PDA

Bekijk Volledige Versie : Eén spermadonor voor drie provincies



Divine_70
11-05-06, 12:15
Groot-Brittannië kampt met een tekort aan spermadonors: voor de graafschappen Buckinghamshire, Oxfordshire en Berkshire is er nog maar één man die vrijwillig zijn zaad afstaat.

Vorig jaar veranderde de wet op het doneren van sperma in het Verenigd Koninkrijk. De spermadonors krijgen geen beloning meer en hun anonimiteit is niet meer gegarandeerd, omdat de kinderen vanaf hun achttiende hun biologische vader mogen contacteren. Sinds die veranderingen hebben veel mannen zich teruggetrokken, zodat het tekort nijpend wordt.

Ongeveer 130 koppels in de regio zoeken een man wiens zaad gebruikt kan worden voor een poging tot zwangerschap. Maar zelfs het sperma van de eenzame donor kan maar voor maximum tien koppels gebruikt worden. De Britse koppels zoeken daarom nu steeds meer naar oplossingen in het buitenland.

11/05/06 12u48

super ick
11-05-06, 12:20
Geplaatst door Divine_70
Groot-Brittannië kampt met een tekort aan spermadonors: voor de graafschappen Buckinghamshire, Oxfordshire en Berkshire is er nog maar één man die vrijwillig zijn zaad afstaat.

Vorig jaar veranderde de wet op het doneren van sperma in het Verenigd Koninkrijk. De spermadonors krijgen geen beloning meer en hun anonimiteit is niet meer gegarandeerd, omdat de kinderen vanaf hun achttiende hun biologische vader mogen contacteren. Sinds die veranderingen hebben veel mannen zich teruggetrokken, zodat het tekort nijpend wordt.

Ongeveer 130 koppels in de regio zoeken een man wiens zaad gebruikt kan worden voor een poging tot zwangerschap. Maar zelfs het sperma van de eenzame donor kan maar voor maximum tien koppels gebruikt worden. De Britse koppels zoeken daarom nu steeds meer naar oplossingen in het buitenland.

11/05/06 12u48

Als vrouwen graag in verwachting willen m.b.v. zaad van een andere man moeten ze niet zo kinderachtig doen.
Zet een advertentie. Liefst met foto en maak een afspraak.
Dat geruk met een potje wordt je alleen maar simpel van en ik durf te wedden dat het gebrek aan donoren veranderd in een overschot.
Kan je nog een keuze maken ook.
Wat is nu het probleem?

Divine_70
11-05-06, 12:23
Geplaatst door superdick
Als vrouwen graag in verwachting willen m.b.v. zaad van een andere man moeten ze niet zo kinderachtig doen.
Zet een advertentie. Liefst met foto en maak een afspraak.
Dat geruk met een potje wordt je alleen maar simpel van en ik durf te wedden dat het gebrek aan donoren veranderd in een overschot.
Kan je nog een keuze maken ook.
Wat is nu het probleem?

Misschien omdat moeder de vader anoniem wil houden ? :tik:

super ick
11-05-06, 12:50
Geplaatst door Divine_70
Misschien omdat moeder de vader anoniem wil houden ? :tik:

Dan spreek je af in een hotel en wip je zonder je vooraf te legitimeren.
Zo, dat probleem ook weer opgelost.

Nog meer blokkades?

Divine_70
11-05-06, 12:53
Geplaatst door superdick
Dan spreek je af in een hotel en wip je zonder je vooraf te legitimeren.
Zo, dat probleem ook weer opgelost.

Nog meer blokkades?

:hihi: Talloos, ze wil zelf de vader ook niet kennen, en het zou maar een lekker ding zijn. :vreemd:

super ick
11-05-06, 14:51
Geplaatst door Divine_70
:hihi: Talloos, ze wil zelf de vader ook niet kennen, en het zou maar een lekker ding zijn. :vreemd:

Allebei naakt op een burka na.

Nog meer blokkades?

p.s. graag snel oplossen want ik overweeg een advertentie te zetten in een Brits Dagblad. Aangeboden ...........

observer
11-05-06, 14:57
dacht even dat het een superpotente donor was dat hij zo groot gebied het zaakje zwanger kon schoppen
:schok:

~Panthera~
11-05-06, 15:20
Geplaatst door observer
dacht even dat het een superpotente donor was dat hij zo groot gebied het zaakje zwanger kon schoppen
:schok:


Dat zal ook wel, een donor wordt behoorlijk gescreend. :cola:

super ick
11-05-06, 15:27
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zal ook wel, een donor wordt behoorlijk gescreend. :cola:

Nog een voordeel dus t.o.v. mijn aanpak. Geen screening vooraf noodzakelijk.

~Panthera~
11-05-06, 15:31
Geplaatst door superdick
Nog een voordeel dus t.o.v. mijn aanpak. Geen screening vooraf noodzakelijk.


He jakkes, misschien heb jij wel rare geentjes. :schok:
Veel te veel risico. :roker:

observer
11-05-06, 15:54
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zal ook wel, een donor wordt behoorlijk gescreend. :cola: je hebt wel een probleem als 20 jaar later 2 nazaten van hem zelf kids gaan maken krijg je van die open ruggetjes etc

Divine_70
11-05-06, 18:28
Geplaatst door superdick
Allebei naakt op een burka na.

Nog meer blokkades?

p.s. graag snel oplossen want ik overweeg een advertentie te zetten in een Brits Dagblad. Aangeboden ...........

:student: Ik hef alle blokkades op, op de voorwaarde dat jij elke vrouw bezwangert die zich meld, ook de niet leuke. :wijs:
Zou met jou naam toch geen probleem moeten zijn. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif :stout:

~Panthera~
11-05-06, 18:52
Geplaatst door observer
je hebt wel een probleem als 20 jaar later 2 nazaten van hem zelf kids gaan maken krijg je van die open ruggetjes etc


Je hebt je er wel in verdiept, zie ik. :moe:

super ick
12-05-06, 08:02
Geplaatst door ~Panthera~
He jakkes, misschien heb jij wel rare geentjes. :schok:
Veel te veel risico. :roker:

Nee hoor ik heb levend bewijs.

super ick
12-05-06, 08:03
Geplaatst door Divine_70
:student: Ik hef alle blokkades op, op de voorwaarde dat jij elke vrouw bezwangert die zich meld, ook de niet leuke. :wijs:
Zou met jou naam toch geen probleem moeten zijn. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif :stout:

Kijk nu zijn we bij de werkelijke functie van die burka's beland. :stout:

Divine_70
12-05-06, 08:52
Geplaatst door superdick
Kijk nu zijn we bij de werkelijke functie van die burka's beland. :stout:

:hihi:
Dan vervalt bij deze de discussie "De zin en onzin van een Burka" :melig:

Je krijgt van mij groen licht.

http://www.iocob.nl/images/stoplicht/1.gif

super ick
12-05-06, 14:47
Geplaatst door Divine_70
:hihi:
Dan vervalt bij deze de discussie "De zin en onzin van een Burka" :melig:

Je krijgt van mij groen licht.

http://www.iocob.nl/images/stoplicht/1.gif

Hoezo, moet jij ook bevrucht worden?

Bij jou thuis of bij mij?

Divine_70
12-05-06, 15:17
Geplaatst door superdick
Hoezo, moet jij ook bevrucht worden?

Bij jou thuis of bij mij?

Ik? Ik doe alleen maar de selectie, je bent door de voorrondes heen. :stout:
Stuur me je inschrijving maar met bijbehorende kenmerken en je 7 schoonheden. :engel:

Bofko
12-05-06, 19:46
Ik snap het probleem niet.

Vanuit de evolutie is de natuur niet bepaald efficient als het gaat om het verzekeren van de voortplanting. Het is zo' n beetje zoals de Amerikanen hun oorlog voeren. Je schiet 100.000 keer een beetje een richting op , en dan zullen er toch wel een paar raak zijn.

Ik denk dat als ze alle zaadcellen van 1 ejaculatie-sessie in de watten leggen, 1 spermadonor per continent volstaat.

Aicha1976
12-05-06, 20:00
Ik wil best een paar Anti's die kant op sturen, hier zijn er donoren zat en dan zijn die mensen daar niet zo eng bleek meer :wohaa:


Wil er wel commissie voor dat spreekt voor zich :ego:

~Panthera~
12-05-06, 20:05
Geplaatst door Bofko


Ik denk dat als ze alle zaadcellen van 1 ejaculatie-sessie in de watten leggen, 1 spermadonor per continent volstaat.

Eén donor per tien zwangerschappen. Statistisch gezien is de kans dat bijvoorbeeld twee van de tien kinderen van een donor elkaar later ontmoeten en een relatie beginnen uiterst klein.
En in de watten leggen is er niet bij: ze worden ingevroren. :hihi:

Bofko
12-05-06, 20:13
Geplaatst door ~Panthera~
Eén donor per tien zwangerschappen. Statistisch gezien is de kans dat bijvoorbeeld twee van de tien kinderen van een donor elkaar later ontmoeten en een relatie beginnen uiterst klein.

Oh ja. Dat element was ik vergeten.Stamboekmensen lijken me idd geen wenselijke ontwikkeling.



Geplaatst door ~Panthera~
En in de watten leggen is er niet bij: ze worden ingevroren. :hihi:

Is overdrachtelijk gezien hetzelfde. :ego:

super ick
13-05-06, 12:48
Geplaatst door Aicha1976
Ik wil best een paar Anti's die kant op sturen, hier zijn er donoren zat en dan zijn die mensen daar niet zo eng bleek meer :wohaa:


Wil er wel commissie voor dat spreekt voor zich :ego:

Misschien dat ze er in Engeland nog intrappen. Kan een leuke smoes zijn alleen gaan ze daarna ooit nog weg?

super ick
13-05-06, 12:51
Geplaatst door Divine_70
Ik? Ik doe alleen maar de selectie, je bent door de voorrondes heen. :stout:
Stuur me je inschrijving maar met bijbehorende kenmerken en je 7 schoonheden. :engel:

Ja hee stuur me nu maar gewoon adressenlijst met telefoonnummers.
Die vrouwen hebben al lang genoeg moeten wachten.

:stout:

Divine_70
13-05-06, 12:54
Geplaatst door superdick
Ja hee stuur me nu maar gewoon adressenlijst met telefoonnummers.
Die vrouwen hebben al lang genoeg moeten wachten.

:stout:

Ik doe de keuring, voordat ik telefoonummers verstrek mop. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c015.gif

Dus kom maar op. :engel:

super ick
13-05-06, 13:00
Geplaatst door Divine_70
Ik doe de keuring, voordat ik telefoonummers verstrek mop. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c015.gif

Dus kom maar op. :engel:

Ik ben een mix van George Clooney en E.T. en mijn figuur zit tussen Youri van Gelder en Pavarotti in.

Kom nou op met die nummers die vrouwen zitten op me te wachten. :engel:

Divine_70
13-05-06, 13:17
Geplaatst door superdick
Ik ben een mix van George Clooney en E.T. en mijn figuur zit tussen Youri van Gelder en Pavarotti in.

Kom nou op met die nummers die vrouwen zitten op me te wachten. :engel:

Dat wil ik met eigen ogen zien, als ze echt heel lekker zijn hou ik ze voor mezelf. :duivels:

super ick
13-05-06, 13:21
Geplaatst door Divine_70
Dat wil ik met eigen ogen zien, als ze echt heel lekker zijn hou ik ze voor mezelf. :duivels:

Nu komt de aap uit de mouw.

Belangenverstrengeling.

Ben jij aangesloten bij de Vereniging ter Bevordering van de Natuurlijke Insiminatie? Ik dien een klacht in.

Divine_70
13-05-06, 13:25
Geplaatst door superdick
Nu komt de aap uit de mouw.

Belangenverstrengeling.

Ben jij aangesloten bij de Vereniging ter Bevordering van de Natuurlijke Insiminatie? Ik dien een klacht in.

Ik zit zelf in het bestuur en beheer de klachtencentrale. :stout:
Hoe hoog is je IQ? :ego:

Aicha1976
13-05-06, 14:30
Geplaatst door superdick
Misschien dat ze er in Engeland nog intrappen. Kan een leuke smoes zijn alleen gaan ze daarna ooit nog weg?


Oh maw, ze moeten hun 'ding' doen en dan weer opkrassen :vierkant:

Of ben je bang voor concurrentie :lekpuh:

super ick
13-05-06, 16:19
Geplaatst door Aicha1976
Oh maw, ze moeten hun 'ding' doen en dan weer opkrassen :vierkant:

Of ben je bang voor concurrentie :lekpuh:

Als ik Shoarma lekker vind hoef ik de Egyptenaar er niet bij te hebben hoor, Ik hou van een lekkere loempia maar zit niet te wachten op die Chinees. Hamburgertje is ook lekker maar die Amerikanen hoeven niet mee te komen.

Dat geldt ook voor die Anti's en hun nieuwe functie. Kunnen we beter van hieruit bevruchtingsvakanties naar de Antillen organiseren. Helpen we de economie ter plaatse een beetje. Heeft mijn voorkeur anyway: Mesne zoveel mogelijk ter plaatse helpen.

Aicha1976
14-05-06, 01:15
Geplaatst door superdick
Als ik Shoarma lekker vind hoef ik de Egyptenaar er niet bij te hebben hoor, Ik hou van een lekkere loempia maar zit niet te wachten op die Chinees. Hamburgertje is ook lekker maar die Amerikanen hoeven niet mee te komen.

Dat geldt ook voor die Anti's en hun nieuwe functie. Kunnen we beter van hieruit bevruchtingsvakanties naar de Antillen organiseren. Helpen we de economie ter plaatse een beetje. Heeft mijn voorkeur anyway: Mesne zoveel mogelijk ter plaatse helpen.


Ik snap wel wat je bedoelt, dus ik begin maandag aan een visibility study ok....ik zet het zooitje wel in elkaar en jij krijgt 15% als je de zaadbehoeftigen doorstuurt :blowen:

super ick
14-05-06, 10:42
Geplaatst door Aicha1976
Ik snap wel wat je bedoelt, dus ik begin maandag aan een visibility study ok....ik zet het zooitje wel in elkaar en jij krijgt 15% als je de zaadbehoeftigen doorstuurt :blowen:

Lijkt me een goed plan.
Draai jij als jurist even zelf de contracten in elkaar of moet ik er zelf 1 inhuren?

Aicha1976
14-05-06, 17:58
Geplaatst door superdick
Lijkt me een goed plan.
Draai jij als jurist even zelf de contracten in elkaar of moet ik er zelf 1 inhuren?


Liggen morgen klaar :student:



Vanavond ga ik op pad om een paar leuke donoren te werven :afro:

super ick
14-05-06, 20:19
Geplaatst door Aicha1976
Liggen morgen klaar :student:



Vanavond ga ik op pad om een paar leuke donoren te werven :afro:

Ja uiterlijk maar hoe meten we de kwaliteit?

Aicha1976
14-05-06, 20:35
Geplaatst door superdick
Ja uiterlijk maar hoe meten we de kwaliteit?


Uh, geen idee :eek:




Ik moet ook alles regelen in mijn eentje :droef:

tukkersterror
14-05-06, 21:16
Geplaatst door superdick
Ja uiterlijk maar hoe meten we de kwaliteit?

:student: Kwantiteit, productie is het belangrijkste, kwaliteit zie je wel na 9 maand en 3 dagen :hihi:
Geeft gewoon 6 maanden garantie :nerveus:

~Panthera~
14-05-06, 22:15
Geplaatst door superdick
Als ik Shoarma lekker vind hoef ik de Egyptenaar er niet bij te hebben hoor, Ik hou van een lekkere loempia maar zit niet te wachten op die Chinees. Hamburgertje is ook lekker maar die Amerikanen hoeven niet mee te komen.



Precies: dat denken vrouwen nu ook: een kind is leuk, maar die kerel hoeven we er niet zonodig bij. :lachu:

tukkersterror
14-05-06, 22:21
Geplaatst door ~Panthera~
Precies: dat denken vrouwen nu ook: een kind is leuk, maar die kerel hoeven we er niet zonodig bij. :lachu:

Geld dit ook voor Ali men Tatie :D :ego:

~Panthera~
14-05-06, 22:34
Geplaatst door tukkersterror
Geld dit ook voor Ali men Tatie :D :ego:

Yep, die is er ook niet bij betrokken. :roker:

tukkersterror
14-05-06, 22:42
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, die is er ook niet bij betrokken. :roker:

:hihi:

Aicha1976
14-05-06, 22:48
Geplaatst door ~Panthera~
Precies: dat denken vrouwen nu ook: een kind is leuk, maar die kerel hoeven we er niet zonodig bij. :lachu:


Ik hoef even geen van beide, mag dat ook :D

~Panthera~
14-05-06, 23:03
Geplaatst door Aicha1976
Ik hoef even geen van beide, mag dat ook :D


Tuurlijk, das helemaal gratis. :hihi:

Aicha1976
14-05-06, 23:07
Geplaatst door ~Panthera~
Tuurlijk, das helemaal gratis. :hihi:



Daar krijgt Super Dick 15% van :o

~Panthera~
14-05-06, 23:09
Geplaatst door Aicha1976
Daar krijgt Super Dick 15% van :o


hebbieum door ? :stout:

http://www.mainzelahr.de/smile/boese/zikade_messer.gif

Aicha1976
14-05-06, 23:22
Geplaatst door ~Panthera~
hebbieum door ? :stout:

http://www.mainzelahr.de/smile/boese/zikade_messer.gif


Ik wel, zolang hij maar niets doorheeft :engel:

tukkersterror
15-05-06, 06:44
Geplaatst door Aicha1976
Ik wel, zolang hij maar niets doorheeft :engel:

En zo ging een bedrijf met miljarden werknemers weer naar de kloten, door coruptie en feministme :denk:

En ik had alvast een leuk kantoor gehuurd voor jullie tussen de Abn en de Rabo bank.

super ick
15-05-06, 14:41
Geplaatst door Aicha1976
Daar krijgt Super Dick 15% van :o

Heb ik even geluk zeg.
Moslima's zijn niet te vertrouwen.

Aicha1976
15-05-06, 15:40
Geplaatst door superdick
Heb ik even geluk zeg.
Moslima's zijn niet te vertrouwen.



Het is te laat om nu nog te gaan generaliseren :hihi:


Vertel me liever wat ik moet doen met die 20 Antillianen die bij mij in de tuin staan :nerveus:

super ick
15-05-06, 15:57
Geplaatst door Aicha1976
Het is te laat om nu nog te gaan generaliseren :hihi:


Vertel me liever wat ik moet doen met die 20 Antillianen die bij mij in de tuin staan :nerveus:

Staat je scooter goed op slot???? :stout: :stout: