PDA

Bekijk Volledige Versie : Nazis gaan tegen pedos protesteren



Mark
11-05-06, 20:16
NA wil tegen pedoclub Martijn demonstreren

Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool / ANP
Gepubliceerd: donderdag 11 mei 2006 @ 13:15
De Nationale Alliantie (NA) heeft een vergunning aangevraagd om op 27 mei in Amsterdam een demonstratieve optocht te mogen houden tegen pedofilie. De voorzitter van de extreem-rechtse club, Rotterdammer Jan Teijn, zegt dat het de bedoeling is om in een demonstratieve tocht van het Muiderpoortstation naar het (post)adres van de pedofielenvereniging Martijn te marcheren. Daar wil Teijn de demonstranten toespreken. De vereniging Martijn zetelde ooit in Oost in een kantoor, maar heeft daar nu al enkele jaren alleen nog een postadres. Teijn noemt het ''een slechte zaak dat een vereniging als Martijn al meer dan twintig jaar bestaansrecht heeft''.

De extreem-rechtse partij zegt te rekenen op zo'n 50 tot 100 betogers. Men is ook in gesprek met enkele andere organisaties over mogelijke deelname aan de demonstratie, zoals de beheerders van een anti-pedofielen website. ''Wanneer de gemeente geen vergunning afgeeft, gaan we elke week een 'toeristische wandeling' houden, net zo lang tot we wel een vergunning krijgen'', aldus Teijn. Amsterdam zegt op voorhand nooit een demonstratie te verbieden en laat weten dat het zal overleggen met de NA.

In 2003 wilde het toenmalige Rotterdamse raadslid Michiel Smit - samen met een actiecomité - ook demonstreren tegen Martijn. Op het Centraal Station kwam het echter tot vechtpartijen met actievoerders van AFA (Anti-Fascistische Actie), die de betoging wilden voorkomen. Daarop verbood burgemeester Job Cohen de demonstratie.

~Panthera~
11-05-06, 20:25
Vind dat die Nazi's hier ook wel eens verboden mogen worden.
In Duitsland zelf zijn ze het al veel langer.
Blijkbaar hebben ze daar nog IETS geleerd. :rolleyes:

observer
11-05-06, 20:28
Geplaatst door ~Panthera~
Vind dat die Nazi's hier ook wel eens verboden mogen worden.
In Duitsland zelf zijn ze het al veel langer.
Blijkbaar hebben ze daar nog IETS geleerd. :rolleyes: zolang ze geen strafbare feiten plegen

~Panthera~
11-05-06, 20:30
Geplaatst door observer
zolang ze geen strafbare feiten plegen

Kerwin Duinmeyer.

Seif
11-05-06, 20:32
Geplaatst door ~Panthera~
Kerwin Duinmeyer.

Ah, dus nu mag je de daden van een individu wel op de groep verhalen?

~Panthera~
11-05-06, 20:37
Geplaatst door Seif
Ah, dus nu mag je de daden van een individu wel op de groep verhalen?



Nee, ik zeg alleen dat er wel degelijk een strafbaar feit is.
Door een Skinhead.

En in Belgie kwamen de kogels ook van een Skinhead.

waterfiets
11-05-06, 20:54
Zowel neo-nazis als pedos vergiftigen kinderen ...

mark61
11-05-06, 22:05
Geplaatst door ~Panthera~
Vind dat die Nazi's hier ook wel eens verboden mogen worden.
In Duitsland zelf zijn ze het al veel langer.
Blijkbaar hebben ze daar nog IETS geleerd. :rolleyes:

? NPD bij mijn weten niet verboden.

~Panthera~
11-05-06, 22:10
Geplaatst door mark61
? NPD bij mijn weten niet verboden.

NOG niet.
De demo's vaak wel.

tukkersterror
11-05-06, 22:19
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, ik zeg alleen dat er wel degelijk een strafbaar feit is.
Door een Skinhead.

En in Belgie kwamen de kogels ook van een Skinhead.

Lieve schat, Skinheads zijn lieve onschuldige kinderen in vergelijking bij de Neo Nazi's.
Dit zijn echte idioten, die we met man en macht de kop moeten indrukken.

MaRiaH
11-05-06, 22:21
Geplaatst door ~Panthera~
Vind dat die Nazi's hier ook wel eens verboden mogen worden.


Ja, maar die club Martijn ook!
ze kunnen er juridisch niets tegen ondernemen, maar als je die website en dat forum leest... :kotsen:

knuppeltje
11-05-06, 22:21
Geplaatst door tukkersterror
Lieve schat, Skinheads zijn lieve onschuldige kinderen in vergelijking bij de Neo Nazi's.
Dit zijn echte idioten, die we met man en macht de kop moeten indrukken.


Wat een inzicht.

observer
12-05-06, 11:03
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, ik zeg alleen dat er wel degelijk een strafbaar feit is.
Door een Skinhead.

En in Belgie kwamen de kogels ook van een Skinhead. wist je dat de moordenaar van duinmeyer later nog een soortgelijke moord heeft gepleegd op een blanke zelfde reden zelfde mo "hij keek vies naar me"

en die skinhead in antwerpen was een man die vlak voor hij begon te schieten zijn haar had laten afknippen en was geen lid van welk skinhead clubje

~Panthera~
12-05-06, 11:07
Geplaatst door observer
wist je dat de moordenaar van duinmeyer later nog een soortgelijke moord heeft gepleegd op een blanke zelfde reden zelfde mo "hij keek vies naar me"

en die skinhead in antwerpen was een man die vlak voor hij begon te schieten zijn haar had laten afknippen en was geen lid van welk skinhead clubje


ANTWERPEN - De achttienjarige jongen die donderdag een zwarte au pair en een jong kind doodschoot in Antwerpen, is afkomstig uit een extreemrechts milieu. Zijn tante is volgens Vlaamse media parlementslid Frieda van Themsche van het Vlaams Belang, de opvolger van het in 2004 voor racisme veroordeelde extreemrechtse Vlaams Blok.

wytze
12-05-06, 11:40
Geplaatst door observer
wist je dat de moordenaar van duinmeyer later nog een soortgelijke moord heeft gepleegd op een blanke zelfde reden zelfde mo "hij keek vies naar me"




Bij mijn weten was dat niet dezelfde maar een vriend van m. De moord werd gepleegd op een blanke jongen vanwege ondermeer z'n lange haar.