PDA

Bekijk Volledige Versie : 2 Zweedse spionnen gearresteerd in Iran



Victory
25-04-06, 19:39
Opgepakt en toegegeven. Ze werkten daar voor een Zweedse constructie bedrijf en hebben honderden foto's van militaire basissen en installaties gemaakt.

Ik vindt dat ze opgehangen moeten worden. Dat zal een sterke signaal sturen naar Europa.

Het is nu genoeg geweest, we hebben nu al tientallen spionnen van Europa opgepakt en laten gaan. Maar nu wordt het tijd dat deze mensen geexecuteerd worden.

ronald
25-04-06, 19:47
Geplaatst door Victory
Opgepakt en toegegeven. Ze werkten daar voor een Zweedse constructie bedrijf en hebben honderden foto's van militaire basissen en installaties gemaakt.

Ik vindt dat ze opgehangen moeten worden. Dat zal een sterke signaal sturen naar Europa.

Het is nu genoeg geweest, we hebben nu al tientallen spionnen van Europa opgepakt en laten gaan. Maar nu wordt het tijd dat deze mensen geexecuteerd worden.


Vind jij??? En jij vond het zionistische regiem al veel te ver gaan wanneer ze Vanunu in zijn handel en wandel navolgen? Vanwaar die radicalisering? Dit is toch niks daarbij vergeleken. Of denk je nu vanuit de mentaliteit en sfeer van het Iraanse regiem te moeten spreken? Wonderlijk.

Buiten dat moet het een en ander maar eerst bewezen worden. Misschien zijn het ook gewoon vliegtuis spotters? Via satelieten is veel uit de lucht te halen.

Aicha1976
25-04-06, 19:51
Geplaatst door Victory
Opgepakt en toegegeven. Ze werkten daar voor een Zweedse constructie bedrijf en hebben honderden foto's van militaire basissen en installaties gemaakt.

Ik vindt dat ze opgehangen moeten worden . Dat zal een sterke signaal sturen naar Europa.

Het is nu genoeg geweest, we hebben nu al tientallen spionnen van Europa opgepakt en laten gaan. Maar nu wordt het tijd dat deze mensen geexecuteerd worden.



Ik vind dat jij een paar schoppen onder je miserabele hol moet krijgen...om mee te beginnen :D

Victory
25-04-06, 19:52
Vanunu zei dat Israel een nucleaire holocaust voor het middenoosten aan het voorbereiden is en dat de wereld dat moet voorkomen. Dat de wereld de kern/biologisch/chemisch en andere weapons of mass destruction moet afpakken voordat ze hun plannen in uitvoering brengen.

Maar deze mensen komen in een land waar ze te gast zijn, betaald krijgen, en dan ook nog het lef hebben informatie in te zamelen voor Amerika ter preparatie van een (nucleaire) oorlog waar honderdenduizenden onschuldige mensen zullen sterven.

ronald
25-04-06, 20:03
Geplaatst door Victory
Vanunu zei dat Israel een nucleaire holocaust voor het middenoosten aan het voorbereiden is en dat de wereld dat moet voorkomen. Dat de wereld de kern/biologisch/chemisch en andere weapons of mass destruction moet afpakken voordat ze hun plannen in uitvoering brengen.

Maar deze mensen komen in een land waar ze te gast zijn, betaald krijgen, en dan ook nog het lef hebben informatie in te zamelen voor Amerika ter preparatie van een (nucleaire) oorlog waar honderdenduizenden onschuldige mensen zullen sterven.

Yeah right....via wie kwam Iran o.a. aan kennis ook al weer... Khan met een dikke baan nabij Assen?

Aicha1976
25-04-06, 20:07
Geplaatst door Victory
Maar deze mensen komen in een land waar ze te gast zijn, betaald krijgen, en dan ook nog het lef hebben informatie in te zamelen voor Amerika ter preparatie van een (nucleaire) oorlog waar honderdenduizenden onschuldige mensen zullen sterven.



Ja sommige mensen kennen geen fatsoen, ondankbare varkens :roker:






:hihi:

Bar
25-04-06, 20:08
Laten we Fikkie eens ophangen.

Kijken of Iran dat signaal oppikt.

observer
25-04-06, 20:11
Geplaatst door Victory
Vanunu zei dat Israel een nucleaire holocaust voor het middenoosten aan het voorbereiden is en dat de wereld dat moet voorkomen. Dat de wereld de kern/biologisch/chemisch en andere weapons of mass destruction moet afpakken voordat ze hun plannen in uitvoering brengen.

Maar deze mensen komen in een land waar ze te gast zijn, betaald krijgen, en dan ook nog het lef hebben informatie in te zamelen voor Amerika ter preparatie van een (nucleaire) oorlog waar honderdenduizenden onschuldige mensen zullen sterven.

1. hoe zou iran een iraanse vanunu behandelen, iets zegt me dat het nog wel 2 graden erger zou zijn dan in israel
2. zweden is neutraal die spioneren alleen voor ikea
3. je wil niet dat er honderdduizenden onschuldige mensen sterven stop met het programma
4. jij stelde ooit eens dat alle israeli doelwitten waren omdat ze nu eenmaal in israel woonde ie zionisten waren, dan kan je dus ook stellen dat alle iraniers omdat ze die gekken in teheran niet verwijderen schuldig zijn

Victory
25-04-06, 20:22
Een tweede tukker zie ik. Allemaal dingen die ik gezegd hebt, en allemaal ideen die jij hebt over wat Iran zou doen als dit, als dat.

Als je neutraliteit wilt in deze wereld dan kan je dat mischien nog vinden in de (archieven van) fabeltjeskrant.

gh.wille
25-04-06, 20:26
Geplaatst door Aicha1976
Ik vind dat jij een paar schoppen onder je miserabele hol moet krijgen...om mee te beginnen :D

Kijk da,s nou eens Mannen taal !

:duim:

Joesoef
25-04-06, 20:28
Geplaatst door observer
1. hoe zou iran een iraanse vanunu behandelen, iets zegt me dat het nog wel 2 graden erger zou zijn dan in israel
2. zweden is neutraal die spioneren alleen voor ikea
3. je wil niet dat er honderdduizenden onschuldige mensen sterven stop met het programma
4. jij stelde ooit eens dat alle israeli doelwitten waren omdat ze nu eenmaal in israel woonde ie zionisten waren, dan kan je dus ook stellen dat alle iraniers omdat ze die gekken in teheran niet verwijderen schuldig zijn


:D Dus een Zweed kan niet spioneren voor Amerika. Dat was nu net waarvan de Amerikanen hoopte dat de Iraniers zouden denken. En over de Amerikaanse behandeling van krijgsgevangenen (want Iran ziet die spionen terrecht als terroristen/ act off war) zullen we het maar niet hebben.

gh.wille
25-04-06, 20:31
Geplaatst door ronald
Yeah right....via wie kwam Iran o.a. aan kennis ook al weer... Khan met een dikke baan nabij Assen?

JA zo is het toevallig ook nog eens een keer !

:lole:

gh.wille
25-04-06, 20:44
Geplaatst door Victory
Opgepakt en toegegeven. Ze werkten daar voor een Zweedse constructie bedrijf en hebben honderden foto's van militaire basissen en installaties gemaakt.

Ik vindt dat ze opgehangen moeten worden. Dat zal een sterke signaal sturen naar Europa.

Het is nu genoeg geweest, we hebben nu al tientallen spionnen van Europa opgepakt en laten gaan. Maar nu wordt het tijd dat deze mensen geexecuteerd worden.


Opgepakt en toegegeven

Dat toegegeven , zal wel met behulp van de IRANIERS gebeurt zij ,daar gebruiken ze nog wat ik denk de "KISLAR -AGA " methode,s voor wat dat betreft hebben ze dan ook nog iets geleerd van de TURKEN .!

Hansch
25-04-06, 20:53
Eerst die Denen en nu de Zweden, ze durven wel he die Scania's !

Joesoef
25-04-06, 20:54
Geplaatst door ronald
Yeah right....via wie kwam Iran o.a. aan kennis ook al weer... Khan met een dikke baan nabij Assen?


Almelo zal je bedoelen.

Hansch
25-04-06, 20:57
Geplaatst door ronald
Yeah right....via wie kwam Iran o.a. aan kennis ook al weer... Khan met een dikke baan nabij Assen?

UCN nabij of zelfs in Almelo !!!



soms steht het stoplicht op groen

mangs op road,

in Almelo is altied wat te doan.

tukkersterror
25-04-06, 21:01
Geplaatst door Victory
Opgepakt en toegegeven. Ze werkten daar voor een Zweedse constructie bedrijf en hebben honderden foto's van militaire basissen en installaties gemaakt.

Ik vindt dat ze opgehangen moeten worden. Dat zal een sterke signaal sturen naar Europa.

Het is nu genoeg geweest, we hebben nu al tientallen spionnen van Europa opgepakt en laten gaan. Maar nu wordt het tijd dat deze mensen geexecuteerd worden.

Dan kunnen we iedere Iranees hier ook wel gaan ophangen, want hoeveel geheime bedrijfs informatie is de laatste jaren wel niet naar dat idiote land gesmokkeld.

Maar laat ff weten wanneer de eerste kerncentralle gaat draaien in Iraan.

barfly
25-04-06, 21:03
Geplaatst door Victory
Opgepakt en toegegeven. Ze werkten daar voor een Zweedse constructie bedrijf en hebben honderden foto's van militaire basissen en installaties gemaakt.

Ik vindt dat ze opgehangen moeten worden. Dat zal een sterke signaal sturen naar Europa.

Het is nu genoeg geweest, we hebben nu al tientallen spionnen van Europa opgepakt en laten gaan. Maar nu wordt het tijd dat deze mensen geexecuteerd worden.

Misschien heb je wel gelijk. Dat langdurige gedoe met rechtspraak en advocaten, duurt allemaal veel te lang. Standrechtelijk executeren is zó veel eenvoudiger.

tukkersterror
25-04-06, 21:06
Geplaatst door Bar
Laten we Fikkie eens ophangen.

Kijken of Iran dat signaal oppikt.

Waarom ophangen?
Hij is gewoon een gefrustreerd iemand die uit allemacht die hij heeft zijn land wil verdedigen.

Geef Fikkie een pistool of geweer en hij beschijt zich, dus laat zo'n jongen gewoon leven anders wordt het zo verdomd stil on maroc.nl.

Victory
25-04-06, 21:24
Ja he, die onschuldige neutrale Europeanen doen nooit iets fout. :tik:

Deze twee onschuldige mannen hadden alleen maar een normale hobby. Foto's maken van geheime militaire installaties en basissen in land dat in hoge staat van paraatheid is.

We moeten het eigenlijk meer als basejumping voor fotografen zien.

:tik:

Aicha1976
25-04-06, 21:30
Geplaatst door gh.wille
Kijk da,s nou eens Mannen taal !

:duim:



In tegenstelling tot de topicstarter heb ik wel ballen :roker:

tukkersterror
25-04-06, 21:43
Geplaatst door Aicha1976
In tegenstelling tot de topicstarter heb ik wel ballen :roker:

:stout: Unox of Royco:hihi:

mark61
25-04-06, 21:48
Verraden door hun ranzige ondergoed, no doubt.

observer
25-04-06, 22:01
Geplaatst door Joesoef
:D Dus een Zweed kan niet spioneren voor Amerika. Dat was nu net waarvan de Amerikanen hoopte dat de Iraniers zouden denken. En over de Amerikaanse behandeling van krijgsgevangenen (want Iran ziet die spionen terrecht als terroristen/ act off war) zullen we het maar niet hebben. er lopen in iraq duizenden iraanse spionen rond

mischien ook wel in nederland

Victory
25-04-06, 22:10
observer the all seeing eye

http://thebiggestsecretpict.online.fr/nwo/all_seeing_eye.jpg

He knows exactly how many and where all the spies are.

xslaniet
25-04-06, 22:22
Geplaatst door Victory
Opgepakt en toegegeven. Ze werkten daar voor een Zweedse constructie bedrijf en hebben honderden foto's van militaire basissen en installaties gemaakt.

Ik vindt dat ze opgehangen moeten worden. Dat zal een sterke signaal sturen naar Europa.

Het is nu genoeg geweest, we hebben nu al tientallen spionnen van Europa opgepakt en laten gaan. Maar nu wordt het tijd dat deze mensen geexecuteerd worden.
Vind ik ook,alleen jammer dat dat supervolk die zweden nodig hebben om iets te bouwen...

gh.wille
25-04-06, 22:25
Geplaatst door Joesoef
Almelo zal je bedoelen.

Zeg maar gewoon : uit NEDERLAND ofkomstig ,dan zijn we van een gekonkel af !

xslaniet
25-04-06, 22:27
Geplaatst door Aicha1976
In tegenstelling tot de topicstarter heb ik wel ballen :roker:
Over ballen gesproken wist je dat fredrik ljungberg....blablabla yaddaa yaddaa yaddaa...:ikrookniet: :)

Aicha1976
25-04-06, 22:35
Geplaatst door xslaniet
Over ballen gesproken wist je dat fredrik ljungberg....blablabla yaddaa yaddaa yaddaa...:ikrookniet: :)



Ik, heb net in het Zweeds gegoogled :fparty:

xslaniet
25-04-06, 22:38
Geplaatst door Aicha1976
Ik, heb net in het Zweeds gegoogled :fparty:
Was niet zo moeilijk...toch?
alleen als je ze hoort praten ,lijkt in het begin net of ze constant staan te kotsen.
In het begin kon ik het dan ook niet laten om in hte lachen uit te barsten,ik heb hier dan ook weing vrienden...:)

Aicha1976
25-04-06, 22:55
Geplaatst door xslaniet
Was niet zo moeilijk...toch?
alleen als je ze hoort praten ,lijkt in het begin net of ze constant staan te kotsen.
In het begin kon ik het dan ook niet laten om in hte lachen uit te barsten,ik heb hier dan ook weing vrienden...:)


Dat gevoel hebben mensen ook die Nederlanders horen praten. Die Zweden gebruiken die -g-klank toch niet zoveel ? :strik:




Ohhh, we zijn off topic :eek:

xslaniet
25-04-06, 23:01
Geplaatst door Aicha1976
Dat gevoel hebben mensen ook die Nederlanders horen praten. Die Zweden gebruiken die -g-klank toch niet zoveel ? :strik:




Ohhh, we zijn off topic :eek:
De G wordt uitgesproken als een J
Göteborg is dus Jöteborj.
Het leuke aan de taal is dat het toch veel gemeen heeft met het nederlands ,alleen dan andersom.
Zo zijn er bepaalde woorden die ik niet uit kan spreken en de manier waarop ik ze dan uitspreek een andere beteknis heeft ,laat ik het zo zeggen ,ik wordt door de vrouwelijke bevlokning regelmatig mishandeld...:)

Aicha1976
25-04-06, 23:17
Geplaatst door xslaniet
De G wordt uitgesproken als een J
Göteborg is dus Jöteborj.
Het leuke aan de taal is dat het toch veel gemeen heeft met het nederlands ,alleen dan andersom.
Zo zijn er bepaalde woorden die ik niet uit kan spreken en de manier waarop ik ze dan uitspreek een andere beteknis heeft ,laat ik het zo zeggen ,ik wordt door de vrouwelijke bevlokning regelmatig mishandeld...:)

Ik heb het vaak gehoord, mijn ex collega kwam uit Zweden en zijn moeder belde nogal vaak, ik vind het geen gehoor :rolleyes:



Maar je bent nog offtopic, had ik nu maar mijn bamboestokje bij de hand :fplet:

xslaniet
25-04-06, 23:24
Nou ja ,ik denk niet dat het offtopic is ...de taal is een belangrijke barriére en aangezien er weinig iraniërs zijn die zweeds spreken is het beeld van een spionerende zweed nogal vaag,die taal dus,ze slaan hier overigens met berkenhout(in de sauna)

Aicha1976
25-04-06, 23:32
Geplaatst door xslaniet
Nou ja ,ik denk niet dat het offtopic is ...de taal is een belangrijke barriére en aangezien er weinig iraniërs zijn die zweeds spreken is het beeld van een spionerende zweed nogal vaag,die taal dus,ze slaan hier overigens met berkenhout(in de sauna)



Is eigenlijk wel mooi he, hoe ieder land zijn eigen gebruiken heeft :bril:


Volgens mij is iedereen gaan slapen :maf3:

tukkersterror
25-04-06, 23:40
Geplaatst door Aicha1976
Is eigenlijk wel mooi he, hoe ieder land zijn eigen gebruiken heeft :bril:


Volgens mij is iedereen gaan slapen :maf3:

Nee hoor!!!

Aicha1976
25-04-06, 23:42
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor!!!


Waar slaan ze in Tukkerland mee :o

tukkersterror
25-04-06, 23:54
Geplaatst door Aicha1976
Waar slaan ze in Tukkerland mee :o

Adam sloeg Eva met een suikerbiet voor de kont, holadye holadyo,
Maar dat geef allemaal niks want wie houdt van elkaar holadie jee ladio.

Ken je het liedje niet meer??? :hihi:

Aicha1976
26-04-06, 00:01
Geplaatst door tukkersterror
Adam sloeg Eva met een suikerbiet voor de kont, holadye holadyo,
Maar dat geef allemaal niks want wie houdt van elkaar holadie jee ladio.

Ken je het liedje niet meer??? :hihi:



Als ik het al gekend heb, heb ik het waarschijnlijk weggestopt:alien:

tukkersterror
26-04-06, 00:07
Geplaatst door Aicha1976
Als ik het al gekend heb, heb ik het waarschijnlijk weggestopt:alien:

Ik zie je zit weer in de ontkennende fase geeft niet hoor we helpen je er wel overheen:lol:

Maar ik kwam net thuis en ga nu slapen ben :moe: heel erg :moe:

Voor al mijn broertjes en zusjes, slaap lekker en tot morgen :zwaai:

Aicha1976
26-04-06, 00:13
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie je zit weer in de ontkennende fase geeft niet hoor we helpen je er wel overheen:lol:

Maar ik kwam net thuis en ga nu slapen ben :moe: heel erg :moe:

Voor al mijn broertjes en zusjes, slaap lekker en tot morgen :zwaai:



Ik zit NIET in de ontkennende fase :duivels:




@Klaaskop:
Het zegt me nog minder en ik geloof niet dat ik dat erg vind :p

Bart.NL
26-04-06, 08:24
Misschien wil Zweden zelf ook wel een atoombom.

duende
26-04-06, 10:13
Geplaatst door Victory

Ik vindt dat ze opgehangen moeten worden. Dat zal een sterke signaal sturen naar Europa.

Het is nu genoeg geweest, we hebben nu al tientallen spionnen van Europa opgepakt en laten gaan. Maar nu wordt het tijd dat deze mensen geexecuteerd worden.
Zo is het Vic moorden. Wat is een mensenleven nog waard voor jou. Het gaat om duidelijke signalen. En met een voormalig beul als president is het allemaal nog makkelijker.
Met een beetje mazzel voor hem, mag hij zelf ook nog mee doen met het ophangen. Wow, denk je dat hij er opgewonden van raakt.

Hansch
26-04-06, 20:19
Geplaatst door duende
Zo is het Vic moorden. Wat is een mensenleven nog waard voor jou. Het gaat om duidelijke signalen. En met een voormalig beul als president is het allemaal nog makkelijker.
Met een beetje mazzel voor hem, mag hij zelf ook nog mee doen met het ophangen. Wow, denk je dat hij er opgewonden van raakt.

En dat allemaal zogenaamd in naam van de Grote God van jouw en mij !!!

La me niet lachen, deze gasten zeggen het in naam van Allah te doen, maar in werkelijkheid werken ze, bewust of onbewust, voor zijn tegendeel,

de sjattan.

David
26-04-06, 22:56
http://www.lolafox.org/stivali/Storia/1976/Frida_Agnetha.jpg

~Panthera~
26-04-06, 23:09
http://www.mainzelahr.de/smile/sisx/skate.gif