PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedankt Nederland



Victory
05-05-06, 20:48
Nee, het is niet weer een sarcastische topic over hoe slecht Nederlanders zijn. :p

Ik wil alle (legaal) werkende mensen (Nederlanders & niet Nederlanders) bedanken voor al het belastinggeld dat ik gekregen heb zodat ik zo ver heb kunnen komen in mijn studies, en dat ik gebruik heb mogen maken van alle studie faciliteiten/info in Nederland.

Maar de Nederlandse regering, anti-moslims (anti-hijab), mensen die willen dat we minder ons geloof volgen (anti-fundamentalisten), mensen die onze leven proberen zuur te maken, en rechtste losers krijgen dit :fuckit2: van mij.

tukkersterror
05-05-06, 20:56
Ben je geslaagd, ga je het land verlaten of was het gewoon een opwelling van je?

In iedergeval zullen we genieten van je woorden hoelang die ook mogen duren.

:verrassin

AARDIG
05-05-06, 20:57
Geplaatst door Victory
Nee, het is niet weer een sarcastische topic over hoe slecht Nederlanders zijn. :p

Ik wil alle (legaal) werkende mensen (Nederlanders & niet Nederlanders) bedanken voor al het belastinggeld dat ik gekregen heb zodat ik zo ver heb kunnen komen in mijn studies, en dat ik gebruik heb mogen maken van alle studie faciliteiten/info in Nederland.

Maar de Nederlandse regering, anti-moslims (anti-hijab), mensen die willen dat we minder ons geloof volgen (anti-fundamentalisten), mensen die onze leven proberen zuur te maken, en rechtste losers krijgen dit :fuckit2: van mij.

Beste vriend, je betaalt je studie zelf. Die heb je van niemand gekregen. Laat je niet gek maken door rechts extremisten.

~Panthera~
05-05-06, 20:57
Geplaatst door Victory
Nee, het is niet weer een sarcastische topic over hoe slecht Nederlanders zijn. :p

Ik wil alle (legaal) werkende mensen (Nederlanders & niet Nederlanders) bedanken voor al het belastinggeld dat ik gekregen heb zodat ik zo ver heb kunnen komen in mijn studies, en dat ik gebruik heb mogen maken van alle studie faciliteiten/info in Nederland.

Maar de Nederlandse regering, anti-moslims (anti-hijab), mensen die willen dat we minder ons geloof volgen (anti-fundamentalisten), mensen die onze leven proberen zuur te maken, en rechtste losers krijgen dit :fuckit2: van mij.


Stanger. :hihi:

Seif
05-05-06, 21:08
Geplaatst door AARDIG
Beste vriend, je betaald je studie zelf. Die heb je van niemand gekregen. Laat je niet gek maken door rechts extremisten.

Collegegeld is lang niet kostendekkend.

Max Stirner
05-05-06, 21:13
Geplaatst door AARDIG
je betaald


:student:

tukkersterror
05-05-06, 21:13
Geplaatst door Seif
Collegegeld is lang niet kostendekkend.

Waar denk je dat Dwaalspoor zijn fiets is gebleven :hihi:

Victory
05-05-06, 21:16
Geplaatst door AARDIG
Beste vriend, je betaald je studie zelf. Die heb je van niemand gekregen. Laat je niet gek maken door rechts extremisten.
Normaal gesproken wel ja, maar ik ben een uitzonderingsgeval. :hihi: Ik zou zeggen dat tot vandaag 98% van mijn studie is gefinancieerd door de regering. Dat is heel veel geld als je het bij elkaar optelt, geloof me. :hihi: Het is gewoon een feit dat ik nu ergens in een fabriek zat te werken (ik bedoel het niet erg voor de fabriekswerkers :p) als zo'n beetje alles van mij niet gefinancieerd werd. Ik ben niet de boel aan het oplichten hoor, maar ik zou een zware last geweest zijn op mijn familie wilden zij zo'n lange studie financieren.

tukkersterror,

Ik ben gewoon blij met iets (ik zeg niet wat). :p En van mijn woorden geniet nooit iemand. :stout:

xslaniet
05-05-06, 21:21
Geplaatst door Victory
en rechtste losers krijgen dit :fuckit2: van mij.
Ik ben rechts...
maar ben toch benioeuwd naar wat jij studeert.

Victory
05-05-06, 21:26
Ik geef geen persoonlijke info (waarmee ik getraceerd zou kunnen worden) over mijzelf online.

xslaniet
05-05-06, 21:40
Geplaatst door Victory
Ik geef geen persoonlijke info (waarmee ik getraceerd zou kunnen worden) over mijzelf online.
Nou ja toch wel een beetje ...in Leiden studeer je niet ,ben je te links voor,TU ook niet ,te gevaarlijk...
Zal wel Groningen zijn ofzo,ik gok op Filosofie... :D

Victory
05-05-06, 21:46
Ik vind Leiden heel leuk hoor. En hoezo te gevaarlijk voor TU?

Nee, ik studeer geen filosofie. Filosofie en psychologie loopt te ver achter in het westen. Ik zou alleen grenzen voor mijzelf creeren als ik zoiets zou gaan studeren.

:melig2:

barfly
05-05-06, 22:01
Beste Victory, zou je ons willen verhelderen en vertellen welke studie je met succes hebt afgerond? Ik gun je dit soort mijlpalen overigens van harte en een ieder die succesvol een studie afrond en daar hopenlijk iets goed mee doet. :)

Divine_70
05-05-06, 22:02
Geplaatst door tukkersterror
Waar denk je dat Dwaalspoor zijn fiets is gebleven :hihi:

Niet vertellen van de mijne hoor. :zegniets:

AARDIG
05-05-06, 22:03
Geplaatst door Max Stirner
:student:

Bedankt voor de correctie.

AARDIG
05-05-06, 22:08
Geplaatst door Victory
Normaal gesproken wel ja, maar ik ben een uitzonderingsgeval. :hihi: Ik zou zeggen dat tot vandaag 98% van mijn studie is gefinancieerd door de regering. Dat is heel veel geld als je het bij elkaar optelt, geloof me. :hihi: Het is gewoon een feit dat ik nu ergens in een fabriek zat te werken (ik bedoel het niet erg voor de fabriekswerkers :p) als zo'n beetje alles van mij niet gefinancieerd werd. Ik ben niet de boel aan het oplichten hoor, maar ik zou een zware last geweest zijn op mijn familie wilden zij zo'n lange studie financieren.

tukkersterror,

Ik ben gewoon blij met iets (ik zeg niet wat). :p En van mijn woorden geniet nooit iemand. :stout:

Ok. Maar mag ik weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?

Een medestudent heeft zijn auto in Afrika verkocht om het eerste jaar collegegeld te kunnen betalen.

Hij moet waarschijnlijk stoppen, omdat hij het niet meer kan financieren.

xslaniet
05-05-06, 22:45
Geplaatst door Victory
Ik vind Leiden heel leuk hoor. En hoezo te gevaarlijk voor TU?

Nee, ik studeer geen filosofie. Filosofie en psychologie loopt te ver achter in het westen. Ik zou alleen grenzen voor mijzelf creeren als ik zoiets zou gaan studeren.

:melig2: Grenzen creeër je door je achtervolgingswaanzin.

Victory
05-05-06, 22:48
Geplaatst door AARDIG
Ok. Maar mag ik weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?

Een medestudent heeft zijn auto in Afrika verkocht om het eerste jaar collegegeld te kunnen betalen.

Hij moet waarschijnlijk stoppen, omdat hij het niet meer kan financieren.
Nu ik erover nadenk is het zelfs meer dan 100%. Maar anyway, kan hij geen werk krijgen? Als hij een buitenlander is kan hij het vergeten. Maar als je de Nederlandse nationaliteit hebt, en ook echt je eigen studie niet kunt financieren (jouw ouders ook niet), zal de regering je helpen.

Victory
05-05-06, 22:49
Geplaatst door xslaniet
Grenzen creeër je door je achtervolgingswaanzin.
Gelukkig lijd ik daar niet aan.

Wide-O
05-05-06, 22:52
Geplaatst door xslaniet
Grenzen creeër je door je achtervolgingswaanzin.

U heeft, ondanks creditcards, geen universitair diploma, dus ?

xslaniet
05-05-06, 22:59
Geplaatst door Victory
Gelukkig lijd ik daar niet aan.


Ik geef geen persoonlijke info (waarmee ik getraceerd zou kunnen worden) over mijzelf online.
Het is me duidelijk...jij studeert NEDERLANDS...:D

xslaniet
05-05-06, 23:01
Geplaatst door Wide-O
U heeft, ondanks creditcards, geen universitair diploma, dus ? Ik heb geen creditcard...heb ik niet nodig das voor simpele zielen.

Victory
05-05-06, 23:15
Geplaatst door xslaniet
Het is me duidelijk...jij studeert NEDERLANDS...:D
Dan heb ik behoorlijk gefaald. :p Als er iets is waar ik heel slecht in ben, dan is het wel de Nederlandse taal. Maar je bedoelde het vast sarcastisch. :loens:

Ik spreek heel open op het internet, en het zou daarom geen goeie carriere move zijn om met dit soort dingen in connectie gebracht te worden. :p

Nederlanders zijn zo hysterisch met dit soort dingen dat je al snel als terrorist afgeschilderd word.

Wide-O
05-05-06, 23:18
Geplaatst door xslaniet
Ik heb geen creditcard...heb ik niet nodig das voor simpele zielen.

Ah nee, jij factureerde :D

~Panthera~
05-05-06, 23:23
Geplaatst door Victory
Dan heb ik behoorlijk gefaald. :p Als er iets is waar ik heel slecht in ben, dan is het wel de Nederlandse taal. Maar je bedoelde het vast sarcastisch. :loens:

Ik spreek heel open op het internet, en het zou daarom geen goeie carriere move zijn om met dit soort dingen in connectie gebracht te worden. :p

Nederlanders zijn zo hysterisch met dit soort dingen dat je al snel als terrorist afgeschilderd word.


Belastinggeld terug gekregen, Vic ? :hihi:

xslaniet
05-05-06, 23:26
Geplaatst door Victory
Dan heb ik behoorlijk gefaald. :p Als er iets is waar ik heel slecht in ben, dan is het wel de Nederlandse taal. Maar je bedoelde het vast sarcastisch. :loens:

Ik spreek heel open op het internet, en het zou daarom geen goeie carriere move zijn om met dit soort dingen in connectie gebracht te worden. :p

Nederlanders zijn zo hysterisch met dit soort dingen dat je al snel als terrorist afgeschilderd word.
Ik schilder niemand af als terrorist,tenzij het tegendeel bewezen is...
ik stel een vraag en krijg een wazig antwoordt,lijkt net alsof je je schaamt voor je studie.

Baddha
06-05-06, 00:15
Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!! :fparty:


Daar gaat dit topic toch over :confused:

Aicha1976
06-05-06, 00:56
Geplaatst door Victory
Dan heb ik behoorlijk gefaald. :p Als er iets is waar ik heel slecht in ben, dan is het wel de Nederlandse taal. Maar je bedoelde het vast sarcastisch. :loens:

Ik spreek heel open op het internet, en het zou daarom geen goeie carriere move zijn om met dit soort dingen in connectie gebracht te worden. :p

Nederlanders zijn zo hysterisch met dit soort dingen dat je al snel als terrorist afgeschilderd word.



Jij doet gewoon stoer op internet want in het echt durf je niet. Dat heeft niets met hysterische Nederlanders te maken maar met jouw hypocresie :jammer:

tukkersterror
06-05-06, 01:04
:zweep: Vic, studeert Nl recht of voor Accountant, beiden kan hij gebruiken om geld vrij te krijgen voor zijn studie wat hem eindelijk gelukt is :gefeli:

En gelijk heeft hij.

duende
06-05-06, 01:24
Geplaatst door Victory
Dan heb ik behoorlijk gefaald. :p Als er iets is waar ik heel slecht in ben, dan is het wel de Nederlandse taal. Maar je bedoelde het vast sarcastisch. :loens:

Ik spreek heel open op het internet, en het zou daarom geen goeie carriere move zijn om met dit soort dingen in connectie gebracht te worden. :p

Nederlanders zijn zo hysterisch met dit soort dingen dat je al snel als terrorist afgeschilderd word.
Als terrorist zou ik je niet afschilderen. Meer als verdwaasde eikel. Je bent nu dus professor. Fijn voor je. Iedereen aardig tegen je, gefelicireert, enzo. Hoera Vic is prfsrr wow.
Je spreekt heel open op internet. Een genot om in je geest te kijken. Vooral die leuke foto's die je plaatste.

Je wel erg dubbele gevoelens hebben over je studie. Zoveel mensen die jouw geloof niet respecteren en wat tegen de Iraanse regering hebben. En nartuurlijk die walgelijke wetten. En dan toch profiteren van die zelfde mensen... Volgens mij ben je geslaagd als professor in de opportunie.

Maar de Nederlandse regering, anti-moslims (anti-hijab), mensen die willen dat we minder ons geloof volgen (anti-fundamentalisten), mensen die onze leven proberen zuur te maken, en rechtste losers krijgen dit van mij.

Fundamentalisme is net zoals fascisme..intolerant, beperkend, onderdrukkend en ziek. Dus geen wonder dat de Nederlandse regering en een groot deel van de Nederlandse bevolking (met name atheïsten) geen pardon voor fundamentalisten hebben. En dan mag jij me een fascist of rechts noemen (iets wat ik niet ben) Maar wat jij van mij vind dat interreseerd me niet, want voor mij ben jij een ruggegraat loze loser zonder enige morele waarde en principes.

En haal in godesnaam die uil weg. Je bedoezeld iets dat ik leuk vind. Hij past niet bij je. Die uil hoort bij iets leuks en vriendelijks en niet bij jouw bekrompemheid.