PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran dreigt met aanval op Israël



Divine_70
02-05-06, 20:31
Indien de Verenigde Staten Iran zouden aanvallen, slaat Iran terug met een aanval op Israël. Dat maakte een vooraanstaand commandant van de Iraanse Revolutionaire Garde dinsdag bekend. De VS willen dat Teheran stopt met de verrijking van uranium. De Amerikaanse president Bush benadrukt dat hij het conflict met Iran via diplomatieke weg wil oplossen, maar sluit militaire acties niet uit.

'We hebben gezegd dat waar ook Amerika iets kwaadaardigs doet dat dan de eerste plaats die wij als doelwit kiezen, Israël zal zijn”, citeerde het studentenpersbureau ISNA schout-bij-nacht Mohammed Ibrahim Dehqani. Iran heeft de joodse staat nooit erkend. De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad deed in het verleden al krasse uitspraken. Hij pleitte er onder meer voor om 'Israël van de kaart vegen.'

02/05/06 16u17


http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/top_141657.jpg

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_141664.jpg

Aicha1976
02-05-06, 20:34
Ik heb al zovaak topics met deze titel voorbij zien komen :duizelig:

Victory
02-05-06, 20:38
Mohammed Dehqani is vice-admiraal binnen de IRGC marine.

We hebben trouwens uranium gevonden op drie nieuwe plaatsen. ;)

Aicha1976
02-05-06, 20:40
Geplaatst door Victory
Mohammed Dehqani is vice-admiraal binnen de IRGC marine.

We hebben trouwens uranium gevonden op drie nieuwe plaatsen. ;)


Wow dat is pas een toepasselijke avatar :jeweetog:

rja2
02-05-06, 21:32
Geplaatst door Divine_70
Indien de Verenigde Staten Iran zouden aanvallen, slaat Iran terug met een aanval op Israël. Dat maakte een vooraanstaand commandant van de Iraanse Revolutionaire Garde dinsdag bekend. De VS willen dat Teheran stopt met de verrijking van uranium.

Waarom niet op een van de Navo landen, zonder de hulp van de andere Navo landen, zal Amerika dit niet lukken.

Te schijterig ?

barfly
02-05-06, 21:41
Geplaatst door Victory
Mohammed Dehqani is vice-admiraal binnen de IRGC marine.

We hebben trouwens uranium gevonden op drie nieuwe plaatsen. ;)

Wel een beetje sneu ben je admiraal van de vloot en heb je een handje vol roestige tobbe's tot je beschikking. :)

rja2
02-05-06, 21:43
Geplaatst door barfly
Wel een beetje sneu ben je admiraal van de vloot en heb je een handje vol roestige tobbe's tot je beschikking. :)
Die binnen een dag naar de zeebodem verdwenen zijn.

barfly
02-05-06, 21:44
Geplaatst door rja2
Die binnen een dag naar de zeebodem verdwenen zijn.

Waarschijnlijk al zonder vijandelijk ingrijpen.

gh.wille
02-05-06, 22:05
Geplaatst door barfly
Waarschijnlijk al zonder vijandelijk ingrijpen.

Dat zit er dik in , maar zelfs bij een (gewoon ) treffen op zeezijn deze mensen zo goed als kansloos .
Niemand die erbij stil staat ,bij het" LOT " van de opvarenden , lijkt mij onwaarschijnlijk dat AL deze mensen VRIJWILLIG op een" Gewoon Zeegaand Schip gaan varen ,laat staan op een oorlogsbodem !
Kan me nauwlijks voorstellen dat ik me ooit aangemeld zou hebben bij de NEDERLANDSE-KONINKLIJKE -KAMELENBRIGADE !

Arm volk !! :droef:

tukkersterror
02-05-06, 22:05
Geplaatst door Victory
Mohammed Dehqani is vice-admiraal binnen de IRGC marine.

We hebben trouwens uranium gevonden op drie nieuwe plaatsen. ;)

Dat heet Fosfor victory, dat kun je vinden in Irak en Iran en inderdaad uit fosfor kun je Uranium winnen.

PHPHPHPHPHPHPHPHPHPH

waterfiets
02-05-06, 22:09
Geplaatst door Victory
We hebben trouwens uranium gevonden op drie nieuwe plaatsen. ;)

Heb je een schepje van je moeder gehad ?

waterfiets
02-05-06, 22:11
Geplaatst door Aicha1976
Ik heb al zovaak topics met deze titel voorbij zien komen :duizelig:

ja ik denk dat bepaalde individuen onrust willen veroorzaken maar hoe meer van die berichten hoe minder ze tot onrust leiden ....

tukkersterror
02-05-06, 22:17
Geplaatst door waterfiets
ja ik denk dat bepaalde individuen onrust willen veroorzaken maar hoe meer van die berichten hoe minder ze tot onrust leiden ....

Zo gauw Victory bij mij aan de deur komt om een handtekening voor "Iran Atoom vrij" dan begin ik me echt zorgen te maken.
Tot die tijd gaan we gewoon door met barbecueen, feesten, rokken jagen en Fikkie afzeiken.

Al hoewel ik van mening ben dat rokken jagen gevaarlijke is dan Fikkie:lol: