PDA

Bekijk Volledige Versie : Arrestatie Iraanse intellectueel



super ick
03-05-06, 16:45
Ramin Jahanbegloo, een belangrijke Iraanse intellectueel, is enkele dagen geleden gearresteerd. Dit heeft de hervormingsgezinde krant Etemad-Melli woensdag gemeld. Jahanbegloo is een prominent denker en schrijver over democratie en geweldloosheid. Volgens een justitiewoordvoerder zijn er "meerdere aanklachten", maar die worden niet voor het einde van het verhoor bekendgemaakt.


Het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken had zondag al bekendgemaakt dat een buitenlandse ambassadeur het probleem van een "gedetineerde professor" had aangekaart, zonder dat er een naam werd genoemd. Jahanbegloo heeft in Frankrijk gestudeerd, aan de Sorbonne in Parijs. Hij is getrouwd en heeft een kind.

Morosian
03-05-06, 17:08
En ik maar denken dat Vic de enige Iraanse intellectueel was.

tukkersterror
03-05-06, 17:29
Dacht dat ze Vic hadden gearresteerd :zegniets:

Victory
03-05-06, 17:50
Nee hoor, ik ben gewoon een normale burger die opstaat in de bus en trein voor ouderen en zwangere vrouwen. Waarom zou iemand (het westen) mij arresteren? :haha: Ik zou de Nederlandse regering aanklagen voor het bemsueren van mijn naam. Het maakt hier in NL niet uit of je nou een echte terrorist bent of niet. Eenmaal als ze je laten gaan met, 'er was niet genoeg bewijs tegen hem', denken alle Nederlanders, 'die terrorist is vrijgelaten omdat er geen bewijs was'. Zie dan maar eens werk te vinden hier.

Mijn wereldje is hier:
http://www.bbc.co.uk/science/hottopics/intelligence/images/brain_scan.jpg

tukkersterror
03-05-06, 18:21
Geplaatst door Victory
Nee hoor, ik ben gewoon een normale burger die opstaat in de bus en trein voor ouderen en zwangere vrouwen. Waarom zou iemand (het westen) mij arresteren? :haha: Ik zou de Nederlandse regering aanklagen voor het bemsueren van mijn naam. Het maakt hier in NL niet uit of je nou een echte terrorist bent of niet. Eenmaal als ze je laten gaan met, 'er was niet genoeg bewijs tegen hem', denken alle Nederlanders, 'die terrorist is vrijgelaten omdat er geen bewijs was'. Zie dan maar eens werk te vinden hier.

Mijn wereldje is hier:
http://www.bbc.co.uk/science/hottopics/intelligence/images/brain_scan.jpg

:duim: Het is dat je soms van die kut antwoorden geeft maar anders:lol:

super ick
04-05-06, 08:22
Geplaatst door Victory
Nee hoor, ik ben gewoon een normale burger die opstaat in de bus en trein voor ouderen en zwangere vrouwen. Waarom zou iemand (het westen) mij arresteren? :haha: Ik zou de Nederlandse regering aanklagen voor het bemsueren van mijn naam. Het maakt hier in NL niet uit of je nou een echte terrorist bent of niet. Eenmaal als ze je laten gaan met, 'er was niet genoeg bewijs tegen hem', denken alle Nederlanders, 'die terrorist is vrijgelaten omdat er geen bewijs was'. Zie dan maar eens werk te vinden hier.

Mijn wereldje is hier:
http://www.bbc.co.uk/science/hottopics/intelligence/images/brain_scan.jpg

Ga naar Iran en solliciteer als beul. Toekomst verzekerd. Hoef je alleen knopen te leggen. Dat moet zelfs jij toch kunnen leren?

En ook geeen gezeik als ze je loslaten wegens gebrek aan bewijs. Dat euvel kennen ze daar helemaal niet.