PDA

Bekijk Volledige Versie : 89% moslimjongeren vindt godsdienstvrijheid belangrijker dan vrijheid van mening(suit



binloser
26-04-06, 09:04
Bleek uit een enquete (zie telegraaf.nl). Maar als je een religie aanhangt dan geef je toch blijk van een mening, dus er is in feite geen verschil tussen het éen en het ander; Als iem. zegt Allah is groot dan is dat zijn mening. Als iem. anders zegt Allah is klein of bestaat niet dan is dat de mening van die ander en dat moet dan net op goed kunnen. Daarbij mag humor en satire gebruikt worden. Ik begrijp daarom die commoties over die cartoons ook nog steeds niet. Die commoties komt voort uit een enorm onbegrip.

waterfiets
26-04-06, 14:29
Het is ook een belachelijke vraag natuurlijk. Je zou net zo goed de stelling kunnen voorleggen ...

"Zou godsdienstvrijheid de vrijheid van meningsuiting met zich mee moeten brengen?".

Raden hoeveel er dan "ja" zeggen?

Cherry Bo
26-04-06, 14:40
Geplaatst door binloser

89% moslimjongeren vindt godsdienstvrijheid belangrijker dan vrijheid van meningsuiting.

:wtf: ??

Het is behoorlijk vreemd en tegenstrijdig dat moslimjongeren zo prat gaan op godsdienstvrijheid, terwijl 100% van deze jongeren zélf niet in vrijheid voor de islam konden kiezen omdat daarover voor hen al besloten werd nog vóór ze ook maar geboren konden worden.

En ook vreemd, temeer zij datzelfde ook weer zullen beslissen voor hun eigen babies.

BSL
26-04-06, 15:20
Hm ...

(1) Wat mij betreft is vrijheid van meningsuiting belangrijker. Je moet kunnen zeggen: Allah is klein.

(2) Maar ja: wat mij betreft mag een imam ook zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is. (Wie weet? Wat is normaal en wat is ziek? En zou de mensheid nog bestaan als iedereen als gezonde homo geboren was?)

(3) Ik vrees dat alle "inheemse" Nederlanders het met (1) eens zijn en over (2) zwaar twijfelen (in het beste geval).

(4) Hou er wel rekening mee dat in de alledaagse werkelijkheid de vrijheid van godsdienst steeds wordt ingeperkt of ter discussie gesteld. Degenen die het betreft zullen dus -- om tegenwicht te bieden -- geneigd zijn om het voor die vrijheid extra stevig op te nemen.

David
26-04-06, 15:21
Geplaatst door BSL
En zou de mensheid nog bestaan als iedereen als gezonde homo geboren was



Homo's zijn niet onvruchtbaar.

BSL
26-04-06, 15:24
KIjk bijvoorbeeld naar het onderwerp "Hirsi Ali -- Balkenende --homohuwelijk".
Als Balkenende eerlijk zegt dat het homohuwelijk voor hem niet zo hoefde staat iedereen op zijn achterste poten. Om die opgewondenheid te rationaliseren kun je allerhande fopredenen gebruiken (over wat een MP wel en niet "als zodanig") mag zeggen, maar dat is natuurlijk gezwatel.
Of die grappenmaker, meneer Irving, die voor drie jaar de cel ingaat omdat hij boeken schreef waarin hij de holocaust ontkende. Wat hij schreef was dikke onzin, maar daarom nog geen reden om iemand in het gevang te stoppen, lijkt mij. Ook daar zou vrijheid van meningsuiting moeten gelden.

waterfiets
26-04-06, 15:25
Geplaatst door BSL
[BEn zou de mensheid nog bestaan als iedereen als gezonde homo geboren was?)
[/B]

Wat een rare opmerking. Iedereen wordt immers niet als gezonde homo geboren. Zou de mensheid nog bestaan als iedereen als man geboren zou worden? Nee natuurlijk niet. Is man zijn daarmee een ziekte? Dat suggereer je natuurlijk wél.

waterfiets
26-04-06, 15:30
Geplaatst door BSL
Homosexualiteit is maar een achterlijke sexualiteit.

En jij bent een domme populist.

BSL
26-04-06, 15:31
Nee Waterfiets. Mannen zijn geen ziekte, want je hebt ook vrouwen, en andersom. Dat beweer ik nou juist.
Daarom moeten die rare lesbo's die graag een dochter uit de broedmachine willen krijgen maar gauw worden afgestopt. De medische wereld is er niet voor uitgevonden om de verlanglijstjes van zulke verwende zielepieten afgevinkt te krijgen.

Bofko
26-04-06, 15:33
Geplaatst door BSL
David, een 100% homo-wereld zou snel uitsterven en een 100% heterowereld niet. Dat is een feit. Hoe je er verder over denkt, en hoeveel waarde je verder ook hecht aan het voortbestaan van de mensselijke soort.
Verder ben ik wel blij dat 95% van de mensen hetero is en niet homo. In zo'n wereld zou ik niet willen leven. Leidt maar tot sexuele segregatie en zo. Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik ervan overrtuigd raak dat heterosexuialiteit gewoon bete is. Homosexualiteit is maar een achterlijke sexualiteit.

Met eenzelfde flutredenering zou je ook kunnen zeggen dat homoseksualiteit goed is tegen de overbevolking. En dat is wel de moeder aller problemen in deze wereld.

waterfiets
26-04-06, 15:34
Geplaatst door BSL
Nee Waterfiets. Mannen zijn geen ziekte, want je hebt ook vrouwen, en andersom. Dat beweer ik nou juist.
Daarom moeten die rare lesbo's die graag een dochter uit de broedmachine willen krijgen maar gauw worden afgestopt. De medische wereld is er niet voor uitgevonden om de verlanglijstjes van zulke verwende zielepieten afgevinkt te krijgen.

Erg veel logica in je redeneringen zit er niet. Dat heb ik ook al in andere topics gemeld. Wat is dat nu voor logica ? Mannen zijn geen ziekte want je hebt ook vrouwen? Homo's zijn geen ziekte want je hebt ook hetero's? Jij bent in ieder geval dom want je hebt ook slimme mensen.

David
26-04-06, 15:37
Als iedereen Chinees was, waren er geen Arabieren!

BSL
26-04-06, 15:46
David en Waterfiets,

(1) Jullie hebben geen argumenten waarom een imam wel/niet moet worden uitgezet, wanneer hij zegt dat homoseksualiteit een ziekte is. (dat is een mening.) Zonder tegenbericht zijn jullie het met mij eens wat betreft de vrijheid van meningsuiting.

(2) Je kunt helemaal niet bewijzen dat homoseksualiteit geen ziekte is.

(3) Het is belachelijk en politiek-correct dat je niks over homo's mag zeggen. Een slimme overheid zegt:
(a) homo's verander/genees je toch niet [doorhalen wat je liever niet leest]
(b) homo's doen -- als zodanig niemand kwaad. Laat ze lekker met rust.
(c) de wereld draait gewoon door zolang er gezonde hetero's zijn die hun werk doen.
De groeten!

waterfiets
26-04-06, 15:51
Geplaatst door BSL

(1) Jullie hebben geen argumenten waarom een imam wel/niet moet worden uitgezet, wanneer hij zegt dat homoseksualiteit een ziekte is. (dat is een mening.) Zonder tegenbericht zijn jullie het met mij eens wat betreft de vrijheid van meningsuiting.


Daar heeft de rechter zich al lang over uitgelaten dus wat zou ik daar aan toe moeten voegen? De rest van je quizje ga je maar zelf oplossen.

David
26-04-06, 15:55
Geplaatst door BSL
(c) de wereld draait gewoon door zolang er gezonde hetero's zijn die hun werk doen.


Homo's hoeven niet meer te werken? Ik kan het niet helemaal meer volgerns, BSE.

Bofko
26-04-06, 16:03
Geplaatst door BSL

(1) Jullie hebben geen argumenten waarom een imam wel/niet moet worden uitgezet, wanneer hij zegt dat homoseksualiteit een ziekte is. (dat is een mening.) Zonder tegenbericht zijn jullie het met mij eens wat betreft de vrijheid van meningsuiting.

(2) Je kunt helemaal niet bewijzen dat homoseksualiteit geen ziekte is.



1.Als je dan toch een verband wilt leggen tussen homos en het een bijdrage leveren aan het voortbestaan van de mensheid: hoe zit het dan met de onvruchtbaren en degenen die geen kinderen willen ? Waarom worden die groepen niet van een etiket voorzien waar je dan vervolgens allerlei meningen op kunt projecteren.
Leg mij het wezenlijke verschil in dit opzicht eens uit tussen een homo en iemand die geen kinderen wil.

2. Leg mij eens uit wat de term ziekte eigenlijk betekent. Het lijkt mij bijv. uiterst raar om iemand die zichzelf geestelijk en lichamelijk kiplekker voelt ´ziek´ te noemen.

Cherry Bo
26-04-06, 16:17
Geplaatst door BSL


(4) Hou er wel rekening mee dat in de alledaagse werkelijkheid de vrijheid van godsdienst steeds wordt ingeperkt of ter discussie gesteld. Degenen die het betreft zullen dus -- om tegenwicht te bieden -- geneigd zijn om het voor die vrijheid extra stevig op te nemen.

Moslims kennen geen godsdienstvrijheid.

Seif
26-04-06, 16:26
Homoseksualiteit zit in de genen, net als kanker!

Juliette
26-04-06, 16:27
Geplaatst door BSL
Nee Waterfiets. Mannen zijn geen ziekte, want je hebt ook vrouwen, en andersom. Dat beweer ik nou juist.


Vreemde logica.


Geplaatst door BSL
Daarom moeten die rare lesbo's die graag een dochter uit de broedmachine willen krijgen maar gauw worden afgestopt. De medische wereld is er niet voor uitgevonden om de verlanglijstjes van zulke verwende zielepieten afgevinkt te krijgen.

En wat moet de medische wetenschap dan met heterokoppels die geen kinderen kunnen krijgen? Als je consequent bent moet je dan ook zeggen dat "de medische wereld is er niet voor uitgevonden om de verlanglijstjes van zulke verwende zielepieten afgevinkt te krijgen."

Juliette
26-04-06, 16:29
Geplaatst door BSL

(c) de wereld draait gewoon door zolang er gezonde hetero's zijn die hun werk doen.


Homo's als bedreiging voor de groei van de wereldbevolking? :confused:

David
26-04-06, 16:31
Geplaatst door BSL
Daarom moeten die rare lesbo's die graag een dochter uit de broedmachine willen krijgen maar gauw worden afgestopt.



Lesbo's dienen zonen uit broedmachines te krijgen!

~Panthera~
26-04-06, 16:33
Geplaatst door Juliette
Homo's als bedreiging voor de groei van de wereldbevolking? :confused:


Nee, hij bedoelt waarschijnlijk, dat er gelukkig hetero's genoeg zijn die neuken en kinderen krijgen. :moe:


Ook weer erg boeiend en leerzaam. http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif

BSL
26-04-06, 16:36
Dank voor alle respons. Niemand heeft argumenten waarom homoseksualiteit geen ziekte zou zijn, laat staan waarom je dat niet zou mogen zeggen. Dat bedoel ik nou.
In onze welvaartsstaat worden sommige zielepieten wel eens geholpen. Dat is heel lief van die staat. Maar het wordt misschien wel eens een onsje minder en dan moet er niet gezeurd worden.
Hebben moslims geen vrijheid van godsdienst? Ik ken veel voorbeelden waarbij dat wel losloopt. De opvatting over vrijheid van meningsuiting etc. wordt trouwens hoe-dan-ook triviaal wanneer je -- zoals Paultje Cliteur wil -- eerst van alles moet vinden en vervolgens over de details je eigen mening mag bedenken.

Cherry Bo
26-04-06, 16:39
Geplaatst door BSL
De opvatting over vrijheid van meningsuiting etc. wordt trouwens hoe-dan-ook triviaal wanneer je -- zoals Paultje Cliteur wil -- eerst van alles moet vinden en vervolgens over de details je eigen mening mag bedenken.

Moslims 'vinden' allemaal hetzelfde over homo's.

Zo 'vrij' is deze meningsuiting niet.

David
26-04-06, 16:40
Geplaatst door Cherry Bo
Moslims 'vinden' allemaal hetzelfde over homo's.


Da's niet waar. Ik ken ook intelligente moslims.

Seif
26-04-06, 16:43
Geplaatst door BSL
Dank voor alle respons. Niemand heeft argumenten waarom homoseksualiteit geen ziekte zou zijn, laat staan waarom je dat niet zou mogen zeggen.

Van mij mag je dat best zeggen, oelewapper. Maar homoseksualiteit voldoet ten eerste al niet aan de definitie van ziekte die de van Dale geeft.

ziek·te (de ~ (v.), ~n/~s)
1 min of meer ernstige of langdurige stoornis in het functioneren van lichaam of geest

Juliette
26-04-06, 16:44
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, hij bedoelt waarschijnlijk, dat er gelukkig hetero's genoeg zijn die neuken en kinderen krijgen. :moe:



Maar 'rare lesbo's die kinderen van de broedmachines willen moeten afgestopt worden.'

Tikkeltje tegenstrijdig toch?

David
26-04-06, 16:45
Geplaatst door Juliette
Maar 'rare lesbo's die kinderen van de broedmachines willen moeten afgestopt worden.'

Tikkeltje tegenstrijdig toch?


Nee, nee: wel goed lezen! Dochters mag niet!

BSL
26-04-06, 16:47
Ik ken -- net als David -- ook <intelligente homo's, schreef ik haast> intelligente moslims.

Ik denk bovendien -- zoals gezegd, maar niet opgepikt -- dat het doordrammen van al te stellige en onbewijsbare meningen (wel ziekte, volstrekt normaal) niet veel zin heeft. Ik geef de voorkeur aan mijn eigen eerder genoemde driepuntenplan, waarbij zowel; de waarheid als de mensheid het beste gediend is. Wat wil je nog meer.

O, als ik toch alleenheerser over de gehele mensheid kon zijn. Ik verheug me nu al over die kwaliteitsimpuls ...

~Panthera~
26-04-06, 16:49
Stel iemand speelt de piano, en je vindt dat shit.
Stel je dwong of overtuigde hem een farmacum te gebruiken waardoor hij zo zwaar belemmerd zou worden in zijn algemene functioneren dat hij niet meer de piano kon spelen.
Zou dit bewijzen dat zijn spelen van de piano veroorzaakt is door een biologisch afwijking dat genezen is door het farmacum?

Ooit leek homosexualiteit zo iets vreemd en moeilijk te begrijpen dat het nodig was het idee van geestelijke ziekte op te roepen om het uit te leggen. Na dat homosexuelen zich opvallend genoeg hebben op gesteld en hun "kracht in getallen" lieten merken, en ten minste een klein deel maatschappelijke acceptatie op eiste, was het niet meer nodig en leek het niet meer gepast homosexualiteit uit te leggen als een ziekte.
Maar ja, achterblijvers heb je altijd natuurlijk. :cola:

David
26-04-06, 16:49
Geplaatst door BSL

O, als ik toch alleenheerser over de gehele mensheid kon zijn. Ik verheug me nu al over die kwaliteitsimpuls ...


Dat ben je niet. Laten we onze zegeningen tellen. Het leven is zo slecht nog niet. Ga nu maar een half uurtje touwtjespringen, idioot.

~Panthera~
26-04-06, 16:50
Geplaatst door Juliette
Maar 'rare lesbo's die kinderen van de broedmachines willen moeten afgestopt worden.'

Tikkeltje tegenstrijdig toch?


Voor een Lesbo en vrouwenhater niet, das heel logisch. :fplet:
Snap dat nou, OEn. :hihi:

BSL
26-04-06, 16:51
Juliette,
Foei toch meisje. Een citaat -- in herkenbare citaaatvorm -- overnemen, maar wel stiekem verknippen en veranderen.
Ik hoop niet dat jij later geschiedenis gaat studeren hoor.
Zulke dingen gebeuren in hele enge landen waar erge onlieve meneren het voor het zeggen hebben. (Vreemd genoeg zijn het inderdaad meestal meneren die zulke stoute dingen doen. En vaak nog veel meer. Maar daarover vertel ik je een ander keertje wel, meiske.)

Cherry Bo
26-04-06, 16:51
Geplaatst door BSL

O, als ik toch alleenheerser over de gehele mensheid kon zijn. Ik verheug me nu al over die kwaliteitsimpuls ...

Tjonge.
De schepper dacht er duidelijk anders over.

waterfiets
26-04-06, 16:52
Geplaatst door BSL
Niemand heeft argumenten waarom homoseksualiteit geen ziekte zou zijn, laat staan waarom je dat niet zou mogen zeggen. Dat bedoel ik nou.

Kijk, nazi's begonnen ooit te beweren dat joden ratten zijn en zij mochten dat weerleggen als ze dat konden. Zo heb ik al beweerd dat je net zo goed kan zeggen dat de man een ziekte is. Of van mijn part de schepping of God. Je kan wel van alles beweren en vragen dat te weerleggen. Maar je hebt nu wel genoeg aandacht gehad voor inhoudsloze gedachten lijkt mij.

David
26-04-06, 16:53
Geplaatst door Cherry Bo
Tjonge.
De schepper dacht er duidelijk anders over.


Je heb wel eens vaker van die sneue mannetjes gehad die als alleenheerser de boel grondig wilden veranderen. Met wat voor motieven dan ook. Liep in de regel slecht af. Voor hen, en miljoenen anderen. Ik heb het niet zo op dat soor mannetjes.

Juliette
26-04-06, 16:54
Geplaatst door BSL
Juliette,
Foei toch meisje. Een citaat -- in herkenbare citaaatvorm -- overnemen, maar wel stiekem verknippen en veranderen.
Ik hoop niet dat jij later geschiedenis gaat studeren hoor.
Zulke dingen gebeuren in hele enge landen waar erge onlieve meneren het voor het zeggen hebben. (Vreemd genoeg zijn het inderdaad meestal meneren die zulke stoute dingen doen. En vaak nog veel meer. Maar daarover vertel ik je een ander keertje wel, meiske.)

Dan quote ik je nu letterlijk. En ik zie niet in waar m'n interpretatie afwijkt van wat jij gezegd hebt.


Geplaatst door BSL

Daarom moeten die rare lesbo's die graag een dochter uit de broedmachine willen krijgen maar gauw worden afgestopt.

~Panthera~
26-04-06, 16:55
Geplaatst door David
Je heb wel eens vaker van die sneue mannetjes gehad die als alleenheerser de boel grondig wilden veranderen. Met wat voor motieven dan ook. Liep in de regel slecht af. Voor hen, en miljoenen anderen. Ik heb het niet zo op dat soor mannetjes.


Vast uit zo'n broedmachine gedonderd. :hihi:
Triest.

David
26-04-06, 16:55
*bamboestokje*




*pets*

BSL
26-04-06, 16:55
Panthera,

Degene die haat ben jij.
De medische wereld kan niet voor iedereen altijd alle problemen oplossen. Sorry. De ziekte sterfelikheid blijft bestaan, hoezeer er ook voor gecollecteerd wordt.
Ik vind het van jou niet aardig dat jij vindt dat vaders gerust van het contact met hun kinderen verstoken mogen worden.
Dat zal in een enkel geval niet anders kunnen, maar in een ander geval is het echt wreed. Sommige moeders gebruiken dfat als wapen. Is niet leuk.
Het goedpraten van zulke praktijken mag je natuurlijk geen haat noemen (want haat richt richt zich in jouw definitie alleen tot vrouwen en homo's). Maar wat het wel is ...?

Sommige van moijn beste vrienden zijn vrouwen en homo's. (Ha!) Sommige van mijn beste partners ook. (Alleen de eerste groep!)

David
26-04-06, 16:57
Nou gaat het echt nergens meer over.



Kunstschaatsen, anyone?

~Panthera~
26-04-06, 16:59
Geplaatst door BSL
Panthera,

Degene die haat ben jij.
De medische wereld kan niet voor iedereen altijd alle problemen oplossen. Sorry. De ziekte sterfelikheid blijft bestaan, hoezeer er ook voor gecollecteerd wordt.
Ik vind het van jou niet aardig dat jij vindt dat vaders gerust van het contact met hun kinderen verstoken mogen worden.
Dat zal in een enkel geval niet anders kunnen, maar in een ander geval is het echt wreed. Sommige moeders gebruiken dfat als wapen. Is niet leuk.
Het goedpraten van zulke praktijken mag je natuurlijk geen haat noemen (want haat richt richt zich in jouw definitie alleen tot vrouwen en homo's). Maar wat het wel is ...?

Sommige van moijn beste vrienden zijn vrouwen en homo's. (Ha!) Sommige van mijn beste partners ook. (Alleen de eerste groep!)



Ik haat helemaal niets.

Sommige van die godvergeten kutmoeders die JIJ haat, hebben hele goede redenen om hun kinderen bij die "zogenaamde vaders" weg te willen houden.
Maar DAAR wil JIJ het niet over hebben, toch ?

Nee, de moeders zijn kut. :moe:
Imbiciel.

~Panthera~
26-04-06, 17:00
Geplaatst door David
Nou gaat het echt nergens meer over.



Kunstschaatsen, anyone?


yep, doe maar 2. :roker:


http://images.kapaza.be/photo/foto632965.jpg deze graag.

Juliette
26-04-06, 17:01
Geplaatst door ~Panthera~
yep, doe maar 2. :roker:

Justine Henin heeft trouwens afgezegd voor het tornooi van Warschau. :roker:

David
26-04-06, 17:02
Geplaatst door Juliette
Justine Henin heeft trouwens afgezegd voor het tornooi van Warschau. :roker:


Te lesbisch?

Cherry Bo
26-04-06, 17:03
Geplaatst door BSL
Panthera,

Degene die haat ben jij.
De medische wereld kan niet voor iedereen altijd alle problemen oplossen. Sorry. De ziekte sterfelikheid blijft bestaan, hoezeer er ook voor gecollecteerd wordt.
Ik vind het van jou niet aardig dat jij vindt dat vaders gerust van het contact met hun kinderen verstoken mogen worden.
Dat zal in een enkel geval niet anders kunnen, maar in een ander geval is het echt wreed. Sommige moeders gebruiken dfat als wapen. Is niet leuk.
Het goedpraten van zulke praktijken mag je natuurlijk geen haat noemen (want haat richt richt zich in jouw definitie alleen tot vrouwen en homo's). Maar wat het wel is ...?

Sommige van moijn beste vrienden zijn vrouwen en homo's. (Ha!) Sommige van mijn beste partners ook. (Alleen de eerste groep!)

Jij bent een indroctinatie-slachtoffer.

En je denkt iets te melden te hebben over 'vrijheid van meningsuiting'.

Ga je laten behandelen voor je ziekte, ga ga.

~Panthera~
26-04-06, 17:03
Geplaatst door Juliette
Justine Henin heeft trouwens afgezegd voor het tornooi van Warschau. :roker:



Gelijk heeft ze. :roker:

http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif


Ik ga lekker eten. :zwaai:

waterfiets
26-04-06, 17:04
Overigens was BSE al lang van deze site geflikkerd als het beweerd had dat joden of moslims een ziekte zijn. Wat dat betreft is dit een kut site met kut beheer die met 2 maten meet als het gaat om de beoordeling van de bijdragen hier.

Juliette
26-04-06, 17:05
Geplaatst door David
Te lesbisch?

Ze is getrouwd maar ik zou er geen geld om verwedden.

David
26-04-06, 17:06
Geplaatst door Juliette
Ze is getrouwd maar ik zou er geen geld om verwedden.


Zegt niks meer tegenwoordig, met dat vervloekte feminisme. Die wijven doen precies waar ze zelf zin in hebben.

Juliette
26-04-06, 17:08
Geplaatst door waterfiets
Overigens was BSE al lang van deze site geflikkerd als het beweerd had dat joden of moslims een ziekte zijn. Wat dat betreft is dit een kut site met kut beheer die met 2 maten meet als het gaat om de beoordeling van de bijdragen hier.

Rustig Simon. Denk aan je hart. :hihi:

Maar klopt wel. Als op homo's gescholden wordt zijn ze in geen velden of wegen te bespeuren. Tenzij de homo's zich te assertief gaan opstellen. Dan is het provocatie.

BSL
26-04-06, 17:09
Ha aterfiets,

Wat jij kutbeheer noemt, dat is nou vrijheid van meningsuiting. Waarmee ik trouwens heel zorgvuldig omga, in tegenstelling tot de overgekookte pannetjes die tegen mij gaan schelden en schreeuwen.
Joepie!

Juliette
26-04-06, 17:10
Geplaatst door David
Zegt niks meer tegenwoordig, met dat vervloekte feminisme. Die wijven doen precies waar ze zelf zin in hebben.

Terug het hok in en de ketting wat korter. Zowel vrouwen als homo's. Zodat de natuur terug haar beloop krijgt. Ze hebben zich genoeg aangesteld. Straks denken ze nog dat ze normale mensen zijn. :o

waterfiets
26-04-06, 17:10
Geplaatst door Juliette
Maar klopt wel. Als op homo's gescholden wordt zijn ze in geen velden of wegen te bespeuren. Tenzij de homo's zich te assertief gaan opstellen. Dan is het provocatie.

Nu ja, ik heb er wel klachten over ingediend en dat doe ik echt niet zo vaak. Men doet er niks mee.

David
26-04-06, 17:11
Geplaatst door waterfiets
Nu ja, ik heb er wel klachten over ingediend en dat doe ik echt niet zo vaak. Men doet er niks mee.

Nooit.

Cherry Bo
26-04-06, 17:12
Geplaatst door BSL
Ha aterfiets,

Wat jij kutbeheer noemt, dat is nou vrijheid van meningsuiting. Waarmee ik trouwens heel zorgvuldig omga, in tegenstelling tot de overgekookte pannetjes die tegen mij gaan schelden en schreeuwen.
Joepie!

Jij bent een indroctinatie-slachtoffer die zijn anti-homo ideeën heeft ingepompt gekregen door zijn ouders, die ook weer....etc. etc.

En je denkt iets te melden te hebben over 'vrijheid van meningsuiting'.

Ga je laten behandelen voor je ziekte, ga ga.

waterfiets
26-04-06, 17:12
Geplaatst door BSL
Wat jij kutbeheer noemt, dat is nou vrijheid van meningsuiting.

Onzin, lees de regels maar die hier zijn opgesteld en waar beheer zich zelf niet aan houdt.

BSL
26-04-06, 17:18
Gelul Waterfiets.
Het beheer hecht volkomen terecht aan vrijheid van meningsuiting. Die vrijheid is uiteraard niet absoluut.
Maar ik roep niet op tot geweld of onverdraagzaamheid, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Panthera.
En -- belangrijker -- het beheer laat mijn bijdragen staan ZOALS IK ZE SCHRIJF. In tegenstelling tot Juliette, die zich gedraagt als een communistische foto-retoucheur uit de Stalin-tijd. (Maar, toegegeven, haar fout herstelt.)
In tegenstelling tot jullie, grote intellectuelen. (Ik ben zelf immers "dom" en "geïndoctrineerd.) Jullie lezen telkens wat jullie willen lezen, niet wat er staat.

HULDE AAN HET BEHEER!!!

BSL
26-04-06, 17:28
O Waterfietsje,

Ik heb nog even in de regeltjes gekeken.
Niks aan de hand hoor.
Je mag geen anti-islamitische dingen zeggen. Ik denk dat ruim de helft van de bijdragen anti-islamitisch is. Moet ook kunnen, want er moet wel ergemns over gebekvecht worden.
En je mag niet discrimineren. Van dat begrip heeft iedereen zijn eigen definitie. Onwerkbaar. Ik beschouw iedereen als mensen met menselijke waardigheid. Zelfs Panthera en Daafje.
En je mag niet kwesten. Volgens mevrouw Hirsi MOET je zelfs kwesten. Ik kan het niet meer volgen. Volgens sommigen onder jullie ben ik erger dan gek of gestoord. Ik ga jullie zielige kwalificaties echt niet opzoeken of citeren. Steek maar in jullie eigen reetjes.
Daaaag!

Cherry Bo
26-04-06, 17:56
Geplaatst door BSL
O Waterfietsje,

Ik heb nog even in de regeltjes gekeken.
Niks aan de hand hoor.
Je mag geen anti-islamitische dingen zeggen. Ik denk dat ruim de helft van de bijdragen anti-islamitisch is. Moet ook kunnen, want er moet wel ergemns over gebekvecht worden.
En je mag niet discrimineren. Van dat begrip heeft iedereen zijn eigen definitie. Onwerkbaar. Ik beschouw iedereen als mensen met menselijke waardigheid. Zelfs Panthera en Daafje.
En je mag niet kwesten. Volgens mevrouw Hirsi MOET je zelfs kwesten. Ik kan het niet meer volgen. Volgens sommigen onder jullie ben ik erger dan gek of gestoord. Ik ga jullie zielige kwalificaties echt niet opzoeken of citeren. Steek maar in jullie eigen reetjes.
Daaaag!

Schaap. :moe:

David
26-04-06, 17:58
Geplaatst door Cherry Bo
Schaap. :moe:


Nu pas door?

MaRiaH
26-04-06, 17:58
:confused: :confused:

Als homosexualiteit een ziekte is, dan is heterosexualiteit ook een ziekte.

En waar je de haat van panthera vandaan haalt is me helemaal een raadsel. :confused:

Ik zie iemand die onder het mom van vrijheid van meningsuiting vindt dat bepaalde uitspraken zijn toegestaan en dan vervolgens door de mand valt door te bekennen dat hij zelf deze mening aanhangt.
Vervolgens gaat het nergens meer over.

Jij mag van mij je mening hebben, je mag homosexualiteit van mij best afkeuren. Maar je mag niet moedwillig mensen die schijnbaar anders zijn dan jij kwetsen of discrimineren door hen ziek te noemen.
Dat geldt voor ons allen.

De grote God heeft vast een bedoeling met de variatie in mensen en hun kenmerken. (ja, dat zou de Imam toch moeten weten?)
De kunst is elkaar te accepteren en tolereren, zo niet dan kom je misschien echt in de vuur. :D

~Panthera~
26-04-06, 18:01
Geplaatst door BSL

Maar ik roep niet op tot geweld of onverdraagzaamheid, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Panthera.



Ben je wel helemaal tof, knul ? http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif
Dat jij geen humor hebt, kan ik niets aan doen.
Welk "geweld" roep ik op ?

Cherry Bo
26-04-06, 18:06
Geplaatst door David
Nu pas door?

Ik vond het nog best snel, nie dan?

Heb ik die 43 andere berichten niet eens voor hoeven lezen. :blowen:

Men, wat ben ik goed. :fpimp:

MaRiaH
26-04-06, 18:07
Geplaatst door ~Panthera~
Ben je wel helemaal tof, knul ? http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif
Dat jij geen humor hebt, kan ik niets aan doen.

Het was mij ook een raadsel waar dat vandaan kwam..

uit de lucht gevallen.. ?

of uit schapige discussie in een vorig forumleven..?

:rolleyes:

~Panthera~
26-04-06, 18:21
Geplaatst door MaRiaH
Het was mij ook een raadsel waar dat vandaan kwam..

uit de lucht gevallen.. ?

of uit schapige discussie in een vorig forumleven..?

:rolleyes:


Zal wel iets zijn als: zadel eraf, of hoogste toren. :moe:
Geen humor.

Maar goed, het was weer boeiend. http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif

BSL
26-04-06, 18:42
Schelden is blijkbaar het enige wat jullie kunnen.
Panthera, ik noemde het voorbeeld van de ontvaderde vaders. Dat valt onder geweld OF onverdraagzaamheid, en ook onder (zeker wel) haat. Heb ik met zoveel woorden gezegd; speciaal nog een keertje uitgelegd. (Maar ja, jullie lezen liever niet wat er staat.)

(Maar ja, jullie reageren nooit op de lijn van het betoog en beantwoorden geen vragen.)

Ik heb nergens beweerd dat homoseksualiteit een ziekte is. Wel dat je het tegendeel niet kan bewijzen, laat staan iemand vervolgen of wegsturen om zo'n mening. Daar ging mijn verhaal over die imam over. Heb ik duidelijk opgeschreven.

Ik haat geen homo's of wie dan ook. Haat is een sterk woord. Moet je niet gebruiken als het niet van toepassing is. Als jullie ouder wrden, kinders, merk je wel waarom.

Ik vind wel dat tegenwoordig de openbare discussie gaat in een trant van zeehondjes (homo's, joden, vrouwen) en schurken (voral mslims). De veelbesroken vrijheid van meningsuiting wordt dan behoorlijk onder druk gezet, zonder dat men het wil toegeven. Maar ja, met een beetje gericht provoceren lukt dat wel.
Dank voor jullie bereidwillige medewerking.

BSL
26-04-06, 18:56
O ja, Daafje,
Jij hebt aanhoudend een grote bek en je loopt alleen te zieken en te beledigen,
maar weet wel te melden dat de leiding niet "optreedt" tegen (wat jij noemt) homohaat of woorden van gelijke strekking.
Flikker toch op, zakkewassertje, kwezeltje, lulhannesje
Wou je het zo horen?


Onder het mom van flinkheid ga jij in werkelijkheid alle echte discussie uit de weg.
Ik ben absoluut tegen geweld tegen homo's (of anderen) maar ik woon liever naast een vervelend Marokkaantje dan naast een mislukt zeikpimmetje dat gaat KLAGEN bij de autoriteiten wanneer zijn argumenten ontoereikend blijken.

Een overbeschermd zeikerdje. Dat ben je. Ondanks je flinke toontje.

Cherry Bo
26-04-06, 18:59
Geplaatst door BSL
O ja, Daafje,
Jij hebt aanhoudend een grote bek en je loopt alleen te zieken en te beledigen,
maar weet wel te melden dat de leiding niet "optreedt" tegen (wat jij noemt, homohaat.
Flikker toch op, zakkewassertje, kwezeltje, lulhannesje
Wou je het zo horen?

Schaap. :tik:

David
26-04-06, 19:33
Geplaatst door BSL
O ja, Daafje,
Jij hebt aanhoudend een grote bek en je loopt alleen te zieken en te beledigen,
maar weet wel te melden dat de leiding niet "optreedt" tegen (wat jij noemt, homohaat.
Flikker toch op, zakkewassertje, kwezeltje, lulhannesje
Wou je het zo horen?


Onder het mom van flinkheid ga jij in werkelijkheid alle echte discussie uit de weg.
Ik ben absoluut tegen geweld tegen homo's (of anderen) maar ik woon liever naast een vervelend Marokkaantje dan naast een mislukt zeikpimmetje dat gaat KLAGEN bij de autoriteiten wanneer zijn argumenten ontoereikend blijken.
Een overbeschermd zeikerdje. Dat ben je. Ondanks je flinke toontje.


Kom op, dat kun je beter! Overigens is het natuurlijk wel erg stoer om meteen een andere nick te nemen als je giechelend en sputterend tot de orde bent geroepen. Tragisch gastje.

BSL
26-04-06, 19:33
O Kersje,

Volgens jouw goede vriend Paultje Cliteur (voor alle zielige homo's, vrouwen en jodenjongetjes) mag je medemensen NOOIT vergelijken met dieren, want je weet wat daarvan komt.
Daarom mag je Theo geen varken noemen, maar Mohammed, Hassan en Jamal wel geitenneuker. Want een neuker wordt niet geslacht.
Echt waar hoor. Meneer Cliteur doet daar erg serieus over, en hij is een heuse fi-lo-soof, dus hij weet het echt.
Ik zeg het maar, lammetje van me.

waterfiets
26-04-06, 19:36
Geacht meldpunt discriminatie internet,

Binnen een week een aantal topics waarin homo discriminatie aan de orde is op maroc.nl en door beheer geheel genegeerd worden ondanks mijn schriftelijk ingediende klachten:

BSL zegt:
---------------------------------- begin citaat
David en Waterfiets,

(2) Je kunt helemaal niet bewijzen dat homoseksualiteit geen ziekte is.
(3) Het is belachelijk en politiek-correct dat je niks over homo's mag zeggen. Een slimme overheid zegt:
(a) homo's verander/genees je toch niet [doorhalen wat je liever niet leest]
(b) homo's doen -- als zodanig niemand kwaad. Laat ze lekker met rust.
(c) de wereld draait gewoon door zolang er gezonde hetero's zijn die hun werk doen.
De groeten! ------------------------------------ einde citaat
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=184786&perpage=15&display=&pagenumber=1

Al eerder heb ik bij u gemeldt (maar nog geen ontvangstbevestiging gehad):
De topic "" wie zijn er allemaal homo hier op maroc.nl" ?:
Eerste bijdrage van "Dwaalspoor":
------------------------------- begin citaat
Ter inventaristatie van de homos hier op maroc.nl gaarne iedereen die homo/lesbo is hier een reaktie plaatsen zodat we kunnen zien wat op de achtergrond speelt van de mensen die tegen het geloof in het algemeen en de islam in het bijzonder zijn.
--------------- einde citaat

Ik hoop dat u deze klachten serieus neemt. Omdat mijn klachten genegeerd worden door beheer op maroc.nl heb ik er op de site maroc.nl op gewezen dat je bij klachten van homo discriminatie bij het meldpunt terecht kan. Deze bijdrage was echter zeer snel verwijderd. Dus blijkbaar is beheer niet op vakantie.

Met vriendelijke groet,

Simon

Cherry Bo
26-04-06, 20:03
Geplaatst door BSL
O Kersje,

Volgens jouw goede vriend Paultje Cliteur (voor alle zielige homo's, vrouwen en jodenjongetjes) mag je medemensen NOOIT vergelijken met dieren, want je weet wat daarvan komt.
Daarom mag je Theo geen varken noemen, maar Mohammed, Hassan en Jamal wel geitenneuker. Want een neuker wordt niet geslacht.
Echt waar hoor. Meneer Cliteur doet daar erg serieus over, en hij is een heuse fi-lo-soof, dus hij weet het echt.
Ik zeg het maar, lammetje van me.

Schaap annex Dwaal negeren mij vanwege schijnheilig zionisme. BSL moet dat ook, anders ga ik twijfelen. :o

Cherry Bo
26-04-06, 20:07
Geplaatst door David
Kom op, dat kun je beter! Overigens is het natuurlijk wel erg stoer om meteen een andere nick te nemen als je giechelend en sputterend tot de orde bent geroepen. Tragisch gastje.

http://www.cosgan.de/images/smilie/nahrung/k015.gif

~Panthera~
26-04-06, 20:12
Geplaatst door BSL
Schelden is blijkbaar het enige wat jullie kunnen.
Panthera, ik noemde het voorbeeld van de ontvaderde vaders. Dat valt onder geweld OF onverdraagzaamheid, en ook onder (zeker wel) haat. Heb ik met zoveel woorden gezegd; speciaal nog een keertje uitgelegd. (Maar ja, jullie lezen liever niet wat er staat.)



Dat valt onder haat ?

Nou, laat ik je 1 ding vertellen: een moeder die haar kinderen bij een zogenaamde "vader" die incest met zijn kinderen pleegt weghoudt, krijgt van mij een daverend applaus. http://www.hazelnet.org/icon/hands/appl.gif
Of jij dat nou "haat" noemt of niet. :fuckit2:

Maar daar hebben we het liever maar niet over he ?

Nee, AL die moeders zijn gewoon hoeren die de mannetjes tegenwerken.

Weet je wat jij kan ? van de hoogste toren. jouw intenties zijn niet zuiver. :zwaai:

BSL
26-04-06, 20:33
Panthera,
Er zijn (zowel in de publiciteit als in het gewone leven) genoeg gevallen bekend waarbij de moeder omgang van de vader met de kinderen verhindert. Zonder incest of wat dan ook. Dat is helaas een feit. Ik weet zelf uit mijn eigen ervaring van een paar gevallen, terwijl ik echt niet op zoek ben naar zulke dingen.

Maar jij reageert helaas nooit op feiten. Alleen jouw eigen fantasie telt.
Wat die hoogste toren betreft: dat is nu echt haat en oproepen tot geweld.
Maar zo ben jij nu eenmaal.

Jij bent zelf een product van propaganda en indoctrinatie.
Jij bent zo iemand die nu in heilige ernst alles gelooft wat in bepaalde ideologische kringen wordt uitgekreten. Dertig jaar geleden zou je achter voorzitter Mao zijn aangehobbeld, nu kom je met bekrompen Opzij-geouwehoer aanzetten. (Geeft allemaal niks. Mao had hier nooit iets te zeggen en het feministisch paradijs of luilekkerland zal godzijdank hier niet gesticht worden.)

Beste zielige Simon alias Waterfietsje.
Ik neem jouw klacht totaal niet serieus.
Ga ergens anders badderen als het jou te zwaar wordt.
Jij bent het levende bewijs dat vrijheid van meningsuiting een heilig goed is, totdat het om meningen gaat die je liever niet hoort.
Wat ik geschreven heb is volmaakt onschuldig en heeft niets met haat te maken. Als al die andere klachten er ook zo uitzien stelt die zogenaamde homohaat en -discriminatie blijkbaar geen ruk voor.

BSL
26-04-06, 20:35
Geplaatst door David
Kom op, dat kun je beter! Overigens is het natuurlijk wel erg stoer om meteen een andere nick te nemen als je giechelend en sputterend tot de orde bent geroepen. Tragisch gastje.

David, kaboutertje van me,
Waar gaat dit over?
Heb je het over mij?
Nick? Orde?
Ik weet nergens van.
Heb je een beetje last van de warmte?

~Panthera~
26-04-06, 20:50
Geplaatst door BSL
Panthera,
Er zijn (zowel in de publiciteit als in het gewone leven) genoeg gevallen bekend waarbij de moeder omgang van de vader met de kinderen verhindert. Zonder incest of wat dan ook. Dat is helaas een feit. Ik weet zelf uit mijn eigen ervaring van een paar gevallen, terijl ik echt niet op zoek ben naar zulke dingen.

En dus begin JIJ een soort haatcampagne, die doet voorkomen alsof ALLE moeders dat doen ? triest geval.
Je hoeft mij echt niet te vertellen dat er van die gevallen zijn, denk je dat ik gek ben of zo ?
Ik ga alleen niet in op jouw smerige haatverhaaltjes, over lesbo's en feministes en al dat soort stompzinnig gelul, wat JIJ er dan ook bij moet halen, om je gelijk te krijgen.
:kotsen:



Maar jij reageert helaas nooit op feiten. Alleen jouw eigen fantasie telt.
Wat die hoogste toren betreft: dat ids nu echt haat en oproepen tot geweld.



Weet je wat ? kom eens praten met mensen die op 3 jarige leeftijd zijn verkracht door zo'n fijne "vader".
Dat is een hele andere wereld als waar jij in leeft.
Kijken hoe je dan nog piept over MIJN fantasie, slappe hap. :duivels:

En die hoogste toren is humor. Heb je blijkbaar NOG niet door. Overigens niet door MIJ uitgevonden, maar door een liefhebbende geloofsgenoot van je. :moe:

Hansch
26-04-06, 20:52
Vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting zijn twee dingen van dezelfde soort.

Elke mening is tot op zekere hoogte het geloof van diegene die de mening verkondigt,

de enige maatschappelijke begrenzing van die vrijheid zit hem in het inperken van andere geloven.

wanneer ik een geloof belijdt die andere geloven onmogelijk wil maken, wordt die vrijheid van godsdienst en meningsuiting geschonden.

Zo'n geloof is kwaadaardig fascistoïde en moet worden bestreden, wil het niet uitgroeien tot een dodelijk gezwel.

Juliette
26-04-06, 21:05
Geplaatst door BSL

En -- belangrijker -- het beheer laat mijn bijdragen staan ZOALS IK ZE SCHRIJF. In tegenstelling tot Juliette, die zich gedraagt als een communistische foto-retoucheur uit de Stalin-tijd. (Maar, toegegeven, haar fout herstelt.)



Ola makker.

Jij beschuldigt me van het feit dat ik je verkeerd quote. Letterlijk genomen correct. Daar niet van. Vervolgens plaats ik je quote letterlijk, die niet ver af staat van wat ik zei. Waarop je inhoudelijk niet reageert maar me vervolgens wel een "communistische foto-retoucheur uit de Stalintijd. (Maar, toegegeven, haar fout herstelt.)" noemt. En dit zonder je nog maar te verontschuldigen.

Iets op te zeggen?

Cherry Bo
26-04-06, 21:11
Geplaatst door Cherry Bo
Schaap annex Dwaal negeren mij vanwege schijnheilig zionisme. BSL moet dat ook, anders ga ik twijfelen. :o

http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif

Tomas
26-04-06, 21:14
Ik vind wel "het topic" belangrijker dan de vrijheid van meningsuiting. Maar dat spreekt voor zich. Lijkt mij.

Juliette
26-04-06, 21:21
Geplaatst door Cherry Bo
Schaap annex Dwaal negeren mij vanwege schijnheilig zionisme. BSL moet dat ook, anders ga ik twijfelen. :o

Jij staat dus op de eerste rij. Al iets meer bekend?

Cherry Bo
26-04-06, 21:34
Geplaatst door Juliette
Jij staat dus op de eerste rij. Al iets meer bekend?

Nog niet.

Maar intuïtie.

Van het feilloze soort (je kent die vrouwelijke). :o

Juliette
26-04-06, 21:38
Geplaatst door Cherry Bo
Nog niet.

Maar intuïtie.

Van het feilloze soort (je kent die vrouwelijke). :o

Ik twijfel nog. Heel sterk zelfs. Stijl lijkt me heel anders. Woordgebruik ook. Was tussen ZS en DS ook. Maar minder drastisch. Maar kan me vergissen.

David
26-04-06, 21:39
Geplaatst door Juliette
Ik twijfel nog. Heel sterk zelfs. Stijl lijkt me heel anders. Woordgebruik ook. Was tussen ZS en DS ook. Maar minder drastisch. Maar kan me vergissen.


Z'n kleinerend bedoelde verkleinwoordjes verraden hem: kaboutertje, reetje, dat soort shit.

Tomas
26-04-06, 21:43
Geplaatst door David
Z'n kleinerend bedoelde verkleinwoordjes verraden hem: kaboutertje, reetje, dat soort shit.


Dat doet ie pas als ie de andere identiteit opgegeven heeft omdat ie door de mand is gevallen. Opeens is ie dan weer onze oude vertrouwde schaap. Wel fijn dat die verlorene weer terug is.

David
26-04-06, 21:46
Geplaatst door Tomas
Dat doet ie pas als ie de andere identiteit opgegeven heeft omdat ie door de mand is gevallen. Opeens is ie dan weer onze oude vertrouwde schaap. Wel fijn dat die verlorene weer terug is.


Klopt. Hij begon leuk deze keer. Keurig ook, iedere post begon met "Beste die-of-die". Maar dat hield 'ie niet lang vol.

Juliette
26-04-06, 21:54
Geplaatst door David
Z'n kleinerend bedoelde verkleinwoordjes verraden hem: kaboutertje, reetje, dat soort shit.

Ik geloof je. Je had m meer op je huid dan ik. En je bent hier langer.

BSL
26-04-06, 21:55
Ha Panthera,

En dus begin JIJ een soort haatcampagne, die doet voorkomen alsof ALLE moeders dat doen ? triest geval.
Je hoeft mij echt niet te vertellen dat er van die gevallen zijn, denk je dat ik gek ben of zo ?

Eindelijk geef je toe dat die gevallen bestaan. Het heeft lang geduurd. Er zijn genoeg geloofdsgenoten van jou (medefemeministes) die dit blijven ontkennen. Ik zal niet zeggen dat ze gek zijn. Jij vindt dat kennelijk wel. Ga ze het even melden.


Ik heb zelf overigens geen geloofsgenoten. Ik weet waarnaar je verwijst, maar ik zie niet in wat dat met mij te maken heeft.

Ik begin ook geen haatcamagne tegen jou. (Argumenten ontbreken uiteraard, jullie strooien met valse beschuldigingen alsof het folders voor het COC zijn.)
Ik kwam met KRITIEK. Dat mag in een vrij land.

BSL
26-04-06, 22:00
Ha Juliette,

Iets op te zeggen?

Ja hoor.
Het ging meer over genderklinieken en zo, vandaar dat jouw wijziging ertoe deed. David zag het geloof ik wel.
Ik heb jou correct behandeld. (Gesproken over jouw vergissing en het herstellen daarvan.) Dus zijn excuses overbodig.
Ik verwacht overigens geen excuses voor alle valse beschuldigingen die ik heb ontvangen.

~Panthera~
26-04-06, 22:03
Geplaatst door BSL
Ha Panthera,

En dus begin JIJ een soort haatcampagne, die doet voorkomen alsof ALLE moeders dat doen ? triest geval.
Je hoeft mij echt niet te vertellen dat er van die gevallen zijn, denk je dat ik gek ben of zo ?

Eindelijk geef je toe dat die gevallen bestaan. Het heeft lang geduurd. Er zijn genoeg geloofdsgenoten van jou (medefemeministes) die dit blijven ontkennen. Ik zal niet zeggen dat ze gek zijn. Jij vindt dat kennelijk wel. Ga ze het even melden.


Ik heb zelf overigens geen geloofsgenoten. Ik weet waarnaar je verwijst, maar ik zie niet in wat dat met mij te maken heeft.

Ik begin ook geen haatcamagne tegen jou. (Argumenten ontbreken uiteraard, jullie strooien met valse beschuldigingen alsof het folders voor het COC zijn.)
Ik kwam met KRITIEK. Dat mag in een vrij land.


En op de rest ga je, lekker makkelijk, niet in. Zoals gewoonlijk.

En feministe ben ik ook al niet, jammer voor je.

Wel iemand die vind dat vrouwen evenveel rechten hebben als mannen.
En niet achter een vent hoeven te lopen in een dekbedovertrek.

Jezus, wat een ellende nu weer he ? :moe:

Cherry Bo
26-04-06, 22:04
Geplaatst door BSL
Ha Panthera,

En dus begin JIJ een soort haatcampagne, die doet voorkomen alsof ALLE moeders dat doen ? triest geval.
Je hoeft mij echt niet te vertellen dat er van die gevallen zijn, denk je dat ik gek ben of zo ?

Eindelijk geef je toe dat die gevallen bestaan. Het heeft lang geduurd. Er zijn genoeg geloofdsgenoten van jou (medefemeministes) die dit blijven ontkennen. Ik zal niet zeggen dat ze gek zijn. Jij vindt dat kennelijk wel. Ga ze het even melden.


Ik heb zelf overigens geen geloofsgenoten. Ik weet waarnaar je verwijst, maar ik zie niet in wat dat met mij te maken heeft.

Ik begin ook geen haatcamagne tegen jou. (Argumenten ontbreken uiteraard, jullie strooien met valse beschuldigingen alsof het folders voor het COC zijn.)
Ik kwam met KRITIEK. Dat mag in een vrij land.

Tsja.
Als je Schaap of Dwaal niet bent, dan ga je daar minimaal tegenin.
Maar dit is toch wel het bewijs.

Trouwens, Dwaal reageerde identiek. (Niet dus.)

BSL
26-04-06, 22:06
O Panthera,

Ik heb nooit gezegd dat ALLE moeders enzovoorts.
Hier heb jij echt last van. Jij citeert dingen die ik niet gezegd he, maar waarvan jij hoopt/vreest/vermoedt/droomt dat ik ze gezegd heb.

Ik weet niet wat ik met de rest van jouw verhaal aanmoet. Ben jij zelf op driejarige leeftijd misbruikt? Dan is dat heel erg.

Maar wat ik op dit forum schrijf is aanzienlijk mensvriendelijker dan jij in je woede nu vermoedt. En misschioen wel zinnig en verstandig. En misschien ook wel in jouw voordeel en belang.

BSL
26-04-06, 22:10
Panthera,

Ik ben hier GVD de enige die inhoudelijk op zaken ingaat.
Tenzij je "schaap" een inhoudelike reactie vindt.
Opmerkelijk: niemand ziet de lijn van mijn verhaal, die ik toch duidelijk heb uitgezet. Uiteinfdelijk moeten jullie mijn gelijk daarin toch maar toegeven.

En op de rest ga je, lekker makkelijk, niet in. Zoals gewoonlijk

Cherry Bo
26-04-06, 22:10
Geplaatst door BSL
O Panthera,

Ik heb nooit gezegd dat ALLE moeders enzovoorts.
Hier heb jij echt last van. Jij citeert dingen die ik niet gezegd he, maar waarvan jij hoopt/vreest/vermoedt/droomt dat ik ze gezegd heb.

Ik weet niet wat ik met de rest van jouw verhaal aanmoet. Ben jij zelf op driejarige leeftijd misbruikt? Dan is dat heel erg.

Maar wat ik op dit forum schrijf is aanzienlijk mensvriendelijker dan jij in je woede nu vermoedt. En misschioen wel zinnig en verstandig. En misschien ook wel in jouw voordeel en belang.

Oh wat schattig.
Hij probeert 'mensvriendelijk' over te komen. Hij gebruikt het wóórd zelfs.
Schaap in de ontkenningsfase naar de buitenwereld toe.

BSL
26-04-06, 22:12
Panthera,

Op de rest ga ik, zoals gewoonlijk niet in.
Godallemachtig, wat een gotspe.
Ik ben hier GVD de enige die een beetje inhoudelijk reageert.
Tenzij je "schaap" inhoudelijk vindt!

Cherry Bo
26-04-06, 22:16
Geplaatst door BSL
Panthera,

Op de rest ga ik, zoals gewoonlijk niet in.
Godallemachtig, wat een gotspe.
Ik ben hier GVD de enige die een beetje inhoudelijk reageert.
Tenzij je "schaap" inhoudelijk vindt!

Panthera je laatste hoop?


http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e015.gif

BSL
26-04-06, 22:16
Kersje,

Oh wat schattig.
Hij probeert 'mensvriendelijk' over te komen. Hij gebruikt het wóórd zelfs.
Schaap in de ontkenningsfase naar de buitenwereld toe.


Minachting, hij-vorm, vertoon van morele en intellectuele superioritteit (die nergens uit blijkt). Ga zo door. Jijj laat zien dat je mij zozeer haat of minacht, dat je me niet eens rechtstreeks wilt aanspreken. Je gedraagt je als in een groep ,pestende kinderen op het schoolplein.
Mij raak je niet, Kersje.

Je laat wel heel goed je laffe en haatdragende inborst zien. Ga zo door.

Cherry Bo
26-04-06, 22:19
Geplaatst door BSL
Kersje,

Oh wat schattig.
Hij probeert 'mensvriendelijk' over te komen. Hij gebruikt het wóórd zelfs.
Schaap in de ontkenningsfase naar de buitenwereld toe.


Minachting, hij-vorm, vertoon van morele en intellectuele superioritteit (die nergens uit blijkt). Ga zo door. Jijj laat zien dat je mij zozeer haat of minacht, dat je me niet eens rechtstreeks wilt aanspreken. Je gedraagt je als in een groep ,pestende kinderen op het schoolplein.
Mij raak je niet, Kersje.

Je laat wel heel goed je laffe en haatdragende inborst zien. Ga zo door.

Ohw?
Ben ik gepromoveerd?
Ik stond toch in de negeer-modus?

BSL
26-04-06, 22:21
Vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting zijn twee dingen van dezelfde soort.

Elke mening is tot op zekere hoogte het geloof van diegene die de mening verkondigt,

de enige maatschappelijke begrenzing van die vrijheid zit hem in het inperken van andere geloven.

wanneer ik een geloof belijdt die andere geloven onmogelijk wil maken, wordt die vrijheid van godsdienst en meningsuiting geschonden.

Zo'n geloof is kwaadaardig fascistoïde en moet worden bestreden, wil het niet uitgroeien tot een dodelijk gezwel.

Hartstikke leuk Hansch.
Dit heb je goed uit je hoofd geleerd. En in een andere context zou dit verhaal zeker ergens op slaan.
Maar in deze discussie raakt het kant noch wal.
Deze polemiek gaat uitsluitend over vrijheid van meningsuiting. Zowel mijn stellingen als de reacties daarop. (Ja, de titel is wat verwarrend, maar als je de eerste stukjes leest begrijp je het.)

Cherry Bo
26-04-06, 22:22
Leuk hè?
Hij doet alsof hij niet weet hoe hij kwooten moet. :D

~Panthera~
26-04-06, 22:25
Geplaatst door BSL
O Panthera,

Ik heb nooit gezegd dat ALLE moeders enzovoorts.
Hier heb jij echt last van. Jij citeert dingen die ik niet gezegd he, maar waarvan jij hoopt/vreest/vermoedt/droomt dat ik ze gezegd heb.

Ik weet niet wat ik met de rest van jouw verhaal aanmoet. Ben jij zelf op driejarige leeftijd misbruikt? Dan is dat heel erg.

Maar wat ik op dit forum schrijf is aanzienlijk mensvriendelijker dan jij in je woede nu vermoedt. En misschioen wel zinnig en verstandig. En misschien ook wel in jouw voordeel en belang.


Je moet eens zelf teruglezen wat voor een bagger je allemaal neerpleurt hier over moeders, feministes en homo's.
Kom je toch een pak shit tegen, niet te geloven.
Maar dat geeft niets, vrijheid van meningsuiting nietwaar ?


En ineens weet je niet wat je met het verhaal aanmoet ?
Nou, het was een heel simpele vraag hoor: Kom eens praten met mensen die op 3 jarige leeftijd zijn verkracht door die "vaders".
Je weet wel: die vaders die door die kutmoeders bij hun kinderen weg worden gehouden.
DIE vaders.
DIE vaders waar JIJ het dus NIET over wil hebben, en ik dus wel.
Wat snap je daar niet van ? of ben je ineens dyslexies geworden ?


En nee, ik ben niet misbruikt.
Als dat zo was, dan zei ik dat wel.
Maar goed, je bent dus nog doof ook ? ik heb dat nl al 10.000 keer hier herhaald, maar blijkbaar lees je dat ook selektief, omdat het je uitkomt.
Waarom weet ik niet.
Ik KEN wel vrouwen die het is overkomen, maar blijkbaar is dat niet goed genoeg voor je ?
Heel vreemd.

~Panthera~
26-04-06, 22:27
Geplaatst door Cherry Bo
Leuk hè?
Hij doet alsof hij niet weet hoe hij kwooten moet. :D

Ach joh, dit is toch maar virtual reallity. :roker:
We zijn allemaal BOTS achter een pc. :moe:

BSL
26-04-06, 22:27
Tomas,

Jullie worden paranoïde en zijn het zicht op de inhoud totaal kwijtgeraakt:

Dat doet ie pas als ie de andere identiteit opgegeven heeft omdat ie door de mand is gevallen. Opeens is ie dan weer onze oude vertrouwde schaap. Wel fijn dat die verlorene weer terug is.

Ik heb en hou werkelijk maar één identiteit. Maak je niet ongerust. Geen gespleten persoonlijkheden, geen uittredingen, zelfs geen andere nicks of aliassen.

Jullie zien werkelijk spoken.
Symboloischer kan het haast niet.
Welterusten nu, mijn schaapjes.

Cherry Bo
26-04-06, 22:31
Geplaatst door BSL

Symboloischer

:cola:

BSL
26-04-06, 22:35
Beste Pantertje,


En ineens weet je niet wat je met het verhaal aanmoet ?
Nou, het was een heel simpele vraag hoor: Kom eens praten met mensen die op 3 jarige leeftijd zijn verkracht door die "vaders".
Je weet wel: die vaders die door die kutmoeders bij hun kinderen weg worden gehouden.
DIE vaders.
DIE vaders waar JIJ het dus NIET over wil hebben, en ik dus wel.
Wat snap je daar niet van ? of ben je ineens dyslexies geworden ?

O, maar dat heb ik meer dan eens gedaan. (De driejarigen heb ik geloof ik niet kunnen traceren.) Ik reageerde op een eerdere opmerking van jou over mannen in batmanpakjes. Tja, daar zitten ook gedupeerde mensen tussen. Wou ik maar zeggen.


En nee, ik ben niet misbruikt.
Als dat zo was, dan zei ik dat wel.
Maar goed, je bent dus nog doof ook ? ik heb dat nl al 10.000 keer hier herhaald, maar blijkbaar lees je dat ook selektief, omdat het je uitkomt.
Waarom weet ik niet.
Wat een ongelofelijk gelul. Ik verwacht niet dat jij je komt voorstellen met de mededeling dat jij x maal misbruikt bent, laat staan dat je het tienduizend keer doeyt. Dat doe je ook niet. Ik reageer ongelofelijk veel op jullie irrelevante uitweidingen. Ik ben veel te betjes en beleefd. Jullie komen GVD niet verder dan "schaap". Ga je mond met groene zeep wassen.

Ik KEN wel vrouwen die het is overkomen, maar blijkbaar is dat niet goed genoeg voor je ?
Heel vreemd.
Ik ook. So what?

Jij bent trouwens in staat om twintig keer achtereen te reageren op dingen die ik niet gezegd heb. Ik blijf het maar herhalen. Zou je zelf misschien enige aanleg voor dyslexie kunnen hebben? Ik zeg het maar, wil niet kwesten of discrimineren ..

Cherry Bo
26-04-06, 22:38
Sjongensjongen...mij benieuwe hoelang Panthera hierin trapt.


Oh, had ik dat al gezegd? Sjongensjongen.

BSL
26-04-06, 22:40
Kersje,

Hoe diep kun je zinken?
Ja, ik maak hier en daar typfouten. Ik doe hier een soort schaaksimultaan tegen tien goedwillende amateurs. Ik typ me het lazarus.
Alle structuur, alle inhoudelijke argumenten moeten van mij komen.
JUllie kunnen heel mooi ginnegappenb en "schaap" roepen.
En nu deze reactie.
Ik heb niemand ooit op de negeer-stand gezet. (Merkwaardige fantasie. Zegt alles over jou en jullie!)
Maar je maakt wel duidelijk dat je niet veel meer waard bent dan de negeer-stand.

~Panthera~
26-04-06, 22:40
Geplaatst door Cherry Bo
Sjongensjongen...mij benieuwe hoelang Panthera hierin trapt.


Oh, had ik dat al gezegd? Sjongensjongen.


Sloesh. :cola:

Ook tolerantie heeft zijn grenzen. :hihi:

Cherry Bo
26-04-06, 22:51
Geplaatst door BSL



Maar je maakt wel duidelijk dat je niet veel meer waard bent dan de negeer-stand.

Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ. :theatralesmilie:

BSL
26-04-06, 22:53
Mijn allerlaatse bijdrage:

De stellingen in mijn eerste bijdrage zijn, zoals eerder gezegd en ruimschoots bewezen, bewaarheid.

Vrijheid van meningsuiting is een goed waarmee men vooral selectief wil omgaan, nietwaar Simon alias Petrus? Censuur is af en toe veel leuker, niet?

Vrijheid van meningsuiting hoort bij burgerschap. Volwadig burgerschap houdt in dat je (inhoudelijk) een paar dingen moet snappen. Je moet vertrouwd zij met enige kennis van, zeg maar, de verlichting. Je moet o.a. snappen dat homo's gewoon mensen zijn.

Je moet ook (procedureel) kunnen discussiëren. Luisteren naar een andere (in plaats van ginnegappen). Kritiek accepteren (in plaats van censuur aanvragen en over "haat"klagen). Een betoog inhoudelijjk volgen (in plaats van duizend zijpaden inslaan en nooit eens, desgevraagd, een inhoudelijke eractie geven). Een ander respeccteren (in plaats van "schaap" te roepen of zelfs in de derde pesroon te spreken, of psychiatertje te spelen). Al deze elementaire onderdelen zijn voor jullie kennelijk te ingewikkeld. Mensen zoals jullie kunnen beter eerst een soort inburgeringstraject doorlopen.

Cherry Bo
26-04-06, 22:56
Geplaatst door BSL

en nooit eens, desgevraagd, een inhoudelijke eractie geven


Sorry,

0precht sorry. :o

De eerstvolgende eractie die mijn kant uit dreigt te komen, paas ik naar jou, deal?

~Panthera~
26-04-06, 22:57
Geplaatst door BSL
Je moet o.a. snappen dat homo's gewoon mensen zijn.




Lijkt me een goed begin ja. :cola:


http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif

MaRiaH
26-04-06, 23:01
:hihi:

das nie schaap hoor..
maar zeker zo grappig.. :fplet:

BSL
26-04-06, 23:03
Goed, nog eentje dan, Pantertje,

Lijkt me een goed begin ja

Gelul, zoals voortdurend met jou het geval is. Bleek allang uit mijn stukken.
Homo's zijn ngewone mensen, maar daarom is homoseksualiteit nog niet gelijkwaardig aan heteroseksualiteit. Het openbaar bestuur is trouwens niet uitgevonden om te oordelen over waardigheden van seksualiteiten.
Wat ik WEL vindt? Zoek dat maar op in het begin van deze polemiek, mijn drie punten.

~Panthera~
26-04-06, 23:05
Geplaatst door BSL
Goed, nog eentje dan, Pantertje,

Lijkt me een goed begin ja

Gelul, zoals voortdurend met jou het geval is. Bleek allang uit mijn stukken.
Homo's zijn ngewone mensen, maar daarom is homoseksualiteit nog niet gelijkwaardig aan heteroseksualiteit. Het openbaar bestuur is trouwens niet uitgevonden om te oordelen over waardigheden van seksualiteiten.
Wat ik WEL vindt? Zoek dat maar op in het begin van deze polemiek, mijn drie punten.



:zwaai:

mark61
26-04-06, 23:53
Kinderen, waarom laten jullie je toch opnaaien door weer zo'n ziek mpsje? Gewoon negeren will do. Ad andere kant, het heeft ook wel wat, bij gebrek aan beter.

David
27-04-06, 00:06
Geplaatst door mark61
Kinderen, waarom laten jullie je toch opnaaien door weer zo'n ziek mpsje? Gewoon negeren will do. Ad andere kant, het heeft ook wel wat, bij gebrek aan beter.


Het was erg grappig. Voor een dag.

mark61
27-04-06, 00:09
Geplaatst door David
Het was erg grappig. Voor een dag.

OK baas. Maar morgen is er weer een CSL.

MaRiaH
27-04-06, 00:11
Geplaatst door David
Het was erg grappig. Voor een dag.

One day fly...

Eendagsvlieg (http://www.lachmee.nl/animaties/eendagsvlieg.htm)

MaRiaH
27-04-06, 00:15
Op een dag deelde de eendagsvlieg plechtig mee dat hij weldra zou sterven. En hoewel de slak opperde dat het allemaal zo’n vaart niet zou lopen, hield de eendagsvlieg voet bij stuk en hij stelde voor dat ze nu dan maar allemaal afscheid moesten gaan nemen.

De dieren hadden nog nooit afscheid genomen. De dood kwam altijd onverwacht en voordat de achterblijvers goed en wel door hadden wat er aan de hand was, was hun dode vriend al weer verdwenen: meegenomen door de wind, opgegeten door een andere vriend of, in het geval van de rups, veranderd in een vlinder. Ze waren lang aan het nadenken hoe je eigenlijk afscheid moest nemen en als de eendagsvlieg hen er niet op had gewezen dat hij niet de hele dag de tijd had, hadden ze er waarschijnlijk nu nog gestaan.

Als eerste kwam de vlinder.
‘Ach’, zei deze, ‘het stelt allemaal niets voor. Het is alleen een overgang van daar naar hier en waarschijnlijk ook van hier naar daar.’
De eendagsvlieg bedankte de vlinder en snoof ontroerd zijn neus.

Als tweede kwam de slak, die zei: ‘Waar je ook heen gaat, daar zal je thuis zijn.’ Ook deze keer was de eendagsvlieg diep ontroerd en hij bedankte de slak diverse malen voor deze mooie woorden.

De hele dag door bleven er dieren komen om afscheid te nemen. Het werd al donker toen tenslotte de uil voorbij kwam.
‘Weldra’, sprak de uil gewichtig, ‘zal het nacht worden. Dat is echter niet het einde.’ Zijn stem klonk bemoedigend. ‘Het is ook niet het begin. Er is begin noch einde.’

‘Dat is mooi’, zuchtte de eendagsvlieg en stierf.

Toen kwamen de vuurvliegjes om hem eer te bewijzen. Ze zweefden de hele nacht eerbiedig rond het lichaam van de eendagsvlieg.

Toen het licht werd, vervaagden de vuurvliegjes.

Onder een druppel dauw vandaan kroop een eendagsvlieg die aandachtig in de nieuwe wereld rondkeek.
‘Ik zal weldra sterven’, dacht het met een blij gemoed, ‘Kom, ik zal mijn vrienden vragen afscheid van mij te nemen.’

BSL
27-04-06, 10:34
Ja, leuk is dat he.
Je hoort een verhaal dat je liever niet hooort, maar waarop je geen antwoorden hebt.
Dan ben je blij dat het verhaal over is.
Vergeet je het gewoon weer.
De werkelijkheid achter dat verhaal negeer je.
Die zal je nooit tegenkomen, denk je. Jong, naief.

En je gaat weer verder, letterlijk, met sprookjes vertellen. Hele mooie, quasi-diepe en quasi-wijze sprookjes, zoals Maria. Die in een echte discussie met echte argumenten helemaal niets te bieden heeft.
Vermakelijk.

super ick
27-04-06, 11:50
Geplaatst door binloser
Bleek uit een enquete (zie telegraaf.nl). Maar als je een religie aanhangt dan geef je toch blijk van een mening, dus er is in feite geen verschil tussen het éen en het ander; Als iem. zegt Allah is groot dan is dat zijn mening. Als iem. anders zegt Allah is klein of bestaat niet dan is dat de mening van die ander en dat moet dan net op goed kunnen. Daarbij mag humor en satire gebruikt worden. Ik begrijp daarom die commoties over die cartoons ook nog steeds niet. Die commoties komt voort uit een enorm onbegrip.

Die commotie is politiek geregisseerd. Dat snap je toch wel?
Je begrijpt toch wel dat er in landen als Syrie en Iran nooit openlijk gedemonstreerd wordt en vernielingen worden aangericht zonder regie van de overheid? Zoniet dan verdwijn je en kom je nooit meer terug.

super ick
27-04-06, 11:52
Geplaatst door BSL
Ja, leuk is dat he.
Je hoort een verhaal dat je liever niet hooort, maar waarop je geen antwoorden hebt.
Dan ben je blij dat het verhaal over is.
Vergeet je het gewoon weer.
De werkelijkheid achter dat verhaal negeer je.
Die zal je nooit tegenkomen, denk je. Jong, naief.

En je gaat weer verder, letterlijk, met sprookjes vertellen. Hele mooie, quasi-diepe en quasi-wijze sprookjes, zoals Maria. Die in een echte discussie met echte argumenten helemaal niets te bieden heeft.
Vermakelijk.

En wie ben jij dan?
Stel jij hier de norm? Ben jij toonaangevend?

BSL
27-04-06, 12:07
En wie ben jij dan?
Stel jij hier de norm? Ben jij toonaangevend?

Ha Superdick,

Gezellig dat je er weer bent.
Jij had deze vraag beter niet kunnen stellen, want als je een beetje nuchter nadenkt weet je het antwoord zelf ook wel. Je bent slimmer dan jij je hier voordoet.

Niemand stelt een norm. Heb ik nooit beweerd. Doet niet ter zake.
In een open samenleving ga je open gesprekken met elkaar.
Argumenten tellen, personen en reputaties ("en wie ben jij dan") tellen niet.

Dat is het enige.
Ik hou me aan de basisregel.
Ik kan niet zeggendat iedereen dat hier doet. (Zeer zacht uitgedrukt.)

MaRiaH
27-04-06, 13:34
Geplaatst door BSL
Ja, leuk is dat he.
Je hoort een verhaal dat je liever niet hooort, maar waarop je geen antwoorden hebt.
Dan ben je blij dat het verhaal over is.
Vergeet je het gewoon weer.
De werkelijkheid achter dat verhaal negeer je.
Die zal je nooit tegenkomen, denk je. Jong, naief.

En je gaat weer verder, letterlijk, met sprookjes vertellen. Hele mooie, quasi-diepe en quasi-wijze sprookjes, zoals Maria. Die in een echte discussie met echte argumenten helemaal niets te bieden heeft.
Vermakelijk.

hey wat leuk..

de moraal van het verhaal was: na de dood van de eendagsvlieg komt er altijd weer een nieuwe..

en zie daar ben je weer..!

;)

BSL
27-04-06, 13:43
Spuug nooit in de bron waar je zelf ook uit hebt gedronken.

Mariah, de bron waaruit jij meent gedronken te hebben is bijvoorbeeld de verlichting.
Daarbij horen gedragsregels. Over eerlijke en openhartige discussies. EErder genoemd.
Jij spuugt in die bron.

super ick
27-04-06, 13:50
Geplaatst door BSL
En wie ben jij dan?
Stel jij hier de norm? Ben jij toonaangevend?

Ha Superdick,

Gezellig dat je er weer bent.
Jij had deze vraag beter niet kunnen stellen, want als je een beetje nuchter nadenkt weet je het antwoord zelf ook wel. Je bent slimmer dan jij je hier voordoet.

Niemand stelt een norm. Heb ik nooit beweerd. Doet niet ter zake.
In een open samenleving ga je open gesprekken met elkaar.
Argumenten tellen, personen en reputaties ("en wie ben jij dan") tellen niet.

Dat is het enige.
Ik hou me aan de basisregel.
Ik kan niet zeggendat iedereen dat hier doet. (Zeer zacht uitgedrukt.)

Ik reageer vooral op jou mening dat Mariah's bericht helemaal niets toevoegd.
Ik vind het wel getuigen van relativeringsvermogen. Dus vind ik het erg sterk.

Vandaar mijn vraag of jij de norm stelt. Ik weet zeker dat er nog wel meer positieve reacties op haar verhaaltje zullen komen.

BSL
27-04-06, 14:12
Relativeren, Superdick, betekent dat je een opvatting in een ruimere context plaast, waardoor je de betrekkelijkheid ervan kunt inzien.

Maar dat doet Mariah niet.

Zij doet een uitspraak over mijn PERSOON (eendagsvlieg), terwijl ze de opvatting geheel negeert. Dat is geen relativering, dat is lafheid.

Voorlopig is het zo dat ik degene ben die alle overspannen en lichtelijk hysterische help-ik-word-gediscrimineerd-homo-praat kom relativeren. Mag deze relativering stuit op ene poging tot censuur. En gescheld. En valse beschuldigingen. En gegimnnegap en pubergedrag. Over (zelf-)relativering gesproken.

MaRiaH
27-04-06, 14:20
Geplaatst door BSL
Relativeren, Superdick, betekent dat je een opvatting in een ruimere context plaast, waardoor je de betrekkelijkheid ervan kunt inzien.

Maar dat doet Mariah niet.

Zij doet een uitspraak over mijn PERSOON (eendagsvlieg), terwijl ze de opvatting geheel negeert. Dat is geen relativering, dat is lafheid.

Voorlopig is het zo dat ik degene ben die alle overspannen en lichtelijk hysterische help-ik-word-gediscrimineerd-homo-praat kom relativeren. Mag deze relativering stuit op ene poging tot censuur. En gescheld. En valse beschuldigingen. En gegimnnegap en pubergedrag. Over (zelf-)relativering gesproken.

Wat knap dat jij precies weet wat mijn intenties zijn.

Ik reageerde op het bericht van David.
Dat jij dingen persoonlijk aantrekt is meer jouw pakkie an.

Wat jij verder van mij vindt, vind ik niet zo interessant.
Jij mag vinden wat je wil.

BSL
27-04-06, 14:24
O, Davis is die eendagsvlieg, Mariah?
IK schrijf over inhoud, jullie schrijven voornamelijk over personen.
dat is het verschil tussen ons.

super ick
27-04-06, 15:41
Geplaatst door BSL
Relativeren, Superdick, betekent dat je een opvatting in een ruimere context plaast, waardoor je de betrekkelijkheid ervan kunt inzien.

Maar dat doet Mariah niet.

Zij doet een uitspraak over mijn PERSOON (eendagsvlieg), terwijl ze de opvatting geheel negeert. Dat is geen relativering, dat is lafheid.

Voorlopig is het zo dat ik degene ben die alle overspannen en lichtelijk hysterische help-ik-word-gediscrimineerd-homo-praat kom relativeren. Mag deze relativering stuit op ene poging tot censuur. En gescheld. En valse beschuldigingen. En gegimnnegap en pubergedrag. Over (zelf-)relativering gesproken.

Nee hoor dat is echt niet zo. Of ik moet het verkeerd begrepen hebben.

Moraal van het verhaal van Mariah, dat ik eruit haal is dat je jezelf, ongeacht je mening niet al te serieus moet nemen. Tenslotte ben je maar minder dan een stofje van het geheel.
We eindigen allemaal in de dood en dan moet je het maar afwachten. Niemand krijgt garantie.

delankmoedige
28-04-06, 13:40
En terecht.
Ik weet dat sommige mensen het niet bon ton vinden om te geloven en liever een hedonistische leven vieren.
het spijt me dat andere mensen anders denken
Wen er maar aan

super ick
28-04-06, 14:42
Geplaatst door delankmoedige
En terecht.
Ik weet dat sommige mensen het niet bon ton vinden om te geloven en liever een hedonistische leven vieren.
het spijt me dat andere mensen anders denken
Wen er maar aan

Het gaat helemaal niet over Bon Ton of niet. Hoe kom je erbij.

Aan de terminologie die jij gebruikt voor mensen die er vrijwillig voor gekozen hebben om niet te geloven merk ik al dat jij gehersenspoeld bent. Waarschijnlijk vanuit je wiegje.

Hansch
29-04-06, 12:47
Vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting zijn twee dingen van dezelfde soort.

Elke mening is tot op zekere hoogte het geloof van diegene die de mening verkondigt,

de enige maatschappelijke begrenzing van die vrijheid zit hem in het inperken van andere geloven.

wanneer ik een geloof belijdt dat andere geloven onmogelijk wil maken, wordt die vrijheid van godsdienst en meningsuiting geschonden.

Zo'n geloof is kwaadaardig fascistoïde en moet worden bestreden, wil het niet uitgroeien tot een dodelijk maatschappelijk gezwel.

Hansch
30-04-06, 09:17
Geplaatst door Hansch
Vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting zijn twee dingen van dezelfde soort.

Elke mening is tot op zekere hoogte het geloof van diegene die de mening verkondigt,

de enige maatschappelijke begrenzing van die vrijheid zit hem in het inperken van andere geloven.

wanneer ik een geloof belijdt dat andere geloven onmogelijk wil maken, wordt die vrijheid van godsdienst en meningsuiting geschonden.

Zo'n geloof is kwaadaardig fascistoïde en moet worden bestreden, wil het niet uitgroeien tot een dodelijk maatschappelijk gezwel.

De vraag of de Islam daartoe behoort lijkt mij niet moeilijk te beantwoorden, daar uit Islamitische landen nooit zelfstandig democratie is voortgekomen. Turkije is wat dat betreft niet anders, ook al doet ze nog zo haar best, het komt niet uitzichzelf uit maar ze doet het om lid te worden van de EU, anders zou er ook helemaal niets veranderen in dat land. Je kunt je inderdaad afvragen of een land dat op deze manier gehoor geeft aan de roep om democratie wel echt democratisch gezind is.

super ick
30-04-06, 14:04
Geplaatst door Hansch
De vraag of de Islam daartoe behoort lijkt mij niet moeilijk te beantwoorden, daar uit Islamitische landen nooit zelfstandig democratie is voortgekomen.
IK BEN OP MIJN HOEDE VOOR IEDER GELOOF. DUS OOK VOOR DE ISLAM.
Turkije is wat dat betreft niet anders, ook al doet ze nog zo haar best, het komt niet uitzichzelf uit maar ze doet het om lid te worden van de EU, anders zou er ook helemaal niets veranderen in dat land. Je kunt je inderdaad afvragen of een land dat op deze manier gehoor geeft aan de roep om democratie wel echt democratisch gezind is.
ER IS MAAR 1 DING DAT TELT EN DAT IS HET ECONOMISCHE VOORUITZICHT. VERDER HELEMAAL NIETS.

knuppeltje
30-04-06, 14:08
Geplaatst door superdick
ER IS MAAR 1 DING DAT TELT EN DAT IS HET ECONOMISCHE VOORUITZICHT. VERDER HELEMAAL NIETS.

Oef, das kort door de bocht.

super ick
30-04-06, 16:32
Geplaatst door knuppeltje
Oef, das kort door de bocht.
NOEM MAAR EENS EEN ANDERE DAN.

Juliette
30-04-06, 16:37
Geplaatst door superdick
NOEM MAAR EENS EEN ANDERE DAN.

Moeilijk.

Democratie.
Vrijheid van meningsuiting.
Vrijheid van vergadering.
Mensenrechten.
Milieubescherming
Persoonlijke integriteit.

...

Alles terugbrengen tot het economische lijkt me wel erg eng. Je kan dan zoveel schofterigheden gaan goedpraten in naam van de economische vooruitgang.

super ick
30-04-06, 19:27
Geplaatst door Juliette
Moeilijk.

Democratie.
Vrijheid van meningsuiting.
Vrijheid van vergadering.
Mensenrechten.
Milieubescherming
Persoonlijke integriteit.

...

Alles terugbrengen tot het economische lijkt me wel erg eng. Je kan dan zoveel schofterigheden gaan goedpraten in naam van de economische vooruitgang.

Dat kunnen ze prima bereiken zonder Europa. Als ze dat hoog op de prioriteiten lijst hebben staan dan was dat al gerealiseerd geweest.

Het gaat om de Euro's en verder hebben ze geen enkele boodschap aan ons.

Juliette
02-05-06, 11:03
Geplaatst door superdick
Dat kunnen ze prima bereiken zonder Europa. Als ze dat hoog op de prioriteiten lijst hebben staan dan was dat al gerealiseerd geweest.

Het gaat om de Euro's en verder hebben ze geen enkele boodschap aan ons.

Ha. Je bedoelde het in die zin. Dan heb ik je verkeerd begrepen.

super ick
02-05-06, 14:37
Geplaatst door Juliette
Ha. Je bedoelde het in die zin. Dan heb ik je verkeerd begrepen.

Heeft mijn vrouw ook wel eens last van.