PDA

Bekijk Volledige Versie : 4 mei 2006



tukkersterror
04-05-06, 19:51
Voor hen allen die vielen voor onze vrijheid,

Dat we hen nooit zullen vergeten.

AARDIG
04-05-06, 19:57
Geplaatst door tr_imparator
komen er kransjes op de dam? Ik wil ermee voetballen.

Hey Tr, ik moet je wat vragen. Kan je nu op msn komen?

tukkersterror
04-05-06, 20:10
Respect is ver te zoeken bij sommigen!

delirious
04-05-06, 20:13
Geplaatst door tukkersterror
Respect is ver te zoeken bij sommigen!

Hou je bek dicht.

tukkersterror
04-05-06, 20:16
Geplaatst door delirious
Hou je bek dicht.

Never nooit voor niemand, dus ook niet voor delirious :fuckit:

Tomas
04-05-06, 20:17
Zegt een duitser in nederland vandaag aan de bar: Wat is het stil op straat.
Zegt de barman: Ja, het is dodenherdening. Dan herdenken we alle slachtoffer van de 2e wereldoorlog.
Vraagt de duitser: Oh ja? OOk de duitse slachtoffers?
Zegt de barman: Nee, dat vieren we morgen.

tukkersterror
04-05-06, 20:32
Geplaatst door Tomas
Zegt een duitser in nederland vandaag aan de bar: Wat is het stil op straat.
Zegt de barman: Ja, het is dodenherdening. Dan herdenken we alle slachtoffer van de 2e wereldoorlog.
Vraagt de duitser: Oh ja? OOk de duitse slachtoffers?
Zegt de barman: Nee, dat vieren we morgen.

Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dit moet melden aan de beheerder want dit is duidelijk een geval van exstreme duitserhaat :hihi:

:stout: En je mag duitsers niet haten omdat ze een grotebek hebben.

Tomas
04-05-06, 20:34
Geplaatst door tukkersterror
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dit moet melden aan de beheerder want dit is duidelijk een geval van exstreme duitserhaat :hihi:

:stout: En je mag duitsers niet haten omdat ze een grotebek hebben.

Ik begrijp alles.

Victory
04-05-06, 20:42
Er zijn een geschatte 100 miljoen Indianen vermoord. Wanneer gaan we die herdenken?

Tomas
04-05-06, 20:45
Geplaatst door Victory
Er zijn een geschatte 100 miljoen Indianen vermoord. Wanneer gaan we die herdenken?

Gedraag je niet als een autochtonen slaafje en neem zelf eens initiatief.

tukkersterror
04-05-06, 20:50
Geplaatst door Tomas
Gedraag je niet als een autochtonen slaafje en neem zelf eens initiatief.

Zat eigelijk te denken aan jou mop, maar dat kan ik natuurlijk nu niet meer naar voren brengen :nerveus:

xslaniet
04-05-06, 21:37
Geplaatst door tr_imparator
komen er kransjes op de dam? Ik wil ermee voetballen. zo heb ik ooit eens willen voetballen met de hoed van trixje.
Je weet wel die muts die met moeite de kleuterschool heeft doorlopen en de rest heeft afgekocht met de spaarzegels van Shell.

waterfiets
04-05-06, 21:42
Ik zag de herdenking in de Baarsjes op AT5 en die was best mooi dit jaar. Zoals ook een documentaire wel mooi was over een school in de Baarsjes waar men een DVD maakte over enkele verzetstrijders.

xslaniet
04-05-06, 22:17
Logisch,verzetsstrijders...als je die lintjergen moet geloven zijn er meer verzetsstrijders dan inwoners in die tijd...maar mooi was het wel,na 60 jaar toch zo'n koningkutlintje :cheefbek:

waterfiets
04-05-06, 22:21
Geplaatst door Victory
Terroristen bedoel je.

Nou een meisje vroeg wel aan haar juf of OBL nu ook een verzetsstrijder ... het leven is toch zo verwarrend voor kinderen tegenwoordig.

Mark
04-05-06, 22:28
Geplaatst door Victory
Tot ze ongeveer 15 jaar oud zijn, bij die tijd is de installatie van de hypocrisie porgramma in hun hersennen al voltooid.

of de theologische programmering is compleet :)

tukkersterror
04-05-06, 22:59
Ik begin nu eindelijk het rascistme te begrijpen, als ik zie hoe bepaalde personen hier op deze topic omgaan met onze geschiedenis.

Als jullie geen respect hebben voor een stukje geschiedenis ok.

Maar noem mijn vader (een bekende verzets strijder) geen terrorist aub.
Dat heeft deze man niet verdiend.

Victory
04-05-06, 23:01
Alleen als jij mijn broeders geen terrorist noemt.

tukkersterror
04-05-06, 23:11
Geplaatst door Victory
Alleen als jij mijn broeders geen terrorist noemt.

Je wilt toch een appel net met een tomaat verglijken neem ik aan.

het verzet valt totaal niet te vergelijken met wat er tegenwoordig gebeurd.

En welke broeders bedoel jij?

rja2
04-05-06, 23:38
Geplaatst door Victory
Alleen als jij mijn broeders geen terrorist noemt.
Die monsters die onschuldige mensen vermoorden ?.

Die nep moslims, die de islam misbruiken voor hun eigen doel ?

tukkersterror
04-05-06, 23:43
Geplaatst door Victory
Hoezo niet te vergelijken? Libanon was bezet door de Zionisten totdat Hezbollah hen non-stop begon af te knallen. Ze renden weg, en lieten alles achter op een gegeven moment. Amerika dacht stoer te kunnen doen met hun legertje in Libanon en die werden ook naar hel geexplodeerd. In Iraq zijn nu ook verzetsstrijdens bezig hun land van de westerselegers te bevrijden. In Afghanistan hebben mensen genoeg van jullie. Maar wat krijgt men hier op tv te zien? Een westersepuppet regering van Afghanistan die even komt vertellen hoe gewilt de Nederlandse soldaten zijn.

Je wilt gewoon de overeenkomsten niet zien. Het westen heeft het nazisme voortgezet op zijn eigen manier, en alle vrije mensen zijn zich daartegen aan het verzetten. Jij bent niet anders dan de gehersenspoelde Duister van toen die zo erg achter Hitler stonden.

Zo zie ik dat.

Ik wil niet veel zeggen maar in Libanon hebben de Nederlandse Unifil gezetten waaronder ik zelf.

En inderdaad Afganistan heeft zelf verzocht om Nederlandse strijd krachten.
En weet je waarom, omdat we misschien wel het enigste leger zijn die humaan zijn.

Dus nogmaals je had het over terroristen en verzet strijders, dus nogmaals wat jij hier beschreef kun je niet vergelijken met het verzet in Nederland.

Victory
04-05-06, 23:50
Je hebt dus gezien wat de Zionisten hebben gedaan, en dan heb je nog het lef om de Zionisten te verdedigen? Dan zie ik jou vanaf nu als een misdadiger!

Ik heb gezien hoe humaan de Nederlanders waren in Bosnie. Iran heeft duizend maal toestemming gevraagd om onze leger naar Bosnie te sturen om hen te verdedigen, maar jou misdadige land, samen met de rest van de westerse terroristen staten lieten dit niet toe.

tukkersterror
04-05-06, 23:58
Geplaatst door Victory
Je hebt dus gezien wat de Zionisten hebben gedaan, en dan heb je nog het lef om de Zionisten te verdedigen? Dan zie ik jou vanaf nu als een misdadiger!

Ik heb gezien hoe humaan de Nederlanders waren in Bosnie. Iran heeft duizend maal toestemming gevraagd om onze leger naar Bosnie te sturen om hen te verdedigen, maar jou misdadige land, samen met de rest van de westerse terroristen staten lieten dit niet toe.

Vic , laat maar, ik heb geen zin meer om hier op in te gaan.

Neem van mij aan dat ik in deze landen genoeg heb gezien hoe burgers met elkaar omgaan.
Misschien wel te veel.......

xslaniet
05-05-06, 00:02
Geplaatst door Victory


Ik heb gezien hoe humaan de Nederlanders waren in Bosnie.
Je hebt gehoord ,zal je bedoelen,jij hebt blijkbaar helemaal niets gezien. :slapen:

Victory
05-05-06, 00:08
rja2,

Jij bent mischien wel de ziekste figuur die ik ooit op het internet tegen ben gekomen. Ik zou niemand op deze site met jou vergelijken. Zoek hulp voordat het telaat is. Als je al niet een ouwe rot bent.

Dat wilde ik je even vertellen.

tukkersterror
05-05-06, 00:12
Geplaatst door Turkish_mister
Door Nederlandse verzet zijn de Duitsers feller geworden, en er zullen we burgers doodgegaan zijn bij aanslagen.

Stelletje terroristen, tukker jij noemt mensen terroristen waneer het je uitkomt. Dan doe ik dat maar ook.. Je vader was een terrorist.

Ja en ..........................angkor/beheer.

Victory
05-05-06, 00:14
Turkish, dude. Laat zijn vader met rust, dat is niet leuk.

rja2
05-05-06, 00:18
Geplaatst door Victory
rja2,

Jij bent mischien wel de ziekste figuur die ik ooit op het internet tegen ben gekomen. Ik zou niemand op deze site met jou vergelijken. Zoek hulp voordat het telaat is. Als je al niet een ouwe rot bent.

Dat wilde ik je even vertellen.
Jij profiteur van de Nederlandse samenleving.

Die het vermoorden van onschuldige mensen goedkeurd.

En discussieren kun je ook niet.

MaRiaH
05-05-06, 00:19
Stelletje kleuters... :jammer:

Victory
05-05-06, 00:23
Geplaatst door rja2
Jij profiteur van de Nederlandse samenleving.

Die het vermoorden van onschuldige mensen goedkeurd.

En discussieren kun je ook niet.
Dat maakt mij alleen maar een goeie kapitalist, niet? Maar jij bent een fascist, en om dat op te lossen heb je therapie nodig.