PDA

Bekijk Volledige Versie : Sleutel!!!

Tafsier
13-05-06, 16:18
Asalamoe 3alaikoem.

De Islam wordt nog steeds door velen niet geaccepteerd. Wij leven in een tijd waarin de Islam ten prooi is gevallen aan diverse invloeden, die de mensen doen twijfelen aan de waarheid. Om deze reden heb ik een boek geschreven, waarin veel uiteenlopende onderwerpen gedetailleerd besproken zullen worden.

Wij zullen door het sleutelgat van de duistere en zwarte deur gluren, door de schatten van de Islam te ontdekken. Wij gebruiken De Sleutel om bij deze schatten te komen en ervan te genieten.
De Sleutel is gebaseerd op het hoofdstuk ‘De vrouwen’ van de Heilige Quraan. Iedereen is in staat om te genieten van de inspirerende schatten. De Sleutel is zó geschreven, dat het niet gericht is tot een specifieke doelgroep. Het is geschikt voor iedereen die op zoek is naar de juiste en betrouwbare interpretaties van de Quraan-voorschriften.

De Sleutel zal uiterst gedetailleerd ingaan op de volgende onderwerpen:
• De rechten van het weeskind
• De rechten van de vrouw
• Polygamie
• Het huwelijk
• De bruidsschat
• De echtscheiding
• De verdeling van de erfenis
• Overspel
• Moord
• Joodse kenmerken
• Regels van de Djihaad
• Wonderen in de Quraan
• Berouw
• En andere onderwerpen…

De Sleutel is een geheel van religieuze, sociale, politieke en economische uitleg. Een uitnodiging voor elke niet-moslim naar de authentieke Islam en een hulpmiddel voor elke moslim om de authentieke Islam te ontdekken…

Het enige wat ik van je vraag is dat je jouw woonplaats naar me mailt, zodat ik kan zien hoeveel mensen interesse hebben in dit boek en zodat ik vervolgens kan terugmailen om meer informatie te geven over de verkrijgbaarheid en de verkooppunten in Nederland en België.

Je kunt terugmailen naar [email protected] of [email protected]
Alvast bedankt voor je moeite, wa djazakoemoe Allahoe gajra.

Wa asalamoe 3alaikoem

Tarik Mouhmouh