PDA

Bekijk Volledige Versie : Let's Bomb Iran



Elbaskue
30-04-06, 16:08
http://www.flurl.com/item/Lets_Bomb_Iran_f_1479


Echt Bush weer :hihi:!

super ick
30-04-06, 16:53
Ik kijk er niet van op als het er inderdaad nog van komt.
Het is een herhaling van zetten. Ik zie de paralellen met Iraq duidelijk.
Vorige week zei Bush nog dat er geen sprake was van een aanval maar dat hij wel een eventuele opstand van de bevolking wilde bewerkstelligen. Waar heb ik dat meer gehoord?

Elbaskue
30-04-06, 16:59
Geplaatst door superdick
Ik kijk er niet van op als het er inderdaad nog van komt.
Het is een herhaling van zetten. Ik zie de paralellen met Iraq duidelijk.
Vorige week zei Bush nog dat er geen sprake was van een aanval maar dat hij wel een eventuele opstand van de bevolking wilde bewerkstelligen. Waar heb ik dat meer gehoord?

Iran aanvallen is zelfmoord :)!

Elbaskue
30-04-06, 17:16
http://img156.imageshack.us/img156/5613/iraqiran3ry.gif (http://imageshack.us)

Dat is de situatie nu :hihi:!

super ick
30-04-06, 19:36
Geplaatst door Elbaskue
Iran aanvallen is zelfmoord :)!

Hoe kom je daar nou bij. In een maand tijd leven ze daar weer in het stenen tijdperk. De complete infrastructuur verwoest.

De enige hoop is dat ze het nog even kunnen lengen en dat er volgend jaar een verstandiger president wordt gekozen in Amerika. (die hoop kunnen we mbt Iran helaas niet hebben)

Elbaskue
01-05-06, 10:55
Geplaatst door superdick
Hoe kom je daar nou bij. In een maand tijd leven ze daar weer in het stenen tijdperk. De complete infrastructuur verwoest.

De enige hoop is dat ze het nog even kunnen lengen en dat er volgend jaar een verstandiger president wordt gekozen in Amerika. (die hoop kunnen we mbt Iran helaas niet hebben)

Dat is toch ook in Irak gebeurd. En nu vechten die Amerikanen in een stenen tijdperk :moe:!

super ick
01-05-06, 17:44
Geplaatst door Elbaskue
Dat is toch ook in Irak gebeurd. En nu vechten die Amerikanen in een stenen tijdperk :moe:!

Ja maar vergis je niet. Die Amerikanen blijven niet eeuwig proberen om twee stromingen uit elkaar te houden die aan de lopende band aanslagen blijven plegen op elkaars vrouwen en kinderen.

De volgende keer kunnen ze wel eens belsuiten om het militaire apparaat vanuit de lucht te vernietigen en alleen een paar legerkampen op te zetten op strategiche plaatsen en zich niet meer te mengen in stammenoorlogen.

Turkish_boy
02-05-06, 00:21
Geplaatst door superdick
Ja maar vergis je niet. Die Amerikanen blijven niet eeuwig proberen om twee stromingen uit elkaar te houden die aan de lopende band aanslagen blijven plegen op elkaars vrouwen en kinderen.

De volgende keer kunnen ze wel eens belsuiten om het militaire apparaat vanuit de lucht te vernietigen en alleen een paar legerkampen op te zetten op strategiche plaatsen en zich niet meer te mengen in stammenoorlogen.

Sorry zo makkelijk kom je er niet vanaf, Amerika is erin gegaan en eruit gaan is niet zo makkelijk, het is niet een besluitje dat je neemt.

tr_imparator
02-05-06, 00:37
Geplaatst door Turkish_boy
Sorry zo makkelijk kom je er niet vanaf, Amerika is erin gegaan en eruit gaan is niet zo makkelijk, het is niet een besluitje dat je neemt.

çikmaz sokak. :fplet:

super ick
02-05-06, 07:55
Geplaatst door Turkish_boy
Sorry zo makkelijk kom je er niet vanaf, Amerika is erin gegaan en eruit gaan is niet zo makkelijk, het is niet een besluitje dat je neemt.

Hoi Turk,

Om te beginnen ben ik tegen de invasie in Irak geweest en ben ik dat nog.

Het gaat er niet om of ik er makkelijk vanaf kom. Eens moeten de VS weg uit Irak.
Momenteel is er gewoon een burgeroorlog aan de gang. Niemand durft het uit te spreken maar het is wel zo.
Elkaars mokeeen worden, tijdens gebedsbijeenkomsten opgeblazen met alle gelovige broeders erin.
Bomaanslagen op markten waar overwegend vrouwen en kinderen lopen.
Het gaat maar door en door. Buurlanden laten criminelen vrij de grenzen oversteken. Zij maken de chaos nog groter.

Het democratische Irak, de utopie van de VS mag gewoon nooit lukken. Het zou het begin van het einde kunnen zijn van alle totalitaire regimes erom heen. De krachten zijn te groot.

Soenieten en Sjiieten en Koerden, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Misschien komen ze tot inkeer en krijgen ze het besef dat ze toch een algemeen belang voorop moeten stellen om Irak te kunnen behouden. Voorlopig is die stroming nog niet sterk genoeg om op eigen benen te staan. Gelukkig krijgen ze steun van de VS maar die duurt niet eeuwig.

Pytaghoras
02-05-06, 09:50
Je kan van alles zeggen, maar als er gevochten wordt in jouw huis, dan ben je altijd de verliezer. Dat is ook het geval voor Iran. Ik hoop dat er geen oorlog komt, want de grootste verliezer is Iran. Het feit is dat de Amerikanen veel machtiger zijn en over alle soorten wapens beschikken. Door een luchtaanval kan je een land binnen een maand tijd 300 jaar terug plaatsen.

Enige wat de Amerikanen tegen houdt om geen aanval te zetten tegen Iran, is dat Iran met een van haar raketjes Israel aanvalt. Dat heeft op kort termijn effect. Op langer termijn is Iran de grootste verliezer.

Als Iraniers slim zijn, dan moet ze er alles voor doen om ervoor te zorgen dat er geen oorlog komt. Voordat ze het weten is de olie in handen van de Amerikanen en dan mag de hele wereld hopen dat ze een druppel van die olie krijgt!

Al Sawt
02-05-06, 14:25
Geplaatst door superdick
Hoi Turk,

Om te beginnen ben ik tegen de invasie in Irak geweest en ben ik dat nog.

Het gaat er niet om of ik er makkelijk vanaf kom. Eens moeten de VS weg uit Irak.
Momenteel is er gewoon een burgeroorlog aan de gang. Niemand durft het uit te spreken maar het is wel zo.
Elkaars mokeeen worden, tijdens gebedsbijeenkomsten opgeblazen met alle gelovige broeders erin.
Bomaanslagen op markten waar overwegend vrouwen en kinderen lopen.
Het gaat maar door en door. Buurlanden laten criminelen vrij de grenzen oversteken. Zij maken de chaos nog groter.

Het democratische Irak, de utopie van de VS mag gewoon nooit lukken. Het zou het begin van het einde kunnen zijn van alle totalitaire regimes erom heen. De krachten zijn te groot.

Soenieten en Sjiieten en Koerden, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Misschien komen ze tot inkeer en krijgen ze het besef dat ze toch een algemeen belang voorop moeten stellen om Irak te kunnen behouden. Voorlopig is die stroming nog niet sterk genoeg om op eigen benen te staan. Gelukkig krijgen ze steun van de VS maar die duurt niet eeuwig.

Overal waar een absolute centrale gezag weg valt, krijg je anarchie en vechtende groepen die de machtsvacuum willen invullen. Amerika is de oorzaak van de huidige situatie in Irak en mag daarvoor in Irak bloeden.


Voorts zit je op grond van onwetendheid en Amerikaanse retoriek te redeneren.

Al die totalitaire regimes durven niets in Irak te ondernemen. Puur omdat ze bang zijn voor Amerikaanse tegenmaatregelen.

En democratie is een proces van decennia en niet van een regime chance.

Al Sawt
02-05-06, 14:26
Geplaatst door Pytaghoras
Je kan van alles zeggen, maar als er gevochten wordt in jouw huis, dan ben je altijd de verliezer. Dat is ook het geval voor Iran. Ik hoop dat er geen oorlog komt, want de grootste verliezer is Iran. Het feit is dat de Amerikanen veel machtiger zijn en over alle soorten wapens beschikken. Door een luchtaanval kan je een land binnen een maand tijd 300 jaar terug plaatsen.

Enige wat de Amerikanen tegen houdt om geen aanval te zetten tegen Iran, is dat Iran met een van haar raketjes Israel aanvalt. Dat heeft op kort termijn effect. Op langer termijn is Iran de grootste verliezer.

Als Iraniers slim zijn, dan moet ze er alles voor doen om ervoor te zorgen dat er geen oorlog komt. Voordat ze het weten is de olie in handen van de Amerikanen en dan mag de hele wereld hopen dat ze een druppel van die olie krijgt! Oplossing: Opzetten van een nucleaire wapenarsenaal!

super ick
02-05-06, 14:32
Geplaatst door Al Sawt
Overal waar een absolute centrale gezag weg valt, krijg je anarchie en vechtende groepen die de machtsvacuum willen invullen. Amerika is de oorzaak van de huidige situatie in Irak en mag daarvoor in Irak bloeden.

IK GELOOF NIET DAT DE LIMBURGERS DE BRABANDER TE LIJF ZULLEN GAAN OF DE FRIEZEN DE GRONINGERS ALS HET GEZAG IN DEN HAAG WEG VALT. IN IRAK WERDEN HAATGEVOELENS AANGEWAKKERD DOOR DE JARENLANGE ONDERDRUKKING DOOR HET REGIME. DAT KOMT ER NU UIT.
Voorts zit je op grond van onwetendheid en Amerikaanse retoriek te redeneren.
NATUURLIJK AL SAWT DE BETWETERIGE ZAL EEN ANDER EENS NIET ALS ONWETEND BESTEMPELEN.
Al die totalitaire regimes durven niets in Irak te ondernemen. Puur omdat ze bang zijn voor Amerikaanse tegenmaatregelen.
WAT MOETEN ZE DAN ONDERNEMEN? HEB IK DAT VERONDERSTELD? ZE HOREN ZICH ER BUITEN TE HOUDEN EN NIET DE GRENZEN OPEN TE GOOIEN VOOR CRIMINELEN.
En democratie is een proces van decennia en niet van een regime chance. DAAR BEN IK HET MEE EENS.