PDA

Bekijk Volledige Versie : Ambulancepersoneel bedreigd en mishandeld



Divine_70
30-04-06, 14:16
Ambulancepersoneel dat vannacht in Doetinchem op weg was naar een gewonde, is door vijf mannen bedreigd en mishandeld.

Beuken
De auto werd tot stilstand gedwongen waarna de mannen op de ambulance begonnen te beuken. Dat meldt de politie. Toen de chauffeur het portierraampje opendraaide om de groep hier op aan te spreken, kreeg hij een klap in zijn gezicht. De man raakte lichtgewond.

Sleutels weggegooid
Vervolgens werd de autosleutel uit de ambulance getrokken en weggegooid. De ambulance kon korte tijd later met reservesleutels toch verder rijden. "Te gek voor woorden", aldus een politiewoordvoerder. De politie neemt de zaak hoog op en heeft enkele verdachten op het oog.

barfly
30-04-06, 16:46
En als die ratten zelf een uurtje moeten wachten in het ziekenhuis gaan ze zeker lopen klagen.

~Panthera~
30-04-06, 16:49
Geplaatst door barfly
En als die ratten zelf een uurtje moeten wachten in het ziekenhuis gaan ze zeker lopen klagen.


Nee, dan tremmen ze het meubilair naar God. :moe:

knuppeltje
30-04-06, 17:15
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, dan tremmen ze het meubilair naar God. :moe:

Die bestaaaaaat niet, naar de mallemoer bedoel je.

super ick
30-04-06, 17:46
De aggressie neemt overal toe en wordt steeds zinlozer.
Vorige week nog een collectant in het ziekenhuis belandt omdat hij blijkbaar op het verkeerde moment aanbelde.

Divine_70
30-04-06, 19:53
Geplaatst door superdick
De aggressie neemt overal toe en wordt steeds zinlozer.
Vorige week nog een collectant in het ziekenhuis belandt omdat hij blijkbaar op het verkeerde moment aanbelde.

Is dit nou iets wat echt toe neemt, of iets wat tegenwoordig meer onder de aandacht komt.
Vroeger hoorde je dit eigenlijk nooit, maar zou het toen ook niet gebeurt zijn ?

~Panthera~
30-04-06, 20:00
Geplaatst door Divine_70
Is dit nou iets wat echt toe neemt, of iets wat tegenwoordig meer onder de aandacht komt.
Vroeger hoorde je dit eigenlijk nooit, maar zou het toen ook niet gebeurt zijn ?


Yep, neemt echt toe.
Heb idioot vaak the inside of het ziekenhuis gezien, maar dit soort gedrag ben ik toen nooit tegengekomen.
Ook die absurde veiligheidsmaatregelen die ze ervoor hebben moeten instellen niet. :moe:
Maar ja: zeg wat je denkt he ? was het toch ? vrijbrief voor alles zo'n beetje, tegenwoordig.
Met name geweld, denk ik wel eens. :moe:

Divine_70
30-04-06, 20:09
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, neemt echt toe.
Heb idioot vaak the inside of het ziekenhuis gezien, maar dit soort gedrag ben ik toen nooit tegengekomen.
Ook die absurde veiligheidsmaatregelen die ze ervoor hebben moeten instellen niet. :moe:
Maar ja: zeg wat je denkt he ? was het toch ? vrijbrief voor alles zo'n beetje, tegenwoordig.
Met name geweld, denk ik wel eens. :moe:

Ik denk inderdaad dat je daar een punt hebt.
Vrijheid van meningsuiting zal inderdaad een grote rol hierin spelen.
De grens daarvan is eigenlijk ook heel erg vaag.
Want wanneer is het een eigen mening en wanneer een belediging.

~Panthera~
30-04-06, 20:12
Geplaatst door Divine_70
Ik denk inderdaad dat je daar een punt hebt.
Vrijheid van meningsuiting zal inderdaad een grote rol hierin spelen.
De grens daarvan is eigenlijk ook heel erg vaag.
Want wanneer is het een eigen mening en wanneer een belediging.


Precies, alle grenzen van fatsoen zijn zo langzamerhand verdwenen.
Beledigen schijnt te moeten, for the fun off it, of zo.
Walgelijk.

Divine_70
30-04-06, 20:14
Geplaatst door ~Panthera~
Precies, alle grenzen van fatsoen zijn zo langzamerhand verdwenen.
Beledigen schijnt te moeten, for the fun off it, of zo.
Walgelijk.

Precies, en wat ik persoonlijk dan weer niet begrijp is dat mensen zover kunnen zakken door alles te uiten wat ze willen, terwijl ze best weten dat ze mensen kwetsen.
Er bestaat toch ook nog zoiets als respect.
Blijkbaar komt dat woord in hun woordenboek ook niet meer voor.
Alsof ze er bewust op uit zijn anderen te breken.

:kotsen:

~Panthera~
30-04-06, 20:18
Geplaatst door klaaskop
Nee, daar zit je nou net mis.
Belediging is verbáál, en kun je achteraf laten toetsen.
Geweld heeft níets met vrijheid van meningsuiting te maken. Eerder intolerantie, gebrek aan empathie, egoïsme (egocentrisch denken), vervaging (verlies) van normen en waarden ...


Dus ik begrijp dat als jij op straat de meest gore beledigingen naar je hoofd krijgt gegooit, je METEEN naar de rechter stapt, terwijl degeen die dat doet al lang weer 3 straten verder op loopt, en jij niet eens weet wie het was ?



Geinig. :hihi:

En van verbaal naar geweld zit maar 1 mm tussen vaak.
Believe me.

~Panthera~
30-04-06, 20:19
Geplaatst door Divine_70
Precies, en wat ik persoonlijk dan weer niet begrijp is dat mensen zover kunnen zakken door alles te uiten wat ze willen, terwijl ze best weten dat ze mensen kwetsen.
Er bestaat toch ook nog zoiets als respect.
Blijkbaar komt dat woord in hun woordenboek ook niet meer voor.
Alsof ze er bewust op uit zijn anderen te breken.

:kotsen:


Precies.
Knap staaltje van onzekerheid, denk ik, als je DAT nodig hebt.
Hoe diep kan je zakken ? :moe:

Divine_70
30-04-06, 20:35
Geplaatst door klaaskop
Nee, daar zit je nou net mis.
Belediging is verbáál, en kun je achteraf laten toetsen.
Geweld heeft níets met vrijheid van meningsuiting te maken. Eerder intolerantie, gebrek aan empathie, egoïsme (egocentrisch denken), vervaging (verlies) van normen en waarden ...

IK denk ook dat Panthera gelijk heeft hoor.
Het is nou eenmaal een gegeven feit dat iedereen tegenwoorig van alles uit mag kramen zonder daarop te worden aangesproken.
Als je een stel allochtonen en autochtonen bij elkaar zet, krijg je gegarandeerd ellende.
Zie het maar als een soort massahysterie, het opjuinen van elkaar.
En pas als je elkaar een paar ferme tikken hebt verkocht ben je de man. :moe:
Natuurlijk is het een vorm van intolerantie, maar het blijft niet meer bij verbaal, waar is die grens overschreden.
Het gebeurt altijd in groepjes, zelden individueel.
Ja, we mogen trots zijn op een land waar vrijheid van meningsuiting geldt, maar is dat wel echt zo?
Als ik alleen al naar hier kijk, wat men elkaar hier om de oren slingert onder het mom van vrijheid van meningsuiting trekken mij af en toe de tenen krom, en ben ik blij dat het vooralsnog virtueel is en dat ze niet oog in oog staan, want dan zou ik mijn ogen en oren dicht knijpen en heel hard weg rennen.
En ondanks de keiharde uitlatingen die hier soms over het scherm vliegen zijn het allemaal nog steeds mensen met allemaal hun eign reden waarom ze zo verbitterd zijn.
Als je ze een beetje volgt zie je opeens af en toe een weke kant van diezelfde "haardragende" persoon.
Tussen de regels doorlezen.
Een geluk dat het virtueel is, in real hadden ze elkaar op dat moment afgemaakt terwijl je hier toch best vaak ziet dat ze een paar dagen later weer normaal tegen elkaar kunnen spreken.

~Panthera~
30-04-06, 20:42
Geplaatst door klaaskop
Euh .. nee. :hihi: Of ik scheld net zo hard terug, of ik haal mijn schouders op.

Maar hoeveel doen dat niet ? :stout:


Euh .. ja, klopt. Maar op dat moment, die ene keer, maakte ik toch wel een afweging, en slikte mijn woede in.

Precies, JIJ wel, maar hoeveel niet ? :blowen:

Divine_70
30-04-06, 20:44
Geplaatst door klaaskop
Euh .. nee. :hihi: Of ik scheld net zo hard terug, of ik haal mijn schouders op.

.

Maar al te vaak is het juist het terug schelden, het opkomen voor jezelf, wat je een mes tussen je ribben oplevert....

~Panthera~
30-04-06, 20:45
Geplaatst door Divine_70
IK denk ook dat Panthera gelijk heeft hoor.
Het is nou eenmaal een gegeven feit dat iedereen tegenwoorig van alles uit mag kramen zonder daarop te worden aangesproken.
Als je een stel allochtonen en autochtonen bij elkaar zet, krijg je gegarandeerd ellende.
Zie het maar als een soort massahysterie, het opjuinen van elkaar.
En pas als je elkaar een paar ferme tikken hebt verkocht ben je de man. :moe:
Natuurlijk is het een vorm van intolerantie, maar het blijft niet meer bij verbaal, waar is die grens overschreden.
Het gebeurt altijd in groepjes, zelden individueel.
Ja, we mogen trots zijn op een land waar vrijheid van meningsuiting geldt, maar is dat wel echt zo?
Als ik alleen al naar hier kijk, wat men elkaar hier om de oren slingert onder het mom van vrijheid van meningsuiting trekken mij af en toe de tenen krom, en ben ik blij dat het vooralsnog virtueel is en dat ze niet oog in oog staan, want dan zou ik mijn ogen en oren dicht knijpen en heel hard weg rennen.
En ondanks de keiharde uitlatingen die hier soms over het scherm vliegen zijn het allemaal nog steeds mensen met allemaal hun eign reden waarom ze zo verbitterd zijn.
Als je ze een beetje volgt zie je opeens af en toe een weke kant van diezelfde "haardragende" persoon.
Tussen de regels doorlezen.
Een geluk dat het virtueel is, in real hadden ze elkaar op dat moment afgemaakt terwijl je hier toch best vaak ziet dat ze een paar dagen later weer normaal tegen elkaar kunnen spreken.


:duim:

En de hardstgillende nitwits op PB's zul je ook nooit "life" zien, want daar zijn ze te schijterig voor. :haha:
God, wat een karakter he ? :moe:

super ick
30-04-06, 20:46
Geplaatst door Divine_70
IK denk ook dat Panthera gelijk heeft hoor.
Het is nou eenmaal een gegeven feit dat iedereen tegenwoorig van alles uit mag kramen zonder daarop te worden aangesproken.
Als je een stel allochtonen en autochtonen bij elkaar zet, krijg je gegarandeerd ellende.
Zie het maar als een soort massahysterie, het opjuinen van elkaar.
En pas als je elkaar een paar ferme tikken hebt verkocht ben je de man. :moe:
Natuurlijk is het een vorm van intolerantie, maar het blijft niet meer bij verbaal, waar is die grens overschreden.
Het gebeurt altijd in groepjes, zelden individueel.
Ja, we mogen trots zijn op een land waar vrijheid van meningsuiting geldt, maar is dat wel echt zo?
Als ik alleen al naar hier kijk, wat men elkaar hier om de oren slingert onder het mom van vrijheid van meningsuiting trekken mij af en toe de tenen krom, en ben ik blij dat het vooralsnog virtueel is en dat ze niet oog in oog staan, want dan zou ik mijn ogen en oren dicht knijpen en heel hard weg rennen.
En ondanks de keiharde uitlatingen die hier soms over het scherm vliegen zijn het allemaal nog steeds mensen met allemaal hun eign reden waarom ze zo verbitterd zijn.
Als je ze een beetje volgt zie je opeens af en toe een weke kant van diezelfde "haardragende" persoon.
Tussen de regels doorlezen.
Een geluk dat het virtueel is, in real hadden ze elkaar op dat moment afgemaakt terwijl je hier toch best vaak ziet dat ze een paar dagen later weer normaal tegen elkaar kunnen spreken.

Tja, pakweg 25 jaar terug was het zinloze geweld, de intolerantie vele malen minder dan anno 2006.
Wat is er sinds die tijd veranderd in de maatschappij??????

Divine_70
30-04-06, 20:49
Geplaatst door superdick
Tja, pakweg 25 jaar terug was het zinloze geweld, de intolerantie vele malen minder dan anno 2006.
Wat is er sinds die tijd veranderd in de maatschappij??????

De vrijheid van meningsuiting vrees ik. :moe:

~Panthera~
30-04-06, 20:49
Geplaatst door superdick
Tja, pakweg 25 jaar terug was het zinloze geweld, de intolerantie vele malen minder dan anno 2006.
Wat is er sinds die tijd veranderd in de maatschappij??????




Druk.
Stress.
Verwachtingen.
Geld.
The Rat Race.

Divine_70
30-04-06, 20:51
Geplaatst door ~Panthera~
:duim:

En de hardstgillende nitwits op PB's zul je ook nooit "life" zien, want daar zijn ze te schijterig voor. :haha:
God, wat een karakter he ? :moe:

Hahah ja, maar weet je wat ik denk?
Dat ze dan hun ware ik zouden laten zien en dus hun eventuele "status" zouden verliezen.
Ik vind het trouwens soms best verassend hoe sommigen dan ineens heel anders uit de hoek kunnen komen in bijvoorbeeld een flauwekul-topic. :hihi:

~Panthera~
30-04-06, 20:54
Geplaatst door Divine_70
Hahah ja, maar weet je wat ik denk?
Dat ze dan hun ware ik zouden laten zien en dus hun eventuele "status" zouden verliezen.
Ik vind het trouwens soms best verassend hoe sommigen dan ineens heel anders uit de hoek kunnen komen in bijvoorbeeld een flauwekul-topic. :hihi:



Yep, als je altijd "een ander" probeert te zijn, flikker je een keer door de mand he ? :hihi:

triest. :moe:

super ick
30-04-06, 20:58
Geplaatst door ~Panthera~
Druk.
Stress.
Verwachtingen.
Geld.
The Rat Race.

En het boogje komt alleen maar strakker gespannen te staan met het verschuiven van de Europese beroepsbevolking.
Als je geen hogere schoolopleiding genoten hebt mag je over 10 jaar weer lekker 60 uur per week werken tegen een hongerloon. Doe je het niet, staan er toch 4 Polen in de rij?

Divine_70
30-04-06, 20:59
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, als je altijd "een ander" probeert te zijn, flikker je een keer door de mand he ? :hihi:

triest. :moe:

Yep, :hihi: Vroeg of laat valt je masker af.
Dat kan heel lang goed gaan maar ooit valt ie.
En toch is het prettig, te zien dat er achter al die haat toch een mensenlijk pesoontje zit met evenveel gevoel als ieder ander.

~Panthera~
30-04-06, 21:01
Geplaatst door superdick
En het boogje komt alleen maar strakker gespannen te staan met het verschuiven van de Europese beroepsbevolking.
Als je geen hogere schoolopleiding genoten hebt mag je over 10 jaar weer lekker 60 uur per week werken tegen een hongerloon. Doe je het niet, staan er toch 4 Polen in de rij?


Zoiets.
Alsof je intelligentie kunt kopen.
Die heb je gratis gehad, en als je IQ niet hoger ligt dan 80, dan heb je gewoon pech.
Dan lig je uit de rat race.
Jammer voor je.
T is godvergeten scheisse.

Maar ja, daar hadden al die nitwits toch voor gestemd ? :roker:

~Panthera~
30-04-06, 21:03
Geplaatst door Divine_70
Yep, :hihi: Vroeg of laat valt je masker af.
Dat kan heel lang goed gaan maar ooit valt ie.
En toch is het prettig, te zien dat er achter al die haat toch een mensenlijk pesoontje zit met evenveel gevoel als ieder ander.

Oh, Die. :corcky:
Gewoon :zweep: af en toe. grote stanger. :hihi:

Bart.NL
30-04-06, 21:29
Geplaatst door ~Panthera~
Precies, alle grenzen van fatsoen zijn zo langzamerhand verdwenen.
Beledigen schijnt te moeten, for the fun off it, of zo.
Walgelijk.

Misschien dat Balkenende het nog niet zo slecht heeft gezien met zijn normen en waarden.

~Panthera~
30-04-06, 21:33
Geplaatst door Bart.NL
Misschien dat Balkenende het nog niet zo slecht heeft gezien met zijn normen en waarden.


"Normen en waarden" moeten je, denk ik, aangeleerd worden van jongs af aan.
Niet van bovenaf opgelegd door een of andere infantiele authist.
Denk dat DAT juist het bizarre tegendeel oplevert.
Volwassenen willen niet als een klein kind behandeld worden, maar uit protest gaan ze zich meestal wel zo gedragen. :moe:
Dus bereik je precies het tegenovergestelde.

Divine_70
30-04-06, 22:06
Geplaatst door ~Panthera~
"Normen en waarden" moeten je, denk ik, aangeleerd worden van jongs af aan.
Niet van bovenaf opgelegd door een of andere infantiele authist.
Denk dat DAT juist het bizarre tegendeel oplevert.
Volwassenen willen niet als een klein kind behandeld worden, maar uit protest gaan ze zich meestal wel zo gedragen. :moe:
Dus bereik je precies het tegenovergestelde.

Misschien kunnen velen juist van kinderen heel veel leren.
Die zijn hard, maar toch, ze schelden elkaar de botjes vol en geven elkaar daarna bijna altijd een handje en zijn even later weer dikke maatjes.
Hoe een persoontje zich verder in de jaren ontwikkeld ligt bij mijn weten ook zeer zeker bij de ouders en de opvoeding cq voorbeelden die ze geven.

xslaniet
30-04-06, 23:56
Geplaatst door Divine_70
De auto werd tot stilstand gedwongen
Als die goosert nou slim was ,was ie doorgereden,had ie nog wat extras kunnen verdienen...:D

Divine_70
01-05-06, 00:32
Geplaatst door xslaniet
Als die goosert nou slim was ,was ie doorgereden,had ie nog wat extras kunnen verdienen...:D

Ga je schamen :fplet: