PDA

Bekijk Volledige Versie : In Nederland geboren en getogen Marokkaan moet het land uit vanwege verdenking AIVD



Dwaalspoor
03-05-06, 01:13
In Nederland geboren en getogen Marokkaan moet het land uit vanwege verdenking AIVD

http://inicia.es/de/arebista/aragonia/img/png2004.jpg

Vriend van Samir A. moet land uit

ROTTERDAM - Mohammed C., een 31-jarige vriend en handlanger van Samir A., moet het land verlaten zodra hij op vrije voeten komt.

De in Tilburg geboren Marokkaan is door de vreemdelingendienst IND tot illegaal verklaard, omdat hij radicaal zou zijn en een gevaar vormt voor de nationale veiligheid.

Het is de eerste keer dat een in ons land geboren en getogen terreurverdachte het land wordt uitgezet.

C., opgegroeid in Den Haag, zit sinds oktober vast op verdenking van het voorbereiden van een terroristische aanslag. Hij zou onder andere met zijn vriend Samir A. een aanslag hebben willen plegen op overheidsgebouwen en politici. Hij heeft alleen een Marokkaans paspoort, omdat hij het nooit nodig vond de Nederlandse nationaliteit aan te vragen. Dat geeft de IND nu de mogelijkheid hem uit te zetten. De IND baseert zich op ambtsberichten van de veiligheidsdienst AIVD.

Volgens informanten van de AIVD, die C. al een tijdje in de gaten hielden, is hij een van de leiders van een groepje radicale moslims dat geweld wil plegen. De 31-jarige C. is enkele jaren geleden streng gelovig geworden, samen met zijn Surinaams/Nederlandse vrouw. Hij kwam daarna in contact met leden van de Hofstadgroep. Zijn schoonmoeder trouwde zelfs voor de islam met de Syriër, de vermeend geestelijk leider van de hofstadgroep.

Volgens C. zelf is hij allesbehalve radicaal. ,,Dit is allemaal smaad’ ’ , zei hij vorige week tijdens de tweede regiezitting van het proces.

Advocaat Koppe zegt de uitzetting aan te vechten. De rechtszaak tegen C. en Samir A. wordt in oktober inhoudelijk behandeld. Tot die tijd dient Koppe geen verzoek in om voorlopige vrijlating.


http://www.ad.nl/binnenland/article313267.ece

Victory
03-05-06, 01:38
Hij had de Nederlandse nationaliteit moeten aanvragen, dan hadden ze hem niks kunnen doen. :D

Marsipulami
03-05-06, 02:03
Volgens mij is maatschappelijke insluiting een betere manier om (religieuze) radicalisering tegen te gaan dan maatschappelijke uitsluiting, maar ach..

waterfiets
03-05-06, 07:09
Geplaatst door Marsipulami
Volgens mij is maatschappelijke insluiting een betere manier om (religieuze) radicalisering tegen te gaan dan maatschappelijke uitsluiting, maar ach..

Jammer dat die radicalen zelf er anders over denken.

mark61
03-05-06, 07:47
Geplaatst door Victory
Hij had de Nederlandse nationaliteit moeten aanvragen, dan hadden ze hem niks kunnen doen. :D

Tsja, hij was eerlijk. Jij blijkbaar niet.

observer
03-05-06, 08:12
Geplaatst door Marsipulami
Volgens mij is maatschappelijke insluiting een betere manier om (religieuze) radicalisering tegen te gaan dan maatschappelijke uitsluiting, maar ach.. te dicht bij dit soort mensen gaan staan betekend alleen maar dat als zij afgaan jij meegaat

tukkersterror
03-05-06, 08:23
Geplaatst door Dwaalspoor
woensdag 03 mei 2006

Vriend van Samir A. moet land uit

Door ANNELIEKE DIJKSTRA


ROTTERDAM - Mohammed C., een 31-jarige vriend en handlanger van Samir A., moet het land verlaten zodra hij op vrije voeten komt.

De in Tilburg geboren Marokkaan is door de vreemdelingendienst IND tot illegaal verklaard, omdat hij radicaal zou zijn en een gevaar vormt voor de nationale veiligheid.

Het is de eerste keer dat een in ons land geboren en getogen terreurverdachte het land wordt uitgezet.

C., opgegroeid in Den Haag, zit sinds oktober vast op verdenking van het voorbereiden van een terroristische aanslag. Hij zou onder andere met zijn vriend Samir A. een aanslag hebben willen plegen op overheidsgebouwen en politici. Hij heeft alleen een Marokkaans paspoort, omdat hij het nooit nodig vond de Nederlandse nationaliteit aan te vragen. Dat geeft de IND nu de mogelijkheid hem uit te zetten. De IND baseert zich op ambtsberichten van de veiligheidsdienst AIVD.

Volgens informanten van de AIVD, die C. al een tijdje in de gaten hielden, is hij een van de leiders van een groepje radicale moslims dat geweld wil plegen. De 31-jarige C. is enkele jaren geleden streng gelovig geworden, samen met zijn Surinaams/Nederlandse vrouw. Hij kwam daarna in contact met leden van de Hofstadgroep. Zijn schoonmoeder trouwde zelfs voor de islam met de Syriër, de vermeend geestelijk leider van de hofstadgroep.

Volgens C. zelf is hij allesbehalve radicaal. ,,Dit is allemaal smaad’ ’ , zei hij vorige week tijdens de tweede regiezitting van het proces.

Advocaat Koppe zegt de uitzetting aan te vechten. De rechtszaak tegen C. en Samir A. wordt in oktober inhoudelijk behandeld. Tot die tijd dient Koppe geen verzoek in om voorlopige vrijlating.


http://www.ad.nl/binnenland/article313267.ece

Victory
03-05-06, 10:53
Geplaatst door mark61
Tsja, hij was eerlijk. Jij blijkbaar niet.
Nederland is geen eerlijke land, en daarom moet je zulke dingen doen om in ieder geval behandeld te worden als half-mens.

De meeste Marokkanen hebben gewoon geen Nederlandse nationalisteit, en daarmee zullen ze hen terugpakken.

:kusgrijs:

mark61
03-05-06, 11:04
Geplaatst door Victory
Nederland is geen eerlijke land,


Want? NL biedt jouw haatdragend persoontje en je familie onderdak, onderwijs, en wat al niet, maar jij vindt dat je gewoon kan spugen in de hand die geeft? Dat is eerlijk?


De meeste Marokkanen hebben gewoon geen Nederlandse nationalisteit, en daarmee zullen ze hen terugpakken.

Tsja, dan moet je maar Nederlander willen worden. Als je die ambitie niet hebt moet je weggaan.

Seif
03-05-06, 11:23
:zozo: Mark is op de rechtse toer vandaag. :hihi:

Victory
03-05-06, 11:35
Oh ik ben ook blij voor de dingen die ik gekregen heb hoor. Maar dankbaar is iets anders. Hebben wij deze faciliteiten en mogelijkheden gekregen omdat Nederland een goed hart heeft of omdat ze hopen meer geld te verdienen van hoogopgeleide mensen?

Denk jij dat het meer waarschijnlijk is dat Nederland capitalistische of 'humanistische' beweegredenen heeft?

Jullie bombarderen onze landen, vermoorden onze mensen, stoken oorlogen aan tussen onze landen, en dan als jullie wat vluchtelingen van deze landen aannemen verwachten jullie opeens dankbaarheid. Ik moet je zeker gaan uitleggen hoe genocides zoals die in Rwanda begonnen zijn?

Sorry hoor, maar iemand is verantwoordelijk voor alle dictatoren in het midden-oosten en in Afrika, alle doden die er nu vallen, alle vage sectes die nu mensen vermoorden, en dat ga je niet afschuiven op de bevolking.

Hypocriet.

tukkersterror
03-05-06, 11:37
Geplaatst door Seif
:zozo: Mark is op de rechtse toer vandaag. :hihi:

Coalitie aangegaan met Geert en Rita geloof ik :hihi:
En dat op zijn oude dag :lol:

mark61
03-05-06, 11:40
Geplaatst door Seif
:zozo: Mark is op de rechtse toer vandaag. :hihi:

Als ik ergens een godsgruwelijke hekel aan heb is het over het paard getilde, aartsluie nietsnutten die vervolgens nog commentaar menen te moeten hebben ook, en dat op mijn kosten. :lachu:

Aargh.

Daar hep geen moslim, Marokkaan of Irani wat mee te maken.

Dat doet niets af aan alle onbeschoftheid, discriminatie en afwijzing die er ook is. Maar zulk zinloos, 'ongeprovoceerd' tuig is er nou eenmaal ook. En dan moet nodig Mr. IQ 148 mee gaan lopen huilen met de wolvenwelpjes in het schaamhaarbosje.

tukkersterror
03-05-06, 11:43
Geplaatst door Victory [/i]
[B]Oh ik ben ook blij voor de dingen die ik gekregen heb hoor. Maar dankbaar is iets anders. Hebben wij deze faciliteiten en mogelijkheden gekregen omdat Nederland een goed hart heeft of omdat ze hopen meer geld te verdienen van hoogopgeleide mensen?
Je kunt het ook anders zien, dat een land je de kans geeft om je te ontplooien en niet alle vluchtelingen in kampen gooit.



Denk jij dat het meer waarschijnlijk is dat Nederland capitalistische of 'humanistische' beweegredenen heeft?
Het opnemen van asiel zoekers is totaal gebasseerd op humanistische gronden, ben ik van overtuigt, absolut


Jullie bombarderen onze landen, vermoorden onze mensen, stoken oorlogen aan tussen onze landen, en dan als jullie wat vluchtelingen van deze landen aannemen verwachten jullie opeens dankbaarheid. Ik moet je zeker gaan uitleggen hoe genocides zoals die in Rwanda begonnen zijn?
Jullie, wie is jullie?


Sorry hoor, maar iemand is verantwoordelijk voor alle dictatoren in het midden-oosten en in Afrika, alle doden die er nu vallen, alle vage sectes die nu mensen vermoorden, en dat ga je niet afschuiven op de bevolking.

Iemand is verantwoordelijk en dat moet dan Nederland maar zijn volgens jou?

Tomas
03-05-06, 11:45
Geplaatst door tukkersterror


Jullie, wie is jullie?


Ik dacht dat jij daar een expert in was.

En veilloos heeft vic weer aangetoond dat mark hypocriet is.

contradictio
03-05-06, 11:47
Geplaatst door Dwaalspoor
woensdag 03 mei 2006

Vriend van Samir A. moet land uit

Door ANNELIEKE DIJKSTRA


ROTTERDAM - Mohammed C., een 31-jarige vriend en handlanger van Samir A., moet het land verlaten zodra hij op vrije voeten komt.

De in Tilburg geboren Marokkaan is door de vreemdelingendienst IND tot illegaal verklaard, omdat hij radicaal zou zijn en een gevaar vormt voor de nationale veiligheid.

Het is de eerste keer dat een in ons land geboren en getogen terreurverdachte het land wordt uitgezet.

C., opgegroeid in Den Haag, zit sinds oktober vast op verdenking van het voorbereiden van een terroristische aanslag. Hij zou onder andere met zijn vriend Samir A. een aanslag hebben willen plegen op overheidsgebouwen en politici. Hij heeft alleen een Marokkaans paspoort, omdat hij het nooit nodig vond de Nederlandse nationaliteit aan te vragen. Dat geeft de IND nu de mogelijkheid hem uit te zetten. De IND baseert zich op ambtsberichten van de veiligheidsdienst AIVD.

Volgens informanten van de AIVD, die C. al een tijdje in de gaten hielden, is hij een van de leiders van een groepje radicale moslims dat geweld wil plegen. De 31-jarige C. is enkele jaren geleden streng gelovig geworden, samen met zijn Surinaams/Nederlandse vrouw. Hij kwam daarna in contact met leden van de Hofstadgroep. Zijn schoonmoeder trouwde zelfs voor de islam met de Syriër, de vermeend geestelijk leider van de hofstadgroep.

Volgens C. zelf is hij allesbehalve radicaal. ,,Dit is allemaal smaad’ ’ , zei hij vorige week tijdens de tweede regiezitting van het proces.

Advocaat Koppe zegt de uitzetting aan te vechten. De rechtszaak tegen C. en Samir A. wordt in oktober inhoudelijk behandeld. Tot die tijd dient Koppe geen verzoek in om voorlopige vrijlating.


http://www.ad.nl/binnenland/article313267.ece

In Marokko weten ze wel raad met hem....

mark61
03-05-06, 11:52
Geplaatst door Tomas
Ik dacht dat jij daar een expert in was.

En veilloos heeft vic weer aangetoond dat mark hypocriet is.

Daggutwel. Genadeloos mijn verborgen agenda blootgelegd.

Tomas
03-05-06, 12:00
Geplaatst door mark61

Twee strafpunten graag. :lachu:

maken ze er een topperrrr van.

mark61
03-05-06, 12:01
Geplaatst door Tomas
maken ze er een topperrrr van.

Balen.

Victory
03-05-06, 12:12
Geplaatst door mark61
Wat denk je zelf, pummel? Dat toen ze jullie binnenlieten ze dachten: 'ha, goedkoop hoogwaardig volk'? Je dacht dat NL gvd zelf niet genoeg hoogopgeleide mensen heeft, en dat ze aan je (vader's) neus konden zien dat hij kinderen zou verwekken die het fan-tas-tisch zouden doen in het NL onderwijssysteem? Ondanks de taalachterstand beter dan de inboorlingen, dus goedkoper?

Jij denkt dat NL GELD verdient aan 1 miljoen berooide immigranten, van wie 25% werkloos is?

Imbeciel.

Wat ben je toch stom af en toe, of eigenlijk wel vaker. Vroeger stond in NL UIT IDEALISME de poort wagenwijd open. Dat idealisme is wat bekoeld. Door de kosten. En het gezeik van types als jij.

Lazer toch op en ga je grootje in Qom vervelen, voor jou 10 bloedserieuze, hardwerkende Afrikanen die niet zo ontstellend zeiken na alles wat ze gekregen hebben.



Houd toch op met dat imbeciele 'jullie'? Wie jullie, achterlijke nepmullah die de schijt door de broek loopt als hij aan het leven van een basiji denkt. Nepheld, salonmilitarist...

Waar heeft welke NL bommenwerper wie gebombardeerd? Lul toch niet zo uit je IQ148-nek.



Dus jouw vader en moeder zijn Iran ontvlucht omdat het door NL gebombardeerd is? Leugenaar die je dr bent, nepmoslim, schaam je!



Ja, leg s uit imbeciel? Ik denk doordat Ahmedinejad langskwam.



Stomme pummel. Ik heb het echt gehad met jou. Geef me mijn belastinggeld terug dat ik aan jou besteed heb, verdiend in het zweet mijns aanschijns.



Godgloeiende kanker, hoe durf je dat woord in je mond te nemen? Weet je vader dat wel, waardeloze loser?

Donder op, uit mijn ogen!

Twee strafpunten graag. :lachu:
Ik ben voor de zekerheid teruggegaan naar mijn bericht om te kijken of ik iemand heb uitgescholden om zo'n onbeschofte reactie te verdienen, maar nee. Het ligt gewoon aan jou.

Ik ben blij dat jij je ware gezicht heb laten zien, iets wat de meeste Nederlanders verbergen.

Moge u met uw bekrompen gedachtegoed sterven.

:zwaai:

tukkersterror
03-05-06, 12:24
Geplaatst door mark61
Balen.

Dubbel balen voor je!!!

Geen strafpunten :hihi:

En een topperrrrrr :stout:

Vraag me wel eens af wat sommige personen doen om topper te worden :giechel:

observer
03-05-06, 12:33
Dus jouw vader en moeder zijn Iran ontvlucht omdat het door NL gebombardeerd is? kans lijkt me veel groter dat zijn ouders hem gesmeerd zijn omdat ze of het mullah systeem niet zagen zitten of omdat ze onderdeel uitmaakte van de entourage van de sjah

mark61
03-05-06, 12:43
Geplaatst door Victory
Ik ben voor de zekerheid teruggegaan naar mijn bericht om te kijken of ik iemand heb uitgescholden om zo'n onbeschofte reactie te verdienen,

Loser. Morele loser.

Tis je met al je 148 IQ puntjes niet gelukt?

Hoe durf uitgerekend jij het woord onbeschoft in de mond te nemen?

mark61
03-05-06, 12:44
Geplaatst door observer
kans lijkt me veel groter dat zijn ouders hem gesmeerd zijn omdat ze of het mullah systeem niet zagen zitten of omdat ze onderdeel uitmaakte van de entourage van de sjah

Lijkt me ook, maar daar heeft hij het wijselijk niet over.

Kan ook gewoon yankee dollar zijn.

mark61
03-05-06, 12:45
De Heere zij geprezen schielijk weer onttopt.

tukkersterror
03-05-06, 12:51
Geplaatst door mark61
De Heere zij geprezen schielijk weer onttopt.

Halleluia, nu alleen nog je strafpunten en we hebben een feestje!:hihi:

Morosian
03-05-06, 12:52
Geplaatst door Victory
Ik ben blij dat jij je ware gezicht heb laten zien, iets wat de meeste Nederlanders verbergen.

Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum, en tot mijn stomme verbazing ben je nog steeds niet geëmigreerd. Wat houd je nog hier?

mulan
03-05-06, 12:52
Geplaatst door mark61
Tsja, dan moet je maar Nederlander willen worden. Als je die ambitie niet hebt moet je weggaan.

Dus de rest met een Nederlands paspoort wilde wel een Nederlander worden? Dacht het niet. Ik heb er overigens nog steeds geen,geen tekort aan ambitie hoor. :slapen:

mark61
03-05-06, 12:54
.

mark61
03-05-06, 12:54
Geplaatst door Victory
Moge u met uw bekrompen gedachtegoed sterven.

Sukkel met je doodswensen.

Lees s goed joh analfabeet.

VOOR JOU LIEVER 10 AFRIKANEN

mark61
03-05-06, 12:55
Geplaatst door mulan
Dus de rest met een Nederlands paspoort wilde wel een Nederlander worden? Dacht het niet.

Nee, die beschouwen dat vaak als een kortingskaart.


Ik heb er overigens nog steeds geen,geen tekort aan ambitie hoor. :slapen:

Wat dan? Gebrek aan geld?

mulan
03-05-06, 12:56
Geplaatst door mark61
Wat dan? Gebrek aan geld?

Juist. Als het moet kan ik het wel doen maar het heeft geen haast. Alhoewel.. :hihi:

Julien
03-05-06, 12:57
Geplaatst door Victory
Ik ben voor de zekerheid teruggegaan naar mijn bericht om te kijken of ik iemand heb uitgescholden om zo'n onbeschofte reactie te verdienen, maar nee. Het ligt gewoon aan jou.

Ik ben blij dat jij je ware gezicht heb laten zien, iets wat de meeste Nederlanders verbergen.

Moge u met uw bekrompen gedachtegoed sterven.

:zwaai:

Vertel ons nou eens waarom jij of je ouders ooit Iran zijn uitgevlucht!

Want ik kan niet begrijpen dat je naar het 'onislamitische/ verdorven' Nederland vlucht, terwijl jij en/ of je ouders zo fan zijn van de islamitische revolutie en - ideologie in Iran.

mark61
03-05-06, 13:02
Geplaatst door mulan
Juist. Als het moet kan ik het wel doen maar het heeft geen haast. Alhoewel.. :hihi:

Ik zou het ook zonde vinden van die tig honderd euro's. Maar vergunningverblijven is toch nog veel duurder op den duur?

mulan
03-05-06, 13:33
Geplaatst door mark61
Ik zou het ook zonde vinden van die tig honderd euro's. Maar vergunningverblijven is toch nog veel duurder op den duur?

Tig honderd :confused: of was dat poging sarcasme? Maarre verblijfsvergunning hoeft ook maar om de 6 jaar ofzo vervangen te worden hoor. Geen idee wat de kosten daarvan zijn. (Er is ook een tekort aan ambitie,guilty maar even voor de geruststelling heeft dit betrekking op alle vlakken en niet alleen op het Nederlanderschap)

MaRiaH
03-05-06, 13:36
Geplaatst door Victory
Oh ik ben ook blij voor de dingen die ik gekregen heb hoor. Maar dankbaar is iets anders. Hebben wij deze faciliteiten en mogelijkheden gekregen omdat Nederland een goed hart heeft of omdat ze hopen meer geld te verdienen van hoogopgeleide mensen?

Denk jij dat het meer waarschijnlijk is dat Nederland capitalistische of 'humanistische' beweegredenen heeft?

Jullie bombarderen onze landen, vermoorden onze mensen, stoken oorlogen aan tussen onze landen, en dan als jullie wat vluchtelingen van deze landen aannemen verwachten jullie opeens dankbaarheid. Ik moet je zeker gaan uitleggen hoe genocides zoals die in Rwanda begonnen zijn?

Sorry hoor, maar iemand is verantwoordelijk voor alle dictatoren in het midden-oosten en in Afrika, alle doden die er nu vallen, alle vage sectes die nu mensen vermoorden, en dat ga je niet afschuiven op de bevolking.

Hypocriet.

:haha:

Jij bent nog dommer dan ik dacht..

grenst aan waanzin, das nu wel duidelijk..

Morosian
03-05-06, 13:40
Geplaatst door Julien
Want ik kan niet begrijpen dat je naar het 'onislamitische/ verdorven' Nederland vlucht, terwijl jij en/ of je ouders zo fan zijn van de islamitische revolutie en - ideologie in Iran.

De muntjes hebben het gewonnen van de ideologie.

mark61
03-05-06, 13:54
Waarom is mijn post half verdwenen? Sta er volkomen achter. Tamelijk to the point dacht ik. Moet je Fikkie's quote ook weghalen.

mark61
03-05-06, 13:56
Geplaatst door mulan
Tig honderd :confused: of was dat poging sarcasme? Maarre verblijfsvergunning hoeft ook maar om de 6 jaar ofzo vervangen te worden hoor. Geen idee wat de kosten daarvan zijn. (Er is ook een tekort aan ambitie,guilty maar even voor de geruststelling heeft dit betrekking op alle vlakken en niet alleen op het Nederlanderschap)

Dat kost toch minstens 300, naturalisatie? Staat me bij. Afgezien van de overige hassle.

Tekort aan algemene ambitie is geen probleem. :hihi: Als je maar niet discrimineert.

mark61
03-05-06, 13:58
Geplaatst door mark61
Wat denk je zelf, ........................ ? Dat toen ze jullie binnenlieten ze dachten: 'ha, goedkoop hoogwaardig volk'? Je dacht dat NL gvd zelf niet genoeg hoogopgeleide mensen heeft, en dat ze aan je (vader's) neus konden zien dat hij kinderen zou verwekken die het fan-tas-tisch zouden doen in het NL onderwijssysteem? Ondanks de taalachterstand beter dan de inboorlingen, dus goedkoper?

Jij denkt dat NL GELD verdient aan 1 miljoen berooide immigranten, van wie 25% werkloos is?

.............................. .

Wat ben je toch stom af en toe, of eigenlijk wel vaker. Vroeger stond in NL UIT IDEALISME de poort wagenwijd open. Dat idealisme is wat bekoeld. Door de kosten. En het gezeik van types als jij.

Lazer toch op en ga je grootje in Qom vervelen, voor jou 10 bloedserieuze, hardwerkende Afrikanen die niet zo ontstellend zeiken na alles wat ze gekregen hebben.



Houd toch op met dat imbeciele 'jullie'? Wie jullie, .................................... Nepheld, salonmilitarist...

Waar heeft welke NL bommenwerper wie gebombardeerd? Lul toch niet zo uit je IQ148-nek.



Dus jouw vader en moeder zijn Iran ontvlucht omdat het door NL gebombardeerd is? Leugenaar die je dr bent, ............................... , schaam je!



Ja, leg s uit ............................... ? Ik denk doordat Ahmedinejad langskwam.



................................. . Ik heb het echt gehad met jou. Geef me mijn belastinggeld terug dat ik aan jou besteed heb, verdiend in het zweet mijns aanschijns.



.................................. , hoe durf je dat woord in je mond te nemen? Weet je vader dat wel, waardeloze loser?

Donder op, uit mijn ogen!

Twee strafpunten graag.

Zo, dat leest makkelijker dan dat negatiefschrift.


Op deze manier kun je snel een IP ban verwachten. Forum vervuilen: NOT here! angkor/beheer

tr_imparator
03-05-06, 17:36
Geplaatst door mark61
Zo, dat leest makkelijker dan dat negatiefschrift.


Je bent nu trots op jezelf?


Loser.

Tomas
03-05-06, 18:07
Geplaatst door tr_imparator
Je bent nu trots op jezelf?


Loser.
Dat heet nu opvoeden, trimp.

H.P.Pas
03-05-06, 18:09
Geplaatst door tr_imparator
Je bent nu trots op jezelf?


Loser.


Loser ?
Oh nee. Wie niet kwaad wil worden is wijs.
Wie niet kwaad kan worden is een dwaas.

mark61
03-05-06, 18:16
Geplaatst door tr_imparator
Je bent nu trots op jezelf?


Loser.

Neuh, dat kan iedereen.

Hoezo? Daar had ik hem net voor uitgemaakt.

mark61
03-05-06, 18:18
Tsja, wijs is anders. Maar het lucht lekker op kan ik jelui verzekeren. Kort lontje tegenwoordig. Hmmm.

Shemharosh
03-05-06, 21:46
Goed zo.Ik snap niet waarom iemand naar marokko (terug)sturen gezien wordt als een straf,ook al heeft iemand een dubbele nationaliteit moet het kunnen om die te sturen naar zijn land van afkomst als hij/zij het hier maar niks vindt.Lijkt me heel logisch.

delankmoedige
03-05-06, 21:58
Zou een in Nederland geboren Amerikaan ook uitgewezen worden ?
Ik denk het dus niet
Fijn land Nederland
:lole:

xslaniet
03-05-06, 23:55
Geplaatst door Shemharosh
Ik snap niet waarom iemand naar marokko (terug)sturen gezien wordt als een straf,
Nou dat snap ik ook niet ...Het verlaten van Nederland moet toch en verlossing zijn,dat er nog mensen zijn die er willen wonen. :haha:

Victory
04-05-06, 00:13
Geplaatst door mark61
VOOR JOU LIEVER 10 AFRIKANEN
Ja, want er is niks lager dan een neger he?

Met elke bericht dat je hier plaatst laat je meer zien hoe je over allochtonen denkt.

mark61
04-05-06, 00:20
Geplaatst door Victory
Ja, want er is niks lager dan een neger he?

Met elke bericht dat je hier plaatst laat je meer zien hoe je over allochtonen denkt.

Kijk, nu komt jouw ware aard naar boven drijven. Voorzover nog niet borrelend aan de oppervlakte.

Heb je daar nou een halve dag over na moeten denken?

1-4-8

Dwaalspoor
04-05-06, 01:33
Geplaatst door mark61
Geplaatst door mark61
Wat denk je zelf, pummel? Dat toen ze jullie binnenlieten ze dachten: 'ha, goedkoop hoogwaardig volk'? Je dacht dat NL gvd zelf niet genoeg hoogopgeleide mensen heeft, en dat ze aan je (vader's) neus konden zien dat hij kinderen zou verwekken die het fan-tas-tisch zouden doen in het NL onderwijssysteem? Ondanks de taalachterstand beter dan de inboorlingen, dus goedkoper?

Wat ben je toch stom af en toe, of eigenlijk wel vaker. Vroeger stond in NL UIT IDEALISME de poort wagenwijd open. Dat idealisme is wat bekoeld. Door de kosten. En het gezeik van types als jij.

Idealisme hahahaha...:hihi: Dat verhaaltje van goedheiligstichting van Nederland trap ik niet in. Het is een zuivere vorm geestelijke zelfbevrediging.

De Nederlandse economie zou zich nooit zo kunnen uitbreiden zonder de komst van gastarbeiders. Voorts is het hebben van een reservoir werklozen beter dan volledige werkgelegenheid. Volledige werkgelegenheid is een ramp voor Nederlandse bedrijven. Het is nog altijd goedkoper om een paar 100-duizend werklozen te hebben dan geen één.


Jij denkt dat NL GELD verdient aan 1 miljoen berooide immigranten, van wie 25% werkloos is?

Imbeciel.

Die berooide migranten zoals jij ze noemt zorgen voor zichzelf. Ze houden de raderen van de economie in beweging. En het is natuurlijk een keiharde leugen om te zeggen dat 25 % werkloos is. Dat wil dus zeggen dat 250.000 werklozen allochtoon is. Dat kun je niet hard maken. En ja Nederland verdient aan werklozen, het houdt daarmee de lonen laag voor de werkenden. Het is een reservoir waar je tijdelijk overbodige werkers in kunt dumpen en wanneer het gungstig is kun je ze weer eruit trekken om ze weer in te zetten. Een soort goedkope parkeerplaats.


Lazer toch op en ga je grootje in Qom vervelen, voor jou 10 bloedserieuze, hardwerkende Afrikanen die niet zo ontstellend zeiken na alles wat ze gekregen hebben Je bedoelt ermee te zeggen die klagen niet die blijven je voeten kussen dat je ze hierheen hebt gehaald. Die kun je makkelijk afzetten met wat kraaltjes en spiegeltjes. Kritisch zijn is alleen weggelegd voor de witte autochtoon, jij de allochtoon moet je smoel houden en blij wezen dat je de second class burger mag wezen in Nederland. En dat generaties lang. Mooi niet !!!

Dwaalspoor
04-05-06, 02:40
En nu een inhoudelijk reaktie op het berichtje.

Dit is een voorbeeld van rechtsongelijkheid voor islamitische allochtonen in Nederland en machtsmisbruik van de IND. Hoe kun je iemand zijn verblijfsvergunning al afpakken zonder dat ie al veroordeeld is? Is het rechtvaardig om iemand zijn verblijfsvergunning af te pakken alleen op basis van aivd informatie die niet te controleren valt?

Ik denk dat de IND en daarmee de Nederlandse staat deze jongeman gebruikt als testcase bij de rechter en hem als voorbeeld in de media gebruikt om moslims klein te houden. Ze willen er moslims en andere allochtonen mee bedreigen en de boodschap afgeven dat ze zich koest moeten houden.

Als je namelijk iemand als geboren allochtoon in Nederland vermoordt uit geldelijke gewin dan kun je volgens de wet nooit uitgezet worden, maar als je alleen al een plan zou maken omdat te doen vanwege ideologische/religieuze motieven dan is zo een plan al voldoende om iemand zijn verblijfsrechten af te pakken. Daarmee geeft Nederland aan dat je mag moorden om je zakken te vullen maar doe je dat uit een ideologische motief, een plan alleen al is voldoende, dan is dat een veel ernstige misdrijf. Je moet dus geld achterna lopen en niet je moraal.

Voor mij is een moord een moord en zou dat beiden even hard bestraft moeten worden. Een plan om iemand te vermoorden of om angst aan te jagen is niet hetzelfde als een moord gepleegd hebben.

Ik voorspel dat de IND deze testcase gaat verliezen.

Coolassprov MC
04-05-06, 06:28
Geplaatst door Dwaalspoor
Idealisme hahahaha...Kritisch zijn is alleen weggelegd voor de witte autochtoon, jij de allochtoon moet je smoel houden en blij wezen dat je de second class burger mag wezen in Nederland. En dat generaties lang. Mooi niet !!!

Dat onze ''universitair opgeleidde Turkenvrind'' anderen voor fascist kan durven uitmaken..

Coolassprov MC
04-05-06, 06:35
Geplaatst door Shemharosh
Ik snap niet waarom...


Geplaatst door xslaniet
Nou dat snap ik ook niet ...

Kijk om jullie heen en begin bij nul.

mark61
04-05-06, 07:40
Geplaatst door Dwaalspoor
Idealisme hahahaha...:hihi: Dat verhaaltje van goedheiligstichting van Nederland trap ik niet in. Het is een zuivere vorm geestelijke zelfbevrediging.

De enige onanist hier ben jij. De 100% Holland-is-kut-maar-vreemd-ik-zit-erin-opgesloten-zelfmedelijden-zelfbevlekking.

Wat had je laatst ook weer voor kutsmoes dat je niet wegkon? Oh ja, je kende alleen Nederlands. Dat was Nederlands taalfascisme. Andere talen kon je niet leren. Daar ben je te stom of te lui voor?


De Nederlandse economie zou zich nooit zo kunnen uitbreiden zonder de komst van gastarbeiders.

Das achteraf de stomste vergissing geweest. :hihi:


Voorts is het hebben van een reservoir werklozen beter dan volledige werkgelegenheid.

Welnee, die 2 miljoen inactieven met een uitkering kosten alleen maar klauwen vol geld. De meesten zijn totaal niet inzetbaar voor niks en hadden beter nooit geboren kunnen worden, of althans niet hier.


Volledige werkgelegenheid is een ramp voor Nederlandse bedrijven. Het is nog altijd goedkoper om een paar 100-duizend werklozen te hebben dan geen één.

Jij snapt er echt geen ruk van. NL is geen eiland. Mocht er werkelijk een tekort zijn aan ongeschoolde arbeidskrachten dan staat de hele wereld open. Ongeschoolde alsmede peperdure knuppels, daar heeft echt niemand wat aan. Hoe weinig kan een mens van economie begrijpen?

Vandaar dat de textielindustrie via Noord-Afrika naar Azië vertrok, evenals de scheepsbouw en verdere zware industrie. Je ziet nu nog even de auto-industrie voor het laatst stuiptrekken.


Die berooide migranten zoals jij ze noemt zorgen voor zichzelf. Ze houden de raderen van de economie in beweging.

Huh? Van die uitkeringen?


En het is natuurlijk een keiharde leugen om te zeggen dat 25 % werkloos is. Dat wil dus zeggen dat 250.000 werklozen allochtoon is.

Jij begrijpt er echt geen ruk van zeg. Word je elke dag dommer ipv slimmer ofzo? Of laat je je door je emoties meeslepen? Waar is je intelligentie gebleven? Ga de cijfers maar bekijken.

Ik leg even uit in Jip en Janneke-taal: als men zegt 'de werkloosheid van die en die bedraagt ...%', dan is dat een percentage van de beroepsbevolking. De beroepsbevolking is dat deel van de bevolking dat in principe zou moeten werken, in dit geval mannen van ca. 25-65. Van de oudere immigranten is dat 50%, wat wordt gecompenseerd door de lagere cijfers van de jongeren.


En ja Nederland verdient aan werklozen, het houdt daarmee de lonen laag voor de werkenden. Het is een reservoir waar je tijdelijk overbodige werkers in kunt dumpen en wanneer het gungstig is kun je ze weer eruit trekken om ze weer in te zetten. Een soort goedkope parkeerplaats.

Je snapt er voor de derde keer niks van. Hoge uitkeringen houden de lonen juist HOOG. Echt, waar zit je verstand?
Er zijn in NL max max 100.000 vacatures. En 2 miljoen inactieven.


Je bedoelt ermee te zeggen die klagen niet die blijven je voeten kussen dat je ze hierheen hebt gehaald.

bla bla bla

mark61
04-05-06, 07:42
Geplaatst door Coolassprov MC
Dat onze ''universitair opgeleidde Turkenvrind'' anderen voor fascist kan durven uitmaken..

Wat is dat toch met jou? Ben je gedegradeerd tot Schaap's hondje? Overal waar hij komt trippel jij erachter aan, snuffelt even gewichtig en pist dan nog een keer over dezelfde plaats? :lachu:

mark61
04-05-06, 07:52
Geplaatst door Dwaalspoor
En nu een inhoudelijk reaktie op het berichtje.

Dit is een voorbeeld van rechtsongelijkheid voor islamitische allochtonen in Nederland en machtsmisbruik van de IND. Hoe kun je iemand zijn verblijfsvergunning al afpakken zonder dat ie al veroordeeld is? Is het rechtvaardig om iemand zijn verblijfsvergunning af te pakken alleen op basis van aivd informatie die niet te controleren valt?

Dus je geeft toe dat als je tegen mij zit te raaskallen dat inderdaad gelul is, ipv inhoudelijk?

Wat doet het woord 'islamitisch' hierboven? Smerige leugenachtige insinuatie. Wat ben je een vuilak. Meneer Goebbels was er niks bij.

Je bedoelt, moslims worden gediscrimineerd want andere allochtonen / autochtonen mogen wel plannetjes maken om bommen te gooien? Imbeciel. Daar trapt hier toch niemand in?

Nee, dat is niet rechtvaardig en dat gaat ze ws. niet lukken ook.


Ik denk dat de IND en daarmee de Nederlandse staat deze jongeman gebruikt als testcase bij de rechter en hem als voorbeeld in de media gebruikt om moslims klein te houden. Ze willen er moslims en andere allochtonen mee bedreigen en de boodschap afgeven dat ze zich koest moeten houden.

Koest houden in de zin van niet meer met vuurwapens zwaaien, handgranaten gooien en bomaanslagen plegen. Dat lijkt me een prima idee.


Daarmee geeft Nederland aan dat je mag moorden om je zakken te vullen maar doe je dat uit een ideologische motief, een plan alleen al is voldoende, dan is dat een veel ernstige misdrijf. Je moet dus geld achterna lopen en niet je moraal.

Zo is dat. De NL overheid roept op tot moord!

Wat is dat toch met jou? Kan je niet meer tegen een beetje zon?


Een plan om iemand te vermoorden of om angst aan te jagen is niet hetzelfde als een moord gepleegd hebben.

Proberen massale angst te zaaien en de bevolking te verdelen en vervolgens die twee delen tegen elkaar op te zetten is eigenlijk het veroorzaken van fitna, maatschappelijke onrust en chaos, een doodzonde in de islam overigens maar ook hiero een misdaad waar de doodstraf op zou staan in een land dat die kent.

Maar voor jou is dat hetzelfde als een commerciële moord. Fantastisch rechtsinzicht en -gevoel.

Deze jochies hebben de 1 miljoen moslims in NL meer schade toegebracht dan jij, koelkontje, Fikki, Gekke Geert en geheel 'extreem rechts NL' samen in 100 jaar zouden kunnen aanrichten.

angkor
04-05-06, 10:29
Mark 61


Het lijkt er op dat je bezig bent om behoorlijk uit de bocht te vliegen.

Je taalgebruik laat zien dat je geen enkel respect opbrengt voor degene die je bekritiseert.

Voor het geval dat je dat nog niet wist: dit is een website voor Nederlands-Marokkaanse jongeren en NIET voor rechts Nederlands gepeupel.

Je moet echt gaan oppassen anders vlieg je er hier definitief uit.

Je kunt alsnog besluiten om wat in te binden, zodat de plaatsvervangende schaamte over jouw taalgebruik wat af kan nemen.

angkor/beheer

Couscousje
04-05-06, 10:43
Geplaatst door angkor
Mark 61


Het lijkt er op dat je bezig bent om behoorlijk uit de bocht te vliegen.

Je taalgebruik laat zien dat je geen enkel respect opbrengt voor degene die je bekritiseert.

Voor het geval dat je dat nog niet wist: dit is een website voor Nederlands-Marokkaanse jongeren en NIET voor rechts Nederlands gepeupel.

Je moet echt gaan oppassen anders vlieg je er hier definitief uit.

Je kunt alsnog besluiten om wat in te binden, zodat de plaatsvervangende schaamte over jouw taalgebruik wat af kan nemen.

angkor/beheer

mark61 is 1 van de weinigen die direct uiting geeft aan wat velen, ik herhaal velen, op dit forum denken over de oproerkraaiers en sfeerverziekers die dit forum telt. Het "respect" dat men volgens jou moet "opbrengen" voor degene die hij bekritiseert, is een onverdiend en misplaatst respect.

Sterk staaltje symptoombestrijding van je, angkor.

In plaats van dat je de eersteklas haatzaaiers een enkeltje Alt F4 aanbiedt, richt je je op net die ene die wel de ballen heeft om de waarheid uit te spreken.

Getuigt weer eens van hoe vaak jij werkelijk op dit forum kijkt. :rolleyes:

Cc

Couscousje
04-05-06, 10:46
Geplaatst door mark61
De enige onanist hier ben jij. De 100% Holland-is-kut-maar-vreemd-ik-zit-erin-opgesloten-zelfmedelijden-zelfbevlekking.

Wat had je laatst ook weer voor kutsmoes dat je niet wegkon? Oh ja, je kende alleen Nederlands. Dat was Nederlands taalfascisme. Andere talen kon je niet leren. Daar ben je te stom of te lui voor?



Das achteraf de stomste vergissing geweest. :hihi:



Welnee, die 2 miljoen inactieven met een uitkering kosten alleen maar klauwen vol geld. De meesten zijn totaal niet inzetbaar voor niks en hadden beter nooit geboren kunnen worden, of althans niet hier.



Jij snapt er echt geen ruk van. NL is geen eiland. Mocht er werkelijk een tekort zijn aan ongeschoolde arbeidskrachten dan staat de hele wereld open. Ongeschoolde alsmede peperdure knuppels, daar heeft echt niemand wat aan. Hoe weinig kan een mens van economie begrijpen?

Vandaar dat de textielindustrie via Noord-Afrika naar Azië vertrok, evenals de scheepsbouw en verdere zware industrie. Je ziet nu nog even de auto-industrie voor het laatst stuiptrekken.



Huh? Van die uitkeringen?



Jij begrijpt er echt geen ruk van zeg. Word je elke dag dommer ipv slimmer ofzo? Of laat je je door je emoties meeslepen? Waar is je intelligentie gebleven? Ga de cijfers maar bekijken.

Ik leg even uit in Jip en Janneke-taal: als men zegt 'de werkloosheid van die en die bedraagt ...%', dan is dat een percentage van de beroepsbevolking. De beroepsbevolking is dat deel van de bevolking dat in principe zou moeten werken, in dit geval mannen van ca. 25-65. Van de oudere immigranten is dat 50%, wat wordt gecompenseerd door de lagere cijfers van de jongeren.



Je snapt er voor de derde keer niks van. Hoge uitkeringen houden de lonen juist HOOG. Echt, waar zit je verstand?
Er zijn in NL max max 100.000 vacatures. En 2 miljoen inactieven.



bla bla bla

:duim:

Break it down for 'em.

Cc

mark61
04-05-06, 10:51
Geplaatst door angkor
Je taalgebruik laat zien dat je geen enkel respect opbrengt voor degene die je bekritiseert.

Dat verdienen ze ook niet. Zie je wat voor taalgebruik zij bezigen? Als ik iets schandalig vind, moreel totaal verwerpelijk, dan zeg ik dat.

Ik zie niet in waarom er hier 2 prikkers constant alle grenzen van het welvoeglijke te buiten mogen gaan, terwijl er voor Hollanders blijkbaar 'fatsoensgrenzen' zijn.


Voor het geval dat je dat nog niet wist: dit is een website voor Nederlands-Marokkaanse jongeren

En daar gelden andere fatsoensnormen voor dan voor Hollanders? Cultuurrelativisme? Een NL-Marokkaan mag er lekker op los schelden etc., want dat zit in zijn cultuur?


en NIET voor rechts Nederlands gepeupel.

Zie ik jou mij hier nou voor rechts gepeupel uitmaken? Voel je je wel helemaal goed?

Dat neem je terug. Vind je je eigen taalgebruik fatsoenlijker dan het mijne?


Je moet echt gaan oppassen anders vlieg je er hier definitief uit.

Tsjee. Ik zit te beven. De kleuterleidster heeft me bedreigd.

Morosian
04-05-06, 11:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Voorts is het hebben van een reservoir werklozen beter dan volledige werkgelegenheid. Volledige werkgelegenheid is een ramp voor Nederlandse bedrijven. Het is nog altijd goedkoper om een paar 100-duizend werklozen te hebben dan geen één.

Ik ben reuze benieuwd naar de ongetwijfeld geniale onderbouwing van deze opmerkelijke stelling.

Overigens was in 2005 6,5 procent van de totale beroepsbevolking werkloos. Van de autochtonen was 5 procent werkloos, van de niet-westerse allochtonen was ruim 16 procent werkloos.

In 2005 waren er 26 duizend niet-westerse allochtonen in de leeftijd 15-24 jaar werkloos. Dat komt overeen met 26 procent van de niet-westerse allochtone beroepsbevolking.

Van alle niet-westerse allochtonen was in 2005 de werkloosheid onder Marokkanen het hoogst. Van deze bevolkingsgroep was 20 procent werkloos.

Morosian
04-05-06, 11:25
Geplaatst door mark61
Ik zie niet in waarom er hier 2 prikkers constant alle grenzen van het welvoeglijke te buiten mogen gaan, terwijl er voor Hollanders blijkbaar 'fatsoensgrenzen' zijn.

Ik heb dat ook nooit zo begrepen. Iemand voor imbeciel uitmaken is blijkbaar erger dan roepen dat een complete bevolkingsgroep uitgeroeid dient te worden. Dat laatste las ik gisteren op dit forum en daar is tot op heden niet bestraffend tegen opgetreden. Erg interessant.

~Panthera~
04-05-06, 12:45
Geplaatst door angkor
Mark 61


Het lijkt er op dat je bezig bent om behoorlijk uit de bocht te vliegen.

Je taalgebruik laat zien dat je geen enkel respect opbrengt voor degene die je bekritiseert.

Voor het geval dat je dat nog niet wist: dit is een website voor Nederlands-Marokkaanse jongeren en NIET voor rechts Nederlands gepeupel.

Je moet echt gaan oppassen anders vlieg je er hier definitief uit.

Je kunt alsnog besluiten om wat in te binden, zodat de plaatsvervangende schaamte over jouw taalgebruik wat af kan nemen.

angkor/beheer


Sorry Angkor, ik had jou toch iets hoger ingeschat. :moe:
Unbelieveble.

Wat is nu de bedoeling ? dat alle autochtonen hier weg gaan ?
Zeg dat dan.
In plaats dat je smerige ziekers als Ibrahimmm en Mumu eraf donderd, want dat zijn degeen die je PB naar de filistijnen helpen.
Maar dat heb je blijkbaar niet door.

Ibrahimmm, Mumu, III, Red Sonja, Skidmark, Maurice etc.
De MPSjes hier.

Panth.

delankmoedige
04-05-06, 12:48
In zijn hart zijn alle Kaaskoppen bewust of onbewust racisten.
In de kranten sijpelt het elke dag door maar het is zo geinstitutionaliseerd geworden dat niemand ermeer aanstoot aan neemt, zelfs niet meer doorheeft.
Een in Nederland geboren en getogen Marokkaan is een Nederlander en hoort hier, crimineel of niet.
Jammer voor lieden als Tukker en Mark maar de Rechten van de Mens schrijven dit voor.
:vingers:

David
04-05-06, 12:49
Geplaatst door delankmoedige
In zijn hart zijn alle Kaaskoppen bewust of onbewust racisten.
:vingers:


Respect!

~Panthera~
04-05-06, 12:53
Geplaatst door David
Respect!


Krijgt ie ook 2 strafpunten voor. :vierkant:

Morosian
04-05-06, 13:01
Geplaatst door delankmoedige
In zijn hart zijn alle Kaaskoppen bewust of onbewust racisten.

Behalve heel dom en generaliserend, is deze opmerking minstens zo racistisch.


In de kranten sijpelt het elke dag door maar het is zo geinstitutionaliseerd geworden dat niemand ermeer aanstoot aan neemt, zelfs niet meer doorheeft.

Behalve heel dom, is deze opmerking ook heel paranoïde. Het Groot Zionistische Complot neem ik aan?


Een in Nederland geboren en getogen Marokkaan is een Nederlander en hoort hier, crimineel of niet.
Jammer voor lieden als Tukker en Mark maar de Rechten van de Mens schrijven dit voor.

Misschien kun je de passage even citeren waarin dat staat?

delankmoedige
04-05-06, 13:24
Ken je dat experiment met die kinderen met blauwe en bruine ogen ?
Rest my case
Ik zeg toch ook dat enkele Nederlanders onbewust racistisch zijn.
Dat is een evolutie gegeven.
Maar hier kunnen we mee omgaan zolang jullie je maar bewust zijn dat jullie elke dag onbewust discrimineren.

Zie bijvoorbeeld de onthulling van het Slaven-monument, waar alleen maar blanken aanwezig mochten zijn terwijl de slachtoffers buiten het hek moesten wachten.
En zo zijn er legio voorbeelden.

In België heten buiszoenen bijvoorbeeld nog steeds negermemmen.
Maar ja dat is traditie, dus dat moet kunnen net zoiets als stierenvechten of weduweverbrandingen

Maar daar hoor ik de geachte forumleden niet over.
:verveeld:

~Panthera~
04-05-06, 13:28
Geplaatst door delankmoedige
Ken je dat experiment met die kinderen met blauwe en bruine ogen ?
Rest my case
Ik zeg toch ook dat enkele Nederlanders onbewust racistisch zijn.
Dat is een evolutie gegeven.
Maar hier kunnen we mee omgaan zolang jullie je maar bewust zijn dat jullie elke dag onbewust discrimineren.

Zie bijvoorbeeld de onthulling van het Slaven-monument, waar alleen maar blanken aanwezig mochten zijn terwijl de slachtoffers buiten het hek moesten wachten.
En zo zijn er legio voorbeelden.

In België heten buiszoenen bijvoorbeeld nog steeds negermemmen.
Maar ja dat is traditie, dus dat moet kunnen net zoiets als stierenvechten of weduweverbrandingen

Maar daar hoor ik de geachte forumleden niet over.
:verveeld:


Echt hoor, je moet toch eens naar Hans Anders.
Als de Nederlander ergens goed in is, is het ook in het afzeiken van de Nederlander.
Maar dat is je niet echt opgevallen, geloof ik.

delankmoedige
04-05-06, 13:33
Jij wilt zeker toch niet zeggen dat humor één van de karaktertrekken van de Hollander is ?
Humor ?
Da's een goeie
In een land waar André van Duin en Piet Bambergen helden zijn ?

Of die grappige clown van Freek de Jonge
God wat kan ik daar om lachen
Krijg bijna scheurbuik.

Maar wat wil je van iemand die zich noemt naar een luie ezel.
Panthera.

:boogie:

David
04-05-06, 13:38
Geplaatst door delankmoedige
Krijg bijna scheurbuik.


Eet meer fruit.

Morosian
04-05-06, 13:50
Geplaatst door delankmoedige
Ik zeg toch ook dat enkele Nederlanders onbewust racistisch zijn.
Dat is een evolutie gegeven.
Maar hier kunnen we mee omgaan zolang jullie je maar bewust zijn dat jullie elke dag onbewust discrimineren.

Het is evolutionair bepaald dat de Nederlander racistisch is.

Je ziet echt niet hoe racistisch die bewering is hè?


Zie bijvoorbeeld de onthulling van het Slaven-monument, waar alleen maar blanken aanwezig mochten zijn terwijl de slachtoffers buiten het hek moesten wachten.

Weer zo'n op niets gebaseerde bewering. Ik heb de onthulling op tv gezien, maar kennelijk waren de zwarten die bij het monument stonden geschminkte blanken.


In België heten buiszoenen bijvoorbeeld nog steeds negermemmen.
Maar ja dat is traditie, dus dat moet kunnen net zoiets als stierenvechten of weduweverbrandingen

Maar daar hoor ik de geachte forumleden niet over.

Alweer fout. Daar hoor je de geachte forumleden namelijk wel over. Maar het is inmiddels genoegzaam duidelijk dat je alleen leest wat je wilt lezen en alleen hoort wat je wilt horen.

De volstrekt ridicule discussie over de negerzoenen is een discussie over naamgeving. Dat je daar stierevechten bijhaalt is dus niet zo slim.

Vind je dat Jodenkoeken ook van naam moeten veranderen? En Zigeunerschnitzel? Blanke vla? Of zijn inhoudelijke reacties uiteindelijk toch niet je sterkste punt en beperk je je liever tot boos zijn?

~Panthera~
04-05-06, 13:50
Geplaatst door delankmoedige
Jij wilt zeker toch niet zeggen dat humor één van de karaktertrekken van de Hollander is ?
Humor ?
Da's een goeie
In een land waar André van Duin en Piet Bambergen helden zijn ?

Of die grappige clown van Freek de Jonge
God wat kan ik daar om lachen
Krijg bijna scheurbuik.

Maar wat wil je van iemand die zich noemt naar een luie ezel.
Panthera.

:boogie:


Ik zie dat je me prima hebt begrepen. :moe:
Maar dat wil je ook niet, denk ik.

delankmoedige
04-05-06, 13:56
Ik weet niet waar je die onthulling hebt gezien maar ik vermoed dat je weer naar wat knuffelfiguren heb gestaard terwijl de werkelijke slachtoffers toch echt buiten het hek stonden
Dat leidde tot nogal wat rumoer
Maar dat zal je wel niet mee gekregen hebben
Liever ziende blind en horende doof.

En ken je nou dat experiment in Amerika nou of niet.
Je zit er alleen maar plat en ordinair omheen te lullen maar je geeft geen enkel antwoord.
Dus jij wilt beweren dat je geen (onbewust) racist bent ?
Zo ja, dan lieg je gewoon

Maar je kunt aan je zelf werken maar dan moet je je er eerst bewust van worden.

Gaarne een antwoord en kom nou niet met zo'n slap Galapagosschildpad verhaal

super ick
04-05-06, 14:20
Geplaatst door delankmoedige
Ik weet niet waar je die onthulling hebt gezien maar ik vermoed dat je weer naar wat knuffelfiguren heb gestaard terwijl de werkelijke slachtoffers toch echt buiten het hek stonden
Dat leidde tot nogal wat rumoer
Maar dat zal je wel niet mee gekregen hebben
Liever ziende blind en horende doof.

GEEF MIJ EENS 1 GOEDE REDEN WAAROM IK MIJ SCHULDIG ZOU MOETEN VOELEN VOOR DE DADEN VAN MIJN OPA'S OPA?

En ken je nou dat experiment in Amerika nou of niet.
Je zit er alleen maar plat en ordinair omheen te lullen maar je geeft geen enkel antwoord.
Dus jij wilt beweren dat je geen (onbewust) racist bent ?
Zo ja, dan lieg je gewoon

ALLE BLANKEN ZIJN RACISTEN, PRO BUSH, GEERT WILDERS EN VERDONK FANS EN NATUURLIJK ANTI ISLAM.

Maar je kunt aan je zelf werken maar dan moet je je er eerst bewust van worden.

EN DAAR KAN JIJ MEE HELPEN? DAN ZOU JE TOCH JE BLIK OP DE WERELD EEN BEETJE MOETEN VERRUIMEN.

Gaarne een antwoord en kom nou niet met zo'n slap Galapagosschildpad verhaal

TUIG ZOALS JIJ HELPEN DIE LAND FINAAL NAAR DE KLOTEN. DAT JE DE HELFT VAN JE UITKERING WEG GEEFT EN DAT OVERAL ONGEVRAAGD BEKEND MAAKT MAAKT JOU DIRECT EEN GOED MENS?
VOOR MIJ BEN JE EEN LAAG BIJ DE GRONDS FIGUUR OM VANACHTER JE PC-TJE IEDEREEN MET EEN ANDERE MENING UIT TE MAKEN VOOR FACIST (VERWIJZEN NAAR DE JAREN 40, EN PRATEN OVER 1 VOLK)

Juliette
04-05-06, 14:27
Geplaatst door mark61
Want? NL biedt jouw haatdragend persoontje en je familie onderdak, onderwijs, en wat al niet, maar jij vindt dat je gewoon kan spugen in de hand die geeft? Dat is eerlijk?



Oppassen met dat 'jullie-moeten-dankbaar-zijn' argument. Bij mijn weten is de grootste immigratie hierro begonnen toen bepaalde jobs door Belgen en NL niet meer ingevuld raakten.

Had weinig met menslievendheid te maken.

En bij politieke vluchtelingen gaat het dan weer over een 'recht op asiel'.

mark61
04-05-06, 14:32
Geplaatst door Juliette
Oppassen met dat 'jullie-moeten-dankbaar-zijn' argument. Bij mijn weten is de grootste immigratie hierro begonnen toen bepaalde jobs door Belgen en NL niet meer ingevuld raakten.

Evident dat dat voor 'gastarbeiders' niet gold.

Ik spreek echter tegen een Irani. Die valt daar ws. niet onder. Hoewel we dat nooit zullen weten; hij zwijgt altijd als het graf.

Dan nog hoeft ie niet dankbaar te zijn; zich onthouden van schunnigheden tegen zijn gastheren lijkt me wel genoeg.


En bij politieke vluchtelingen gaat het dan weer over een 'recht op asiel'.

Precies. En waar is dat op gebaseerd? Waar zijn 'rechten' in laatste instantie op gebaseerd?

Op goedertierenheid der mensen. Niets is van god of natuur gegeven, alleen de mens kan ertoe besluiten. Dat deed Europa aangaande politieke vluchtelingen, in een ietwat romantisch-naïef discours, zonder veel oog voor de gecompliceerde werkelijkheid.

Dat soort asiel staat dan ook enorm onder druk.

delankmoedige
04-05-06, 14:50
Beste Superdick (leuke naam trouwens)

Ik geniet geen uitkering maar ben inderdaad van mening dat mensen die het moeilijk hebben, en aan de onderkant van de samenleving bungelen gesteund moeten worden.
Jij vind het wellicht normaal dat er voedselbanken zijn en mensen in armoede opgroeien. Ik niet.


Betreffende de slavernij
Het is altijd goed dat een generatie de zondes van vorige generaties onder ogen ziet. Dat is de reden waarom de Duitsers een katharsis hebben doorgemaakt en de Oostenrijkers nog steeds virulent racistisch zijn.

Betreffende Uw classificatie;
Dat ik laag bij de gronds ben weet ik reeds, ik ben namelijk een halkf uurtje geleden gepromoveerd tot kakkerlak.
Tuig ben ik echter niet, ik heb geen strafblad.
Ik durf bij u niet te gokken.

Juliette
04-05-06, 15:01
Geplaatst door mark61


Ik spreek echter tegen een Irani. Die valt daar ws. niet onder. Hoewel we dat nooit zullen weten; hij zwijgt altijd als het graf.

Dan nog hoeft ie niet dankbaar te zijn; zich onthouden van schunnigheden tegen zijn gastheren lijkt me wel genoeg.



I know. I know. Maar het blijft speculeren naar z'n afkomst of de redenen waarom ie ooit hier geraakte.

en dattie oorlogszuchtig is? tja. Maar zo ken ik er nog een hele hoop.


Geplaatst door mark61
Precies. En waar is dat op gebaseerd? Waar zijn 'rechten' in laatste instantie op gebaseerd?

Op goedertierenheid der mensen. Niets is van god of natuur gegeven, alleen de mens kan ertoe besluiten. Dat deed Europa aangaande politieke vluchtelingen, in een ietwat romantisch-naïef discours, zonder veel oog voor de gecompliceerde werkelijkheid.



Eerder op een soort geloof in rechtvaardigheid en in maakbaarheid van de samenleving denk ik. Nooit Meer Oorlog en dat soort dingen. Dat kan je romantisch-naïef noemen. Maar wat is het alternatief?

Maggoe. Hoe het tot stand komt doet er niet toe. Rechten krijg je niet. Die heb je. Daar moet je ook geen verantwoording voor afleggen ofzo. Of het nu over klootzakken gaat of over goeie mensen.

En die vluchtelingen en migranten veranderen onze samenleving. So what? Dat heeft ze altijd al gedaan en zal ze altijd blijven doen. Soms in goeie zin, soms niet. (wat op zich al een interpretatie van mezelf is).

Dat systeem zal idd meer en meer onder druk komen te staan. Maar de mensen die naar de EU of de VS willen moven zullen zich daar echt niet door laten tegenhouden. Ook niet als we muren gaan bouwen denk ik. Da's ook een werkelijkheid.

Morosian
04-05-06, 16:06
Geplaatst door delankmoedige
Ik weet niet waar je die onthulling hebt gezien maar ik vermoed dat je weer naar wat knuffelfiguren heb gestaard terwijl de werkelijke slachtoffers toch echt buiten het hek stonden
Dat leidde tot nogal wat rumoer
Maar dat zal je wel niet mee gekregen hebben
Liever ziende blind en horende doof.

Misschien was ik te zeer verbijsterd over de ophef over het feit dat het beeld naakt was en dat dat weer racistisch zou zijn. Zo'n beetje elk groot beeld uit de kunstgeschiedenis is naakt, maar daar zullen de klagers weinig kennis van hebben. Het lijkt er veel op dat er grote groepen in Nederland rondlopen die gewoon boos willen zijn. Bovendien gedroeg men zich buitengewoon respectloos naar de familie toe die zich zichtbaar gegeneerd voelden. Het is echt nooit goed.


En ken je nou dat experiment in Amerika nou of niet.
Je zit er alleen maar plat en ordinair omheen te lullen maar je geeft geen enkel antwoord.
Dus jij wilt beweren dat je geen (onbewust) racist bent ?
Zo ja, dan lieg je gewoon.

Plat en ordinair ergens omheen lullen doe ik niet, ik word hooguit plat en ordinair bejegend. Ik weet niet op welk experiment je doelt, maar het klinkt als Josef Mengele. De wereld is vergeven van de gevaarlijke gekken, van Amerika tot Afghanistan, het sterft ervan. Ik weet niet wat het punt is dat je probeert te maken, maar het heeft ongetwijfeld iets te maken met iets dat in het verleden is gebeurd en daarmee maatgevend zou zijn voor huidige generaties. In tegenstelling tot veel prikkers hier kijk ik liever vooruit in plaats van achteruit.

Tot slot: tot nu toe ben jij degene die zich voortdurend racistisch uitlaat, niet ik. Jij bent het die stelselmatig een complete bevolkingsgroep over een kam scheert en ze een bepaald gedrag verwijt. Evolutionair bepaald zelfs.

Uit elk van je woorden klinkt een ongekende frustratie door jegens het land waarin je woont. Het mooie is dat je hier niet tegen je zin hoeft te wonen. Als het Westen zo verschrikkelijk is, waarom vertrek je dan niet gewoon? Canada is heel mooi.

Dwaalspoor
04-05-06, 16:29
Geplaatst door mark61
De enige onanist hier ben jij. De 100% Holland-is-kut-maar-vreemd-ik-zit-erin-opgesloten-zelfmedelijden-zelfbevlekking.

Wat had je laatst ook weer voor kutsmoes dat je niet wegkon? Oh ja, je kende alleen Nederlands. Dat was Nederlands taalfascisme. Andere talen kon je niet leren. Daar ben je te stom of te lui voor?

Je dwaalt af gozertje. Je kunt beter een beetje afkoelen en buiten een frisse wind nemen.


Das achteraf de stomste vergissing geweest. :hihi:
Gezien de economische positie van Nederland en de NEderlandse bedrijven zou ik niet van een vergissing spreken.

Het gemakkelijkst gaat dat aan de hand van het begrip volledige werkgelegenheid. In de jaren '60 was de werkgelegenheid zo volledig dat we onze economische groei door gastarbeiders moesten laten bemensen. Vanuit de overtuiging dat er in Nederland geen arbeidskracht meer te vinden was, werden grote groepen mensen uit de mediterrane landen hierheen gehaald. Achteraf blijkt er van een serieuze overspanning van de arbeidsmarkt alleen maar sprake te zijn geweest vanwege de sociaal-cultureel geïnspireerde 'weigering' om op een andere dan de traditionele groep (volwassen mannen) een beroep te doen. Want dat was het sociaal-culturele fundament waarop de volledige werkgelegenheid van de jaren '60 was gebaseerd: vrouwen werden - letterlijk en figuurlijk - niet meegeteld. Vrouwen bleven thuis, of hoorden althans thuis te blijven. Als ze toch tot de arbeidsmarkt toetraden, dan was dat tijdelijk en was het bovendien normaal dat ze ook minder verdienden. Mannen daarentegen kregen een salaris waarin een kostwinnersvergoeding was verdisconteerd, ook als ze nog kostwinner moesten worden. Het minimumloon hield zelfs al rekening met twee kinderen. Het gevolg was dat de zogeheten volledige werkgelegenheid van de jaren '60 werd bereikt bij een arbeidsparticipatie die - voor wat betreft het percentage werkzame personen - niet hoger ligt dan thans.

http://www.fss.uu.nl/wetfil/96-97/hans.htm



Welnee, die 2 miljoen inactieven met een uitkering kosten alleen maar klauwen vol geld. De meesten zijn totaal niet inzetbaar voor niks en hadden beter nooit geboren kunnen worden, of althans niet hier.

Eerst heb je het over 1 miljoen berooide immigranten waarvan 25 % werkloos is en nu heb je het over 2 miljoen inactieven met een uitkering. Er zijn in Nederland maar 2 miljoen niet-westerse immigranten en als die allemaal een uitkering hebben dan sla je de plank volledig mis. Dat is een 100 % leugen. Waar heb jij het dus over? Over de 1 miljoen immigranten waarvan jij zegt dat 25 % werkloos is of heb je het over de inactieve autochtonen? Ik vermoed dat je doelbewust de boel verdraait om je leugen van de zogenaamde 1 miljoen immigranten waarvan volgens jou 25 % werkloos is. Leugens gozer en dat weet je zelf ook wel.


Jij snapt er echt geen ruk van. NL is geen eiland. Mocht er werkelijk een tekort zijn aan ongeschoolde arbeidskrachten dan staat de hele wereld open. Ongeschoolde alsmede peperdure knuppels, daar heeft echt niemand wat aan. Hoe weinig kan een mens van economie begrijpen? Je weerspreekt mijn stelling niet. Je draait er alleen om heen. De immigranten zijn hier ook gekomen omdat er een tekort was aan arbeiders.


Vandaar dat de textielindustrie via Noord-Afrika naar Azië vertrok, evenals de scheepsbouw en verdere zware industrie. Je ziet nu nog even de auto-industrie voor het laatst stuiptrekken. Dat heeft te maken met massaproductie.


Huh? Van die uitkeringen? Van hun zuurverdiende geld. Je kunt Nederland niet inkomen en dan meteen een uitkering krijgen. Dat is een fantasieverhaal. Een uitkering krijg je als je werkloos wordt. En als het slechter gaat met de economie gaan allochtonen het eerste eruit. En dan worden ze betaald met het geld van de sociale lasten waaraan ze hebben bijgedragen.


Jij begrijpt er echt geen ruk van zeg. Word je elke dag dommer ipv slimmer ofzo? Of laat je je door je emoties meeslepen? Waar is je intelligentie gebleven? Ga de cijfers maar bekijken. Bewijs het maar, het is jouw bewering. Ik weet dat je liegt.


Ik leg even uit in Jip en Janneke-taal: als men zegt 'de werkloosheid van die en die bedraagt ...%', dan is dat een percentage van de beroepsbevolking. De beroepsbevolking is dat deel van de bevolking dat in principe zou moeten werken, in dit geval mannen van ca. 25-65. Van de oudere immigranten is dat 50%, wat wordt gecompenseerd door de lagere cijfers van de jongeren. Ik noem dat jip en janneke populistische praatjes. Jij stelt dat van de 1 miljoen immigranten er 25 % werkloos zijn. Ik blijf erbij dat dat een leugen is. Het was gewoon een zwartmaak actie van jou om immigranten als profiteurs voor te stellen.


Je snapt er voor de derde keer niks van. Hoge uitkeringen houden de lonen juist HOOG. Echt, waar zit je verstand?
Er zijn in NL max max 100.000 vacatures. En 2 miljoen inactieven. Ja jij bent slim en alle anderen die het niet met jou eens zijn, zijn dom. Inactieven staat niet gelijk aan werklozen. Leer eens de definities uit elkaar te houden of hou je aan je eerdere definitie en draai er niet om heen door elke keer een andere begrip te introduceren.

werkloosheid
In alle macro economische handboeken van de laatste 50 jaar staat vermeld dat werkloosheid economisch gezond en nodig is. In de 60er jaren dacht men aan 6%. In de 80er jaren aan 10% en meer. Werkloosheid is nodig om vooral De Markt zijn werking te laten doen. Want stel je voor: bij volledige werkgelegenheid zouden de werkenden de prijs van de arbeid bepalen en dat is niet de bedoeling. Dat voorrecht hoort bij de ondernemers te liggen.
Daarom wordt steeds met behulp van de overheid de arbeidsmarkt gemanipuleerd. Om de zo gevreesde loondruk te voorkomen. Allereerst mag er dus helemaal geen volledige werkgelegenheid komen. En dreigen de lonen toch te stijgen? Dan worden selectief migranten toegelaten onder discriminerende voorwaarden. Of worden de bestaande arbeidsvoorwaarden verziekt om de loonkosten omlaag te krijgen. Meestal beide tegelijk.

http://www.1meikomitee.net/2002/42.html



bla bla bla

:hihi: Zeker blabla

Dwaalspoor
04-05-06, 16:47
Geplaatst door mark61
Dus je geeft toe dat als je tegen mij zit te raaskallen dat inderdaad gelul is, ipv inhoudelijk?

Ik ging in op jouw geraaskal. Inhoudelijk wordt hiermee bedoelt waar de topic over gaat. Aangezien de topic niet over jou of victory gaat is dat geen inhoudelijke reaktie op de topic.


Wat doet het woord 'islamitisch' hierboven? Smerige leugenachtige insinuatie. Wat ben je een vuilak. Meneer Goebbels was er niks bij.

Je bedoelt, moslims worden gediscrimineerd want andere allochtonen / autochtonen mogen wel plannetjes maken om bommen te gooien? Imbeciel. Daar trapt hier toch niemand in?

Nee, dat is niet rechtvaardig en dat gaat ze ws. niet lukken ook.
Dat moet je aan de Nederlandse politiek en media vragen. Dankzij het woord islam heeft men een spceiale wetgeving er doorheen kunnen drukken die vooral gericht is op de moslims.


Koest houden in de zin van niet meer met vuurwapens zwaaien, handgranaten gooien en bomaanslagen plegen. Dat lijkt me een prima idee. Dan lijkt het me een beter idee dat de AIVD geen handgranten aflevert en dat de Nederlandse politiek en opinionmakers hun toon matigen. Dat er hier bomaanslagen zijn geweest is mij ontgaan.


Zo is dat. De NL overheid roept op tot moord!

Wat is dat toch met jou? Kan je niet meer tegen een beetje zon? Kijk naar de vreemdelingenwetgeving. Als je hier geboren bent en je vermoordt iemand uit matriele overwegingen dan kun je niet uitgezet worden. Maar vermoordt je iemand waarop de terrorisme wetgeving van toepassing kan zijn dan kan dat weer wel.


Proberen massale angst te zaaien en de bevolking te verdelen en vervolgens die twee delen tegen elkaar op te zetten is eigenlijk het veroorzaken van fitna, maatschappelijke onrust en chaos, een doodzonde in de islam overigens maar ook hiero een misdaad waar de doodstraf op zou staan in een land dat die kent. De fitna en angst creert de Nederlandse overheid met de media. Sinds de val van het communisme heeft men daar serieus aan gewerkt. Die paar sukkeltjes die er op ingaan en nog handgranten van de AIVD krijgen aangereikt en zich niet kunnen inhouden worden alleen groter gemaakt dan dat ze in werkelijkheid zijn.


Maar voor jou is dat hetzelfde als een commerciële moord. Fantastisch rechtsinzicht en -gevoel. Voor mij is een moord een moord.


Deze jochies hebben de 1 miljoen moslims in NL meer schade toegebracht dan jij, koelkontje, Fikki, Gekke Geert en geheel 'extreem rechts NL' samen in 100 jaar zouden kunnen aanrichten. Het rare is dat die jochies hiervoor er nooit waren, wie heeft die jochies gecreerd? Blijf maar langer eenzijdig en langdurig één groep beledigen, schofferen, en de grond in trappen. Laat nog meer wildertjes en ayaantjes errop los. Moet je kijken wat voor samenleving we krijgen. Self fulfilling prophecy.

Coolassprov MC
04-05-06, 17:26
Geplaatst door mark61
Ben je gedegradeerd tot Schaap's hondje?

Beter ''degraderen'' tot ''Schaap's hondje'' dan tot ordinaire fascist als jij.

Max Stirner
04-05-06, 17:35
Geplaatst door delankmoedige

Dus jij wilt beweren dat je geen (onbewust) racist bent ?



Ach joh....altijd dat hokjesdenken....

Het enige dat telt is dat we diep in ons hart uiteindelijk allemaal.........blank zijn.


:engel:

Dwaalspoor
04-05-06, 17:44
Geplaatst door Coolassprov MC
Beter ''degraderen'' tot ''Schaap's hondje'' dan tot ordinaire fascist als jij.

Waarom nemen autochtonen zo graag een hond als huisdier?

Max Stirner
04-05-06, 17:51
Geplaatst door Dwaalspoor
Waarom nemen autochtonen zo graag een hond als huisdier?


Omdat het tegenwoordig verboden is om negers als huisdier te houden.


:roker:

Coolassprov MC
04-05-06, 18:01
Geplaatst door Dwaalspoor
Waarom nemen autochtonen zo graag een hond als huisdier?

Ze kunnen ook kinderen nemen; hebben ze beiden in 1.

David
04-05-06, 18:16
Geplaatst door Coolassprov MC
Ze kunnen ook kinderen nemen; hebben ze beiden in 1.


Respect!

Tomas
04-05-06, 18:17
Geplaatst door Coolassprov MC
Ze kunnen ook kinderen nemen; hebben ze beiden in 1.

't valt mij de afgelopen week op dat je veel beter bent in het paaien van schaap dan de vrouwtjes. Dat laatste gaat je iedere keer ongenadig slecht af. Volgens mij zit er iets in je dat je ernstig onderdrukt. Let it out!

Dwaalspoor
04-05-06, 18:24
Geplaatst door Tomas
't valt mij de afgelopen week op dat je veel beter bent in het paaien van schaap dan de vrouwtjes. Dat laatste gaat je iedere keer ongenadig slecht af. Volgens mij zit er iets in je dat je ernstig onderdrukt. Let it out!

Wil je hiermee aangeven dat jij en mark61 hier posten om Marokkaanse vrouwen te paaien?

Coolassprov MC
04-05-06, 18:25
Geplaatst door David
Respect!

Dat was nou niet de bedoeling.. :dood:

Tomas
04-05-06, 18:25
Geplaatst door Dwaalspoor
Wil je hiermee aangeven dat jij en mark61 hier posten om Marokkaanse vrouwen te paaien?

Jaloers op het succes? Ik vermoed van niet.

David
04-05-06, 18:26
Geplaatst door Coolassprov MC
Dat was nou niet de bedoeling.. :dood:


Waarvoor uiteraard ook respect.

Coolassprov MC
04-05-06, 18:28
Geplaatst door Tomas
't valt mij de afgelopen week op dat je veel beter bent in het paaien van schaap dan de vrouwtjes. Dat laatste gaat je iedere keer ongenadig slecht af.

Vraag niet hoe het kan; profiteer ervan; heb je Fatima Boutoutourd aka KouzeKoes al gehad; echt een aanrader als je blond bent!

David
04-05-06, 18:33
Geplaatst door Coolassprov MC
Vraag niet hoe het kan; profiteer ervan; heb je Fatima Boutoutourd aka KouzeKoes al gehad; echt een aanrader als je blond bent!


Wederom: respect!

Dwaalspoor
04-05-06, 18:36
Geplaatst door Tomas
Jaloers op het succes? Ik vermoed van niet.

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Kom je hier nu om vrouwen te paaien of kom je hier om te discusseren?

AARDIG
04-05-06, 18:40
Geplaatst door Dwaalspoor
Wil je hiermee aangeven dat jij en mark61 hier posten om Marokkaanse vrouwen te paaien?

Oeps :hihi:

Tomas
04-05-06, 18:40
Geplaatst door Dwaalspoor
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Kom je hier nu om vrouwen te paaien of kom je hier om te discusseren?

Beide. Maar discusseren gaat me net zo slecht af als jou.

Tomas
04-05-06, 18:43
Geplaatst door AARDIG
Oeps :hihi:

Het is al heel lang duidelijk dat dit het Grote Marokkaanse Mannen probleem is hoor. Niet de discriminatie, niet de anti stemming in nl, maar de angst dat vieze blanke mannen aan hun vrouwtjes zitten.

Magoed, ik ben getrouwd en heb weinig belangstelling voor "jullie" vrouwtjes. Mocht je dat in al die jaren niet zijn opgevallen. Wat opzich wel vrij bizar is. Magoed, bizarheid is nu eenmaal het aantrekkelijke van dit prikbord.

AARDIG
04-05-06, 18:45
Geplaatst door Tomas
Het is al heel lang duidelijk dat dit het Grote Marokkaanse Mannen probleem is hoor. Niet de discriminatie, niet de anti stemming in nl, maar de angst dat vieze blanke mannen aan hun vrouwtjes zitten.

Magoed, ik ben getrouwd en heb weinig belangstelling voor "jullie" vrouwtjes. Mocht je dat in al die jaren niet zijn opgevallen. Wat opzich wel vrij bizar is. Magoed, bizarheid is nu eenmaal het aantrekkelijke van dit prikbord.

:haha:

Tomas
04-05-06, 18:46
Eigenlijk is het meest bizarre wel dat het vooral het Grote Marokkaanse mannen probleem is voor nogal dubieuze hetero mannen. Neem schaap en coolass, overduidelijk hebben die moeite met hun sexualiteit. En dat zijn ook degene met de grootste problemen omtrent "hun" vrouwelijke kudden. Of jij, Aardig ook zoveel moeite met je sexualiteit hebt weet ik niet, daar ken ik je te slecht voor.

Dwaalspoor
04-05-06, 18:47
Geplaatst door Tomas
Beide. Maar discusseren gaat me net zo slecht af als jou.

Dan kun je beter je eigen vrouw paaien of een datingsite zoeken.

AARDIG
04-05-06, 18:47
Geplaatst door Tomas
Eigenlijk is het meest bizarre wel dat het vooral het Grote Marokkaanse mannen probleem is voor nogal dubieuze hetero mannen. Neem schaap en coolass, overduidelijk hebben die moeite met hun sexualiteit. En dat zijn ook degene met de grootste problemen omtrent "hun" vrouwelijke kudden. Of jij, Aardig ook zoveel moeite met je sexualiteit hebt weet ik niet, daar ken ik je te slecht voor.

Je wilt niet weten wat schaap, cool en ik in de kelders van Rotterdam uitspoken. :stout:

Tomas
04-05-06, 18:48
Geplaatst door AARDIG
:haha:

Je behoort te reageren op een discussieboard, niet nerveus te giechelen al ware je een breezersletje.

Tomas
04-05-06, 18:48
Geplaatst door AARDIG
Je wilt niet weten wat schaap, cool en ik in de kelders van Rotterdam uitspoken. :stout:

Jij bent ook één van de vriendjes?

Dwaalspoor
04-05-06, 18:49
Geplaatst door Tomas
Het is al heel lang duidelijk dat dit het Grote Marokkaanse Mannen probleem is hoor. Niet de discriminatie, niet de anti stemming in nl, maar de angst dat vieze blanke mannen aan hun vrouwtjes zitten.

Magoed, ik ben getrouwd en heb weinig belangstelling voor "jullie" vrouwtjes. Mocht je dat in al die jaren niet zijn opgevallen. Wat opzich wel vrij bizar is. Magoed, bizarheid is nu eenmaal het aantrekkelijke van dit prikbord.

Jij komt met vrouwen paaien aangehuppeld. Dan moet je er niet raar van opkijken dat jou de vraag wordt gesteld of je hier op de discussieforum komt om vrouwen te paaien. Een beetje hypocriete reaktie met krokodilletranen.

AARDIG
04-05-06, 18:52
Geplaatst door Tomas
Je behoort te reageren op een discussieboard, niet nerveus te giechelen al ware je een breezersletje.

Sorry, ik weet weer waarom ik hier niet meer kwam.

Vriendjes? Doen we niet aan. Mannen voor plezier, vrouwen om te baren. Griekse wijsheden.

Tomas
04-05-06, 18:53
Geplaatst door Dwaalspoor
Jij komt met vrouwen paaien aangehuppeld. Dan moet je er niet raar van opkijken dat jou de vraag wordt gesteld of je hier op de discussieforum komt om vrouwen te paaien. Een beetje hypocriete reaktie met krokodilletranen.

Waarom is het niet eens meer zo bizar dat de essentie van mijn reactie je volledig ontgaat? Gewenning? Eigenlijk wel jammer.

Dwaalspoor
04-05-06, 18:53
Geplaatst door Tomas
Eigenlijk is het meest bizarre wel dat het vooral het Grote Marokkaanse mannen probleem is voor nogal dubieuze hetero mannen. Neem schaap en coolass, overduidelijk hebben die moeite met hun sexualiteit. En dat zijn ook degene met de grootste problemen omtrent "hun" vrouwelijke kudden. Of jij, Aardig ook zoveel moeite met je sexualiteit hebt weet ik niet, daar ken ik je te slecht voor.

Dicsusseren gaat je slecht af als je voor het blok wordt gezet. Het valt mij elke keer op dat je over Marokkaanse mannen wilt hebben en hun vermeende homosexualiteit als je in een discussie geen weerwoord kunt bieden.

Stick to the subject of ga anders wat nuttigs doen in plaats de marokkaanse mannen te homoniseren. Of doe anders wat aan je mannelijkheid als je jezelf tekort voelt ten opzichte van Marokkaanse mannen.

Tomas
04-05-06, 18:55
Geplaatst door Dwaalspoor
Dicsusseren gaat je slecht af als je voor het blok wordt gezet. Het valt mij elke keer op dat je over Marokkaanse mannen wilt hebben en hun vermeende homosexualiteit als je in een discussie geen weerwoord kunt bieden.

Stick to the subject of ga anders wat nuttigs doen in plaats de marokkaanse mannen te homoniseren. Of doe anders wat aan je mannelijkheid als je jezelf tekort voelt ten opzichte van Marokkaanse mannen.

Voor welk blok werd ik gezet? Ik wil alleen maar coolass helpen de feiten onder ogen te zien. Jij komt 'm dan natuurlijk een beetje onbeholpen te hulp. Da's te verwachten.

Dwaalspoor
04-05-06, 18:55
Geplaatst door Tomas
Waarom is het niet eens meer zo bizar dat de essentie van mijn reactie je volledig ontgaat? Gewenning? Eigenlijk wel jammer.

De essentie is dat je voor paal staat en dat je dan wild om je heen gaat slaan door je af te reageren op Marokkaanse mannen die jij in een discussie niet bijbenen.

Tomas
04-05-06, 18:57
Geplaatst door Dwaalspoor
De essentie is dat je voor paal staat en dat je dan wild om je heen gaat slaan door je af te reageren op Marokkaanse mannen die jij in een discussie niet bijbenen.

Ik heb je al vaker uitgelegd dat het beter is om dergelijke conclusies aan de lezertjes over te laten. Dat proberen af te dwingen op deze wijze komt ontzettend uncool over. Nou ja, behalve bij je maatjes dan. Die ben je de baas.

Dwaalspoor
04-05-06, 18:57
Geplaatst door Tomas
Voor welk blok werd ik gezet? Ik wil alleen maar coolass helpen de feiten onder ogen te zien. Jij komt 'm dan natuurlijk een beetje onbeholpen te hulp. Da's te verwachten.

Doe niet zo schijnheilig man en hou je aan de discussie. Kun je dat niet aan lees dan gewoon mee in plaats van fantasieverhaaltjes te vertellen en zielig op de man te spelen.

Tomas
04-05-06, 18:59
Geplaatst door Dwaalspoor
Doe niet zo schijnheilig man en hou je aan de discussie. Kun je dat niet aan lees dan gewoon mee in plaats van fantasieverhaaltjes te vertellen en zielig op de man te spelen.

De discussie is dat coolass problemen heeft om vrouwjtes te versieren, ook al doet ie nog zo zijn best, op het pb. Het gaat hem gewoon niet echt natuurlijk af, terwijl jouw paaien wel zijn eerste natuur lijkt. Hij doet dus niet hetgeen wat in zijn natuur ligt.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:01
Geplaatst door Tomas
Ik heb je al vaker uitgelegd dat het beter is om dergelijke conclusies aan de lezertjes over te laten. Dat proberen af te dwingen op deze wijze komt ontzettend uncool over. Nou ja, behalve bij je maatjes dan. Die ben je de baas.

Jij legt niets uit, jij speelt schijnheilige spelletjes met je one-liners. Ik ben ook een lezer en ik heb ook een mening die ik jou middels deze forum kenbaar maak.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:03
Geplaatst door Tomas
De discussie is dat coolass problemen heeft om vrouwjtes te versieren, ook al doet ie nog zo zijn best, op het pb. Het gaat hem gewoon niet echt natuurlijk af, terwijl jouw paaien wel zijn eerste natuur lijkt. Hij doet dus niet hetgeen wat in zijn natuur ligt.

De discussie gaat hier niet over vrouwtjes paaien, dat is wat jij wil met je schijnheilige spelletjes om iemand in diskrediet te brengen.

Tomas
04-05-06, 19:04
Geplaatst door Dwaalspoor
Jij legt niets uit, jij speelt schijnheilige spelletjes met je one-liners. Ik ben ook een lezer en ik heb ook een mening die ik jou middels deze forum kenbaar maak.

Ik leg je zo vaak wat uit, maar je luister net zo goed als een puber. En wees niet bang, je mag gerust zeggen wat je wilt en zelfs een mening hebben.

Tomas
04-05-06, 19:05
Geplaatst door Dwaalspoor
De discussie gaat hier niet over vrouwtjes paaien, dat is wat jij wil met je schijnheilige spelletjes om iemand in diskrediet te brengen.

Homosexualiteit is niet slecht. Het onderdukken is slecht. Ik breng niemand in discrediet.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:06
Geplaatst door Tomas
Ik leg je zo vaak wat uit, maar je luister net zo goed als een puber. En wees niet bang, je mag gerust zeggen wat je wilt en zelfs een mening hebben.

Jij legt vrijwel nooit wat uit, je speelt alleen schijnheilige spelletjes met je one-liners.

Tomas
04-05-06, 19:08
Geplaatst door Dwaalspoor
Jij legt vrijwel nooit wat uit, je speelt alleen schijnheilige spelletjes met je one-liners.

Laat ze gewoon een keer op je inwerken ipv gelijk in de contramine te gaan.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:09
Geplaatst door Tomas
Homosexualiteit is niet slecht. Het onderdukken is slecht. Ik breng niemand in discrediet.

Deze topic gaat niet over homosexualiteit dat doe je om iemand in diskrediet te brengen, dat is het schijnheilige aan jou.

Tomas
04-05-06, 19:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Deze topic gaat niet over homosexualiteit dat doe je om iemand in diskrediet te brengen, dat is het schijnheilige aan jou.

Een topic met jou dat niet over homosexualiteit gaat?

Neem je grootmoe in de maling.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:10
Geplaatst door Tomas
Laat ze gewoon een keer op je inwerken ipv gelijk in de contramine te gaan.

Al spring je hoog of laag je hypocriete spelletjes met dito one-liners trap ik niet in.

Tomas
04-05-06, 19:11
Geplaatst door Dwaalspoor
Al spring je hoog of laag je hypocriete spelletjes met dito one-liners trap ik niet in.

Puber.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:12
Geplaatst door Tomas
Een topic met jou dat niet over homosexualiteit gaat?

Neem je grootmoe in de maling.

De enige homosexuele inbreng in deze topic is van jouw kant.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:13
Geplaatst door Tomas
Puber.

Nee ik ben oudere jongere.

Tomas
04-05-06, 19:14
Geplaatst door Dwaalspoor
De enige homosexuele inbreng in deze topic is van jouw kant.

Ja, het woord. Mag ik een keer, zeg. Maar de vonken sprongen er bij jou en coolass eerst af.

Tomas
04-05-06, 19:14
Geplaatst door Dwaalspoor
Nee ik ben oudere jongere.

Ook goed.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:15
Geplaatst door Tomas
Ja, het woord. Mag ik een keer, zeg. Maar de vonken sprongen er bij jou en coolass eerst af.

Je fantaseert veelste veel over anderen.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:16
Geplaatst door Tomas
Ook goed.

Mooi, dat is dan duidelijk

Tomas
04-05-06, 19:18
Geplaatst door Dwaalspoor
Je fantaseert veelste veel over anderen.

In je fantasie.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:24
Geplaatst door Tomas
In je fantasie.

Ja in je fantasie die je misbruikt om anderen in diskrediet te brengen.

Tomas
04-05-06, 19:25
Geplaatst door Dwaalspoor
Ja in je fantasie die je misbruikt om anderen in diskrediet te brengen.

In nl hoef je je er niet voor te schamen. In ma zou het idd een smerige beschuldiging zijn geweest. Gelukkig wonen we in nl.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:28
Geplaatst door Tomas
In nl hoef je je er niet voor te schamen. In ma zou het idd een smerige beschuldiging zijn geweest. Gelukkig wonen we in nl.

Laat je fantasie maar de vrije loop niemand houdt je tegen maar of je nu inhoudelijk een bijdrage levert aan deze topic is iets anders. Het valt wel op dat je graag fantaseert over anderen die je graag als homosexueel wilt zien.

Tomas
04-05-06, 19:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Laat je fantasie maar de vrije loop niemand houdt je tegen maar of je nu inhoudelijk een bijdrage levert aan deze topic is iets anders. Het valt wel op dat je graag fantaseert over anderen die je graag als homosexueel wilt zien.

Ach graag is niet het woord. Jij een coolass zijn nu eenmaal moeilijk te vermijden wat betreft dit onderwerp. Zo in de kast en tegen hun natuur zie je gewoon zelden. Nou, eigenlijk nooit. En dat kriebelt.

Dwaalspoor
04-05-06, 19:33
Geplaatst door Tomas
Ach graag is niet het woord. Jij een coolass zijn nu eenmaal moeilijk te vermijden wat betreft dit onderwerp. Zo in de kast en tegen hun natuur zie je gewoon zelden. Nou, eigenlijk nooit. En dat kriebelt.

In je fantasie zie je zoveel zaken die niet overeen komen met de werkelijkheid, daarom heet het ook fantasie. Fantasie om je schijnheiligheid te verbergen.

Tomas
04-05-06, 19:36
Geplaatst door Dwaalspoor
In je fantasie zie je zoveel zaken die niet overeen komen met de werkelijkheid, daarom heet het ook fantasie. Fantasie om je schijnheiligheid te verbergen.

En mn hypocrisie dan?

Dwaalspoor
04-05-06, 19:38
Geplaatst door Tomas
En mn hypocrisie dan?

hy·po·criet1 (de ~ (m.), ~en)
1 huichelaar

hy·po·criet2 (bn.)
1 huichelachtig

schijn·hei·lig (bn.)
1 vroom, deugdzaam in schijn => huichelachtig

schijn·hei·li·ge (de ~ (m.))
1 huichelaar

hui·che·laar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die huichelt => een heilig boontje, een wolf in schaapskleren, farizeeër, hypocriet , iem. met twee gezichten, januskop, schijnheilige , smoelentrekker, valsaard, valserik

Tomas
04-05-06, 19:40
Geplaatst door Dwaalspoor
hy·po·criet1 (de ~ (m.), ~en)
1 huichelaar

hy·po·criet2 (bn.)
1 huichelachtig

schijn·hei·lig (bn.)
1 vroom, deugdzaam in schijn => huichelachtig

schijn·hei·li·ge (de ~ (m.))
1 huichelaar

hui·che·laar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die huichelt => een heilig boontje, een wolf in schaapskleren, farizeeër, hypocriet , iem. met twee gezichten, januskop, schijnheilige , smoelentrekker, valsaard, valserik

Pas maar op, straks denkt beheer nog dat je scheldt. Of ben jij ook een iranees?

Dwaalspoor
04-05-06, 19:44
Geplaatst door Tomas
Pas maar op, straks denkt beheer nog dat je scheldt. Of ben jij ook een iranees?

Huichelaar.

Tomas
04-05-06, 19:46
Geplaatst door Dwaalspoor
Huichelaar.

Zeg vieze flikker kan jij eigenlijk wel tegen schelden?

Dwaalspoor
04-05-06, 19:48
Geplaatst door Tomas
Zeg vieze flikker kan jij eigenlijk wel tegen schelden?

Je mag mij uitschelden met wat je wilt, dat wist je schijnheiligheid niet weg.

Tomas
04-05-06, 19:50
Geplaatst door Dwaalspoor
Je mag mij uitschelden met wat je wilt, dat wist je schijnheiligheid niet weg.

Ach, ik vraag het me af omdat jij als een van de weinige het recht hebt om te mogen schelden want zodra een witte dat doet krijgt ie strafpuntjes. Of zijn dat vooroordelen van de beheerder?

Dwaalspoor
04-05-06, 19:56
Geplaatst door Tomas
Ach, ik vraag het me af omdat jij als een van de weinige het recht hebt om te mogen schelden want zodra een witte dat doet krijgt ie strafpuntjes. Of zijn dat vooroordelen van de beheerder?

Ik heb je niet uitgescholden. Kortom je gebruikt een schijnheilig trucje om bij beheer een reaktie uit te lokken.

Tomas
04-05-06, 19:59
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb je niet uitgescholden. Kortom je gebruikt een schijnheilig trucje om bij beheer een reaktie uit te lokken.

Nou schijnheil en hypocriet zijn in praktisch alle culturen een scheldwoord. In iedergeval in die van ons beide. Homofilie is in de hedendaagse nederlandse cultuur geen scheldwoord meer. Je bent het of niet en je bent daar niet meer of minder waard door. Ook al heb je nog zulke problemen met je eigen sexualiteit dat behoor je te weten als je een paar jaar in nl woont. Doen alsof je dat niet weet komt nogal dom over. Misschien zelfs wel schijnheilig. Maar zover zou ik niet durven gaan zeg.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:05
Geplaatst door Tomas
Nou schijnheil en hypocriet zijn in praktisch alle culturen een scheldwoord. In iedergeval in die van ons beide. Homofilie is in de hedendaagse nederlandse cultuur geen scheldwoord meer. Je bent het of niet en je bent daar niet meer of minder waard door. Ook al heb je nog zulke problemen met je eigen sexualiteit dat behoor je te weten als je een paar jaar in nl woont. Doen alsof je dat niet weet komt nogal dom over. Misschien zelfs wel schijnheilig. Maar zover zou ik niet durven gaan zeg.

Huichelaar, hypocriet en schijnheil zijn voor mij geen scheldwoorden maar een woorden om jou spelletjes mee te typeren. Net als leugenaar, fantast etc..

Dat jij homosexuele fantasieen over anderen hebt mag je gerust van mij hebben daar heb ik geen moeite mee maar als je dat gebruikt om een inhoudelijke discussie te ontlopen door een ander in diskrediet te brengen dan maakt dat jou tot een schijnheiltje.

Tomas
04-05-06, 20:07
Geplaatst door Dwaalspoor
Huichelaar, hypocriet en schijnheil zijn voor mij geen scheldwoorden maar een woorden om jou spelletjes mee te typeren. Net als leugenaar, fantast etc..

Dat jij homosexuele fantasieen over anderen hebt mag je gerust van mij hebben daar heb ik geen moeite mee maar als je dat gebruikt om een inhoudelijke discussie te ontlopen door een ander in diskrediet te brengen dan maakt dat jou tot een schijnheiltje.

Welke discussie ontloop ik? Ik reageer op de overduidelijke verwarde emoties van je vriendje. Kan je daar niet tegen?

Iglo
04-05-06, 20:13
Dit hele topic is vermakelijk, maar de volgende is mijn persoonlijke favoriet:

Geplaatst door delankmoedige
In zijn hart zijn alle Kaaskoppen bewust of onbewust racisten.
dit is een blinde vlek van een enorme omvang :boogjes:

Dwaalspoor
04-05-06, 20:18
Geplaatst door Tomas
Welke discussie ontloop ik? Ik reageer op de overduidelijke verwarde emoties van je vriendje. Kan je daar niet tegen?

Je levert geen inhoudelijke bijdrage aan deze topic, het enige wat je doet is schijnheilige spelletjes te spelen door anderen in diskrediet te brengen.


Geplaatst door Tomas
't valt mij de afgelopen week op dat je veel beter bent in het paaien van schaap dan de vrouwtjes. Dat laatste gaat je iedere keer ongenadig slecht af. Volgens mij zit er iets in je dat je ernstig onderdrukt. Let it out!

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2792571#post2792571

Tomas
04-05-06, 20:22
Geplaatst door Dwaalspoor
Je levert geen inhoudelijke bijdrage aan deze topic, het enige wat je doet is schijnheilige spelletjes te spelen door anderen in diskrediet te brengen.

Homofilie is niet iets om je voor te schamen. Het is in nl geen diskrediet meer. Luiter nou eens. We zijn weer terug bij pagina nul.

Het is overduidelijk dat jij en je verdwenen vriendje deze discussie ontlopen. Hou daar nou eens mee op. Gedraag je nou als een vent ipv een volwassen kleuter.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:26
Geplaatst door Tomas
Homofilie is niet iets om je voor te schamen. Het is in nl geen diskrediet meer. Luiter nou eens. We zijn weer terug bij pagina nul.

Het is overduidelijk dat jij en je verdwenen vriendje deze discussie ontlopen. Hou daar nou eens mee op. Gedraag je nou als een vent ipv een volwassen kleuter.

Jij stelde mij de vraag welke discussie je ontloopt, dat was mijn antwoord. Dat jij telkens weer teruggrijpt naar je fantasies over vermeende homosexuelaiteit van anderen is jouw schijnheiligheid.

Maar zoals ik al eerder zei van mij mag je over van alles fantaseren ik heb er geen moeite mee je toont er toch alleen je huichelachtigheid mee.

Tomas
04-05-06, 20:35
Geplaatst door Dwaalspoor
Jij stelde mij de vraag welke discussie je ontloopt, dat was mijn antwoord. Dat jij telkens weer teruggrijpt naar je fantasies over vermeende homosexuelaiteit van anderen is jouw schijnheiligheid.

Maar zoals ik al eerder zei van mij mag je over van alles fantaseren ik heb er geen moeite mee je toont er toch alleen je huichelachtigheid mee.

Jij ontloopt deze discussie. Jouw homofilie is niet mijn schijnheiligheid, maar simpelweg jouw probleem. En dat hoeft het niet te zijn. Dat is je eigen keuze. Het is onderhand verrekte moeilijk om jou als hetereo te fantaseren.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:39
Geplaatst door Tomas
Jij ontloopt deze discussie. Jouw homofilie is niet mijn schijnheiligheid, maar simpelweg jouw probleem. En dat hoeft het niet te zijn. Dat is je eigen keuze. Het is onderhand verrekte moeilijk om jou als hetereo te fantaseren.

Jouw schijnheiligheid zit in jouw spelletjes waarin je jouw fanatsie de vrije loop laat gaan om de anderen in deze discussie in diskrediet te brengen. Verder dan de vermeende homofilie van anderen kom je niet. Misschien dat je eens bij jzelf te rade moet gaan waarom je dat doet.

Als ik je zou willen treffen dan is dat een fluitje van een cent voor mij. Dat doe ik vooralsnog niet omdat het vermakelijk is om je te laten hangen in je eigen fantasie.

Tomas
04-05-06, 20:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Jouw schijnheiligheid zit in jouw spelletjes waarin je jouw fanatsie de vrije loop laat gaan om de anderen in deze discussie in diskrediet te brengen. Verder dan de vermeende homofilie van anderen kom je niet. Misschien dat je eens bij jzelf te rade moet gaan waarom je dat doet.

Ik leg het je allemaal stap voor stap uit. Dat je het niet kunt lezen is onderdeel van jouw probleem. Probeer daar nou eens bovenuit te stijgen. Zie de mensch.

Max Stirner
04-05-06, 20:43
Geplaatst door Dwaalspoor
Jouw schijnheiligheid zit in jouw spelletjes waarin je jouw fanatsie de vrije loop laat gaan om de anderen in deze discussie in diskrediet te brengen. Verder dan de vermeende homofilie van anderen kom je niet. Misschien dat je eens bij jzelf te rade moet gaan waarom je dat doet.



Dat ligt nogal voor de hand:

...die rotkat probeert arme Marokkaanse jongetjes te homofiliseren teneinde ongestoord hun vrouwtjes te kunnen paaien.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:43
Geplaatst door Tomas
Ik leg het je allemaal stap voor stap uit. Dat je het niet kunt lezen is onderdeel van jouw probleem. Probeer daar nou eens bovenuit te stijgen. Zie de mensch.

Je legt niets uit, je toont alleen je schijnheiligheid ermee. Ik wil je best wel bewijzen dat ik geen homosexueel ben, maar dan zou ik je treffen in je dierbaarste bezit. Die pijn wil ik je niet aandoen.

Tomas
04-05-06, 20:44
Geplaatst door Dwaalspoor
Je legt niets uit, je toont alleen je schijnheiligheid ermee. Ik wil je best wel bewijzen dat ik geen homosexueel ben, maar dan zou ik je treffen in je dierbaarste bezit. Die pijn wil ik je niet aandoen.

Dat moet je dan toch eerst eens uitleggen, nu klink je heel bezopen, maar dat zal het vast niet zijn.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:46
Geplaatst door Max Stirner
Dat ligt nogal voor de hand:

...die rotkat probeert arme Marokkaanse jongetjes te homofiliseren teneinde ongestoord hun vrouwtjes te kunnen paaien.

Daar gaat deze topic niet over. Dat is zijn spelletje omdat hij zonet hard op zijn bek ging en dan grijpt hij terug naar zijn fantasie.

Tomas
04-05-06, 20:47
Geplaatst door Dwaalspoor
Daar gaat deze topic niet over. Dat is zijn spelletje omdat hij zonet hard op zijn bek ging en dan grijpt hij terug naar zijn fantasie.

Waar ging ik op mn bek?

Dwaalspoor
04-05-06, 20:48
Geplaatst door Tomas
Dat moet je dan toch eerst eens uitleggen, nu klink je heel bezopen, maar dat zal het vast niet zijn.

Dat hoef ik je niet uit te leggen je weet heus wel wat ik bedoel.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:49
Geplaatst door Tomas
Waar ging ik op mn bek?


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2792581#post2792581

Tomas
04-05-06, 20:49
Geplaatst door Dwaalspoor
Dat hoef ik je niet uit te leggen je weet heus wel wat ik bedoel.

Nee, niet echt. Ik kan me er niks gezonds bij voorstellen. Leg het uit.

Tomas
04-05-06, 20:51
Geplaatst door Dwaalspoor
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2792581#post2792581

Dat was toch een hele erge domme opmerking van jou die alleen je vriendje aardig kon waarderen? En natuurlijk coolass. Maar die is wat stil.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:51
Geplaatst door Tomas
Nee, niet echt. Ik kan me er niks gezonds bij voorstellen. Leg het uit.

Huichelaars moet je in hun eigen vet gaar laten koken.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:52
Geplaatst door Tomas
Dat was toch een hele erge domme opmerking van jou die alleen je vriendje aardig kon waarderen? En natuurlijk coolass. Maar die is wat stil.

Sure gozer.

Tomas
04-05-06, 20:55
Geplaatst door Dwaalspoor
Huichelaars moet je in hun eigen vet gaar laten koken.

Je zit weer in je holletje? Kom, je hebt a gezegd, nu moet je ook b zeggen. Hoe zou je mij in godsnaam kunnen kwetsen als je zou bewijzen dat je een hetero was?

Tomas
04-05-06, 20:55
Geplaatst door Dwaalspoor
Sure gozer.

I'm sorry. 't is niet anders. Lees het later nog maar 's rustig door.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:58
Geplaatst door Tomas
Je zit weer in je holletje? Kom, je hebt a gezegd, nu moet je ook b zeggen. Hoe zou je mij in godsnaam kunnen kwetsen als je zou bewijzen dat je een hetero was?

Kook maar gaar in je eigen vet.

Dwaalspoor
04-05-06, 20:59
Geplaatst door Tomas
I'm sorry. 't is niet anders. Lees het later nog maar 's rustig door.

Ik verwacht niet van een huichelaar dat hij toegeeft dat hij een schijnheil is.

Tomas
04-05-06, 21:00
Geplaatst door Dwaalspoor
Kook maar gaar in je eigen vet.

Je bent nu ff heel diep gezonken. Zodra je weer regelmatig en op een normaal tempo adem kunt halen spreken we wel weer een keer verder. Maar vergeten doe ik dit niet. Ik wil weten wat je net bedoelde.

Tomas
04-05-06, 21:01
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik verwacht niet van een huichelaar dat hij toegeeft dat hij een schijnheil is.

Heel knap jongen.

Dwaalspoor
04-05-06, 21:02
Geplaatst door Tomas
Je bent nu ff heel diep gezonken. Zodra je weer regelmatig en op een normaal tempo adem kunt halen spreken we wel weer een keer verder. Maar vergeten doe ik dit niet. Ik wil weten wat je net bedoelde.

Tuurlijk in jouw ogen heb ik nooit gedeugd en zal ik niet deugen. Laat je fantasie maar de vrije loop.

Dwaalspoor
04-05-06, 21:04
Geplaatst door Tomas
Heel knap jongen.

Warempel, een compliment!

super ick
04-05-06, 22:53
Geplaatst door delankmoedige
Beste Superdick (leuke naam trouwens)

Ik geniet geen uitkering maar ben inderdaad van mening dat mensen die het moeilijk hebben, en aan de onderkant van de samenleving bungelen gesteund moeten worden.
Jij vind het wellicht normaal dat er voedselbanken zijn en mensen in armoede opgroeien. Ik niet.


Betreffende de slavernij
Het is altijd goed dat een generatie de zondes van vorige generaties onder ogen ziet. Dat is de reden waarom de Duitsers een katharsis hebben doorgemaakt en de Oostenrijkers nog steeds virulent racistisch zijn.

Betreffende Uw classificatie;
Dat ik laag bij de gronds ben weet ik reeds, ik ben namelijk een halkf uurtje geleden gepromoveerd tot kakkerlak.
Tuig ben ik echter niet, ik heb geen strafblad.
Ik durf bij u niet te gokken.

Je leert snel zeg. Je stapt keurig over op "U'.

Ik heb nergens beweert dat mensen die aan de onderkant van de samenleving bungelen niet geholpen moeten worden. Alleen jij denkt dat je de enige goede methode weet: schenken, schenken, schenken tot je een ons weegt.

De zondes van een vorige generatie onder ogen zien? Je geschiedenis kennen is voldoende. Iets onder ogen zien impliceerd boetedoening. Op grond van wat? Omdat ik wit ben? Omdat het een opa van een opa van een buurman was? Het was niet mijn opa.

Alle Oostenrijkers uitmaken voor racisten is niet alleen kortzichtig maar ook oliedom. Ik stel bij deze mening bij: je bent een domme kakkerlak.

super ick
04-05-06, 22:57
Geplaatst door Dwaalspoor
Je legt niets uit, je toont alleen je schijnheiligheid ermee. Ik wil je best wel bewijzen dat ik geen homosexueel ben, maar dan zou ik je treffen in je dierbaarste bezit. Die pijn wil ik je niet aandoen.

O leuk zeg. Er komt er 1 uit de kast. Weten je ouders het al?

H.P.Pas
04-05-06, 23:02
Geplaatst door Couscousje
mark61 is 1 van de weinigen die direct uiting geeft aan wat velen, ik herhaal velen, op dit forum denken over de oproerkraaiers en sfeerverziekers die dit forum telt. Het "respect" dat men volgens jou moet "opbrengen" voor degene die hij bekritiseert, is een onverdiend en misplaatst respect.

Sterk staaltje symptoombestrijding van je, angkor.

In plaats van dat je de eersteklas haatzaaiers een enkeltje Alt F4 aanbiedt, richt je je op net die ene die wel de ballen heeft om de waarheid uit te spreken.

Getuigt weer eens van hoe vaak jij werkelijk op dit forum kijkt. :rolleyes:

Cc

:lole:
Een verfrissend geluid uit Puttershoek. Dat ik dit nog mag meemaken.

10 jaar in Barendrecht gewoond. :droef:

super ick
04-05-06, 23:17
Geplaatst door H.P.Pas
:lole:
En verfrissend geluid uit Puttershoek. Dat ik dit nog mag meemaken.

10 jaar in Barendrecht gewoond. :droef:

Puttershoek was alleen maar leuk om Alcatras ehhh Alcazar.

Dwaalspoor
04-05-06, 23:41
Geplaatst door superdick
O leuk zeg. Er komt er 1 uit de kast. Weten je ouders het al?

Heb je een vrouw of dochter?

Coolassprov MC
05-05-06, 09:07
Geplaatst door Tomas
Dat was toch een hele erge domme opmerking van jou?

Zolang je hem ontwijkt is het een domme vraag die jouw hoogste ambitie op dit forum aan de oppervlakte brengt; het paaien van trutjes als Aicha1976 en Couscousje.

http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&postid=2793778#post2793778

Deze laatsten beelden zich in dat ik ze probeerde te versieren omdat het enige is dat bij hun opkomt als iemand woorden met ze wisselt die ze niet snappen; in dit opzicht ben jij de homoseksuele variant op hen.

Aangezien het tegen de forumregels is om Pb'tjes te posten; kan ik het bewijsmateriaal niet overleggen; voor diegenen die ziek genoeg zijn om zich hierom verlegen te voelen.

Natuurlijk zie jij ''mondige'' meiden met overheid gesubsidieerde ''bezigheden'' als Cc en Aicha1976 als de ''top van de vrouwelijkheid'' zelve; en iedereen die hun afwijst moet per definitie ''de vrouw'' hebben afgezworden en een afwijkende seksualiteit hebben.

In het kort; hoe desperaat jouw geval ook is; ik koester nog steeds de hoop dat je er ooit zelf zult achterkomen dat er, ook voor jou, een redding mogelijk is.


Geplaatst door Tomas
En natuurlijk coolass.

Je lijkt geobsedeerd te zijn met mij , maar je lult tegen Dwaalspoor , terwijl ik perfect in staat bent om jou, naar believen, te voorzien van een weerwoord.

Je lijkt geobsedeerd te zijn met mijn, door jou vermeende homoseksualiteit; maar als je oprecht was had je het direct gevraagd eer je doorzwalkte; als mijn eventuele antwoord je niets waard zou zijn, ben je, in deze context , een hypocriet en achterbakse schijnheil die geilt op een rel.

Precies de diagnose zoals reeds door meester Dwaalspoor aan jou verspild.

O, ja!; Dwaalspoor is de baas!

Coolassprov MC
05-05-06, 09:19
Geplaatst door Dwaalspoor
Heb je een vrouw of dochter?

Misschien heppie een zus die niet op hem lijkt

David
05-05-06, 10:06
Tomas homofileert De Baas en z'n holmaatje. Amusant.

Coolassprov MC
05-05-06, 10:10
Geplaatst door David
Tomas homofileert De Baas en z'n holmaatje. Amusant.

Jij koestert geen schaamtegevoelens betreffende je hypocrisie; dat is nu wel duidelijk.

Omdat ik net een mindere van je (Cc) heb gewezen op haar vette kont, kom je hier maar even verkrachten wat niet te verkrachten valt?

David
05-05-06, 10:11
Geplaatst door Coolassprov MC
Jij koestert geen schaamtegevoelens betreffende je hypocrisie; dat is nu wel duidelijk.


Ik ben op alle fronten uit de kast.

Dwaalspoor
05-05-06, 10:11
Geplaatst door David
Tomas homofileert De Baas en z'n holmaatje. Amusant.

Moet jij geen topics openen over dwaalspoor hoe erg je van hem moet kotsen?

Dwaalspoor
05-05-06, 10:12
Geplaatst door David
Ik ben op alle fronten uit de kast.

Op de kast ben je leuker.

David
05-05-06, 10:14
Geplaatst door Dwaalspoor
Op de kast ben je leuker.


Jij ook.

Coolassprov MC
05-05-06, 10:14
Geplaatst door David
Ik ben op alle fronten uit de kast.

Diskrediteer de Duvel niet door je, direct of indirect, ermee te vereenzelvigen.

Op de kast zul je bedoelen.


Geplaatst door Coolassprov MC
Omdat ik net een mindere van je (Cc) heb gewezen op haar vette kont, kom je hier maar even verkrachten wat niet te verkrachten valt?

Dwaalspoor
05-05-06, 10:15
Geplaatst door David
Jij ook.

Kom gaan we samen op de kast staan. Ik beloof dat ik je er niet van af zal duwen. :hihi:

David
05-05-06, 10:19
Geplaatst door Dwaalspoor
Kom gaan we samen op de kast staan. Ik beloof dat ik je er niet van af zal duwen. :hihi:


Goed. Moet je er wel eerst uitkomen, anders kan je er niet op.

Dwaalspoor
05-05-06, 10:23
Geplaatst door David
Goed. Moet je er wel eerst uitkomen, anders kan je er niet op.

Ben er nooit ingeweest, ik hou namelijk niet zo van achterafgelegen donkere holen.

David
05-05-06, 10:24
Geplaatst door Dwaalspoor
Ben er nooit ingeweest, ik hou namelijk niet zo van achterafgelegen donkere holen.

Eindelijk!

Dwaalspoor
05-05-06, 10:25
Geplaatst door David
Eindelijk!

Eindelijk wat?

Mark
05-05-06, 10:39
Geplaatst door delankmoedige
Ken je dat experiment met die kinderen met blauwe en bruine ogen ?
Rest my case
Ik zeg toch ook dat enkele Nederlanders onbewust racistisch zijn.
Dat is een evolutie gegeven.
Maar hier kunnen we mee omgaan zolang jullie je maar bewust zijn dat jullie elke dag onbewust discrimineren.

Zie bijvoorbeeld de onthulling van het Slaven-monument, waar alleen maar blanken aanwezig mochten zijn terwijl de slachtoffers buiten het hek moesten wachten.
En zo zijn er legio voorbeelden.

In België heten buiszoenen bijvoorbeeld nog steeds negermemmen.
Maar ja dat is traditie, dus dat moet kunnen net zoiets als stierenvechten of weduweverbrandingen

Maar daar hoor ik de geachte forumleden niet over.
:verveeld:

Dat experiment is het resultaat van de persoonlijke traumas van de oprichtster ervan en bewijst niets. Iedere "groep" kun je op die manier tegen een andere opzetten, het toont alleen maar aan hoe groepsvorming bij de menselijke geest hoort.

Kijk eens in Afrika en de VS hoe zwarte mensen onderling elkaar discrimineren op gradatie van huidskleur. Alle beweringen dat blanken racistischer zouden zijn dan niet blanken zijn politiek gemotiveerde spelletjes om macht en geld te verwerven.

Mark
05-05-06, 10:41
Geplaatst door AARDIG
Je wilt niet weten wat schaap, cool en ik in de kelders van Rotterdam uitspoken. :stout:

Sportfreak zal binnenkort wel een recentie van de DVD op wsdb schrijven :)

Dwaalspoor
05-05-06, 10:45
Geplaatst door Mark
Sportfreak zal binnenkort wel een recensie van de DVD op wsdb schrijven :)

Couscousje
05-05-06, 12:23
Geplaatst door Coolassprov MC
Jij koestert geen schaamtegevoelens betreffende je hypocrisie; dat is nu wel duidelijk.

Omdat ik net een mindere van je (Cc) heb gewezen op haar vette kont, kom je hier maar even verkrachten wat niet te verkrachten valt?

Misschien moet je mensen eerst eens uitleggen waarom jij de kont van iemand waar je "geen belangstelling voor hebt" op verschillende topics moet aanhalen?

:melig:

Man, wat laat jij je in de kaart kijken, zeg...

Cc

H.P.Pas
05-05-06, 12:39
Geplaatst door Coolassprov MC
O, ja!; Dwaalspoor is de baas!

Kan dat niet per iene miene mutte geregeld worden ?
Daar komt tenminste een end aan. :aanwal:

Aicha1976
05-05-06, 13:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Zolang je hem ontwijkt is het een domme vraag die jouw hoogste ambitie op dit forum aan de oppervlakte brengt; het paaien van trutjes als Aicha1976 en Couscousje.

http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&postid=2793778#post2793778

Deze laatsten beelden zich in dat ik ze probeerde te versieren omdat het enige is dat bij hun opkomt als iemand woorden met ze wisselt die ze niet snappen; in dit opzicht ben jij de homoseksuele variant op hen.

Aangezien het tegen de forumregels is om Pb'tjes te posten; kan ik het bewijsmateriaal niet overleggen; voor diegenen die ziek genoeg zijn om zich hierom verlegen te voelen.

Natuurlijk zie jij ''mondige'' meiden met overheid gesubsidieerde ''bezigheden'' als Cc en Aicha1976 als de ''top van de vrouwelijkheid'' zelve; en iedereen die hun afwijst moet per definitie ''de vrouw'' hebben afgezworden en een afwijkende seksualiteit hebben.

In het kort; hoe desperaat jouw geval ook is; ik koester nog steeds de hoop dat je er ooit zelf zult achterkomen dat er, ook voor jou, een redding mogelijk is.



Je lijkt geobsedeerd te zijn met mij , maar je lult tegen Dwaalspoor , terwijl ik perfect in staat bent om jou, naar believen, te voorzien van een weerwoord.

Je lijkt geobsedeerd te zijn met mijn, door jou vermeende homoseksualiteit; maar als je oprecht was had je het direct gevraagd eer je doorzwalkte; als mijn eventuele antwoord je niets waard zou zijn, ben je, in deze context , een hypocriet en achterbakse schijnheil die geilt op een rel.

Precies de diagnose zoals reeds door meester Dwaalspoor aan jou verspild.

O, ja!; [B]Dwaalspoor is de baas! [/ B]


En iedere keer denk ik....nu kan hij zich niet nog belachelijker maken en toch overtreft hij zichzelf iedere keer, toch knap die koele kont :D

Couscousje
05-05-06, 13:26
Geplaatst door Aicha1976
En iedere keer denk ik....nu kan hij zich niet nog belachelijker maken en toch overtreft hij zichzelf iedere keer, toch knap :D

Zeg, hoe is het met jouw kont gesteld? :hihi:

Cc

Aicha1976
05-05-06, 13:32
Geplaatst door Coolassprov MC
Misschien heppie een zus die niet op hem lijkt




En nu maar hopen dat ze absoluut geen smaak heeft, whehehe, ik heb 2 fotoos van jou en mijn god, daar zou je frigide van worden :gniffel:

Aicha1976
05-05-06, 13:34
Geplaatst door Couscousje
Zeg, hoe is het met jouw kont gesteld? :hihi:

Cc



Niet te vergelijken met die van Dwaalspoor denk ik....wat is die liefde toch mooi :tover:

Couscousje
05-05-06, 13:46
Geplaatst door Aicha1976
Niet te vergelijken met die van Dwaalspoor denk ik....wat is die liefde toch mooi :tover:

:melig:

Cc

super ick
05-05-06, 14:00
Geplaatst door Dwaalspoor
Heb je een vrouw of dochter?

Ik heb voor jou de buurman gereserveerd.

Coolassprov MC
05-05-06, 14:22
Geplaatst door Couscousje
Misschien moet je mensen eerst eens uitleggen waarom jij de kont van iemand waar je "geen belangstelling voor hebt" op verschillende topics moet aanhalen?

:fuckit:

Dwaalspoor
05-05-06, 14:22
Geplaatst door superdick
Ik heb voor jou de buurman gereserveerd.

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik begrijp uit je antwoord dat je toch niet zo zeker bent van je bewering. Als je zo zeker bent van je bewering moet je de risico maar aandurven.

Coolassprov MC
05-05-06, 14:25
Geplaatst door Aicha1976
En iedere keer denk ik....nu kan hij zich niet nog belachelijker maken en toch overtreft hij zichzelf iedere keer, toch knap die koele kont :D

Erg he? Dat ik je, in 1 adem met Cc, een trutje vindt en dat in het geheel niet onder de indruk ben van mensjes die hun ego op proberen te krikken door te schermen met hun J O B .

David
05-05-06, 14:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Erg he? Dat ik je, in 1 adem met Cc, een trutje vindt en dat in het geheel niet onder de indruk ben van mensjes die hun ego op proberen te krikken door te schermen met hun J O B .

Dat zul jij inderdaad niet snel doen.

Couscousje
05-05-06, 14:28
Geplaatst door David
Dat zul jij inderdaad niet snel doen.

Precies. :hihi:

Cc

Coolassprov MC
05-05-06, 14:29
Geplaatst door David
Dat zul jij inderdaad niet snel doen.

1 van die redenen zou kunnen zijn dat mijn B A A N er geen hele mallemoer toe doet.

David
05-05-06, 14:31
Geplaatst door Coolassprov MC
1 van die redenen zou kunnen zijn dat mijn B A A N er geen hele mallemoer toe doet.


Welk een onverwachte zelfkennis. En zo waar ook. Het gaat in dit leven om de liefde, en wat dat betreft heb je je Baas gevonden. Het leven is zo slecht nog niet in de mooie maand van mei.

Coolassprov MC
05-05-06, 14:36
Geplaatst door David
Welk een onverwachte zelfkennis. En zo waar ook. Het gaat in dit leven om de liefde, en wat dat betreft heb je je Baas gevonden. Het leven is zo slecht nog niet in de mooie maand van mei.

Van schermen met banen naar vermeende homoseksualiteit.

Geef ons mannenkontenbeukers eens ongelijk om mannenkonten te blijven neuken als we omringd blijven worden door ''vrouwen'' als Cc en Aicha1976.

Couscousje
05-05-06, 14:38
Geplaatst door Coolassprov MC
Van schermen met banen naar vermeende homoseksualiteit.

Geef ons mannenkontenbeukers eens ongelijk om mannenkonten te blijven neuken als we omringd blijven worden door ''vrouwen'' als Cc en Aicha1976.

Begrijpelijk.

Vrouwelijker dan Aicha1976 of ik komen ze niet en daar moet je inderdaad niets van hebben als je van de herenliefde bent.

Cc

Coolassprov MC
05-05-06, 14:38
Wanneer gaan jullie potten met pannen het volgende weerleggen?:


DWAALSPOOR
IS
DE
BAAS

David
05-05-06, 14:39
Geplaatst door Coolassprov MC

Geef ons mannenkontenbeukers eens ongelijk om mannenkonten te blijven neuken als we omringd blijven worden door ''vrouwen'' als Cc en Aicha1976.


Als jullie het maar veilig doen.

Coolassprov MC
05-05-06, 14:42
Geplaatst door Couscousje
Begrijpelijk.

Vrouwelijker dan Aicha1976 of ik komen ze niet en daar moet je inderdaad niets van hebben als je van de herenliefde bent.

Cc

Eerst beeld je je in dat ik loop te versieren terwijl ik een echte vrouw heb, dan denk je me te kunnen intimideren door me uit te maken voor homo, en dan beeld je je in dat je de vrouwelijkheid zelve bent..

Jouw complexen kennen geen eind.

Couscousje
05-05-06, 14:43
Geplaatst door Coolassprov MC
Eerst beeld je je in dat ik loop te versieren terwijl ik een echte vrouw heb, dan denk je me te kunnen intimideren door me uit te maken voor homo, en dan beeld je je in dat je de vrouwelijkheid zelve bent..

Jouw complexen kennen geen eind.

Ik beeld me helemaal niets in.

Zo complex is dat niet. :hihi:

Cc

David
05-05-06, 14:43
Geplaatst door Coolassprov MC
Wanneer gaan jullie potten met pannen het volgende weerleggen?:


DWAALSPOOR
IS
DE
BAAS


Je houdt van 'm. Dat is mooi.

Coolassprov MC
05-05-06, 14:45
Geplaatst door David
Als jullie het maar veilig doen.

Kan me niet herinneren dat ik me stoorde aan leeg kinderlijk gezwets.

Heb je ook zinnige hobby's?

David
05-05-06, 14:45
Geplaatst door Coolassprov MC
Eerst beeld je je in dat ik loop te versieren terwijl ik een echte vrouw heb, dan denk je me te kunnen intimideren door me uit te maken voor homo, en dan beeld je je in dat je de vrouwelijkheid zelve bent..

Jouw complexen kennen geen eind.


Laat die twee gefrustreerde meiden lullen, gozer. Je hebt een ruimdenkende vrouw, je hebt Dwaalspoor als je grote liefde - jij zit goed. Het is gewoon de kift van die twee.

Coolassprov MC
05-05-06, 14:47
Geplaatst door Couscousje
Ik beeld me helemaal niets in.

Zo complex is dat niet. :hihi:

Cc

Hoe kan ik iemand versieren van wie ik maar kan walgen, tegelijkertijd getrouwd zijn en ook nog eens homo zijn?

Coolassprov MC
05-05-06, 14:48
Geplaatst door David
Laat die twee gefrustreerde meiden lullen, gozer. Je hebt een ruimdenkende vrouw, je hebt Dwaalspoor als je grote liefde - jij zit goed. Het is gewoon de kift van die twee.

Je bent ook een lekkere meid ook, he? Jij gunt iemand tenminste nog wat.

Dwaalspoor is de baas!

David
05-05-06, 14:50
Geplaatst door Coolassprov MC
Je bent ook een lekkere meid ook, he? Jij gunt iemand tenminste nog wat.

Dwaalspoor is de baas!



Ik zie graag gelukkige mensen om me heen!


Ik ben lekker, Dwaalspooor de baas: wat ben je gul vandaag! Fijne nacht gehad?

Coolassprov MC
05-05-06, 15:00
Geplaatst door David
Ik zie graag gelukkige mensen om me heen!

Ik ben lekker, Dwaalspooor de baas: wat ben je gul vandaag! Fijne nacht gehad?

De naochtend was beter; 4 keer in een uur; doe me dat na op een lege maag!

David
05-05-06, 15:01
Geplaatst door Coolassprov MC
De naochtend was beter; 4 keer in een uur; doe dat me na op een lege maag!


Chapeau, broeder!

Couscousje
05-05-06, 15:03
Geplaatst door Coolassprov MC
Hoe kan ik iemand versieren van wie ik maar kan walgen, tegelijkertijd getrouwd zijn en ook nog eens homo zijn?

Hoe kun je iemand stalken waar je van walgt?

Dat is de hamvraag.

Dat je getrouwd bent, is erg jammer voor je vrouw. :hihi:

Cc

Coolassprov MC
05-05-06, 15:11
Geplaatst door David
Chapeau, broeder!

Ach; it's just the nature in me; waar denk je dat beebies als deze vandaan komen?

http://62.166.251.108/oic/SA400046.JPG

Coolassprov MC
05-05-06, 15:17
Geplaatst door Couscousje
Hoe kun je iemand stalken waar je van walgt?

Omdat ik je wil versieren en wil toevoegen aan m'n harem; je zou het ook heel erg goed doen in de keuken als verwisselaar van de vuilniszakken.


Geplaatst door Couscousje
Dat je getrouwd bent, is erg jammer voor je vrouw. :hihi:

En dat weet ze; en dat weet ik; what's the bis issue?

Couscousje
05-05-06, 15:19
Geplaatst door Coolassprov MC
Omdat ik je wil versieren.

Dat was duidelijk.

Cc

Mill
05-05-06, 15:25
Geplaatst door Coolassprov MC
Hoe kan ik iemand versieren van wie ik maar kan walgen, tegelijkertijd getrouwd zijn en ook nog eens homo zijn?

On the down-low noemen ze dat in Amerika. Textbook example dit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Down-low

Coolassprov MC
05-05-06, 15:31
Geplaatst door Mill
On the down-low noemen ze dat in Amerika. Textbook example dit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Down-low

En wat is jouw grote big issue; ik heb al toegegeven dat ik een mannenkontenbeuker ben; kan je nu lekker doorslapen?

Coolassprov MC
05-05-06, 15:36
Geplaatst door Couscousje
Dat was duidelijk.

Cc

Okey; hier komt ie dan; ik had het je veel eerder willen vertellen; had ons een hoop tijd, moeite en ergernis gescheeld:

IK heb altijd al een zwak gehad voor oppervlakkige en goedkope snollen die
zich het tegengestelde van wat ze werkelijk zijn
wanen maar ergens diep in zichzelf realiseren ze slechts zichzelf voor de gek houden terwijl ze zichzelf misbruiken en laten misbruiken.

Jij overtrof werkelijk iedere fantastische verbeelding!

Ik zal Ibrahimmm vragen om jouw adres en telefoonnummer!

Couscousje
05-05-06, 15:44
Geplaatst door Coolassprov MC
Okey; hier komt ie dan; ik had het je veel eerder willen vertellen; had ons een hoop tijd, moeite en ergernis gescheeld:

IK heb altijd al een zwak gehad voor oppervlakkige en goedkope snollen die
zich het tegengestelde van wat ze werkelijk zijn
wanen maar ergens diep in zichzelf realiseren ze slechts zichzelf voor de gek houden terwijl ze zichzelf misbruiken en laten misbruiken.


Dat verklaart waarom je er met 1 bent getrouwd.

Cc

Aicha1976
05-05-06, 16:02
Geplaatst door Coolassprov MC
Wordt je altijd nat tussen de benen in je ''frigide aanvallen''?



Je doet te hard je best om ook je eigen reetkevertje te scoren die gilt dat je de baas bent, je bent heel erg sneu :brozac:


Maar ja, het ontbreekt je aan stijl en klasse, je kan blijkbaar niet anders dan vulgair zijn :roker:

Max Stirner
05-05-06, 16:36
:jammer:

Sawda
05-05-06, 17:24
Het niveau van deze topic is niet echt hoog.
Kan deze niet gesloten worden?

:rolleyes:

super ick
05-05-06, 17:41
Geplaatst door Aicha1976
Je doet te hard je best om ook je eigen reetkevertje te scoren die gilt dat je de baas bent, je bent heel erg sneu :brozac:


Maar ja, het ontbreekt je aan stijl en klasse, je kan blijkbaar niet anders dan vulgair zijn :roker:

Ja nu moet ik hem toch gelijk geven.

Als je vrouwen niet helemaal inpakt en met allerlei kutsmoezen onderdrukt dan keren ze zich tegen je en zal je echte argumenten moeten bedenken om ze van je gelijk te overtuigen.

Je zal ze als gelijke moeten behandelen.
Het is duidelijk gezien het niveau van de reacties dat er hier enkelen zijn die daar enorme moeite mee hebben.
Je hoeft alleen maar te veinzen dat ze homoseksueel zijn en ze vallen helemaal uit hun rol.
Vast en zeker drager van een rechthoekig baardje.

Aicha1976
05-05-06, 17:48
Geplaatst door Sawda
Het niveau van deze topic is niet echt hoog.
Kan deze niet gesloten worden?

:rolleyes:


Nee hoor, beheer schijnt dit allemaal heeel normaal te vinden. Reageer je er te heftig op, kan je wel een strafpunt verwachten :rolleyes:

Aicha1976
05-05-06, 17:58
Geplaatst door superdick
Ja nu moet ik hem toch gelijk geven.

Als je vrouwen niet helemaal inpakt en met allerlei kutsmoezen onderdrukt dan keren ze zich tegen je en zal je echte argumenten moeten bedenken om ze van je gelijk te overtuigen.

Je zal ze als gelijke moeten behandelen.
Het is duidelijk gezien het niveau van de reacties dat er hier enkelen zijn die daar enorme moeite mee hebben.
Je hoeft alleen maar te veinzen dat ze homoseksueel zijn en ze vallen helemaal uit hun rol.
Vast en zeker drager van een rechthoekig baardje.




Ik weet niet of hij kaas heeft gegeten van 'reverse psychology' hoor :gniffel:


Anders is het zometeen: SUPERDICK IS DE BAAS :jammer:

AARDIG
05-05-06, 18:45
Geplaatst door Mark
Sportfreak zal binnenkort wel een recentie van de DVD op wsdb schrijven :)

Wat is een recentie?

Aicha1976
05-05-06, 19:24
Geplaatst door AARDIG
Wat is een recentie?


Ik zie dat de taalpolitie gearriveerd is :slaap:

AARDIG
05-05-06, 19:33
Geplaatst door Aicha1976
Ik zie dat de taalpolitie gearriveerd is :slaap:

Wat is dat? Taalpolitie?