PDA

Bekijk Volledige Versie : Grafkransen vernield!!!



tukkersterror
05-05-06, 15:23
Zo juist op Ned.2 nos nieuws.

In Amsterdam Osdorp zijn ondanks de nachtelijke bewaking afgelopen nacht de kransen bij het monument verwoest. :jammer:

WAAROM?

Al3arbi
05-05-06, 15:27
Geplaatst door tukkersterror
Zo juist op Ned.2 nos nieuws.

In Amsterdam Osdorp zijn ondanks de nachtelijke bewaking afgelopen nacht de kransen bij het monument verwoest. :jammer:

WAAROM?


Vraag het de verwoesters,

Gerard074
05-05-06, 15:32
Geplaatst door tukkersterror
Zo juist op Ned.2 nos nieuws.

In Amsterdam Osdorp zijn ondanks de nachtelijke bewaking afgelopen nacht de kransen bij het monument verwoest. :jammer:

WAAROM?

is er niet mee gevoetbald? ook zonde :p

mulan
05-05-06, 15:34
Geplaatst door tukkersterror
Zo juist op Ned.2 nos nieuws.

In Amsterdam Osdorp zijn ondanks de nachtelijke bewaking afgelopen nacht de kransen bij het monument verwoest. :jammer:

WAAROM?

Geen idee. Verlos ons. Wie heeft dat gedaan en waarom????

tukkersterror
05-05-06, 15:35
Geplaatst door Gerard074
is er niet mee gevoetbald? ook zonde :p

Ga ff Dwaalspoor zijn fiets terug bezorgen wil je?! :hihi:

mulan
05-05-06, 15:36
Geplaatst door Gerard074
is er niet mee gevoetbald? ook zonde :p

Nou meestal zijn kransen na het voetballen ook verwoest hoor dussee.. :o

Gerard074
05-05-06, 15:41
Geplaatst door mulan
Nou meestal zijn kransen na het voetballen ook verwoest hoor dussee.. :o

dan zijn het de bewakers geweest, kan niet anders

tukkersterror
05-05-06, 15:44
Hoorde net dat de deelgemeente de bewaking had ingestelt tot 00:30.

Volgens mij denken ze in Amsterdam dat na 00:30 het tuig slaapt.

Wie het gedaan heeft is niet bekend word momenteel nog uitgezocht.

@Al3arbi: Lijkt me niet verstandig om mij het te laten vragen op dit moment. :zweep: zal veelvuldig gebruikt worden.

super ick
05-05-06, 15:46
Geplaatst door mulan
Geen idee. Verlos ons. Wie heeft dat gedaan en waarom????

Ik denk dat het een complot van Zionisten is om de Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten.

Spoetnik
05-05-06, 15:50
Geplaatst door superdick
Ik denk dat het een complot van Zionisten is om de Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten.

Er is altijd wel weer een anti-semiet die de joden de schuld geeft :jammer:

Dwaalspoor
05-05-06, 15:54
Geplaatst door tukkersterror
Ga ff Dwaalspoor zijn fiets terug bezorgen wil je?! :hihi:

Ik heb geen aangifte gedaan.

Gerard074
05-05-06, 15:58
Trouwens Tukker, dit stond er ook nog bij:

Kwetsende briefjes

Het is niet het enige incident vrijdag met betrekking tot de herdenking. In Zwijndrecht hebben onbekenden bij zeven winkeliers kwetsende briefjes opgehangen. Op de papieren stonden teksten als 'roem en eer voor de Waffen-SS', '3 mei 1940 was de ware bevrijding', 'ook wij herdenken onze doden' en het 'Amerikanisme wordt onze dood'. Bij de teksten waren afbeeldingen van Duitse soldaten geplaatst.

De politie in Zwijndrecht doet onderzoek naar "de ongepaste briefjes", aldus een woordvoerder vrijdag. Ze is op zoek naar de plakkers. Bovendien onderzoekt de politie aan welke strafbare feiten de onbekenden zich precies schuldig hebben gemaakt.

Wortel
05-05-06, 16:05
In datzelfde Zwijndrecht stond tot voor kort ergens in de buurt van een winkelcentrum op een muur gekalkt: "God is goed en Allah is bloed".

Lijkt me uit dezelfde koker afkomstig, maar ik kan me vergissen natuurlijk. Wat gebeurde er trouwens op 3 mei 1940?

tukkersterror
05-05-06, 16:07
Geplaatst door Gerard074
Trouwens Tukker, dit stond er ook nog bij:

Kwetsende briefjes

Het is niet het enige incident vrijdag met betrekking tot de herdenking. In Zwijndrecht hebben onbekenden bij zeven winkeliers kwetsende briefjes opgehangen. Op de papieren stonden teksten als 'roem en eer voor de Waffen-SS', '3 mei 1940 was de ware bevrijding', 'ook wij herdenken onze doden' en het 'Amerikanisme wordt onze dood'. Bij de teksten waren afbeeldingen van Duitse soldaten geplaatst.

De politie in Zwijndrecht doet onderzoek naar "de ongepaste briefjes", aldus een woordvoerder vrijdag. Ze is op zoek naar de plakkers. Bovendien onderzoekt de politie aan welke strafbare feiten de onbekenden zich precies schuldig hebben gemaakt.

Ik snap niet dat mensen zoiets doen!!!

Maar ik had het niet van een nieuws site, het was een uurtje terug op TV in het nieuws.

Maar het is gewoon belachelijk en on Nederlands, vind het in iedergeval niet leuk.

Gerard074
05-05-06, 16:18
Geplaatst door Wortel
In datzelfde Zwijndrecht stond tot voor kort ergens in de buurt van een winkelcentrum op een muur gekalkt: "God is goed en Allah is bloed".

Lijkt me uit dezelfde koker afkomstig, maar ik kan me vergissen natuurlijk. Wat gebeurde er trouwens op 3 mei 1940?

weet ik niet, inval was volgens mij 10/11 mei 1940.

tukkersterror
05-05-06, 16:27
de datum 3 mei geeft de volgende zaken weer die iets met de oorlog te maken kunnen hebben:

Viering/herdenking
Polen - Nationale feestdag Dag van de Grondwet
Dag van de Persvrijheid
In het Romeinse rijk eindigden de Floralia, het feest van de bloemengodin Flora, die begonnen op 28 april

tukkersterror
05-05-06, 16:31
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik heb geen aangifte gedaan.

Het is natuurlijk ook moeilijk om aangifte te doen als je ..........

:student: Jij gaat de volgende keer gewoon aangifte doen, want anders kloppen de cijfers niet meer, ok? :hihi:

Wil er nog iemand een fiets kopen? :engel:

~Panthera~
05-05-06, 17:12
Geplaatst door tukkersterror
Zo juist op Ned.2 nos nieuws.

In Amsterdam Osdorp zijn ondanks de nachtelijke bewaking afgelopen nacht de kransen bij het monument verwoest. :jammer:

WAAROM?


Respect. :moe:

jochie
05-05-06, 17:16
AMSTERDAM - In stadsdeel Osdorp in Amsterdam zijn in de nacht van donderdag op vrijdag de kransen die tijdens de dodenherdenking bij het vredesmonument waren gelegd, vernield. Het stadsdeel laat vrijdag weten "geschokt" te zijn.

De tientallen kransen en bloemstukken, die voor en rond het monument lagen, zijn in de achtergelegen gracht gegooid. Wanneer de vernieling plaatshad, is niet bekend. Wel is er bij het monument nog rond middernacht gepatrouileerd door een door het stadsdeel ingehuurde beveiligingsdienst. "Toen lag alles er nog", aldus een woordvoerster van het stadsdeel.

In de ochtend tipte iemand van de organisatie van de herdenking de politie. Die heeft een onderzoek ingesteld, maar tast nog in het duister over de dader of het motief. De overige kransen zijn weggehaald. "De plek is nu leeg en zal leeg blijven."

Verstoord

Het is niet de eerste keer dat in Amsterdam kransen worden vernield. Zo werd in 2003 in stadsdeel De Baarsjes de dodenherdenking wreed verstoord door Marokkaanse jongeren die voetbalden met kransen en riepen: "Joden die moeten we doden."

Kwetsende briefjes

Het is niet het enige incident vrijdag met betrekking tot de herdenking. In Zwijndrecht hebben onbekenden bij zeven winkeliers kwetsende briefjes opgehangen. Op de papieren stonden teksten als 'roem en eer voor de Waffen-SS', '3 mei 1940 was de ware bevrijding', 'ook wij herdenken onze doden' en het 'Amerikanisme wordt onze dood'. Bij de teksten waren afbeeldingen van Duitse soldaten geplaatst.

De politie in Zwijndrecht doet onderzoek naar "de ongepaste briefjes", aldus een woordvoerder vrijdag. Ze is op zoek naar de plakkers. Bovendien onderzoekt de politie aan welke strafbare feiten de onbekenden zich precies schuldig hebben gemaakt.


============================

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Joesoef
05-05-06, 17:23
Benieuwd wie.

Gerard074
05-05-06, 17:29
Geplaatst door Joesoef
Benieuwd wie.

Zwijndrecht denk ik die vriend van Haleber, ben alleen even zijn naam kwijt.

Joesoef
05-05-06, 17:36
Geplaatst door Gerard074
Zwijndrecht denk ik die vriend van Haleber, ben alleen even zijn naam kwijt.


Heb jij ook die ziekte. Hoe heet ie ook alweer, ben de naam kwijt.

Gerard074
05-05-06, 17:59
Geplaatst door Joesoef
Heb jij ook die ziekte. Hoe heet ie ook alweer, ben de naam kwijt.

alzheimer light

delankmoedige
05-05-06, 18:23
Lief Tukkertje

"Maar het is gewoon belachelijk en on Nederlands, vind het in iedergeval niet leuk."

Waar baseer jij dit op ?
In mijn optiek is dit juist iets typisch Nederlands.

Een dergelijk gedrag zul je niet aan treffen in een van traditie en historie doordesemd land als Engeland.

Een uitvloeisel van de jaren zestig.
We moeten tolerant zijn ook voor mensen die intolerant zijn. Dat is het adagium van de verweekte Kaaskop.
:handbang:

Wide-O
05-05-06, 19:31
Geplaatst door tukkersterror
Zo juist op Ned.2 nos nieuws.

In Amsterdam Osdorp zijn ondanks de nachtelijke bewaking afgelopen nacht de kransen bij het monument verwoest. :jammer:

WAAROM?

Kijk, ik zeg maar één ding.

Mij stoort:

Die uitroeptekens.
Die "schiet en lol" smilies.
Het oeverloze aantal topics.
Die hoofdletters.
Het zo "aanwezig" zijn.

Niks persoonlijks hoor, en mijn hoofd staat niet echt naar ruzie, maar voor een bedrijfsleider heb je ontzaggelijk veel tijd.

Ergens denk ik: die wil nog wel mee-discussiëren, maar je doet het in mijn opinie bijzonder beroerd.

Enfin, dat was mijn kritiek op jou, gewoon negeren verder.

Wide-O
05-05-06, 19:33
Geplaatst door Joesoef
Heb jij ook die ziekte. Hoe heet ie ook alweer, ben de naam kwijt.

De voornaam is Louis. Zolang je dat nog weet heb je geen, hoe heet die ziekte ook weer :hihi:

delirious
05-05-06, 19:34
Geplaatst door Wide-O
Kijk, ik zeg maar één ding.

Mij stoort:

Die uitroeptekens.
Die "schiet en lol" smilies.
Het oeverloze aantal topics.
Die hoofdletters.
Het zo "aanwezig" zijn.

Niks persoonlijks hoor, en mijn hoofd staat niet echt naar ruzie, maar voor een bedrijfsleider heb je ontzaggelijk veel tijd.

Ergens denk ik: die wil nog wel mee-discussiëren, maar je doet het in mijn opinie bijzonder beroerd.

Enfin, dat was mijn kritiek op jou, gewoon negeren verder.

Da bedoel ik Wide :duim:

AARDIG
05-05-06, 19:51
Ik was het.

waterfiets
05-05-06, 19:53
Treurig maar het is bekend dat adam-west een aantal jongeren kent die gewoon niet willen deugen en dat graag laten blijken. Het is tamelijk ziekelijk.

delirious
05-05-06, 19:55
Geplaatst door waterfiets
Treurig maar het is bekend dat adam-west een aantal jongeren kent die gewoon niet willen deugen en dat graag laten blijken. Het is tamelijk ziekelijk.



Kwetsende briefjes

Het is niet het enige incident vrijdag met betrekking tot de herdenking. In Zwijndrecht hebben onbekenden bij zeven winkeliers kwetsende briefjes opgehangen. Op de papieren stonden teksten als 'roem en eer voor de Waffen-SS', '3 mei 1940 was de ware bevrijding', 'ook wij herdenken onze doden' en het 'Amerikanisme wordt onze dood'. Bij de teksten waren afbeeldingen van Duitse soldaten geplaatst.

De politie in Zwijndrecht doet onderzoek naar "de ongepaste briefjes", aldus een woordvoerder vrijdag. Ze is op zoek naar de plakkers. Bovendien onderzoekt de politie aan welke strafbare feiten de onbekenden zich precies schuldig hebben gemaak[/B]

Die ook?

waterfiets
05-05-06, 19:58
Geplaatst door delirious
Die ook?

Ja uiteraard die ook maar ik woon in adam-west en keek gisteren naar de herdenking in de Baarsjes op lokale TV dus het raakt mij wat meer. Die SS-groupies zie ik niet zoveel hier gelukkig.

tukkersterror
05-05-06, 20:06
Geplaatst door Wide-O
Kijk, ik zeg maar één ding.

Mij stoort:

Die uitroeptekens.
Die "schiet en lol" smilies.
Het oeverloze aantal topics.
Die hoofdletters.
Het zo "aanwezig" zijn.

Niks persoonlijks hoor, en mijn hoofd staat niet echt naar ruzie, maar voor een bedrijfsleider heb je ontzaggelijk veel tijd.

Ergens denk ik: die wil nog wel mee-discussiëren, maar je doet het in mijn opinie bijzonder beroerd.

Enfin, dat was mijn kritiek op jou, gewoon negeren verder.

Iedereen heeft zo zijn gebreken, ik ook! :nerveus: (sorry van deze smillie!!!) (en de uitroeptekens)

Max Stirner
05-05-06, 20:16
Geplaatst door delirious
Die ook?


Zij maken simpelweg gebruik van de vrijheid van meningsuiting waar onze dappere voorvaderen zo heroïsch voor hebben gevochten.

Wide-O
05-05-06, 20:21
Geplaatst door AARDIG
Ik was het.

Sluit nou es gewoon aan bij een voetbalclub zeg, Tssk :ego:

Wide-O
05-05-06, 20:25
Geplaatst door waterfiets
Ja uiteraard die ook maar ik woon in adam-west en keek gisteren naar de herdenking in de Baarsjes op lokale TV dus het raakt mij wat meer. Die SS-groupies zie ik niet zoveel hier gelukkig.

Mag ik 's cynisch zijn ?

Misschien waren het wel Polen. Of godbetert, Roma. Pikeys qua.

Minder cynisch: we leven nu eenmaal in een maatschappij waarin 99,9 % van de mensen zit te wachten op 0,1% van de mensen (die niet liever willen) om iets "beledigends" te doen.

En ja hoor, hij heb gescoor ! We hebben een golio.

En dan kunnen we met z'n allen vallen over die 0,1 %, en vervolgens alles over één kam scheren.

Ik doe niet mee aan dat spelletje.

Spoetnik
05-05-06, 20:29
Geplaatst door Wide-O
Misschien waren het wel Polen. Of godbetert, Roma. Pikeys qua.


Of Homo's, of Verdonk aanhangers.. of Nigeriaanse scammers.

AARDIG
05-05-06, 20:30
Geplaatst door Wide-O
Sluit nou es gewoon aan bij een voetbalclub zeg, Tssk :ego:

Ja, maar het is een Islamitisch ritueel. Kan er ook niets aan doen :(

Joesoef
05-05-06, 20:32
Geplaatst door Wide-O
De voornaam is Louis. Zolang je dat nog weet heb je geen, hoe heet die ziekte ook weer :hihi:


Vorige week 1e deel van een training gehad, omgaan met cliënten met een psychische handicap. Na 1e deel de vraag van de cursusgevende psychiater "wat is de belangrijkste fout in de film Memento, waardoor in een keer de hele film onderuit gaat". Juiste antwoord, iemand met alzheimer weet niet dat hij de ziekte heeft en zal dus ook niets opschrijven omdat hij volgens zijn inzicht niets kan vergeten.

Maar, zuipen is slecht voor je korte termijn geheugen. Dat wel.

Wat was nu ook alweer slecht?

Joesoef
05-05-06, 20:33
Geplaatst door Spoetnik
Of Homo's, of Verdonk aanhangers.. of Nigeriaanse scammers.


De Joodse bloemenboer van verderop, hopend op een spoedbestelling.

Spoetnik
05-05-06, 20:35
Geplaatst door Joesoef
De Joodse bloemenboer van verderop, hopend op een spoedbestelling.


Nee, nee want dat zou anti-semitisch zijn. En die titel heb ik al gereserveerd voor tt.

tukkersterror
05-05-06, 21:05
Geplaatst door Spoetnik
Nee, nee want dat zou anti-semitisch zijn. En die titel heb ik al gereserveerd voor tt.

Ach ja waarom ook niet, antwoord op mijn vraag aan jou zou ik toch wel niet krijgen.

Wide-O
05-05-06, 22:31
Geplaatst door AARDIG
Ja, maar het is een Islamitisch ritueel. Kan er ook niets aan doen :(

Hah Schorum, geteisum :ego:

Bron ? :hihi:

Typisch die Koran. Dat moet er haast wel instaan. "Pay disrespect to the symbols and beliefs of other people"

Logisch. Zo zijn "ullie" wel :ego:

:moe:

Enfin, tis maar half om te lachen, de meeste mensen hier geloven dat ondertussen denk ik :knife_hea

tukkersterror
06-05-06, 01:15
Geplaatst door Wide-O
Mag ik 's cynisch zijn ?

Misschien waren het wel Polen. Of godbetert, Roma. Pikeys qua.

Minder cynisch: we leven nu eenmaal in een maatschappij waarin 99,9 % van de mensen zit te wachten op 0,1% van de mensen (die niet liever willen) om iets "beledigends" te doen.

En ja hoor, hij heb gescoor ! We hebben een golio.

En dan kunnen we met z'n allen vallen over die 0,1 %, en vervolgens alles over één kam scheren.

Ik doe niet mee aan dat spelletje.

Dat is krom wat je daar zegt.

99,9% zit te wachten, kom zeg, niemand verwacht iets, maar als iemand iets uithaalt kun je een reactie verwachten van de meerderheid die wel respect kunnen opbrengen voor een ander en niet andermans zaken vernield.

En wie scheert alles over een kam?

duende
06-05-06, 01:41
Geplaatst door Max Stirner
Zij maken simpelweg gebruik van de vrijheid van meningsuiting waar onze dappere voorvaderen zo heroïsch voor hebben gevochten.
Nee dat doen ze niet. Vandalisme heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
Het net zoals die vervelende nazi briefjes een uiting van frustratie. Een paar lulletjes rozewater die stoer doen voor hun vriendjes. Het doet er niet toe welke afkomst hun ouders en grootouders hebben, het zijn gewoon eikels (dat is het juiste woord toch?). Domme lulletjes waren er, zijn er en zullen er waarschijnlijk ook altijd wel blijven. En als het er teveel worden en er een charismatische patser komt die ze kunnen volgen dan trekken ze een uniform aan en doen ze het georganiseerd, met een bek vol normen en waarden.

waterfiets
06-05-06, 09:38
Geplaatst door Joesoef
De Joodse bloemenboer van verderop, hopend op een spoedbestelling.

Dat is op zich ook weer een tamelijk zieke opmerking ...

waterfiets
06-05-06, 09:38
Geplaatst door Wide-O

Ik doe niet mee aan dat spelletje.

Maar de daders wél ...

David
06-05-06, 09:43
Geplaatst door Wide-O
Kijk, ik zeg maar één ding.

Mij stoort:

Die uitroeptekens.
Die "schiet en lol" smilies.
Het oeverloze aantal topics.
Die hoofdletters.
Het zo "aanwezig" zijn.

Niks persoonlijks hoor, en mijn hoofd staat niet echt naar ruzie, maar voor een bedrijfsleider heb je ontzaggelijk veel tijd.

Ergens denk ik: die wil nog wel mee-discussiëren, maar je doet het in mijn opinie bijzonder beroerd.

Enfin, dat was mijn kritiek op jou, gewoon negeren verder.


:roken:

Joesoef
06-05-06, 09:47
Geplaatst door waterfiets
Maar de daders wél ...


Iedereen kan het gedaan hebben. Vraag is, heeft er iemand belang bij en wie? Alle ogen zijn nu gericht op de Marokkanen aldaar en die hebben er echt geen belang bij.

tukkersterror
06-05-06, 10:17
Maakt het wat uit wie het gedaan heeft?

Dat het gebeurd is, dat is het kwalijke aan de zaak en dan maak het mij niet uit wie het gedaan heeft van de bevolking, maar dat ze ziek zijn en of geen opvoeding hebben gehad staat als een paal boven water.

Het zal je kind maar wezen die dit op zijn geweten heeft en dan denk ik aan de ouders en niet hoe ze er uit zien.

Joesoef
06-05-06, 10:22
Geplaatst door tukkersterror
Maakt het wat uit wie het gedaan heeft?

Dat het gebeurd is, dat is het kwalijke aan de zaak en dan maak het mij niet uit wie het gedaan heeft van de bevolking, maar dat ze ziek zijn en of geen opvoeding hebben gehad staat als een paal boven water.

Het zal je kind maar wezen die dit op zijn geweten heeft en dan denk ik aan de ouders en niet hoe ze er uit zien.


Ik denk dat het boeren zijn geweest, tukkers. Amsterdam kan die boeren missen als kiespijn, ze komen alleen maar om te zuipen en om naar de hoeren te kijken.

Tukkers=boeren=een pot nat. Gewoon een klote volk.

Laat ze lekker op de boerderij van ze blijven.




Begrijp je het nu?

tukkersterror
06-05-06, 17:24
Geplaatst door Joesoef
Ik denk dat het boeren zijn geweest, tukkers. Amsterdam kan die boeren missen als kiespijn, ze komen alleen maar om te zuipen en om naar de hoeren te kijken.
Tukkers=boeren=een pot nat. Gewoon een klote volk.
Laat ze lekker op de boerderij van ze blijven.
Begrijp je het nu?

Dat jij de mensheid spiegelt aan je eigen is jou probleem.

Ik hoop dat je ook eens bedenkt hoe jou vreten op tafel komt en wie daar verantwoordelijk voor is.

Wij zijn misschien een klote volk, ik ken een hufter!!!

Joesoef
06-05-06, 17:28
Geplaatst door tukkersterror
Dat jij de mensheid spiegelt aan je eigen is jou probleem.

Ik hoop dat je ook eens bedenkt hoe jou vreten op tafel komt en wie daar verantwoordelijk voor is.

Wij zijn misschien een klote volk, ik ken een hufter!!!




De kleine lettertjes zijn je ontgaan of je bent zo.


Ik hield je alleen een spiegel voor. Ik weet nu wie je bent.


:zwaai:

tukkersterror
06-05-06, 18:12
Geplaatst door Joesoef
De kleine lettertjes zijn je ontgaan of je bent zo.


Ik hield je alleen een spiegel voor. Ik weet nu wie je bent.


:zwaai:

Ik las wat er stond inclusief de kleine lettertjes daar ging ik op in en terecht.
Daar kunnen kleine lettertjes of een smillie niets aan afdoen.

En als je dan later zegt ik hield je een spiegel voor, geeft alleen aan met wat voor een persoon jij bent om je met een smoes te redden uit een benarde positie.
Maar het is makkelijk een groep of persoon onderuit te proberen te halen die je niet kent.

sylk
06-05-06, 18:49
Volgens mij bedoelt hij te zeggen (begrijp je het nu) waar hij keer op keer mee te maken heeft. En dat is overigens volstrekt geen legitimatie om je onbeschaafd en grof te bedragen.

tukkersterror
06-05-06, 18:59
Geplaatst door sylk
Volgens mij bedoelt hij te zeggen (begrijp je het nu) waar hij keer op keer mee te maken heeft. En dat is overigens volstrekt geen legitimatie om je onbeschaafd en grof te bedragen.

Dus als hij zich voelt in zijn kruis getast en daar moeten de boeren voor boeten?

waterfiets
06-05-06, 19:27
Geplaatst door Joesoef
Ik denk dat het boeren zijn geweest, tukkers. Amsterdam kan die boeren missen als kiespijn, ze komen alleen maar om te zuipen en om naar de hoeren te kijken.

Altijd weer die boeren ! Maar provincialen komen niet buiten het centrum en zuipen zich lam todat ze sóchtends met de eerste trein naar huis kunnen. Enfin, ik hoop dat ze uitvinden wie het gedaan hebben ... jammer dat er geen camera's hingen !

Joesoef
06-05-06, 19:46
Geplaatst door tukkersterror

Maar het is makkelijk een groep of persoon onderuit te proberen te halen die je niet kent.


Domme boer

delirious
06-05-06, 19:48
Geplaatst door Joesoef
Domme boer

En een leugenaar.

Joesoef
06-05-06, 19:51
Geplaatst door sylk
Volgens mij bedoelt hij te zeggen (begrijp je het nu) waar hij keer op keer mee te maken heeft. En dat is overigens volstrekt geen legitimatie om je onbeschaafd en grof te bedragen.


Om je?


Nogmaals, wie heeft er belang bij dat er een bepaalde groep scheef wordt aangekeken?

tukkersterror
06-05-06, 22:45
Geplaatst door Joesoef
Domme boer mag je zeggen, alleen als je het ook meent.

tukkersterror
06-05-06, 22:48
Geplaatst door delirious
En een leugenaar.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet en meer van dat soort kreten slaakte jij, maar gisteren is vandaag niet, dus zing jij maar een lied een heel romanties lied, dan zie ik jou morgen wel weer.

Joesoef
06-05-06, 22:58
Geplaatst door tukkersterror
mag je zeggen, alleen als je het ook meent.

Ik meen het. Wacht maar tot de anti-boerenpartij in de kamer komt en jullie manieren gaat bijleren. Nederland schoon.

Wide-O
06-05-06, 23:16
Geplaatst door waterfiets
jammer dat er geen camera's hingen !

Is dat zo ? Er is een tijd geweest dat we niet per sé wilden gefilmd worden als we boodschappen of zo gingen doen. Deed ons te veel denken aan "1984".

Waar is de tijd... <mijmert weg>

tukkersterror
06-05-06, 23:22
Geplaatst door Joesoef
Ik meen het. Wacht maar tot de anti-boerenpartij in de kamer komt en jullie manier gaat bijleren. Nederland schoon.

Wanneer moet ik u serieus nemen en wanneer niet of niet meer?

Maar richt hem maar op de antie-hoerenpartij, ben de gene die er direct opduikt.

tukkersterror
06-05-06, 23:23
Geplaatst door Wide-O
Is dat zo ? Er is een tijd geweest dat we niet per sé wilden gefilmd worden als we boodschappen of zo gingen doen. Deed ons te veel denken aan "1984".

Waar is de tijd... <mijmert weg>

rechts onder in het scherm.

super ick
07-05-06, 09:09
Geplaatst door Joesoef
Domme boer

Ga je nu naast alle onzin die je klakkeloos slikt over je hewilstaatje ook al anderen doelbewust beledigen?

Een beetje min.

Die antwoorden slaan helemaal nergens op en roepen een zielig beeld op van een zeikerdje dat de duscussie niet kan winnen en zich vreseleijk irriteerd aan anderen die een andere mening zijn toegedaan. (daar weten ze in jou heilstaat wel weg mee he?)

Joesoef
07-05-06, 09:28
Geplaatst door superdick
Ga je nu naast alle onzin die je klakkeloos slikt over je hewilstaatje ook al anderen doelbewust beledigen?

Een beetje min.

Die antwoorden slaan helemaal nergens op en roepen een zielig beeld op van een zeikerdje dat de duscussie niet kan winnen en zich vreseleijk irriteerd aan anderen die een andere mening zijn toegedaan. (daar weten ze in jou heilstaat wel weg mee he?)


Je doet je nick eer aan.

super ick
07-05-06, 09:42
Geplaatst door Joesoef
Je doet je nick eer aan.

Ach ik zie jou zo direct op de man spelen. wie kaatst kan de bal verwachten.

Niet zielig doen als je eens aan de beurt komt.

Joesoef
07-05-06, 09:54
Geplaatst door superdick
Ach ik zie jou zo direct op de man spelen. wie kaatst kan de bal verwachten.

Niet zielig doen als je eens aan de beurt komt.


Ik wist niet dat ik aan de beurt was.


Dat sommige mensen metaforen niet snappen verteld iets over hun gebrek tot diepgang en inlevings vermogen. Een lage score van EQ.

super ick
07-05-06, 13:25
Geplaatst door Joesoef
Ik wist niet dat ik aan de beurt was.


Dat sommige mensen metaforen niet snappen verteld iets over hun gebrek tot diepgang en inlevings vermogen. Een lage score van EQ.

Nee een miscommunicatie van EQ's tussen jou en Tukkie. Heeft niets met niveau te maken.

By the way is dat ook een reden om gehangen te worden of moet je daarvoor tevens homoseksueel zijn?

waterfiets
07-05-06, 14:05
Geplaatst door Wide-O
Is dat zo ? Er is een tijd geweest dat we niet per sé wilden gefilmd worden als we boodschappen of zo gingen doen. Deed ons te veel denken aan "1984".

Waar is de tijd... <mijmert weg>

Haha jij pleitte geloof ik ook voor oostindische inkt in een topic over organigrammen. Maar cameratoezicht is echt een belangrijke bijdrage bij het voorkomen en registreren van criminaliteit. Neem die MP3-speler moord in België ... die is opgelost door middel van beelden van de daders.

Wide-O
07-05-06, 16:43
Geplaatst door waterfiets
Haha jij pleitte geloof ik ook voor oostindische inkt in een topic over organigrammen.



Soms komen geintjes niet helemaal over zie ik :hihi: Ik heb zelf 8 jaar geleden al een CRM pakket ontwikkeld waarbij je ook organigrammen van bedrijven/contactpersonen bij bedrijven kunt maken. Ik ben dus niet geheel onbekend met de problematiek ;)




Maar cameratoezicht is echt een belangrijke bijdrage bij het voorkomen en registreren van criminaliteit. Neem die MP3-speler moord in België ... die is opgelost door middel van beelden van de daders.

Waarop die Marokkanen te zien waren bedoel je ? :D

Nee, die is opgelost door intensief speurwerk en contacten met de scholen.

tukkersterror
07-05-06, 18:42
Geplaatst door Joesoef
Ik wist niet dat ik aan de beurt was.


Dat sommige mensen metaforen niet snappen verteld iets over hun gebrek tot diepgang en inlevings vermogen. Een lage score van EQ.

Emotie, Aaibaarheid en Intelegentie, ik heb al deze Q testen al gehad en mijn scores waren boven het gemiddelde van Nederland, dus kan me daar niet aan storen wat een ander daar over schrijft.

Het valt mij alleen op dat ik terecht of onterecht door diverse mensen hier word aangevallen en niet kunnen aangeven waarom, dat valt mij een beetje tegen.

super ick
08-05-06, 07:49
Geplaatst door tukkersterror
Emotie, Aaibaarheid en Intelegentie, ik heb al deze Q testen al gehad en mijn scores waren boven het gemiddelde van Nederland, dus kan me daar niet aan storen wat een ander daar over schrijft.

Het valt mij alleen op dat ik terecht of onterecht door diverse mensen hier word aangevallen en niet kunnen aangeven waarom, dat valt mij een beetje tegen.

Weet je nu nog niet dat andere meningen moeilijk verteerbaar zijn?

tukkersterror
08-05-06, 08:09
Geplaatst door superdick
Weet je nu nog niet dat andere meningen moeilijk verteerbaar zijn?

O, ja ik weet het als je mening afwijkt word je onder de zoden gestopt en toch laat ik mij geen mening aanmeten en mogen ze me uitmaken voor rascist en antiezionist.

super ick
08-05-06, 08:36
Geplaatst door tukkersterror
O, ja ik weet het als je mening afwijkt word je onder de zoden gestopt en toch laat ik mij geen mening aanmeten en mogen ze me uitmaken voor rascist en antiezionist.

Zolang jij de Palestijnse zaak niet nr. 1 op je prioriteitenlijstje hebt staan en kritiek durf te geven op sommige zaken binnen het geloof ben je een paria, blijf je een paria en wordt je ook zo behandeld.

Daarnaast worden je alle misdaden die in de geschiedenis gepleegd zijn door mensen met een blanke huid in de schoenen geschoven omdat jij zelf ook blank bent. (goede reden he, hoe noemen ze dat ook al weer?)
Probeer op dit vlak niet te spiegelen want dan ben je een racist.
En racisme is weer alleen voorbehouden aan de blanken.