PDA

Bekijk Volledige Versie : Toch onderzoek naar Hirsi Ali



~Panthera~
13-05-06, 23:45
Toch onderzoek naar Hirsi Ali

***************************************
` Minister Verdonk laat toch onderzoek
doen naar het naturalisatieverzoek van
Hirsi Ali.Gisteren zei ze dat eventuele
fraude bij het verzoek geen gevolgen
zal hebben,maar nu wil ze toch precies
weten hoe het zit.

Prof.De Groot (internationaal privaat-
recht) zei vanochtend dat een onderzoek
nodig is.Hij wees op een uitspraak van
de Hoge Raad.Die verklaarde vorig jaar
de naturalisatie van Irakezen ongeldig
omdat ze bij hun naturalisatieverzoek
valse namen hadden opgegeven.

Hirsi Ali bevestigde deze week nog eens
dat ook zij bij haar naturalisatie had
gelogen,onder meer over haar naam.

The Black Flame
14-05-06, 02:20
En als Verdonk AHA er nu met kop en kont uitdonderd, is ze dan weer in genade aangenomen?

AHA gooit het rustig op een akkordje met Verdonk. Taïda achtige taferelen, rechtzaken, betraande ogenalles geregiseerd door Kay van der Linde.

Politiek vuurwerk!

Amenzu
14-05-06, 03:47
Hershi moet gewoon verbannen worden en liefst naar Somalia, kan ze daar vechten voor de vrouwenrechten.

Ik hoop van harte dat geen enkel andere land haar dan zal accepteren als uitgeprocedeerde economische asielzoeker.

Bovendien moet ze al het geld dat ze van de staat (dus van mijn belastingcenten terug geven).

Verdonk laat geen mogelijkheid voorbij gaan om te verkondigen dat ze alleen maar de wet uitvoert, als het gaat om kinderen die hier geboren zijn. Doet ze niets in deze zaak, dan is ze een grotere leugenaar dan Hershi.

888
14-05-06, 09:21
Als je iemand de Nederlandse nationaliteit kan ontnemen, dan ben ik benieuwd hoeveel er zullen volgen?

mark61
14-05-06, 13:30
Het gaat leeg worden in NL.

Victory
14-05-06, 13:51
Er zijn maar drie voorwaarden waaronder het Nederlanderschap kan worden ingetrokken door 'onze' minister. De opdracht om het Nederlanderschap in te nemen moet binnen twaalf jaar na verlening ingeleverd zijn, op het laatste is wel een uitzondering voor veroordeelde misdadigers.

Er zijn weinig allochtonen waarbij je het Nederlanderschap kan afnemen met deze artikel, maar gelukkig is Hoershi Magan nou net een van die uitzonderingsgevallen waarbij dat wel kan, en die je ook meteen het land kan uitflikkeren.

:haha:

888
14-05-06, 16:27
Geplaatst door mark61
Het gaat leeg worden in NL.

Wat dacht je van asielzoekers die in de jaren '90 naar Nederland zijn gekomen. Ik heb veel mensen geproken uit die tijd, merendeel zijn geen echte politieke vluchtelingen. Dit hebben zij mij verteld als vrienden.