PDA

Bekijk Volledige Versie : Agenten geschorst door grap met seksspeeltje



Divine_70
11-05-06, 12:13
Twee politieagenten uit San Luis (Arizona) worden vjif dagen geschorst zonder loon door een uit grap met een seksspeeltje.

Een van de agenten had een fallusachtig seksspeeltje in een patrouilleauto geplaatst bij wijze van grap. Een van zijn oversten kwam het te weten en startte een onderzoek, dat uiteindelijk tot de schorsing leidde.

“Dat is een normale procedure voor ongewenste intimiteiten,” verklaart de woordvoerder. “We voeren een strikt beleid tegen ongewenste intimiteiten op het werk, dus logisch dat we optreden tegen een grap als deze.”

“Mannen blijven mannen, dat zal nooit veranderen,” voegt een majoor er nog aan toe. “Maar het is duidelijk dat deze grap getuigde van slechte smaak. Ze hadden er duidelijk niet over nagedacht en dat terwijl agenten een voorbeeldfunctie moeten vervullen voor de gemeenschap.

11/05/06 11u29

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_145709.jpg

Sallahddin
11-05-06, 12:50
Geplaatst door Divine_70
Twee politieagenten uit San Luis (Arizona) worden vjif dagen geschorst zonder loon door een uit grap met een seksspeeltje.

Een van de agenten had een fallusachtig seksspeeltje in een patrouilleauto geplaatst bij wijze van grap. Een van zijn oversten kwam het te weten en startte een onderzoek, dat uiteindelijk tot de schorsing leidde.

“Dat is een normale procedure voor ongewenste intimiteiten,” verklaart de woordvoerder. “We voeren een strikt beleid tegen ongewenste intimiteiten op het werk, dus logisch dat we optreden tegen een grap als deze.”

“Mannen blijven mannen, dat zal nooit veranderen,” voegt een majoor er nog aan toe. “Maar het is duidelijk dat deze grap getuigde van slechte smaak. Ze hadden er duidelijk niet over nagedacht en dat terwijl agenten een voorbeeldfunctie moeten vervullen voor de gemeenschap.

11/05/06 11u29

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_145709.jpg


Agenten zijn ook mensen !!!...maar toch!!!

observer
11-05-06, 12:52
was het de auto van een vrouwelijke agent?

Divine_70
11-05-06, 12:56
Geplaatst door observer
was het de auto van een vrouwelijke agent?

Natuurlijk niet, wij vrouwen zouden dat toch nooit doen. :ego:

Sallahddin
11-05-06, 13:03
Geplaatst door Divine_70
Natuurlijk niet, wij vrouwen zouden dat toch nooit doen. :ego:


Ah,nee ...echt niet ?...ik krijg toevallig de beelden voor mijn ogen van die vrouwelijk Amerikkaanse militaire in Abu Gharib gevangenis in Irak en wat die met naakte gevangenen deed...wel anders dan die agenten ...maar toch!!!

Divine_70
11-05-06, 13:06
Geplaatst door Sallahddin
Ah,nee ...echt niet ?...ik krijg toevallig de beelden voor mijn ogen van die vrouwelijk Amerikkaanse militaire in Abu Gharib gevangenis in Irak en wat die met naakte gevangenen deed...wel anders dan die agenten ...maar toch!!!

Als ik nu heel wreed wil zijn, zeg ik dat ook dat gebeurde onder invloed van een mannelijke gezagvoerder, maar dat doe ik niet, er zijn normen en waarden, had dus niet mogen gebeuren.
Het staat inderdaad in een schril contrast met dit verhaal.

Sallahddin
11-05-06, 13:15
Geplaatst door Divine_70
Als ik nu heel wreed wil zijn, zeg ik dat ook dat gebeurde onder invloed van een mannelijke gezagvoerder, maar dat doe ik niet, er zijn normen en waarden, had dus niet mogen gebeuren.
Het staat inderdaad in een schril contrast met dit verhaal.


Ze kon toch NEE zeggen ,niet???

Divine_70
11-05-06, 13:18
Geplaatst door Sallahddin
Ze kon toch NEE zeggen ,niet???

Lees nog een keer mijn post na, kom op je kan het, en je zult zien dat ik dat zeg :tik:

Sallahddin
11-05-06, 13:28
Geplaatst door Divine_70
Lees nog een keer mijn post na, kom op je kan het, en je zult zien dat ik dat zeg :tik:


Kom op ,je kan het ..... :lole:

Nou,nu zie ik het ...even niet gelukt om je van je stuk te brengen ,goed zo,solide Divine!!!

Divine_70
11-05-06, 13:36
Geplaatst door Sallahddin
Kom op ,je kan het ..... :lole:

Nou,nu zie ik het ...even niet gelukt om je van je stuk te brengen ,goed zo,solide Divine!!!

Is maar zelden van haar stuk te brengen. :ego: :hihi:

Sallahddin
11-05-06, 13:41
Geplaatst door Divine_70
Is maar zelden van haar stuk te brengen. :ego: :hihi:



Let op ,ik hou je maar in de gaten hoor ...wedden dat ik je "gek" zal proberen te maken op een moment dat je niet alert bent??? :regie:

Deal???


Nu moet ik weg,doei!!!

Divine_70
11-05-06, 13:47
Geplaatst door Sallahddin
Let op ,ik hou je maar in de gaten hoor ...wedden dat ik je "gek" zal proberen te maken op een moment dat je niet alert bent??? :regie:

Deal???


Nu moet ik weg,doei!!!

Gaat je niet lukken,:ego: Ik neem de uitdaging aan. :duivels: Later :zwaai:

observer
11-05-06, 14:55
Geplaatst door Divine_70
Natuurlijk niet, wij vrouwen zouden dat toch nooit doen. :ego: nee wagen slachtoffer

ha, dat valt wel mee alleen mannen zouden er denk ik minder snel over klagen

Divine_70
11-05-06, 23:58
Geplaatst door observer
nee wagen slachtoffer



:confused: Leg deze ff uit. :hihi:

observer
12-05-06, 11:00
Geplaatst door Divine_70
:confused: Leg deze ff uit. :hihi: daders waren mannen maar was de wagen waarin ze het verdachte voorwerp hebben gelegd:) van een mannelijke of vrouwelijke agent

Divine_70
12-05-06, 11:35
Geplaatst door observer
daders waren mannen maar was de wagen waarin ze het verdachte voorwerp hebben gelegd:) van een mannelijke of vrouwelijke agent

Ongetwijfeld mannen, vrouwen zouden er geen punt van maken, die zien de humor er wel van in. :D

observer
12-05-06, 15:49
Geplaatst door Divine_70
Ongetwijfeld mannen, vrouwen zouden er geen punt van maken, die zien de humor er wel van in. :D je vergeet het is de vs waar al aanklachten over sexuele intimidatie voortgekomen zijn uit simpele opmerkingen als "je ziet er goed uit"

Divine_70
12-05-06, 18:43
Geplaatst door observer
je vergeet het is de vs waar al aanklachten over sexuele intimidatie voortgekomen zijn uit simpele opmerkingen als "je ziet er goed uit"

In de VS krijg je ook 300.000 dollar schadevergoeding als je een vingertoppie in je Bick Mack vind. :hihi:

observer
12-05-06, 21:51
Geplaatst door Divine_70
In de VS krijg je ook 300.000 dollar schadevergoeding als je een vingertoppie in je Bick Mack vind. :hihi: daar ben ik het niet geheel mee oneens, zoveel echt vlees krijg je bij mac normaal niet

ook 1 die meer dan dat kreeg omdat de koffie zo heet was dat ze brandwonden opliep

Divine_70
12-05-06, 22:08
Geplaatst door observer
daar ben ik het niet geheel mee oneens, zoveel echt vlees krijg je bij mac normaal niet

ook 1 die meer dan dat kreeg omdat de koffie zo heet was dat ze brandwonden opliep

Hm, dan word het tijd dat ik eens een reisje naar de USA ga boeken. :engel:

Aicha1976
12-05-06, 23:10
Geplaatst door Divine_70
Hm, dan word het tijd dat ik eens een reisje naar de USA ga boeken. :engel:



Zou je daar niet je hotelcoupon kunnen gebruiken ? :gsm:

Divine_70
12-05-06, 23:14
Geplaatst door Aicha1976
Zou je daar niet je hotelcoupon kunnen gebruiken ? :gsm:

Nee :lachu:
Gaat helaas niet verder dan Europa. :moe:

Aicha1976
12-05-06, 23:18
Geplaatst door Divine_70
Nee :lachu:
Gaat helaas niet verder dan Europa. :moe:



Potjandoossie :verdriet: