PDA

Bekijk Volledige Versie : Zweden en Israël verwikkeld in diplomatiek conflict



Divine_70
29-04-06, 14:03
Zweden heeft donderdag afgezegd voor een internationale militaire oefening in mei in Italië. Als reden haalde het Zweedse ministerie van Buitenlandse Zaken aan dat Israël niet kan deelnemen aan vredesmissies. Gezien de situatie in het Midden-Oosten kan Zweden zich een dergelijke vredesmissie maar moeilijk voorstellen, klonk het. Dit zorgde meteen voor een diplomatieke rel tussen Stockholm en Tel Aviv.

Woordvoerders van de Israëlische ambassade in Zweden verklaarden dat het na deze beslissing nog maar weinig waarschijnlijk is dat Zweden nog deelneemt aan vredesmissies in het Midden-Oosten. De diplomatieke vertegenwoordiging herhaalde ook de kritiek vanuit Tel Aviv op geplande gesprekken tussen vertegenwoordigers van de radicale Palestijnse Hamas en enkele Zweedse organisaties in Stockholm.

De militaire oefening "Volcanex 2006" vindt in mei plaats in Italië. Naast Israël nemen ook België, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Noorwegen en Italië deel.

27/04/06 20u51

amOer
29-04-06, 14:57
hierbij mijn volledige respect voor Zweden.

xslaniet
29-04-06, 15:09
Geplaatst door amOer
hierbij mijn volledige respect voor Zweden.
Dat besluit is genomen op grond van bedreigingen vanuit de islamitische hoek,dus zo respectvol is dat nou ook weer niet.

amOer
29-04-06, 16:22
Geplaatst door xslaniet
Dat besluit is genomen op grond van bedreigingen vanuit de islamitische hoek,dus zo respectvol is dat nou ook weer niet.

ik heb dit artikel in het arabisch gelezen op www.islamonline.net .. en daar stonden nog andere feiten over de relatie tussen israel en zweden .. dus vandaar mijn reactie.

Victory
29-04-06, 16:31
Nederlandse media. Milde vertaling van alles dat tegen de Zionisten is. (behalve als het van moslims komt).

:haha:

xslaniet
29-04-06, 18:18
Geplaatst door amOer
ik heb dit artikel in het arabisch gelezen op www.islamonline.net .. en daar stonden nog andere feiten over de relatie tussen israel en zweden .. dus vandaar mijn reactie.

Het heeft iets te maken met die deense cartoons het plaatsen ervan op een zweedse website en het aftreden van Leila Freiwalds(de minister van buitenlandse zaken)
Maar zoals gebruikelijk in de politiek,wordt de helft wat zich in de achterkamers afspeelt,angstvallig verborgen gehouden.
Vooral voor de buren(Noorwegen)die het land voor het grootste deel voorziet van olie.
Zweden zit met een serieus probleem,alle industrie is verpast en de enige manier om de economie in stand te houden is door bevolkingsgroei,een toenemende consumptie dus.
Het land zit dus tussen wal en schip,de radeloze en incompetente regeringen doet alles om de belasting betaler te verneuken.
Een kennis die in dat kabinet zit en sociaal democraat is(vergelijkbaar met de PvdA)noemt het zelfs een laffe beslissing.

amOer
29-04-06, 18:46
Geplaatst door xslaniet
Het heeft iets te maken met die deense cartoons het plaatsen ervan op een zweedse website en het aftreden van Leila Freiwalds(de minister van buitenlandse zaken)
Maar zoals gebruikelijk in de politiek,wordt de helft wat zich in de achterkamers afspeelt,angstvallig verborgen gehouden.
Vooral voor de buren(Noorwegen)die het land voor het grootste deel voorziet van olie.
Zweden zit met een serieus probleem,alle industrie is verpast en de enige manier om de economie in stand te houden is door bevolkingsgroei,een toenemende consumptie dus.
Het land zit dus tussen wal en schip,de radeloze en incompetente regeringen doet alles om de belasting betaler te verneuken.
Een kennis die in dat kabinet zit en sociaal democraat is(vergelijkbaar met de PvdA)noemt het zelfs een laffe beslissing.

en door relaties met Israel gaat de economie daar bloeien? :rolleyes:
ik weet ook wel dat het niets daarmee te maken heeft .. maar zweden is een van de weinige westerse landen die neutraal en zelfs toch een beetje pro palestijns is.. en dat dwingt mijn respect af .. in een wereld waar je naar de gevangenis kan gaan als je een feit over Israel zegt !!

ik hoop het beste voor hen .. :)

xslaniet
30-04-06, 07:44
Geplaatst door amOer
maar zweden is een van de weinige westerse landen die neutraal en zelfs toch een beetje pro palestijns is.. en dat dwingt mijn respect af .. in een wereld waar je naar de gevangenis kan gaan als je een feit over Israel zegt !!

ik hoop het beste voor hen .. :)
Wat die Palestijnen betreft...dat is vergelijkbaar met de zwarten in Zui-Afrika,de homo's in Nederland en eigenlijk de moslims in de gehele wereld.
Ze hebben zichzelf in het verdomhoekje gezet en ze zoeken het maar uit.

Wat Zweden betreft,die is nu net zo neutraal als in de WOII...toen ze uit angst voor de duitsers troepen toelieten op wqeg naar Finland en Noorwegen,goh wat neutraal... :maf2:
Niet dus ,er is niets verandert,behalve dan dat Volvo weer winst is gaan maken en Ericsson ook weer lekker draait,toevallig nadat beide bedrijven verpatst zijn.
In feite heeft Zweden dus die buitenlanders niet nodig,behalve mij maar das een ander verhaal.
Het land is groot en heeft veel landbouwgrond,er kan dus veel ,heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koolzaad verbouwt worden,Zweden kan de brandstof leverancier van Europa worden.Hebben we die Arabieren ook niet meer nodig

amOer
30-04-06, 12:11
Geplaatst door xslaniet
Wat die Palestijnen betreft...dat is vergelijkbaar met de zwarten in Zui-Afrika,de homo's in Nederland en eigenlijk de moslims in de gehele wereld.
Ze hebben zichzelf in het verdomhoekje gezet en ze zoeken het maar uit.

Wat Zweden betreft,die is nu net zo neutraal als in de WOII...toen ze uit angst voor de duitsers troepen toelieten op wqeg naar Finland en Noorwegen,goh wat neutraal... :maf2:
Niet dus ,er is niets verandert,behalve dan dat Volvo weer winst is gaan maken en Ericsson ook weer lekker draait,toevallig nadat beide bedrijven verpatst zijn.
In feite heeft Zweden dus die buitenlanders niet nodig,behalve mij maar das een ander verhaal.
Het land is groot en heeft veel landbouwgrond,er kan dus veel ,heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koolzaad verbouwt worden,Zweden kan de brandstof leverancier van Europa worden.Hebben we die Arabieren ook niet meer nodig

wow ! rot dan ook echt iedereen op met zijn troepen uit onze landen en bemoeien ze zich daar nie meer meej ? *ik krijg er bijna geile dromen van :argwaan: *

majaa.. we zien wel wat er gebeurt ..

Al Sawt
30-04-06, 17:21
Geplaatst door xslaniet
Wat die Palestijnen betreft...dat is vergelijkbaar met de zwarten in Zui-Afrika,de homo's in Nederland en eigenlijk de moslims in de gehele wereld.
Ze hebben zichzelf in het verdomhoekje gezet en ze zoeken het maar uit. Net als de Joden in Europa??????????

xslaniet
30-04-06, 17:43
Geplaatst door amOer
wow ! rot dan ook echt iedereen op met zijn troepen uit onze landen en bemoeien ze zich daar nie meer meej ?
.
Goed idee ,maar dan ook niet meer bedelen om geld bij de EU...

xslaniet
30-04-06, 17:47
Geplaatst door Al Sawt
Net als de Joden in Europa??????????
Joden,een gemiddeld hoog ontwikkeld volkje ,met over het algemeen betere inkomsten dan jan lul.
Een hard werkend volkje ,behalve dan een paar achtergebleven slakken die nog steeds zeiken over een gebeurtenis van ruim 60 jaar geleden.

Al Sawt
30-04-06, 18:17
Geplaatst door xslaniet
Joden,een gemiddeld hoog ontwikkeld volkje ,met over het algemeen betere inkomsten dan jan lul.
Een hard werkend volkje ,behalve dan een paar achtergebleven slakken die nog steeds zeiken over een gebeurtenis van ruim 60 jaar geleden. Een hoog ontwikkeld volkje?

En waar baseer je dat op? Als jij denkt dat je ongestraft van retoriek kan bedienen, heb je het mis!

Joden zijn geen volk of ras en zijn zeker niet ontwikkelder of harder werkers dan andere groepen.

Joden zijn aanhangers van een godsdienst. Wie ze als een volk ziet en hun positieve of negatieve bepaalde unieke kenmerken toedicht in vergelijking met andere groepen, maakt zich schuldig aan racisme.



O ja, je hebt gelijk! We moeten de gebeurtenis van ruim 60 jr geleden maar vergeten. Want het zal de Joden gewoon onnodig in de verdomhoekje drukken, waar ze zich al te graag in manouvreren.

Spoetnik
30-04-06, 18:26
Geplaatst door xslaniet
Joden,een gemiddeld hoog ontwikkeld volkje ,met over het algemeen betere inkomsten dan jan lul.

In Israel lijdt 1 op de 3 van de kinderen dagelijks honger vanwege armoede.

amOer
30-04-06, 19:40
Geplaatst door xslaniet
Goed idee ,maar dan ook niet meer bedelen om geld bij de EU...

whaha you sick minded !

wie heeft alle schuld bij het lijden van de palestijnen ? is het niet europa( o.a. engeland en frankrijk ) en amerika ?! !!

het is niet bedelen .. dit is het minste wat ze terug kunnen doen !!
of ben je soms vergeten wie het kankergezwel in palestina heeft verklaard ? of waar al die Mirages en F-x vliegtuigen vandaan kwamen ? of misschien vergeten dat Frankrijk voor Israel de Dimona neuclear facility heeft gebouwd ?!

ik kan hier echt niet tegen !! doen ze de fout en dan nog doen alsof ze helden zijn !! tfoeeeeeeeee !! w8 maar totdat de irakezen helemaal klaar zijn met amerika .. dan gaan we nog eens zien wat Israel kan doen tegen de babylonen!!

ik word echt niet snel boos maar wat je zegt is te ziek voor woorden!

Spoetnik
30-04-06, 19:52
Geplaatst door klaaskop
Bestaat de bevolking niet voor 50% of meer uit arabieren ?

Was de kibboets niet een vorm van een collectieve boerderij ?
De vraag is natuurlijk wel wat e rnu nog van die solidariteit over is.

Cijfers, zijn die er ?

De bevolking bestaat hooguit uit 15 - 20% arabieren.

Wat de kibuts hiermee te maken heeft weet ik niet, de meerderheid van de Israelische bevolking woont niet in een kibbuts.

Cijfers? Vast wel..

Zoek maar op Israel + Poverty op google.

amOer
30-04-06, 19:55
Geplaatst door klaaskop
En waar komen de Kalashnikovs en Katoesja'svandaan ?
Wat doen/deden Rusland, Libië, China en Iran ?
Kijk ook 's naar de haatvoedende staatspropaganda (in ieder geval vroeger) in de arabische staten ...

don't tell me there's another sick minded here !!

irakeze kalash's , snipers , katyusha's , scuds en zelfs Tanks en UAV's werden door hen zelf gemaakt ..!!

libië in Irak ? china in Irak ?! :maf2:
iran is met de amerikanen tegen de irakezen ( verzet ) en dat zeggen ze zelf ook !! " de amerikanen moeten ons bedanken want ze weten zelf dat zonder ons Kabul en Baghdad nooit zo makkelijk gevallen kunnen zijn" iraanse buitenlandse minister.

rusland WAS er indeed ...

ik zou naar mijn eerdere posts kijke .. altijd cool en normaal .. maar wat die gast beweert, en met hem de meeste arrogante europeanen die maar denken dat ze zo nobel zijn omdat ze andere volkeren "helpen" zonder erbij te weten dat niemand anders schuldig aan het leed van die volkeren dan de europeanen zelf, dat is echt te gek voor woorden!!

Spoetnik
30-04-06, 20:01
Geplaatst door klaaskop
En waar komen de Kalashnikovs en Katoesja'svandaan ?
Wat doen/deden Rusland, Libië, China en Iran ?


Pleit jij nu voor oorlog tegen Rusland en China?

amOer
30-04-06, 20:02
Geplaatst door Spoetnik
Pleit jij nu voor oorlog tegen Rusland en China?

zou me nie verbazen met zulke arrogante praatjes !!

Spoetnik
30-04-06, 20:07
Geplaatst door klaaskop
Waar stond ook al weer een armageddon met machten uit het oosten voorspeld ?

Ah jij bent zo'n protestant als Pat Robertson die gelooft in de armageddon? Nog gekker dan Ahmadinejad dus..

Spoetnik
30-04-06, 20:15
Geplaatst door klaaskop
Als ik me niet vergis stond dat in de Koran, en is het tevens een voorspelling van Nostradamus.

Darnaast zou je je kunnen afvragen of er met de tijd niet inderdaad een oorlog komt met de nieuwe grootmacht die China wordt, een grootmacht die een onlesbare dorst naar olie gaat krijgen.

De Koran heeft geen end-of-times voorspelling..

Nostradamus 'voorspellingen' waren gebaseerd op de geschiedenis.. een nederlander heeft daar een interessant boek over geschreven.


Het enige boek dat een 'toekomst voorspelling' heeft is de bijbel in het boek Revelation (=engels).

amOer
30-04-06, 20:20
Geplaatst door klaaskop
Als ik me niet vergis stond dat in de Koran, en is het tevens een voorspelling van Nostradamus.

Darnaast zou je je kunnen afvragen of er met de tijd niet inderdaad een oorlog komt met de nieuwe grootmacht die China wordt, een grootmacht die een onlesbare dorst naar olie gaat krijgen.

j vergist je .. dat staat niet in de Qura'an .

en welke gek gaat de wereld zó drijven zodat er een voorspelling uitkomt !!!! :nerd:

xslaniet
30-04-06, 21:50
Geplaatst door Al Sawt
Een hoog ontwikkeld volkje?

En waar baseer je dat op?
Kijk maar eens naar de ontwikkeling van de staat Israël,een land wat voorheen een woestijn was,waar iets meer dan 250000 mensen woonden...

xslaniet
30-04-06, 21:59
Geplaatst door amOer
whaha you sick minded !

wie heeft alle schuld bij het lijden van de palestijnen ? is het niet europa( o.a. engeland en frankrijk ) en amerika ?! !!

het is niet bedelen .. dit is het minste wat ze terug kunnen doen !!
of ben je soms vergeten wie het kankergezwel in palestina heeft verklaard ? of waar al die Mirages en F-x vliegtuigen vandaan kwamen ? of misschien vergeten dat Frankrijk voor Israel de Dimona neuclear facility heeft gebouwd ?!

ik kan hier echt niet tegen !! doen ze de fout en dan nog doen alsof ze helden zijn !! tfoeeeeeeeee !! w8 maar totdat de irakezen helemaal klaar zijn met amerika .. dan gaan we nog eens zien wat Israel kan doen tegen de babylonen!!

ik word echt niet snel boos maar wat je zegt is te ziek voor woorden!
Zeker geen geschiedenis in je paket gehad... :roken:

ronald
30-04-06, 22:06
Geplaatst door Spoetnik
De Koran heeft geen end-of-times voorspelling..

Nostradamus 'voorspellingen' waren gebaseerd op de geschiedenis.. een nederlander heeft daar een interessant boek over geschreven.


Het enige boek dat een 'toekomst voorspelling' heeft is de bijbel in het boek Revelation (=engels).



Misschien koop je es een Tenach op Alenbey?

ronald
30-04-06, 22:12
Geplaatst door Spoetnik
In Israel lijdt 1 op de 3 van de kinderen dagelijks honger vanwege armoede.


Het item was hoog ontwikkeld...en dat heeft niets met armoede te maken. Of zijn alle armen dom? Of beter...rijken hoogontwikkeld?

xslaniet
30-04-06, 22:22
Geplaatst door Spoetnik
In Israel lijdt 1 op de 3 van de kinderen dagelijks honger vanwege armoede.
Zo zie je maar wat een kleien groep extremisten teweeg kan brengen,of wil je beweren dat dat prbleem er niet was als er geen Joden waren?

amOer
30-04-06, 22:26
Geplaatst door xslaniet
Zeker geen geschiedenis in je paket gehad... :roken:

zegt jou geschiedenis dan dat dit verkeerd is ? :lol:

xslaniet
30-04-06, 22:41
Geplaatst door amOer
zegt jou geschiedenis dan dat dit verkeerd is ? :lol:
Ik heb de achtergronden van het ontstaan van de staat Israël bekeken en ben tot de conclusie gekomen ,dat zowel de Joden als de palestijnen als pionnen op een schaakbord worden gebruikt.
De geschiedenis is overigens heel interessant en wel degelijk van belang voor het hedendaagse conflict.

amOer
30-04-06, 22:49
Geplaatst door xslaniet
Ik heb de achtergronden van het ontstaan van de staat Israël bekeken en ben tot de conclusie gekomen ,dat zowel de Joden als de palestijnen als pionnen op een schaakbord worden gebruikt.
De geschiedenis is overigens heel interessant en wel degelijk van belang voor het hedendaagse conflict.

en zegt jou geschiedenis bijvoorbeeld niet dat palestina bezet was door het verenigde koninkrijk .. en dat Belfor de joden het recht gaf om daar een staat te verrichten .. ?!

ronald
30-04-06, 22:51
Geplaatst door amOer
en zegt jou geschiedenis bijvoorbeeld niet dat palestina bezet was door het verenigde koninkrijk .. en dat Belfor de joden het recht gaf om daar een staat te verrichten .. ?!


Je vergeet een paar honderd jaar Romeinen, dwalers, kruisvaders en Turken even.

gh.wille
30-04-06, 23:02
Geplaatst door amOer
wow ! rot dan ook echt iedereen op met zijn troepen uit onze landen en bemoeien ze zich daar nie meer meej ? *ik krijg er bijna geile dromen van :argwaan: *

majaa.. we zien wel wat er gebeurt ..

Wat bedoel je met ''ONZE LANDEN " ????

amOer
30-04-06, 23:05
Geplaatst door ronald
Je vergeet een paar honderd jaar Romeinen, dwalers, kruisvaders en Turken even.

ik heb het even over dit topic .. meneertje daar zegt dat de palestijnen niet moeten bedelen voor geld van de EU .. ik probeer duidelijk te maken dat de EU shuldig zijn aan hun lijden ..

xslaniet
30-04-06, 23:06
Geplaatst door amOer
en zegt jou geschiedenis bijvoorbeeld niet dat palestina bezet was door het verenigde koninkrijk .. en dat Belfor de joden het recht gaf om daar een staat te verrichten .. ?!
ja ,maar toen woonden er nauwelijks mensen,naast de Britten nog een paar Palestijnen.
de meesten wat zich nu palestijn noemt zijn er heen getrokken nadat de kolonisten begonnen met het opbouwen van een vorm van economie.

amOer
30-04-06, 23:07
Geplaatst door gh.wille
Wat bedoel je met ''ONZE LANDEN " ????

let's see ..
irak .. palestina .. koeweit .. Qatar .. VAE .. Omaan .. Jordanie ..

in al die landen zijn er militaire eenheden van amerika of andere westerse landen ..

aangezien ik een arabier ben .. zijn het mijn landen :)

amOer
30-04-06, 23:09
Geplaatst door xslaniet
ja ,maar toen woonden er nauwelijks mensen,naast de Britten nog een paar Palestijnen.
de meesten wat zich nu palestijn noemt zijn er heen getrokken nadat de kolonisten begonnen met het opbouwen van een vorm van economie.


een paar palestijnen ?? * lacht ff .. en huilt nu !! *

mag ik een bronnetje ?

xslaniet
30-04-06, 23:23
Geplaatst door amOer
een paar palestijnen ?? * lacht ff .. en huilt nu !! *

mag ik een bronnetje ?
google

amOer
30-04-06, 23:26
Geplaatst door xslaniet
google

nee bro.. ik ken het verhaal van a tot z .. hoef google niet .. :)

wat ik als zekerheid weet .. is dat alles wat gejat is .. ooit terug moet komen .. :)

xslaniet
30-04-06, 23:46
Geplaatst door amOer
nee bro.. ik ken het verhaal van a tot z .. hoef google niet .. :)

wat ik als zekerheid weet .. is dat alles wat gejat is .. ooit terug moet komen .. :)
Das jouw waarheid tegen de mijne ... :student:

ronald
01-05-06, 00:08
Geplaatst door amOer
nee bro.. ik ken het verhaal van a tot z .. hoef google niet .. :)

wat ik als zekerheid weet .. is dat alles wat gejat is .. ooit terug moet komen .. :)


Ben ik mee eens...alles terug naar af.

Julien
01-05-06, 00:54
Geplaatst door amOer
don't tell me there's another sick minded here !!

irakeze kalash's , snipers , katyusha's , scuds en zelfs Tanks en UAV's werden door hen zelf gemaakt ..!!

libië in Irak ? china in Irak ?! :maf2:
iran is met de amerikanen tegen de irakezen ( verzet ) en dat zeggen ze zelf ook !! " de amerikanen moeten ons bedanken want ze weten zelf dat zonder ons Kabul en Baghdad nooit zo makkelijk gevallen kunnen zijn" iraanse buitenlandse minister.

rusland WAS er indeed ...

ik zou naar mijn eerdere posts kijke .. altijd cool en normaal .. maar wat die gast beweert, en met hem de meeste arrogante europeanen die maar denken dat ze zo nobel zijn omdat ze andere volkeren "helpen" zonder erbij te weten dat niemand anders schuldig aan het leed van die volkeren dan de europeanen zelf, dat is echt te gek voor woorden!!

Jouw reactie is pas te gek voor woorden!

"de meeste arrogante europeanen".. waar slaat dat nou weer op..

En de Palestijnen zijn veel langer bezet door de Turken (Ottomanen) dan door de Europeanen. Maar ja, de ene bezetting lijk je erger te vinden dan de andere.. Mensen moeten eens een keer ophouden met altijd 'het westen' de schuld te geven. Dat is natuurlijk wel erg makkelijk, maar het is onjuist.
Kijk bijvoorbeeld hoe Jordanië omgaat met de Palestijnse vluchtelingen. Minstens net zo erg als Israel. En dat heeft niks met zionisme of Europa te maken.
Verder komt er maar heel weinig geld uit de rijke Arabische landen in Palestina terecht als je dat vergelijkt met de westerse steun (voor de overwinning van hamas).

amOer
01-05-06, 01:11
Geplaatst door Julien
Jouw reactie is pas te gek voor woorden!

"de meeste arrogante europeanen".. waar slaat dat nou weer op..

En de Palestijnen zijn veel langer bezet door de Turken (Ottomanen) dan door de Europeanen. Maar ja, de ene bezetting lijk je erger te vinden dan de andere.. Mensen moeten eens een keer ophouden met altijd 'het westen' de schuld te geven. Dat is natuurlijk wel erg makkelijk, maar het is onjuist.
Kijk bijvoorbeeld hoe Jordanië omgaat met de Palestijnse vluchtelingen. Minstens net zo erg als Israel. En dat heeft niks met zionisme of Europa te maken.
Verder komt er maar heel weinig geld uit de rijke Arabische landen in Palestina terecht als je dat vergelijkt met de westerse steun (voor de overwinning van hamas).

je zegt nu kijk hoe jordanie omgaat met de palestijnse vluchtelingen !!

maar hoe zijn die vluchtelingen ontstaan ?!
en nee ik zeg niet dat wij engelen zijn .. we zijn ook erg .. i know .. en goh .. hoe zou het geld palestina in kunnen als meneer Bush zegt dat elke bank die met de palestijnen zal werken sancties kan ondervinden ?!?! :(

niet alle problemen zijn door het westen gemaakt .. dat heb ik nooit gezegd .. maar het palestijnse probleem op zijn minst wel !! tenzij je wil beweren dat Hitler geen westerling was .. en Belfoor ook niet .. en de rest wil ik niet opnoemen anders ben ik morgen nog nie klaar !!

en geef nou eens asjeblieft een keertje toe dat jullie arrogant zijn .. ik merk het elke dag .. hoewel ik beter op school en in het leven doe dan de meeste nederlanders met wie ik omga dagelijks .. je ziet het in hun ogen als ze over die "achterlijk arabieren en moslims " praten ... terwijl er een arabier en moslim een 9 haalt en hun blij zijn emt een 5.5 !! :/

Al Sawt
01-05-06, 02:26
Geplaatst door xslaniet
Kijk maar eens naar de ontwikkeling van de staat Israël,een land wat voorheen een woestijn was,waar iets meer dan 250000 mensen woonden... Is dit alles wat je toe te voegen heb?

Wat betreft jouw leugenachtige bewering:
Palestina stond samen met Libanon en Syrie bekend als de groene halve maan van MO.

Een gebied dat door de eeuwen heen vruchtbaar was en is. Het is een leugen om te denken dat de Joodse migranten -zonder enig vorm van agrarische traditie- uit Europese ghetto`s, plotseling beschikking hadden over groene vingers.

Kiboets waren niets anders dan een verijdelde botanische club, om de zogenaamde socialistische elan van Zionisme te onderstrepen.

amOer
01-05-06, 02:55
Geplaatst door Al Sawt
Is dit alles wat je toe te voegen heb?

Wat betreft jouw leugenachtige bewering:
Palestina stond samen met Libanon en Syrie bekend als de groene halve maan van MO.

Een gebied dat door de eeuwen heen vruchtbaar was en is. Het is een leugen om te denken dat de Joodse migranten -zonder enig vorm van agrarische traditie- uit Europese ghetto`s, plotseling beschikking hadden over groene vingers.

Kiboets waren niets anders dan een verijdelde botanische club, om de zogenaamde socialistische elan van Zionisme te onderstrepen.

sssssst .. dat "al hilaal al khasieb" of de groene halve maan staat niet in zijn geschiedenis boek !!!!!!!

xslaniet
01-05-06, 07:48
Geplaatst door amOer


en geef nou eens asjeblieft een keertje toe dat jullie arrogant zijn .. ik merk het elke dag .. hoewel ik beter op school en in het leven doe dan de meeste nederlanders met wie ik omga dagelijks .. je ziet het in hun ogen als ze over die "achterlijk arabieren en moslims " praten ... terwijl er een arabier en moslim een 9 haalt en hun blij zijn emt een 5.5 !! :/ Bei welke fakken haal jei een neegen?
gesgiedenis en nederlants in ieder gefal niet.
Is dat arrogant genoeg?

amOer
01-05-06, 13:33
Geplaatst door xslaniet
Bei welke fakken haal jei een neegen?
gesgiedenis en nederlants in ieder gefal niet.
Is dat arrogant genoeg?

i told you you were sick minded :)
:fplet:

Elie Hobeika
01-05-06, 13:42
Emad Aqel



They(Zionists) can never prevent anyone who want to be a martyr."


It's a matter of time voor Israel vernietigd zal zijn daar ben ik van overtuigd..

amOer
01-05-06, 15:22
Geplaatst door Dorinthe
De Joden zijn het slachtoffer geworden van de Nazi's en de Palestijnen zijn het slachtoffer geworden van Europa, Amerika, en de Joodse immigranten, de Zionisten in ieder geval. Niet iedere Jood is een Zionist. De voormalige premier Begin, van Israel heeft aan het eind van zijn leven bekend dat hij bussen met Palestijnse schoolkinderen heeft opgeblazen en wat nu het Palestijnse terrorisme heet, heette toen verzet.

Bijna zestig jaar van staatsterrorisme en landroof moet wel reacties oproepen van de Palestijnen. Ze hoeven zich niet alles te laten welgevallen van Israel. Israel heeft ook niks gedaan om vrede met de Palestijnen te sluiten, integendeel, ze zijn gewoon verder gegaan met het stichten van nederzettingen enz. Van Olmert valt ook niks te verwachten, die wil van de eventuele Palestijnse staat een Openluchtgevangenis maken, met een muur er om heen. De Jordaanvallei hebben ze ook opgeéist, zodat de Palestijnen volledig afhankelijk zijn van Israel. Israel kan dan gewoon de watertoevoer afsluiten. enz.

Het Palestijns-Iraelisch conflict heeft dus alles te maken met de geschiedenis van Europa en de afloop van WO II te maken.

Dorinthe.

staat ook nie in zn gs boek....!!

knuppeltje
01-05-06, 16:41
Geplaatst door amOer
staat ook nie in zn gs boek....!!

En veel kaaskoppen zijn helaas niet verder gekomen Am, die geloven ook nog steeds dat Jan Pietersz. Koen een volksheld was bv, sorry my man.

amOer
01-05-06, 17:04
Geplaatst door knuppeltje
En veel kaaskoppen zijn helaas niet verder gekomen Am, die geloven ook nog steeds dat Jan Pietersz. Koen een volksheld was bv, sorry my man.

dont be silly .. ik heb altijd respect gehad voor nederlanders enzo .. maar ik werd in dit topic dus echt boos .. moet je lezen wat die gast typt !! alsof Israel het engeltje is .. en de eigenaars van het grond zijn de terroristen .. en dan komt europa eraan en helpt die arme terroristjes die elke dag aan de deuren van Europa bedelen .. terwijl europa er niets mee te maken heeft !!

omgekeerde wereld .. echt omgekeerd !! something has to change!