende tijd aan?
Dat weet je niet omdat jij ook alleen maar aan sex denkt...

Ik weet het wel, ik beheers het machtige vrouwelijk brein :ego:
De overige tijd denken ze aan slapen omdat ze moe zijn van het denken. :slaap:

Turkish_boy
24-04-06, 22:55
Geplaatst door gh.wille
Weet je wat je doet heropen die topic ,ik heb eerlijk gezegd er niks van gezien ,maar dat is logisch als die verwijderd is .
Dit lijkt mij de beste manier ,het is niet leuk als je topic zonder jou te waaschuwen verdwenen is .


Nee, ik ben geen slaafje van een stelletje Marokanen die denken dat ze de baas zijn...

Als ik een topic open op deze forum, wil ik dat ik gewaarschuwd wordt als mijn topic dan wordt verwijderd. Ze kunnen zeggen dat het in strijd is met forumregels en daarom is verwijderd.

Alles weg is is via forumsoftware als het goed is te herstellen...

xslaniet
24-04-06, 23:03
Geplaatst door Divine_70
Ik weet het wel, ik beheers het machtige vrouwelijk brein :ego:
De overige tijd denken ze aan slapen omdat ze moe zijn van het denken. :slaap:
Nee hoor,das niet waar.
De overige tijd denken ze aan slapen omdat ze willen dromen van lekkere wijven.Sharon Stone met een busje chemische slagroom ofzo.

Divine_70
24-04-06, 23:07
Geplaatst door xslaniet
Nee hoor,das niet waar.
De overige tijd denken ze aan slapen omdat ze willen dromen van lekkere wijven.Sharon Stone met een busje chemische slagroom ofzo.

Oke, je hebt me overtuigd, 24 uur per dag. :moe:

xslaniet
24-04-06, 23:09
Geplaatst door Divine_70
Oke, je hebt me overtuigd, 24 uur per dag. :moe:
waarmee het bewijs dat wij mannen veel inteligenter zijn dan vrouwen geleverd is,wij denken 24 uur per dag...

Divine_70
24-04-06, 23:15
Geplaatst door xslaniet
waarmee het bewijs dat wij mannen veel inteligenter zijn dan vrouwen geleverd is,wij denken 24 uur per dag met 1 hersencel...


In tegendeel, wij vrouwen kunnen alles zonder er bij na te denken. :ego:
Dat betoont van hoge kwaliteit. :wijs:
Wij denken als het nodig is, hoe ontlopen we 21 van de 24 uur. :hihi:

Aicha1976
24-04-06, 23:30
Geplaatst door gh.wille
HOU maar op met miauwen ik heb ,m al gevonden !

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=182871&s=&perpage=15&pagenumber=7&display=show.

:giechel:



Wat een hoop gejank om niets :verveeld:

gh.wille
24-04-06, 23:50
Geplaatst door Aicha1976
Wat een hoop gejank om niets :verveeld:

INDD !
:hihi:

tukkersterror
24-04-06, 23:53
Geplaatst door xslaniet
Das een interessant gegeven...waardenkt ie de resterende tijd aan?
Dat weet je niet omdat jij ook alleen maar aan sex denkt...

Hallo als je 23 van de 24 uur aan sex denkt wat zou je dan dat ene uur doen???

Juist wippen!!!:lol:

tukkersterror
24-04-06, 23:57
Geplaatst door klaaskop
Nou meid, dan tref je het. Woensdag is een fietspomp ion de aanbieding bij de Aldi. Als je het leertje in de buis omkeert, wordt het een zuigpomp ...

Bij hoeveel liter stopt die? :lol:

III
25-04-06, 02:18
Geplaatst door Divine_70
Yep, daar hebben we elkaar, aangezien elke vent elke 4 minuten aan sex denkt, is er geen ruimte meer om andere interessante dingen te onthouden. :moe:

Denk denk, het was vet gedrukt met een toeter. :hihi:

Een vrouw denkt om de twee minuten dat een man aan sex denkt... :blowen:

gh.wille
25-04-06, 02:22
Geplaatst door III
Een vrouw denkt om de twee minuten dat een man aan sex denkt... :blowen:

:hihi:

waterfiets
25-04-06, 07:40
Geplaatst door Turkish_boy
Wat een onzin allemaal, mijn topic over Ebru Ummar is verdewenen, wat een gelul het is mijn mening dat ik het lekker voor haar vindt, niemand die mijn mening van mij kan afpakken...

Ik had er een klacht over ingediend bij beheer omdat je geweld tegen vrouwen verheerlijkte (en verheerlijkt waarschijnlijk). Ik vind dat in strijd met goede smaak en fatsoen.

Cherry Bo
25-04-06, 08:09
Geplaatst door Turkish_boy


niemand die mijn mening van mij kan afpakken...

Maar wél je topic. :fpuh:

Divine_70
25-04-06, 12:42
Geplaatst door III
Een vrouw denkt om de twee minuten dat een man aan sex denkt... :blowen:

Aha, ik denk dat jij denkt dat vrouwen elke twee minuten denken dat de man aan sex denkt. :zozo:
Ik heb wat nieuws voor je, laat dat denken nou maar aan de vrouwen over he, want het is algemeen bekend dat mannen geen meerdere dingen tegelijkertijd kunnen. Sex en denken bijvoorbeeld, en aangezien de mannen elke 2 minuten aan sex denken is er geen ruimte meer om ook nog nuttig te denken.

Zo, dat denk ik. :wijs:

Turkish_boy
25-04-06, 17:08
Geplaatst door waterfiets
Ik had er een klacht over ingediend bij beheer omdat je geweld tegen vrouwen verheerlijkte (en verheerlijkt waarschijnlijk). Ik vind dat in strijd met goede smaak en fatsoen.

Ze ziet er meer uit als een Alien...

De satan heeft een ruft gelaten in haar gezicht :D

Spoetnik
25-04-06, 17:11
Ik geloof niet dat er ooit een topic van mij is verwijderd. Ik ben duidelijk marokkaans politiek correct :)

xslaniet
25-04-06, 17:47
Geplaatst door Divine_70
Yep, daar hebben we elkaar, aangezien elke vent elke 4 minuten aan sex denkt, is er geen ruimte meer om andere interessante dingen te onthouden. :moe:

Denk denk, het was vet gedrukt met een toeter. :hihi:


Sex en denken bijvoorbeeld, en aangezien de mannen elke 2 minuten aan sex denken is er geen ruimte meer om ook nog nuttig te denken.


Weet je het al?

Divine_70
25-04-06, 17:54
Geplaatst door xslaniet
Weet je het al?

Hey, het was jou post :zozo:
Als je voortaan wat minder aan sex denkt en wat meer oog voor je omgeving hebt, komt het misschien op de lange duur nog best goed met jou. :hihi:

III
25-04-06, 20:49
Geplaatst door waterfiets
Ik had er een klacht over ingediend bij beheer omdat je geweld tegen vrouwen verheerlijkte (en verheerlijkt waarschijnlijk). Ik vind dat in strijd met goede smaak en fatsoen.

En geweld tegen mannen?

III
25-04-06, 20:52
Geplaatst door Cherry Bo
Maar wél je topic. :fpuh:

Touché! :melig2:





























Weer een topic gestolen van hem! :bril:

III
25-04-06, 21:00
Geplaatst door Divine_70
Aha, ik denk dat jij denkt dat vrouwen elke twee minuten denken dat de man aan sex denkt. :zozo:
Ik heb wat nieuws voor je, laat dat denken nou maar aan de vrouwen over he, want het is algemeen bekend dat mannen geen meerdere dingen tegelijkertijd kunnen. Sex en denken bijvoorbeeld, en aangezien de mannen elke 2 minuten aan sex denken is er geen ruimte meer om ook nog nuttig te denken.

Zo, dat denk ik. :wijs:

Dat denk jij?
Ik denk dat we in dat geval het denkwerk aan paarden moeten overlaten, die hebben grote hoofden.

Als mannen geen twee dingen tegelijkertijd kunnen én ze denken om de 2 minuten aan sex, dan komen ze gewoon aan sex niet toe lijkt me...
DA'S PECH: KOE WEG!

Divine_70
25-04-06, 21:03
Geplaatst door III
Dat denk jij?
Ik denk dat we in dat geval het denkwerk aan paarden moeten overlaten, die hebben grote hoofden.

Als mannen geen twee dingen tegelijkertijd kunnen én ze denken om de 2 minuten aan sex, dan komen ze gewoon aan sex niet toe lijkt me...
DA'S PECH: KOE WEG!

KOE ? :nerveus:

Geen wonder dat ze er niet aan toe komen. :hihi:

xslaniet
25-04-06, 21:05
Geplaatst door Divine_70
Hey, het was jou post :zozo:
Als je voortaan wat minder aan sex denkt en wat meer oog voor je omgeving hebt, komt het misschien op de lange duur nog best goed met jou. :hihi: Ik heb oog voor het vrouwelijk schoon in mijn omgeving en dat doet mij iedere vier minuten twee keer denken aan sex...

gh.wille
25-04-06, 21:20
Geplaatst door xslaniet
Ik heb oog voor het vrouwelijk schoon in mijn omgeving en dat doet mij iedere vier minuten twee keer denken aan sex...

Bij mij is het nog erger ik ,als ik een paar hoge hakken hoor klikken kijk ik al uit het raam ,en soms is het de moeite nog waard ook !
:corcky:

Divine_70
25-04-06, 21:30
Geplaatst door xslaniet
Ik heb oog voor het vrouwelijk schoon in mijn omgeving en dat doet mij iedere vier minuten twee keer denken aan sex...

Jaja...... zo langzaamaan begin ik het te begrijpen...
Je bent leider in een harem. :zozo:
Dat verklaart een hoop. :hihi:

xslaniet
25-04-06, 21:32
Geplaatst door Divine_70
Jaja...... zo langzaamaan begin ik het te begrijpen...
das inderdaad wel errug langzaam... :jumping:

Divine_70
25-04-06, 21:33
Geplaatst door xslaniet
das inderdaad wel errug langzaam... :jumping:


Beetje blond, dan is het toegestaan. :stout:

III
25-04-06, 21:35
Geplaatst door Divine_70
KOE ? :nerveus:

Geen wonder dat ze er niet aan toe komen. :hihi:

Voor koeien zijn er nog geen laarzen op de markt...

Divine_70
25-04-06, 21:39
Geplaatst door III
Voor koeien zijn er nog geen laarzen op de markt...

Maar wel voor mannen, gewoon de acherpootjes erin zetten en gaan met die banaan. :wohaa:

xslaniet
25-04-06, 21:46
Geplaatst door Divine_70
Maar wel voor mannen, gewoon de acherpootjes erin zetten en gaan met die banaan. :wohaa:
een banaan...ja de twee minuten zijn om ... :boogie:

Divine_70
25-04-06, 22:03
Geplaatst door xslaniet
een banaan...ja de twee minuten zijn om ... :boogie:

http://www.hazelnet.org/icon/emote/hyper.gif Weet jij wel zeker dat je de 2 minuten haalt? :maf:

xslaniet
25-04-06, 22:17
Geplaatst door Divine_70
http://www.hazelnet.org/icon/emote/hyper.gif Weet jij wel zeker dat je de 2 minuten haalt? :maf:
nee...maar de whiskeyfles wel...:)

Julien
25-04-06, 22:35
Geplaatst door Turkish_boy
Owww wat ben ik bang zeg :D

ZE moesten dan mijn topic maar niet verwijderen, dit is echt gebeurt ik had er ook een bron bij, als mijn mening slecht was zou het makkelijk omver geworpen kunnen worden door mensen, maar nee...

Het is zeker een schande voor Marokanen dat ze in elkaar is geslagen door Marokanen, een taboe op deze forum.. we mogen er zeker niet over praten :boogjes:

Waarom is het nou weer goed dat ze in elkaar is geslagen??! Als je het niet met haar eens ben, ga je met haar in discussie. die 2 Marokkanen lieten zien dat ze de zwakste partij waren en dat Ebru meer gelijk had, want geweld is altijd de zwakste reactie.

O.k. jij hebt een andere mening, maar ik denk dat objectief is vast te stellen dat jouw mening zwaar achterlijk is.

Divine_70
25-04-06, 22:52
Geplaatst door xslaniet


nee...maar de whiskeyfles wel...:)

http://www.hazelnet.org/icon/foodndrink/winewaiter.gif Cheers :D

xslaniet
25-04-06, 23:15
Tis alleen maar bedoeld om alle ellende weg te zuipen... :vierkant:

Divine_70
25-04-06, 23:21
Geplaatst door xslaniet
Tis alleen maar bedoeld om alle ellende weg te zuipen... :vierkant:

:verward: En ik hoef jou toch niet te vertellen dat je daarmee morgen dubbel ellende hebt ? http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g040.gif

III
25-04-06, 23:25
Geplaatst door Julien

O.k. jij hebt een andere mening, maar ik denk dat objectief is vast te stellen dat jouw mening zwaar achterlijk is.

Dit is je beste spreuk in tijden, Julien! :student:
Mag ik hem gebruiken?

xslaniet
25-04-06, 23:28
Geplaatst door Divine_70
:verward: En ik hoef jou toch niet te vertellen dat je daarmee morgen dubbel ellende hebt ? http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g040.gif Whiskey is zuiver en net zoals de meeste gestookte dranken leverd het minder problemen op dan bier en wijn.

Divine_70
25-04-06, 23:34
Geplaatst door xslaniet
Whiskey is zuiver en net zoals de meeste gestookte dranken leverd het minder problemen op dan bier en wijn.

Daar heb je gelijk in, alleen, ellende verzuipen is opschuiven van het probleem.

xslaniet
25-04-06, 23:39
Geplaatst door Divine_70
Daar heb je gelijk in, alleen, ellende verzuipen is opschuiven van het probleem. Nou ja ik probeer een smoes te verzinnen ,het is gewoon lekker...maar dat mag niet want dan be je alcoholist.

Divine_70
25-04-06, 23:46
Geplaatst door xslaniet
Nou ja ik probeer een smoes te verzinnen ,het is gewoon lekker...maar dat mag niet want dan be je alcoholist.

Iemand weet snel genoeg of ze onder de cattegorie alcoholist vallen.
Zodra het een noodzakelijk iets word ben je een stap te ver gegaan.
Genieten is niets mis mee, zolang het met mate is.
Wat anderen er van zouden vinden, zou me een worst zijn overigens.

III
26-04-06, 00:42
Geplaatst door Divine_70
Iemand weet snel genoeg of ze onder de cattegorie alcoholist vallen.
Zodra het een noodzakelijk iets word ben je een stap te ver gegaan.
Genieten is niets mis mee, zolang het met mate is.
Wat anderen er van zouden vinden, zou me een worst zijn overigens.

En weer anderen hebben dat met sex... :wohaa: