PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaan zonder papieren naait lippen aan elkaar



Marsipulami
01-05-06, 10:50
Marokkaan zonder papieren naait lippen aan elkaar

LUIK - Een van de mensen zonder papieren die de kerk Notre-Dame de la Lumière in Glain (Luik) bezetten, heeft zondagavond zijn lippen dichtgenaaid. Hij weigert de draden te laten verwijderen vooraleer hij iemand van de pers heeft ontmoet.

Dat bevestigde een Luikse woordvoerder van de Unie voor mensen zonder papieren Union pour la défense des sans-papiers (Udep) maandagochtend. De man die zijn lippen aan elkaar naaide, is een 31-jarige Marokkaan, wiens familie in Marokko is gebleven. Hij pleegde de wanhoopsdaad tegen het advies in van de andere kerkbezetters. De man beschikt niet over een transportmogelijkheid om terug te keren naar Marokko, waar de begrafenisplechtigheid van zijn vader plaatsvindt. Hij beweert dat hij zijn pijn wil vergeten.

Mensen van de Udep hebben de man zondagavond meegenomen naar een ziekenhuis, waar de mond van de man ontsmet is. De Marokkaan weigerde echter de vier punten waar hij met een dikke draad zijn mond had dichtgenaaid, te laten losmaken. Hij verliet het ziekenhuis en keerde terug naar de kerk in Glain. ,,Het gaat om een 31-jarige man die twee dagen na de start van de kerkbezetting aagenkomen is om onze actie te steunen'', vertelt de woordvoerder van de Udep.

,,Hij heeft er genoeg van geen papieren te hebben. Hij verliest zijn geduld en denkt aan zelfmoord om gehoor te vinden. We hebben geprobeerd op hem in te praten, maar hij weigert steevast om naar ons te luisteren.'' vmj

sienia
01-05-06, 10:58
Triest.

:jammer:

bowie
01-05-06, 14:28
Geplaatst door Marsipulami
Marokkaan zonder papieren naait lippen aan elkaar

LUIK - Een van de mensen zonder papieren die de kerk Notre-Dame de la Lumière in Glain (Luik) bezetten, heeft zondagavond zijn lippen dichtgenaaid. Hij weigert de draden te laten verwijderen vooraleer hij iemand van de pers heeft ontmoet.

Dat bevestigde een Luikse woordvoerder van de Unie voor mensen zonder papieren Union pour la défense des sans-papiers (Udep) maandagochtend. De man die zijn lippen aan elkaar naaide, is een 31-jarige Marokkaan, wiens familie in Marokko is gebleven. Hij pleegde de wanhoopsdaad tegen het advies in van de andere kerkbezetters. De man beschikt niet over een transportmogelijkheid om terug te keren naar Marokko, waar de begrafenisplechtigheid van zijn vader plaatsvindt. Hij beweert dat hij zijn pijn wil vergeten.

Mensen van de Udep hebben de man zondagavond meegenomen naar een ziekenhuis, waar de mond van de man ontsmet is. De Marokkaan weigerde echter de vier punten waar hij met een dikke draad zijn mond had dichtgenaaid, te laten losmaken. Hij verliet het ziekenhuis en keerde terug naar de kerk in Glain. ,,Het gaat om een 31-jarige man die twee dagen na de start van de kerkbezetting aagenkomen is om onze actie te steunen'', vertelt de woordvoerder van de Udep.

,,Hij heeft er genoeg van geen papieren te hebben. Hij verliest zijn geduld en denkt aan zelfmoord om gehoor te vinden. We hebben geprobeerd op hem in te praten, maar hij weigert steevast om naar ons te luisteren.'' vmj als hij niet wil...oke dan maar dood

Cherry Bo
01-05-06, 14:40
Wat een dramaqueen.

observer
01-05-06, 14:43
Geplaatst door Marsipulami
[SIZE=4]Hij weigert de draden te laten verwijderen vooraleer hij iemand van de pers heeft ontmoet.
wat een wannabee iranier

zal trouwens een kort gesprek worden :confused:

Cherry Bo
01-05-06, 14:59
Geplaatst door Marsipulami

en denkt aan zelfmoord om gehoor te vinden.

:hihi:

delankmoedige
02-05-06, 23:03
Dat gewone wanhopige mensen zover moeten gaan om gehoord te worden
Dat is inderdaad triest
En onze Commadante VERDONK maar lachen met haar onmenselijk, hardvochtig, wreed beleid

~Panthera~
02-05-06, 23:30
Geplaatst door delankmoedige
Dat gewone wanhopige mensen zover moeten gaan om gehoord te worden.


Is de RAF ook door ontstaan. :roker:

delankmoedige
02-05-06, 23:41
Ja, maar het lijkt wel of de Kaaskoppen niet willen leren.
Je mag tegenwoordig iedereen met een kleurtje behandelen als stront
En dan wordt verwacht dat we fatsoen, normen en waarden etaleren
Geef die man toch a brake
Die heeft al genoeg meegemaakt
Maar gelukkig hebben wij Verdonk

barfly
02-05-06, 23:46
Ik hoop dat de meneer inmiddels in een psychiatrische inrichting vertoeft? Auto mutilatie is best ernstig.

~Panthera~
02-05-06, 23:49
Geplaatst door delankmoedige
Ja, maar het lijkt wel of de Kaaskoppen niet willen leren.
Je mag tegenwoordig iedereen met een kleurtje behandelen als stront
En dan wordt verwacht dat we fatsoen, normen en waarden etaleren
Geef die man toch a brake
Die heeft al genoeg meegemaakt
Maar gelukkig hebben wij Verdonk


Dont look at me: I didnt vote for this shit. :moe:

Van mij mag ie blijven.

Maar ja.... :moe:

delankmoedige
02-05-06, 23:50
Wat zou jij doen barfly als je met de rug tegen de muur stond
En het hele racistisch systeem zich tegen jou keert
Zou jij je als een makke schaap naar de slachtbank leiden/lijden
Nou dan
:confused:

barfly
02-05-06, 23:54
Geplaatst door delankmoedige
Wat zou jij doen barfly als je met de rug tegen de muur stond
En het hele racistisch systeem zich tegen jou keert
Zou jij je als een makke schaap naar de slachtbank leiden/lijden
Nou dan
:confused:

Ik vind jou sowieso een enorme komediant!

Als ik me niet thuis zou voelen in Nederland dan zou ik naar mijn favoriete alternatief afreizen.

delankmoedige
02-05-06, 23:58
Dus iedereen die niet in jou hoekje valt die kan opkrassen.
Iedereen die niet onder jou 'tolerante'normen valt kan oprotten
Jij bent precies een micro-fiche van nederland.
O, iedereen is welkom
Wat hij gedraagt zich niet precies zoals ik wil
Oprotten
Lekker tolerant
En maar met Bush meehuppelen

barfly
03-05-06, 00:09
Geplaatst door delankmoedige
Dus iedereen die niet in jou hoekje valt die kan opkrassen.
Iedereen die niet onder jou 'tolerante'normen valt kan oprotten
Jij bent precies een micro-fiche van nederland.
O, iedereen is welkom
Wat hij gedraagt zich niet precies zoals ik wil
Oprotten
Lekker tolerant
En maar met Bush meehuppelen

Jij hebt me wel heel erg snel door... :(

tukkersterror
03-05-06, 01:08
Geplaatst door delankmoedige
Dus iedereen die niet in jou hoekje valt die kan opkrassen.
Iedereen die niet onder jou 'tolerante'normen valt kan oprotten
Jij bent precies een micro-fiche van nederland.
O, iedereen is welkom
Wat hij gedraagt zich niet precies zoals ik wil
Oprotten
Lekker tolerant
En maar met Bush meehuppelen

Leer gvd eens lezen, hij zij ik en zo denk ik er ook over als ik mij hier niet thuis voel ga ik weg!!!