PDA

Bekijk Volledige Versie : De leugen van homo-adoptie



Marsipulami
07-05-06, 15:15
De leugen van homo-adoptie

07.05.2006 12.00u - Wie kritische geluiden laat horen in de discussie over homohuwelijk en homoadoptie krijgt onvermijdelijk de linkse kerk en de politiek-correcte kaste over zich heen. Van een open en eerlijk debat met ruimte voor nuancering en argumenten is geen sprake. Argumenten tegen het homohuwelijk en het zogenaamde ‘adoptierecht voor holebi’s’ worden steevast weggehoond of komen gewoon nergens aan bod.

In die zin is het bijzonder verheugend nog eens de stem van het gezond verstand te horen.
Gerard Bodifée maakt in Knack brandhout van het fameuze ‘adoptierecht’ voor holebi’s.
Volgens Bodifée zijn de rechten van het kind daarbij van doorslaggevend belang. “Er zijn geen belangrijker rechten dan die van het kind. De rechten van het kind primeren op die van de vrouw, op die van de man en op die van alle minderheidsgroepen in de samenleving.”

Gerard Bodifée schrijft dat het kind recht heeft op een gezin waarin een moeder en een vader aanwezig is en haalt zwaar uit naar de modernistische trend dat alles moet kunnen. “De bewering dat homokoppels een kind alles kunnen bieden wat het voor zijn ontwikkeling en affectieve behoeften nodig heeft, is een flagrante miskenning van de menselijke natuur. Zij kan alleen het product zijn van een ideologie die gelijkheid oplegt aan wat verschillend is en die overal het monster van discriminatie meent te moeten zien.”

Bodifée slaat de nagel op de kop. We mogen aannemen dat de meerderheid van de Vlamingen – en ook heel wat verstandige homoseksuelen die niet meestappen in de dwaasheid – het met hem eens zijn. De wettelijke erkenning van het homohuwelijk is niet meer dan een dwaze politieke stunt. De invoering van het adoptierecht voor homo’s is, om het met de woorden van Bodifée te zeggen, “een onmenselijke leugen” die voorbijgaat aan de menselijke natuur én de belangen van het kind.

Marsipulami
07-05-06, 15:15
HOMO-ADOPTIE: “EEN ONMENSELIJKE LEUGEN”

Traditioneel huwelijk is de beste garantie voor een gezonde ontplooiing van het kind

“Het stabiele, monogame huwelijk is een duizenden jaren oude instelling, gericht op een intensieve, gehumaniseerde beleving van de seksualiteit. Wat blijft primeren in het menselijke verband is de oude biologische bekommernis om het welzijn van de kroost.”

“Ouders rekenen de zorg voor de kinderen tot hun belangrijkste taak. Het huwelijk legt de exclusieve band waarop het gezin steunt dat de noodzakelijke veiligheid en geborgenheid moet bieden.”

De rechten van het kind

“Uit het besef van de menselijke noden ontstond binnen de humane cultuur de erkenning van wat ‘rechten van de mens’ heet. Vooral mensen die zwak en weerloos zijn, moeten door deze rechten de onmisbare bescherming krijgen. Daarom zijn er geen belangrijker rechten dan die van het kind. De rechten van het kind primeren op die van de vrouw, op die van de man, en op die van alle minderheidsgroepen in de samenleving.”

Recht op een vader én een moeder

“Omdat het opgroeien van een kind tot het stadium waarin het zelfstandig kan leven vijftien tot twintig jaar duurt, heeft elk kind recht op een gezin dat minstens zo lang de noodzakelijke geborgenheid kan bieden.”

“En omdat het menselijke leven de rijkdom van een geslachtelijke tweeledigheid kent, heeft het kind recht op een gezin waarin een moeder én een vader aanwezig is.”

Moderne leugen

“Uit de onmiskenbare verschillen in de biologische functies van vader en moeder vloeien de diepgewortelde verschillen in affectieve banden en rollen binnen het gezin voort. Deze maken een wezenlijk deel uit van de menselijke natuur en kunnen niet door een modieuze gedachte worden afgeschaft.”

“Een libertijnse tijdgeest die zich voorneemt de mens te bevrijden van zijn eigen natuur, handelt vanuit een onmenselijke leugen.”

Een schandelijke schending van de rechten van de mens

“Daarom is de ontkenning van het feit dat een kind een moeder én een vader nodig heeft, een schandelijke schending van de rechten van de mens.”

“Wat iedereen altijd geweten heeft en wat elk kind nog altijd weet, is dat de rol van de moeder niet die van de vader is, en die van de vader niet gelijk aan die van de moeder is. Beide zijn onmisbaar.”

Domme Belgen

“De onwijze Belgische wet die homokoppels het recht geeft kinderen te adopteren, geeft andere landen de plicht geen adoptiekinderen meer aan België te leveren.”

Gerard Bodifée in Knack, 03.05.06

http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=4&actid=1846

~Panthera~
07-05-06, 15:17
Vlaams Blok.

Nou, dan weten we het al. :moe:

Marsipulami
07-05-06, 15:30
Geplaatst door ~Panthera~
Vlaams Blok.

Nou, dan weten we het al. :moe:

Vlaams Belang en de moslims, schouder aan schouder strijdend voor de goede zaak. :ninja2: :love2:

waterfiets
07-05-06, 15:44
Recent is dit thema hier al uitgebreid aan de orde geweest. Ik ken wel heterokoppels die een kind geadopteerd hebben omdat ze geen kinderen kunnen krijgen. Van homokoppels ken ik in mijn omgeving geen voorbeelden maar het belangrijkste is toch vooral dat kinderen gewenst zijn. Recht op de aanwezigheid van een vader en moeder hebben kinderen sowieso niet gezien het aantal echtscheidingen. En het aantal koppels dat wel uit een vader en moeder bestaat en waar ik geen kind van zou willen zijn is ontelbaar. Waarschijnlijk ook niet van Gerard Bofidée (http://www.bodifee.be/Foto_Gerard12.jpg) en zijn vrouw Lucette (http://www.bodifee.be/foto_Lucette50.jpg) .

~Panthera~
07-05-06, 15:56
Geplaatst door Marsipulami
Vlaams Belang en de moslims, schouder aan schouder strijdend voor de goede zaak. :ninja2: :love2:


Ja hoor, Mars.

En volgende week waait er weer een andere wind, zoals gewoonlijk. http://www.cosgan.de/images/smilie/muede/a030.gif

~Panthera~
07-05-06, 16:04
Geplaatst door waterfiets
Recent is dit thema hier al uitgebreid aan de orde geweest. Ik ken wel heterokoppels die een kind geadopteerd hebben omdat ze geen kinderen kunnen krijgen. Van homokoppels ken ik in mijn omgeving geen voorbeelden maar het belangrijkste is toch vooral dat kinderen gewenst zijn. Recht op de aanwezigheid van een vader en moeder hebben kinderen sowieso niet gezien het aantal echtscheidingen. En het aantal koppels dat wel uit een vader en moeder bestaat en waar ik geen kind van zou willen zijn is ontelbaar. Waarschijnlijk ook niet van Gerard Bofidée (http://www.bodifee.be/Foto_Gerard12.jpg) en zijn vrouw Lucette (http://www.bodifee.be/foto_Lucette50.jpg) .


:duim:

~Panthera~
07-05-06, 16:12
Geplaatst door Dorinthe
Inderdaad, alsof een vader en een moeder een garantie is dat het kind liefdevol wordt opgevoed.
De praktijk is anders:
-Het aantal gevallen van kindermishandeling neemt schrikbarend toe. Heterohuwelijken!!
-Het aantal echtscheidingen ook.

Ik ken een aantal lesbische paren die kinderen hebben en die worden zeer liefdevol opgevoed.

Er is niks mis mee, noch met het homo-huwelijk, noch met de adoptie door homoparen en lesbische paren. Er is ook niks tegennatuurlijks aan. Het homohuwelijk is een logisch gevolg op heterohuwelijk. Het is eindelijk de erkenning dat homoseksualiteit gewoon een variant is, en niks anders.

Wat het Vlaams Blok betreft, dat is zelf een onmenselijke leugen. Het blok heeft het zo te doen met kindertjes, nou ja, voor zover het maar blanke kindertjes zijn, die andere kindertjes kan hun niks schelen.

Dat het huwelijk al duizenden jaren bestaat is ook flauwe kul, hier in Europa is dat pas in de Middeleeuwen ontstaan.

Gerard Bodifée, misschien mishandelt hij zijn kinderen wel of neukt zijn dochters, zulke moraalridders doen zelf vaak alles wat God verboden heeft.

Dorinthe.


:duim:

~Panthera~
07-05-06, 18:12
Geplaatst door Dorinthe
Thanks, Panthera.

:duim:

Dorinthe.


Your welcome: het is precies zoals het is. :roker:

duende
07-05-06, 20:35
Als de maatschappij c.q. de domme burgerlijke kut massa zich eens tolerant tegen homosexuelen zou opstellen en er geen kwestie van zou maken en hun kinderen niet met het idee opvoeden dat homo's raar, vreemd of ziek zijn dan is er niets aan de hand. En komen de zieltjes van kinderen die door homo ouders geadopteerd zijn niet in het gedrang omdat ze op school gepest worden door diezelfde domme kut kinderen van die zelfde domme kudde schapen die niet nadenken en alles maar na zeggen wat de lokale bidlip van de kansel zevert.

Sorry liet mij even gaan.

De kinderen van Paul de Leeuw zijn ook dik tevreden hoor.

~Panthera~
07-05-06, 21:01
Geplaatst door duende
Als de maatschappij c.q. de domme burgerlijke kut massa zich eens tolerant tegen homosexuelen zou opstellen en er geen kwestie van zou maken en hun kinderen niet met het idee opvoeden dat homo's raar, vreemd of ziek zijn dan is er niets aan de hand. En komen de zieltjes van kinderen die door homo ouders geadopteerd zijn niet in het gedrang omdat ze op school gepest worden door diezelfde domme kut kinderen van die zelfde domme kudde schapen die niet nadenken en alles maar na zeggen wat de lokale bidlip van de kansel zevert.

Sorry liet mij even gaan.

De kinderen van Paul de Leeuw zijn ook dik tevreden hoor.

:duim:

duende
07-05-06, 21:09
Geplaatst door ~Panthera~
:duim:
Dank je. Nu nog een duim van mars. :zwaai:

David
07-05-06, 21:11
Geplaatst door duende
Dank je. Nu nog een duim van mars. :zwaai:


In ieder geval een van mij: :duim:

~Panthera~
07-05-06, 21:28
Geplaatst door duende
Dank je. Nu nog een duim van mars. :zwaai:

Van Mars ? When hell freezes over, I think. :hihi:


:zwaai:

Marsipulami
07-05-06, 22:28
Geplaatst door duende
Dank je. Nu nog een duim van mars. :zwaai:

:duim: Ik ben altijd wel te vinden voor een open en eerlijke dialoog omtrent allerlei onderwerpen.

duende
07-05-06, 23:23
Geplaatst door Marsipulami
:duim: Ik ben altijd wel te vinden voor een open en eerlijke dialoog omtrent allerlei onderwerpen.
Dus je bent het met mij eens?

Marsipulami
08-05-06, 00:16
Geplaatst door duende
Dus je bent het met mij eens?

Ik denk niet dat de notie "open en eerlijke dialoog" hoeft in te houden dat men het met elkaar eens moet zijn. Het verrijkende aspect van elke dialoog is nu eenmaal het gehalte aan meningsverchillen dat in een open en vriendschappelijke sfeer verwoord mag worden.

mark61
08-05-06, 00:18
Ik wilde het vanavond graag over poreuze condooms hebben.

Marsipulami
08-05-06, 01:01
Geplaatst door mark61
Ik wilde het vanavond graag over poreuze condooms hebben.

Wie of wat houd je tegen ?

Tomas
08-05-06, 09:32
Adoptie is tegennatuurlijk.

Tomas
08-05-06, 09:33
Geplaatst door Marsipulami
Wie of wat houd je tegen ?

Is het nou echt zo dat de rkk gelooft dat condooms alleen poreus zijn in buitenechtelijke relaties?