PDA

Bekijk Volledige Versie : Radicale moslims eisen sluiting katholiek radiostation



Marsipulami
11-05-06, 15:56
Radicale moslims eisen sluiting katholiek radiostation
Indonesië

Geplaatst op 11/5 '06 om 13:42u
Door Theo Borgermans (Bron: Asianews)


UTRECHT (RKnieuws.net) - Indonesische moslimextremisten zijn een campagne gestart om een katholieke radiozender te sluiten. Volgens hen maakt Radio Suara Gratia zich schuldig aan proselitisme.



Voor de verantwoordelijken van de zender is de beschuldiging het gevolg van het uurtje godsdienstige uitzending dat wekelijks op de zender te horen is.

Eind april eiste een front van moslims en een beweging van radicale moslimjongeren dat de zender meteen zou gesloten worden. De zender onderstreept echter dat er geen enkele wettelijke bepaling overtreden wordt.

Laboro
11-05-06, 17:29
Gekke mensen in de wereld. Alsof een moslim zó vlug bekeerd is ginds... Ik heb nooit respect voor geen enkele fundamentalist van geen enkele lichting gehad.

rja2
11-05-06, 19:24
Geplaatst door Laboro
Gekke mensen in de wereld. Alsof een moslim zó vlug bekeerd is ginds... Ik heb nooit respect voor geen enkele fundamentalist van geen enkele lichting gehad.
Van die moslms mag je natuurlijk wel, vierentwintig uur per dag over de Islam uitzenden.

Laboro
11-05-06, 19:46
Geplaatst door rja2
Van die moslms mag je natuurlijk wel, vierentwintig uur per dag over de Islam uitzenden.

Inderdaad, ik snap ze zelfs niet. Het is alsof ze schrik hebben dat hun kinderen zich zullen bekeren. Dat zegt natuurlijk veel over hun vertrouwen in de doctrine van hún Islam. Maar ach, ik lig er niet van wakker, fundies zijn altijd slecht en dat overal.