PDA

Bekijk Volledige Versie : Geplaatst door Turkish_boy



tukkersterror
03-05-06, 00:25
Geplaatst door Turkish_boy
Lekker, Iran word eindelijk wakker, PKK'ers zijn het groote vijand van buurlanden van Irak. Alle PKK'ers moeten opgehangen worden, en hun kampen moeten verbrand worden.

Dwaalspoor
03-05-06, 00:51
Geplaatst door tukkersterror
Iran een land om trots op te wezen.
Met een president om trots op te zijn.

Ik had altijd medelijden met deze mensen die daar wonen, maar als ik de uitspraken lees hier op maroc.nl van de mensen die daar vandaan komen, is er geen eer meer te behalen voor vrede en moet het ook maar goed gebeuren.

Gewoon de bom erop!!!

Zijn wij in iedergeval van het gezeur af.

Totaal plat bombaderen, daarna asfalteren, bij iedere oliebron een tankstation waar de benzine gratis is voor het vrije westen!!!

En dan gaaan we met ze allen zingen :gefeli:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2753442#post2753442

Al Sawt
03-05-06, 00:53
En dan nog hypocriet vaststellen dat hij haat koestert tegenover mensen die haten.

Die Tukkerterror moet zelfreflectie toepassen.

tukkersterror
03-05-06, 00:59
Geplaatst door Al Sawt
En dan nog hypocriet vaststellen dat hij haat koestert tegenover mensen die haten.

Die Tukkerterror moet zelfreflectie toepassen.

Ja en dan nog geen moderator die ingrijpt!!!!

Het is jammer dat DS de vorige uitspraken van Victory er niet bij haalde, waar mijn uitspraak opgebasseerd was.

Maar daar hebben de meesten hier last van die een grote mond hebben.

Gewoon een stukje halen uit een context om iemand te proberen onderuit te halen.

Viel mijn neef ook al op!!!

Maar ja die is ook een echte rascist!!!

Dwaalspoor
03-05-06, 01:09
Geplaatst door tukkersterror
Ja en dan nog geen moderator die ingrijpt!!!!

Het is jammer dat DS de vorige uitspraken van Victory er niet bij haalde, waar mijn uitspraak opgebasseerd was.

Maar daar hebben de meesten hier last van die een grote mond hebben.

Gewoon een stukje halen uit een context om iemand te proberen onderuit te halen.

Viel mijn neef ook al op!!!

Maar ja die is ook een echte rascist!!!

De link staat erbij, ik zie daar geen reaktie van victory.

Dat je neef een echte racist is weet ik niet en intresseert mij ook niet.

Al Sawt
03-05-06, 01:29
Geplaatst door tukkersterror
Ja en dan nog geen moderator die ingrijpt!!!!

Het is jammer dat DS de vorige uitspraken van Victory er niet bij haalde, waar mijn uitspraak opgebasseerd was.

Maar daar hebben de meesten hier last van die een grote mond hebben.

Gewoon een stukje halen uit een context om iemand te proberen onderuit te halen.

Viel mijn neef ook al op!!!

Maar ja die is ook een echte rascist!!!

Dat je aanmerkingen hebt op mijn moderatorschap, ok.

Maar als je in vervolg iets tegenkomt of je wordt geconfronteerd met een aanstootgevende bericht, stuur me een PM. Dan zal ik het beoordelen. Maar ga er niet vanuit dat ik met een vergrootglas alle reacties aan het doornemen ben.

Maar jij dient ook zelfreflectie toe te passen. Jij hebt mij uitgemaakt voor een extremist die kindermoorden in Beslan goed keurt.

Een andere moderator had je beslist gestraft met een ban.

tukkersterror
03-05-06, 09:30
Geplaatst door Dwaalspoor
De link staat erbij, ik zie daar geen reaktie van victory.



Link werkt niet?

tukkersterror
03-05-06, 09:52
Geplaatst door Al Sawt
Dat je aanmerkingen hebt op mijn moderatorschap, ok.

Maar als je in vervolg iets tegenkomt of je wordt geconfronteerd met een aanstootgevende bericht, stuur me een PM. Dan zal ik het beoordelen. Maar ga er niet vanuit dat ik met een vergrootglas alle reacties aan het doornemen ben.

Maar jij dient ook zelfreflectie toe te passen. Jij hebt mij uitgemaakt voor een extremist die kindermoorden in Beslan goed keurt.

Een andere moderator had je beslist gestraft met een ban.

Niet op jou moderatorschap, maar de moderators in het algemeen, Topic's worden verwijderd omdat anderen er op zitten te "schelden", wat nog niet eens echt schelden was maar alleen een beetje provocatie over en weer om uitspraken uit te lokken, topics worden verwijderd om niets (onderbroeken lol van Divine 70).
Dat jullie niet met zijn allen alles in de gaten kunt houden is begrijpelijk en daar hoor je mij dan ook niet over klagen en dat ze me uitmaken voor alles en nog wat ook niet want dat gebeurd in het vuur der strijd.
Gisteren nog op de enne topic bekten we met elkaar terwijl we op de zelfde tijd op een andere topic normaal met elkaar discuseerde, ik had het later pas in de gaten en de andere persoon hoogstwaarschijnlijk totaal niet.
Nee op je moderator schap heb ik weinig aan te merken, alleen stoort mij dat jij voor je mening uitkomt en dan het plaatje moderator naast je heb staan, dan denk ik alleen "jongen je hebt gelijk (of niet) maar je moet onpartijdig blijven.

De spiegel (zelfreflextie) die hou ik mijzelf regelmatig voor, reactie's die ik geef komen uit mijn hart.
Beslan waar ik jou heb aangevallen ligt mij heel dicht naar het hart, omdat een neef en vriend daar beiden als arts werkzaam zijn en ik regelmatig berichten krijgt via mail of AM-Usb waar zij dan hun hart luchten, waarom ik je zo genoemd hebt weet ik niet meer?
Maar als ik jou hebt gekwetst met deze uitspraak mijn excusses in deze, want dan heb ik dat verkeert ingeschat jou uitspraak.

Maar om on topic te blijven en daarom heb ik deze geplaatst, sommige uitspraken kunnen echt niet, we zitten hier met ongeveer een 100 personen de wereld problemen aan de kaak te stellen en dat is ons goed recht, maar we dienen ook rekening te houden met de honderden mensen die even komen kijken en meelezen wat wij hier schrijven.

En als je dan de wens hebt dat complete bevolkings groepen worden uitgemoord, dan hoor je hier niet thuis.
Maar dat is slechts mijn mening en misschien denken de anderen daar anders over?

Ik ga aan mijn werk.........

Groetjes TT

Turkish_boy
03-05-06, 10:15
Ik neem geen woord terug van wat ik zei..

........................................angkor/beheer

tukkersterror
03-05-06, 11:21
Geplaatst door Turkish_boy
Ik neem geen woord terug van wat ik zei..

........................................angkor/beheer

Waar komt bij jou die diepe haat vandaan?

Hoe kan een mens een ander mens zo haten dat ze hele volkeren willen uitmoorden?

Ik heb gelukkig zulke mensen niet in mijn vrienden en kennissen kring!!!

MaRiaH
03-05-06, 11:31
waarom hier nu een apart topic voor is, is me een raadsel.
als iemand dingen zegt die niet door de beugel kunnen zit er een prachtige link: "meld dit bericht aan beheer"

veel effectiever.

:fpetaf:

Turkish_boy
03-05-06, 11:50
Geplaatst door tukkersterror
Waar komt bij jou die diepe haat vandaan?

Hoe kan een mens een ander mens zo haten dat ze hele volkeren willen uitmoorden?

Ik heb gelukkig zulke mensen niet in mijn vrienden en kennissen kring!!!


Hoezo vertegenwoordigd PKK een Terreur Organizaatsie het hele Koerdische volk?

Ach rot toch op, ik heb niks tegen Koerden maar tegen PKK'ers//

tukkersterror
03-05-06, 11:58
Geplaatst door Turkish_boy
Hoezo vertegenwoordigd PKK een Terreur Organizaatsie het hele Koerdische volk?

Ach rot toch op, ik heb niks tegen Koerden maar tegen PKK'ers//

Dat heb ik niet gezegt dat Pkk het hele Koerdische volk vertegenwoordigd.

Ik neem aan uit je laatste schrijven dat je dan ook niet de gehele PKK bedoeld maar de groep die terroristische aanslagen pleegt in onder anderen Turkije, en dan kan ik je woorden begrijpen.

Maar toch nog steeds kun je in een rechtstaat zoals nederland ze niet de dood in wensen, oppakken en bestraffen, daar ben ik het volledig mee eens.

tukkersterror
03-05-06, 11:59
Geplaatst door MaRiaH
waarom hier nu een apart topic voor is, is me een raadsel.
als iemand dingen zegt die niet door de beugel kunnen zit er een prachtige link: "meld dit bericht aan beheer"

veel effectiever.

:fpetaf:

Werd niet op gereageerd????

Vandaar deze topic en het was niet de eerste keer dat hij deze uitspraken deed.

Turkish_boy
03-05-06, 11:59
Geplaatst door tukkersterror
Dat heb ik niet gezegt dat Pkk het hele Koerdische volk vertegenwoordigd.

Ik neem aan uit je laatste schrijven dat je dan ook niet de gehele PKK bedoeld maar de groep die terroristische aanslagen pleegt in onder anderen Turkije, en dan kan ik je woorden begrijpen.

Maar toch nog steeds kun je in een rechtstaat zoals nederland ze niet de dood in wensen, oppakken en bestraffen, daar ben ik het volledig mee eens.

Je haalt je eigen woorden onderuit namelijk:


Waar komt bij jou die diepe haat vandaan?

Hoe kan een mens een ander mens zo haten dat ze hele volkeren willen uitmoorden?

Ik heb gelukkig zulke mensen niet in mijn vrienden en kennissen kring!!!

tukkersterror
03-05-06, 12:04
Geplaatst door Turkish_boy
ps: Ik wens PKK'ers weldegelijk de dood...Dat doe ik gewoon, ik voel me als Turk verplicht dat te doen.

Een goede raad, zoek hulp voor dit probleem, voordat het je leven gaat beheersen.
Want 90% van de Koerden staan achter de PKK................

Ik wens je veel sterkte met de zware last die je meedraagt.

Turkish_boy
03-05-06, 15:49
Geplaatst door tukkersterror
Een goede raad, zoek hulp voor dit probleem, voordat het je leven gaat beheersen.
Want 90% van de Koerden staan achter de PKK................

Ik wens je veel sterkte met de zware last die je meedraagt.

Ik schat meer op 5%

Spoetnik
03-05-06, 16:08
Geplaatst door tukkersterror
Waar komt bij jou die diepe haat vandaan?

Hoe kan een mens een ander mens zo haten dat ze hele volkeren willen uitmoorden?

Ik heb gelukkig zulke mensen niet in mijn vrienden en kennissen kring!!!

Jij bent een vuile anti-semiet.. dus waarom je andere mensen aanspreekt op hun vermeende haten ? Beter kan je jezelf eens onderzoeken: waarom ben jij een jodenhater?

tukkersterror
03-05-06, 18:45
Geplaatst door Spoetnik
Jij bent een vuile anti-semiet.. dus waarom je andere mensen aanspreekt op hun vermeende haten ? Beter kan je jezelf eens onderzoeken: waarom ben jij een jodenhater?

Ben jij wel koosjer dan?

delirious
03-05-06, 20:14
Geplaatst door tukkersterror
Ja en dan nog geen moderator die ingrijpt!!!!

Het is jammer dat DS de vorige uitspraken van Victory er niet bij haalde, waar mijn uitspraak opgebasseerd was.

Maar daar hebben de meesten hier last van die een grote mond hebben.

Gewoon een stukje halen uit een context om iemand te proberen onderuit te halen.

Viel mijn neef ook al op!!!

Maar ja die is ook een echte rascist!!!

Dickhead jij bent de neef.
Zekers net zo'n raCist die verhaaltjes gaat verzinnnen over 10 Turken die een agente van de ME aanvielen.

Get a life hypocriete freak.

xslaniet
03-05-06, 21:12
Geplaatst door tukkersterror
Geplaatst door Turkish_boy
Lekker, Iran word eindelijk wakker, PKK'ers zijn het groote vijand van buurlanden van Irak. Alle PKK'ers moeten opgehangen worden, en hun kampen moeten verbrand worden.
Hé,tukker boy je zit te zeiken.
Wat maakt het nou uit wat turkishterror allemaal zegt?

Dwaalspoor
03-05-06, 21:42
Geplaatst door tukkersterror
Link werkt niet?

Jou moordlustige reaktie is kennelijk vanochtend weggehaald door de moderators. Anywayz victory deed daar niet eens mee aan de discussie.

tukkersterror
04-05-06, 00:17
Geplaatst door Dwaalspoor
Jou moordlustige reaktie is kennelijk vanochtend weggehaald door de moderators. Anywayz victory deed daar niet eens mee aan de discussie.

Jij misschien? :droef: Krijg ik eindelijk eens moordneigingen word het weggehaald.
Was trouwens niet de eerste keer, heb jou geloof ik ook al eens verteld dat ik het liefste met een browning 9mm langs wilde komen.

Ook ik maak uitspraken waar ik wel eens spijt van heb en achteraf denk eikel dat had je ook iets anders kunnen zeggen.

Maar dat ben ik en ik hou van mijzelf sinds de zelfreflectie die ik heb moeten uitvoeren van de moderator :hihi:

TonH
04-05-06, 00:41
Voor elke nazi die is omgebracht laat ik geen traan. Net zo min als elke schoft die onschuldige kinderen omgebracht heeft ter eer en meerdere glorie van god en alleman.
Daarom kan ik ook voorstellen dat Turkish_boy, vanuit zijn gezichtspunt over Turkije en haar omgeving, geen traan laat om een dode PKK-er die tenslotte lid is van een door de EG op de terreurlijst geplaatste organisatie. En of je het daar mee eens bent hangt in hoge mate af van je (politieke) voorkeuren.

Hem daarvoor aan de schandpaal nagelen vind ik belachelijk.

~Panthera~
04-05-06, 00:47
Gek he, dat al die godvergeten teringoorlogen maar doorgaan en doorgaan. :moe:

:kotsen:

mark61
04-05-06, 00:52
Geplaatst door ~Panthera~
Gek he, dat al die godvergeten teringoorlogen maar doorgaan en doorgaan. :moe:

:kotsen:

Na, je ziet waar ze het kanonnenvoer vandaan halen.

~Panthera~
04-05-06, 00:53
Geplaatst door mark61
Na, je ziet waar ze het kanonnenvoer vandaan halen.

duidelijk ja. :moe:

mark61
04-05-06, 00:59
Geplaatst door TonH
En of je het daar mee eens bent hangt in hoge mate af van je (politieke) voorkeuren.

Nee, dat hangt af van de feiten.

Aan de schandpaal nagelen doe je mensen die oproepen tot moord op andere mensen, regardless wat die andere mensen hebben gedaan.'

Moelijk hè, elementaire beschaving?

Is blijkbaar al bijna opgeheven bij gebrek aan belangstelling.

TonH
04-05-06, 01:14
Geplaatst door mark61
Nee, dat hangt af van de feiten.

Aan de schandpaal nagelen doe je mensen die oproepen tot moord op andere mensen, regardless wat die andere mensen hebben gedaan.'

Moelijk hè, elementaire beschaving?

Is blijkbaar al bijna opgeheven bij gebrek aan belangstelling.

Schandpaal = elementaire beschaving. Tja, dat zegt genoeg.

tukkersterror
04-05-06, 01:17
Geplaatst door TonH
Schandpaal = elementaire beschaving. Tja, dat zegt genoeg.

Leg eerst eens uit wat jij verstaat onder elementaire beschaving:hihi:

Turkish_boy
04-05-06, 01:28
Geplaatst door mark61
Nee, dat hangt af van de feiten.

Aan de schandpaal nagelen doe je mensen die oproepen tot moord op andere mensen, regardless wat die andere mensen hebben gedaan.'

Moelijk hè, elementaire beschaving?

Is blijkbaar al bijna opgeheven bij gebrek aan belangstelling.


Als PKK oprot uit Turkije dan zal het oorlog stoppen. Niet eerder niet later.

Elementaire beschaving is zeker iets dat alleen het westen toebehoort?
Turken worden al jaren gezien als barbaren door West-Europeaanen, vroeger toen kinderen stout waren werd er gezegd stil of ik roep de Turken.

Hoofden afhakken in Frankrijk was toendiertijd beschaafder dan mensen ophangen in het Ottomaanse rijk.

Turkse strijd tegen terrorisme is barbaars, maar het westerse strijd is heel erg beschaafd.

Hypocriet!

mark61
04-05-06, 01:28
Geplaatst door TonH
Schandpaal = elementaire beschaving. Tja, dat zegt genoeg.

Jij komt met de hysterische term 'schandpaal'. Ik niet. Elementaire beschaving omvat commentaar op andermans bloeddorstig gebrul.

TonH
04-05-06, 01:47
Geplaatst door mark61
Jij komt met de hysterische term 'schandpaal'. Ik niet. Elementaire beschaving omvat commentaar op andermans bloeddorstig gebrul.

Tsjonge. "Hysterische term" zelfs... Jij verbindt schandpaal met elementaire beschaving. Hoe noem je dát dan?

Dwaalspoor
04-05-06, 03:48
Een turk mag terroristen/verzetstrijders niet de dood toewensen, westerlingen waaronder autochtonen met Bush voorrop mogen (moslim) terroristen/verzetstrijders dat wel toewensen.

Al denk ik dat angkor dat gedaan heeft om maroc.nl te beschermen tegen de Nederlandse publieke opinie en de politici die daarmee willen scoren. Voordat je het weet wordt maroc.nl alweer in de media beschreven als een website met extremisten. Zo hypocriet is de Nederlandse media en politiek weer wel.

H.P.Pas
04-05-06, 09:35
Voor de goede orde: TB wenste alle PKK'ers eerst te folteren en daarna op te hangen.
Eigenhandig.

mark61
04-05-06, 09:43
Geplaatst door H.P.Pas
Voor de goede orde: TB wenste alle PKK'ers eerst te folteren en daarna op te hangen.
Eigenhandig.

Zo iemand moet je toch niet aan de schandpaal nagelen? Is gewoon een kwestie van politieke voorkeur.

mark61
04-05-06, 09:51
Geplaatst door TonH
Tsjonge. "Hysterische term" zelfs... Jij verbindt schandpaal met elementaire beschaving. Hoe noem je dát dan?

Hoe jij martelen een politieke voorkeur kan noemen ontgaat mij ten enen male.

H.P.Pas
04-05-06, 10:20
Geplaatst door Dwaalspoor
Een turk mag terroristen/verzetstrijders niet de dood toewensen, westerlingen waaronder autochtonen met Bush voorrop mogen (moslim) terroristen/verzetstrijders dat wel toewensen.

Al denk ik dat angkor dat gedaan heeft om maroc.nl te beschermen tegen de Nederlandse publieke opinie en de politici die daarmee willen scoren. Voordat je het weet wordt maroc.nl alweer in de media beschreven als een website met extremisten. Zo hypocriet is de Nederlandse media en politiek weer wel.

Reiger.

tukkersterror
04-05-06, 10:37
Geplaatst door Dwaalspoor
Een turk mag terroristen/verzetstrijders niet de dood toewensen, westerlingen waaronder autochtonen met Bush voorrop mogen (moslim) terroristen/verzetstrijders dat wel toewensen.

Al denk ik dat angkor dat gedaan heeft om maroc.nl te beschermen tegen de Nederlandse publieke opinie en de politici die daarmee willen scoren. Voordat je het weet wordt maroc.nl alweer in de media beschreven als een website met extremisten. Zo hypocriet is de Nederlandse media en politiek weer wel.

Ik zie als je iemand aanspreekt op zijn of haar gedrag en hij is van allochtone afkomst, word direct de hele trucken doos open getrokken, bush word er weer bij gehaald, de nederlands media en politiek.

Waarom, ik spreek deze jongeman aan op zijn woorden, die in mijn ogen niet kunnen.
Als het een slip of de tong was geweest had ik daar geen moeite meegehad, maar hij herhaalde deze woorden bij regelmaat.
Aan gezien ik deze topic uit eigen beweging hebt geplaats zonder politieke gronden, laat dan ook deze mensen er buiten en blijf je niet altijd verstoppen achter een ander zijn zwakheden.

Ik heb het internet en personelijke documentatie er op nageslagen, maar kan niets vinden dat mij doet vermoeden dat de PKK een terorristische groepering is.
Alle aanslagen zijn gericht op militaire doelen, de elkele burgedoelen die zij hebben gepakt zijn allemaal afgelopen zonder doden.

Dat er bij aanslagen op militaire doelen zo nu en dan een burger omkomt, wil nog niet zeggen dat het terroristen zijn.

Dan zie ik de groepering Grijze wolven eerder als een groep terroristen.

Helios
04-05-06, 15:14
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie als je iemand aanspreekt op zijn of haar gedrag en hij is van allochtone afkomst, word direct de hele trucken doos open getrokken, bush word er weer bij gehaald, de nederlands media en politiek.

Waarom, ik spreek deze jongeman aan op zijn woorden, die in mijn ogen niet kunnen.
Als het een slip of de tong was geweest had ik daar geen moeite meegehad, maar hij herhaalde deze woorden bij regelmaat.
Aan gezien ik deze topic uit eigen beweging hebt geplaats zonder politieke gronden, laat dan ook deze mensen er buiten en blijf je niet altijd verstoppen achter een ander zijn zwakheden.

Ik heb het internet en personelijke documentatie er op nageslagen, maar kan niets vinden dat mij doet vermoeden dat de PKK een terorristische groepering is.
Alle aanslagen zijn gericht op militaire doelen, de elkele burgedoelen die zij hebben gepakt zijn allemaal afgelopen zonder doden.

Dat er bij aanslagen op militaire doelen zo nu en dan een burger omkomt, wil nog niet zeggen dat het terroristen zijn.

Dan zie ik de groepering Grijze wolven eerder als een groep terroristen.

:duim:

observer
04-05-06, 16:08
Geplaatst door H.P.Pas
Voor de goede orde: TB wenste alle PKK'ers eerst te folteren en daarna op te hangen.
Eigenhandig. hij wil hard werken dat is wel positief :D


Turken worden al jaren gezien als barbaren door West-Europeaanen, vroeger toen kinderen stout waren werd er gezegd stil of ik roep de Turken. een opmerking uit de tijd dat de turken nog regelmatig via de balkan hierheen kwamen in een poging heel europa bij het ottomanse rijk te voegen

Joesoef
04-05-06, 16:16
Als die ypne nu is een goed recept prikte.

Turkish_boy
04-05-06, 17:10
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie als je iemand aanspreekt op zijn of haar gedrag en hij is van allochtone afkomst, word direct de hele trucken doos open getrokken, bush word er weer bij gehaald, de nederlands media en politiek.

Waarom, ik spreek deze jongeman aan op zijn woorden, die in mijn ogen niet kunnen.
Als het een slip of de tong was geweest had ik daar geen moeite meegehad, maar hij herhaalde deze woorden bij regelmaat.
Aan gezien ik deze topic uit eigen beweging hebt geplaats zonder politieke gronden, laat dan ook deze mensen er buiten en blijf je niet altijd verstoppen achter een ander zijn zwakheden.

Ik heb het internet en personelijke documentatie er op nageslagen, maar kan niets vinden dat mij doet vermoeden dat de PKK een terorristische groepering is.
Alle aanslagen zijn gericht op militaire doelen, de elkele burgedoelen die zij hebben gepakt zijn allemaal afgelopen zonder doden.

Dat er bij aanslagen op militaire doelen zo nu en dan een burger omkomt, wil nog niet zeggen dat het terroristen zijn.

Dan zie ik de groepering Grijze wolven eerder als een groep terroristen.

Heb ik dan goedgepraat over grijze wolven? Jij download een documantaire die waarschijnlijk Koerden inelkaar hebben gezet, nooit gehoort van PROPAGANDA?

Pkk'ers doden kinderen wiegjes, hun motivatie: Als hij later groot is zal hij het leger ingaan en tegen ons vechten.

Echt een miliaire doel, vindt je niet?

Turkish_boy
04-05-06, 17:10
Geplaatst door Joesoef
Als die ypne nu is een goed recept prikte.

Ipne bobeydir..

tukkersterror
04-05-06, 17:43
Geplaatst door Turkish_boy
Heb ik dan goedgepraat over grijze wolven? Jij download een documantaire die waarschijnlijk Koerden inelkaar hebben gezet, nooit gehoort van PROPAGANDA?

Pkk'ers doden kinderen wiegjes, hun motivatie: Als hij later groot is zal hij het leger ingaan en tegen ons vechten.

Echt een miliaire doel, vindt je niet?

Nee, maar ik ken maar een andere groep in turkije en dat zijn de Grijze Wolven en die hebben meer misdaad gepleegt tegen de turkse delen van bevolking dan de PKK.

Maar ook al zou de PKK de ergste terroristen groep zijn die er bestaat, vind ik nog dat het gerecht zijn loop moet hebben en niet een persoon in Nederland veilig achter de computer kan roepen dat ze allemaal gemarteld en gedood moeten worden.

Misschien is het in Turkeije gewoon om dit te zeggen maar hier in Nederland niet en nogmaals ik spreek je alleen aan op de uitspraak die je deed, niet als persoon zelf.

Dwaalspoor
04-05-06, 17:51
Geplaatst door tukkersterror
Ik zie als je iemand aanspreekt op zijn of haar gedrag en hij is van allochtone afkomst, word direct de hele trucken doos open getrokken, bush word er weer bij gehaald, de nederlands media en politiek.

Waarom, ik spreek deze jongeman aan op zijn woorden, die in mijn ogen niet kunnen.
Als het een slip of de tong was geweest had ik daar geen moeite meegehad, maar hij herhaalde deze woorden bij regelmaat.
Aan gezien ik deze topic uit eigen beweging hebt geplaats zonder politieke gronden, laat dan ook deze mensen er buiten en blijf je niet altijd verstoppen achter een ander zijn zwakheden.

Ik heb het internet en personelijke documentatie er op nageslagen, maar kan niets vinden dat mij doet vermoeden dat de PKK een terorristische groepering is.
Alle aanslagen zijn gericht op militaire doelen, de elkele burgedoelen die zij hebben gepakt zijn allemaal afgelopen zonder doden.

Dat er bij aanslagen op militaire doelen zo nu en dan een burger omkomt, wil nog niet zeggen dat het terroristen zijn.

Dan zie ik de groepering Grijze wolven eerder als een groep terroristen.

Het komt zo hypocriet uit je mond als je zelf een heel land wenst plat te bombarderen. Je hebt zelf ook eens gezegd dat je zelfmoord acties zou willen plegen.

David
04-05-06, 17:57
Geplaatst door Dwaalspoor
Je hebt zelf ook eens gezegd dat je zelfmoord acties zou willen plegen.


Lijkt me lastig, zelfmoordacties plegen.

Dwaalspoor
04-05-06, 17:58
Geplaatst door David
Lijkt me lastig, zelfmoordacties plegen.

Met meerderen is dat geen probleem en volgens mij riep hij ook daartoe op.

Turkish_boy
04-05-06, 18:01
Geplaatst door tukkersterror
Nee, maar ik ken maar een andere groep in turkije en dat zijn de Grijze Wolven en die hebben meer misdaad gepleegt tegen de turkse delen van bevolking dan de PKK.

Maar ook al zou de PKK de ergste terroristen groep zijn die er bestaat, vind ik nog dat het gerecht zijn loop moet hebben en niet een persoon in Nederland veilig achter de computer kan roepen dat ze allemaal gemarteld en gedood moeten worden.

Misschien is het in Turkeije gewoon om dit te zeggen maar hier in Nederland niet en nogmaals ik spreek je alleen aan op de uitspraak die je deed, niet als persoon zelf.

Dus je zegt ook al zouden ze terroristen zijn, ze doen goede daden en je steunt ze?

Je spreekt me aan en ik krijg een waarschuwing, had je dat niet per PM kunnen doen dan?

Ik heb wel eens gevaar gelopen hoor, niet denken dat ik PKK'ers alleen haat vanuit mijn pc..

HYPOCRIET!

tukkersterror
04-05-06, 18:09
Geplaatst door Dwaalspoor
Met meerderen is dat geen probleem en volgens mij riep hij ook daartoe op.

Ga lekker fietsen stelen in Rotterdam.

Dwaas.

Dwaalspoor
04-05-06, 18:16
Geplaatst door tukkersterror
Ga lekker fietsen stelen in Rotterdam.

Dwaas.

Ik ben geen dief. Mijn fiets is overigens verleden jaar gestolen, sinds die tijd verplaats ik me met het openbaar vervoer, met mijn skates of lopend.

tukkersterror
04-05-06, 18:20
Geplaatst door Turkish_boy
Dus je zegt ook al zouden ze terroristen zijn, ze doen goede daden en je steunt ze?

Je spreekt me aan en ik krijg een waarschuwing, had je dat niet per PM kunnen doen dan?

Ik heb wel eens gevaar gelopen hoor, niet denken dat ik PKK'ers alleen haat vanuit mijn pc..

HYPOCRIET!

Nee T.B. ik zeg laat deze groep aan de gerechtelijkemacht over.

En inderdaad per PM was het misschien netterde geweest, daar ben ik het volkomen mee eens, maar na de eerste keer zij ik er al wat van op de topic zelf, de tweede keer plaatste je het wederom en aangezien de beheerder niet reageerde tegen deze shockende uitspraak van jou, heb ik deze beter zichtbaar gemaakt voor het publiek, zodat een ieder op deze site kon oordelen over deze uitspraak.

Het is bijzonder jammer dat jij dit gevaar heb moeten meemaken en aan eigen leven heb moet ondervinden.
Vermoedelijk zijn er ook familie leden van jou gestorven door het toe doen van deze groep.
Dat jij deze mensen haat tot diep in je ziel kan ik ook nog begrijpen, maar toon je haat niet op een openbare site waar een ieder kan meekijken of schrijf er over en hou het binnen de perken, maar gooi niet met termen van martelingen en vermoorden, want dan voel ik mij genoodzaakt om in te grijpen.

Het beste wat je kunt doen is een topic openen over de PKK en je eigen belevenissen in een bedekte zin weer te geven.
Want praten over iets in een groep helpt om je leed te verzachten.

tukkersterror
04-05-06, 18:23
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik ben geen dief. Mijn fiets is overigens verleden jaar gestolen, sinds die tijd verplaats ik me met het openbaar vervoer, met mijn skates of lopend.

Bureau marconiplein tegen over het gezellig caffetje heeft ieder maand een fietsen verkoop middag.

3 tientje en je hebt weer een goede fiets!!!

Politie is je beste kameraad:hihi:

tr_imparator
04-05-06, 20:38
Geplaatst door tukkersterror
Nee T.B. ik zeg laat deze groep aan de gerechtelijkemacht over.

En inderdaad per PM was het misschien netterde geweest, daar ben ik het volkomen mee eens, maar na de eerste keer zij ik er al wat van op de topic zelf, de tweede keer plaatste je het wederom en aangezien de beheerder niet reageerde tegen deze shockende uitspraak van jou, heb ik deze beter zichtbaar gemaakt voor het publiek, zodat een ieder op deze site kon oordelen over deze uitspraak.

Het is bijzonder jammer dat jij dit gevaar heb moeten meemaken en aan eigen leven heb moet ondervinden.
Vermoedelijk zijn er ook familie leden van jou gestorven door het toe doen van deze groep.
Dat jij deze mensen haat tot diep in je ziel kan ik ook nog begrijpen, maar toon je haat niet op een openbare site waar een ieder kan meekijken of schrijf er over en hou het binnen de perken, maar gooi niet met termen van martelingen en vermoorden, want dan voel ik mij genoodzaakt om in te grijpen.

Het beste wat je kunt doen is een topic openen over de PKK en je eigen belevenissen in een bedekte zin weer te geven.
Want praten over iets in een groep helpt om je leed te verzachten.

Hij woont in Gaziantep(dichtbij grens), dus hij zal vast meer ervaring hebben omtrent PKK.
Wij in Sivas gooien alle minderheden gewoon in een huis en branden die af. Simpel zat.

tukkersterror
04-05-06, 23:23
Geplaatst door tr_imparator
Hij woont in Gaziantep(dichtbij grens), dus hij zal vast meer ervaring hebben omtrent PKK.
Wij in Sivas gooien alle minderheden gewoon in een huis en branden die af. Simpel zat.

Ik nodig jou en T.B. uit om zaterdag in Hengelo te komen op het Olympiaplein, daar zit een gezellig cafe een turks cafe, maak ik even kopies van jullie uitspraken en laat ik even lezen aan Aziz.
Het zou kunnen dat jullie dan gelunch worden door jullie eigen bevolking, door het belachelijk maken van de turkse cultuur.

Je mag er ook heen gaan en zeggen, je moest me klappen geven van Willem, krijg je ze ook of ik krijg ze als jullie je kunnen overtuigen van jullie gelijk.
Het zal mij trouwens benieuwen wie ze geloven, Tukkers terror of twee landgenoten.

Geloof mij met respect naar andere mensen bereikt je meer, dan met dreigen of schelden.

Ik dreig in iedergeval nooit.

tr_imparator
04-05-06, 23:34
Geplaatst door tukkersterror
Ik nodig jou en T.B. uit om zaterdag in Hengelo te komen op het Olympiaplein, daar zit een gezellig cafe een turks cafe, maak ik even kopies van jullie uitspraken en laat ik even lezen aan Aziz.
Het zou kunnen dat jullie dan gelunch worden door jullie eigen bevolking, door het belachelijk maken van de turkse cultuur.

Je mag er ook heen gaan en zeggen, je moest me klappen geven van Willem, krijg je ze ook of ik krijg ze als jullie je kunnen overtuigen van jullie gelijk.
Het zal mij trouwens benieuwen wie ze geloven, Tukkers terror of twee landgenoten.

Geloof mij met respect naar andere mensen bereikt je meer, dan met dreigen of schelden.

Ik dreig in iedergeval nooit.

Ik heb niks te zoeken in een café waar ouwe zakken als jij heen gaan. Sterker nog ik haat die mensen. Hele dag nuttelooz in een café zitten en elkaar ervaringen delen ofzo? Geouwehoer. Dat wel.

rja2
04-05-06, 23:35
Geplaatst door tr_imparator
Ik heb niks te zoeken in een café waar ouwe zakken als jij heen gaan. Sterker nog ik haat die mensen. Hele dag nuttelooz in een café zitten en elkaar ervaringen delen ofzo? Geouwehoer. Dat wel.
Je vader dus,

Die de hele dag rondhangt in het Turkse thee huis.

TonH
05-05-06, 01:21
Geplaatst door mark61
Hoe jij martelen een politieke voorkeur kan noemen ontgaat mij ten enen male.

Dat ligt dan aan jou.

tukkersterror
05-05-06, 01:44
Geplaatst door tr_imparator
Ik heb niks te zoeken in een café waar ouwe zakken als jij heen gaan. Sterker nog ik haat die mensen. Hele dag nuttelooz in een café zitten en elkaar ervaringen delen ofzo? Geouwehoer. Dat wel.

Hahaha, nee jongen in dat cafe komen jongens en meisjes van 18 tot een jaar of 35, gewone normale mensen zonder kapsones die gewoon uitgaan en elkaar accepteren naar kennen en niet naar verhalen, daar heerst geen haat en word ook geen haat aangewakkerd tussen alloch en autotoon.
Hier zitten alle lagen der bevolking gewoon met elkaar, lekker gezellig.
Natuurlijk praten we ook daar wel eens over wereldproblemen, als een van mijn vrienden en vriendinnen binnenkomt en er iets ergs is gebeurd in hem of haar land van herkomst.
Daar troost je elkaar omdat je elkaar kent en we gelijk zijn.
Maar we zullen elkaar niet kleineren wat hier wel gebeurd door sommigen.
En dat is jammer, want met zoveel geloven en wereldburgers op 1 site konden we een macht vormen tegen de ongerechtigheid in Nederland en later in de wereld misschien iets betekenen.
Deze site bestaat nu 10 jaar en we zijn nog nooit verder gekomen dan schelden op elkaar en elkaar het licht in de ogen niet te gunnen.

Waarden, normen, respect en omgangs vormen zijn hier ver te zoeken.