PDA

Bekijk Volledige Versie : Taal-gestapo gaat binnenkort van start om immigratie te stoppen, allochtonen de dupe.



Dwaalspoor
26-04-06, 03:06
Zakken voor taaltoets peperduur

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1integratie_nieuwkomers.jpg

ROTTERDAM - Tienduizenden allochtone Rotterdammers moeten binnenkort in een taaltoets bewijzen dat ze de Nederlandse taal beheersen. Wie zakt voor de toets, draait mogelijk zelf op voor de kosten van een dure inburgeringscursus. Een bedrag dat kan oplopen tot 8000 euro.

Utrecht denkt dat immigranten bij voorbaat afhaken bij dure lessen. Deze gemeente betaalt zelf 24 miljoen extra, waardoor de eigen bijdrage voor elke inburgeraar beperkt blijft tot 275 euro.

Met de maatregelen bereiden de gemeenten zich voor op de nieuwe inburgeringswet, die na goedkeuring door de Tweede en Eerste Kamer op 1 januari 2007 landelijk van kracht moet worden. Alle gemeenten en roc’s, die de opleidingen verzorgen, brengen in kaart wat de problemen zijn bij de uitvoering van de wet. De Tweede Kamer weegt volgende maand hun bezwaren in het debat over het wetsvoorstel.

Het Rotterdamse ambtenarenapparaat is het verst in de uitwerking van de plannen. De allochtone Rotterdammers moeten zich straks melden bij een inburgeringsloket. De gemeente beslist wie in aanmerking komen voor de toets. Daarvoor wordt een lijst samengesteld van niet in Europa geboren Rotterdammers die minder dan acht jaar op een Nederlandse basis- en middelbare school hebben gezeten. Het gaat vooral om oudkomers, een groep die nooit de verplichting tot inburgeren kreeg opgelegd.

Een deel van hen zal de cursus zelf moeten betalen. Dat kan oplopen tot 8000 euro. Werkzoekenden, opvoeders en imams krijgen de cursus van de gemeente, met een eigen bijdrage van 275 euro.

Deskundigen hekelen het taaltoetsbeleid. Rinus Penninx, hoogleraar etnische studies, vindt de maatregel zinloos en onverstandig. Volgens hem wordt de test voor ‘het integratiekarretje gespannen om de immigratie te beperken’. ,,Dat gaat helemaal fout. Het leidt tot polarisatie en argwaan.’’

Guus Extra, de Tilburgse hoogleraar meertaligheid in de multiculturele samenleving, vindt de taaltoets ethisch onverdedigbaar. ,,Het is meten met twee maten. Als je dit voor oudkomers doet, die zelf vaak ook de Nederlandse nationaliteit hebben, moet je het ook verplicht stellen voor autochtone Nederlanders.’’


Bron: AD.nl (http://www.ad.nl/binnenland/article298907.ece)

ronald
26-04-06, 03:47
Ik heb in mijn studententijd samen met het NCB in Utrecht (werkte Rabbae daar nog) een cursus Nederlands voor buitenlandse werknemers en hun kinderen helpen opzetten. Kostte hen niets. Twee avonden les en een avond voorbereiding van de lessen en begeleiding van "leerkrachten"...allemaal studenten. Waarom kan dat niet meer? Zijn studenten nu dommer of luier geworden?

Dwaalspoor
26-04-06, 04:02
Geplaatst door ronald
Ik heb in mijn studententijd samen met het NCB in Utrecht (werkte Rabbae daar nog) een cursus Nederlands voor buitenlandse werknemers en hun kinderen helpen opzetten. Kostte hen niets. Twee avonden les en een avond voorbereiding van de lessen en begeleiding van "leerkrachten"...allemaal studenten. Waarom kan dat niet meer? Zijn studenten nu dommer of luier geworden?

Het achterliggende motief is ook niet om mensen de taal te leren maar om juist drempels op te werpen en ze te laten voelen dat ze tweede rangsburgers zijn.

ronald
26-04-06, 04:06
Geplaatst door Dwaalspoor
Het achterliggende motief is ook niet om mensen de taal te leren maar om juist drempels op te werpen en ze te laten voelen dat ze tweede rangsburgers zijn.


Ja dat snap ik. Maar studenten behoren toch enigszins recalcitrant te zijn en diat motief moeten proberen onderuit te halen. Het kost wel wat moeite ja. Een motivatiefactor toen was ook gericht tegen die dure Berlitz cursussen.

tukkersterror
26-04-06, 07:08
Geplaatst door Dwaalspoor
Het achterliggende motief is ook niet om mensen de taal te leren maar om juist drempels op te werpen en ze te laten voelen dat ze tweede rangsburgers zijn.

Als deze mensen de taal van het land waar zij verblijven nog niet spreken, moeten ze eens de hand in eigen boezem steken.
Het gaat om het feit dat dat dit de staat ons dus onzettend veel geld kost.
Tegenwoordig worden alle overheids folders ook in het turks en Arabisch gedrukt.
Als zij naar een dokter of overheids instantie heen moeten moet er een tolken bureau in worden geschakeld.
Komen ze in aanraking met Justitie moeten er tolken worden ingeschakeld ,enz. enz. enz.

Als mensen die hier langer als een half jaar zijn nog geen Nederlands spreken, dan laat de overheid niet voelen dat zij 2e hands burgers zijn, maar dan zijn het dat ook.

Dus als jij het hier niet met eens bent, vind ik het goed, maar laten ze dan ook op draaien voor de kosten die ik hierboven heb omschreven en niet de burgers en het bedrijfs leven.

Het is inderdaad belachelijk dat de overheid deze regel moet instellen.

observer
26-04-06, 08:22
Deskundigen hekelen het taaltoetsbeleid. Rinus Penninx, hoogleraar etnische studies, vindt de maatregel zinloos en onverstandig. Volgens hem wordt de test voor ‘het integratiekarretje gespannen om de immigratie te beperken’. ,,Dat gaat helemaal fout. Het leidt tot polarisatie en argwaan. aangezien deze mensen al hier wonen en de uitkomst van deze toets daar niets aan veranderd heeft het niets met immigratie te maken

deze man (wat is dat voor een baan) snapt het duidelijk niet

dat ze deze test voor nieuwkomers invoeren nog beter

Pytaghoras
26-04-06, 08:22
Met 8000 euro kan je een volledige opleiding volgen aan de Universiteit of de Hogeschool. Wat kunnen wij overdreven in dit land zeg!

Bofko
26-04-06, 08:26
Geplaatst door Dwaalspoor

Guus Extra, de Tilburgse hoogleraar meertaligheid in de multiculturele samenleving

:vreemd: Hoeveel vakgebieden zouden er tegenwoordig wel niet zijn ?

tukkersterror
26-04-06, 08:35
Ik heb even geinformeerd, cursussen Nederlands word nog steeds gegeven in diverse buurtcentra's en scholen.

De kosten voor deze cursussen is niets tot 68 euro op jaarbasis.

Er hebben zich dit jaar voor Hengelo slecht 1 persoon opgegeven.

Deze cursussen worden in Hengelo gegeven door laatste jaar studenten van de Pabo als pratijkvak, na zes weken krijgen de deelnemers een certificaat en na zes certificaten hebben ze de cursus volbracht op havo-vwo niveau en vier certificaten valt te vergelijken met mbo kadergericht (mavo).
:ego: Zolang er geen universitaire opleiding is doe ik er niet aan mee.

incubus
26-04-06, 13:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Het achterliggende motief is ook niet om mensen de taal te leren maar om juist drempels op te werpen en ze te laten voelen dat ze tweede rangsburgers zijn.

Geloof je dat nou echt? Miljoenen aan belastinggeld uitgeven, alleen om ze een 2e rangs gevoel te creeren en niet om het probleem van taalachterstand op te lossen? (Retorische vraag!)

incubus
26-04-06, 13:43
Geplaatst door Dwaalspoor
Zakken voor taaltoets peperduur

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1integratie_nieuwkomers.jpg


Guus Extra, de Tilburgse hoogleraar meertaligheid in de multiculturele samenleving, vindt de taaltoets ethisch onverdedigbaar. ,,Het is meten met twee maten. Als je dit voor oudkomers doet, die zelf vaak ook de Nederlandse nationaliteit hebben, moet je het ook verplicht stellen voor autochtone Nederlanders.’’


Bron: AD.nl (http://www.ad.nl/binnenland/article298907.ece)


Wat een onzin. Het probleem ligt bij immigranten die de Nederlandse taal niet of nauwelijks beheersen. Da's dus niet te vergelijken met autochtonen, die van geboorte af Nederlands leren. (Dat er grammaticaal wel heel wat te verbeteren valt ook onder Hollanders staat trouwens buiten kijf.)

Dit argument lijkt een beetje op het idee om een jaarlijkse controle van meisjes uit 'besnijdenislanden' in te voeren. Waarbij, om enige suggestie van discriminatie te voorkomen, geopperd werd dat dan meteen ALLE meisjes in NL gecontroleerd zouden moeten worden. Politiek correcte bull dus.

100 jaar geleden werden de voeten van Chinese meisjes/vrouwen systematisch misvormd om ze kleiner te maken. Als Chinezen dan nu hier nog steeds zouden doen, moeten we dan ook maar meteen ALLE meisjes jaarlijks hierop gaan controleren? Volgens geciteerde redenering dus wel...

Julien
26-04-06, 14:23
geldt dit voor alle allochtonen???

edit: ik zie al wat de Rotterdammers daarin zien. Dat zou betekenen dat mijn moeder moet dokken :maf2:

sater
26-04-06, 18:31
:lol: Moet de Rotterdamse gemeentekas gespekt? Waarvan betalen oudkomers met aow en een klein pensioentje de van te voren bepaalde boete voor het zakken voor de taaltoets? Financiële ondersteuning door de gemeente?

Tomas
26-04-06, 21:03
Voor dat geld moeten ze wel "het topic" onderwijzen. Dat zou een hoop integratieproblemen schelen.

super ick
27-04-06, 11:22
Geplaatst door Dwaalspoor
Het achterliggende motief is ook niet om mensen de taal te leren maar om juist drempels op te werpen en ze te laten voelen dat ze tweede rangsburgers zijn.

Dit antwoord geeft precies aan wat er in jou zieke hersenen omgaat.
Verder commentaar is overbodig.

Elie Hobeika
27-04-06, 11:25
8000 euro..

Jeetje..

Hawa
27-04-06, 15:22
ROTTERDAM - Tienduizenden allochtone Rotterdammers moeten binnenkort in een taaltoets bewijzen dat ze de Nederlandse taal beheersen. Wie zakt voor de toets, draait mogelijk zelf op voor de kosten van een dure inburgeringscursus. Een bedrag dat kan oplopen tot 8000 euro.

Dit is van de zotte. Echt!

Gisteren in NRC over Nederlandse onderwijs, kop luidt!!

KASTEN MAATSCHAPPIJ IN AANBOUW......

In Nederland is al sinds 20 jaar bezuiningen op onderwijs,.....

Mijn heer Hofland zegt:Een jaar of tien geleden publiceerde het Max Goote Kennisinstituut van de Universiteit van Amsterdam een rapport over de functionele geletterdheid, dat is het Beheersen van basisvaardigheden op het GEBIED VAN TAAL EN REKENEN..die nodig zijn om in het dagelijkse leven te functioneren.
TIEN PROCENT VAN HET VOLK BEVOND ZICH TOEN OP NIVEAU 1...
dAT WIL ZEGGEN ; MEER DAN EEN MILJOEN NEDERLANDERS WAS OP ZIJN HOOGSTE STAAT ..ZEER EENVOUDIGE OPDRACHTEN UIT TE VOEREN, SIMPELE TEKSTEN TE BEGRIJPEN.
Dat waren volwassenen die de school achter de rug hadden en er nooit meer zouden terugkeren. Aan hun driekwart ANALFABETISME zal sindsdien niet veranderd zijn...
Dan beleeft de Nederlandse revolutie van Fortuyn(die trouwens krasse plannen voor onderwijs had) en de trage,tersluikse restauratie.
In september 2002 maakte de minister van onderwijs,toen ook mevrouw Maria van der Hoeven,bekend dat er 140 miljoen euro op het hoger onderwijs zou worden bezuinigd.Daarop reageerde de heer Loek Vredevoogd,voorzitter van de Universiteit van Leiden,met de mededeling dat de bodem bereikt was, en dat de Universiteit,om het gat op de begroting te dempen,dan maar een paar etsen van REMBRANDT uit de eigen collectie zou verkopen...

Enkele citaten uit deze Kastenmaatschappij in aanbouw van H.J.A. Hofland in NRC van wo.26-04-06...

Maw na een jarenlange bezuiningsronde van 20 jaar zijn de meeste Nederlanders op niveau 1 belandt.
ONDERWIJS IS ALS EEN GLETSJER DIE LANGZAAM MAAR ZEKER DE MAATSCHAPPIJ BINNENSCHUIFT. DE TEKORTKOMINGEN VAN TOEN
HEBBEN DE GRONDSLAG GELEGD VOOR ONZE NIEUWE KASTENMAATSCHAPPIJ IN AANBOUW.
Mooie tekst van Hofland, jazeker in aanbouw, en wie moet hier voor boeten en betalen....... :fucyc:

Nelis70
27-04-06, 15:51
Geplaatst door Dwaalspoor
Het achterliggende motief is ook niet om mensen de taal te leren maar om juist drempels op te werpen en ze te laten voelen dat ze tweede rangsburgers zijn.
Ha, jij weet weer wat het achterliggende motief is... hou daar nou eens mee op. Het stukje biedt genoeg stof voor goede argumenten, ipv dit soort paranoïde geneuzel.

Nelis70
27-04-06, 15:55
Geplaatst door sater
:lol: Moet de Rotterdamse gemeentekas gespekt?

Nee man, lees beter, het KOST de gemeente geld.


Waarvan betalen oudkomers met aow en een klein pensioentje de van te voren bepaalde boete voor het zakken voor de taaltoets? Financiële ondersteuning door de gemeente?

super ick
27-04-06, 17:05
Ik knip/plak Tukkie's antwoord nog even. Vreemd dat er niet gereageerd wordt.

Tukkie: Ik heb even geinformeerd, cursussen Nederlands word nog steeds gegeven in diverse buurtcentra's en scholen.
De kosten voor deze cursussen is niets tot 68 euro op jaarbasis.
Er hebben zich dit jaar voor Hengelo slecht 1 persoon opgegeven.
Deze cursussen worden in Hengelo gegeven door laatste jaar studenten van de Pabo als pratijkvak, na zes weken krijgen de deelnemers een certificaat en na zes certificaten hebben ze de cursus volbracht op havo-vwo niveau en vier certificaten valt te vergelijken met mbo kadergericht (mavo).
Zolang er geen universitaire opleiding is doe ik er niet aan mee.

Wonen er in Hengelo geen allochtonen of denkt men gewoon handje ophouden en niet zeiken tegen mij?
Of er is geen sprake van taalachterstand in Hengelo?

Nelis70
27-04-06, 17:07
Geplaatst door superdick
Ik knip/plak Tukkie's antwoord nog even. Vreemd dat er niet gereageerd wordt.

Tukkie: Ik heb even geinformeerd, cursussen Nederlands word nog steeds gegeven in diverse buurtcentra's en scholen.
De kosten voor deze cursussen is niets tot 68 euro op jaarbasis.
Er hebben zich dit jaar voor Hengelo slecht 1 persoon opgegeven.
Deze cursussen worden in Hengelo gegeven door laatste jaar studenten van de Pabo als pratijkvak, na zes weken krijgen de deelnemers een certificaat en na zes certificaten hebben ze de cursus volbracht op havo-vwo niveau en vier certificaten valt te vergelijken met mbo kadergericht (mavo).
Zolang er geen universitaire opleiding is doe ik er niet aan mee.

Wonen er in Hengelo geen allochtonen of denkt men gewoon handje ophouden en niet zeiken tegen mij?
Of er is geen sprake van taalachterstand in Hengelo?
ôh, neeee toch, die tukkers bunt oooook niet te verstaooooon.

knuppeltje
27-04-06, 17:49
Geplaatst door Tomas
Voor dat geld moeten ze wel "het topic" onderwijzen. Dat zou een hoop integratieproblemen schelen.


Zou er hier wel veel minder te lachen zijn.

888
27-04-06, 20:05
Dit geldt toch alleen voor mensen met een bijstands-, Werkloosheidswet-, en een WIA uitkering?

super ick
27-04-06, 20:45
Geplaatst door Victoria
Dit geldt toch alleen voor mensen met een bijstands-, Werkloosheidswet-, en een WIA uitkering?

Neenee als je maar onaangepast bent. Je kunt je dus opgeven Victoria. :wohaa:

888
28-04-06, 13:24
Geplaatst door superdick
Neenee als je maar onaangepast bent. Je kunt je dus opgeven Victoria. :wohaa:

Ha, ha lachen met jou. Ik ben van jou soort. Dus............

aalpoornie
28-04-06, 14:19
Geplaatst door Dwaalspoor
Het achterliggende motief is ook niet om mensen de taal te leren maar om juist drempels op te werpen en ze te laten voelen dat ze tweede rangsburgers zijn.


Paranoia.

super ick
28-04-06, 14:27
Geplaatst door Victoria
Ha, ha lachen met jou. Ik ben van jou soort. Dus............

Dan ben je rijp voor de psychiater. :strik:

super ick
28-04-06, 14:29
Geplaatst door Dwaalspoortniet
Paranoia.

Inderdaad. Met deze denkwijze etaleerd hij zijn eigen tekorten.
Als je zo over deze maatschappij denkt dan lijkt het mij sterk dat dit het land is waar je wilt wonen.

aalpoornie
28-04-06, 14:50
Geplaatst door superdick
Inderdaad. Met deze denkwijze etaleerd hij zijn eigen tekorten.
Als je zo over deze maatschappij denkt dan lijkt het mij sterk dat dit het land is waar je wilt wonen.


Het is een trieste aandachttrekker.

super ick
28-04-06, 15:25
Geplaatst door Dwaalspoortniet
Het is een trieste aandachttrekker.


Nee het is geen aandachttrekker het is een geboren klager. Die kan je geven wat je wilt, die blijft altijd klagen.

Nelis70
28-04-06, 15:27
Geplaatst door superdick
Nee het is geen aandachttrekker het is een geboren klager. Die kan je geven wat je wilt, die blijft altijd klagen.

Jahaa, lekker, laten we hem tot gemeenschappelijke vijand maken. Laten we hem gaan discrimineren. He, dat is fijn, dat is makkelijk.

super ick
28-04-06, 16:08
Geplaatst door Nelis70
Jahaa, lekker, laten we hem tot gemeenschappelijke vijand maken. Laten we hem gaan discrimineren. He, dat is fijn, dat is makkelijk.

Och maakt niet uit wat je eraan doet, negatieve denkwijze krijg je er nooit uit.

incubus
29-04-06, 15:44
Geplaatst door Dwaalspoortniet
Het is een trieste aandachttrekker.

Coole nick, trouwens :duim:

Shemharosh
30-04-06, 00:49
een cursus engels zou een betere besteding zijn van onze belastingcentjes....vinden jullie niet?....en toch is het zo!

simouhand
30-04-06, 11:45
mijn ouders kunnen niet schrijven en niet spreken ,waarom was niet in jaren 60 verplicht om nederlandes cursus te doen is dat nu een soort terrorisme of zo want terrorisme is niet allen maar een bom laten ontploven. :nijn:

super ick
30-04-06, 13:40
Geplaatst door simouhand
mijn ouders kunnen niet schrijven en niet spreken ,waarom was niet in jaren 60 verplicht om nederlandes cursus te doen is dat nu een soort terrorisme of zo want terrorisme is niet allen maar een bom laten ontploven. :nijn:

Als ik het goed begrijp is jou vraag: Waarom was het in de jaren 60 niet verplicht om een cursus Nederlands te volgen?

Ik denk door de wederzijdse gedachte dat het werken en verblijven in Nederland van tijdelijke duur zou zijn.
Ik vind dat deze mensen m.b.t. de taalcursus met rust gelaten moeten worden.
Voor de andere lijkt het mij alleen maat logisch de taal te leren van het land waar je wilt verblijven. Voor deze groep moet het verplicht gesteld worden.

Hawa
30-04-06, 13:50
Och maakt niet uit wat je eraan doet, negatieve denkwijze krijg je er nooit uit....

Dat zegt Super Dick!

Super Dick denkt zeker dat hij niet negatief is ingesteld.. Dus maw de pot verwijt de ketel totdat hij zwart ziet.
Super Dick ik vind je in eerste plaats nogal hypocriet. En ook nog eens echt zielepiet. Als jou het niet zint,dan wil je gelijk al strafpunten verzamelen wat ze jou hebben aangedaan.
Dus maw alles wat je zegt op deze topic zet echt geen zoden aan de dijk,vooral niet om steeds maar weer iemand als zondenbok te gaan creeeren,en jij met die anderen er kontstant maar op hameren dan negatief wel negatief moet blijven. Blijven jullie verschoond van jullie eigen hypocrisie ten aanzien van anders denkenden die Nederland niet zo rooskleurig zien als jullie met beslagen brillenglazen.
Haat en liefde.....Negatief en positief....het zijn tegenpolen.maar toch...als je wilt..en weet hoe echt de vork in de steel zit....dan kan je al die gevoelens samenbundelen.....In een begripsvorm van overleven en samenleven..niks meer of minder.....
Ik ga mijzelf ook niet op voetstuk zetten,elke dag elke minuut leer ik van mijn eigen fouten,
Maar helaas moet ik constateren dat Super Dick deze pakt niet in handen heeft en ook niet meewerkt aan gezonde samenleving......
Je eigen arrogantie druipt ervan af..... :wow:

Nelis70
30-04-06, 14:58
Geplaatst door Hawa
Dus maw de pot verwijt de ketel totdat hij zwart ziet.

Dat kan dan wel eens een heel lang verwijt worden :)

super ick
30-04-06, 16:12
Geplaatst door Nelis70


Ja geinig he.

super ick
30-04-06, 16:23
Geplaatst door Hawa
Och maakt niet uit wat je eraan doet, negatieve denkwijze krijg je er nooit uit....

Dat zegt Super Dick!

Super Dick denkt zeker dat hij niet negatief is ingesteld.. Dus maw de pot verwijt de ketel totdat hij zwart ziet.

DAT IK AF EN TOE DE MOED HIER LAAT ZAKKEN ZAL IK ZEKER NIET ONTKENNEN. MAAR DAT KOMT SPONTAAN HOOR, DAT HEEFT HELEMAALLLLLLL NIETS TE MAKEN MET ALLE POSITIEVE REACTIES DIE IK HIER LEES.

Super Dick ik vind je in eerste plaats nogal hypocriet. En ook nog eens echt zielepiet.

ALS JE HET NIET ERG VIND HECHT IK NIET AL TEVEEL WAARDE AAN JOU OORDEEL. IS VOOR JOU TOCH LOPENDE BAND WERK.

Als jou het niet zint,dan wil je gelijk al strafpunten verzamelen wat ze jou hebben aangedaan.
Dus maw alles wat je zegt op deze topic zet echt geen zoden aan de dijk,vooral niet om steeds maar weer iemand als zondenbok te gaan creeeren,en jij met die anderen er kontstant maar op hameren dan negatief wel negatief moet blijven. Blijven jullie verschoond van jullie eigen hypocrisie ten aanzien van anders denkenden die Nederland niet zo rooskleurig zien als jullie met beslagen brillenglazen.

NU VOLG IK JE NIET IK BEN NEGATIEF MAAR ZIE ALLES ROOSKLEURIG?
JE MAG ME BEST VERWIJTEN MAKEN HOOR. JIJ MOET JE FRUSTRATIES TENSOTTO OOK KWIJT MAAR DOE HET WEL EEN BEETJE LOGISCH. OP DEZE MANIER ROEPT HET ZOVEEL VRAGEN OP.

Haat en liefde.....Negatief en positief....het zijn tegenpolen.maar toch...als je wilt..en weet hoe echt de vork in de steel zit....dan kan je al die gevoelens samenbundelen.....In een begripsvorm van overleven en samenleven..niks meer of minder.....
Ik ga mijzelf ook niet op voetstuk zetten,elke dag elke minuut leer ik van mijn eigen fouten,
Maar helaas moet ik constateren dat Super Dick deze pakt niet in handen heeft en ook niet meewerkt aan gezonde samenleving......
Je eigen arrogantie druipt ervan af..... :wow:

DANK VOOR UW UITEENZETTING VAN MIJN KARAKTER. HET IS WERKELIJK TREFFEND.
GELUKKIG DAT U DIRECT NOG EVEN UITEEN ZET DAT U WEL OVER POSITIEVE GOEDE EIGENSCHAPPEN BESCHIKT.

REST MIJ NOG TE ZEGGEN DAT IK DEZE REACTIE WEL VERWACHTTE GEZIEN DE KRITIEK DIE IK GISTEREN OP JE HEBT GEUIT.
HET BLIJFT MOEILIJK HE KRITIEK AANVAARDEN ZONDER DE ANDER DIRECT ZO ZWART PROBEREN TE MAKEN DAT ER HELEMAAL NIETS GOEDS MEER AAN HEM/HAAR TE ONTDEKKEN VALT.
(NOG 1 TIP VOOR JE: ALS JE NU ZEGT DAT IK OOK ANTI-ISLAM BEN DAN KRIJG JE MISSCHIEN NOG WEL MEER MENSEN MEE.)

simouhand
01-05-06, 13:12
wat betreft marokkanen (berbers) zijn overal getoreriseert in hun land marokko
voelen ze zich ook burgers van tweede rang hier in nederland ook.
dus overal minderheden en overal tweede rang burger verscheklijk is dat .Maar geloof mij nou onderdruking creerd ontplofing. :terrorist
achterlijk mens is niet altijd dom hoor,hij is allen maar een verloor talent.
goed na denken vriend.

888
01-05-06, 13:25
Geplaatst door superdick
Dan ben je rijp voor de psychiater. :strik:

Ik was er nog geweest? Lachen daar man.

Hawa
01-05-06, 14:07
NOG 1 TIP VOOR JE: ALS JE NU ZEGT DAT IK OOK ANTI-ISLAM BEN DAN KRIJG JE MISSCHIEN NOG WEL MEER MENSEN MEE.)

Dat anti - islam zijn van jou ken ik zolangzamerhand wel,vooral je reaktie op die mp3-speler,weetje nog.
Gelukkig is Belgie niet die land als Nederland die alles maar uitdiept en elke minuut de wanhoop ten toon sprijd inzake het zogenaamde multi culti beleid,waarop die rechtse ppopulisten mee aan de haal gaan met alle gevolgen vandien.

Je gaat je zelf weer verschonen,en denkt dat jij maar mensen kan gaan beschimpen samen met die anderen.
Ik denk dat je bang bent, en daarom zo reageert.
Hoeveel Nederlandse jongens hebben niet onschuldige lieve Nederlanders om het leven gebracht: van God los!
Al die criminele Nederlanders zoals Holleeder die ze maar laten lopen en de boel laten verslonzen. Geen verkeerd woord over Vrouwenhandel, drugs en die wapenhandelaren,.
Een Nederlands systeem dat voor geen meter deugt,en maar achter die nieuw Nederlanders aan draven, met hun handelingen en wrede uitspraken.
Jazeker,tachtig procent van Marokkaanse jeugd zit achter tralies,kleine criminaliteit, en dan maar uitwegen gaan zoeken, voor harde aanpak,strenge regiems. Denk je nu echt dat dit helpt?
Waardering en erbij horen zoals de Nederlanders ooit ook dit land groot hebben kunnen maken.
Maar jullie hebben het over achterlijke systeem van Islam, b.v. de sharia wetten die ingevoerd mogen worden in landen als Canada, Zweden. Jullie denken dat er nieuwe amputatie aan komt zetten,en maar zeiken over besnijdenissen. Jullie halen alleen maar het verdomde naar voren ipv vergevingsgezind zijn....
Islam doe al niet mee, in die populistische uitspraken van heer Wilders, alleen christen en joden is het zogenaamde beginsel..
Het enigste wat ik nog tegen je kan zeggen,ga je kleur veranderen,en dan zie je pas,hoe mensen zoals jij discrimineren,je hebt hetzelf nieteens door,dat doet mij zeer,maar ja,blanke huid denkt dat ze al die vrijheden die ze verworven hebben,gewoon op anderen kan spuien,en voor al die anderen die anders denken maar een stempel op gaan drukken.
Maar ik ben vrouw,en denk je nu echt dat die Nederlanders zo divers zijn,vooral op vrouwen gebiedt al niet.
Gisteren van een Head Hunter die negen vrouwen beschikbaar stelde voor bedrijfsleven. Helaas werd geen enkele vrouw verkozen.
Waarom niet! Nou ze waren te mooi, te knap. Die directieleden wilden deze vrouwen niet in hun bedrijf. Dikke Lul!
Dus! Nederlanders zijn nog net zo hypocriet,maar kunnen zich niet verplaatsen in koran tekst,waar vrouwen zich zedig moeten gaan bedekken,vooral als zij heilige graven of moskee bezoeken.
Vrouwen en mannen mogen niet samen bidden in moskee,alleen al daarom,die zedelijkheid. Stel je voor!
Nou de Nederlanders doen precies hetzelfde, en het ergste is nogwel, die seksindustrie,op naar Thailand, of op naar Brazilie..Lang leve de Seks industrie.
En hier vergapen ze zich op internet naar misbruik van kleine kinderen,babys, die verkracht worden,waar die waanzinnige klote mannen met krachtpatserige autoos zich aan vergrijpen.
Wie is nu van God los.
Ik vraag mij gewoon af, wat een ziekelijke maatschappij het westen wel niet is.
Als je sharia wetten invoert krijgen deze perverse lieden echt wel doodstraf.....En westen maar roepen, wat achterlijk die Islam,wat middeleeuws,de vijfde collone komt eraan,
Hoe kan je land opbouwen als deze praktijken plaatsvinden,bloot is mooi,kan echt mooi zijn,
Maar van bloot maken wij een grote zooi van,kijk maar naar reclame,of bilboards,waar blote billen opstaan.
En maar zeiken tegen Islam terwijl die christenhonden vroeger zelfde deden, Ja van God los!
:fpotver:

super ick
01-05-06, 18:14
Geplaatst door Hawa
NOG 1 TIP VOOR JE: ALS JE NU ZEGT DAT IK OOK ANTI-ISLAM BEN DAN KRIJG JE MISSCHIEN NOG WEL MEER MENSEN MEE.)

Dat anti - islam zijn van jou ken ik zolangzamerhand wel,vooral je reaktie op die mp3-speler,weetje nog.

GOED ZO MEISJE, KRITIEK IS ANTI. IK BEN JE VIJAND. NOG 1 STAPJE VERWIJDERD VAN.............? EIGEN SCHULD!!!!!!!!!!

Gelukkig is Belgie niet die land als Nederland die alles maar uitdiept en elke minuut de wanhoop ten toon sprijd inzake het zogenaamde multi culti beleid,waarop die rechtse ppopulisten mee aan de haal gaan met alle gevolgen vandien.

IN BELGIE HEBBEN ZE EXTREEM RECHTS ZOWAT UITGEVONDEN.

Je gaat je zelf weer verschonen,en denkt dat jij maar mensen kan gaan beschimpen samen met die anderen.

WELKE ANDEREN EN BESCHIMPEN GEEFT AAN HOE JIJ KRITIEK ERVAART. NIET MEER EN NIET MINDER.

Ik denk dat je bang bent, en daarom zo reageert.

KNAP. EN VAN WIE DAN?

Hoeveel Nederlandse jongens hebben niet onschuldige lieve Nederlanders om het leven gebracht: van God los!
Al die criminele Nederlanders zoals Holleeder die ze maar laten lopen en de boel laten verslonzen. Geen verkeerd woord over Vrouwenhandel, drugs en die wapenhandelaren,.

DAAR GAAN WE WEER ALLE PROBLEMEN VAN HEEL NEDERLAND EN ALLE UITWASSEN WORDEN ER WEER BIJ GEHAALD. WAAR BLIJFT BUSH? IK BEN TOCH WIT DAN BEN IK TOCH VOOR HEM?
Een Nederlands systeem dat voor geen meter deugt,en maar achter die nieuw Nederlanders aan draven, met hun handelingen en wrede uitspraken.

JE MOET JE GEEN HOUDING AANMETEN. DAAR KOM JE ZO MOEILIJK VANAF.

Jazeker,tachtig procent van Marokkaanse jeugd zit achter tralies,kleine criminaliteit, en dan maar uitwegen gaan zoeken, voor harde aanpak,strenge regiems. Denk je nu echt dat dit helpt?

NEE WE ZIJN AL 20 JAAR BEZIG ZE BUURTHUIZEN TE GEVEN. HELPT OOK NIET.

Waardering en erbij horen zoals de Nederlanders ooit ook dit land groot hebben kunnen maken.

ZAL JE WEL EEN SCHOLING MOETEN VOLGEN EN AFMAKEN EN DE JUISTE ATTITUDE TONEN. WERKGEVERS EXPIRIMENTEREN NIET.

Maar jullie hebben het over achterlijke systeem van Islam, b.v. de sharia wetten die ingevoerd mogen worden in landen als Canada, Zweden. Jullie denken dat er nieuwe amputatie aan komt zetten,en maar zeiken over besnijdenissen. Jullie halen alleen maar het verdomde naar voren ipv vergevingsgezind zijn....

JULLIE? WIE ZIJN DAT? EN WAT IS DAT VOOR EEN DOMME DENKWIJZE? JE ZIT JEZELF ALLEEN MAAR OP TE NAAIEN EN ER KLOPT GEEN REET VAN.

Islam doe al niet mee, in die populistische uitspraken van heer Wilders, alleen christen en joden is het zogenaamde beginsel..

O BEN IK VERANTWOORDELIJK VOOR WILDERS OMDAT IK WIT BEN EN JIJ VOOR BIN LADEN OMDAT JE MOSLIM BENT? WAT IS DAT TOCH VOOR EEN DENKWIJZE?

Het enigste wat ik nog tegen je kan zeggen,ga je kleur veranderen,en dan zie je pas,hoe mensen zoals jij discrimineren,je hebt hetzelf nieteens door,dat doet mij zeer,maar ja,blanke huid denkt dat ze al die vrijheden die ze verworven hebben,gewoon op anderen kan spuien,en voor al die anderen die anders denken maar een stempel op gaan drukken.

WAT JE HIERBOVEN ALLEMAAL UIT JE PENNETJE LAAT STROMEN IS RONDUIT RACISTISCH!

Maar ik ben vrouw,en denk je nu echt dat die Nederlanders zo divers zijn,vooral op vrouwen gebiedt al niet.
Gisteren van een Head Hunter die negen vrouwen beschikbaar stelde voor bedrijfsleven. Helaas werd geen enkele vrouw verkozen.
Waarom niet! Nou ze waren te mooi, te knap. Die directieleden wilden deze vrouwen niet in hun bedrijf. Dikke Lul!

1 VOORBEELD EN ALLE NEDERLANDERS ZIJN SLECHT, HYPOCRIET, ETC. NEEM EEN PILLETJE. MET DEZE DENKWIJZE KOM JE ER NOOIT. WENTELEN IN JE GEVOEL VAN ONRECHTVAARDIGHEID. IS DAT NU LEKKER?
Dus! Nederlanders zijn nog net zo hypocriet,maar kunnen zich niet verplaatsen in koran tekst,waar vrouwen zich zedig moeten gaan bedekken,vooral als zij heilige graven of moskee bezoeken.
Vrouwen en mannen mogen niet samen bidden in moskee,alleen al daarom,die zedelijkheid. Stel je voor!

HEB IK GEEN BEZWAAR TEGEN HOOR. ALS JE HET ALLEMAAL VRIJWILLIG WILT ONDERGAAN. MIJN ZEGEN HEB JE.

Nou de Nederlanders doen precies hetzelfde, en het ergste is nogwel, die seksindustrie,op naar Thailand, of op naar Brazilie..Lang leve de Seks industrie.

NEE HOOR TEGENWOORDIG KAN JE MAROKKO OOK KRIJGEN WAT JE WILT. JONGENS MIESJES MINDERJARIG. KINDERPROSTITUTIE IN EEN ISLAMITISCH LAND. HET IS NIET VOORBEHOUDEN AAN WESTERSE LANDEN. HOMOSEXUALITEIT EN PROSTITUTIE KOMEN IN ALLE LANDEN VOOR.

En hier vergapen ze zich op internet naar misbruik van kleine kinderen,babys, die verkracht worden,waar die waanzinnige klote mannen met krachtpatserige autoos zich aan vergrijpen.
Wie is nu van God los.

OPEN DEUREN INTRAPPEN. DIT IS IN GEEN ENEKELE CULTUUR GEACCEPTEERD GEDRAG.

Ik vraag mij gewoon af, wat een ziekelijke maatschappij het westen wel niet is.
Als je sharia wetten invoert krijgen deze perverse lieden echt wel doodstraf.....En westen maar roepen, wat achterlijk die Islam,wat middeleeuws,de vijfde collone komt eraan,
Hoe kan je land opbouwen als deze praktijken plaatsvinden,bloot is mooi,kan echt mooi zijn,
Maar van bloot maken wij een grote zooi van,kijk maar naar reclame,of bilboards,waar blote billen opstaan.
En maar zeiken tegen Islam terwijl die christenhonden vroeger zelfde deden, Ja van God los!
:fpotver:
HEB JE DE NIEUWE REVU AL GELEZEN? EEN VERSLAGGEVER IS IN MAROKKO OP ZOEK GEWEEST NAAR SEX MET MINDERJARIGEN. ZONDER ENIGE HULP HAD HIJ BINNEN MIDDAG DE MINDERJARIGE JOCHIES EN MEISJES VOOR HET UITKIEZEN.
DAT IS NIET VAN HET WESTEN. IK ZOU JE MENING MAAR EENS BIJSTELLEN.
IN NEDERLAND GAAT HET MOEILIJKER.

papol
01-05-06, 21:55
Geplaatst door Hawa
Ik vraag mij gewoon af, wat een ziekelijke maatschappij het westen wel niet is.


Het ziekelijke is geen privilege van het westen, wereldwijd zijn er zieke geesten. U behoort óók tot die wereld !!!

Gr.P

Dwaalspoor
02-05-06, 00:20
Geplaatst door superdick
HEB JE DE NIEUWE REVU AL GELEZEN? EEN VERSLAGGEVER IS IN MAROKKO OP ZOEK GEWEEST NAAR SEX MET MINDERJARIGEN. ZONDER ENIGE HULP HAD HIJ BINNEN MIDDAG DE MINDERJARIGE JOCHIES EN MEISJES VOOR HET UITKIEZEN.
DAT IS NIET VAN HET WESTEN. IK ZOU JE MENING MAAR EENS BIJSTELLEN.
IN NEDERLAND GAAT HET MOEILIJKER.

Dat is het gevolg van de politiek van het westen. Een dictator aan de macht helpen en houden en tegelijkertijd de harde kapitalisme op het onbeschermde volk loslaten en doordrukken. Vandaar de roep naar de toepassing van het islamitische moraal en recht.

Julien
02-05-06, 01:22
Geplaatst door Hawa

En maar zeiken tegen Islam terwijl die christenhonden vroeger zelfde deden, Ja van God los!
:fpotver:

zeg haal eens diep adem en doe eens normaal wil je!

super ick
02-05-06, 07:44
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat is het gevolg van de politiek van het westen. Een dictator aan de macht helpen en houden en tegelijkertijd de harde kapitalisme op het onbeschermde volk loslaten en doordrukken. Vandaar de roep naar de toepassing van het islamitische moraal en recht.

Ja natuurlijk alle slechts is de schuld van het westen. Uiteindelijk is alles altijd de schuld van een ander.
Want het volk is zo mooi en foutloos en godsvruchtig en het zijn allemaal perfecte Islamieten. Alleen het Westen en VS zij verpesten alles.

Waar ik strontziek van wordt is dat we elkaar constant afrekenen op de uitwassen die plaats vinden in elkaars maatschappij.
Dat de uiteindelijke gedachten niets verschillen blijkt wel uit het feit dat in deze maatschappijen dezelfde sexuele uitwassen voorkomen. Alleen de 1 heeft misschien wat meer hel en verdoemenis boven het hoofd hangen dan de ander.

Uiteraard ligt het aan de armoede. Daarom is het in Marokko ook makkelijker om als pedofiel aan je trekken te komen dan in Nederland.

Ik ben een tijdje in Egypte geweest. Ook daar was alles te krijgen. Het is niet voorbehouden aan het Westen.

Hawa
02-05-06, 16:17
HEB JE DE NIEUWE REVU AL GELEZEN? EEN VERSLAGGEVER IS IN MAROKKO OP ZOEK GEWEEST NAAR SEX MET MINDERJARIGEN. ZONDER ENIGE HULP HAD HIJ BINNEN MIDDAG DE MINDERJARIGE JOCHIES EN MEISJES VOOR HET UITKIEZEN.
DAT IS NIET VAN HET WESTEN. IK ZOU JE MENING MAAR EENS BIJSTELLEN.
IN NEDERLAND GAAT HET MOEILIJKER.

Het is toch van de zotte als je al die goedkope seks hoort. En Nederland doet niet aan mee?
Seks reizen naar Brazilie? En nu op naar Marokko. Kijk op internet welke mannen zich verlustigen aan kleine kinderen,babys.
Die mannen hebben geld en doen maaar wat, kunnen alles kopen en zich alles veroorloven.
Vrouwen maken hier ook gebruik van, om te overleven, hoe schandelijk dit klinkt.
Als de armoede niet verdwijnt heb je kinder prostitutie en waaraan welgestelde mannen zich aan verlustigen. Schande! Schande!
In Nederland heb je genoeg gedwongen prostitutie achter de ramen,met geweld zonder mededogen.
Moet eens afgelopen zijn met die mannen met hun geld overschot,die verdomde sukkels.
En die arme kinderen en vrouwen, Vrouwen delven nog steeds het onderspit. Moet eens afgelopen zijn met deze praktijken, :rood:

super ick
02-05-06, 16:35
Geplaatst door Hawa
HEB JE DE NIEUWE REVU AL GELEZEN? EEN VERSLAGGEVER IS IN MAROKKO OP ZOEK GEWEEST NAAR SEX MET MINDERJARIGEN. ZONDER ENIGE HULP HAD HIJ BINNEN MIDDAG DE MINDERJARIGE JOCHIES EN MEISJES VOOR HET UITKIEZEN.
DAT IS NIET VAN HET WESTEN. IK ZOU JE MENING MAAR EENS BIJSTELLEN.
IN NEDERLAND GAAT HET MOEILIJKER.

Het is toch van de zotte als je al die goedkope seks hoort. En Nederland doet niet aan mee?
Seks reizen naar Brazilie? En nu op naar Marokko. Kijk op internet welke mannen zich verlustigen aan kleine kinderen,babys.
Die mannen hebben geld en doen maaar wat, kunnen alles kopen en zich alles veroorloven.
Vrouwen maken hier ook gebruik van, om te overleven, hoe schandelijk dit klinkt.
Als de armoede niet verdwijnt heb je kinder prostitutie en waaraan welgestelde mannen zich aan verlustigen. Schande! Schande!
In Nederland heb je genoeg gedwongen prostitutie achter de ramen,met geweld zonder mededogen.
Moet eens afgelopen zijn met die mannen met hun geld overschot,die verdomde sukkels.
En die arme kinderen en vrouwen, Vrouwen delven nog steeds het onderspit. Moet eens afgelopen zijn met deze praktijken, :rood:

Is het nu duidelijk dat het geen uitwas is van het westen maar het in de mensen zelf zit westers, oosters, eskimo, of moslim? Allemaal even goed/erg.

Cherry Bo
02-05-06, 17:13
Geplaatst door superdick
Is het nu duidelijk dat het geen uitwas is van het westen maar het in de mensen zelf zit westers, oosters, eskimo, of moslim?

Nóg effe wat scherper ingezoomed: het zit in piemels. :tik:

super ick
02-05-06, 17:26
Geplaatst door Cherry Bo
Nóg effe wat scherper ingezoomed: het zit in piemels. :tik:

Ik geef je gelijk, het zit in piemels.

delankmoedige
02-05-06, 22:17
Absurd
In geen enkel ander land heb je een taalcursus nodig
Maar BalkELLENDE en onze commandante Verdonk willen weer achter Bush aanlopen
Daar word je toch gek van

xslaniet
02-05-06, 22:28
Geplaatst door delankmoedige
Absurd
In geen enkel ander land heb je een taalcursus nodig
Maar BalkELLENDE en onze commandante Verdonk willen weer achter Bush aanlopen
Daar word je toch gek van
In geen enkel ander land liggen er bij de sociale dienst folders in twintig talen.Dan ga je vrijwillig een taalcursusje doen... :D

delankmoedige
02-05-06, 22:37
Dus jij geeft toe dat Nederland hier in een unieke, slechte positie inneemt.
En maar lullen over de Rechten van de Mens.
Geen wonder dat Nederland elk jaar hoger op de lijst komt van Amnesty !!!
:ergleuk:

xslaniet
02-05-06, 22:58
Geplaatst door delankmoedige
Dus jij geeft toe dat Nederland hier in een unieke, slechte positie inneemt.
En maar lullen over de Rechten van de Mens.
Geen wonder dat Nederland elk jaar hoger op de lijst komt van Amnesty !!!
:ergleuk: Ik lul nergens over de rechten van de mens de enige rechten die ik behartig zijn mijn eigen rechten en daar ga ik voor over lijken.Duidelijk zo?

super ick
03-05-06, 14:47
Geplaatst door delankmoedige
Absurd
In geen enkel ander land heb je een taalcursus nodig
Maar BalkELLENDE en onze commandante Verdonk willen weer achter Bush aanlopen
Daar word je toch gek van

Het gaat om de problematiek die er achter zit. Mensen die het grootste gedeelte uit mijn portemonnee blijven vreten omdat ze zich niet verstaanbaar willen maken?

Als je hier zo graag wilt zijn investeer je er ook maar in.

Want daar draait het wel om met je afbraaktaal. Deze mensen zijn hier maar om 1 reden, omdat ze hier graag zijn. Niemand dwingt ze om te blijven, maar je hand ophouden en geen woord Nederlands spreken, dat gaat niet meer.
Hoe wil je je eigen zaakjes regelen, solliciteren, etc?

Morosian
03-05-06, 15:16
Geplaatst door delankmoedige
Geen wonder dat Nederland elk jaar hoger op de lijst komt van Amnesty !!!

Op welke plaats staat Nederland eigenlijk op die lijst?

Nelis70
03-05-06, 15:42
Geplaatst door xslaniet
Ik lul nergens over de rechten van de mens de enige rechten die ik behartig zijn mijn eigen rechten en daar ga ik voor over lijken.Duidelijk zo?

Hebben lijken ook rechten?
Als ik een lijk zou zijn, en dat word ik ooit, hoop ik toch echt niet dat jij over mij heen gaat.

888
03-05-06, 19:37
Geplaatst door Morosian
Op welke plaats staat Nederland eigenlijk op die lijst?

Doet er niet toe hoeveelste plaats ze staan.

xslaniet
03-05-06, 19:39
Geplaatst door Hawa
En maar zeiken tegen Islam terwijl die christenhonden vroeger zelfde deden, Ja van God los!
:fpotver:
Bedoel je daarmee dat de volgelingen zo'n pak'm beet 500 jaar achterlopen? :rolleyes:

xslaniet
03-05-06, 19:45
Geplaatst door Nelis70
Hebben lijken ook rechten?
Als ik een lijk zou zijn, en dat word ik ooit, hoop ik toch echt niet dat jij over mij heen gaat. Zou misschien een nieuwe stroming kunnen worden...necrofiele homofielen.met een eigen necrofiele gayparad en necrofiele roze zaterdag enzo.
Ik zal het eens overleggen met m'n praatgroep ,misschien zitten er een paar homoos tussen.

delankmoedige
03-05-06, 21:50
Nederland is momenteel een van de asociaalste landen van Europa
Ik hoop dat Versdonk en BalkELLENde hier trots op zijn.
Ik kan niet wachten tot er verkiezingen zijn
:verward:

xslaniet
03-05-06, 22:11
Ga lekker naar Italië of Spanje verhuizen...kan je lache...nou ja jij niet maar ik wel. :D

delankmoedige
03-05-06, 22:14
Mijn neef woont in Spanje
En inderdaad daar wonen meer fatsoenlijke mensen dan hier
En dan heb je ook geen BalkELLENDE

xslaniet
03-05-06, 22:22
Oh,ik heb gehoord van een neef van een nicht die weer getrouwd is met een zus van mijn neef ,dat spanjaarden niet zo vriendelijk zijn tegenover buitenlanders ,tenzij je geld hebt.
Maar ik kan het mis hebben die neef van een nicht die weer getrouwd is met een zus van mijn neef is een beetje raar...was iets met inteelt ofzo.

delankmoedige
03-05-06, 22:25
In Spanje hebben ze tenminste bijna 1 miljoen de illegalen legaal gemaakt.
Dat kun je van de koude vrouw Verdonk niet zeggen
Of wel dan ?

xslaniet
03-05-06, 22:29
Dat heeft niets met fatsoen te maken ,das socialictisch en das dom.

delankmoedige
03-05-06, 22:37
Had je mar inde jaren 40 geleefd of niet Deentje ?
Erg hè dat er ook andere mensen op de wereld zijn dan jou.
Ga maar lekker op je uitkering zitten jongen
:melk:

xslaniet
03-05-06, 22:47
Geplaatst door delankmoedige
Erg hè dat er ook andere mensen op de wereld zijn dan jou.

Nee hoor ,ik verdien m'n brood wel, ten kostte van hongerige etiopiërs...,maakt mij niet uit,
Maar wat is jou bijdrage ?
Volgens mij durf je geen antwoord te geven.

delankmoedige
03-05-06, 22:58
Ik doe honderd keer meer dan jou
Maar dat interesseert je helemaal niet
Jij zit lievr op je krent uit de ruif te vreten
Ik sta een groot gedeelte van mijn inkomen af aan anderen
Altijd al gedaan
maar zo'n misantroop als jou knuppelt nog liever een dolfijn dood dan dat ie haar uit een net red.
Ik hoop dat je familie trots op je is.

xslaniet
03-05-06, 23:16
Geplaatst door delankmoedige
Ik doe honderd keer meer dan jou
Maar dat interesseert je helemaal niet
Jij zit lievr op je krent uit de ruif te vreten
Ik sta een groot gedeelte van mijn inkomen af aan anderen
Altijd al gedaan
maar zo'n misantroop als jou knuppelt nog liever een dolfijn dood dan dat ie haar uit een net red.
Ik hoop dat je familie trots op je is.
Ik sta ook een groot gedeelte van m'n inkomen af...onvrijwillig weliswaar ,maar zo is het zeikerige socialitische systeeem nou eenmaal.
Hoe meer je verdient des tem eer bealsting je betaald en het overgrote deel van de belasting gaat naar socialisten die een beetje ........................nou ja laat maar ,je bent te simpel.

super ick
04-05-06, 07:02
Geplaatst door delankmoedige
Had je mar inde jaren 40 geleefd of niet Deentje ?
Erg hè dat er ook andere mensen op de wereld zijn dan jou.
Ga maar lekker op je uitkering zitten jongen
:melk:

Op welke feitelijkheden baseer je nu precies je zeer beladen uitdrukking van de jaren 40?
Ik vind het nogal wat iemand daarvan te beschuldigen.
En dan een ander afrekenen op tolerantie, tjonge jonge de honden lusten er geen brood van.

delankmoedige
04-05-06, 12:54
Daar hebben we Superdick weer,
De trouwe schoothond van de Deen.
De rijen sluiten zich
Eén volk,
Of niet ?

Wat doe jij eigenlijk voor anderen in deze wereld Superdick ?
Hier een beetje lopen te mekkeren over spelfouten ?
:fuckit:

Morosian
04-05-06, 13:12
Geplaatst door delankmoedige
Daar hebben we Superdick weer,
De trouwe schoothond van de Deen.
De rijen sluiten zich
Eén volk,
Of niet ?

Wat doe jij eigenlijk voor anderen in deze wereld Superdick ?
Hier een beetje lopen te mekkeren over spelfouten ?
:fuckit:

Vanwaar toch al die boosheid? Ongesteld?

delankmoedige
04-05-06, 13:16
En de Henchman Morosion komt ook weer aangesneld.
Waren jullie op de kleuterschool ook al zo ?
Met zijn allen tegen 1.
Stoerdoenderij en wat flauwe sexistische grapjes
Ga nou eens op de inhoud in.

Het is toch absurd dat mensen, soms mensen die straatarm zijn en nauwelijks hun hoofd boven water kunnen houden, zes duizend euro moeten betalen voor gebakken lucht ?
:moe:

Morosian
04-05-06, 13:33
Geplaatst door delankmoedige
En de Henchman Morosion komt ook weer aangesneld.

Morosian, Morosion bestaat niet.

En nog even voor de goede orde, henchman betekent:

1. A loyal and trusted follower or subordinate.
2. A person who supports a political figure chiefly out of selfish interests.
3. A member of a criminal gang.
4. Obsolete. A page to a prince or other person of high rank.

Je vindt jezelf kennelijk nogal inhoudelijk, dus misschien dat je even inhoudelijk op je klassifisering in kunt gaan? Onder welke definitie had je me precies gedacht en waarom?


Waren jullie op de kleuterschool ook al zo ?
Met zijn allen tegen 1.
Stoerdoenderij en wat flauwe sexistische grapjes
Ga nou eens op de inhoud in.

Met z'n allen tegen 1? Niemand is het met je eens? Wat zegt dat eigenlijk?


Het is toch absurd dat mensen, soms mensen die straatarm zijn en nauwelijks hun hoofd boven water kunnen houden, zes duizend euro moeten betalen voor gebakken lucht ?
:moe:

Dat jij iets gebakken lucht vindt, betekent nog niet dat het dat ook is.

Morosian
04-05-06, 13:35
Geplaatst door delankmoedige
Nederland is momenteel een van de asociaalste landen van Europa.

Inhoudelijk als je altijd bent, neem ik aan dat je staat te popelen om deze bewering met overtuigende feiten te onderbouwen. Ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig.

David
04-05-06, 13:39
Geplaatst door Morosian
Inhoudelijk als je altijd bent, neem ik aan dat je staat te popelen om deze bewering met overtuigende feiten te onderbouwen. Ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig.



Komt door Piet Bambergen, heb ik begrepen.

delankmoedige
04-05-06, 13:44
1. A loyal and trusted follower or subordinate.
2. A person who supports a political figure chiefly out of selfish interests.
3. A member of a criminal gang.
4. Obsolete. A page to a prince or other person of high rank.

Antwoord: ik plaatst je onder de definitie 1, euh effe checkuh in zekere zin 2, ja ergens ook wel 3 en 4 zeker.

Waarom ?
1) Je volgt trouwhartig, gedwee en laf de gangen van de mede-forumianen, durft dus niet te bijten (alleen tegen nieuwkomers (zowel binnen als buiten het Forum), dus ik vermoed dat je een enigszins verzuurde en bittere middenstander bent.
Of een naieve scholier. De meeste Henchmen zijn naieve scholieren of cynische uitbaters
2) Je bent -vermoed ik- een fervente aanhanger van Wouter Bos, louter en alleen omdat je centjes van deze club gaat krijgt. Het bekende ikke-ikke-ikke-motief
3) Met een groep inbeuken op 1 persoon is een vorm van geweld, dus voor deze kwalificatie kom je ook in aanmerking (gefeliciteerd)
4) Uw tegenstrubbelingen doen inderdaad nogal voorhistorisch aan


Ik wed overigens dat 80% met me eens is, moet je volgend jaar maar eens naar de politieke beschouwingen kijken na de victory van Wouter Bos
(misschien kun je dan aanmelden om zijn voeten te kussen)

En tot slot uw dooddoender
"Dat jij iets gebakken lucht vindt, betekent nog niet dat het dat ook is".

Het enige wat ik hier op zeggen is geniaal.
Laat de armen maar betalen ebn verrekken, zolang ik het maar niet hoef te zien.
Hup Wouter
:boogie:

888
04-05-06, 13:54
Geplaatst door delankmoedige
Nederland is momenteel een van de asociaalste landen van Europa
Ik hoop dat Versdonk en BalkELLENde hier trots op zijn.
Ik kan niet wachten tot er verkiezingen zijn
:verward:

Stel eens voor als CDA zal winnen.

delankmoedige
04-05-06, 14:02
Vrees niet Victoria,
Wouter zal glansrijk winnen en de huidige onmenselijke, kille, harteloze, asociale kliek vernederen, ook mijn stem heeft hij maar ik vind het alleen jammer dan er enkele Hollanders zijn die lekker mee-liften alleen maar uit egoistische motieven.

super ick
04-05-06, 14:04
Geplaatst door delankmoedige
Daar hebben we Superdick weer,
De trouwe schoothond van de Deen.
De rijen sluiten zich
Eén volk,
Of niet ?

Wat doe jij eigenlijk voor anderen in deze wereld Superdick ?
Hier een beetje lopen te mekkeren over spelfouten ?
:fuckit:

Jij hebt een grote bek achter je toetsenbordje. En iedereen die een andere mening toegedaan is die is dom, extreem rechts, etc.

Toch een vreemde zaak dat dit nog nooit recht in mijn gezicht is gezegd.
Mooie kakkerlak.

delankmoedige
04-05-06, 14:18
Tsja
Kakkerlak

Mensen vergelijken kakkerlakken
Het is je gegund
Marcel van dam taktieken zijn U niet vreemd

Maar wat vind je nu van de Taal-Gestapo ?
Wat is jou positie op het schaakbord in deze ?
Vind je het bon ton dat mensen die hier al tig jaar wonen en vaak straatarm zijn zesduizend euro moeten ophoesten ?
Past dit in jou utopisch wereldbeeld ?

Gaarne ditmaal wat antwoorden ipv. labels en verwijten.

Morosian
04-05-06, 14:20
Geplaatst door delankmoedige
1. A loyal and trusted follower or subordinate.
2. A person who supports a political figure chiefly out of selfish interests.
3. A member of a criminal gang.
4. Obsolete. A page to a prince or other person of high rank.

Antwoord: ik plaatst je onder de definitie 1, euh effe checkuh in zekere zin 2, ja ergens ook wel 3 en 4 zeker.

Je kent me niet, maar je denkt wel te weten wie ik volg, waar ik op stem en waarom, dat ik een crimineel ben, en tenslotte: overbodig.

Het is grappig om te zien hoe iemand die presenteert als sociaal bewogen, zo asociaal en ongenuanceerd uit de hoek komt.


Waarom ?
1) Je volgt trouwhartig, gedwee en laf de gangen van de mede-forumianen, durft dus niet te bijten (alleen tegen nieuwkomers (zowel binnen als buiten het Forum), dus ik vermoed dat je een enigszins verzuurde en bittere middenstander bent.
Of een naieve scholier. De meeste Henchmen zijn naieve scholieren of cynische uitbaters
2) Je bent -vermoed ik- een fervente aanhanger van Wouter Bos, louter en alleen omdat je centjes van deze club gaat krijgt. Het bekende ikke-ikke-ikke-motief
3) Met een groep inbeuken op 1 persoon is een vorm van geweld, dus voor deze kwalificatie kom je ook in aanmerking (gefeliciteerd)
4) Uw tegenstrubbelingen doen inderdaad nogal voorhistorisch aan

Laag bij de grondse beweringen. Vanwaar toch al die frustratie? Wat is er met je gebeurd?


Ik wed overigens dat 80% met me eens is, moet je volgend jaar maar eens naar de politieke beschouwingen kijken na de victory van Wouter Bos
(misschien kun je dan aanmelden om zijn voeten te kussen)

Ik heb nog weinig steunbetuigingen voor je ongenuanceerde tirades mogen ontdekken.


Het enige wat ik hier op zeggen is geniaal.
Laat de armen maar betalen ebn verrekken, zolang ik het maar niet hoef te zien.
Hup Wouter
:boogie:

Ik werk voor zes ontwikkelingshulporganisaties. Het is jammer dat Peter R. de Vries de politiek niet ingaat, want in zijn programma werd het meeste geld vrijgemaakt voor ontwikkelingshulp.

super ick
04-05-06, 14:25
Geplaatst door delankmoedige
Tsja
Kakkerlak

Mensen vergelijken kakkerlakken
Het is je gegund
Marcel van dam taktieken zijn U niet vreemd

Maar wat vind je nu van de Taal-Gestapo ?
Wat is jou positie op het schaakbord in deze ?
Vind je het bon ton dat mensen die hier al tig jaar wonen en vaak straatarm zijn zesduizend euro moeten ophoesten ?
Past dit in jou utopisch wereldbeeld ?

Gaarne ditmaal wat antwoorden ipv. labels en verwijten.

Ik vergelijk geen mensen met kakkerlakken, ik noem jou een kakkerlak.

Taal-Gestapo. De uitdrukking alleen al. Alsof het allemaal verzonnen om anderen te onderdrukken. Alsof het teveel gevraagd is of mensen de taal willen leren van het land waarin ze wonen.
Een hele simpele rechtvaardige vraag die een heleboel onnodige discussie losmaakt. Gewoon eindelijk eens de taal leren, het wordt hoog tijd.

Morosian
04-05-06, 14:29
Geplaatst door Victoria
Doet er niet toe hoeveelste plaats ze staan.

Er werd gesuggereerd dat Nederland hoog op de lijst van landen staat die mensenrechten schenden. Dat is een stevige bewering, die, zoals de meeste van deze prikker, niet met feiten onderbouwd is.

Het zijn altijd dezelfden die stemmingmakende uitspraken doen, maar vervolgens niet thuisgeven als er om feiten gevraagd wordt.

Om je een mening te vormen is het van belang om de feiten te kennen. Het doet er dus wel toe op welke plaats Nederland staat. Ik ga er echter vanuit dat de bewuste prikker geen enkele moeite zal doen de feiten te achterhalen.

delankmoedige
04-05-06, 14:31
Niemand werkt voor zes ontwikkelingshulporganisaties ?
Of zit je in het management
Of wellicht in de commissariaten-club

Wiegel had ook 46 commissariaten en om maar te zwijgen op de grote Geldjutter Wim Kok.

Ik ben perplexed ?

En op je andere vragen;
Ja, wellicht kom ik soms wat ongenuanceerd uit de hoek. Maar dat ik voor het goeie doel end at zou zeker jij moeten weten als je zogenaamd voor zes ontwikkelingshulporganisaties werkt.

En betreffende die steunbetuigingen.
Het is altijd zo dat er een avant garde is die de makke schapen voor moet gaan.

En tot slotte de classificaties:
U vroeg me eerlijk om een mening, die gaf ik, dat deze U niet welgevallig is betreur ik maar het zij zo.

Bestaat u misschien uit 6 mensen ?



:rambo:

Morosian
04-05-06, 14:35
Geplaatst door delankmoedige
Nederland is momenteel een van de asociaalste landen van Europa

Ik wacht nog altijd op het feitenmateriaal dat deze stelling onderbouwt.

Iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren.

888
04-05-06, 14:39
Geplaatst door delankmoedige
Vrees niet Victoria,
Wouter zal glansrijk winnen en de huidige onmenselijke, kille, harteloze, asociale kliek vernederen, ook mijn stem heeft hij maar ik vind het alleen jammer dan er enkele Hollanders zijn die lekker mee-liften alleen maar uit egoistische motieven.

Ik denk er anders over. Heb eigenlijk niet zo zin om in discussie te gaan, want ik weet hoe het op uitdraait. We zien dit volgend jaar wel.

delankmoedige
04-05-06, 14:42
Beste Morosian,

Wij zijn inderdaad behoorlijk gestegen op de lisjt die Amnesty heeft samengesteld, er loopt zelfs momenteel een actieve actie (we zouden je steun kunnen gebruiken) om te voorkomen dat kinderen in kerkers worden gesmeten.
Kinderen worden dankzij Verdonk de prostittutie in gedwongen
Maar ja dat zal jou een zorg zijn


Beste Superdick (leuke naam trouwens)

Waarom zijn we in nederland het enige land ter wereld waar mensen gedwongen worden om een jaar-inkomen af te staan aan de staat voor gebakken lucht ?
Laat die mensen toch gewoon leven.
Hoe zou jij het vinden als je in Canada werd gedwongen je hele inkomen af te staan zodat je kan leren wie Capt. Manitoba was ?

Ps. ik beschouw jou wel als Groot Mensch
Maar ja voor een kakkerlak neemt iedereen a vlug reusachtige vormen aan.

Morosian
04-05-06, 14:45
Geplaatst door delankmoedige
Niemand werkt voor zes ontwikkelingshulporganisaties ?

Ik werk in de marketingcommunicatie.


En op je andere vragen;
Ja, wellicht kom ik soms wat ongenuanceerd uit de hoek. Maar dat ik voor het goeie doel end at zou zeker jij moeten weten als je zogenaamd voor zes ontwikkelingshulporganisaties werkt.

Niet zogenaamd dus. En dat je het nodig vindt om zo ongenuanceerd uit de hoek te komen is je eigen keuze. Je wordt gewoon wat minder snel serieus genomen.


En betreffende die steunbetuigingen.
Het is altijd zo dat er een avant garde is die de makke schapen voor moet gaan.

En ik neem aan dat jij weer zo bescheiden bent dat jij bepaalt wie er avant garde is en wie de makke schapen?


Bestaat u misschien uit 6 mensen?

Gelukkig niet, dat zou erg weinig zijn.

Morosian
04-05-06, 14:54
Geplaatst door delankmoedige
Beste Morosian,

Wij zijn inderdaad behoorlijk gestegen op de lisjt die Amnesty heeft samengesteld, er loopt zelfs momenteel een actieve actie (we zouden je steun kunnen gebruiken) om te voorkomen dat kinderen in kerkers worden gesmeten.
Kinderen worden dankzij Verdonk de prostittutie in gedwongen
Maar ja dat zal jou een zorg zijn

Leg ik je net uit dat ik voor zes ontwikkelingshulporganisaties werk, suggereer je nog dat ik niet sociaal bewogen ben. Kent je arrogantie dan helemaal geen grenzen?

En had ik je niet gevraagd om je bewering eens een keer fatsoenlijk met deugdelijk feitenmateriaal te onderbouwen? "Behoorlijk gestegen"? Kinderen die in kerkers worden gesmeten? Kinderen die door Verdonk in de prostitutie worden gedwongen? Waar zijn die kerkers? Welke kinderen worden daar in gesmeten? Wat bazel je toch allemaal?

delankmoedige
04-05-06, 15:03
Betse Morosian,

De kinderen, zijn de asielkinderen
De kinderhoertjes zijn de kinderen die plotsklaps verdwijnen uit de oopvangcentra


In Nederland worden kinderen van vluchtelingen steeds vaker en langer in de gevangenis gezet. Samen met hun ouders of zelfs alleen. Amnesty International vindt dit onaanvaardbaar en roept daarom samen met andere organisaties de regering op om maatregelen te nemen.
De raad voor Kerken zegt hetzelfde.

En ja ik geloof wel dat je sociaal bewogen bent
Peace ?

Morosian
04-05-06, 15:06
Geplaatst door delankmoedige
Waarom zijn we in nederland het enige land ter wereld waar mensen gedwongen worden om een jaar-inkomen af te staan aan de staat voor gebakken lucht ?

Een taalcursus is alles behalve gebakken lucht. Mensen communiceren door middel van taal. Als je de taal van het land waarin je woont niet of niet goed spreekt, dan zul je nooit optimaal integreren.

Morosian
04-05-06, 15:15
Geplaatst door delankmoedige
In Nederland worden kinderen van vluchtelingen steeds vaker en langer in de gevangenis gezet. Samen met hun ouders of zelfs alleen. Amnesty International vindt dit onaanvaardbaar en roept daarom samen met andere organisaties de regering op om maatregelen te nemen.
De raad voor Kerken zegt hetzelfde.

Dat zal allemaal wel, maar als je zegt dat Nederland op de lijst van Amnesty behoorlijk is gestegen, dan moet je dat kunnen onderbouwen met feiten. Dat heb je tot op heden nog niet gedaan.


En ja ik geloof wel dat je sociaal bewogen bent
Peace?

Wat mij betreft was er geen oorlog.

~Panthera~
04-05-06, 15:16
Geplaatst door Morosian
Een taalcursus is alles behalve gebakken lucht. Mensen communiceren door middel van taal. Als je de taal van het land waarin je woont niet of niet goed spreekt, dan zul je nooit optimaal integreren.

Dan nog, als je geen Frans spreekt, en je wilt daar wonen, lijkt het me vrij genant om iedere dag bij de bakker "une pan hak hak hak" te moeten vragen, als je een gesneden brood wilt.

;)

delirious
04-05-06, 20:20
Geplaatst door ~Panthera~
Dan nog, als je geen Frans spreekt, en je wilt daar wonen, lijkt het me vrij genant om iedere dag bij de bakker "une pan hak hak hak" te moeten vragen, als je een gesneden brood wilt.

;)

"une pan hak hak hak" :haha: !!

super ick
04-05-06, 22:47
Geplaatst door delankmoedige
Beste Morosian,

Wij zijn inderdaad behoorlijk gestegen op de lisjt die Amnesty heeft samengesteld, er loopt zelfs momenteel een actieve actie (we zouden je steun kunnen gebruiken) om te voorkomen dat kinderen in kerkers worden gesmeten.
Kinderen worden dankzij Verdonk de prostittutie in gedwongen
Maar ja dat zal jou een zorg zijn


Beste Superdick (leuke naam trouwens)

Waarom zijn we in nederland het enige land ter wereld waar mensen gedwongen worden om een jaar-inkomen af te staan aan de staat voor gebakken lucht ?
Laat die mensen toch gewoon leven.
Hoe zou jij het vinden als je in Canada werd gedwongen je hele inkomen af te staan zodat je kan leren wie Capt. Manitoba was ?

Ps. ik beschouw jou wel als Groot Mensch
Maar ja voor een kakkerlak neemt iedereen a vlug reusachtige vormen aan.

Bedankt voor jou compliment, ik blijf je toch een kakkerlak vinden. Maar schiet mij een lagere levensvorm te binnen dan kan ik nog van mening veranderen. :stout: :fpotver: :fpotver: :fpotver: