PDA

Bekijk Volledige Versie : Out with a Bang.



~Panthera~
02-05-06, 16:50
Brit berooft zich met parachute van leven.

LONDEN - Een 27-jarige Brit heeft zich van het leven beroofd door de draden van zijn parachute door te snijden kort nadat hij uit een vliegtuig was gesprongen. Dat heeft de politie maandag meegedeeld.

Het gedrag van de man, die in het noorden van Londen woonde en zich voor een cursus had ingeschreven, was normaal, totdat hij vanaf ongeveer 1000 meter hoogte het vliegtuig verliet. Zodra zijn parachute openging, zette hij zijn valhelm af, die voorzien was van een systeem waarmee hij met zijn instructeur op de grond kon spreken, en wierp hem weg. Daarna sneed hij de draden door.


Orgineel. dat wel.

Bofko
02-05-06, 16:58
Maar ook heel bombastisch en heel gedurfd.

Je neemt er toch even een minuutje de tijd voor, zeg maar. Zonder dat er een weg terug is.

~Panthera~
02-05-06, 16:59
Geplaatst door Bofko
Maar ook heel bombastisch en heel gedurfd.

Je neemt er toch even een minuutje de tijd voor, zeg maar. Zonder dat er een weg terug is.


Goed doordachte aktie. :roker:

Wide-O
02-05-06, 17:49
Geplaatst door Bofko
Maar ook heel bombastisch en heel gedurfd.


En zonder consideratie voor de mensen die je moeten opruimen. (of in wiens schuur ze je verhakkelde lijf eventueel vinden)

Doet bijna de vraag rijzen: wat is de meest sociale manier om er uit te stappen ?...

mark61
02-05-06, 17:52
Zonde van die parachute en helm.

@Wide-O: 's nachts van een veerboot springen.

Wide-O
02-05-06, 18:05
Geplaatst door mark61
@Wide-O: 's nachts van een veerboot springen.

Kom je weer bovendrijven, duikers hebben dan een pestdag of weekend, en indien niet spoel je misschien aan, weer iemand's dag verpest.

Nee: we willen sociaal :ego:

Wide-O
02-05-06, 18:15
Twee gekken springen van de Eifeltoren.

"Vreemd", zegt de ene, "je ziet je leven als in een film voorbijgaan, maar je weet al hoe het afloopt."

Waarop die andere zegt:

"Flats!"

:hihi:

Seif
02-05-06, 18:16
Geplaatst door Wide-O
Nee: we willen sociaal :ego:

Boek een enkele reis naar Nieuw-Guinea, en bied je bij de Asmat aan als avondmaal. :)

mark61
02-05-06, 18:21
Geplaatst door Wide-O
Kom je weer bovendrijven, duikers hebben dan een pestdag of weekend, en indien niet spoel je misschien aan, weer iemand's dag verpest.

Nee: we willen sociaal :ego:

Welnee, de palingen gaan zich over je ontfermen. Je zinkt echt wel.

Wide-O
02-05-06, 18:36
Geplaatst door Seif
Boek een enkele reis naar Nieuw-Guinea, en bied je bij de Asmat aan als avondmaal. :)

Op zich een eerbare keuze. Probleem is dan eerder: ben je de pijp uit voor je in de pot (marmite) zit ?

Wide-O
02-05-06, 18:37
Geplaatst door mark61
Welnee, de palingen gaan zich over je ontfermen. Je zinkt echt wel.

Dus die Bruggeling die paling in't groen aan het eten is is wellicht Wide-O met selder aan het eten ? :eek: Brrr. :nerveus:

mark61
02-05-06, 19:08
Geplaatst door Wide-O
Dus die Bruggeling die paling in't groen aan het eten is is wellicht Wide-O met selder aan het eten ? :eek: Brrr. :nerveus:

Recycling is een skone zaak.

Aicha1976
02-05-06, 19:39
Geplaatst door mark61
Recycling is een skone zaak.




Topic doet me denken aan een rakker hier vorige maand. Die wilt er een eind aan maken en knalt met een rotgang tegen de vangrail van de brug aan. Poging mislukt, dus stapt uit zijn auto en springt van de brug....ook mislukt :jammer:

Olive Yao
02-05-06, 20:44
Geplaatst door ~Panthera~
Brit berooft zich met parachute van leven.

LONDEN - Een 27-jarige Brit heeft zich van het leven beroofd door de draden van zijn parachute door te snijden kort nadat hij uit een vliegtuig was gesprongen. Dat heeft de politie maandag meegedeeld.

Het gedrag van de man, die in het noorden van Londen woonde en zich voor een cursus had ingeschreven, was normaal, totdat hij vanaf ongeveer 1000 meter hoogte het vliegtuig verliet. Zodra zijn parachute openging, zette hij zijn valhelm af, die voorzien was van een systeem waarmee hij met zijn instructeur op de grond kon spreken, en wierp hem weg. Daarna sneed hij de draden door.


Orgineel. dat wel.
Zou een alternatief begin van De Duivelsverzen kunnen zijn.

mark61
02-05-06, 22:47
Geplaatst door Aicha1976
Topic doet me denken aan een rakker hier vorige maand. Die wilt er een eind aan maken en knalt met een rotgang tegen de vangrail van de brug aan. Poging mislukt, dus stapt uit zijn auto en springt van de brug....ook mislukt :jammer:

Dat wordt betalen makker. En dan voor de haaien.

tukkersterror
02-05-06, 23:03
Geplaatst door Aicha1976
Topic doet me denken aan een rakker hier vorige maand. Die wilt er een eind aan maken en knalt met een rotgang tegen de vangrail van de brug aan. Poging mislukt, dus stapt uit zijn auto en springt van de brug....ook mislukt :jammer:

Hahaha!!!

Dat hadden wij 3 jaar geleden.

Heeft een vrouw meer dan 10 uur op het spoor gestaan wachten op een trein, terwijl er een treinstaking was.
Word door de politie van het spoor gehaalt en brengen haar met gillende sirenes richting ziekenhuis waar ze ontsnapt was.
Haar woorden waren toen de wagen stil stond"stelletje klootzakken rij niet zo hard, denk je dat ik dood wil " :hihi:

Aicha1976
03-05-06, 16:58
Geplaatst door tukkersterror
Hahaha!!!

Dat hadden wij 3 jaar geleden.

Heeft een vrouw meer dan 10 uur op het spoor gestaan wachten op een trein, terwijl er een treinstaking was.
Word door de politie van het spoor gehaalt en brengen haar met gillende sirenes richting ziekenhuis waar ze ontsnapt was.
Haar woorden waren toen de wagen stil stond"stelletje klootzakken rij niet zo hard, denk je dat ik dood wil " :hihi:


Haha, geweldig zulke dwazen :melig:


Nee, ik heb een keer gezien dat een man achter de trein sprong ipv ervoor :moe:

tukkersterror
03-05-06, 18:33
Geplaatst door Aicha1976
Haha, geweldig zulke dwazen :melig:


Nee, ik heb een keer gezien dat een man achter de trein sprong ipv ervoor :moe:

Hahaha!!!

Nee het mooiste heb ik meegemaakt toen ik een cafe had bij een spoorwegovergang en een vaste klant van me stombezopen was, dat ik zijn autosleutels afnam.
Hij is toen lopend naar huis gegaan, maar omdat hij zo bezopen was stonden we met zijn allen voor het raam te kijken hoe hij naar huis liep.

Maar bij de spoorwegovergang aangekomen kwam er een trein aan en hij liep met zijn dronken kop tegen de trein.
Staat op begint te schelden op de trein, loopt weer richting cafe om een drankje te bestellen voor de schrik.
Hij heeft er niets aan overgehouden alleen spierpijn de volgende dag.

Snap trouwens niet dat mensen zelfmoord willen plegen, zie daar de nut niet van in?

Het is zo waardeloos en onbegrijpelijk voor de nabestaanden.