PDA

Bekijk Volledige Versie : Stadionverbod voor Iraanse vrouwen blijft



Yon-Rogg
09-05-06, 00:11
TEHERAN - De Opperste Leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, heeft maandag zijn veto uitgesproken over een order van president Mahmoud Ahmadinejad het stadionverbod voor vrouwen op te heffen. Dat maakte de Iraanse regering bekend.

Ayatollah Khamenei heeft het laatste woord in alle Iraanse staatszaken en oordeelde dat de geestelijkheid, die zich al eerder had gekeerd tegen het voornemen van Ahmadinejad, gelijk heeft. „De president heeft gezegd te handelen naar de uitspraken van de Opperste Leider”, verklaarde een zegsman van de regering in Teheran in een reactie.

Bron:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/41444781/Stadionverbod_voor_Iraanse_vrouwen_blijft.html

gh.wille
09-05-06, 00:36
Geplaatst door Yon-Rogg
TEHERAN - De Opperste Leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, heeft maandag zijn veto uitgesproken over een order van president Mahmoud Ahmadinejad het stadionverbod voor vrouwen op te heffen. Dat maakte de Iraanse regering bekend.

Ayatollah Khamenei heeft het laatste woord in alle Iraanse staatszaken en oordeelde dat de geestelijkheid, die zich al eerder had gekeerd tegen het voornemen van Ahmadinejad, gelijk heeft. „De president heeft gezegd te handelen naar de uitspraken van de Opperste Leider”, verklaarde een zegsman van de regering in Teheran in een reactie.

Bron:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/41444781/Stadionverbod_voor_Iraanse_vrouwen_blijft.html

:duim: Groot gelijk van Ayatollah Khamenei , die vrouwen hebben al genoeg aan de Openbare Executies , zijn ze nou besodemieterd je kan toch geen vrouw toe staan om een stadion te betreden !!! , an me hoela al die Verdervelijke dingen die zich daar af spelen , stelletje voetballende kerels of sporters in een korte broek je moet er toch niet aan denken dat vrouwen zoiets mogen aanschouwen , nee een paar bungelende jongens aan een touw , die in hun doodsangst hun urine laten lopen en hun stront ,dat is andere koek onder het motto : "Educatieve voorlichting " mogen de Iraanse dames dat wel aanschouwen !
:rolleyes:

Aicha1976
09-05-06, 00:44
Geplaatst door gh.wille
:duim: Groot gelijk van Ayatollah Khamenei , die vrouwen hebben al genoeg aan de Openbare Executies , zijn ze nou besodemieterd je kan toch geen vrouw toe staan om een stadion te betreden !!! , an me hoela al die Verdervelijke dingen die zich daar af spelen , stelletje voetballende kerels of sporters in een korte broek je moet er toch niet aan denken dat vrouwen zoiets mogen aanschouwen , nee een paar bungelende jongens aan een touw , die in hun doodsangst hun urine laten lopen en hun stront ,dat is andere koek onder het motto : "Educatieve voorlichting " mogen de Iraanse dames dat wel aanschouwen !
:rolleyes:



Psies, die vrouwen hebben al genoeg 'vertier' in hun leven :o


Een wijs man, al die jaren studeren waren niet voor niets ;)

gh.wille
09-05-06, 01:16
Geplaatst door Aicha1976
Psies, die vrouwen hebben al genoeg 'vertier' in hun leven :o


Een wijs man, al die jaren studeren waren niet voor niets ;)

Kijk eindelijk een vrouw die het er mee eens is ,dat de man suprieur is aan de vrouwen , deze hebben tenslotte het beste met ze voor .
En zo eindigde de meeste :romance:

Aicha1976
09-05-06, 01:23
Geplaatst door gh.wille
Kijk eindelijk een vrouw die het er mee eens is ,dat de man suprieur is aan de vrouwen , deze hebben tenslotte het beste met ze voor .
En zo eindigde de meeste :romance:



Ja natuurlijk, je ziet het aan mij wel he, bijna 30 en nog niet getrouwd een echte ramp :jammer:


Nou ik ga gauw weer naar de keuken, iets bakken of zo, ik heb dan nog wel geen man maar je weet niet wat er kan gebeuren tussen nu en 11 uur :jeweetog:

gh.wille
09-05-06, 01:57
Geplaatst door Aicha1976
Ja natuurlijk, je ziet het aan mij wel he, bijna 30 en nog niet getrouwd een echte ramp :jammer:


Nou ik ga gauw weer naar de keuken, iets bakken of zo, ik heb dan nog wel geen man maar je weet niet wat er kan gebeuren tussen nu en 11 uur :jeweetog:

Pas maar op straks kom ik nog op de geur af ,zoveel mensen bakken er niet meer op dit uur van de dag !
:stout:

Aicha1976
09-05-06, 02:11
Geplaatst door gh.wille
Pas maar op straks kom ik nog op de geur af ,zoveel mensen bakken er niet meer op dit uur van de dag !
:stout:


Nou, het is hier nog maar 8 PM hoor :tik:





Toevallig vandaag hondebrokjes gehaald :stout:

gh.wille
09-05-06, 02:43
Geplaatst door Aicha1976
Nou, het is hier nog maar 8 PM hoor :tik.

Maakt niet uit ben er zo met m,n amfibie -rollator , en morgen kook je toch ook .

:knipoog:


Toevallig vandaag hondebrokjes gehaald :stout:

Dat komt mooi uit neem ik m,n tweehondjes ook mee, bovendien die kunnen ook beter ruiken als ik !
Dus je bent gewaarschuwd .

:lekpuh:

Joesoef
09-05-06, 06:46
:nijn:

Klopt niet helemaal dat persbericht. Vrouwen mogen niet zonder man of mannelijk familielid het stadion in. That's all.

tukkersterror
09-05-06, 07:59
De Opperste Leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, Gelijk aan staande aan God heeft zijn beslissing genomen over 50% van haar bevolking en geeft hun een verbod, president Mahmoud Ahmadinejad neemt de beslissing over de andere 50% en stuurt ze de dood in.

Iran, de hemel op aarde.

Amen!

mark61
09-05-06, 08:01
Geplaatst door Joesoef
:nijn:

Klopt niet helemaal dat persbericht. Vrouwen mogen niet zonder man of mannelijk familielid het stadion in. That's all.

That's all.

Joesoef
09-05-06, 08:24
Geplaatst door mark61
That's all.


Geen zorgen, volgende week weer een nieuwe aflevering in deze serie.

Tomas
09-05-06, 08:44
Geplaatst door Joesoef
:nijn:

Klopt niet helemaal dat persbericht. Vrouwen mogen niet zonder man of mannelijk familielid het stadion in. That's all.

Dat geldt toch voor alles. Dat is geen voetbalstadion discussie.

observer
09-05-06, 09:23
als de voetballers nu gewoon burqa's aandoen dan kunnen de vrouwen ook gewoon

Joesoef
09-05-06, 10:18
Geplaatst door Tomas
Dat geldt toch voor alles. Dat is geen voetbalstadion discussie.


Noppe. Alleen stadion. En voor reizen naar buitenland volstaat schriftelijke toestemming. Rest is uptoyou.

HINDUSTAN
09-05-06, 10:19
Geplaatst door Aicha1976
Ja natuurlijk, je ziet het aan mij wel he, bijna 30 en nog niet getrouwd een echte ramp :jammer:


Nou ik ga gauw weer naar de keuken, iets bakken of zo, ik heb dan nog wel geen man maar je weet niet wat er kan gebeuren tussen nu en 11 uur :jeweetog:

LOL! :giechel:
Helemaal waar! De liefde van de man gaat immers door de maag!

Over Iran........sjongejongejonge.
Hoe maak je jezelf belachelijk in de wereld.

Joesoef
09-05-06, 10:44
Geplaatst door HINDUSTAN
LOL! :giechel:
Helemaal waar! De liefde van de man gaat immers door de maag!

Over Iran........sjongejongejonge.
Hoe maak je jezelf belachelijk in de wereld.


MPS.

HINDUSTAN
09-05-06, 11:09
Geplaatst door Joesoef
MPS.

En dat betekent?


"That's all" ?

Joesoef
09-05-06, 11:53
Geplaatst door HINDUSTAN
En dat betekent?


"That's all" ?


Ik durf niet te reageren onder mijn eigen naam, ik wil lol maken, ik reageer onder een andere naam.

De rest is mij geen strafpunt waard.

HINDUSTAN
09-05-06, 11:58
Geplaatst door Joesoef
Ik durf niet te reageren onder mijn eigen naam, ik wil lol maken, ik reageer onder een andere naam.

De rest is mij geen strafpunt waard.

Ok boeiend.
Maar wat betekent MPS nou?

Aicha1976
09-05-06, 13:42
Geplaatst door Joesoef
:nijn:

Klopt niet helemaal dat persbericht. Vrouwen mogen niet zonder man of mannelijk familielid het stadion in. That's all.



That's all :wtf:


That's disgusting :kotsen2:

Nelis70
09-05-06, 13:46
Geplaatst door Aicha1976
That's all :wtf:


That's disgusting :kotsen2:

He, ga jij je keuken eens snel in!

Aicha1976
09-05-06, 14:02
Geplaatst door Nelis70
He, ga jij je keuken eens snel in!


Make me :roker:

HINDUSTAN
09-05-06, 14:11
Geplaatst door Aicha1976
Make me :roker:

Sangggg!
Keukenbeurt + :D

Nelis70
09-05-06, 14:44
Geplaatst door Aicha1976
Make me :roker:

en nog protesteren ook!

Joesoef
09-05-06, 15:12
Geplaatst door Aicha1976
That's all :wtf:


That's disgusting :kotsen2:



Wat mis je nu aan voetbal?

Nelis70
09-05-06, 15:22
Geplaatst door Joesoef
Wat mis je nu aan voetbal?

Kom op nou, je gaat dit toch niet als verweer aanvoeren? Ben je nou echt niet in staat te zeggen dat je het er eigenlijk ook niet mee eens bent?

HINDUSTAN
09-05-06, 15:30
Geplaatst door Joesoef
Wat mis je nu aan voetbal?

Wat mis jij nu aan respect voor vrouwen?

Joesoef
09-05-06, 15:31
Geplaatst door Nelis70
Kom op nou, je gaat dit toch niet als verweer aanvoeren? Ben je nou echt niet in staat te zeggen dat je het er eigenlijk ook niet mee eens bent?

Het is alleen bij voetbal dat vrouwen in gezelschap moeten zijn van een mannelijke begeleider. Ik denk dat er wel meer aardsere zaken zijn in dat land die wel aandacht behoeven.
Denk dat er in Nederland ook maar weinig vrouwen zijn die alleen of met vriendinnen naar voetbal gaan, het is een nogal overdreven 'feministeninbroekpakmetoliesmeerhanden' verhaal.

Nelis70
09-05-06, 15:35
Geplaatst door Joesoef
Het is alleen bij voetbal dat vrouwen in gezelschap moeten zijn van een mannelijke begeleider. Ik denk dat er wel meer aardsere zaken zijn in dat land die wel aandacht behoeven.
Denk dat er in Nederland ook maar weinig vrouwen zijn die alleen of met vriendinnen naar voetbal gaan, het is een nogal overdreven 'feministeninbroekpakmetoliesmeerhanden' verhaal.

Je onderscheidt dus helemaal niet waarom het gaat, ik zal het je dan maar vertellen: het gaat om de vrijheid om daar naar toe te gaan. Het is werkelijk ongelooflijk dat je ingaat op het voetbaal als zodanig.

Joesoef
09-05-06, 15:38
Geplaatst door Nelis70
Je onderscheidt dus helemaal niet waarom het gaat, ik zal het je dan maar vertellen: het gaat om de vrijheid om daar naar toe te gaan. Het is werkelijk ongelooflijk dat je ingaat op het voetbaal als zodanig.


Goed lezen Nelis, ik schreef dat er wel belangrijkere zaken dan ik wil ook voetbal kunnen zien zijn in dat land.

HINDUSTAN
09-05-06, 15:39
Geplaatst door Joesoef
Het is alleen bij voetbal dat vrouwen in gezelschap moeten zijn van een mannelijke begeleider. Ik denk dat er wel meer aardsere zaken zijn in dat land die wel aandacht behoeven.
Denk dat er in Nederland ook maar weinig vrouwen zijn die alleen of met vriendinnen naar voetbal gaan, het is een nogal overdreven 'feministeninbroekpakmetoliesmeerhanden' verhaal.

In Nederland gaan er veel vrouwen alleen of met vriendinnen naar het voetbal.
Verder vind ik de vrijheid van een vrouw een behoorlijk Aardse zaak.
Vooral in Iran.

Maar jij niet.
Het zegt genoeg over je respect voor vrouwen.
Inderdaad ongelooflijk.

Joesoef
09-05-06, 16:02
Geplaatst door HINDUSTAN
In Nederland gaan er veel vrouwen alleen of met vriendinnen naar het voetbal.
Verder vind ik de vrijheid van een vrouw een behoorlijk Aardse zaak.
Vooral in Iran.

Maar jij niet.
Het zegt genoeg over je respect voor vrouwen.
Inderdaad ongelooflijk.


Tot welke kaste behoor jij?

HINDUSTAN
09-05-06, 16:09
Geplaatst door Joesoef
Tot welke kaste behoor jij?

Tot de 'van mij mogen vrouwen zelf over de keus beschikken om vrij rond te lopen waar ze maar willen'-kaste.

tukkersterror
09-05-06, 16:11
Geplaatst door HINDUSTAN
Tot de 'van mij mogen vrouwen zelf over de keus beschikken om vrij rond te lopen waar ze maar willen'-kaste.

Dat is geen kast meer maar een schuur.

HINDUSTAN
09-05-06, 16:13
Geplaatst door tukkersterror
Dat is geen kast meer maar een schuur.

Ik beschik dan ook over veel bagage :wink:

Aicha1976
09-05-06, 16:14
Geplaatst door Joesoef
Wat mis je nu aan voetbal?


Jij begrijpt precies wat er niet klopt aan dit plaatje. Vertel jij mij maar eens waarom een chaperonne nodig is :o

Wat mankeert er aan die vrouwen ? Of mankeert er iets aan die mannen :confused:

Joesoef
09-05-06, 16:16
Geplaatst door HINDUSTAN
Tot de 'van mij mogen vrouwen zelf over de keus beschikken om vrij rond te lopen waar ze maar willen'-kaste.


Volgensmij behoor je tot dezelfde kaste als die tukker die hier rond loopt, namelijk de kaste ik kan wel lezen maar niet begrijpend.

Ik schrijf dat ik vind dat er wel belangrijkere zaken zijn, niet ik vind dat dat en dat terrecht is.

gh.wille
09-05-06, 16:17
Geplaatst door observer
als de voetballers nu gewoon burqa's aandoen dan kunnen de vrouwen ook gewoon
:D

tukkersterror
09-05-06, 16:17
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik beschik dan ook over veel bagage :wink:
:hihi:

Aicha1976
09-05-06, 16:18
Geplaatst door Joesoef
Goed lezen Nelis, ik schreef dat er wel belangrijkere zaken dan ik wil ook voetbal kunnen zien zijn in dat land.



Helemaal waar en dit belachelijke regeltje is daar een goed voorbeeld van :slapen:





Trouwens, of Hindostan de zoveelse MPSer is, weet ik niet maar je zou het ook wel eens mis kunnen hebben. Ik kreeg, toen ik me maar net aangemeld had allerlei PMetjes met: ben jij het weer bandiet

tukkersterror
09-05-06, 16:23
Geplaatst door Joesoef
Volgensmij behoor je tot dezelfde kaste als die tukker die hier rond loopt, namelijk de kaste ik kan wel lezen maar niet begrijpend.

Ik schrijf dat ik vind dat er wel belangrijkere zaken zijn, niet ik vind dat dat en dat terrecht is.

We zijn samen een webrobot, makkelijk te ontlopen met ALT F4:hihi:

tukkersterror
09-05-06, 16:26
Geplaatst door Aicha1976
Jij begrijpt precies wat er niet klopt aan dit plaatje. Vertel jij mij maar eens waarom een chaperonne nodig is :o

Wat mankeert er aan die vrouwen ? Of mankeert er iets aan die mannen :confused:

Verrek nu je het zegt!!!

Hier hebben de vrouwen de broek aan en daar de mannen een.........

We hebben de oorzaak gevonden, we hebben de oplossing :duim:

:lol:

Aicha1976
09-05-06, 16:26
Geplaatst door Nelis70
en nog protesteren ook!


Een corrigerende schop onder je hol kan je krijgen :blowen:

HINDUSTAN
09-05-06, 16:28
Geplaatst door Joesoef
Volgensmij behoor je tot dezelfde kaste als die tukker die hier rond loopt, namelijk de kaste ik kan wel lezen maar niet begrijpend.

Ik schrijf dat ik vind dat er wel belangrijkere zaken zijn, niet ik vind dat dat en dat terrecht is.

Ik heb je geschreven mening gezien en je hebt de mijne gezien.

Accepteer het als een man en ga niet lopen grienen als een meisje en allemaal dingen lopen blaten die kant noch wal slaan.
Zoveel valt er namelijk niet begrijpend te lezen aan jouw uitspraken.

HINDUSTAN
09-05-06, 16:30
Geplaatst door Aicha1976
Trouwens, of Hindostan de zoveelse MPSer is, weet ik niet maar je zou het ook wel eens mis kunnen hebben. Ik kreeg, toen ik me maar net aangemeld had allerlei PMetjes met: ben jij het weer bandiet

Wat is MPS nou?

gh.wille
09-05-06, 16:44
Geplaatst door Joesoef
Tot welke kaste behoor jij?

Ik vermoed tot de zelfde als ik en met mij vele miljoenen andere mannen die de vrouw gelijk stellen ,en dergelijke (verboden ) verafschuwen! en zeker als ze uitgevaardigd zijn door een ziekelijke oude en aan hoogmoeds waanzin leidende man ,die zich verwaardigd zich zelf nog Hoger te achten als de Profeet Mohammed **,ik heb een KORAN in huis maar kan echt geen verbod vinden waar staat dat vrouwen niet in een voetbal stadion *mogen komen Met of zonder Begeleiding !

* GEEF DIT SLECHTS ALS VOORBEELD !

** PERSOONLIJK heb ik het idee dat de goede man denkt dat hij ''GOD'' is!!!

Al met al een :schok:

Nelis70
09-05-06, 17:05
Geplaatst door Aicha1976
Een corrigerende schop onder je hol kan je krijgen :blowen:

Sluit je achter aan in de rij?


:boer:

Nelis70
09-05-06, 17:07
Geplaatst door HINDUSTAN
Wat is MPS nou?

Meer Persoonlijkheids Stoornis

Als iemand zich onder meerdere nicknames presenteert.

Gerard074
09-05-06, 17:18
Waarom maken mensen zich druk om de positie van de vrouw en dan met name in Iran?

In grote delen van de wereld is de positie van de vrouw achtergesteld.

Sterker nog in delen van Afrika dreigen 100-duizenden vrouwen en kinderen te sterven ivm droogte, vrouwen waarbij de baby's in de armen sterven, kennelijk maakt zich daar niemand druk over.

En maar verontwaardigd doen over vrouwen in een voetbalstadion. Beetje hypocriet allemaal.

Max Stirner
09-05-06, 17:22
En toch hebben ze gelijk:

Ik vind al die vrouwen die ineens verstand hebben van voetbal ook heel irritant.
Das net zoiets als mannen die graag naar `the bold and the beautiful` kijken; tis tegennatuurlijk, zo heeft God het niet bedoeld.

Gerard074
09-05-06, 17:23
Geplaatst door Max Stirner
En toch hebben ze gelijk:

Ik vind al die vrouwen die ineens verstand hebben van voetbal ook heel irritant.
Das net zoiets als mannen die graag naar `the bold and the beautiful` kijken; tis tegennatuurlijk, zo heeft God het niet bedoeld.

en mannen die teksten van Koos Alberts citeren???? :D

HINDUSTAN
09-05-06, 17:26
Geplaatst door Gerard074
Waarom maken mensen zich druk om de positie van de vrouw en dan met name in Iran?

In grote delen van de wereld is de positie van de vrouw achtergesteld.

Sterker nog in delen van Afrika dreigen 100-duizenden vrouwen en kinderen te sterven ivm droogte, vrouwen waarbij de baby's in de armen sterven, kennelijk maakt zich daar niemand druk over.

En maar verontwaardigd doen over vrouwen in een voetbalstadion. Beetje hypocriet allemaal.

Het is toch het onderwerp van deze topic..
Men is nog redelijk ontopic gebleven.

Gerard074
09-05-06, 17:31
Geplaatst door HINDUSTAN
Het is toch het onderwerp van deze topic..
Men is nog redelijk ontopic gebleven.

ik toch ook, zeg alleen dat ik het allemaal een beetje selectieve verontwaardiging vind.

Aicha1976
09-05-06, 17:34
Geplaatst door Gerard074
Waarom maken mensen zich druk om de positie van de vrouw en dan met name in Iran?

In grote delen van de wereld is de positie van de vrouw achtergesteld.

Sterker nog in delen van Afrika dreigen 100-duizenden vrouwen en kinderen te sterven ivm droogte, vrouwen waarbij de baby's in de armen sterven, kennelijk maakt zich daar niemand druk over.

En maar verontwaardigd doen over vrouwen in een voetbalstadion. Beetje hypocriet allemaal.



Oh zijn er mensen dan die zich alleen maar druk maken om de positie van de vrouw in Iran :schok:

Dat zou idd hypocriet zijn, ik geloof echter niet dat dat het geval is....dit is gewoon weer een voorbeeld van hoe vrouwen als kleine onwetende kinderen behandeld worden en dat is absurd, daar mag best wat van gezegd :ego:





LOL@ opmerking over songteksten Koossie Alberts :hihi:

Max Stirner
09-05-06, 17:34
Geplaatst door Gerard074
en mannen die teksten van Koos Alberts citeren???? :D


Beetje smakeloos van je om grappen over Koos te maken terwijl er tegelijkertijd miljoenen kinderen in Afrika honger lijden..... :mad:

mark61
09-05-06, 17:40
Geplaatst door Gerard074
Waarom maken mensen zich druk om de positie van de vrouw en dan met name in Iran?

Nouw, dan leggen we het gewoon nog een keer uit. Om de absurditeit dat de president van een land dat zo'n beetje in oorlog verkeert tijd vindt om per decreet vrouwen bij een sportevenementje 'toe te laten', wat dan weer door de Opperste Leider (ik maar denken dat hoger dan een President niet kon) ongedaan wordt gemaakt. Niks belangrijkers te doen?


In grote delen van de wereld is de positie van de vrouw achtergesteld.

Toch zal je ff moeten zoeken naar een land waar de bewegingsvrijheid van vrouwen zodanig wordt beperkt.


Sterker nog in delen van Afrika dreigen 100-duizenden vrouwen en kinderen te sterven ivm droogte, vrouwen waarbij de baby's in de armen sterven, kennelijk maakt zich daar niemand druk over.

Die mannen sterven net zo hard hoor. Ze dreigen trouwens niet dood te gaan, dat doen ze voortdurend. Dit jaar, vorig jaar, vorige eeuw en 10.000 jaar geleden, en het zal nog wel even zo door gaan. Daar is niet zo snel wat aan te doen. Met miljoenen.


En maar verontwaardigd doen over vrouwen in een voetbalstadion. Beetje hypocriet allemaal.

Tsja, hypo....

Max Stirner
09-05-06, 17:41
Geplaatst door Aicha1976
dit is gewoon weer een voorbeeld van hoe vrouwen als kleine onwetende kinderen behandeld worden en dat is absurd, daar mag best wat van gezegd :ego:




Soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen.

Want jullie zullen nooit écht verstand van voetbal krijgen - dat leidt alleen maar tot genante situaties en das voor niemand leuk.

:student:

mark61
09-05-06, 17:42
Geplaatst door Max Stirner
Beetje smakeloos van je om grappen over Koos te maken terwijl er tegelijkertijd miljoenen kinderen in Afrika honger lijden..... :mad:

:hihi: Koos is ook niet helemaal happy hoor.

Aicha1976
09-05-06, 17:43
Geplaatst door Max Stirner
Beetje smakeloos van je om grappen over Koos te maken terwijl er tegelijkertijd miljoenen kinderen in Afrika honger lijden..... :mad:



:hihi:






:zegniets:

tukkersterror
09-05-06, 17:49
Geplaatst door Max Stirner
Beetje smakeloos van je om grappen over Koos te maken terwijl er tegelijkertijd miljoenen kinderen in Afrika honger lijden..... :mad:

Over Koos kun je geen grap maken, hij begon zelf met onze foto te verscheuren:hihi:

HINDUSTAN
09-05-06, 18:02
Geplaatst door Nelis70
Meer Persoonlijkheids Stoornis

Als iemand zich onder meerdere nicknames presenteert.

Bedankt.
Ik ken het verschijnsel, ik noem het meestal gewoon schizofreentjes.
Dat doen mensen die te laf zijn onder hun eigen naam bepaalde dingen tegen bepaalde mensen te zeggen.


Van dat probleem heb ik geen last: ik ben hier niet om vriendjes te maken namelijk :rolleyes:

tukkersterror
09-05-06, 18:22
Geplaatst door HINDUSTAN
Bedankt.
Ik ken het verschijnsel, ik noem het meestal gewoon schizofreentjes.
Dat doen mensen die te laf zijn onder hun eigen naam bepaalde dingen tegen bepaalde mensen te zeggen.


Van dat probleem heb ik geen last: ik ben hier niet om vriendjes te maken namelijk :rolleyes:

Meld me aan als vijand nummer 1. :lol:

Joesoef
09-05-06, 18:23
Geplaatst door gh.wille
Ik vemoed tot de zelfde als ik en met mij vele miljoenen andere mannen die de vrouw gelijk stellen ,en dergelijke (verboden ) verafschuwen! en zeker als ze uitgevaardigd zijn door een ziekelijke oude en aan hoogmoeds waanzin leidende man ,die zich verwaardigd zich zelf nog Hoger te achten als de Profeet Mohammed **,ik heb een KORAN in huis maar kan echt geen verbod vinden waar staat dat vrouwen niet in een voetbal stadion *mogen komen Met of zonder Begeleiding !

* GEEF DIT SLECHTS ALS VOORBEELD !

** PERSOONLIJK heb ik het idee dat de goede man denkt dat hij ''GOD'' is!!!

Al met al een :schok:


Jij ziet dat zo, daar in het middenoosten toch geheel anders.
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet. Of alle berichten die wij in het westen als nieuws zien kloppen maakt niet uit. Intern is Iran hechter en coherenter geworden als nooit tevoren. Onder Khatami zou Amerika Iran zijn binnen gevallen, met ahmadinejad aan het stuur laat ze dat wel uit het hoofd. De harde buitenlandse politiek maakt ahmadinedad populair bij een groot deel van de bevolking.

HINDUSTAN
09-05-06, 18:42
Geplaatst door tukkersterror
Meld me aan als vijand nummer 1. :lol:

Zozo jij verveelt je?
Het is ook niet mijn bedoeling om vijanden te maken.
Maar als iemand echt aandringt.... :wohaa:

HINDUSTAN
09-05-06, 18:47
Geplaatst door Joesoef
Jij ziet dat zo, daar in het middenoosten toch geheel anders.
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet. Of alle berichten die wij in het westen als nieuws zien kloppen maakt niet uit. Intern is Iran hechter en coherenter geworden als nooit tevoren. Onder Khatami zou Amerika Iran zijn binnen gevallen, met ahmadinejad aan het stuur laat ze dat wel uit het hoofd. De harde buitenlandse politiek maakt ahmadinedad populair bij een groot deel van de bevolking.

Nou nee, ook in het Midden-Oosten zijn ze het er niet mee eens.
De beslissing was namelijk teruggetrokken door de minister, en toen door deze Geestelijke (gestoorde) mogen nu de vrouwen niet meer in hun eentje naar een voetbalstadion....naar het WK.

Denk ook niet dat die vrouwen in het Midden Oosten het anders zien dan wij.
Het zal die interne hechtheid en coherentie van het land in elk geval nooit ten goede komen.
Slechte leiding dus: wat de een opbouwt breekt de ander weer af.

Maar natuurlijk zien een heleboel volk daar vrouwen als onbelangrijke slavinnen die niks te vertellen hebben en alleen maar hun mond moeten houden en benen spreiden op commando.
Daarom krijg je dit soort beslissingen, en jij denkt nog dat dat geen gevolg zal hebben voor die interne hechtheid en coherentie van Iran waar je het over hebt?

Met andere woorden: Je probeert nu echt recht te praten wat krom is.

Nelis70
09-05-06, 20:32
Geplaatst door Joesoef
Jij ziet dat zo, daar in het middenoosten toch geheel anders.
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet. Of alle berichten die wij in het westen als nieuws zien kloppen maakt niet uit. Intern is Iran hechter en coherenter geworden als nooit tevoren. Onder Khatami zou Amerika Iran zijn binnen gevallen, met ahmadinejad aan het stuur laat ze dat wel uit het hoofd. De harde buitenlandse politiek maakt ahmadinedad populair bij een groot deel van de bevolking.

Het hechter en sterker maken van een land is niet per definitie positief.

Joesoef
09-05-06, 20:38
Geplaatst door Nelis70
Het hechter en sterker maken van een land is niet per definitie positief.



Zei ik dat? En dan nog, er zijn diverse interpretaties mogelijk. Enne, Facts?

gh.wille
09-05-06, 23:25
Geplaatst door Joesoef
Jij ziet dat zo, daar in het middenoosten toch geheel anders.
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet . Of alle berichten die wij in het westen als nieuws zien kloppen maakt niet uit. Intern is Iran hechter en coherenter geworden als nooit tevoren. Onder Khatami zou Amerika Iran zijn binnen gevallen, met ahmadinejad aan het stuur laat ze dat wel uit het hoofd. De harde buitenlandse politiek maakt ahmadinedad populair bij een groot deel van de bevolking.

De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet!!

Ja dat s,murfen lied moest ik ook wel om lachen ,ik weet niet hoe jij er over denkt maar vind het persoonlijk absurt dat vrouwen onder begeleiding naar een stadion mogen ,zijn ze van de pot getrokken ,sorry maar dat gaar er bij mij niet in ,ik heb n.b tweevrouwelijke artsen waarvan een allochtoon , dan moet ik zeker zeggen wil u zich ff omdraaien als m,n hemd uit moet ik schaam me anders ROT !

gh.wille
09-05-06, 23:26
Geplaatst door gh.wille
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet!!

Ja dat s,murfen lied moest ik ook wel om lachen ,ik weet niet hoe jij er over denkt maar vind het persoonlijk absurt dat vrouwen onder begeleiding naar een stadion mogen ,zijn ze van de pot getrokken ,sorry maar dat gaat er bij mij niet in ,ik heb n.b twee vrouwelijke artsen waarvan een allochtoon , dan moet ik zeker zeggen wil u zich ff omdraaien als m,n hemd uit moet ik schaam me anders ROT !

Joesoef
09-05-06, 23:27
Geplaatst door gh.wille
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet!!

Ja dat s,murfen lied moest ik ook wel om lachen ,ik weet niet hoe jij er over denkt maar vind het persoonlijk absurt dat vrouwen onder begeleiding naar een stadion mogen ,zijn ze van de pot getrokken ,sorry maar dat gaar er bij mij niet in ,ik heb n.b tweevrouwelijke artsen waarvan een allochtoon , dan moet ik zeker zeggen wil u zich ff omdraaien als m,n hemd uit moet ik schaam me anders ROT !



Dat is jouw probleem wat jij er bij haalt.

Ik denk dat de vrouwen liever zien dat wij in het westen zich om andere dingen in Iran zorgen maken dan het niet alleen naar een voetbalwedstrijd kunnen van een paar vrouwen.

gh.wille
09-05-06, 23:51
Geplaatst door Joesoef
Dat is jouw probleem wat jij er bij haalt.

Ik denk dat de vrouwen liever zien dat wij in het westen zich om andere dingen in Iran zorgen maken dan het niet alleen naar een voetbalwedstrijd kunnen van een paar vrouwen.

Ik zal je eens uit je droom helpen ,
als je nu de gemiddelde Nederlander vraagt heb jij een PERZIE,S TAPIJT(JE ) in huis dan zal ong 60% ja zeggen en ong 99 % zal zeggen och ja wat m,n moeder en m,n oma zo mooi vonden !
Weet je ook waarze vandaan komen en/of gemaakt worden ?
In PERZIE natuurlijk !Fout !! wat zeg je IRAN ????maar dat is toch dat land waar ze nog mensen openbaar ophangen aan een hijskraan !!

Zo goed heeft jou (afgod ) er voor gezorgd dat IRAN op de kaart is gezet !

Eeen tragische bijkomstigheid is dat ze ook denken dat ALLE mensen in IRAN zo zijn !

delankmoedige
10-05-06, 00:13
Ik begrijp überhaupt niet waar het Westen zich bemoeid.
Er zijn nog nooit zoveel iraniërs afgemaakt door hun eigen mensen als onder de Sjah (U weet wel die vriend van balkEllende, Verdonk en Bush).
Toen hoorde je niemand klagen en snotteren.
En durft iemand de Amerikanen uit de dagen en staan plotseling iedereen op hun achterste benen.
Hypocrieten
:fuckit:

Nelis70
10-05-06, 01:32
Geplaatst door Joesoef
Zei ik dat? En dan nog, er zijn diverse interpretaties mogelijk. Enne, Facts?

Je zei het niet letterlijk, maar het was je antwoord op kritiek op de leiders van Iran, dus ja, je zei het.
Facts? Duitsland in de dertiger jaren?

gh.wille
10-05-06, 01:46
Geplaatst door delankmoedige
Ik begrijp überhaupt niet waar het Westen zich bemoeid.
Er zijn nog nooit zoveel iraniërs afgemaakt door hun eigen mensen als onder de Sjah (U weet wel die vriend van balkEllende, Verdonk en Bush).
Toen hoorde je niemand klagen en snotteren.
En durft iemand de Amerikanen uit de dagen en staan plotseling iedereen op hun achterste benen.
Hypocrieten
:fuckit:

Spoor je nog wel ?

Toen de SJAH van PERZIE stierf waren De bovengenoemde personen en zeer zeker Balkenende nog kinderen ,laat staan dat ze hem ook tijdens zijn bewind gekend hebben !!

Ga jou ''Sprookjes van Duizend en Een Nacht " ergens anders maar vertellen ,halve ZOOL !

Joesoef
10-05-06, 06:49
Geplaatst door gh.wille
Ik zal je eens uit je droom helpen ,
als je nu de gemiddelde Nederlander vraagt heb jij een PERZIE,S TAPIJT(JE ) in huis dan zal ong 60% ja zeggen en ong 99 % zal zeggen och ja wat m,n moeder en m,n oma zo mooi vonden !
Weet je ook waarze vandaan komen en/of gemaakt worden ?
In PERZIE natuurlijk !Fout !! wat zeg je IRAN ????maar dat is toch dat land waar ze nog mensen openbaar ophangen aan een hijskraan !!

Zo goed heeft jou (afgod ) er voor gezorgd dat IRAN op de kaart is gezet !

Eeen tragische bijkomstigheid is dat ze ook denken dat ALLE mensen in IRAN zo zijn !


Alles is relatief en iedereen maakt zijn eigen show. Ophangen aan een hijskraan in het openbaar, geroosterd worden op een elektrische stoel voor een besloten publiek.

Waarom jij het woord afgod er bij haald is mij een raadsel, misschien teveel wierook gesnoven tijdens de katholieke mis, murmelend tegen een van de heiligen.

Joesoef
10-05-06, 06:51
Geplaatst door Nelis70
Je zei het niet letterlijk, maar het was je antwoord op kritiek op de leiders van Iran, dus ja, je zei het.
Facts? Duitsland in de dertiger jaren?


Idd, nergens letterlijk over gehad. Sterker, ik heb het in het totaal niet gehad over de juistheid/ onjuistheid van het systeem in Iran.

tukkersterror
10-05-06, 08:25
Geplaatst door Joesoef
Alles is relatief en iedereen maakt zijn eigen show. Ophangen aan een hijskraan in het openbaar, geroosterd worden op een elektrische stoel voor een besloten publiek.



Waar je dan wel dient aan tegeven dat:

1. Bij de ene dit gebeurd onder groot protest bij de bevolking en bij de anderen staan te juichen.
2. Bij de een staan te bidden om vergeving en de anderen zeggen dat het God's wil is.
3. Bij de ene gaat om misdadigers waar vast staat dat zij deze moorden ook hebben gepleegt en alle rechtzaken hebben doorlopen en bij de andere ze worden opgehangen zonder vorm van proces, verweer omdat zij homo zijn of tegen het bewind zijn.

De andere "I luv Iran" stories hoef ik niet meer in te gaan, want die zijn in het verleden al meerdere malen bewezen dat zij niet kloppen.

Nelis70
10-05-06, 09:02
Geplaatst door Joesoef
Ik heb in deze topic nergens gereageerd op kritiek op de leiding in Iran.

Beetje aan het dementeren?


Ik vemoed tot de zelfde als ik en met mij vele miljoenen andere mannen die de vrouw gelijk stellen ,en dergelijke (verboden ) verafschuwen! en zeker als ze uitgevaardigd zijn door een ziekelijke oude en aan hoogmoeds waanzin leidende man ,die zich verwaardigd zich zelf nog Hoger te achten als de Profeet Mohammed **,ik heb een KORAN in huis maar kan echt geen verbod vinden waar staat dat vrouwen niet in een voetbal stadion *mogen komen Met of zonder Begeleiding !

* GEEF DIT SLECHTS ALS VOORBEELD !

** PERSOONLIJK heb ik het idee dat de goede man denkt dat hij ''GOD'' is!!!



En dan jouw reactie


Jij ziet dat zo, daar in het middenoosten toch geheel anders.
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet. Of alle berichten die wij in het westen als nieuws zien kloppen maakt niet uit. Intern is Iran hechter en coherenter geworden als nooit tevoren. Onder Khatami zou Amerika Iran zijn binnen gevallen, met ahmadinejad aan het stuur laat ze dat wel uit het hoofd. De harde buitenlandse politiek maakt ahmadinedad populair bij een groot deel van de bevolking.

gh.wille
10-05-06, 16:43
Geplaatst door Joesoef
Alles is relatief en iedereen maakt zijn eigen show. Ophangen aan een hijskraan in het openbaar, geroosterd worden op een elektrische stoel voor een besloten publiek.

Waarom jij het woord afgod er bij haald is mij een raadsel, misschien teveel wierook gesnoven tijdens de katholieke mis, murmelend tegen een van de heiligen.


Het bovenstaande slaat uiteraard weer op de U.S.A afgezien dat ik al geen voorstander ben van execuuties ,zit er tussen de beide ongeveer een verschil van een paar eeuwen !! en jou" besloten publiek' dat hoofdzakelijk uit getuigen bestaat is geen vergelijking van wat zelfs KINDEREN !!! krijgen voorgeschoteld in het o zo beschaafde IRAN !!

Het ONDERSTAANDE heb ik express gearticuleerd , om jou er vooral op te wijzen dat je maar wat uit je nek lult , en je diepe haat t.o.v een ander geloof ,waar mijn inziens geen enkele reden toe was !
Afgezien van het feit dat ik welliswaar uit een R.K gezin kom , heb ik al eerder vermeld dat ik al jaren (50 ong)om persoonlijke reden ,geen praktiserend R.K meer ben en ook kan ik me niet meer heugen in een kerk (afgezien van een bezichtiging ) geweest te zijn .
Verder had je ook kunnen weten dat elke vorm van rook voor mij FUNEST is !! LAAT STAAN WIEROOK !

Voortaan met betere argumenten komen ,anders ga je bij mij weer voor schut !

:zwaai:
Waarom jij het woord afgod er bij haald is mij een raadsel, misschien teveel wierook gesnoven tijdens de katholieke mis, murmelend tegen een van de heiligen.

Joesoef
10-05-06, 17:25
Geplaatst door gh.wille
Het bovenstaande slaat uiteraard weer op de U.S.A afgezien dat ik al geen voorstander ben van execuuties ,zit er tussen de beide ongeveer een verschil van een paar eeuwen !! en jou" besloten publiek' dat hoofdzakelijk uit getuigen bestaat is geen vergelijking van wat zelfs KINDEREN !!! krijgen voorgeschoteld in het o zo beschaafde IRAN !!
[/COLOR]


Het juist spreken van recht is iets anders als toepassen van het recht.

Joesoef
10-05-06, 17:29
Geplaatst door Nelis70
Beetje aan het dementeren?


Ik vemoed tot de zelfde als ik en met mij vele miljoenen andere mannen die de vrouw gelijk stellen ,en dergelijke (verboden ) verafschuwen! en zeker als ze uitgevaardigd zijn door een ziekelijke oude en aan hoogmoeds waanzin leidende man ,die zich verwaardigd zich zelf nog Hoger te achten als de Profeet Mohammed **,ik heb een KORAN in huis maar kan echt geen verbod vinden waar staat dat vrouwen niet in een voetbal stadion *mogen komen Met of zonder Begeleiding !

* GEEF DIT SLECHTS ALS VOORBEELD !

** PERSOONLIJK heb ik het idee dat de goede man denkt dat hij ''GOD'' is!!!



En dan jouw reactie


Jij ziet dat zo, daar in het middenoosten toch geheel anders.
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet. Of alle berichten die wij in het westen als nieuws zien kloppen maakt niet uit. Intern is Iran hechter en coherenter geworden als nooit tevoren. Onder Khatami zou Amerika Iran zijn binnen gevallen, met ahmadinejad aan het stuur laat ze dat wel uit het hoofd. De harde buitenlandse politiek maakt ahmadinedad populair bij een groot deel van de bevolking.




Het is een conclusie die ik trek aan de hand van gesprekken met Iraniers en het nieuws over Iran die ik heb vernoimen, mijn persoonlijke mening staat er geheel buiten en heb ik ook nergens vermeld.

Nelis70
10-05-06, 17:42
Geplaatst door Joesoef
Het is een concliesie die ik trek aan de hand van gesprekken met Iraniers en het nieuws over Iran die ik heb vernoimen, mijn persoonlijke mening staat er geheel buiten en heb ik ook nergens vermeld.

DIT KAN JE NIET MENEN!!!!!!!!!!!!

Als jij een reactie geeft op een post van iemand, dan wil jij dat voortaan iemand aan jou gaat vragen: is dit jouw mening, of is dit de conclusie die jij trekt?????
Ga toch weg man!!!!!!! Dit slaat echt alles. Wat een flauwekul. Bah!
Als je niet wil discussiëren, blijf dan gewoon weg van dit podium, ok???

Joesoef
10-05-06, 17:46
Geplaatst door Nelis70
DIT KAN JE NIET MENEN!!!!!!!!!!!!

Als jij een reactie geeft op een post van iemand, dan wil jij dat voortaan iemand aan jou gaat vragen: is dit jouw mening, of is dit de conclusie die jij trekt?????
Ga toch weg man!!!!!!! Dit slaat echt alles. Wat een flauwekul. Bah!
Als je niet wil discussiëren, blijf dan gewoon weg van dit podium, ok???


:nerd:

HINDUSTAN
10-05-06, 17:51
Geplaatst door Nelis70
DIT KAN JE NIET MENEN!!!!!!!!!!!!

Als jij een reactie geeft op een post van iemand, dan wil jij dat voortaan iemand aan jou gaat vragen: is dit jouw mening, of is dit de conclusie die jij trekt?????
Ga toch weg man!!!!!!! Dit slaat echt alles. Wat een flauwekul. Bah!
Als je niet wil discussiëren, blijf dan gewoon weg van dit podium, ok???

En al is die wil er wel, dan blijkt de geest alsnog te zwak om het ook daadwerkelijk te doen.
Dat kunnen we nu wel gerust concluderen.
Het geeft verder ook helemaal niet, we vallen niemand aan er veroordelen niemand.
Maar als de keuken te heet voor je is, moet je er niet in gaan koken.

knuppeltje
10-05-06, 18:14
Geplaatst door Joesoef
Jij ziet dat zo, daar in het middenoosten toch geheel anders.
De goede man heeft Iran weer op de kaart gezet. Of alle berichten die wij in het westen als nieuws zien kloppen maakt niet uit. Intern is Iran hechter en coherenter geworden als nooit tevoren. Onder Khatami zou Amerika Iran zijn binnen gevallen, met ahmadinejad aan het stuur laat ze dat wel uit het hoofd. De harde buitenlandse politiek maakt ahmadinedad populair bij een groot deel van de bevolking.

Ach wie waren er nog meervan op die kaart zetters?

Djegis Khan, Atilla, Calligua, Napolion, Hitler, lenin en Stalin, Georg W. Buch etc, etc, etc.

Jammer dat daar alteid zoveel bloed voor moet bloeien.

knuppeltje
10-05-06, 18:17
Geplaatst door delankmoedige
Ik begrijp überhaupt niet waar het Westen zich bemoeid.
Er zijn nog nooit zoveel iraniërs afgemaakt door hun eigen mensen als onder de Sjah (U weet wel die vriend van balkEllende, Verdonk en Bush).
Toen hoorde je niemand klagen en snotteren.
En durft iemand de Amerikanen uit de dagen en staan plotseling iedereen op hun achterste benen.
Hypocrieten
:fuckit:

Volgens mij was die Reza Palavi al dood voordat wij hier van Balk, Verdonk en Buch hebben gehoord.

knuppeltje
10-05-06, 18:28
Geplaatst door tukkersterror
Waar je dan wel dient aan tegeven dat:

1. Bij de ene dit gebeurd onder groot protest bij de bevolking en bij de anderen staan te juichen.
2. Bij de een staan te bidden om vergeving en de anderen zeggen dat het God's wil is.
3. Bij de ene gaat om misdadigers waar vast staat dat zij deze moorden ook hebben gepleegt en alle rechtzaken hebben doorlopen en bij de andere ze worden opgehangen zonder vorm van proces, verweer omdat zij homo zijn of tegen het bewind zijn.

De andere "I luv Iran" stories hoef ik niet meer in te gaan, want die zijn in het verleden al meerdere malen bewezen dat zij niet kloppen.


Kun jij dan even uitleggen waarom je in Amerika als zwarte tien keer meer kans krijgt op de doodstraf dan als witte?

Kun je ook gelijk uitleggen waarvoor die vrijwilgersgroep advokaten dient in dat pokkeland, juist die die proberen allerlei zaken opnieuw te heropenen.

knuppeltje
10-05-06, 18:30
Geplaatst door Joesoef
Het juist spreken van recht is iets anders als toepassen van het recht.

Niet in een normale samenleving!

knuppeltje
10-05-06, 18:31
Geplaatst door Joesoef
Het is een conclusie die ik trek aan de hand van gesprekken met Iraniers en het nieuws over Iran die ik heb vernoimen, mijn persoonlijke mening staat er geheel buiten en heb ik ook nergens vermeld.

Lafaard!

delankmoedige
10-05-06, 18:36
Iran heeft een democratisch gekozen regering
Dus dan kunnen die Hollandsche pennelikkers en moraalridders wel als kleine kinderen lopen te jengelen maar het slaat nergens op.
Laat die mensen toch met rust

:fucyc:

Maak je leiver druk over de voedsel banken og zo
:fpotver:

gh.wille
10-05-06, 21:08
Geplaatst door delankmoedige
Iran heeft een democratisch gekozen regering
Dus dan kunnen die Hollandsche pennelikkers en moraalridders wel als kleine kinderen lopen te jengelen maar het slaat nergens op.
Laat die mensen toch met rust

:fucyc:

Maak je leiver druk over de voedsel banken og zo
:fpotver:

Ja dan kunnen we net zo goed op houden te discusseren!

Lees ff het onderwerp nog eens na ,dan kom je vanzelf op het punt waar het om Draaid , de( Democratische gekozen) regering heeft geen ene MALLEMOER te zeggen , zo lang de Ayatolah ,s het voor het zeggen hebben en de( president) is niet meer en niet minder een marionet of te wel een spreekbuis van de Regilieuze leiders die de touwtjes in handen hebben !

Joesoef
10-05-06, 22:05
Geplaatst door knuppeltje
Lafaard!


:wohaa:

tukkersterror
10-05-06, 23:08
Geplaatst door knuppeltje
Kun jij dan even uitleggen waarom je in Amerika als zwarte tien keer meer kans krijgt op de doodstraf dan als witte?

Kun je ook gelijk uitleggen waarvoor die vrijwilgersgroep advokaten dient in dat pokkeland, juist die die proberen allerlei zaken opnieuw te heropenen.

Verhoudings gewijs komt een gekleurd medemens er in Amerika er moeilijker af als een blanke, maar Amerika kent dan ook nog maar kort de antidiscriminatie wet, vandaar dat het antwoord op je tweede vraag eigelijk al is beantwoord, de jury bestaat meestal uit blanke of latino mensen, waardoor er mogelijk een vooroordeel ontstaat, niemand zal dit willen toegeven, maar het feit is er gewoon.
Vandaar dat een leger aan advocaten de zaak aanvechten en schrik niet 45 - 50% met succes.

Je begrijpt dat ik met zo'n rechtsgang het volstrek niet eens ben.

gh.wille
10-05-06, 23:36
Geplaatst door knuppeltje
Kun jij dan even uitleggen waarom je in Amerika als zwarte tien keer meer kans krijgt op de doodstraf dan als witte?

Kun je ook gelijk uitleggen waarvoor die vrijwilgersgroep advokaten dient in dat pokkeland, juist die die proberen allerlei zaken opnieuw te heropenen.

Ik ben zoals gezegd tegen de doodstraf .
En ook fel tegen het systeem zoals het in de U.S.A er aan toe gaat !
Het feit dat het de verenigde staten zijn en ieder staat z,n eigen wet ,dan krijg je al gauw en met name in de Zuidelijke Staten te maken met een bevooroordeelde juri ,dat heeft al vaak NADELIGE gevolgen gehad voor de ''donkere" verdachte !
Gelukkig zijn er nu advocaten die degelijke vonnissen aanvechten , mede door de moderne techniek o.a (D.N.A) is het al tot menig vrijspraak gekomen .
Hetzelfde zien we ook in Nederland dat (oude zaken ) weer herzien en heropend worden.
Dit is voor mij al reden genoeg om tegen de doodstraf te zijn , al gebied de eerlijkheid mij ook te zeggen dat ik tegen kinderverkrachters en dat soort moordenaars er minder moeite mee zou hebben als het een voor 100% bewezen feit zou zijn .