PDA

Bekijk Volledige Versie : Doodzieke Miljonair Zoekt Jonge Schone Om Laatste Dagen En Fortuin Mee Te Delen!!!

axxa
25-04-06, 21:11
De onderwerp regel is natuurlijk een aandachtstrekker maar "Nederlander zoekt leuke,eerlijke,serieuze,vrouw "zou niet zo origineel geweest zijn.

Hallo, even stoppen en lees eens wat ik te vertellen heb!!!!

En om maar gelijk met de deur in huis te vallen, er is plaats voor iemand in mijn leven.Het leven kan samen gewoon nog veel leuker zijn dan dat het nu al is.
Even een paar dingen over mezelf.Ik ben een positief en heel vaak vrolijk iemand die geniet van het leven, leuk huis, een baan met continu uitdaging en een gezellige vriendengroep.Vind het ook heerlijk om lekker een stuk op het strand te lopen en dat daarna met een drankje op een terras af te sluiten.

Ik hou van leuke meningen, cultuur maar ook gewoon gezelligheid en lekker eten.

Maak graag tijd vrij om het sporten bij te houden, wat varieert van voetballen in een vriendenteam tot fietsen en fitness.
Vakanties zijn aan mij ook altijd wel erg goed besteed, bijvoorbeeld een leuke stedentrip of een paar tijdje op een strand liggen is wel leuk, maar er moet wel wat te doen zijn.
Het zou alleen nog gezelliger zijn om dat met jou erbij te kunnen doen.Dus als dit alles je wel aanspreekt laat dan wat van je horen svp.

Groetjes en hoop snel van je te horen

axxa
22-08-10, 06:41
---

Jellybean
23-08-10, 13:18
Mag ik vragen waarom een Marokkaanse dame en niet een Turkse, Afghaanse, Egyptische etc? Of maakt het je niet uit, als ze maar islamitisch is?