PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran trekt dreigement naar Israël in



tukkersterror
05-05-06, 11:55
Iran trekt dreigement naar Israël in

TEHERAN (ANP) - Het Iraanse leger heeft donderdag een dreigement ingetrokken dat een commandant dinsdag tegen Israël uitte. De commandant van de Iraanse Revolutionaire Garde stelde dat Israël het eerste doelwit van Iran zou zijn als reactie op elke ,,kwaadaardige'' daad van de Verenigde Staten. Volgens generaal Alireza Afshar, die verantwoordelijk is voor de propaganda van het Iraanse leger, heeft het dreigement van de commandant ,,geen waarde in de ogen van de Iraanse strijdkrachten''.
De Verenigde Staten, Frankrijk en Groot-Brittannië dienden woensdag een ontwerpresolutie over de nucleaire crisis rond Iran in bij de VN-Veiligheidsraad.

tukkersterror
05-05-06, 11:56
Geplaatst door tukkersterror
Iran trekt dreigement naar Israël in

TEHERAN (ANP) - Het Iraanse leger heeft donderdag een dreigement ingetrokken dat een commandant dinsdag tegen Israël uitte. De commandant van de Iraanse Revolutionaire Garde stelde dat Israël het eerste doelwit van Iran zou zijn als reactie op elke ,,kwaadaardige'' daad van de Verenigde Staten. Volgens generaal Alireza Afshar, die verantwoordelijk is voor de propaganda van het Iraanse leger, heeft het dreigement van de commandant ,,geen waarde in de ogen van de Iraanse strijdkrachten''.
De Verenigde Staten, Frankrijk en Groot-Brittannië dienden woensdag een ontwerpresolutie over de nucleaire crisis rond Iran in bij de VN-Veiligheidsraad.


Hoe kun je iets intrekken wat er nooit is geweest?

Victory
05-05-06, 12:27
Nederlandse media. :haha:

Ik vraag mij af waarom Nederlanders nooit boos worden dat 80% van hun nieuws b/s is.

"generaal Alireza Afshar, die verantwoordelijk is voor de propaganda"

:lol:

tukkersterror
05-05-06, 12:54
generaal Alireza Afshar is ook voor mij een niets zeggende persoon.

Ja hij is generaal in Iran.

Iran is trouwens bij mij iets in waarde gestegen toen ik gisteren de militairdistancie van de Iraanse Ambasade zag staan in gala uniform op de dam.
Kun je trots op zijn op zo'n man, dat hij ondanks de problemen in eigen land de moeite neemt om met ons de slachtoffers te herdenken.

Morosian
05-05-06, 13:06
Geplaatst door Victory
Ik vraag mij af waarom Nederlanders nooit boos worden dat 80% van hun nieuws b/s is.

80% maar liefst. Ik neem aan dat je daar zoals altijd weer keiharde bewijzen voor hebt?

In Iran is het nieuws uiteraard een stuk betrouwbaarder:

http://stop.censoring.us/

(Hoor ik daar weer iemand "Zionistische leugens!" roepen?)

Victory
05-05-06, 14:30
Hij is brigadier generaal binnen de IRGC. Hij zei dat het Mohammad Dehghani's persoonlijke mening is, en dat het wat betreft de militaire leiding geen geldigheid heeft.

Naar mijn mening zal Israel wel als eerste geraakt worden, als de V.S. een aanval uitvoert op Iraanse doelen (wat ze niet zullen doen). Iran heeft trouwens veel geleerd van de Amerikaanse oorlogen in Afghanistan en Irak.

PS: Ik zou daar ook staan als de zionistische regiem het niet steeds gebruikte om hun terrorisme goed te praten, en als het geen jodenherdenking was, maar een dodenherdenking.

tukkersterror
05-05-06, 14:46
Geplaatst door Victory
Hij is brigadier generaal binnen de IRGC. Hij zei dat het Mohammad Dehghani's persoonlijke mening is, en dat het wat betreft de militaire leiding geen geldigheid heeft.

Naar mijn mening zal Israel wel als eerste geraakt worden, als de V.S. een aanval uitvoert op Iraanse doelen (wat ze niet zullen doen). Iran heeft trouwens veel geleerd van de Amerikaanse oorlogen in Afghanistan en Irak.

PS: Ik zou daar ook staan als de zionistische regiem het niet steeds gebruikte om hun terrorisme goed te praten, en als het geen jodenherdenking was, maar een dodenherdenking.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar als ik bij een doden herdenking ben, herdenk ik de mensen die gevallen zijn in mijn familie, ik ken hen niet maar weet wel wat voor een impact het heeft gehad op mijn familie.
Als er van de 48 neven, nichten, broers en zusters er 7 overblijven.
Maar van mij mag er ook de onschuldigen (burgers en militairen) die nu vallen in de strijd die bezig is overal ter wereld worden herdacht.

Ik zie het meer als een moment dat we even met de neus op de feiten worden gedrukt hoe het is geweest en hoe makkelijk het terug zou kunnen komen.

Om je een voorbeeld te geven, het verbieden van een hoofddoek is in mijn ogen het zelfde als het verplichten van een ster in de WO2.

Maar ik zag deze man op tv en heb toen via TV-Oost deze beelden even opgevraagt lijst genodigen erbij en bleek dat het een afgevaardige was van de Iraneze Ambasade.

Ook niet zo vreemd trouwens als je de geschiedenis bekijkt, Immers Iran was een bondgenoot in wo2 en er zijn zelfs besprekingen geweest in Teheran met Churcill en andere wereld leiders.

Maar moedig van de Ambasade :duim:

super ick
05-05-06, 15:52
Geplaatst door Morosian
80% maar liefst. Ik neem aan dat je daar zoals altijd weer keiharde bewijzen voor hebt?

In Iran is het nieuws uiteraard een stuk betrouwbaarder:

http://stop.censoring.us/

(Hoor ik daar weer iemand "Zionistische leugens!" roepen?)

Alles wat uit de mond van deze heer komt moet je met een korrel zout nemen.
Het percentage van 80% is ronduit belachelijk en werkelijke cijfers die niet in zijn straatje passen wijst hij zonder onderbouwing naar het rijk der fabelen.
Hij kan moregn zo aan de slag als de Iranese Goebbels.

P.s. ik gehoord dat het een neefje is van Al-Sahaf (ken je hem nog?)

tukkersterror
05-05-06, 15:59
Geplaatst door superdick
Alles wat uit de mond van deze heer komt moet je met een korrel zout nemen.
Het percentage van 80% is ronduit belachelijk en werkelijke cijfers die niet in zijn straatje passen wijst hij zonder onderbouwing naar het rijk der fabelen.
Hij kan moregn zo aan de slag als de Iranese Goebbels.

P.s. ik gehoord dat het een neefje is van Al-Sahaf (ken je hem nog?)

Je denkt toch niet dat we Al-Sahaf ooit zullen vergeten.

Zal nooit zijn laatste nieuws vergeten "De Amerikanen zijn niet in bagdad" terwijl je op de achtergrond Amerikaanse tanks ziet rijden.

Hij "woont" trouwens in Germany en word als enige met respect behandelt door de Amerikanen.

super ick
05-05-06, 18:31
Geplaatst door tukkersterror
Je denkt toch niet dat we Al-Sahaf ooit zullen vergeten.

Zal nooit zijn laatste nieuws vergeten "De Amerikanen zijn niet in bagdad" terwijl je op de achtergrond Amerikaanse tanks ziet rijden.

Hij "woont" trouwens in Germany en word als enige met respect behandelt door de Amerikanen.

Ik heb gehoord dat hij zich opgegeven heeft voor Idols. (gerucht)

Morosian
05-05-06, 21:16
Geplaatst door superdick
P.s. ik gehoord dat het een neefje is van Al-Sahaf (ken je hem nog?)

Was Al-Sahaf niet gewoon Basil Fawlty?

tukkersterror
05-05-06, 22:02
Geplaatst door superdick
Ik heb gehoord dat hij zich opgegeven heeft voor Idols. (gerucht)

Zou wel een hele mooie stunt zijn, nog eenmaal roepen op het podium dat het propaganda is en er geen amerikanen in Irak zijn.


Morosian: Was Al-Sahaf niet gewoon Basil Fawlty?

De gelijkenis is wel treffend zou best eens waar kunnen wezen.
Hoogstwaarschijnlijk is hij ingehuurd door Amerika om voor de camera's te staan. (is ook een gerucht)