PDA

Bekijk Volledige Versie : CIDI kwaad op minister Pechtold



mulan
03-05-06, 14:29
CIDI kwaad op minister Pechtold
Het CIDI (Centrum Informatie en Documentatie Israël) is woedend op minister Pechtold. De minister wil op 5 mei in debat gaan met Abou Jahjah, de leider van de Arabisch Europese Liga.

Op het Bevrijdingsfestival dat wordt gehouden in Wageningen willen de twee discussiëren over het thema 'terrorisme versus vrijheid'. Het CIDI vraagt zich af waarom Pechtold op Bevrijdingsdag moet praten met iemand die van de staat Israël af wil en anti-semitische cartoons op zijn website heeft staan.

Pechtold zegt dat je met iedereen op elke dag moet durven te debatteren, met uitzondering van Dodenherdenking.

_h4T3D_sE7eN
03-05-06, 14:30
Het CIDI moet niet zo janken en Pechtold kan maar beter iets nuttigs gaan doen.

mark61
03-05-06, 14:57
Godskelere wat laat het CIDI zich kennen zeg. Jank jank jank het lijkt Schaap wel.

tukkersterror
03-05-06, 15:03
Sinds wanneer bemoeid het CIDI zich met onze politiek?

mark61
03-05-06, 15:09
Geplaatst door tukkersterror
Sinds wanneer bemoeid het CIDI zich met onze politiek?

Ik heb nieuws voor je: altijd al.

tukkersterror
03-05-06, 15:32
Geplaatst door mark61
Ik heb nieuws voor je: altijd al.

Word het tijd om de subsidie kraan eens dicht te draaien.

Wat is er nou mis met een discussie?

Wij discusseren toch ook met leden van deze groep (denk ik zo nu en dan) op deze site, dus op 5 mei mogen we niet meer schrijven op stukjes van deze personen :hihi:

:stout: Wordt het wel heel erg stil op maroc.nl

mark61
03-05-06, 15:34
Ze krijgen geen subsidie. Of heel misschien voor speciale 'acties'.

Al Sawt
03-05-06, 16:28
Geplaatst door mulan


Op het Bevrijdingsfestival dat wordt gehouden in Wageningen willen de twee discussiëren over het thema 'terrorisme versus vrijheid'. Het CIDI vraagt zich af waarom Pechtold op Bevrijdingsdag moet praten met iemand die van de staat Israël af wil en anti-semitische cartoons op zijn website heeft staan. Wat heeft af willen van Israel te maken met bevrijdingsdag?

Morosian
03-05-06, 16:34
Het verbaast me dat het CIDI in het kielzog van de Negerzoenenkwestie niet meteen de kans heeft gegrepen de Jodenkoeken ook gelijk van naam te laten veranderen. Gemiste kans.

Al Sawt
03-05-06, 16:41
Geplaatst door Morosian
Het verbaast me dat het CIDI in het kielzog van de Negerzoenenkwestie niet meteen de kans heeft gegrepen de Jodenkoeken ook gelijk van naam te laten veranderen. Gemiste kans. Misschien symboleert het voor hun een soort folklorische culinair gerecht?


Integenstelling tot Shoarma en Hummus, kunnen ze het echter wel claimen als iets van hun.

mark61
03-05-06, 18:03
Geplaatst door Al Sawt
Wat heeft af willen van Israel te maken met bevrijdingsdag?

Het lijkt me een hele bevrijding voor de locals.

Good Kahuna
03-05-06, 19:24
In hoeverre wordt Jahjah eigenlijk nog serieus genomen? Verkiezingsstunt voor een wanhopige D'66, als je 't mij vraagt.