PDA

Bekijk Volledige Versie : 40-45 een zaak van de geciviliseerde westerse wereld



vgeld
30-04-06, 21:33
40-45 is een zaak van de westerse geciviliseerde wereld :stout: . Ik ben een barbaar met zijn eigen verdriet en geschiedenis die niets heeft met 40-45 maar ik gun de "westerlingen" hun Krokodillentranen. Op 4 en 5 mei om 8 uur zit ik de AEX fondsen op Wall Street te bestuderen.

Coolassprov MC
30-04-06, 21:44
Geplaatst door vgeld
Op 4 en 5 mei om 8 uur zit ik de AEX fondsen op Wall Street te bestuderen.

Moet wel zeggen dat je dan niet veel anders deed dan al die Amerikaanse en Europeses speculanten die, terwijl de brandende lichamen uit de torens van het WTC op 11/09/2001 vielen, extra fanatiek doorgingen met ''keihard werken voor hun boterhammen''.

Toen men, de beurs en een groot gedeelte van de Amerikaanse economie letterlijk beurs hadden gespeculeerd, was het hun beurt om hun ''investeringskapitaal'' onder dezelfde subjecten te trekken; als een kaart uit een kaartenhuis nadat het soortgelijk in elkaar donderde.

Toen werd het tijd om mensen te zoeken die men kon classificeren als ''onpatriotistisch'' en vervolgens gelijk te stellen met de terroristen.

vgeld
30-04-06, 22:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Moet wel zeggen dat je dan niet veel anders deed dan al die Amerikaanse en Europeses speculanten die, terwijl de brandende lichamen uit de torens van het WTC op 11/09/2001 vielen, extra fanatiek doorgingen met ''keihard werken voor hun boterhammen''.

Toen men, de beurs en een groot gedeelte van de Amerikaanse economie letterlijk beurs hadden gespeculeerd, was het hun beurt om hun ''investeringskapitaal'' onder dezelfde subjecten te trekken; als een kaart uit een kaartenhuis nadat het soortgelijk in elkaar donderde.

Toen werd het tijd om mensen te zoeken die men kon classificeren als ''onpatriotisch'' en vervolgens gelijk te stellen met de terroristen.

Je hebt het niet begrepen ! Het gaat in de wereld om 3 dingen: het logo van je overhemd, merk SUV waarin je rijdt, buurt waar je woont en de rest is gelul.
Ik raad de allochtonen om mijn drie mantra's aan te hangen. Principes zoals erkening, menselijkheid, mededogen komen wel later :maroc:

duende
30-04-06, 23:53
Geplaatst door vgeld
Je hebt het niet begrepen ! Het gaat in de wereld om 3 dingen: het logo van je overhemd, merk SUV waarin je rijdt, buurt waar je woont en de rest is gelul.
Ik raad de allochtonen om mijn drie mantra's aan te hangen. Principes zoals erkening, menselijkheid, mededogen komen wel later :maroc:
Er zijn slachtoffers gevallen en die worden herdacht.

Je bent duidelijk een materialistische, botte lul. Goed voer voor de houzee roepers. Aan oorlog is geld te verdienen. Veel geld. Zwart handel, wapenhandel. Dat wordt gedaan door laffe oportunisten zoals jij. :vingers:

Julien
01-05-06, 01:37
Noord-Afrika was anders net zo in de ban van beide wereldoorlogen als west-Europa.

Coolassprov MC
01-05-06, 07:24
Geplaatst door vgeld
Je hebt het niet begrepen !

Ik gaf slechts een analyse van sterk ingeburgerd westers gedrag; misschien ''slechts'' een streven en voorbeeldfunctie voor mensen die jouw ambities hebben:


Geplaatst door vgeld
het logo van je overhemd, merk SUV waarin je rijdt, buurt waar je woont...

Coolassprov MC
01-05-06, 07:28
Geplaatst door Julien
Noord-Afrika was anders net zo in de ban van beide wereldoorlogen als west-Europa.

Waarom vermeldt je er niet bij dat ze door hun Europese kolonisatoren en slavendrijvers meegesleurd werden om te sterven in oorlogen die niet de hunne waren?