PDA

Bekijk Volledige Versie : Zweden maakt statement richting Israël.



~Panthera~
27-04-06, 13:08
Zweden maakt statement richting Israël.

JERUZALEM - Zweden heeft zijn deelname aan internationale luchtmachtoefeningen afgezegd omdat Israël meedoet aan de operaties.

Dat meldde het Israëlische dagblad Haaretz donderdag. De oefeningen hebben in mei plaats in Italië om internationale samenwerking bij vredesoperaties te bevorderen.

„Een bepaald land werkt niet mee aan wereldvrede”, aldus de Zweedse minister van Defensie. Een functionaris van het ministerie van Buitenlandse Zaken noemde Israël wel bij naam en zei dat „de deelname van Israël de voorwaarden voor Zweedse deelname verandert”.

Israëlische parlementsleden reageerden verontwaardigd op de aankondiging. Een bron binnen de overheid zei dat „het gebrek aan sympathie voor Israël in zweden ongewoon groot is”.

duende
27-04-06, 13:46
Geplaatst door ~Panthera~
Zweden maakt statement richting Israël.

JERUZALEM - Zweden heeft zijn deelname aan internationale luchtmachtoefeningen afgezegd omdat Israël meedoet aan de operaties.

Dat meldde het Israëlische dagblad Haaretz donderdag. De oefeningen hebben in mei plaats in Italië om internationale samenwerking bij vredesoperaties te bevorderen.

„Een bepaald land werkt niet mee aan wereldvrede”, aldus de Zweedse minister van Defensie. Een functionaris van het ministerie van Buitenlandse Zaken noemde Israël wel bij naam en zei dat „de deelname van Israël de voorwaarden voor Zweedse deelname verandert”.

Israëlische parlementsleden reageerden verontwaardigd op de aankondiging. Een bron binnen de overheid zei dat „het gebrek aan sympathie voor Israël in zweden ongewoon groot is”.
Wow, enige lef kan je die Zweden niet ontzeggen.

BSL
27-04-06, 13:51
En? Panthera?
Heb je zelf ook een mening? Of kom je gewoonde heel krant van vandaag op dit forum zetten.

Al Sawt
27-04-06, 15:54
Geplaatst door ~Panthera~
Israëlische parlementsleden reageerden verontwaardigd op de aankondiging. Een bron binnen de overheid zei dat „het gebrek aan sympathie voor Israël in zweden ongewoon groot is”. Ze hebben de term antisemitisme net niet gebruikt.

xslaniet
27-04-06, 16:34
Geplaatst door duende
Wow, enige lef kan je die Zweden niet ontzeggen.
Die lafbekken durven niet...
Er zijn dreigementen geuit vanuit de islamitische hoek in Zweden.

delirious
27-04-06, 16:57
:duim: Zweden.

delirious
27-04-06, 16:57
Geplaatst door xslaniet
Die lafbekken durven niet...
Er zijn dreigementen geuit vanuit de islamitische hoek in Zweden.

Bron?

tukkersterror
27-04-06, 17:00
Geplaatst door ~Panthera~
Zweden maakt statement richting Israël.

JERUZALEM - Zweden heeft zijn deelname aan internationale luchtmachtoefeningen afgezegd omdat Israël meedoet aan de operaties.


Zweden heeft weken geleden al aangegeven niet te kunnen meedoen aan deze internationale oefening, omdat Rusland meedeed en Zweden bonje heeft met Rusland, omdat die zaken zouden hebben gekopieerd van de nieuwe saab straaljagers die zweden bouwt in samenwerking met Tjechie, dus verbaasd me dat Israel nu met een andere story naar buiten komt.
Zweden zou wel haar tankvliegtuigen beschikbaar stellen, misschien dat zij dit hebben ingetrokken, dat zou kunnen.

Saab Gripen JAS 39 Algemene Info.
De Saab Gripen is een van de meest geavanceerde straaljagers op dit moment en is ontworpen door het Zweedse Saab Industrie voor de Zweedse luchtmacht. De Saab Gripen heeft de saab draken en saab viggen bij de Zweedse luchtmacht vervangen.
Andere landen:
-Zwitserland biedt interesse voor een eventuele aanschaf van dit toestel.
-Nederland heeft serieuze intresse geboden.
-India heeft interrese geboden, maar zal waarschijnlijk geen Gripens kopen.
-Hongarije heeft 14 een-persoons en 2 twee persoons toestellen gekocht. Op 16 februari 2005 is de bouw van de eerste Saab Gripen voor Hongarije voltooid.
-Zuid-Afrika heeft 19 een-persoons en 9 twee-persoons gekocht. De aflevering begint in november 2005.

Of deze Saab Gripen 39 is zo slecht dat ze niet durfen meedoen?

@ Victory, Amerika doet mee met haar nieuwste straal jager The Bird Of Prey

BSL
27-04-06, 17:21
Ik blijf noe toch echt met de vraag zitten waarom Panthera dit bericht opneemt.
Krijgen we nou straks ook een discussie over het weerbericht of over het kryptogram?
Heeft Panthera iets met Zweden? Of met statements ? Of met richtingen ?
(o, o, dit wordt oppassen, want Panthera kennende zal ze zich wel weer beperken tot statements richting mijn veronderstelde psychiatrische eigenschappen.)

Maar goed. De vraag is niet retorisch. Waarom zou dit voor de lezer interesant moeten zijn?
En wat vindt Panthera er zelf van?
Zelf heb ik trouwens ook een krant.

mark61
27-04-06, 17:26
Geplaatst door Al Sawt
Ze hebben de term antisemitisme net niet gebruikt.

Dat is gek genoeg nou het eerste waaraan ik ook dacht. :hihi:

mark61
27-04-06, 17:27
Geplaatst door BSL
En? Panthera?
Heb je zelf ook een mening? Of kom je gewoonde heel krant van vandaag op dit forum zetten.


Zeg nitwit, als je wilt weten wat Panthera zoal vindt zoek je maar ff door dr 35.000+ posts.

Niet alleen dom, reactionair, onbeschoft en brutaal, maar nog lui ook. :mrt:

mark61
27-04-06, 17:29
Geplaatst door BSL
...mijn veronderstelde psychiatrische eigenschappen...

:vreemd:

BSL
27-04-06, 17:33
Niet alleen dom, reactionair, onbeschoft en brutaal, maar nog lui ook .


Inhoudelijk graag, jongeman.
Ik neem aan dat Panthera mans genoeg is om mij te antwoorden. Ik vind het wat patriarchaal van jou dat jij je als een galante beer zo opdringt. Misschien wel goed bedoeld hoor.

DE vragen blijven gewoon staan.
Panthera,
Waarom begin je op DIT forum over DIT onderwerp?
Wat vind jij ervan?

MaRiaH
27-04-06, 17:39
Ja onze lieve heer kent rare kostgangers... :lachu:

@Panthera je hebt een fan, geloof ik.. :maf:

Spoetnik
27-04-06, 17:44
Geplaatst door Al Sawt
Ze hebben de term antisemitisme net niet gebruikt.

Nou de term anti-Israel is wel gevallen; en je weet de stap van anti-Israel -> anti-Semiet is niet groot onder Israelische politici.

mark61
27-04-06, 17:45
Geplaatst door MaRiaH
Ja onze lieve heer kent rare kostgangers... :lachu:

@Panthera je hebt een fan, geloof ik.. :maf:

Ze geniet met volle teugen.

knuppeltje
27-04-06, 18:10
Geplaatst door BSL
Niet alleen dom, reactionair, onbeschoft en brutaal, maar nog lui ook .


Inhoudelijk graag, jongeman.
Ik neem aan dat Panthera mans genoeg is om mij te antwoorden. Ik vind het wat patriarchaal van jou dat jij je als een galante beer zo opdringt. Misschien wel goed bedoeld hoor.

DE vragen blijven gewoon staan.
Panthera,
Waarom begin je op DIT forum over DIT onderwerp?
Wat vind jij ervan?


Voor iemand die hier zo regelmatig is- ben je wel een heel grote oen als je niet weet wat het standpund in deze is van onze Grand Lady.