PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe kleding voor Iraniërs



waterfiets
08-05-06, 10:43
De Iraanse president Ahmadinejad komt
met een kledingvoorschrift voor mannen
en vrouwen.Het Iraanse parlement dringt
al lang aan op het invoeren van een wet
waarin Westerse kleding wordt verboden.

Joesoef
08-05-06, 10:51
En nu?

Elsschot
08-05-06, 10:53
de trend in Iran is toch al jaren dezelfde: lang, bedekt, en zwart. Voor mannen zal er wel een verplichte gezichtsbeharing bijkomen

waterfiets
08-05-06, 11:15
Geplaatst door Elsschot
de trend in Iran is toch al jaren dezelfde: lang, bedekt, en zwart. Voor mannen zal er wel een verplichte gezichtsbeharing bijkomen

Nou het schijnt dat die sobere mao jasjes van de grote leider veel navolging vinden. Inderdaad zie je die korte vlasbaardjes ook veel gekopieerd worden als ik de propaganda foto's van Victory goed bekeken heb.

Elsschot
08-05-06, 11:28
Geplaatst door waterfiets
Nou het schijnt dat die sobere mao jasjes van de grote leider veel navolging vinden. Inderdaad zie je die korte vlasbaardjes ook veel gekopieerd worden als ik de propaganda foto's van Victory goed bekeken heb.

laat er maar zo'n rtl-4 type naar toe gaan voor een matamofose van de leider en zijn volgelingen ("het haar doen we asymetrisch met wat highlights, en we maken het geheel af met hafhoge laarsjes en een felgekleurde blouse)

Victory
08-05-06, 13:30
De style op Iraanse televisie, die zou ik graag overal zien. Zo mooi. :verliefd:

Stopnaald
08-05-06, 16:42
Geplaatst door waterfiets
De Iraanse president Ahmadinejad komt
met een kledingvoorschrift voor mannen
en vrouwen.Het Iraanse parlement dringt
al lang aan op het invoeren van een wet
waarin Westerse kleding wordt verboden.


Kortom: back to the oertijd..... (op modegebied dus)

Sjips, ik wou da ik me kast niet had opgeruimd.....

observer
08-05-06, 17:05
Video van Iraanse martelaren. ahmie zal toch niet zo dom geweest zijn zijn eigen martelsessies te laten filmen

ik zie wel mogelijkheden zwarte burqa met de standaard strepen van adidas