PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie slaags met turken!!!



tukkersterror
29-04-06, 15:32
Hengelo,

Afgelopen nacht was het wederom raak op het kermisterrein in Hengelo waar de koninginnenacht werd gevierd.
Een politieagent werd door een groep van 30 turkse jongeren in elkaar geslagen, nadat zij een van de jongens had aangesproken.
Direct daarop vlogen diverse jongeren haar aan waarna er een groot gevecht uitbrak tussen de turkse jongeren en kermisexploitanten die probeerde de agent te ontzetten.
De snel aanwezige politie heeft 5 relschoppers gearresteerd en verwacht op korte termijn meerdere arrestaties te verrichten.
De agent is overgebracht naar het ziekenhuis met diverse verwondingen.
De kermis is uit voorzorg gesloten wat veel reacties opriep bij de twentse jongelui.
Aankomende avond zet de regio-politie 50 man in om verdere escalatie te voorkomen en uit voorzorg word het turkscafe in de Emmastraat gesloten, omdat verdere wraakacties niet valt uit te sluiten.
Het is het derde feest in Hengelo die door allochtone jongeren worden verziekt in een jaar tijd, vermoedelijk gaat het steeds om de zelfde groep turkse jongeren die diverse feesten in Twente onveilig maken.

:droef: Stelletje klootzakken, met zijn allen op 1 agent..........
Lef hebben ze hoor!!!

Victory
29-04-06, 16:04
De agenten lokken het uit. Ik weet nog tijdens een demonstratie waar ik zelf was en je hoorde agenten dingen zeggen als, "wat een saaie demonstratie", "er gebeurd helemaal niks". En toen uit het niets aan het einde van onze demonstratie vielen ze ons aan met wagens en paarden.

bwhehe, hadden ze niet moeten doen. De reactie daarop was best wel vel. En dan moet je niet janken dat er duizenden stenen naar je gegooid worden, en politieagenten van hun paarden affallen, en die ook nog stenen krijgen, etc.

:haha:

Ze lokken het bijna altijd zelf uit.

..zapper
29-04-06, 16:18
Geplaatst door Victory
De agenten lokken het uit. Ik weet nog tijdens een demonstratie waar ik zelf was en je hoorde agenten dingen zeggen als, "wat een saaie demonstratie", "er gebeurd helemaal niks". En toen uit het niets aan het einde van onze demonstratie vielen ze ons aan met wagens en paarden.

bwhehe, hadden ze niet moeten doen. De reactie daarop was best wel vel. En dan moet je niet janken dat er duizenden stenen naar je gegooid worden, en politieagenten van hun paarden affallen, en die ook nog stenen krijgen, etc.

:haha:

Ze lokken het bijna altijd zelf uit.
Geweld lok je hooguit uit door geweld toe te passen.
Als dit jouw visie van geweld uit lokken is, dan hoor je hier niet thuis.
Toedels :W.

MaRiaH
29-04-06, 16:20
En het was nog een vrouw ook...
inderdaad laf.

Vic.. shut up man :zegniets:

Victory
29-04-06, 16:21
tunnelvisie van de Nederlanders.

Ze reden recht op ons in (veel vrouwen met kinderen) met zware wagens.

Victory
29-04-06, 16:22
Geplaatst door MaRiaH
En het was nog een vrouw ook...
inderdaad laf.

Vic.. shut up man :zegniets:
:haha:

Jij was er ook? :haha: Doet er niet toe of het een vrouw was of niet. Een vrouw kan even veel schade aanbrengen als een man. Je wilt toch gelijke behandeling?

Dan ga je ook gelijk behandeld worden. :rood:

MaRiaH
29-04-06, 16:28
Geplaatst door Victory
:haha:

Jij was er ook? :haha: Doet er niet toe of het een vrouw was of niet. Een vrouw kan even veel schade aanbrengen als een man. Je wilt toch gelijke behandeling?

Dan ga je ook gelijk behandeld worden. :rood:

Nee ik lees het bericht goed.
30 turkse mannen op 1 vrouw..

Dat zegt toch veel over hun mentaliteit.

en als ze alleen zijn dan durven ze niks.

Met gelijke behandeling heeft dit niks te maken Vic.. Niemand hoort zo behandeld te worden.
Dit heeft te maken met de laffe mentaliteit van zielige mannetjes in groepen. Hun afkomst is daarbij onbelangrijk.. het komt onder alle groepen voor.

Autisten zoals jij missen altijd weer de sociale boodschap in dit soort berichten. :p

Victory
29-04-06, 16:35
:haha:

Het is gewoon overdreven allemaal. Ik geloof er niks van trouwens. Dat 30 mensen 1 persoon in elkaar zouden slaan. Iemand heeft ze daar zeker zitten tellen, en kijken wie de politieagent heeft geslagen en wie niet.

Ik ben tegen geweld. Maar als je het lef hebt om een grote groep mensen aan te vallen, dan moet je niet opkijken van de reactie die daarop kan volgen, en de consequenties.

(Ik had het trouwens over een andere demonstratie)

tukkersterror
29-04-06, 16:38
Geplaatst door Victory
De agenten lokken het uit. Ik weet nog tijdens een demonstratie waar ik zelf was en je hoorde agenten dingen zeggen als, "wat een saaie demonstratie", "er gebeurd helemaal niks". En toen uit het niets aan het einde van onze demonstratie vielen ze ons aan met wagens en paarden.

bwhehe, hadden ze niet moeten doen. De reactie daarop was best wel vel. En dan moet je niet janken dat er duizenden stenen naar je gegooid worden, en politieagenten van hun paarden affallen, en die ook nog stenen krijgen, etc.

:haha:

Ze lokken het bijna altijd zelf uit.

Natuurlijk 1 vrouwelijke agente die heeft lopen uitdagen om in elkaar te worden geslagen.
Weet je wat het met jullie is, het heeft altijd een andere gedaan.

Ga nu naar de badkamer kijk in de spiegel en zeg ik ben een klootzak!!!

Gegarandeerd dat je terug komt om mij te vertellen dat de spiegel je beledigde!!!

Het zijn gewoon een stelletje eikels

Victory
29-04-06, 16:40
Wie is jullie? :haha: Ik ben alleen hier, en ik vertegenwoordig alleen mijzelf.

tukkersterror
29-04-06, 16:46
Geplaatst door Victory
:haha:

Het is gewoon overdreven allemaal. Ik geloof er niks van trouwens. Dat 30 mensen 1 persoon in elkaar zouden slaan. Iemand heeft ze daar zeker zitten tellen, en kijken wie de politieagent heeft geslagen en wie niet.

Ik ben tegen geweld. Maar als je het lef hebt om een grote groep mensen aan te vallen, dan moet je niet opkijken van de reactie die daarop kan volgen, en de consequenties.

(Ik had het trouwens over een andere demonstratie)

Misschien getuige verklaringen, beeld opname van diverse bewakingscamera's op de kermiszaken, who knows.

Eens kijken hoe je morgen reageerd als er in de krant staat 100 tukkers tuigen groep allochtonen af op kermis in Hengelo?
Dan sta je ineens op de achterste benen.
Maar watr er vanavond kan gebeuren is dan wel een reactie op afgelopen nacht.
En neem van mij aan dat de boeren nu gaan provoceren!!!

Nou van mij mogen ze een flinkpak slaag krijgen, met ze allen op eentje en ook nog een vrouw knap grootste overwinning, stelletje idioten!!!

MaRiaH
29-04-06, 17:01
Geplaatst door Victory
Wie is jullie? :haha: Ik ben alleen hier, en ik vertegenwoordig alleen mijzelf.

In dit geval ben ik het eens met je eens.

Bar
29-04-06, 17:38
Ik vind dat Fikkie maar eens door 30 politieagentes in elkaar geslagen moet worden.
En daarna gecastreerd.

Scheelt ook weer een flink aantal plaatjes met hoog testosterongehalte.

mulan
29-04-06, 18:18
Geplaatst door tukkersterror

Weet je wat het met jullie is, het heeft altijd een andere gedaan.



Ja dat hebben we zo afgesproken :moe:

Divine_70
29-04-06, 18:47
Al zouden van die 30 "maar" 8 geramd hebben, er waren er altijd nog 22 die hun makkers in toom hadden kunnen houden.
Als ze dat niet doen zijn ze medeschuldig.
Punt.

tukkersterror
29-04-06, 20:56
Geplaatst door mulan
Ja dat hebben we zo afgesproken :moe:

Met jullie bedoelde ik Victory, Dwaalspoor en Turkisch-boy, die met hun uitspraken altijd doen doorschemeren dat het de fout is van:
1. Amerika 2. Israel 3. Westen 4. Zionisten 5. Joden 6. Media 7. Overheid 8. racsisten 9. Europa 10. Politie enz. enz.

Er hoeft maar iets te gebeuren in het midden oosten of ze vinden wel een manier om het zo te verdraaien dat het de schuld is van een ander.

Als u zich daarbij aan wilt sluiten is uw keus :kotsen:

delirious
29-04-06, 21:33
Geplaatst door tukkersterror
Natuurlijk 1 vrouwelijke agente die heeft lopen uitdagen om in elkaar te worden geslagen.
Weet je wat het met jullie is, het heeft altijd een andere gedaan.

Ga nu naar de badkamer kijk in de spiegel en zeg ik ben een klootzak!!!

Gegarandeerd dat je terug komt om mij te vertellen dat de spiegel je beledigde!!!

Het zijn gewoon een stelletje eikels

Fok you piece of shit, met je "jullie".

Frust idioot.

tukkersterror
29-04-06, 22:39
Geplaatst door delirious
Fok you piece of shit, met je "jullie".

Frust idioot.

Er zijn maar een paar piece of shit or a frustraded idiote and that are this group of crazy idote who attack the police!!!

Volgens mij heb je weer aardig geblowd :stout: dat je kunt meegaan met dit stelletje idioten !!!

Dwaalspoor
29-04-06, 22:50
Geplaatst door tukkersterror
Met jullie bedoelde ik Victory, Dwaalspoor en Turkisch-boy, die met hun uitspraken altijd doen doorschemeren dat het de fout is van:
1. Amerika 2. Israel 3. Westen 4. Zionisten 5. Joden 6. Media 7. Overheid 8. racsisten 9. Europa 10. Politie enz. enz.

Er hoeft maar iets te gebeuren in het midden oosten of ze vinden wel een manier om het zo te verdraaien dat het de schuld is van een ander.

Als u zich daarbij aan wilt sluiten is uw keus :kotsen:

Bedankt gozer. Verstop je maar achter mij, kennelijk heb je geen ballen genoeg om je te verantwoorden voor je eigen domme uitspraken.

tukkersterror
29-04-06, 23:12
Geplaatst door Dwaalspoor
Bedankt gozer. Verstop je maar achter mij, kennelijk heb je geen ballen genoeg om je te verantwoorden voor je eigen domme uitspraken.

Hoef ik niet je bent te smal voor me, of ik te dik!!!:hihi:

delirious
29-04-06, 23:16
Geplaatst door tukkersterror
Er zijn maar een paar piece of shit or a frustraded idiote and that are this group of crazy idote who attack the police!!!

Volgens mij heb je weer aardig geblowd :stout: dat je kunt meegaan met dit stelletje idioten !!!

Oja blow ik tegenwoordig?

Met wie kan ik meegaan?

Geef eens een antwoord op mijn vraag idioot.
En nu niet een hele reeks prikkers opnoemen, die je toevallig niet trekt, (trekken daar bedoel ik niet je nick mee). :argwaan:

Wat me opvalt aan jouw idiote gedrag is het feit dat je door een bepaalde"jullies" eens flink genomen bent.

MaRiaH
29-04-06, 23:42
Geplaatst door tukkersterror
Natuurlijk 1 vrouwelijke agente die heeft lopen uitdagen om in elkaar te worden geslagen.
Weet je wat het met jullie is, het heeft altijd een andere gedaan.



Dat was ook niet zo n slimme uitspraak van je.
Je hebt je laten leiden door je emotie.

Het heeft mij ook geergerd. Als je niet bedoelde wat deze post suggereerde, is een excuus wel op zijn plaats. Dat "jullie"heeft een vieze bijsmaak. Meer kan ik er niet van maken.
You may hate me for it.

tukkersterror
29-04-06, 23:44
Geplaatst door delirious
Oja blow ik tegenwoordig?

Met wie kan ik meegaan?

Geef eens een antwoord op mijn vraag idioot.
En nu niet een hele reeks prikkers opnoemen, die je toevallig niet trekt, (trekken daar bedoel ik niet je nick mee). :argwaan:

Wat me opvalt aan jouw idiote gedrag is het feit dat je door een bepaalde"jullies" eens flink genomen bent.

Nee, weet je wat mij stoort dat mijn kinderen 13 en 15 niet verzoenelijk meer naar de kermis of een ander feest kan gaan omdat dit stelletje klootzakken het al meer dan een jaar ieder feest verzieken!!!

En als je dan van een regionale omroep dit op de topic zet, je direct commentaar krijgt van een eikel als Victory die schreeuwd dat het wel aan de politie zou hebben gelegen.
In mijn antwoord daarop met JULLIE het zooitje bedoeld die zich op deze site altijd verbergen achter het idee het is de schuld van een ander, word ik kwaad, en terecht gvd!!!

Iedere keer als je een topic open waar iets negetief word geschreven over een kleine groep allochtonen, zijn er steeds weer de zelfden die daar commentaar op hebben.
En aankomen dat je dan wel rascistische gevoelens moet hebben of zou kunnen hebben en daar pas ik voor.

Ik ben niet van plan om door dit tuig mij in een hoekje of vakje te laten plaatsen nu niet en in de toekomst niet!!!

Als ik dan van jou een opmerking krijgt van fuck off, dan ram ik ook woordelijk over jou heen, omdat je op de verkeerde moment op de verkeerde plek over mijn mening heen wilt walsen.

En ik ben door een medeburger nog nooit genomen of wat dan ook, ik neem deel in diverse multicuturele organisaties hier in Hengelo en ken zee alleen als meegaande en meedenkende burgers.
Alleen als ik dan sommigen hier ziet, krijg ik het koud en niet alleen ik maar ook mijn vrienden die voor 50% bestaat uit mensen die geboren zijn buiten Nederland.
Ook zij schrikken van uitspraken van bepaalde personen op deze site.

Nederland is voor mij slechts een thuishaven waar ik 30% per jaar verblijft, voor de rest zit ik ergens anders handel te drijven met burgers overal ter wereld, die in omstandigheden leven waar je de tranen van in de ogen springt.
Maar deze mensen verdienen en krijgen van mij meer respect dan een gemiddelde persoon hier van mij ooit zal krijgen.
Dus probeer mij niet in de schoenen te schuiven iets wat ik zeker niet ben en ook nooit zal worden, maar dat neemt niet weg dat ik bepaald gedrag aan de kaak mag stellen, omdat dit onacceptable is in de Nederlandse samenleving.

delirious
29-04-06, 23:50
Geplaatst door MaRiaH
Dat was ook niet zo n slimme uitspraak van je.
Je hebt je laten leiden door je emotie.

Het heeft mij ook geergerd. Als je niet bedoelde wat deze post suggereerde, is een excuus wel op zijn plaats. Dat "jullie"heeft een vieze bijsmaak. Meer kan ik er niet van maken.
You may hate me for it.

Die dude is sick, elk akkefietje wat deze looser in dat gat van em heeft met een allochtoon komt hij hier botvieren.

Volgens mijn is het een afgekeurde uitgerimpelde V van beVeiligings dude die nu niet meer in action kan komen vanwege zijn verrimpelde toestand.

Das rukkerterror.

MaRiaH
29-04-06, 23:54
Geplaatst door delirious
Die dude is sick, elk akkefietje wat deze looser in dat gat van em heeft met een allochtoon komt hij hier botvieren.

Volgens mijn is het een afgekeurde uitgerimpelde V van beVeiligings dude die nu niet meer in action kan komen vanwege zijn verrimpelde toestand.

Das rukkerterror.

Sjow! das der uit.. :fplet:
Als ik hem was ging ik nu ook geen excuus meer maken voor mijn uitlatingen... :hihi:

tukkersterror
29-04-06, 23:54
Geplaatst door MaRiaH
Dat was ook niet zo n slimme uitspraak van je.
Je hebt je laten leiden door je emotie.

Het heeft mij ook geergerd. Als je niet bedoelde wat deze post suggereerde, is een excuus wel op zijn plaats. Dat "jullie"heeft een vieze bijsmaak. Meer kan ik er niet van maken.
You may hate me for it.

Nee hoor met jullie bedoel ik nog steeds het stelletje relschoppers die ik ook hier tegenkom op maroc.nl.
Ik denk dat personen die zich het "jullie" aantrekken zich bij hun zelf te rade moeten gaan of ik hun zou kunnen bedoelen.
Jullie is ook hier geschreven in het algemeen, dus voor de personen die zich voelen aangesproken, in dit geval in antwoord op Victory de mensen die de zelfde opvattingen hebben als Victory in zijn antwoord.
En dan maakt het mij niet uit waar die persoon vandaan komt of geboren is.

Zou ik nu sorry zeggen tegen de alochtonen in het algemeen, dan zou deze Jullie zeer discriminerend zijn, daar het antwoord was gericht tegen Victory en zijn antwoorden bekent zijn bij een ieder van ons, kan een beetje denkende mens begrijpen wie en wat ik bedoel op zo'n moment.

tukkersterror
29-04-06, 23:56
Geplaatst door delirious
Die dude is sick, elk akkefietje wat deze looser in dat gat van em heeft met een allochtoon komt hij hier botvieren.

Volgens mijn is het een afgekeurde uitgerimpelde V van beVeiligings dude die nu niet meer in action kan komen vanwege zijn verrimpelde toestand.

Das rukkerterror.

:p

MaRiaH
29-04-06, 23:57
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor met jullie bedoel ik nog steeds het stelletje relschoppers die ik ook hier tegenkom op maroc.nl.
Ik denk dat personen die zich het "jullie" aantrekken zich bij hun zelf te rade moeten gaan of ik hun zou kunnen bedoelen.
Jullie is ook hier geschreven in het algemeen, dus voor de personen die zich voelen aangesproken, in dit geval in antwoord op Victory de mensen die de zelfde opvattingen hebben als Victory in zijn antwoord.
En dan maakt het mij niet uit waar die persoon vandaan komt of geboren is.

Zou ik nu sorry zeggen tegen de alochtonen in het algemeen, dan zou deze Jullie zeer discriminerend zijn, daar het antwoord was gericht tegen Victory en zijn antwoorden bekent zijn bij een ieder van ons, kan een beetje denkende mens begrijpen wie en wat ik bedoel op zo'n moment.

laat het dan een misverstand zijn.. Vergeet niet dat het geschreven woord anders over kan komen dan je bedoeld.
Maar je ziet wel dat het heftige reacties oplevert bij de lezers.
Vandaar..

delirious
30-04-06, 00:05
Geplaatst door tukkersterror
Nee hoor met jullie bedoel ik nog steeds het stelletje relschoppers die ik ook hier tegenkom op maroc.nl.
Ik denk dat personen die zich het "jullie" aantrekken zich bij hun zelf te rade moeten gaan of ik hun zou kunnen bedoelen.
Jullie is ook hier geschreven in het algemeen, dus voor de personen die zich voelen aangesproken, in dit geval in antwoord op Victory de mensen die de zelfde opvattingen hebben als Victory in zijn antwoord.
En dan maakt het mij niet uit waar die persoon vandaan komt of geboren is.

Zou ik nu sorry zeggen tegen de alochtonen in het algemeen, dan zou deze Jullie zeer discriminerend zijn, daar het antwoord was gericht tegen Victory en zijn antwoorden bekent zijn bij een ieder van ons, kan een beetje denkende mens begrijpen wie en wat ik bedoel op zo'n moment.

:lol:

Ga je spiegelbeeld voor de gek houden.
Loosertjes zoals jij zijn hebben hier vaker de revu gepaSSeerd, vleit je zelf niet te veel.

De bijdrages van je sinds je hier gefrutsreerd bent komen prikken ben je, je blind gaan staren op Victory, om tegen in gaan en het zien als legaal bashen, met een kinpoog.

Vermoeiende gast!!!!!
:moe:

tukkersterror
30-04-06, 00:07
Geplaatst door MaRiaH
laat het dan een misverstand zijn.. Vergeet niet dat het geschreven woord anders over kan komen dan je bedoeld.
Maar je ziet wel dat het heftige reacties oplevert bij de lezers.
Vandaar..

Lees nu eens gewoon terug wat ik schreef.......


Natuurlijk 1 vrouwelijke agente die heeft lopen uitdagen om in elkaar te worden geslagen.
Weet je wat het met jullie is, het heeft altijd een andere gedaan.

Ga nu naar de badkamer kijk in de spiegel en zeg ik ben een klootzak!!!

Gegarandeerd dat je terug komt om mij te vertellen dat de spiegel je beledigde!!!

Het zijn gewoon een stelletje eikels.

En lees nu voor "jullie" eens gewoon jongeren, jeugd, het tuig, uitschot, schooiers, hufters of wat dan ook.............

Nee sommigen wensen liever te lezen allochtonen, nou dat is dan het probleem aan hun bekrompenheid en ligt niet aan mijn schrijfstijl.

Jullie = niet meer dan een open persoonlijkheid.

delirious
30-04-06, 00:10
Gaap!!

tukkersterror
30-04-06, 00:14
Geplaatst door delirious
:lol:

Ga je spiegelbeeld voor de gek houden.
Loosertjes zoals jij zijn hebben hier vaker de revu gepaSSeerd, vleit je zelf niet te veel.

De bijdrages van je sinds je hier gefrutsreerd bent komen prikken ben je, je blind gaan staren op Victory, om tegen in gaan en het zien als legaal bashen, met een kinpoog.

Vermoeiende gast!!!!!
:moe:

Als ik dan zo vermoeiend ben, sla dan gewoon mijn topic's over, maar probeer niet de indruk te wekken dat iemand dom is of "fout".

Misschien ben ik in jou ogen een loser, dat is dan jou mening waar ik overigens niets mee kan omdat ik jou niet ken.

En bashen, ach als de waarheid schrijven bashen is, jammer dan, maar ik hoef in iedergeval geen gebruik te maken van de SS teken zoals jij in gepasseerd.

delirious
30-04-06, 00:21
Geplaatst door tukkersterror
Als ik dan zo vermoeiend ben, sla dan gewoon mijn topic's over, maar probeer niet de indruk te wekken dat iemand dom is of "fout".

Misschien ben ik in jou ogen een loser, dat is dan jou mening waar ik overigens niets mee kan omdat ik jou niet ken.

En bashen, ach als de waarheid schrijven bashen is, jammer dan, maar ik hoef in iedergeval geen gebruik te maken van de SS teken zoals jij in gepasseerd.

Ik heb het geprobeerd, maar je post tegenwoordig de hele pagina vol, in verhouding met de akkefietjes die dagelijks meemaakt. (beheerders zijn tegenwoordig ambtenaren).
Dan is het moeilijk om raak te prikken. :argwaan:

Dwaalspoor
30-04-06, 00:38
Wat is je bron van deze nieuwsfeit?

delirious
30-04-06, 00:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat is je bron van deze nieuwsfeit?

Zijn dikke duim.

tukkersterror
30-04-06, 00:44
Geplaatst door delirious
Ik heb het geprobeerd, maar je post tegenwoordig de hele pagina vol, in verhouding met de akkefietjes die dagelijks meemaakt. (beheerders zijn tegenwoordig ambtenaren).
Dan is het moeilijk om raak te prikken. :argwaan:

Ik heb gelukkig deze vecht partij persoonlijk niet meegemaakt, maar kopietje gepikt van TV-Oost.

Vechtpartijen zijn hier in het oosten nog een uitzondering en vechtpartijen waar allochtonen bij betrokken zijn al helemaal.

Vandaar misschien de heftige reactie van mij met dit en op dit bericht.

Toestanden zoals in Amsterdam en andere grote steden zitten wij hier niet op te wachten!!!

O ja, met "wij" bedoel ik een ieder normaal denkende persoon hier in het Oosten.

Maar je bent natuurlijk altijd welkom om op mijn pagina's te prikken :stout:

Ben niet zo haat dragende persoonlijkheid :lol:

tukkersterror
30-04-06, 00:45
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat is je bron van deze nieuwsfeit?

RTV-Oost pagina 104 TT

delirious
30-04-06, 00:48
Geplaatst door tukkersterror
Ik heb gelukkig deze vecht partij persoonlijk niet meegemaakt, maar kopietje gepikt van TV-Oost.

Vechtpartijen zijn hier in het oosten nog een uitzondering en vechtpartijen waar allochtonen bij betrokken zijn al helemaal.

Vandaar misschien de heftige reactie van mij met dit en op dit bericht.

Toestanden zoals in Amsterdam en andere grote steden zitten wij hier niet op te wachten!!!

O ja, met "wij" bedoel ik een ieder normaal denkende persoon hier in het Oosten.

Maar je bent natuurlijk altijd welkom om op mijn pagina's te prikken

Ben niet zo haat dragende persoonlijkheid :lol:

Doodvermoeiend... :slapen:

tukkersterror
30-04-06, 00:58
Geplaatst door delirious
Doodvermoeiend... :slapen:

Zucht..................
Diepe ZUcht................
:tranen:
:D

Dwaalspoor
30-04-06, 00:59
Geplaatst door tukkersterror
RTV-Oost pagina 104 TT

http://img84.imageshack.us/img84/9135/rtvoost8fx.jpg

Dwaalspoor
30-04-06, 01:00
zaterdag 29 april 2006

Massaal tegen politie

HELLEVOETSLUIS - Een groep van vijftig jongeren heeft zich afgelopen nacht in Hellevoetsluis massaal tegen de politie gekeerd.

Dat gebeurde nadat rond drie uur ’s ochtends en groot feest in de Kerkstraat eindigde. Er braken verschillende vechtpartijtjes uit, waarop de politie besloot in te grijpen.

Dat schoot bij veel jongeren in het verkeerde keelgat, waarop zij zich massaal tegen de politie keerden. Er werd onder meer met bier gegooid.

De politie veegde vervolgens met behulp van wapenstokken de Kerkstraat schoon. Toen er ook nog eens honden werden ingezet keerde de rust weer terug, aldus de politie.

Twee mensen werden aangehouden voor openbare dronkenschap en vijftien voor wildplassen.

http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten/article307308.ece

delirious
30-04-06, 01:00
Geplaatst door Dwaalspoor
http://img84.imageshack.us/img84/9135/rtvoost8fx.jpg

Oeps!

tukkersterror
30-04-06, 01:12
Geplaatst door Dwaalspoor
http://img84.imageshack.us/img84/9135/rtvoost8fx.jpg

Nee staat er inderdaad niet meer op!!!

Zag ik ook.......


HELLEVOETSLUIS - Een groep van vijftig jongeren heeft zich afgelopen nacht in Hellevoetsluis massaal tegen de politie gekeerd

Belachelijk deze jongeren!!!

delirious
30-04-06, 01:16
Geplaatst door tukkersterror
Nee staat er inderdaad niet meer op!!!

Zag ik ook.......



Belachelijk deze jongeren!!!


Asjemenou!!!!
Wie is hier nu zo stonded als een garnaal ?:hihi:

tukkersterror
30-04-06, 01:21
Geplaatst door delirious
Asjemenou!!!!
Wie is hier nu zo stonded als een garnaal ?:hihi:

:melig: Ik zie drank maak meer kapot dan ik goed kan maken:hihi:

barfly
30-04-06, 01:22
Geplaatst door Dwaalspoor
zaterdag 29 april 2006

Massaal tegen politie

HELLEVOETSLUIS - Een groep van vijftig jongeren heeft zich afgelopen nacht in Hellevoetsluis massaal tegen de politie gekeerd.

Dat gebeurde nadat rond drie uur ’s ochtends en groot feest in de Kerkstraat eindigde. Er braken verschillende vechtpartijtjes uit, waarop de politie besloot in te grijpen.

Dat schoot bij veel jongeren in het verkeerde keelgat, waarop zij zich massaal tegen de politie keerden. Er werd onder meer met bier gegooid.

De politie veegde vervolgens met behulp van wapenstokken de Kerkstraat schoon. Toen er ook nog eens honden werden ingezet keerde de rust weer terug, aldus de politie.

Twee mensen werden aangehouden voor openbare dronkenschap en vijftien voor wildplassen.

http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten/article307308.ece

Toch, als je ME en wapenstokken en honden inzet tegen onze autochtone relschoppende medemens dan hoor je niemand zeuren. :p

delirious
30-04-06, 01:22
Geplaatst door tukkersterror
:melig: Ik zie drank maak meer kapot dan ik goed kan maken:hihi:

Ga je schamen met je verzonnen onzin.
Ga!!

Dwaalspoor
30-04-06, 01:30
zaterdag 29 april 2006

Vooral wildplassers beboet tijdens Oranjenacht

GOUDA -- Ongeveer honderd wildplassers en beschonken jongeren heeft de politie tijdens de Goudse Oranjenacht beboet.

Tot een uur ’s nachts was het volgens een woordvoerder van de politie rustig. Later in de nacht kreeg het drankgebruik onder de jongeren de overhand. Het resulteerde in een onrustige stemming in het Goudse centrum. Ongeveer vijftien maal heeft de politie op moeten treden bij beginnende vechtpartijtjes . ,,Wij waren steeds behoorlijk snel ter plekke en hebben alle opstootjes in de kiem kunnen smoren. Wij hebben in totaal ongeveer honderd keer een bekeuring uitgeschreven. Vooral voor het urineren in de openbare ruimte, voor openbare dronkenschap en betrokkenheid bij vechtpartijen’’, aldus de politiewoordvoerder.

Dankzij cameratoezicht heeft de politie de aanstichters van de opstootjes alsnog kunnen achterhalen.

http://www.ad.nl/groenehart/gouda/article307528.ece

tukkersterror
30-04-06, 01:40
Geplaatst door delirious
Ga je schamen met je verzonnen onzin.
Ga!!

:droef: ik ga ook..........

Maar dan gewoon slapen :stout:

Zie jullie morgen weer in goede gezondheid hoop ik :D

Gerard074
30-04-06, 12:20
Beetje boehoehoe verhaal Tukker. Geweld is niet goed te praten, maar hoe kan het politie tactisch zo zijn dat een agent(e) alleen tegen zo een grote groep komt te staan?

Wat Dwaalspoor ook aangeeft, dit soort dagen is voor grote groeperen jongeren aanleiding te rellen, al dan niet onder invloed van alcohol en drugs, meestal zijn het nog kinderen, dus helaas niets nieuws.

Klappen kunnen krijgen hoort bij het vak, niet zeuren, anders had ze dameskapper moeten worden.

Tomas
30-04-06, 12:28
Geplaatst door barfly
Toch, als je ME en wapenstokken en honden inzet tegen onze autochtone relschoppende medemens dan hoor je niemand zeuren. :p

Ik zie toch net ene gerard het in mekaar slaan van een vrouw met 30 jongens goedpraten cq bagetalliseren.

Gerard074
30-04-06, 12:33
Geplaatst door barfly
Toch, als je ME en wapenstokken en honden inzet tegen onze autochtone relschoppende medemens dan hoor je niemand zeuren. :p


oh nee, die jankverhalen na Feijenoord - Ajax zeker gemist??

Gerard074
30-04-06, 12:34
Geplaatst door Tomas
Ik zie toch net ene gerard het in mekaar slaan van een vrouw met 30 jongens goedpraten cq bagetalliseren.

waar maak jij op uit dat ik het goedpraat?? Geweld is niet goed te praten staat er geloof ik in, in de eerste zin.

Tomas
30-04-06, 12:36
Geplaatst door Gerard074
waar maak jij op uit dat ik het goedpraat?? Geweld is niet goed te praten staat er geloof ik in, in de eerste zin.

Dat maakt je verhaal ook nog 's tegenstrijdig.

Tomas
30-04-06, 12:44
Geplaatst door Gerard074
oh nee, die jankverhalen na Feijenoord - Ajax zeker gemist??

Yep. Bijna een hele pagina over het leed van zo'n arm vrouwtje dat volstrekt onschuldig door de me werd mishandeld. Wie nu achterlijker is weet ik niet. Die krant of dat mens. Magoed, ik moest wel toevallig aan schaap denken toen ik dat las. Zo zielig.

Mill
30-04-06, 13:34
Waarom moet iedereen prof. Victory altijd zo vel affallen?

Spoetnik
30-04-06, 13:36
Geplaatst door Mill
Waarom moet iedereen prof. Victory altijd zo vel affallen?

Dat zijn mensen met een lage bloeddruk; zij willen die bloeddruk verhogen.

tukkersterror
30-04-06, 16:59
Geplaatst door Gerard074
Beetje boehoehoe verhaal Tukker. Geweld is niet goed te praten, maar hoe kan het politie tactisch zo zijn dat een agent(e) alleen tegen zo een grote groep komt te staan?

Wat Dwaalspoor ook aangeeft, dit soort dagen is voor grote groeperen jongeren aanleiding te rellen, al dan niet onder invloed van alcohol en drugs, meestal zijn het nog kinderen, dus helaas niets nieuws.

Klappen kunnen krijgen hoort bij het vak, niet zeuren, anders had ze dameskapper moeten worden.

Hoe het is gekomen weet ik niet, ben vanmiddag ff bij collega's wezen buurten, volgens hun was er niets aan de hand die avond en van het ene op het andere moment vloog de vlam in de pan, volgens collega's stond zij te kijken bij de Swing Bob een snelheidsmolen en is zij vermoedelijk herkent door een jongen.
Van het ene moment op het andere moeten er een groep de vloer zijn op gerent en deze persoon te grazen hebben genomen, brak er paniek uit doordat anderen zich ermee bemoeiden.

Maar het schijnt allemaal nog wel mee te vallen op een paar blauwe ogen na, volgens collega's een van de zoveel duizenden schermuselingen die er jaarlijks gebeuren op de kermissen.

Tactisch gezien had dit nooit kunnen of mogen gebeuren, maar anders als in de grote plaatsen lopen ze hier vaak voor de gezelligheid even alleen nog even de kermis op en vaak einde diensttijd.
Politie en burgers gaan hier nog aardig respectvol met elkaar om.

Maar 4 mei hebben we wederom een vergadering veiligheid en uitgaan, zal Gerard H. wel vragen wat er precies gebeurd is en we zullen wel een uitgebreid rapport krijgen voor evaluatie van het voorval.

Als het interresant is kom ik er op terug, maar vermoedelijk heeft het te maken met een aktie van een twee weken geleden!!!