PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben veilig weer thuis



tukkersterror
13-05-06, 16:07
Lekker rijdend onderweg naar de maroc.nlmeeting, werd ik ruw wakker geschud uit mijn droom om de andere maroc.nl gasten te ontmoeten, toen er een wagen ineens de behoefte had om de provinciale weg op te draaien en mij in mijn flank pakte.
Na een bezoekje aan het ziekenhuis waar ze de duim weer in de kom hebben gezet en even hebben getaped viel de schade gelukkig nogal mee.

Ik wil Orakel nog even bedanken voor zijn medeleven en hoop dat jullie een prachtige dag hebben.
Heb zelf al verschillende meetings van Internet meegemaakt en het is altijd weer verbazingwekkend om te zien hoe de personen er in het echt eruit zien.

Ik hoop dan ook dat ik de volgende keer erbij mag zijn.

Vriendelijke groet,

Willem alias tukkersterror.

Gerard074
13-05-06, 16:16
Geplaatst door tukkersterror
mij in mijn flank pakte.
Na een bezoekje aan het ziekenhuis waar ze de duim weer in de kom hebben gezet en even hebben getaped viel de schade gelukkig nogal mee.


heb je staan liften?? :duim:



ps. goed te horen dat je er relatief goed vanaf bent gekomen.:duim:

Seif
13-05-06, 16:21
Geplaatst door tukkersterror
Na een bezoekje aan het ziekenhuis waar ze de duim weer in de kom hebben gezet en even hebben getaped viel de schade gelukkig nogal mee.

Ben blij dat alles goed is gekomen Tukker. Waar ben je immers zonder duim.

TonH
13-05-06, 16:24
Geplaatst door tukkersterror
Lekker rijdend onderweg naar de maroc.nlmeeting, werd ik ruw wakker geschud uit mijn droom om de andere maroc.nl gasten te ontmoeten...

Dromen achter het stuur is nooit goed. Gelukkig dat het niet fataal is geworden. Auto nog een beetje te fatsoeneren?

En dank voor de waarschuwing dat het 'ons'-gevoel hier weer groots zal zijn de komende dagen...

tukkersterror
13-05-06, 16:25
Geplaatst door Gerard074
heb je staan liften?? :duim:



ps. goed te horen dat je er relatief goed vanaf bent gekomen.:duim:

Nee stond niet te liften:hihi:

Maar wist niet dat mijn wagen een airbag had en ik leg altijd mijn handen in het midden van het stuur met mijn duimen op de klep waar de airbag uitkomt en daar kon mijn ene duim niet tegen.
Het enige wat bij mij echt gewond is dat is mijn ego.

Vind het wel jammer, had graag met de mensen achter de namen contact gemaakt en ik hoop ook dat ze misschien een topic openen met foto's zodat we eindelijk kunnen zien hoe lelijk (of knap) een ieder is.

Alleen mijn moeder krijgt morgen een prachtige moederdag want ik had 30 fucsia's meegenomen voor de vrouwelijke bezoekers van de meeting, die krijgen nu een plaatsje in de tuin van mijn moedertje.

tukkersterror
13-05-06, 16:34
Geplaatst door TonH
Dromen achter het stuur is nooit goed. Gelukkig dat het niet fataal is geworden. Auto nog een beetje te fatsoeneren?
Ja hoor, maar zo niet gaat de wagen dinsdag naar de automarkt voor export.
Was toch een 7 jaar oude Lancia.



En dank voor de waarschuwing dat het 'ons'-gevoel hier weer groots zal zijn de komende dagen...
:hihi: duik maar vast onder!

TonH
13-05-06, 16:36
Geplaatst door tukkersterror
Ja hoor, maar zo niet gaat de wagen dinsdag naar de automarkt voor export.
Was toch een 7 jaar oude Lancia.

Toch zonde...

http://www.italiadavedere.it/images/EMILIAROMAGNA/FERRARI/1974LanciaStratosCoupe_w-190HPFerrariDinoEngine.jpg


:hihi: duik maar vast onder!

:boer: m'n fug, fug fugsia!

tukkersterror
13-05-06, 16:39
Geplaatst door Seif
Ben blij dat alles goed is gekomen Tukker. Waar ben je immers zonder duim.

Zonder duim ben je nergens, niet meer liften, geen schmlpjs uit elkaar trekken en zeker geen :duim: meer :hihi:

En je mot maar zo denken onkruid vergaat niet :auw2:

tukkersterror
13-05-06, 16:45
Geplaatst door TonH
Toch zonde...

http://www.italiadavedere.it/images/EMILIAROMAGNA/FERRARI/1974LanciaStratosCoupe_w-190HPFerrariDinoEngine.jpg



:boer: m'n fug, fug fugsia!

Nee, die van mij is maar een simpele delta 2.4, zo eentje,

http://pic.autoscout24.com/images/2/6/1/32693162_1.jpg

sylk
13-05-06, 16:46
Tukkie T. gelukkig dat het zo is afgelopen en dat je niet ernstig gewond bent. Behalve dat ego dan, och mannen........

tukkersterror
13-05-06, 17:02
Geplaatst door sylk
Tukkie T. gelukkig dat het zo is afgelopen en dat je niet ernstig gewond bent. Behalve dat ego dan, och mannen........

Ach vrouwen :ego:

:hihi:


Toch bedankt :knipoog:

Wide-O
13-05-06, 17:57
Geplaatst door TonH

En dank voor de waarschuwing dat het 'ons'-gevoel hier weer groots zal zijn de komende dagen...

Zul jij geen last van hebben den'k.

super ick
13-05-06, 18:24
Geplaatst door tukkersterror
Lekker rijdend onderweg naar de maroc.nlmeeting, werd ik ruw wakker geschud uit mijn droom om de andere maroc.nl gasten te ontmoeten, toen er een wagen ineens de behoefte had om de provinciale weg op te draaien en mij in mijn flank pakte.
Na een bezoekje aan het ziekenhuis waar ze de duim weer in de kom hebben gezet en even hebben getaped viel de schade gelukkig nogal mee.

Ik wil Orakel nog even bedanken voor zijn medeleven en hoop dat jullie een prachtige dag hebben.
Heb zelf al verschillende meetings van Internet meegemaakt en het is altijd weer verbazingwekkend om te zien hoe de personen er in het echt eruit zien.

Ik hoop dan ook dat ik de volgende keer erbij mag zijn.

Vriendelijke groet,

Willem alias tukkersterror.

Dit lijkt verdacht veel op een aanslag hoor Tukkie.

Divine_70
13-05-06, 19:11
:jammer:
Zo zonde van




























die Lancia :maf:
Nee hoor Tukkertje, :hihi: Vind het erg jammer voor je. :koppel:
Wel solidair van je, D_70 gaat niet, dan ik ook niet. :melig:

MaRiaH
13-05-06, 20:04
Geplaatst door Wide-O
Zul jij geen last van hebben den'k.

hey ben je alweer terug?
of zijn jij en Wout toch niet gegaan? :wtf:

in ieder geval ook veilig thuis..

@Tukker, rot voor je..
Het lijkt inderdaad op een tukkoristische aanslag :wijs:

tukkersterror
14-05-06, 00:25
Geplaatst door superdick
Dit lijkt verdacht veel op een aanslag hoor Tukkie.

Kan ik in meegaan maar wie???

1. de zionisten
2. de antizionisten
3. Bin Laden
of
4. Spoetnik?:hihi:


MaRiaH quote:
Tukker, rot voor je..
Het lijkt inderdaad op een tukkoristische aanslag
Ik weet het, 't is een complot maar weet nog niet wie er achterzit, misschien wel de Usa of de VN, who knows. :D


Divine_70 :
Zo zonde van die Lancia
Nee hoor Tukkertje, Vind het erg jammer voor je.
Wel solidair van je, D_70 gaat niet, dan ik ook niet.

Ik begin nu te vermoeden wie de aanslag op zijn geweten heeft :lol:

Divine_70
14-05-06, 00:28
Geplaatst door tukkersterror



Ik begin nu te vermoeden wie de aanslag op zijn geweten heeft :lol: \


http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif :stout:

tukkersterror
14-05-06, 00:35
Geplaatst door Divine_70
\


http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif :stout:

Het is maar goed dat ze niet weten wie me of wat me heeft aangereden!!!

Maar ik ben net terug vanuit de garage, morgen nog een beetje laswerk, de andere deuren erin en spuitwerk en hij is weer klaar.

Maar ik ben nu kapot na zo'n dag!!!

Divine_70
14-05-06, 00:37
Geplaatst door tukkersterror
Het is maar goed dat ze niet weten wie me of wat me heeft aangereden!!!

Maar ik ben net terug vanuit de garage, morgen nog een beetje laswerk, de andere deuren erin en spuitwerk en hij is weer klaar.

Maar ik ben nu kapot na zo'n dag!!!

Ja, kan ik me voorstellen, brengt toch de nodige stress met zich mee.
Jammer dat het zo gelopen is.

tukkersterror
14-05-06, 00:47
Geplaatst door Divine_70
Ja, kan ik me voorstellen, brengt toch de nodige stress met zich mee.
Jammer dat het zo gelopen is.

Ach het is alleen maar blik schade, ben al lang blij dat er geen gewonden of erger zijn gevallen.
En de wagen was de laatste 5 jaar al afgeschreven en had nog een boekwaarde van zo'n 1600 euro, dus financieel lijd ik geen schade, want hij wordt klaar gemaakt in onze eigen garage.

Alleen mijn :ego: 30 jaar schadevrij gereden en nu in een jaar 6x schade en geen 1x mijn eigen schuld.

Maar we zijn allemaal nog gezond!!!

Divine_70
14-05-06, 00:48
Geplaatst door tukkersterror
Ach het is alleen maar blik schade, ben al lang blij dat er geen gewonden of erger zijn gevallen.
En de wagen was de laatste 5 jaar al afgeschreven en had nog een boekwaarde van zo'n 1600 euro, dus financieel lijd ik geen schade, want hij wordt klaar gemaakt in onze eigen garage.

Alleen mijn :ego: 30 jaar schadevrij gereden en nu in een jaar 6x schade en geen 1x mijn eigen schuld.

Maar we zijn allemaal nog gezond!!!

Zolang het niet jou schuld is hoeft jou :ego: er niet onder te lijden. :hihi:

mark61
14-05-06, 12:48
Man man wat een ellende. Pas op met die duim.


Was dit nou een straf van die ene God, of die andere, of die, en waarom? :vreemd:

super ick
14-05-06, 15:43
Geplaatst door mark61
Man man wat een ellende. Pas op met die duim.


Was dit nou een straf van die ene God, of die andere, of die, en waarom? :vreemd:

Volgens mij was het een Moslimfundamentalistische zelfmoordairbag die zichzelf opblies en toen is Tukkie tegen een andere auto gebotst.

tukkersterror
14-05-06, 16:28
Geplaatst door superdick
[B]Volgens mij was het een Moslimfundamentalistische zelfmoordairbag die zichzelf opblies en toen is Tukkie tegen een andere auto gebotst.
Lijkt dan meer een aanslag van de Italiaanse maffia aangezien het een airbag was in een Lancia :rolleyes: Ze worden natuurlijk wel gemaakt aan de lopende band.
Maar voor mij de volgende keer geen airbag meer in de wagen.
Alleen de naam van de tegenpartij doet mij het ergste vermoeden :hihi:




Geplaatst door mark61
Man man wat een ellende. Pas op met die duim.
Was dit nou een straf van die ene God, of die andere, of die, en waarom?
Ik verdenk de AIVD er van die in opdracht van Verdonk dit heeft bedacht, ik dach ook even in een flits Rita en Ruud te hebben gezien, die met zijn tweeen weg vluchten over het weiland :vreemd: het zullen wel de rechtse hap zijn geweest.

Maar de volgende keer neem ik bodygards mee, politie op motor voor en achter de wagen, zou wel een mooie opkomst wezen op een meeting.
Vind het nog steeds erg jammer dat ik de andere niet heb ontmoet en heb vandaag een spierpijn!!!

Orakel
14-05-06, 16:57
Geplaatst door tukkersterror
Lekker rijdend onderweg naar de maroc.nlmeeting, werd ik ruw wakker geschud uit mijn droom om de andere maroc.nl gasten te ontmoeten, toen er een wagen ineens de behoefte had om de provinciale weg op te draaien en mij in mijn flank pakte.
Na een bezoekje aan het ziekenhuis waar ze de duim weer in de kom hebben gezet en even hebben getaped viel de schade gelukkig nogal mee.

Ik wil Orakel nog even bedanken voor zijn medeleven en hoop dat jullie een prachtige dag hebben.
Heb zelf al verschillende meetings van Internet meegemaakt en het is altijd weer verbazingwekkend om te zien hoe de personen er in het echt eruit zien.

Ik hoop dan ook dat ik de volgende keer erbij mag zijn.

Vriendelijke groet,

Willem alias tukkersterror.

Naks te danken, goes without saying. Maaruhh.... :hihi: fuchsia's voor de leedies en voor ons mannen, hoeders van de erflatenschap, de schragen van het voortbestaan? Wat had je voor ons? Nou? Nou?

tukkersterror
14-05-06, 17:09
Geplaatst door Orakel
Naks te danken, goes without saying. Maaruhh.... :hihi: fuchsia's voor de leedies en voor ons mannen, hoeders van de erflatenschap, de schragen van het voortbestaan? Wat had je voor ons? Nou? Nou?

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onderweg bedacht ik me ineens dat het misschien wel verboden was, maar ik had na oud twents gebruik een fles Jenever meegenomen die hier nog op de ouderwetse manier word gestookt, maar onderweg bedacht ik me ineens dat veel moslims geen alcohol drinken, dus die had ik al bijvoorbaat stiekum in de wagen laten liggen:hihi:
En de planten kwamen uit eigen voorraad, dus de kosten vielen mee :gniffel:

Maar het was geslaagd hoorde ik?

Trouwens de man die me aanreed had de zelfde voornaam als jij hebt, dus dat was wel weer humor.
Heb alleen een gigantische spierpijn en een paar blauwe plekken en de auto is alweer bijna klaar.
Heb de tegenpartij nog even gebeld hoe het daar mee was en hem aangeboden om zijn wagen tegen een schapelijke prijs klaar te maken, het is de aankomende weken toch de stilte voor de storm.

Laat even weten wanneer de volgende meeting is :wohaa:

super ick
14-05-06, 20:11
Geplaatst door tukkersterror
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onderweg bedacht ik me ineens dat het misschien wel verboden was, maar ik had na oud twents gebruik een fles Jenever meegenomen die hier nog op de ouderwetse manier word gestookt, maar onderweg bedacht ik me ineens dat veel moslims geen alcohol drinken, dus die had ik al in de auto opgezopen :gniffel:

:wohaa:

Dat verklaart alles.

tukkersterror
14-05-06, 20:17
Geplaatst door superdick
Dat verklaart alles.

:droef: Betrapt :droef:

:stout: Hoe lul ik me hier weer uit :hihi:

super ick
14-05-06, 20:38
Geplaatst door tukkersterror
:droef: Betrapt :droef:

:stout: Hoe lul ik me hier weer uit :hihi:

Het verhaal van de visser en de kikker. Werkt altijd in elke situatie.

tukkersterror
14-05-06, 21:00
Geplaatst door superdick
Het verhaal van de visser en de kikker. Werkt altijd in elke situatie.

Je bedoeld het verhaal met die visser en de kikker die in de boom zat die plotseling de weg overstak en door de klap weer opzijn plaats is gekomen........

Die smoes heb ik de vorige keer al gebruikt, trappen ze nu niet meer in :eek: heb nu een echt probleem.

Zelfs spoetnik durft niet te reageren :hihi:

super ick
15-05-06, 14:54
Geplaatst door tukkersterror
Je bedoeld het verhaal met die visser en de kikker die in de boom zat die plotseling de weg overstak en door de klap weer opzijn plaats is gekomen........

Die smoes heb ik de vorige keer al gebruikt, trappen ze nu niet meer in :eek: heb nu een echt probleem.

Zelfs spoetnik durft niet te reageren :hihi:

Nee joh, die kennen ze allemaal.

Voorbeeld: Het ontkennen van vreemd gaan. (kan ook iets anders zijn hoor)

Ik zit te vissen komt er een dikke kikker bovenop een lelieblad zitten.
Geloof me ineens begint het beest te praten. Ik ben betoverd weent het dier. Ik krijg medelijden en hoor het verhaal aan. Een echte betoverde prins.
Alles kan ik krijgen als ik hem van achter een keer wil nemen, dan verbreekt nl. de betovering.
Eerst zie ik het niet zitten maar ja ik ben materialistisch dus trek toch maar de stoute schoenen en met dat ik die kikker erop draai .........PLOF een grote wolk.
En denk je? Zit ik toch ineens in de buurvrouw te roeren!!

tukkersterror
15-05-06, 15:58
Geplaatst door superdick
Nee joh, die kennen ze allemaal.

Voorbeeld: Het ontkennen van vreemd gaan. (kan ook iets anders zijn hoor)

Ik zit te vissen komt er een dikke kikker bovenop een lelieblad zitten.
Geloof me ineens begint het beest te praten. Ik ben betoverd weent het dier. Ik krijg medelijden en hoor het verhaal aan. Een echte betoverde prins.
Alles kan ik krijgen als ik hem van achter een keer wil nemen, dan verbreekt nl. de betovering.
Eerst zie ik het niet zitten maar ja ik ben materialistisch dus trek toch maar de stoute schoenen en met dat ik die kikker erop draai .........PLOF een grote wolk.
En denk je? Zit ik toch ineens in de buurvrouw te roeren!!

Moet het wel een heeeeeeeele grote kikker zijn, mijn buurvrouw is een surinaamse van ik denk 200kg. :schrik: roeren in mijn buurvrouw en aankomen met animalsex bij mijn vrouw op de zelfde dag, denk dat ik morgen dan een begravenis heb.:hihi:

super ick
15-05-06, 16:58
Geplaatst door tukkersterror
Moet het wel een heeeeeeeele grote kikker zijn, mijn buurvrouw is een surinaamse van ik denk 200kg. :schrik: roeren in mijn buurvrouw en aankomen met animalsex bij mijn vrouw op de zelfde dag, denk dat ik morgen dan een begravenis heb.:hihi:

Heeft ze dan geen gevoel voor humor??

tukkersterror
15-05-06, 17:14
Geplaatst door superdick
Heeft ze dan geen gevoel voor humor??

Wie de buurvrouw of de vrouw?

Denk je eens in, ik kom bij de buurvrouw, zeg tegen haar "Hallo mijn kikkertje ik wil even in je potje roeren", Hoe zwaar denk je dat 200kg aankomt als ze plotseling op me gaat zitten?
Kan ik me direct laten ombouwen tot travie als het zaakje is afgebroken tot aan de wortel:hihi:

:stout: en dan david :nerveus:

We moeten toch echt eens als mannen onder elkaar de echte waterdichte smoes verzinnen.

super ick
15-05-06, 18:37
Geplaatst door tukkersterror
Wie de buurvrouw of de vrouw?

Denk je eens in, ik kom bij de buurvrouw, zeg tegen haar "Hallo mijn kikkertje ik wil even in je potje roeren", Hoe zwaar denk je dat 200kg aankomt als ze plotseling op me gaat zitten?
Kan ik me direct laten ombouwen tot travie als het zaakje is afgebroken tot aan de wortel:hihi:

:stout: en dan david :nerveus:

We moeten toch echt eens als mannen onder elkaar de echte waterdichte smoes verzinnen.

Of bekeren. Er schijnt een geloof te bestaan waar je er 4 mag hebben. :fplayer: :fplayer:

tukkersterror
15-05-06, 18:54
Geplaatst door superdick
Of bekeren. Er schijnt een geloof te bestaan waar je er 4 mag hebben. :fplayer: :fplayer:

O, mij God, 4 vrouwen :eek:

Dat betekend 4x :

Gezeur aan je kop.
Per maand ongesteld en hysterisch
Ruim je rotzooi op
Trouwen en scheiden
SCHOONMOEDERS

Toch nog maar eens nadenken over die kikker :hihi:

super ick
15-05-06, 19:06
KWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK :schok: :schok: :schok:

tukkersterror
15-05-06, 21:28
Geplaatst door superdick
KWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK :schok: :schok: :schok:

Ssssstttt. niet kwaaaaaaken voordat je het in de gaten hebt zijn ze zwanger en komt de olifant of was het nou de ooievaar :hihi:

super ick
16-05-06, 06:55
Geplaatst door tukkersterror
Ssssstttt. niet kwaaaaaaken voordat je het in de gaten hebt zijn ze zwanger en komt de olifant of was het nou de ooievaar :hihi:

Volgens mij de olifant.

Maareh ik ben ff weg. Ff AHA op het vleigtuig zetten. Doeiii.

tukkersterror
16-05-06, 07:02
Geplaatst door superdick
Volgens mij de olifant.

Maareh ik ben ff weg. Ff AHA op het vleigtuig zetten. Doeiii.

Vraag even aan AHA of ik haar computer en huis nog erft before you put her on a plane!!! :engel:

Hou trouwen ff een plaats vrij, breng ik Fikkie ff langs:hihi:

Divine_70
16-05-06, 12:38
Geplaatst door tukkersterror
Vraag even aan AHA of ik haar computer en huis nog erft before you put her on a plane!!! :engel:

Hou trouwen ff een plaats vrij, breng ik Fikkie ff langs:hihi:

Nou nou, 1 plaatsje?
Om alle leugenaars en hypocrieten het land uit te laten gaan heb je meer dan dan 1 stoel nodig, meer dan 1 vliegtuig ook.

tukkersterror
16-05-06, 15:02
Geplaatst door Divine_70
Nou nou, 1 plaatsje?
Om alle leugenaars en hypocrieten het land uit te laten gaan heb je meer dan dan 1 stoel nodig, meer dan 1 vliegtuig ook.

Je moest eens weten hoeveel mensen je op 1 stoel kunt stapelen.:hihi:

TonH
18-05-06, 16:12
Geplaatst door Wide-O
Zul jij geen last van hebben den'k.

Klopt. Lang genoeg offline gebleven...