PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom Word Ik Genegeerd



Turkish_boy
03-05-06, 23:10
Waarom word ik genegeerd, mijn mails en PM's worden totaal genegeerd. Ik ben het 100% oneens met mijn waarschuwing, ik mag elke terrorist doodwensen die ik wil.

Dat is mijn volledige terechte recht, niemand dan behalve god kan mij daarover beoordelen. Ik wil dat mijn Strafpunt wordt wegevaagd, en dat Tukkersshit een strafpunt krijgt voor het hypocriet zijn en klikken.

Joesoef
03-05-06, 23:24
De wereld is PLAT.

xslaniet
03-05-06, 23:26
http://www.meldpunt.nl/

delankmoedige
03-05-06, 23:27
Wie ben jij Turkish Boy
En wat zijn jou standpunten
Waarom ben jij verklikt door Tukkersboy ?
Was jou mening hem niet welgevallig of zo ?
:fucyc:

Joesoef
03-05-06, 23:31
Geplaatst door xslaniet
http://www.meldpunt.nl/


Reminds me. Heb jou ook even opgegeven.

xslaniet
03-05-06, 23:36
Geplaatst door Joesoef
Reminds me. Heb jou ook even opgegeven.
Opgegeven ?
Voor wat ?
Idol 2006?

Turkish_boy
04-05-06, 00:01
Geplaatst door xslaniet
Opgegeven ?
Voor wat ?
Idol 2006?

Zie mjn vorige topic, ik word er gek van.. stelletje hypocrieten..

Good Kahuna
04-05-06, 00:05
Iedereen die herhaaldelijk iemand anders doodwenst mag wat mij betreft een strafpunt krijgen. Voor dat soort shit ga je maar naar Marokko.nl.

Groei op.

tukkersterror
04-05-06, 00:07
Geplaatst door Turkish_boy
Waarom word ik genegeerd, mijn mails en PM's worden totaal genegeerd. Ik ben het 100% oneens met mijn waarschuwing, ik mag elke terrorist doodwensen die ik wil.

Dat is mijn volledige terechte recht, niemand dan behalve god kan mij daarover beoordelen. Ik wil dat mijn Strafpunt wordt wegevaagd, en dat Tukkersshit een strafpunt krijgt voor het hypocriet zijn en klikken.

Klikken?

Ik heb een poging gedaan om het te melden die twee keer, maar daar werd niet op gereageerd, vandaar dat ik een topic opende om jou onzin aan de kaak te stellen, dat jij daar een strafpunt voor krijgt is je eigenschuld en niet mijn melding geweest.

Ik denk dat jij deze punt hebt gekregen voor de totale onzin want immers de beheerder schreef jou dat het nu genoeg was.

En hypocriet, dat mag ik uit jou mond graag horen, heb ik geen moeite mee.

Zolang ik je maar op de vingers kan tikken als jij een haat uitdraagt naar bepaalde bevolkingsgroepen, en dan kun jij schreeuwen ik ben geen rascist, met deze haat ben jij het in mijn ogen wel en zelfs een gevaarlijke.

Turkish_boy
04-05-06, 17:13
Geplaatst door tukkersterror
Klikken?

Ik heb een poging gedaan om het te melden die twee keer, maar daar werd niet op gereageerd, vandaar dat ik een topic opende om jou onzin aan de kaak te stellen, dat jij daar een strafpunt voor krijgt is je eigenschuld en niet mijn melding geweest.

Ik denk dat jij deze punt hebt gekregen voor de totale onzin want immers de beheerder schreef jou dat het nu genoeg was.

En hypocriet, dat mag ik uit jou mond graag horen, heb ik geen moeite mee.

Zolang ik je maar op de vingers kan tikken als jij een haat uitdraagt naar bepaalde bevolkingsgroepen, en dan kun jij schreeuwen ik ben geen rascist, met deze haat ben jij het in mijn ogen wel en zelfs een gevaarlijke.

Ik heb zin om je helemaal uiteschelden, je maakt me voor dingen uit die ik totaaaaal niet ben, ik heb HERHAALDELIJk gezegd dat ik PKK'ers haat en de Koerden niet!!!!!!

Ibrahim tatlises-Mahsun Kirmizigul, Izzet Yildizhan, Necati $a$maz, Nihat Dogan.. allemaal Turks-Koerdische acteurs of zangers..

Ik mag ze allemaal, vanuit mijn hart.. Necati $a$maz(valley of the wolves) en Ibrahim tatlises zijn mijn favorieten.

Spoetnik
04-05-06, 17:23
Geplaatst door tukkersterror
Zolang ik je maar op de vingers kan tikken als jij een haat uitdraagt naar bepaalde bevolkingsgroepen, en dan kun jij schreeuwen ik ben geen rascist, met deze haat ben jij het in mijn ogen wel en zelfs een gevaarlijke.

Jij bent ook een gevaarlijke rascist en jodenhater!

tukkersterror
04-05-06, 18:01
Geplaatst door Turkish_boy
Ik heb zin om je helemaal uiteschelden, je maakt me voor dingen uit die ik totaaaaal niet ben, ik heb HERHAALDELIJk gezegd dat ik PKK'ers haat en de Koerden niet!!!!!!

Ibrahim tatlises-Mahsun Kirmizigul, Izzet Yildizhan, Necati $a$maz, Nihat Dogan.. allemaal Turks-Koerdische acteurs of zangers..

Ik mag ze allemaal, vanuit mijn hart.. Necati $a$maz(valley of the wolves) en Ibrahim tatlises zijn mijn favorieten.

Ok laten we het dan zien als een aparte bevolking in Turkije, je wenst dat mensen van de PKK, worden gemarteld vermoord en het land worden uitgezet, zijn jou woorden.

Als iemand zegt we moeten de turken vermoorden, martelen en het land uitzetten, is hij een rascist.

Wat is het verschil tussen de enne groep en de andere?
Het zijn beide mensen van vlees en bloed, ze hebben beide gruwelheden begaan.....

Sorry maar ik zie geen verschil in de uitspraak van jou en de uitspraken van verschillende rascisten.
Het zijn namelijk niet de mensen die je rascist maken maar de woorden die je gebruikt om een bepaalde minderheids groep te kleinneren, te onderdrukken, te misbruiken, te beledigen of dood te wensen.

Nogmaals ik heb niets tegen jou persoonlijk alleen de uitspraak die jij deed vond en vind ik nog steeds ongemanierd en niet thuis horen op een site als deze.

Joesoef
04-05-06, 19:01
Geplaatst door Turkish_boy
Zie mjn vorige topic, ik word er gek van.. stelletje hypocrieten..


http://scottwax.com/rice/videos/smilies/nuts.gif

rja2
04-05-06, 19:10
Geplaatst door Turkish_boy
Waarom word ik genegeerd, mijn mails en PM's worden totaal genegeerd. Ik ben het 100% oneens met mijn waarschuwing, ik mag elke terrorist doodwensen die ik wil.

Dat is mijn volledige terechte recht, niemand dan behalve god kan mij daarover beoordelen. Ik wil dat mijn Strafpunt wordt wegevaagd, en dat Tukkersshit een strafpunt krijgt voor het hypocriet zijn en klikken.
Niet zeuren,

Die strafpunten horen er bij, die krijgt iedereen weleens als je een felle discussie houdt. Die punt is in een paar weken weg.

Anders zou het worden als je moderator de pik aan je heeft, ik heb weleens 15 strafpunten gekregen voor de zelfde bijdrage, omdat onze aller Taouanza een gruwelijk hekel aan me had.

Je gedraagt je als een klein kind, wie z'n snoep is afgepakt, allemaal van die nietszeggende threads plaatsen met negeer actie.

Gedraag je als een volwassenen.

tr_imparator
04-05-06, 22:49
Geplaatst door Turkish_boy

Ibrahim tatlises-Mahsun Kirmizigul, Izzet Yildizhan, Necati $a$maz, Nihat Dogan.. allemaal Turks-Koerdische acteurs of zangers..

Ik mag ze allemaal, vanuit mijn hart.. Necati $a$maz(valley of the wolves) en Ibrahim tatlises zijn mijn favorieten.


Brrrr.....Ik haat die lui.. :p



Cabuk parlayan çabuk soner....take it easy.