PDA

Bekijk Volledige Versie : Besnijdenis tegen aids



Eigenwijz
29-04-06, 19:11
Miste dit onderwerp welke "onlangs" het nieuws haalde. Ik kan me nog een discussie heugen destijds dat islam-moslims bashen top sport was.

Nu blijkt volgens zeer voorzichtige onderzoeken dat dit wellicht tegen aids kan werken. Hang me er niet aan op. Tegen aids werken vind ik teveel van het goede. Dat besnijden aan sich niet slecht is wisten vele.

nu.nl (http://www.nu.nl/news/721796/83/Besnijdenis_ingezet_tegen_overdracht_hiv.html)

€igenwijz.web-log.nl (http://eigenwijz.web-log.nl/)

Wizdom
29-04-06, 22:00
Geplaatst door Eigenwijz
Miste dit onderwerp welke "onlangs" het nieuws haalde. Ik kan me nog een discussie heugen destijds dat islam-moslims bashen top sport was.

Nu blijkt volgens zeer voorzichtige onderzoeken dat dit wellicht tegen aids kan werken. Hang me er niet aan op. Tegen aids werken vind ik teveel van het goede. Dat besnijden aan sich niet slecht is wisten vele.

nu.nl (http://www.nu.nl/news/721796/83/Besnijdenis_ingezet_tegen_overdracht_hiv.html)

€igenwijz.web-log.nl (http://eigenwijz.web-log.nl/)


Misschien wil Ali Oetang hier nog op reageren...

Eigenwijz
30-04-06, 13:58
jammer genoeg hoor je dan niets. in eigen kenissen kring verhitte discussies gehad ;-) Dit artikel mooi aangegrepen om een en ander te bewijzen :-)

Al is de remedie erg simpel, zoveel onderzoek en dan simpelweg besnijden en voor een deel klaar.

Tja Ali heeft andere zorgen aan hoofd. Bij het huisje boompje beestje is het huisje weggevallen

knuppeltje
30-04-06, 14:01
Geplaatst door Eigenwijz
jammer genoeg hoor je dan niets. in eigen kenissen kring verhitte discussies gehad ;-) Dit artikel mooi aangegrepen om een en ander te bewijzen :-)

Al is de remedie erg simpel, zoveel onderzoek en dan simpelweg besnijden en voor een deel klaar.

Tja Ali heeft andere zorgen aan hoofd. Bij het huisje boompje beestje is het huisje weggevallen

Het bewijs al gevonden?

~Panthera~
30-04-06, 14:11
Vanuit een ander standpunt gezien: persoonlijk vind ik een besneden snikkel toch echt mooier dan een niet besneden snikkel.
En ik denk vele vrouwen met mij. :ego:
En dat is NIET om lullig te doen.


Zijn de heren DAAR niet gevoelig voor, buiten het feit dat het WELLICHT ook een ietsiepietsie Aids zou kunnen tegenhouden ? :stout:

T is maar een vraag. :roker: de heren hoeven echt niet meteen en-mass te gaan hakkuh. :hihi:

knuppeltje
30-04-06, 14:23
Geplaatst door ~Panthera~
Vanuit een ander standpunt gezien: persoonlijk vind ik een besneden snikkel toch echt mooier dan een niet besneden snikkel.
En ik denk vele vrouwen met mij. :ego:
En dat is NIET om lullig te doen.


Zijn de heren DAAR niet gevoelig voor, buiten het feit dat het WELLICHT ook een ietsiepietsie Aids zou kunnen tegenhouden ? :stout:

T is maar een vraag. :roker: de heren hoeven echt niet meteen en-mass te gaan hakkuh. :hihi:

Had het mes al klaar, maar toch iets te bloederig voor me.

~Panthera~
30-04-06, 14:27
Geplaatst door knuppeltje
Had het mes al klaar, maar toch iets te bloederig voor me.

:hihi:

Toch ooit wel eens het verschil gezien, neem ik aan ? :vierkant:

knuppeltje
30-04-06, 14:38
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi:

Toch ooit wel eens het verschil gezien, neem ik aan ? :vierkant:

Yep, maar meestal kijk ik eerst naar de ogen.

Oogen zo diep dat
ik angstig riep help
ik verzuip, maar toch
nam ik een duik om
voorgoed te worden
bevangen door
een hevig verlangen om
eeuwig te mogen zwemmen in die fuik.

~Panthera~
30-04-06, 14:45
Geplaatst door knuppeltje
Yep, maar meestal kijk ik eerst naar de ogen.

Oogen zo diep dat
ik angstig riep help
ik verzuip, maar toch
nam ik een duik om
voorgoed te worden
bevangen door
een hevig verlangen om
eeuwig te mogen zwemmen in die fuik.



:rolleyes:

Schitterend gedicht.

Maar goed, uiteindelijk kom je er niet onderuit. :hihi:

EN ? :stout: wees nou eens eerlijk. :fplet:

knuppeltje
30-04-06, 14:48
Geplaatst door ~Panthera~
:rolleyes:

Schitterend gedicht.

Maar goed, uiteindelijk kom je er niet onderuit. :hihi:

EN ? :stout: wees nou eens eerlijk. :fplet:


Wat, of ik ze gezien heb of dat ze mooi vind?

~Panthera~
30-04-06, 14:51
Geplaatst door knuppeltje
Wat, of ik ze gezien heb of dat ze mooi vind?



Dat je ze mooi vind.
Dat je ze gezien hebt, geloof ik wel. :hihi:

knuppeltje
30-04-06, 14:54
Geplaatst door ~Panthera~
Dat je ze mooi vind.
Dat je ze gezien hebt, geloof ik wel. :hihi:

Hangt er van af, als het totaal plaatje niet klopt en uit die andere kop z'n mondje niets behoorlijks uitkomt, heb ik het wel gezien.

~Panthera~
30-04-06, 14:56
Geplaatst door knuppeltje
Hangt er van af, als het totaal plaatje niet klopt en uit die andere kop z'n mondje niets behoorlijks uitkomt, heb ik het wel gezien.


:fplet: ja..ja...dat snap ik, maar gewoon SEC. ? :rolleyes:

Je blijft maar om de hete brei heendraaien. :roker:

Spoetnik
30-04-06, 14:58
Ik vin grote tieten ook mooi en maatje 36 enzo..

~Panthera~
30-04-06, 14:59
Geplaatst door Spoetnik
Ik vin grote tieten ook mooi en maatje 36 enzo..


Daar hebben we het nu niet over. :moe:

Maar goed, het schijnt nogal een probleem te zijn, om iets wel of niet mooi te vinden, begrijp ik. :haha:

Holy shit. :jammer:

knuppeltje
30-04-06, 15:00
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: ja..ja...dat snap ik, maar gewoon SEC. ? :rolleyes:

Je blijft maar om de hete brei heendraaien. :roker:

De bedoeling is dat dat er uitkomt, besneden of niet, maakt me niet zoveel uit, als die het ook maar heel lekker vind wat we doen

Spoetnik
30-04-06, 15:01
Geplaatst door ~Panthera~
Daar hebben we het nu niet over. :moe:

Maar goed, het schijnt nogal een probleem te zijn, om iets wel of niet mooi te vinden, begrijp ik. :haha:

Ik zeg wat ik mooi vin.

Als je ontopic wil blijven moet je bij het afgezaagde besnijdenis <-> aids preventie topic blijven.

~Panthera~
30-04-06, 15:03
Geplaatst door knuppeltje
De bedoeling is dat dat er uitkomt, besneden of niet, maakt me niet zoveel uit, als die het ook maar heel lekker vind wat we doen


:fplet: :hihi:

knuppeltje
30-04-06, 15:10
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: :hihi:

AU, waarom krijg ik nu klappen, heb ik nog wel voor jou dat gedichtje geschreven. You are hard to please to day my lady.

~Panthera~
30-04-06, 15:12
Geplaatst door Spoetnik
Ik zeg wat ik mooi vin.

Als je ontopic wil blijven moet je bij het afgezaagde besnijdenis <-> aids preventie topic blijven.


OK.

Maar aangezien ik altijd meer wil weten, dan alleen het "waarom" of "omdat het moet", is het inderdaad uitgekauwd.
I'm a gonner. :fpetaf:

~Panthera~
30-04-06, 15:14
Geplaatst door knuppeltje
AU, waarom krijg ik nu klappen, heb ik nog wel voor jou dat gedichtje geschreven. You are hard to please to day my lady.


:fplet: Je liegt dat je barst, en je weet het. :hihi:


http://www.hazelnet.org/icon/emote/tease/yankchain.gif

knuppeltje
30-04-06, 15:33
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Je liegt dat je barst, en je weet het. :hihi:


http://www.hazelnet.org/icon/emote/tease/yankchain.gif

Toe maar nog meer klappen. Maroc wodt steeds trager hierdoor.

Hoezo lieg ik, daar houd ik helemaal niet van.

~Panthera~
30-04-06, 15:41
Geplaatst door knuppeltje
Toe maar nog meer klappen. Maroc wodt steeds trager hierdoor.

Hoezo lieg ik, daar houd ik helemaal niet van.


Maroc valt hier steeds weg. foetsie. sloesj. :moe:

Nou, het was een mooi gedicht, maar aangezien je mij nooit gezien hebt, lijf, zullen we maar zeggen, kan je het niet over mij hebben.
Vandaar. :roker:
En ik houd wel van een beetje stangen. :wink:

knuppeltje
30-04-06, 15:52
Geplaatst door ~Panthera~
Maroc valt hier steeds weg. foetsie. sloesj. :moe:

Nou, het was een mooi gedicht, maar aangezien je mij nooit gezien hebt, lijf, zullen we maar zeggen, kan je het niet over mij hebben.
Vandaar. :roker:
En ik houd wel van een beetje stangen. :wink:

Ach, ik wodt best wel graag een beetje gestangd af en toe en doe het zelf ook graag.

Eigenwijz
30-04-06, 17:33
Geplaatst door ~Panthera~

Zijn de heren DAAR niet gevoelig voor, buiten het feit dat het WELLICHT ook een ietsiepietsie Aids zou kunnen tegenhouden ? :stout:



Nou ben ik geen dame maar schijnt dat het mooier oogt dan zo een hangend vel. Het houdt ietsiepietsie meer ziektes tegen en is nou eenmaal schoner.

Kon het gewoon niet hebben dat omdat toevallig arabieren/moslims het praktizeren zaken opeens NIET GOED waren hehehehe nu toch een vorm van €igenwijz revenge. Liep me dood te ergeren aan zo een wannabe NL'er die het jammer vond dat hij de keus niet had. Wel of niet besnijden. Nou moet ik zeggen dat Turken vaak op latere leeftijd CUT roepen. Of ik daarmee blij zou zijn hmmmmmm