PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraanse politie gaat harder optreden tegen vrouwen die niet aan de regels houden.



EL MOKHTARI
25-04-06, 22:34
Vanaf vandaag gaat de politie in de Iraanse hoofdstad Teheran strenger optreden tegen vrouwen die zich niet houden aan de islamitische kledingcode. De overtreders kunnen zich aan een tik met een bamboestokje verwachten, een boete van ruim 40euro of twee maanden gevangenisstraf.

In vele winkels in Teheran hangt een verbodsteken voor vrouwen die alleen maar een kapje op hun hoofd dragen. Bij de ingang ligt een bak met hijabs , grote hoofddoeken. Alleen als de vrouwen hun haar helemaal bedekken mogen ze de winkel binnen.

De laatste jaren ging het er allemaal een beetje losser aan toe voor de vrouwen in Iran. Kleurige sjaals, die het haar niet volledig bedekken, en strakke korte jasjes waren voor velen het symbool van de vrijheid die ze onder de vorige president Khatami genoten. Zijn opvolger, Mahmoud Ahmadinejad, had vroeger als burgemeester van Teheran reclamecampagnes van David Beckham verboden en had de mannelijke ambtenaren verplicht om hun baard te laten staan. Tijdens zijn verkiezingscampagne wuifde hij de vrees weg dat hij een strikter beleid zou voeren, Iran had wel andere katten te geselen dan de kleding van de vrouwen.

http://www.muslimwakeup.com/archives/images/Dressing-in-Tehran-300.jpg

Felgekleurde prostituees
Maar één van zijn trouwe medewerkers, Nader Shariatmaderi, vond onlangs dat de manier waarop de vrouwen erbij liepen ,,een gevaar voor de revolutionaire en islamitische principes'' was. Volgens de Britse krant The Guardian heeft hij zijn volgelingen erop gewezen dat het ideaalbeeld van de Iraanse samenleving de laatste maanden verwaterd is. ,,In de huidige internationale situatie, moeten de mensen zich verenigen onder de principes die iedereen kent.''

De dresscode voor vrouwen in Iran werd voor het eerst ingevoerd na de islamitische revolutie in 1979. Ze verplichtte vrouwen om hun haar te bedekken en zich te kleden in vormeloze omhulsels, die alleen het aangezicht en de handen bloot lieten. Maar de laatste jaren doken de strakke jasjes en de kleine sjaaltjes weer op in het straatbeeld.

Nu de zomer op komst is, een periode waarin vrouwen lichtere kleding willen dragen, heeft de regering beslist om strenger op te treden. Sommige conservatieve parlementsleden hadden al kritiek geuit op de regering dat ze niet vroeger heeft gereageerd. Volgens Iran Focus, een Iraanse nieuwssite, stonden dinsdag zo'n honderd woedende betogers aan het parlement die eisten dat het nu maar eens gedaan moest zijn met de 'prostituees' die felgekleurde sjaals en strakke jasjes droegen.

Eigen waarden
De chef van de politie in Teheran houdt vijftig teams klaar, waarin ook vrouwelijke agenten zitten. De zedenpolitie mag de zichtbare blote lichaamsdelen een tik geven met een bamboestokje. De vrouwen kunnen ook een boete van ruim 40 euro krijgen of twee maanden gevangenisstraf. De politie zal niet alleen aandacht besteden aan de kleding van de Iraanse vrouwen, ze zal er ook op toezien dat vrouwen zich niet met een hondje op straat vertonen. Een hond wordt in Iran beschouwd als onrein.

Alleen nog de eigen waarden, zo omschrijft een Westers diplomaat het beleid in Iran. Westerse muziek wordt geweerd, de boetes op schotelantennes worden vervijfvoudigd. Je kunt je afvragen of de Iraanse kiezers beseften wat hen te wachten stond toen ze Mahmoud Ahmadinejad met een ruime meerderheid president maakten.

Bron: Nieuwsblad.be

Iglo
25-04-06, 22:45
Geplaatst door EL MOKHTARI
Vanaf vandaag gaat de politie in de Iraanse hoofdstad Teheran strenger optreden tegen vrouwen die zich niet houden aan de islamitische kledingcode. De overtreders kunnen zich aan een tik met een bamboestokje verwachten, een boete van ruim 40euro of twee maanden gevangenisstraf.

................ Een goede zaak! Laat een regen van bamboestokjes neerdalen op dit stuitend vertoon van lichaamsdelen.

Aicha1976
25-04-06, 22:48
Ik word hier erg verdrietig van :droef:









Mogen van mij allemaal doodvallen met hun bamboestokjes, fokking primitievelingen :boos:

Bofko
25-04-06, 22:54
Geplaatst door EL MOKHTARI
De politie zal niet alleen aandacht besteden aan de kleding van de Iraanse vrouwen, ze zal er ook op toezien dat vrouwen zich niet met een hondje op straat vertonen. Een hond wordt in Iran beschouwd als onrein.


Ja, ja die vrouwen zijn van nature zondig. Al sinds Eva, nu zo´n 4000 jaar geleden. Ze willen maar niet leren hoe het wél moet. Dus om de zoveel jaar moeten de teugels even strakker aangehaald worden.

Julien
25-04-06, 23:03
Hoezo die duim omhoog?

Topicstarter is een beetje hypocriet en egoïstisch. Want de Iraanse jeugd wil ook gewoon vrij kunnen doen wat 'ie wil. Wij hebben makkelijk praten hier, in een land waar bijna alles kan en mag.

xslaniet
25-04-06, 23:09
De iraanse jeugd gaat een handeltje bamboestokjes beginnen als ze slim zijn .

tukkersterror
25-04-06, 23:59
Geplaatst door xslaniet
De iraanse jeugd gaat een handeltje bamboestokjes beginnen als ze slim zijn .

Eet toch liever tauge :wink:

~Panthera~
26-04-06, 00:01
Als al die vrouwen nu eens 1 dag al die mannen daar eens goed aftuigde met een bamboestok. http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif

MaRiaH
26-04-06, 00:07
Ach, nog even en dit Iraanse regime ontketent zelf de volgende revolutie.. De jongeren (studenten ) vechten al jaren voor meer vrijheid..

en terecht.. ik hoop van harte dat het ze lukt en zal ze graag persoonlijk financieren met ons harame westerse geld, om dit zieke regime - die de Islam misbruikt- omver te werpen. :haha:

Verontrustend wat macht met mensen doet.. :huil: :droef:

MaRiaH
26-04-06, 00:08
Geplaatst door ~Panthera~
Als al die vrouwen nu eens 1 dag al die mannen daar eens goed aftuigde met een bamboestok. http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif

Strak plan! :roker:

Bofko
26-04-06, 00:09
Geplaatst door ~Panthera~
Als al die vrouwen nu eens 1 dag al die mannen daar eens goed aftuigde met een bamboestok. http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif

Ze doen het zelf al . :knipoog:

http://www.ease.com/~randyj/ph_18/r18_111_Ashura_10.jpg

~Panthera~
26-04-06, 00:10
Geplaatst door Bofko
Ze doen het zelf al . :knipoog:



Nee, dat telt niet, dat vinden ze lekker. :hihi:

gh.wille
26-04-06, 01:17
Ik heb de URL ff bekeken maar indd het betreft hier een meer dan schandalige vertoning van hoe GOD de vrouw geschapen heeft je ziet als je goed kijkt dat ze borsten heeft ! die ene althans wat een grove schande!!!

DE ZWEEP ER OVER!

Joesoef
26-04-06, 06:46
Geplaatst door Bofko
Ze doen het zelf al . :knipoog:

http://www.ease.com/~randyj/ph_18/r18_111_Ashura_10.jpg


De foto is niet Iran maar Pakistan in 1990.

mark61
26-04-06, 06:54
Bamboestokje over el mokhtari!

Pytaghoras
26-04-06, 08:17
Waarom Bamboestokje? Heeft iemand ooit een tik gehad met bamboestokje? Het doet erg veel pijn.

Bart.NL
26-04-06, 10:13
Mij valt vooral die openvallende mond op van die rechtse vrouw in kuis gewaad. Misschien tijd voor monddoekjes?

duende
26-04-06, 10:53
http://www.ease.com/~randyj/ph_18/r18_111_Ashura_10.jpg
Sadomassochisten aller landen verenigd u.
Wat een stelletje vieze, geperverteerde, walgelijke, misselijkmakende, smerige, hypocriete kl**tzakken.
Ik heb ook een keer zo een soort optocht in Jordanië gezien. Zelfs kinderen kregen even een klap met het scheermes op het voorhoofd en dan maar flink op het hoofd slaan kinderen, dan blijft het bloeden.

Hoi Dwaalspoor hoort dit en vrouwen mishandeling ook tot; De kans tot zelfbeschikking en de ontwikkeling van eigen normen en waarden? Dan prevereer ik toch de dictatuur van de seculiere democratie.

mark61
26-04-06, 12:12
Geplaatst door duende
Hoi Dwaalspoor hoort dit en vrouwen mishandeling ook tot; De kans tot zelfbeschikking en de ontwikkeling van eigen normen en waarden? Dan prevereer ik toch de dictatuur van de seculiere democratie.

Dit is een sji'itische traditie die voor dwaallicht net zo exotisch en vreemd is als voor jou.

sjaen
26-04-06, 12:21
Geplaatst door Bofko
Ze doen het zelf al . :knipoog:

http://www.ease.com/~randyj/ph_18/r18_111_Ashura_10.jpg




BLASFEMIE

sienia
26-04-06, 12:26
Nogmaals, het is niet de vrouw die wordt onderdrukt, slechts de wetten van de Almachtige worden hier opgevolgd.

sjaen
26-04-06, 12:31
Geplaatst door sienia
Nogmaals, het is niet de vrouw die wordt onderdrukt, slechts de wetten van de Almachtige worden hier opgevolgd.

correctie: niet de wetten van de Almachtige, maar de wetten van idiote machtsmisbruikers!!!

je reinste blasfemie

sienia
26-04-06, 12:32
Geplaatst door sjaen
correctie: niet de wetten van de Almachtige, maar de wetten van idiote machtsmisbruikers!!!

je reinste blasfemie

Ben jij islamgeleerde ofzo?
Ze zullen het daar toch echt wel beter weten dan een of andere miep uit Nl.

Nee echt, in het hiernamaals zullen deze vrouwen die mannen nog dankbaar zijn dat ze behoed zijn voor de vuur.

naam
26-04-06, 12:34
Geplaatst door sienia
Nogmaals, het is niet de vrouw die wordt onderdrukt, slechts de wetten van de Almachtige worden hier opgevolgd.


Dan onderdrukken de wetten van de Almachtige de vrouw?

sienia
26-04-06, 12:35
Geplaatst door naam
Dan onderdrukken de wetten van de Almachtige de vrouw?

Dat bestaat gewoon niet. De Almachtige is namelijk niet onrechtvaardig. Bestaat dus niet.

David
26-04-06, 12:36
Geplaatst door sienia
Nee echt, in het hiernamaals zullen deze vrouwen die mannen nog dankbaar zijn dat ze behoed zijn voor de vuur.


:haha:


Precies!

SalmayaSale
26-04-06, 12:40
Geplaatst door sienia
Dat bestaat gewoon niet. De Almachtige is namelijk niet onrechtvaardig. Bestaat dus niet.


De Almachtige heeft de vrouw niet geschapen om haar onder een laken te willen verstoppen :moe:
En in welke goddelijke wetten staat er het dan?

sienia
26-04-06, 12:42
Geplaatst door SalmayaSale
De Almachtige heeft de vrouw niet geschapen om haar onder een laken te willen verstoppen :moe:
En in welke goddelijke wetten staat er het dan?

Wat weet ik daar als vrouw van? :engel:

sjaen
26-04-06, 12:49
Geplaatst door sienia
Wat weet ik daar als vrouw van? :engel:

Lees en leer i.p.v. te luisteren naar de intrepetatie van een of ander klein rotgodje die het woord van Allah vermoordt.

sienia
26-04-06, 12:51
Geplaatst door sjaen
Lees en leer i.p.v. te luisteren naar de intrepetatie van een of ander klein rotgodje die het woord van Allah vermoordt.

Wat weten we het toch goed en wat is het toch hard nodig om de moslima's te bevrijden. Maar bedankt, we klaren het zelf wel.

Lighten up pleeze.

SalmayaSale
26-04-06, 12:52
Geplaatst door sienia
Wat weet ik daar als vrouw van? :engel:


Zwijg! onderdrukte onwetende vrouw :duivels: :D

MaRiaH
26-04-06, 12:52
Geplaatst door sienia
Nogmaals, het is niet de vrouw die wordt onderdrukt, slechts de wetten van de Almachtige worden hier opgevolgd.

Ongeloveloos!!!
Dat ze nog bestaan!

David
26-04-06, 12:54
Geplaatst door sienia
Wat weten we het toch goed en wat is het toch hard nodig om de moslima's te bevrijden. Maar bedankt, we klaren het zelf wel.

Lighten up pleeze.



Mij kan het het echt geen fuck schelen of die moslima's nu wel of niet vrij zijn. Da's mijn probleem niet. Ze zoeken het maar uit met die god, die lappen, dat bamboe en De Vuur

sienia
26-04-06, 12:55
Geplaatst door David
Mij kan het het echt geen fuck schelen of die moslima's nu wel of niet vrij zijn. Da's mijn probleem niet. Ze zoeken het maar uit met die god, die lappen, dat bamboe en De Vuur

Jij hebt je handen al meer dan vol vwb de homo-emancipatie. :D

David
26-04-06, 12:56
Geplaatst door sienia
Jij hebt je handen al meer dan vol vwb de homo-emancipatie. :D

Die nichten zoeken het ook maar uit. Ik denk alleen aan mezelf!

MaRiaH
26-04-06, 12:56
Geplaatst door David
Mij kan het het echt geen fuck schelen of die moslima's nu wel of niet vrij zijn. Da's mijn probleem niet. Ze zoeken het maar uit met die god, die lappen, dat bamboe en De Vuur

Indirect is het wel ons probleem..
Er zijn van die gevallen die het anderen ook op willen leggen..
en ik als vrouw in Nederland ben daar niet van gediend. :zweep:

sienia
26-04-06, 12:58
Geplaatst door David
Die nichten zoeken het ook maar uit. Ik denk alleen aan mezelf!

Dat is de juiste houding!

MaRiaH
26-04-06, 12:58
Geplaatst door sienia
Ben jij islamgeleerde ofzo?
Ze zullen het daar toch echt wel beter weten dan een of andere miep uit Nl.

Nee echt, in het hiernamaals zullen deze vrouwen die mannen nog dankbaar zijn dat ze behoed zijn voor de vuur.

Denk jij niet dat Allah je hersenen heeft gegeven om er zelf mee te leren denken? :haha:

sienia
26-04-06, 13:09
Geplaatst door MaRiaH
Denk jij niet dat Allah je hersenen heeft gegeven om er zelf mee te leren denken? :haha:

Ja ik denk het wel, maar als ik hier om me heen kijk maken maar weinig daar echt gebruik van. :zozo:

David
26-04-06, 13:13
Geplaatst door MaRiaH
Denk jij niet dat Allah je hersenen heeft gegeven om er zelf mee te leren denken? :haha:


Ken je plaats, zuster!

~Panthera~
26-04-06, 13:17
Geplaatst door David
Ken je plaats, zuster!



En thans, broeders en zusters
Willen wij gezamenlijk zingen dat heerlijke lied
"Knolraap en lof, schorseneren en prei"
Op bladzijde 85 van onze bundel... :roker:

MaRiaH
26-04-06, 13:18
Geplaatst door David
Ken je plaats, zuster!

Oeps, sorry broeder.. :nerveus:
Hoop niet dat ik U heb ontriefd..

Kom maar op met die bamboe.. :stout:

Victory
26-04-06, 13:22
Westerlingen. Koningen der propaganda.

Het is jammer dat Nederland actieve stappen heeft gezet om Iraanse kanalen niet in Nederland & Europa te laten komen, en dat wat andere zenders van ons weg zijn gehaald.

David
26-04-06, 14:08
Geplaatst door Victory
Westerlingen. Koningen der propaganda.

Het is jammer dat Nederland actieve stappen heeft gezet om Iraanse kanalen niet in Nederland & Europa te laten komen, en dat wat andere zenders van ons weg zijn gehaald.


Fuck ja, zit je daar met Talpa en Yorin.

Julien
26-04-06, 14:33
Geplaatst door Victory
Westerlingen. Koningen der propaganda.
:lol: hoor wie het zegt


Het is jammer dat Nederland actieve stappen heeft gezet om Iraanse kanalen niet in Nederland & Europa te laten komen, en dat wat andere zenders van ons weg zijn gehaald.

Vertel nou eindelijk eens waarom jij of je ouders nou ooit Iran uitgevlucht zijn!

Victory
26-04-06, 16:01
Iran heeft de eerste drie maanden een industriële groei van 10.5% gehad.

Er wordt een gemiddelde groei van 7.8% verwacht over het jaar 2006.

:duim:

Bofko
26-04-06, 16:05
Geplaatst door Victory
Iran heeft de eerste drie maanden een industriële groei van 10.5% gehad.

Er wordt een gemiddelde groei van 7.8% verwacht over het jaar 2006.

:duim:

Die groeiende welvaart is slecht voor de Islam, Vic.

plexus
26-04-06, 16:14
Geplaatst door Bofko
Die groeiende welvaart is slecht voor de Islam, Vic.

welnee man..moslims gaan anders om met welvaart dat zie je toch..

duende
26-04-06, 16:35
Geplaatst door Victory
Westerlingen. Koningen der propaganda.

Het is jammer dat Nederland actieve stappen heeft gezet om Iraanse kanalen niet in Nederland & Europa te laten komen, en dat wat andere zenders van ons weg zijn gehaald.



Alleen nog de eigen waarden, zo omschrijft een Westers diplomaat het beleid in Iran. Westerse muziek wordt geweerd, de boetes op schotelantennes worden vervijfvoudigd. Je kunt je afvragen of de Iraanse kiezers beseften wat hen te wachten stond toen ze Mahmoud Ahmadinejad met een ruime meerderheid president maakten.


Viccie, Viccie toch.....En je bent bijna professor?
Professor in de propaganda en je hebt college gevolgd bij Al Sahaf. :haha:

Bart
26-04-06, 16:41
Geplaatst door Victory
Het is jammer dat Nederland actieve stappen heeft gezet om Iraanse kanalen niet in Nederland & Europa te laten komen, en dat wat andere zenders van ons weg zijn gehaald.

Ik begrijp hieruit dat jij het er dus ook niet mee eens bent dat Westerse muziek wordt geweerd en de boetes op het hebben van een schotelantenne in Iran zijn vervijfvoudigd zoals het artikel vermeldt? Of mag dat wel?

duende
26-04-06, 16:52
Geplaatst door Bart
Ik begrijp hieruit dat jij het er dus ook niet mee eens bent dat Westerse muziek wordt geweerd en de boetes op het hebben van een schotelantenne in Iran zijn vervijfvoudigd zoals het artikel vermeldt? Of mag dat wel?
Verwacht geen antwoord van de sukkel. Als hij vast gepraat is reageerd hij niet meer. Het lijkt een laf en hypocriet mannetje. :D

observer
26-04-06, 19:50
Geplaatst door duende
Verwacht geen antwoord van de sukkel. Als hij vast gepraat is reageerd hij niet meer. Het lijkt een laf en hypocriet mannetje. :D verlaag je nooit naar het nivo van een idioot om met hem te discussieren, hij heeft er veel meer ervaring mee :lekpuh:

Tomas
26-04-06, 20:16
Geplaatst door Bofko
Ja, ja die vrouwen zijn van nature zondig. Al sinds Eva, nu zo´n 4000 jaar geleden. Ze willen maar niet leren hoe het wél moet. Dus om de zoveel jaar moeten de teugels even strakker aangehaald worden.


6000 JAAR!

Gvd, moge de duvel je hale. Onwetende!

duende
26-04-06, 22:19
Geplaatst door observer
verlaag je nooit naar het nivo van een idioot om met hem te discussieren, hij heeft er veel meer ervaring mee :lekpuh:
Maar hij is bijna professor! :student: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:

Bofko
27-04-06, 00:53
Geplaatst door Tomas
6000 JAAR!

Gvd, moge de duvel je hale. Onwetende!

´Onwetende´ kan natuurlijk nooit een vervloeking zijn, makker. Zalig zijn de onwetenden.

Maar je heb gelijk.
4117 v. Chr. is bijna 6000 jaar gelden.

Bofko
27-04-06, 00:56
Geplaatst door plexus
welnee man..moslims gaan anders om met welvaart dat zie je toch..

Hoe bedoel je dat, boogie man ?

mark61
27-04-06, 01:27
Geplaatst door Victory
Iran heeft de eerste drie maanden een industriële groei van 10.5% gehad.

Er wordt een gemiddelde groei van 7.8% verwacht over het jaar 2006.

:duim:

De textielindustrie schat ik zo? En dat allemaal met een bamboestokje?

duende
27-04-06, 09:28
Geplaatst door Victory
Iran heeft de eerste drie maanden een industriële groei van 10.5% gehad.

Er wordt een gemiddelde groei van 7.8% verwacht over het jaar 2006.

:duim:
Vooral de bamboe industrie en de kinky kleding branche is explosief gestegen.

plexus
27-04-06, 09:33
Geplaatst door Bofko
Hoe bedoel je dat, boogie man ?

moet je even aan prof. Vic vragen die ken dat wel uitleggen.. :fpiraat:

contradictio
27-04-06, 09:44
Geplaatst door EL MOKHTARI
Vanaf vandaag gaat de politie in de Iraanse hoofdstad Teheran strenger optreden tegen vrouwen die zich niet houden aan de islamitische kledingcode. De overtreders kunnen zich aan een tik met een bamboestokje verwachten, een boete van ruim 40euro of twee maanden gevangenisstraf.

In vele winkels in Teheran hangt een verbodsteken voor vrouwen die alleen maar een kapje op hun hoofd dragen. Bij de ingang ligt een bak met hijabs , grote hoofddoeken. Alleen als de vrouwen hun haar helemaal bedekken mogen ze de winkel binnen.

De laatste jaren ging het er allemaal een beetje losser aan toe voor de vrouwen in Iran. Kleurige sjaals, die het haar niet volledig bedekken, en strakke korte jasjes waren voor velen het symbool van de vrijheid die ze onder de vorige president Khatami genoten. Zijn opvolger, Mahmoud Ahmadinejad, had vroeger als burgemeester van Teheran reclamecampagnes van David Beckham verboden en had de mannelijke ambtenaren verplicht om hun baard te laten staan. Tijdens zijn verkiezingscampagne wuifde hij de vrees weg dat hij een strikter beleid zou voeren, Iran had wel andere katten te geselen dan de kleding van de vrouwen.

http://www.muslimwakeup.com/archives/images/Dressing-in-Tehran-300.jpg

Felgekleurde prostituees
Maar één van zijn trouwe medewerkers, Nader Shariatmaderi, vond onlangs dat de manier waarop de vrouwen erbij liepen ,,een gevaar voor de revolutionaire en islamitische principes'' was. Volgens de Britse krant The Guardian heeft hij zijn volgelingen erop gewezen dat het ideaalbeeld van de Iraanse samenleving de laatste maanden verwaterd is. ,,In de huidige internationale situatie, moeten de mensen zich verenigen onder de principes die iedereen kent.''

De dresscode voor vrouwen in Iran werd voor het eerst ingevoerd na de islamitische revolutie in 1979. Ze verplichtte vrouwen om hun haar te bedekken en zich te kleden in vormeloze omhulsels, die alleen het aangezicht en de handen bloot lieten. Maar de laatste jaren doken de strakke jasjes en de kleine sjaaltjes weer op in het straatbeeld.

Nu de zomer op komst is, een periode waarin vrouwen lichtere kleding willen dragen, heeft de regering beslist om strenger op te treden. Sommige conservatieve parlementsleden hadden al kritiek geuit op de regering dat ze niet vroeger heeft gereageerd. Volgens Iran Focus, een Iraanse nieuwssite, stonden dinsdag zo'n honderd woedende betogers aan het parlement die eisten dat het nu maar eens gedaan moest zijn met de 'prostituees' die felgekleurde sjaals en strakke jasjes droegen.

Eigen waarden
De chef van de politie in Teheran houdt vijftig teams klaar, waarin ook vrouwelijke agenten zitten. De zedenpolitie mag de zichtbare blote lichaamsdelen een tik geven met een bamboestokje. De vrouwen kunnen ook een boete van ruim 40 euro krijgen of twee maanden gevangenisstraf. De politie zal niet alleen aandacht besteden aan de kleding van de Iraanse vrouwen, ze zal er ook op toezien dat vrouwen zich niet met een hondje op straat vertonen. Een hond wordt in Iran beschouwd als onrein.

Alleen nog de eigen waarden, zo omschrijft een Westers diplomaat het beleid in Iran. Westerse muziek wordt geweerd, de boetes op schotelantennes worden vervijfvoudigd. Je kunt je afvragen of de Iraanse kiezers beseften wat hen te wachten stond toen ze Mahmoud Ahmadinejad met een ruime meerderheid president maakten.

Bron: Nieuwsblad.be



2:256 Let there be no compulsion in religion : Truth stands out clear from Error: whoever rejects evil and believes in Allah hath grasped the most trustworthy hand-hold, that never breaks. And Allah heareth and knoweth all things.

áÇó ÅößúÑóÇåó Ýöí ÇáÏøöíäö ÞóÏ ÊøóÈóíøóäó ÇáÑøõÔúÏõ ãöäó ÇáúÛóíøö Ýóãóäú íóßúÝõÑú ÈöÇáØøóÇÛõæÊö æóíõÄúãöä ÈöÇááøåö ÝóÞóÏö ÇÓúÊóãúÓóßó ÈöÇáúÚõÑúæóÉö ÇáúæõËúÞóìó áÇó ÇäÝöÕóÇãó áóåóÇ æóÇááøåõ ÓóãöíÚñ Úóáöíãñ

2:257 God is near unto those who have faith, taking them out of deep darkness into the light - whereas near unto those who are bent on denying the truth are the powers of evil that take them out of the light into darkness deep : it is they who are destined for the fire, therein to abide.

Çááøåõ æóáöíøõ ÇáøóÐöíäó ÂãóäõæÇú íõÎúÑöÌõåõã ãøöäó ÇáÙøõáõãóÇÊö Åöáóì ÇáäøõæõÑö æóÇáøóÐöíäó ßóÝóÑõæÇú ÃóæúáöíóÂÄõåõãõ ÇáØøóÇÛõæÊõ íõÎúÑöÌõæäóåõã ãøöäó ÇáäøõæÑö Åöáóì ÇáÙøõáõãóÇÊö ÃõæúáóÜÆößó ÃóÕúÍóÇÈõ ÇáäøóÇÑö åõãú ÝöíåóÇ ÎóÇáöÏõæäó



Narrated Abu Masud Uqba

The Prophet said, "One of the sayings of the prophets which the peoplehave got, is. 'If you do not feel ashamed, then do whatever you like."

mark61
27-04-06, 09:46
Geplaatst door contradictio
2:256 Let there be no compulsion in religion : Truth stands out clear from Error: whoever rejects evil and believes in Allah hath grasped the most trustworthy hand-hold, that never breaks. And Allah heareth and knoweth all things.

Fikkie noch Ahmadinejad lezen middeleeuws Engels. :lachu:

~Panthera~
27-04-06, 09:47
Krijgen mannen die lopen te loeren nu ook een tik tegen hun pan ?

:moe:

duende
27-04-06, 09:53
Geplaatst door ~Panthera~
Krijgen mannen die lopen te loeren nu ook een tik tegen hun pan ?

:moe:
Nee er wordt een knoop in hun l@l gelegd. :cool:

contradictio
27-04-06, 09:53
Geplaatst door mark61
Fikkie noch Ahmadinejad lezen middeleeuws Engels. :lachu:

1) Fikkie?

2) elke taal is aan hem verloren aangezien hij de Koran in zijn eigen taal niet eens heeft kunnen lezen..

3) Ahmadinejad leeft niet in Nederland en in ook geen Maroc.nl'ler bij mijn weten, dus......

mark61
27-04-06, 09:56
Geplaatst door contradictio
1) Fikkie?

2) elke taal is aan hem verloren aangezien hij de Koran in zijn eigen taal niet eens heeft kunnen lezen..

3) Ahmadinejad leeft niet in Nederland en in ook geen Maroc.nl'ler bij mijn weten, dus......

1) Sorry, Obersturmmullah Victory

2) Dat denk ik ook.

3) Nou ja je weet nooit hoe ver dat gaat met hun geheime dienst.

~Panthera~
27-04-06, 10:04
Geplaatst door duende
Nee er wordt een knoop in hun l@l gelegd. :cool:



Mooi. :roker: