PDA

Bekijk Volledige Versie : terug naaar Marokko...



Hawa
07-05-06, 17:52
Het Nederlandse recht doet geen recht meer. Zelfs de hoogbekleders trekken aan de bel over deze zogenaamde nieuwe recht stelsel inzake zogenaamde terroristen.
En Mark moet zich doodschamen als Nederlander die zo hoog van de toren blaast en al zijn blanke opgewaardeerde zelfgenoegzaamheid naar voren blaast als een tornado.
Het valt mij op dat de moslims hier op dit forum nogal vaak voor achterlijke lieden en steuntrekkers die van Nedrlandse belasting centen profiteren.
Nou moslims ga maar zelf die belasting centen terugvragen van Nederlandse staat die ingezet worden voor helikopters en nog meer wapentuig om onschuldige mensen van de aardbodem weg te schieten.
Nederland heeft wel fiat gegeven aan de oorlog in Irak. En Nederland heeft ook Iran geboycot in die tijd van Khomeiny, maar wel weer steun gegeven aan dictator Saddam Hussein. Die gefbommen smeet op de koerden en de moeras bewoners, dankzij het westen! En dankzij Bolkensteyn,kijk naar VPRO-ochtenden kan je die cassette opvragen met al die gegevens die nodig zijn, om te weten dat Nederlandse regering schuldig is aan gifbommen in IRAK,TIJD 1980 1989--bOLKESTEIN, minister van Economische zaken.
En Mark is nu eenmaal een blanke rascist die liever op mensen zit te schelden die oorlogsgebied zijn ontvlucht of die kinderen zijn gastarbeiders, die hij weer beticht van achterlijkheid en analfabetisme.
Hij geeft al die allochtonen de schuld van hoge werkloosheid tewijl heel Europa gebukt is onder zelfde fenomeen. Zelf in Midden-oosten en Zuid-Azie is werkoosheid erg groot onder moslim jongeren tussen de twintig en dertig jaar oud...
Ik vind jammer dat Mark zich zo afreageert. En de rest doet er ook aan mee, dat haatzagende gedrag tegen andere culturen.
Het blanke ras is God! Dat zie je maar weer. En Jezus gaat al die klote zonden wel wegvegen inzake dat geweldige christen geloof.....
Islam is beter kunnen,critisch zijn tegenover je eigen ik,er is altijd verbertering nodig,vrouw en man zijn gelijk,emancipatie van de vrouw staat allang in koran geschreven....
Maar helaas sinterklaas islam geloof is in menig oog van jullie het achterste geloof, nog erger dan varken.....
En daarom gaan wij wel door met onze strijdt!!! :terrorist

tukkersterror
07-05-06, 18:28
Je schrijft een stukje over Mark die het afgeeft op de allochtone mensen hier op deze site, dat je daar je mening overgeeft is perfect, doe ik ook als mij iets niet aanstaat, maar kijk eens hoe jijzelf afgeeft tegen de Nederlanders en het land Nederland.
Ik ben het vaak met je eens geweest maar moet je nu toch op een paar feiten wijzen.


Het Nederlandse recht doet geen recht meer.


deze zogenaamde nieuwe recht stelsel inzake zogenaamde terroristen.


zich doodschamen als Nederlander


blanke opgewaardeerde zelfgenoegzaamheid


Nederlandse staat die ingezet worden voor helikopters en nog meer wapentuig om onschuldige mensen van de aardbodem weg te schieten


Nederland heeft wel fiat gegeven aan de oorlog in Irak


Nederland heeft ook Iran geboycot


steun gegeven aan dictator Saddam Hussein


Saddam Hussein. Die gefbommen smeet op de koerden en de moeras bewoners, dankzij het westen! En dankzij Bolkensteyn,


een blanke rascist die liever op mensen zit te schelden die oorlogsgebied zijn ontvlucht of die kinderen zijn gastarbeiders,


En de rest doet er ook aan mee, dat haatzagende gedrag tegen andere culturen.


Het blanke ras is God! Dat zie je maar weer. En Jezus gaat al die klote zonden wel wegvegen inzake dat geweldige christen geloof.....
Deze punten hierboven geef jij af op Nederland en haar bevolking en het Christelijk geloof, waarom uit jij je zo rascisties tegen over ons in het algemeen?
Ik weet niet wat Mark je heeft aangedaan, maar om een ieder dan maar gelijk over 1 kam te scheren gaat wel heel ver.



Islam is beter kunnen,critisch zijn tegenover je eigen ik,er is altijd verbertering nodig,vrouw en man zijn gelijk,emancipatie van de vrouw staat allang in koran geschreven..

Wat je hier schrijft word door je eigen ontkracht met wat jij schreef in je topic en zeker met wat jij hieronder schrijft.


En daarom gaan wij wel door met onze strijdt!!!

Wij gaan door met de strijd, welke strijd, hoezo strijd en waar word deze strijd dan uitgevochten?

Hawa, Hawa wat heb jij je uit de tent laten lokken door deze onzin te schrijven en oproepen tot een strijd.
Jammer!!!

Hawa
08-05-06, 17:43
Het Nederlandse recht doet geen recht meer.

Hier bedoel ik de Hogeraad mee, die kritisch kijkt naar Ned. rechtsysteem...Vooral naar mensen die onschuldig worden opgesloten,zoals Rotterdamse parkmoord,

staat in bijlage NRC-van afgelopen weekend - 6 - 05 - 06

CDA heeft al weer aan de bel getrokken over deze gang van zaken,waardeze partij niet mee eens is..

Rechtsysteem inzake verdachten van terroristen: Verhagen:
uitspraak beter onschuldige mensen opsluiten dan terroristen laten lopen...

President Bush 9-11-01 ...Wie niet voor ons is, is tegen....(terrorist)
duizenden amerikanen werden opgepakt vanwege 9-11-01

Werkloosheid in Nederland.....
En daar gaat Mark,tekeer als een gek,en zegt,dat je niet mag uitspreken als je niks doet,daar gaat hij al van uit,
Maw al die mensen hier op maroc.nl moeten mond houden vooral als ze niks doen,en daarom is hij het zat.....

Sorry, ik moet beetje uit losse hand,vertellen, die tekstbalken willen niet copieeren....

Nederland is gewoon een overdreven land aan het worden:
Dat zeggen nogal veel andere mensen,zoals journalisten,advocaten,rechters,sociologen,etc....

In Nederland zijn de laatste tijd nogal veel allochtonen opgepakt,gevangenissen erbij gebouwd.....
Nedrland overtreft Amerika hierin.....
(lost dit iets op.......?)
De meeste aanhoudingen - fouilleren...visiteren schiphol b.v. betreft allochtonen.....
Voorbeeld, vriendin van mijn zoon komt terug van Aruba op schiphol om 10.45, zij komt buiten om 12.45.....steeds maar weer fouilleren en visiteren aan lichaam en tassenreeks.....
Hierover is ook al klacht ingediend door parlementarier uit Suriname,
Uitzetcentra naast de Schiphol baan.....(de brand,die er woedde,en zijn die slachtoffers nu al eens fair behandeld....)
Ik noem Mark een rascist omdat deze jonge man nieteens ziet waar het nu echt over gaat......
Hij kan lekker blank lullen,hij ergert zich alleen maar aan alochtonen als ze aan de bel trekken, dat noemt die Mark zeuren,zielig zijn,zondebok creeeren ofzo???
Jongeren die niks willen en verplicht worden gesteld(allochtonen) om gratis te gaan werken(een maand salaris voor 400 eurie), waarvan voor een individu 1400 eurie kosten worden gemaakt en subsidie opligt...
Als die anderen in gevangenissen en behandelcentra kosten bakken met geld......
Daar heeft Mark het ook over, vooral hoeveel belasting centen het wel niet kost om die sodeju zootje boven de helling te halen, JAJA van onze blanke welverdiende belasting centen.....
Dan zeg ik: Kijk naar Irak en Afghanistan(Irak 1980-1989 Bolkestein,VVDer die zaken doet met Saddam,en tegen Iraniers vecht,inzogenaamde contrakten die schemicalien leveren aan schrikbewind,)
Later,die inval van Irakezen in Koeweit praat deze zogenaamde vredelievende politicus over Saddam, : Een tiran,een gek, of wat ok al meer,over deze dictator,waar deze minister van economische zaken handel mee dreef...Kijk dan Koerden Halabja...Moeras arabieren Vergast!!
Ik denk niet dat de Arabieren het gas uitgevonden hebben ik bedoel hiermee het vernietegende gas,mosterdgas, zenuwgas, traangas, en dan die gassen die Israelische honden smijten op Palestijnen,niemand die iets zegt.....Verdragen, aan mij hoela....Palestijnen zijn agressors en ware terroristen,zowaar het Westen zegt, en mededeelt.....
Kijk nu, hoe de Israeliers kabinet hebben gevormd...(superdick wil niet eens meer praten over Palestijnse kwestie,vind hij maaar onzin)
Vanuit Irgun,vanuit Mossad en die andere Sinbeth,allemaal oude bejaarden,die de Palestijnen hebben verdreven uit hun eigen land Palestina. Een mandaat gebied,Engeland.....voor de tweede wereld-oorlog..
En die muur en nog meer muren,ze willen alles pakken wat maar te pakken is.
En Hamas?
Ja Hamas. Die krijgt nu weer de volle lading. Die zijn weer in contramine. Hamas heeft het gedaan. Weleens van democratrische verkiezingen gehoord? Ach Jawohl, wir haben es nicht gewusst,aber......
Jullie lullen maar als kippen zonder vleugels,......
Als je moslim bent,of christen,of boedhist, of wat dan ook,dit werelddeel Nederland zegt niks meer.........
En dat is verdomde jammer. Erg jammer. Vreselijk jammer....
Ik ga door met mijn rechtvaardige strijdt,zoals moslima,zoals geschreven staat....Streven naar.....het goede......
Streven als individu, je kan altijd beter zijn,
Maar hoe Markt lult, en te keer gaat,slaat nergens op......
Ik haat geen Nederlander, maar ik voel mij geen Nederlander,mag dat!!
Nederland voert een koers die waardeloze koers is.
OOk in Afghanistan, waar Nederlandse jongens worden blootgesteld aan geweld in die ogen van HUN!
Papavervelden,verdelgen voor Amerika....
Waar is die rechtzetting dan!!!
En die rechtzitting hier in Nederland is ook al naar de kloten.......
Als ze mij verdenken van b.v. geld die ik stuur(als ik zou doen) naar islamitische organisatie ben ik al verdacht....Wordt mijn geld bevroren....En kan ik niks meer doen(is gebeurd hoor in Adam,die mensen gaven geld,maar gelijk al terrorist verdacht..)
En Amerika die Palestijn die vijf jaar moet zitten omdat hij geld gaf aan, jazeker een terrorische organisatie......
Hoe hebben ze wel de Tsjetjenen laten stikken, in desolaat land,
Amerika heeft allang vinger op moskeeen en bepalen zeker wat daar wordt gezegd.....Is dat DEMOCRATIE!!!!
hET IS WALGELIJK VOOR WOORDEN......Ik ga door met mijn strijdt die rechtvaardig is.......
Ik ben dus weer de bok!
Ja natuurlijk!
Altijd!
Nederlanders weten toch altijd alles beter........
En die mepperij dan in Pijnacker,optreden van ALI B.....
Jazeker,allochtonen tegen autochtonen, of is het nu andersom, of is er niks aan de hand geweest.....Maar de klappen en de bijten van die Honden staan zeker nog gegrift in menig bil........
:fpimp:

Mark
08-05-06, 18:00
Wat is dit voor een gezeur?

Ik zeg: neem een inburgeringscursus en niet meer zo'n grote mond tegen autochtonen. :nerd:

Dwaalspoor
08-05-06, 18:05
Geplaatst door Mark
Wat is dit voor een gezeur?

Ik zeg: neem een inburgeringscursus en niet meer zo'n grote mond tegen autochtonen. :nerd:

Ik vermoed dat ze met mark niet jou bedoelt maar het eerder heeft over de off-day van mark61 waar hij tekeer ging tegen victory en een beetje tegen mij.

Dat jij je ook aangesproken voelt is natuurlijk een goede zaak. :hihi:

Mark
08-05-06, 18:10
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik vermoed dat ze met mark niet jou bedoelt maar het eerder heeft over de off-day van mark61 waar hij tekeer ging tegen victory en een beetje tegen mij.

Dat jij je ook aangesproken voelt is natuurlijk een goede zaak. :hihi:

Ik verdedig alle Marken van deze wereld ;)

overigens ben ik veel erger dan Mark61!! Hij is een allochtonenknuffelaar :ego:

H.P.Pas
08-05-06, 18:48
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik vermoed dat ze met mark niet jou bedoelt maar het eerder heeft over de off-day van mark61 waar hij tekeer ging tegen victory en een beetje tegen mij. :hihi:

Dat was geen off-day, dat was een day off.
Hij werkt al weer.

Dwaalspoor
08-05-06, 19:25
Geplaatst door H.P.Pas
Dat was geen off-day, dat was een day off.
Hij werkt al weer.

Dan zul je toch even een woordenboek erbij moeten pakken om in te zien dat een off-day iets anders betekent dan een day off.

Noun 1. off-day - a day when things go poorly; "I guess this is one of my off-days"

http://www.thefreedictionary.com/off-day

Sawda
08-05-06, 19:47
Voor marokkanen die in Nederland zijn opgegroeid wordt het heel lastig om in Marokko te (over)leven. De marokkanen in Marokko kan je niet vergelijken met marokkanen van Nederland. Je zal in het begin aan de marokkaanse mentaliteit moeten wennnen en dat is echt geen pretje zal ik je zeggen.

Vroeger liep ik ook met de gedachte om te emigreren naar Marokko maar bij nader inzien lijkt mij dat niet een verstandige keus. Ik vind dan dat je van je problemen vlucht, het is juist de kunst om de problemen op te lossen door met elkaar in dialoog te gaan.

H.P.Pas
08-05-06, 20:39
Geplaatst door Dwaalspoor
Dan zul je toch even een woordenboek erbij moeten pakken om in te zien dat een off-day iets anders betekent dan een day off.

Noun 1. off-day - a day when things go poorly; "I guess this is one of my off-days"

http://www.thefreedictionary.com/off-day

Dat zeg ik. Mark had een day off. Dat is iets anders dan een off-day. Die had hij namelijk helemaal niet. Volgens mij.

mark61
08-05-06, 20:40
Geplaatst door Mark
Ik verdedig alle Marken van deze wereld ;)

overigens ben ik veel erger dan Mark61!! Hij is een allochtonenknuffelaar :ego:

Je reputatie is naar de klote, face it.

mark61
08-05-06, 20:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Ik vermoed dat ze met mark niet jou bedoelt maar het eerder heeft over de off-day van mark61 waar hij tekeer ging tegen victory en een beetje tegen mij.

Dat jij je ook aangesproken voelt is natuurlijk een goede zaak. :hihi:

I was right on track. Things were going just fine. :blowen:

Mark
08-05-06, 20:43
Geplaatst door mark61
Je reputatie is naar de klote, face it.

NVDD is een bolwerk van homos, communisten en terroristen geworden.

tijd dat ik weer wat leuke berichten ga plaatsen hier!

H.P.Pas
08-05-06, 20:44
:huil2:

mark61
08-05-06, 20:49
Geplaatst door Mark
NVDD is een bolwerk van homos, communisten en terroristen geworden.

tijd dat ik weer wat leuke berichten ga plaatsen hier!

Zo is dat, je verzaakt.

Dwaalspoor
08-05-06, 20:54
Geplaatst door H.P.Pas
Dat zeg ik. Mark had een day off. Dat is iets anders dan een off-day. Die had hij namelijk helemaal niet. Volgens mij.

Ik beschreef niet jouw mening maar mijn mening.

barfly
08-05-06, 20:57
Geplaatst door Sawda
Voor marokkanen die in Nederland zijn opgegroeid wordt het heel lastig om in Marokko te (over)leven. De marokkanen in Marokko kan je niet vergelijken met marokkanen van Nederland. Je zal in het begin aan de marokkaanse mentaliteit moeten wennnen en dat is echt geen pretje zal ik je zeggen.

Vroeger liep ik ook met de gedachte om te emigreren naar Marokko maar bij nader inzien lijkt mij dat niet een verstandige keus. Ik vind dan dat je van je problemen vlucht, het is juist de kunst om de problemen op te lossen door met elkaar in dialoog te gaan.

Thats the spirit! Hier blijven en blijven praten! :duim:

Dwaalspoor
08-05-06, 21:00
Geplaatst door mark61
I was right on track. Things were going just fine. :blowen:

Ja...ja.. :duivels:

Aicha1976
08-05-06, 21:06
Hoop opgekropte woede zeg....lachtherapie doet wonderen las ik net :haha:

mark61
08-05-06, 21:18
Geplaatst door Dwaalspoor
Ja...ja.. :duivels:

Ja ech wel. Fikkie zat me ff tot hier. ^

observer
08-05-06, 21:25
roeger liep ik ook met de gedachte om te emigreren naar Marokko maar bij nader inzien lijkt mij dat niet een verstandige keus. Ik vind dan dat je van je problemen vlucht, het is juist de kunst om de problemen op te lossen door met elkaar in dialoog te gaan. dat en de problemen in marokko nog veeeeeel groter

tukkersterror
08-05-06, 22:48
Geplaatst door Hawa [/i]
[B]Het Nederlandse recht doet geen recht meer.


Hier bedoel ik de Hogeraad mee, die kritisch kijkt naar Ned. rechtsysteem...Vooral naar mensen die onschuldig worden opgesloten,zoals Rotterdamse parkmoord,
Overal worden fouten gemaakt en inderdaad bij de recerche is het een puinhoop, door het grote verloop naar de particuliere sector.
Een tunnelvisie kan dan makkelijk leiden tot ongelukken die leiden tot een veroordeling van een onschuldige, maar wij hebben altijd nog het recht om iedere veroordeling aan te vechten, wat in andere landen totaal onmogelijk is, het valt nog wel mee met dit rechtsysteem.



Rechtsysteem inzake verdachten van terroristen: Verhagen:
uitspraak beter onschuldige mensen opsluiten dan terroristen laten lopen...
Ben ik met je eens, verdiendt geen schoonheidsprijs, maar het werkt wel en terroristme, is alleen te bestrijden met een wet met veel vrijheden, simpel omdat een terrorist nergens rekening mee houdt.



President Bush 9-11-01 ...Wie niet voor ons is, is tegen....(terrorist)
duizenden amerikanen werden opgepakt vanwege 9-11-01
Sorry een zeer goede uitspraak en reactie om escalatie te voorkomen.
Door deze aktie van een president, heeft hij zijn land behoed voor een totaal verval en plundering.
Op dat moment de enige juiste oplossing


Werkloosheid in Nederland.....
En daar gaat Mark,tekeer als een gek,en zegt,dat je niet mag uitspreken als je niks doet,daar gaat hij al van uit,
Maw al die mensen hier op maroc.nl moeten mond houden vooral als ze niks doen,en daarom is hij het zat.....

Ik begrijp jou standpunt, maar ik weet niet precies wat Mark heeft gezegt dus kan alleen mijn eigen mening weergeven.
"Ik heb ook wel eens gelezen dat personen hier niet werken omdat ze dan werken onder hun niveau, volgens hun, of ze krijgen maar 200 meer in de maand.
Daar kan ik ook wel eens kwaad om worden!!!
Iedereen kan werkloos worden, maar doe er dan wel alles aan om weer werk te krijgen en blijf niet profiteren en met je luie kloten in je nest liggen".


Nederland is gewoon een overdreven land aan het worden:
Dat zeggen nogal veel andere mensen,zoals journalisten,advocaten,rechters,sociologen,etc....
Klopt, Nederland is momenteel dwalend en zoekende naar een oplossing en word ook dus danig in stand gehouden door de media en harde uitspraken door jongeren ook hier op maroc.nl.
Kijk naar alle topic's die gaan over Iran en de dreigende woorden die daar worden geuit.
Ik lees ze, maar ook medewerkers van de overheid die regelmatig site's als deze bezoeken om te kijken wat er leeft onder de bevolking.
In verhouding is deze site nog heilig met andere site's op internet waar alloch en autoch elkaar het leven zuur maken.




In Nederland zijn de laatste tijd nogal veel allochtonen opgepakt,gevangenissen erbij gebouwd.....
Nedrland overtreft Amerika hierin.....
(lost dit iets op.......?)

Neem van mij aan dat je niet voor niets word opgepakt in Nederland, indien wel hebben wij een leger aan advocaten die je binnen de korste keren weer vrij hebben.



De meeste aanhoudingen - fouilleren...visiteren schiphol b.v. betreft allochtonen.....

Denk dat dit weinig uitmaakt, ik vlieg ongeveer 30 maal per jaar en word ongeveer 6x volledig gefoulieerd.
Bepaalde vluchten uit bepaalde landen worden inderdaad totaal of ten minste 50% gecontroleerd.
Hoofdzakelijk voor drugs en vervoer van verboden waren zoals Ivoor en exotische dieren, vind dit ook volledig terecht en maakt er ook geen problemen van als je weet hoeveel ellende deze waren verorrzaken.


Voorbeeld, vriendin van mijn zoon komt terug van Aruba op schiphol om 10.45, zij komt buiten om 12.45.....steeds maar weer fouilleren en visiteren aan lichaam en tassenreeks.....
Hierover is ook al klacht ingediend door parlementarier uit Suriname,
Uitzetcentra naast de Schiphol baan.... .
Ja een klacht indienen kan gelukkig nog in Nederland, maar zal weinig uitmaken, omdat het simpel weg een nieuwe regel is.
Maar maak je niet druk want iedere blanke jonge dame word totaal doorgelicht bij terugkomst vanuit Aruba, simpel omdat de drugskoeriers, jonge dames werft voor drugs transporten vanuit deze landen.



(de brand,die er woedde,en zijn die slachtoffers nu al eens fair behandeld....)
Weet ik niet, kan alleen uitgaan van beelden die ik heb gezien op TV en dan zeg ik wettelijk ja, humantair nee.



Ik noem Mark een rascist omdat deze jonge man nieteens ziet waar het nu echt over gaat......

Ik denk dat mark verre is van rascist, maar misschien net als ik wel eens een opmerking maakt die bepaalde mensen kunnen raken en dan alleen puur om een reactie uit te lokken omdat je soms van die onzinnige of ontwijkende antwoorden krijgt.


Dan zeg ik: Kijk naar Irak en Afghanistan(Irak 1980-1989 Bolkestein,VVDer die zaken doet met Saddam,en tegen Iraniers vecht,inzogenaamde contrakten die schemicalien leveren aan schrikbewind,)
Nederland heeft Saddam nooit geen wapens geleverd, er was alleen een gestoorde, die chemicalien leverde voor kunstmest waar je ook gifgas kunt maken




Later,die inval van Irakezen in Koeweit praat deze zogenaamde vredelievende politicus over Saddam, : Een tiran,een gek, of wat ok al meer,over deze dictator,waar deze minister van economische zaken handel mee dreef...Kijk dan Koerden Halabja...Moeras arabieren Vergast!!
Hier was Saddam ook een beest, was zelf aanwezig als waarnemer met een peleton nederlandse mariniers, maar wat we daar zagen overtrefde alles wat ik had gezien hiervoor, Wij hebben hier ook een rapport overgeschreven naar de VN toe.
Ik heb nog nooit een leger gezien die zoveel schade kon toebrengen aan burgers in zo'n korte tijd.




Ik denk niet dat de Arabieren het gas uitgevonden hebben ik bedoel hiermee het vernietegende gas,mosterdgas, zenuwgas, traangas, en dan die gassen die Israelische honden smijten op Palestijnen,niemand die iets zegt.....Verdragen, aan mij hoela....Palestijnen zijn agressors en ware terroristen,zowaar het Westen zegt, en mededeelt.....
Wanneer heeft Israel mosterdgas gebruikt, mosterdgas is alleen nog maar te vinden in labs in een poging een goedwerkende tegenprodukt te vinden.
De laatste keer dat het is gebruikt was door Saddam die een heel dorp er mee uitroeide.



Kijk nu, hoe de Israeliers kabinet hebben gevormd...(superdick wil niet eens meer praten over Palestijnse kwestie,vind hij maaar onzin)
Vanuit Irgun,vanuit Mossad en die andere Sinbeth,allemaal oude bejaarden,die de Palestijnen hebben verdreven uit hun eigen land Palestina. Een mandaat gebied,Engeland.....voor de tweede wereld-oorlog..
En die muur en nog meer muren,ze willen alles pakken wat maar te pakken is.
En Hamas?
Ja Hamas. Die krijgt nu weer de volle lading. Die zijn weer in contramine. Hamas heeft het gedaan. Weleens van democratrische verkiezingen gehoord? Ach Jawohl, wir haben es nicht gewusst,aber......
Inderdaad Hamas is democratisch gekozen, maar het is voor de meeste landen gewoon verboden om banden aan te gaan met een politieke partij die 1 of meerdere landen niet erkend als souvereine staat en het zal heel vreemd wezen als een democratisch land banden aangaat met een parij die een bevriende staat van de landkaart wil vegen.


Ik ga door met mijn rechtvaardige strijdt,zoals moslima,zoals geschreven staat....Streven naar.....het goede......
Streven als individu, je kan altijd beter zijn,
Als jij wilt strijden tegen het goede, zal je ook moeten leren nutraal te staan in je meningen, hoe moeilijk deze ook zijn, je zult de wetten en regels moeten accepteren, die gelden in de landen waar je bent en werkt, je zult zelfs je verstand moeten laten gaan boven je geloof, dan pas kun je zeggen ik wil werken aan een betere wereld en toekomst voor een ieder, anders zul je heel vaak je kop stoten en alleen beperkt in je eigen cultuur zal je winst oogsten, maar een breed draagvlak zal je in de westense cultuur niet bereiken en alleen nog meer tweestrijd zaaien, want jij zult jou idee overbrengen naar je kinderen, die jou idee gaan geloven en ook weer uitdragen, met het gevolg dat je deze jeugd geen toekomst geeft en ze in de zelfde possitie brengt, zoals zoveel jongeren nu ook denken.


Ik haat geen Nederlander, maar ik voel mij geen Nederlander,mag dat!!
Nederland voert een koers die waardeloze koers is.
OOk in Afghanistan, waar Nederlandse jongens worden blootgesteld aan geweld in die ogen van HUN!
Deze jongens hebben er hier voor gekozen en worden betaald om het werk uit te voeren, 2% mag uitvallen dus als er 1600 man er heen gaat mag er 32 sterven, maar het moet dan wel reeel staan op mensen levens die ze daar gaan redden, maar volgens mij gingen ze alleen voor de wederopbouw naar dit land, zover ik heb begrepen gaan er hoofdzakelijk genie-troepen naar afganistan.



Papavervelden,verdelgen voor Amerika....
Hoe naief ben jij, Nederlandse helicopters worden al jaren ingezet voor vernietiging van drugsvelden en terecht, ik zou ook niet willen hebben dat deze troep op de markt komt, iedere aktie tegen drugsdealers is acceptable.
1. Het vergiftig onze jeugd. 2. Drugs gelden worden gebruikt in het criminele circuit waar het moeilijk te volgen is.


En die rechtzitting hier in Nederland is ook al naar de kloten.......
Als ze mij verdenken van b.v. geld die ik stuur(als ik zou doen) naar islamitische organisatie ben ik al verdacht....Wordt mijn geld bevroren....En kan ik niks meer doen(is gebeurd hoor in Adam,die mensen gaven geld,maar gelijk al terrorist verdacht..)
Ieder burger weet waar hij geld aangeeft, en wat er met het geld gebeurd.
Mensen die geld geven aan organisaties die aanzetten tot terreur, mogen van mij levenslang in het gevang.


En Amerika die Palestijn die vijf jaar moet zitten omdat hij geld gaf aan, jazeker een terrorische organisatie......

Dan is vijf jaar heel kort, immers je werkt mee aan moord!!!
Levenslang vind ik een gepaste straf, voor een ieder die meewerk aan een terroristise organisatie of criminele organisatie.


Amerika heeft allang vinger op moskeeen en bepalen zeker wat daar wordt gezegd.....Is dat DEMOCRATIE!!!!
Noem mij een kerk of moskee die zich wat aantrekken van Amerika?



Nederlanders weten toch altijd alles beter........
En die mepperij dan in Pijnacker,optreden van ALI B.....
Jazeker,allochtonen tegen autochtonen, of is het nu andersom, of is er niks aan de hand geweest.....Maar de klappen en de bijten van die Honden staan zeker nog gegrift in menig bil........

De misstanden worden nu uitgezocht wat er is gebeurd, ook ik weet niet wat de ME bezielde, maar de resultaten worden binnen een paar weken bekend gemaakt.

Misschien dat ze zich aanpassen aan landen zoals Iran en Irak? (geintje)

Hawa
11-05-06, 17:08
Hier was Saddam ook een beest, was zelf aanwezig als waarnemer met een peleton nederlandse mariniers, maar wat we daar zagen overtrefde alles wat ik had gezien hiervoor, Wij hebben hier ook een rapport overgeschreven naar de VN toe.
Ik heb nog nooit een leger gezien die zoveel schade kon toebrengen aan burgers in zo'n korte tijd.

En heb je ook gezien hoe de wegtrekkende militairen (irak) werden weggebombardeerd....Lekker makkelijk!

tukkersterror
11-05-06, 17:36
Geplaatst door Hawa
En heb je ook gezien hoe de wegtrekkende militairen (irak) werden weggebombardeerd...
Uhh, volgens mij waren ze in oorlog, waar denk je waar de Irakezen mee schoten.

.
Lekker makkelijk!

Inderdaad, je moet ook wel gestoort zijn als jij je eigen mensen wil gaan opofferen in een grondoorlog die maanden gaat duren en de verliezen groter zullen maken, met de kans dat je je eigen mannen moet begraven.

Ik begrijp dan ook niet waarom ze nu in Irak voor een grond oorlog hebben gekozen?

Hawa
12-05-06, 10:54
Klopt, Nederland is momenteel dwalend en zoekende naar een oplossing en word ook dus danig in stand gehouden door de media en harde uitspraken door jongeren ook hier op maroc.nl.
Kijk naar alle topic's die gaan over Iran en de dreigende woorden die daar worden geuit.
Ik lees ze, maar ook medewerkers van de overheid die regelmatig site's als deze bezoeken om te kijken wat er leeft onder de bevolking.
In verhouding is deze site nog heilig met andere site's op internet waar alloch en autoch elkaar het leven zuur maken.

Het leven zuur maken?

Als Ahmadinejad uitlatingen doet over Israel heeft hij daar het volste recht toe en wel om de volgende redenen:
Als een moordenaar als die Sharon(die nu in coma ligt) nooit is veroordeeld over die slachtpartijen in Shabra en Shatila(libanon)-Volgens de Kahancommissierapport van 1993,persoonlijk verantwoordelijk was voor de falangistische(christelijke) moordpartijen. De israelische autoriteiten waren zo bang dan hun leiders van OORLOGSMISDRIJVEN beschuldigd zouden worden,dat ze een lijst samenstelden van landen waar ze mogelijk voor de rechter gedaagd zouden worden- en die ze voortaan moesten vermijden- nu er in bepaalde Europese landen wetten van kracht waren geworden op grond waarvan ook misdrijven in buitenland aangepakt konden worden.
BELGISCHE RECHTERS overwogen al een aanklacht in behandeling te nemen die ingediend was door overlevenden van Sabra en Shatilla een van hen een vrouw die verkracht was. Maar ook in andere landen wordt campagne gevoerd tegen Israelische personen die bij de gruwelijkheden betrokken waren. Evan Stern was een van diegenen die trachtte te verhinderen dat brigadegeneraal Amos Yaron aangesteld werd als Israels militair attache in Washington,omdat hij de Libanese falangistische militie op 16 september 1982 toegang verschafte tot de kampen,terwijl hhij wist- volgens het Kahancommissierapport - dat er vrouwen en kinderen vermoord werden. Hij maakte pas twee dagen later een einde aan de moordpartij. Canada weigerde Yaron als militair attache te aanvaarden. Evan Stern,die een juridisch dosier samenstelde over Yaron,spande later samen met mensenrechtenorganisaties tevergeefs in om zijn benoeming door premier Ehus Barak als algemeen directeur van het Israelische ministerie van Defensie ongedaan te maken.(In januari 2003 was Yaron in Washington,waar hij kwam uitleggen wat Israel voor de defensie van het land nodig had,ter rechtvaardiging van een verzoek om een speciale defensiedonatie, van 4 miljard dollar.) De Belgische regering paste de wet aan en liet de potentiele aanklacht tegen Sharon vallen, na een bezoek aan Brussel van de Amerikaanse minister van defensie Donald Rumsfeld - de man die op 6 augustus 2002 met de beroemde uitspraak kwam dat Israel- als gevolg van een oorlog die het gewonnen had,HET BESTUUR OVER DE ZOGENAAMDE BEZETTE GEBIEDEN HAD GEKREGEN...Rumsfeld had gedreigd het NAVO-hoofdkwartier uit Belgie weg te halen als de Belgen hun aanklacht tegen Sharon niet zouden intrekken...
En toch moesten we de hele tijd geloven dat deze nieuwe oorlog de schuld was van de corrupte,aan parkison lijdende Yasser Arafat.Hij kreeg een reprimande van George Bush terwijl het palestijnse volk voortdurend onmenselijk werd behandeld door de Israelische leiders.
Rafael Eytan,de vroegere Israelische stafchef,noemde de PALESTIJNEN KAKKERLAKKEN...in een lazen pot..MENACHEM BEGIN had het over TWEEBENIGE BEESTEN.....De leider van de shas-partij die wenste DAT GOD DE PALESTIJNENSE MIEREN NAAR DE HEL ZOU STUREN,noemde hen ook SLANGEN. In augustus 2000 noemde BARAK hen KROKODILLEN. De Israelische stafchef MOSHE YALON omschreef de PALESTIJNEN ALS EEN VORM VAN KANKER en vergeleek de militaire acties in de bezette gebieden MET CHEMOTHERAPIE..In maart 2001 noemde de Israelische minister van Toerisme,Rehavem Zeevi,ARAFAT ALS EEN SCHORPIOEN. Sharon noemde Arafat heerhaardelijk MOORDENAAR en vergeleek hem met BIN LADEN. Hij droeg bij aan het beeld aan het beeld dat de PALESTIJNEN GEEN MENSEN WAREN in een interview in 1995,waarin hij beweerde dat FATAH soms Palestijnen straft door LEDEMATEN AF TE HAKKKEN... van ZEVEN OF ACHT JAAR OUDE KINDEREN VOOR DE OGEN VAN HUN OUDERS ALS VORM VAN STRAF...Hoe hardvochtig Fatah ook mag zijn,nergens werd een dergelijke wrede daad gerapporteerd. Maar als maar genoeg mensen overtuigd kunnen worden deze onzin te geloven,wordt het gebruik van ISRAELISCHE DOODSESKADERS TEGEN ZULKE PALESTIJNEN DE GEWOONSTE ZAAK EN IS HET NIET LANGER ONWETTIG...
Bovenstaand komt uit het boek van Robert Fisk blz.680(de Grote Beschavingsoorlog)
Ik heb dit geschreven om te laten zien hoe de vork in de steel zit,en nog steeds en nog steeds maar doorgaat met muren bouwen, Sharon heeft nog veel meer op zijn geweten en ook heel veel Joodse politici,generaals en Mossad en Sin-beth, maar ook het westen, en vooral de Amerikanen....Het terrorisme is bedacht in Israel,dat zijn de aanstichters van het terrorisme(vrijheidstrijders)....Oorzaak en gevolg,en dat zie je ook hier op maroc.nl...In de media die de werkelijkheid laten ondersneeuwen,wat wil je dan dat maar lekker gaan leunen in luie stoel en het westerse hypocriete patroon kiezen tenkostte van een volk de Palestijnen.....Ahmadinejad die zegt dat Israel maar ergens naders moet gaan wonen? Wie is er begonnen dan?
Ameika heeft gelukkig nu niet die macht om ook Iran maar de bombarderen, zoals de Israelisch kerncentrale in irak gebombardeerd hebben,de geschiedenis herhaalt zich steeds maar weer en nog niet heeft westen die lessen moeten leren waar het daadwerkelijk nu eens omgaaat. En de Amerikanen al helemaal niet,met zijn aigainst terror terreur,waaraan Nederland ook aan mee doet dankzij een moord op Theo van Gogh,door onze gezeliige onrechtmatige binnengehaalde asielzoeksters Hirchi Ali Ali.....Het met twee maten meten is op alle fronten zichtbaaar.......En ja.....dan krijg je wel deze bekvechterij,rare woorden reeksen,scheldpartijen en bedreigingen naar hoofd gesllingerd...
En wie heeft dit nu in gang gezet?
Die jongeren die niet aan de bak komen,al die schoffies die in cel belandden,vrouwen die worden uitgekleed met of zonder sluier,extreem rechts en othordoxe moslims! Ja dan krijg je die wantoestanden wel in dit ooit mooie tolerante landje.....Laten we hopen dat politiek het eens op neemt voor de Palestijnen en Israel eens de broekriem aaan trekt,en eens moet ophouden met zijn hypocriete jammerlijke gedragsstoornissen(ja holocaust......erg genoeg)..Onderdrukkers maken hun eigen beulen,en intolerante geesten,

Hawa
12-05-06, 11:41
Dan is vijf jaar heel kort, immers je werkt mee aan moord!!!
Levenslang vind ik een gepaste straf, voor een ieder die meewerk aan een terroristise organisatie of criminele organisatie.


Dan moeten al die oorlomisdadigers zoals Sharon en Bush en consorten allemaal levenslange gevangenis krijgen toch? Niet die burgers die bijdrage leveren in donaties aan zogenaamde terroristische organisaties, dan kunnen ze ook die dominees in Amerika wel levenslang geven,hun geld gaat ook naar een terroristische organisatie die de kolonisten steunen in een onrechtmatig bezet gebied.
Kijk! Er is gewwon een verdraaide versie in het Midden-Oosten,die rechtse academici zoals Stanley Kurtz de Amerikaanse universiteiten wilden opdringen- was het geen wonder te horen dat een israelische officier zijn manschappen, net voor de bezetting van de WESTELIJKE JORDAANOEVER had aangeraden de MILITAIRE TACTIEK VAN DE NAZI-S tijdens de TWEEDE WERELDOORLOG te BESTUDEREN....
Volgens de ISRAELISCHE krant MAARIV hade de officier gezegd...
ALS HET ONZE TAAK IS OM EEN DICHTBEVOLKT VLUCHTELINGENKAMP TE VEROVEREN OF DE KASBA VAN NABLUS en als een ISRAELISCHE MILITAIR dit bevel krijgt,moet hij in de eerste plaats de gevechten uit het verleden analyseren en daar lessen uit trekken en zelfs, hoe schokkend ook, DE WERKWIJZE VAN HET DUITSE LEGER IN HET GETTO VAN WARSCHAU GRONDIG ONDERZOEKEN....
Hield dit in dat de Israelische soldaten de Palestijnen nu niet langer als MENSEN MOCHTEN BESCHOUWEN ZOALS DE NAZI -S IN 1943 DE WANHOPIGE GEVANGEN JODEN IN 1943 IN HET GETTO VAN WARSCHAU.(Polen).En hoe stonden de Amerikanen daartegenover?
Wie waren die krachten van terreur in Warschau 62 jaar geleden?
De joden die voor hun leven vochten,of de ss-troepen van Brigadefuhrer Jurgen Stroop?

Hawa
12-05-06, 12:10
Nederland heeft Saddam nooit geen wapens geleverd, er was alleen een gestoorde, die chemicalien leverde voor kunstmest waar je ook gifgas kunt maken

Ja dat is nu weer die hypocriete Nederlandse houding. Bolkestein,van economische zaken heeft handel gedreven in de jaren 80 toen die 8 jarige oorlog bezig was Irak-Iran. Irak is overigens begonnen met hulp van de yanks en de Nederlandse handel dreef stoffen aan,middelen om gasbommen of wat voor verderfelijke schadelijke stoffen naar Iraakse bewind werden vervoerd met goedkeuring van heer Bolkenstein...cassette bandje te verkrijgen VPRO-de ochtenden....
Dit liegt er echt niet om, is vreselijk om diit te weten,terwijl ik altijd zo naief kon zijn.....
De wapens en vliegtuigen leverden de yanks we aan Irak..
De wapenhandel en oorlogstuig vieren hoogtij. Nogsteeds miljarden dollars worden besteedt in Midden-Oosten voor wapens.
In Irak-Iran oorlog,belachelijke oorlog, Iran die wapentuig van en de Irakezen die wapentuig van de yanks lekker uitvochten en dan die miljoenen slachtoffers aan beide zijden>>>.
Kindsoldaten die door mijnveld liepen als heilige soldaten, de martelaren van Iran...
Koeweit die de olie productie gingen opvoeren tenkosste van de Irakezen,en dan die boycot dan, waar vele onschuldige Irakeze kinderen hun leven lieten aan gebrek aan medische voorzieningen,gebrek aan water, gebrek aan alles.
En ja ,die inval in Koeweit,waar die armzalige Irakeze militairen op brood met zaagsel leefden, en in gevoel bij hun kinderen waren die allang waren opgeschreven aan ook een gewelddadige doodsoorzak vanuit het westen...
Waar al die Palestijnen,zelf onderdrukt en opzoek naar werk en menselijk leven, uit die land werden gegooid,met duizenden tegelijk en uitgekotst.
De ziele pieterige Koeweitisch,verwend volk,die zelf hun eigen vrouwelijke personeel uit Aziatische landen onderdrukken en ook nog verkkrachtten?
En toen werden hun vrouwen zogenaamd verkracht(is ook gebeurd,de vreselijkste dingen) maar werd zo met propaganda op ons netvlies geschreven dat alleen de Irakezen barbaren waren en de rest eens weer niet.
Ja toen had Amerika Irak an moeten pakken, dan waren die shiiiten niet op die gruwelijke wiijze vermoord......Wie hoorden naar hun roep om hulp!
En nu! Je weet die slachtingen die elke dag plaatsvinden in Irak,er is geen houden aan. Weer die onschuldige burgers, weer die wreedheden, nog erger dan toen.
Iedereen wordt vermoord en de keel afgesneden of afgerukt,zo wreed...
Wat is het Midden-Oosten toch wreed! Ja dat wist het westen allang en ook de Ameriikanen die altijd deze gebiedsdelen als barbaars en oorlogszuchtig heeft afgeschilderd..Lekker makkelijk!