PDA

Bekijk Volledige Versie : Even geteld



tukkersterror
03-05-06, 16:08
Heb even een hoop werk verricht, maar ben eruit!!!

Vanaf 1994 tot 2005 heeft Hamas 41 aanslagen opgeeist, die in totaal aan 366 mensen het leven kosten waarvan 17 militairen.

Onofficiele bronnen spreken van 911 waarvan 752 na het Oslo akkoord.

Heb geprobeerd om het aantal doden die Israel op zijn geweten heeft te achterhalen, maar zijn op de Engelse en Nederlandse pagina's niet te vinden.

Spoetnik
03-05-06, 16:10
Geplaatst door tukkersterror
Heb even een hoop werk verricht, maar ben eruit!!!

En was het nuttig werk?

tukkersterror
03-05-06, 16:28
Geplaatst door Spoetnik
En was het nuttig werk?

Och in dien zin een beetje wel, want er werd gesproken over duizenden dode burgers, dus ik het ff rond geneust.
Voor mijzelf is het een gerust stelling dat het in verhouding veel minder zijn dan ik verwacht had.

Dus ja!!!

:D

Spoetnik
03-05-06, 16:36
Geplaatst door tukkersterror
Och in dien zin een beetje wel, want er werd gesproken over duizenden dode burgers, dus ik het ff rond geneust.
Voor mijzelf is het een gerust stelling dat het in verhouding veel minder zijn dan ik verwacht had.

Dus ja!!!

:D

Nou je "onderzoek" klopt weer eens niet.

Kijk eens op deze site: http://www.ict.org.il/

Mark
03-05-06, 16:42
who cares

tukkersterror
03-05-06, 17:42
Geplaatst door Dorinthe
Dat het aantal doden dat Israel heeft gemaakt, niet op Nederlandstalige of Engelstalige websites te vinden is, is verdacht.

Vermenigvuldig het aantal gedode Israelisch met 5, dat is het nml. Als je er de doden van Sabra en Shatila, waar Sharon voor verantwoordelijk was, er bij optelt, moet je de cijfers met 10 vermenigvuldigen, of nog meer. Deze cijfers heb ik eens gehoord op TV, van een Midden-Oostedeskundige.

Dorinthe.

Ik wil geen schatting gaan maken ik will gewoon zekerheid, het CIDI gaf aan van 366 slachtoffers terwijl een andere site aangaf van 800.
Dan geloof ik liever CIDI.

Maar ga nog wel verder zoeken!!!

knuppeltje
03-05-06, 17:51
Geplaatst door tukkersterror
Ik wil geen schatting gaan maken ik will gewoon zekerheid, het CIDI gaf aan van 366 slachtoffers terwijl een andere site aangaf van 800.
Dan geloof ik liever CIDI.

Maar ga nog wel verder zoeken!!!


Die zijn vast heel betrouwbaar.

tukkersterror
03-05-06, 18:19
Geplaatst door knuppeltje
Die zijn vast heel betrouwbaar.

Als je een lijst krijgt met data van de aanslagen je check ze na in kranten dan heb je een aardig betrouwbaar beeld, zeker omdat de cijfers van CIDI lager zijn dan elders op het internet.

100% zekerheid heb je nooit.

Alleen ik vind het vreemd dat site's van de PLO of Hamas niet met gegevens komt, heb al diverse site's bekeken, maar kom geen rieele cijfers tegen.
Er was op 1 site een getal van 68.000 bij een vergeldings aanval van Israel op een dorp, maar dit wijs ik door naar de fabeltjes krant.

Dus als Iemand een site vind met data's van vergelding van Israel hou ik mij aan bevolen.

xslaniet
03-05-06, 22:19
Geplaatst door tukkersterror
Heb even een hoop werk verricht, maar ben eruit!!!

Vanaf 1994 tot 2005 heeft Hamas 41 aanslagen opgeeist, die in totaal aan 366 mensen het leven kosten waarvan 17 militairen.

Onofficiele bronnen spreken van 911 waarvan 752 na het Oslo akkoord.

Heb geprobeerd om het aantal doden die Israel op zijn geweten heeft te achterhalen, maar zijn op de Engelse en Nederlandse pagina's niet te vinden.