PDA

Bekijk Volledige Versie : Goed Zo Rita !! :)



jochie
27-04-06, 10:16
Achterstanden bij IND deels weggewerkt

DEN HAAG - De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) is er vorig jaar in geslaagd een groot deel van de achterstanden in de afhandeling van aanvragen voor verblijfsvergunningen weg te werken. Ook het aantal klachten over de organisatie is afgenomen en de dienst is beter bereikbaar.

Dat bleek donderdag uit de resultaten over 2005.

duende
27-04-06, 10:17
Geplaatst door jochie
Achterstanden bij IND deels weggewerkt

DEN HAAG - De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) is er vorig jaar in geslaagd een groot deel van de achterstanden in de afhandeling van aanvragen voor verblijfsvergunningen weg te werken. Ook het aantal klachten over de organisatie is afgenomen en de dienst is beter bereikbaar.

Dat bleek donderdag uit de resultaten over 2005.
Nu nog de treinen op tijd.

super ick
27-04-06, 11:54
Ja laten we zorgen dat ze volgend jaar directeur van de NS wordt want dat bedoel je toch?

duende
27-04-06, 12:25
Geplaatst door superdick
Ja laten we zorgen dat ze volgend jaar directeur van de NS wordt want dat bedoel je toch?
Nou nee.... :D

~Panthera~
27-04-06, 12:36
Zeker allemaal snel het land uit gepleurd ? :moe:

tukkersterror
27-04-06, 12:53
Dobbelsteen techniek even is blijven oneven oprotten.

IND, een tragere loggere overheids orgaan bestaat er niet!!!

Joesoef
27-04-06, 13:53
Er is een verschil tussen administratief oplossen en werkelijk behandeld/ in behandeling.

Kletskoek dus.

super ick
27-04-06, 13:54
Geplaatst door duende
Nou nee.... :D

Nee ik wist wel dat het een verwijzing was naar het transporteren van Joden door Nazies naar de vernietigingskampen.
Druk je maar gewoon duidelijk uit hoor dan kan ik je domheid beter peilen.

Of was het humoristisch bedoelt? Dan moet ik je gehele oeuvre eerst horen om te bepalen of je ziek bent of geschikt voor het cabaret.

duende
27-04-06, 14:02
Geplaatst door superdick
Nee ik wist wel dat het een verwijzing was naar het transporteren van Joden door Nazies naar de vernietigingskampen.
Druk je maar gewoon duidelijk uit hoor dan kan ik je domheid beter peilen.

Of was het humoristisch bedoelt? Dan moet ik je gehele oeuvre eerst horen om te bepalen of je ziek bent of geschikt voor het cabaret.
En hoe dom ben ik? Heb je daar een speciaal peilstokje voor?

Is cynisme humoristisch? Hoe leuk is Verdonk nog?

Hoe ziek ben ik en hoe ziek ben jij? Ben je impressario?

super ick
27-04-06, 15:45
Geplaatst door duende
En hoe dom ben ik? WEET JE DAT ZELF NIET?

Heb je daar een speciaal peilstokje voor? GEEF NOG WAT MENINGEN DAN KAN IK HET PEILEN MAAR IK BEGIN ME AL EEN BEELD TE VORMEN HOOR.

Is cynisme humoristisch? DAT KAN LIGT ERAAN.

Hoe leuk is Verdonk nog? IK HEB HAAR NOG NOOIT ONTMOET, KEN HAAR ALLEEN ZAKELIJK.

Hoe ziek ben ik en hoe ziek ben jij? IK BEN NIET ZIEK, TENMINSTE NIET DAT IK WEET. IK HOOP JIJ OOK NIET.

Ben je impressario? NEE

ZO ALLES BEANTWOORD NETJES HE? WILDE JE VERDER NOG IETS WETEN?

Nelis70
27-04-06, 16:01
Geplaatst door Joesoef
Er is een verschil tussen administratief oplossen en werkelijk behandeld/ in behandeling.

Kletskoek dus.
Aiai wat een domme slechte conclusie.
In je eerste zin heb je gelijk, maar als je wilt zeggen dat het onzin is kan dat alleen als je hebt bewezen dat de administratieve afhandeling is verslechterd.

duende
27-04-06, 19:06
Geplaatst door superdick
En hoe dom ben ik? WEET JE DAT ZELF NIET?

ZO ALLES BEANTWOORD NETJES HE? WILDE JE VERDER NOG IETS WETEN?

Ik meen dat jij iets zou peilen. Dit is wat jij schreef
Druk je maar gewoon duidelijk uit hoor dan kan ik je domheid beter peilen.

Ja, hoe staat het met de bloeddruk?
:D

Joesoef
27-04-06, 19:19
Geplaatst door Nelis70
Aiai wat een domme slechte conclusie.
In je eerste zin heb je gelijk, maar als je wilt zeggen dat het onzin is kan dat alleen als je hebt bewezen dat de administratieve afhandeling is verslechterd.

Wat is administratieve verbetering, een iso certificaat?
Simpel, aangepaste normen en de stapel is "weg".

Joesoef
27-04-06, 19:19
.

super ick
27-04-06, 20:59
Geplaatst door duende
Ik meen dat jij iets zou peilen. Dit is wat jij schreef

Ja, hoe staat het met de bloeddruk?
:D

Type jij nu maar eerst eens duidelijk de vergelijking die je maakt met het beleid van mevrouw Verdonk i.p.v. domme woordgrapjes te gebruiken.

Mijn vraag was dan ook: Was het nu grappig bedoelt of meen je het serieus.

Met mijn bloeddruk gaat het goed, dank je

duende
27-04-06, 22:05
Geplaatst door superdick
Type jij nu maar eerst eens duidelijk de vergelijking die je maakt met het beleid van mevrouw Verdonk i.p.v. domme woordgrapjes te gebruiken.

Mijn vraag was dan ook: Was het nu grappig bedoelt of meen je het serieus.

Met mijn bloeddruk gaat het goed, dank je
Het was een sick joke. Mijn cynischme nam een loopje met me.
Verdonk wordt momenteel door een bepaalde groep mensen op handen gedragen, ondanks de 'kleine foutjes' die de laatste tijd door de IND zijn gemaakt. Ook de missers als homosexuelen terug sturen naar Iran enz Er wordt geen traan om gelaten. Alleen door de slachtoffers.
Ook valt het mij op dat de z.g. NSB mentaliteit hand over hand toeneemt in dit land. Of moet ik zeggen aan de oppervlakte komt. Kliklijn e.d.
Misschien ben ik te grof geweest. Ziek ben ik niet maar ik wordt soms ziek van de zoetsappige glimlach van Frau Rita en het bloed dat aan haar handen kleeft. En het feit dat ze nog steeds een grote steun in de 2de kamer krijgt. Het zijn kleine signalen misschien maar het fascisme was ook eens een kleine stroming.

Waarom schrijf jij zo vaak met hoofdletters?

super ick
28-04-06, 09:11
Geplaatst door duende
Het was een sick joke. Mijn cynischme nam een loopje met me.
Verdonk wordt momenteel door een bepaalde groep mensen op handen gedragen, ondanks de 'kleine foutjes' die de laatste tijd door de IND zijn gemaakt. Ook de missers als homosexuelen terug sturen naar Iran enz Er wordt geen traan om gelaten. Alleen door de slachtoffers.
Ook valt het mij op dat de z.g. NSB mentaliteit hand over hand toeneemt in dit land. Of moet ik zeggen aan de oppervlakte komt. Kliklijn e.d.
Misschien ben ik te grof geweest. Ziek ben ik niet maar ik wordt soms ziek van de zoetsappige glimlach van Frau Rita en het bloed dat aan haar handen kleeft. En het feit dat ze nog steeds een grote steun in de 2de kamer krijgt. Het zijn kleine signalen misschien maar het fascisme was ook eens een kleine stroming.

Waarom schrijf jij zo vaak met hoofdletters?

Oke houden we het op een slip of the pen.

Vreemdelingenzaken ligt momenteel onder een vergrootglas. Er hoeft maar iets te gebeuren of er wordt een huilende vluchteling voor de camera gehaald, of liefst een heel gezin.

Laat je toch niet gek maken, je weet de helft niet.

Baddha
28-04-06, 10:15
Geplaatst door tukkersterror
Dobbelsteen techniek even is blijven oneven oprotten.

IND, een tragere loggere overheids orgaan bestaat er niet!!!

Dat wil heel wat zeggen dan.

Maar bedenk wel dat deze club voortdurend bestookt wordt door allerlei clubjes en belangengroepjes. Bovendien waren er zoveel bezwaarmogelijkheden en ellenlange procedures mogelijk dat ze het werk aardig onmogelijk wordt gemaakt.

En als er dan beleid wordt uitgevoerd staat half Nederland op de achterste benen.

Ik zou er eerlijk gezegd niet willen werken...

delankmoedige
28-04-06, 13:31
Verdonk heeft een gevlucht meisje die alleen maar haar school wilde afmaken op de trein gezet.
Dus blijf jij maar lekker op Verdonk of die vent uit Oostenrijk stemmen
Voel je je misschien belangrijk !
:kwaad:

super ick
28-04-06, 14:17
Geplaatst door delankmoedige
Verdonk heeft een gevlucht meisje die alleen maar haar school wilde afmaken op de trein gezet.
Dus blijf jij maar lekker op Verdonk of die vent uit Oostenrijk stemmen
Voel je je misschien belangrijk !
:kwaad:

Zolang je het hele dossier niet kent moet je gewoon zwijgen.

Deze mensen zijn akkoord gegaan, hebben een hoge premie meegekregen om hun leven weer op poten te krijgen in Bosnie en er is geregeld dat ze daar examen VWO kon doen.
Wat doet ze? Ze komt gewoon terug op een vals visum, uit een land dat veilig is en zit weer ijskoud met een advocaat en een media-adviseur te snotteren op tv.