PDA

Bekijk Volledige Versie : Vruchtbare vrouw brengt ergste boven bij mannen



Divine_70
25-04-06, 16:49
De rivaliteit onder mannen neemt toe wanneer hun vrouwen op hun vruchtbaarste moment zijn. Mannen zijn jaloerser op dominante concurrenten wanneer hun vriendin ovuleert, meldde het Britse dagblad The Guardian dinsdag naar aanleiding van een onderzoek van de universiteit van Liverpool.

De resultaten tonen gedrag dat vergelijkbaar is met dat van dieren. „Chimpansees kunnen vreedzaam samenleven, tot de vrouwelijke apen vruchtbaar zijn. Dan worden de mannetjes heuse rivalen”, aldus Rob Buriss, die het onderzoek leidde. Zijn bevindingen bevestigen verder dat de kans dat vrouwen vreemdgaan groter is tijdens hun vruchtbare periode. „Dominante mannen hebben een hoger testosteronniveau en dat betekent goede genen”, zei Buriss.

25/04/06 11u29

Good Kahuna
25-04-06, 16:57
Ik dacht juist dat mannen altijd erg terughoudend werden als het vrouwen niet zozeer om de sex ging maar om kindertjes maken. Kennelijk denken onze instincten er anders over.

waterfiets
25-04-06, 16:59
Ik moet gelijk denken aan die tekkel die bij onze achterdeur aan het masturberen sloeg als ons hondje loops was. Hij was ook niet zo gesteld op de aanwezigheid van rivalen rond ons huis.

Divine_70
25-04-06, 17:58
Geplaatst door Good Kahuna
Ik dacht juist dat mannen altijd erg terughoudend werden als het vrouwen niet zozeer om de sex ging maar om kindertjes maken. Kennelijk denken onze instincten er anders over.

Of de vrouwen zijn rond de ovulatie gewoon te verleidelijk om weerstand aan te bieden, dan is er voor het mannetje geen houden meer aan en loopt ie graag het risico zijn stempel te zetten. :hihi:

tukkersterror
25-04-06, 18:33
Geplaatst door Divine_70
De rivaliteit onder mannen neemt toe wanneer hun vrouwen op hun vruchtbaarste moment zijn. Mannen zijn jaloerser op dominante concurrenten wanneer hun vriendin ovuleert, meldde het Britse dagblad The Guardian dinsdag naar aanleiding van een onderzoek van de universiteit van Liverpool.

De resultaten tonen gedrag dat vergelijkbaar is met dat van dieren. „Chimpansees kunnen vreedzaam samenleven, tot de vrouwelijke apen vruchtbaar zijn. Dan worden de mannetjes heuse rivalen”, aldus Rob Buriss, die het onderzoek leidde. Zijn bevindingen bevestigen verder dat de kans dat vrouwen vreemdgaan groter is tijdens hun vruchtbare periode. „Dominante mannen hebben een hoger testosteronniveau en dat betekent goede genen”, zei Buriss.

25/04/06 11u29

Dus als we alle vrouwen sterriliseren is het afgelopen met vechten en oorlogen :hihi:

Nou dat moet dan maar :stout:

sater
25-04-06, 19:20
Geplaatst door tukkersterror
Dus als we alle vrouwen sterriliseren is het afgelopen met vechten en oorlogen :hihi:

Nou dat moet dan maar :stout:

:jumping: Een antiek Grieks toneelstuk, ik meen dat het Lysistratas heet, gaat over vrouwen die hun oorlogszuchtige mannen seks onthouden. Net zo lang totdat de vrede getekend is.