PDA

Bekijk Volledige Versie : reactie Hirsi Ali:"NL zijn ze gek geworden?"



Lost_lady
14-05-06, 20:24
"Have they all gone mad?" she said, accusing her rivals of a political vendetta.

http://www.hiiraan.com/news/2006/may/somali_news14_3.aspx


Have they all gone mad? :cheefbek: psycho wijf zeg!, geen kwaad bewust dat liegen niet kan en ze heeft haar mondvol over het repecteren van Grondwet.

Marsipulami
14-05-06, 20:43
Geplaatst door Lost_lady
reactie Hirsi Ali:"NL zijn ze gek geworden?"

Eindelijk zegt ze dan toch iets zinnig.

Joesoef
14-05-06, 21:09
Ontkenning maakt deel uit van een psychose.

tukkersterror
14-05-06, 21:21
Geplaatst door Joesoef
Ontkenning maakt deel uit van een psychose.

:tik:

Lost_lady
14-05-06, 21:28
http://www.alarabiya.net/Articles/2006/05/14/23716.htm



This was weird comment I read so far : :haha: They even ignorant than her.

AARDIG
14-05-06, 21:37
Geplaatst door Lost_lady
http://www.alarabiya.net/Articles/2006/05/14/23716.htm



This was best comment I read so far : :haha:

Haha, leuk artikel.

Orakel
14-05-06, 23:00
Kom kom mensen, niet zo kinderachtig reageren. Dit is een hetze tegen één van onze meest verdienstelijke volksvertegenwoordigers. Ze had allang toegegeven dat ze had gelogen en het zou inhumaan zijn om haar nu het land uit te zetten.


















http://www.mainzelahr.de/smile/voltaire/schnake.gif




http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/6925.gif




http://www.mainzelahr.de/smile/voltaire/fahne2_tog.gif

AARDIG
14-05-06, 23:04
Geplaatst door Orakel
Kom kom mensen, niet zo kinderachtig reageren. Dit is een hetze tegen één van onze meest verdienstelijke volksvertegenwoordigers. Ze had allang toegegeven dat ze had gelogen en het zou inhumaan zijn om haar nu het land uit te zetten.


















http://www.mainzelahr.de/smile/voltaire/schnake.gif




http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/6925.gif




http://www.mainzelahr.de/smile/voltaire/fahne2_tog.gif

Net als de hetze tegen onze "Grootste pedo... uuhm Nederlander" :hihi:

Seif
14-05-06, 23:13
Zou iemand nog eens een aantal van haar kwetsende uitspraken op een rijtje kunnen zetten? Ik snap het namelijk echt niet, die haat en obsessie jegens haar. Ben zeer nieuwsgierig, want ik zie het echt niet.

~Panthera~
14-05-06, 23:26
Geplaatst door Orakel
Kom kom mensen, niet zo kinderachtig reageren. Dit is een hetze tegen één van onze meest verdienstelijke volksvertegenwoordigers. Ze had allang toegegeven dat ze had gelogen en het zou inhumaan zijn om haar nu het land uit te zetten.


















http://www.mainzelahr.de/smile/voltaire/schnake.gif




http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/6925.gif




http://www.mainzelahr.de/smile/voltaire/fahne2_tog.gif


Precies: zoals we ALLE andere mensen die gelogen hebben nu ook gaan terughalen, want DIE mogen nu ook blijven! :duim:



Vrijheid, Gelijkheid en zo. http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/24.gif


http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif

Orakel
14-05-06, 23:26
Geplaatst door Seif
Zou iemand nog eens een aantal van haar kwetsende uitspraken op een rijtje kunnen zetten? Ik snap het namelijk echt niet, die haat en obsessie jegens haar. Ben zeer nieuwsgierig, want ik zie het echt niet.

Je bent al een echte verbale machiavellist aan het worden vrind. Eerst mensen opzadelen met je eigen gemankeerde en gefabriceerde ilussies (haat, obsessie) en hen daar vervolgens om opheldering vragen.

En Magan heeft geen kwetsende uitspraken gedaan. Las op haar weblog dat ze morgen verder gaat me die discussie op dat schoolpleintje over Allah en de Grondwet. Ze vindt namelijk nog steeds dat die Moslimpjes 'onze' wetten moeten accepteren en onderschrijven.

Wizdom
14-05-06, 23:28
Geplaatst door Orakel
Je bent al een echte verbale machiavellist aan het worden vrind. Eerst mensen opzadelen met je eigen gemankeerde en gefabriceerde ilussies (haat, obsessie) en hen daar vervolgens om opheldering vragen.

En Magan heeft geen kwetsende uitspraken gedaan. Las op haar weblog dat ze morgen verder gaat me die discussie op dat schoolpleintje over Allah en de Grondwet. Ze vindt namelijk nog steeds dat die Moslimpjes 'onze' wetten moeten accepteren en onderschrijven.

Het zijn niet haar wetten... Het zijn Nederlandse en geen Somalische wetten... Zij is geen Nederlander maar een leugenachtige OPPORTUNISTISCHE Somalische asielzoekster...

Seif
14-05-06, 23:32
Geplaatst door Orakel
Je bent al een echte verbale machiavellist aan het worden vrind. Eerst mensen opzadelen met je eigen gemankeerde en gefabriceerde ilussies (haat, obsessie) en hen daar vervolgens om opheldering vragen.

Sorry hoor, maar jij vindt hoe veel mensen haar bejegenen geen haat en obsessie? Mensen die haar dood willen hebben, Marokkaantjes die in wijken op zoek zijn naar haar huis, een brief aan haar gestoken in een lijk, vijandige topics en reacties op dit forum, etc. Als dat geen haat en obsessie is weet ik het ook niet meer. Oh Orakel, wat doe jij af en toe toch weinig met die gezonde dosis verstand die je hebt.

Coolassprov MC
15-05-06, 07:36
Geplaatst door Lost_lady
psycho wijf zeg!, geen kwaad bewust dat liegen niet kan en ze heeft haar mondvol over het repecteren van Grondwet.

In de Grondwet staat nergens ''Gij Zult Niet Liegen''.

Bovendien; Somali's zijn nu eenmaal van nature hyprocrieten.

waterfiets
15-05-06, 09:15
Toch blijft het vreemd dat dit opeens naar boven komt hoewel ze het jarenlang zelf verkondigt heeft. In het programma BvD en bij haar aanstelling bij de VVD. Dus als de hetze zich ergens op moet richten dan is het wel op de VVD lijkt mij en op alle mensen die toen hun mond gehouden hebben. Wellicht is de reden dat het beleid sindsdien zoveel strenger geworden is dat een leugentje gedogen er niet meer bij is en je zwaar wordt aangerekend. Misschien was toen meer de houding 'ja logisch als je graag nederland in wil dat je fantasie een beetje op hol slaat'.

Lost_lady
15-05-06, 09:38
Geplaatst door Coolassprov MC
In de Grondwet staat nergens ''Gij Zult Niet Liegen''.

Bovendien; Somali's zijn nu eenmaal van nature hyprocrieten.

Grondwet staat dat je niet mag frauderen, liegen leid frauderen.Als je mondvol hebt over de Grondwet als haar...>niet liegen,niet frauderen dus.

Nu ben je een miljoenen volk aan het beledigen-->"Somali's zijn nu eenmaal van nature hyprocrieten"??
Hoe zou je vinden als iemand zei "Morrokanen zijn nu eenmaal van nature ... etc". Door beledigen en typeren van één volk waar je nooit samen hebt meegeleefd is de laagste wat een mens kan gaan.
Net zoals AHA haar mondvol had over een land en z'n volk die ze niet gekend en onder geleefd heeft.
Een volk kan je nooit onder één kam scheren. De schepper van de nature van de mens Allah weet het best, bij Allah is iedere uniek!!
Hoe wel de media altijd graag een volk in één kam scheren, iemand met gezond verstand weet dat het nooit zo kan zijn want bij Allah is iedere uniek!

Victory
15-05-06, 11:08
Geplaatst door Coolassprov MC
In de Grondwet staat nergens ''Gij Zult Niet Liegen''.

Bovendien; Somali's zijn nu eenmaal van nature hyprocrieten.
Niet alleen staat erin dat je niet mag liegen, maar er staat ook dat je geen informatie mag achterhouden. Jij moet dus zonder dat zij erom hoeven te vragen met de relevante informatie komen. :duim:

Hoershi. :zwaai:

Sin City
15-05-06, 12:35
ff kijke of m'n sig werkt

Victory
15-05-06, 12:44
Welkom in de club! :duim:

H.P.Pas
15-05-06, 12:58
Geplaatst door Victory
Welkom in de club! :duim:
:rolleyes: Jij had toch 134 punten en schijt aan iedereen ?

contradictio
15-05-06, 13:15
In 1980 begon de Irak-Iranoorlog. Ayaan zei later in een interview met New York Times Magazine dat ze in die tijd had willen vechten tegen Irak , omdat zij en andere scholieren zagen wat het Iraakse leger aangericht had[2] . Volgens hetzelfde interview voelde Ayaan ook enige sympathie voor het Moslimbroederschap. In deze tijd droeg ze ook een hijab (een lange hoofddoek).


Haar verzoek om politiek asiel werd binnen vijf weken gehonoreerd met een A-status, een permanente verblijfsvergunning voor personen die in eigen land te vrezen hebben voor vervolging in de zin van het Verdrag van Genève.[3]
In 2006 verklaarde Ayaan Hirsi Ali: ”Ja, ik ben economisch vluchteling. Ze zeggen altijd dat ik geluk heb gehad, maar ik ben zelf de grootste gelukszoeker.

Zij kwam in 2002 in het nieuws door haar felle kritiek op bepaalde elementen in de islamitische cultuur, en door haar overstap van de PvdA naar de VVD, waar ze op de kandidatenlijst voor de Tweede-Kamerverkiezingen kwam. De VVD was, zo bleek later, op de hoogte van haar verzonnen vluchtverhaal. Desondanks verklaarde partijprominent Neelie Kroes dat Ayaan in haar jeugd "vijf burgeroorlogen" had meegemaakt.[3]


Mohammed is , gemeten naar onze westerse maatstaven, een perverse man ." Zij refereerde hiermee specifiek naar het feit dat Mohammed op oudere leeftijd met Aisha (de negenjarige dochter van een vriend) getrouwd was. Tevens zegt zij, met een beroep op de in Nederland heersende vrijheid van meningsuiting, dat een ander Mohammed fantastisch mag vinden, maar: "En ik mag vinden: Mohammed is als individu verachtelijk

Op 16 november 2005 deed Hirsi Ali bij de politie aangifte wegens bedreiging door imam Sheich Fawaz. Deze imam, werkzaam bij de As Soennah-moskee in Den Haag, kondigde op internet aan dat Hirsi Ali zou worden "weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah" te wachten zou staan . :eek:

In het programma Zembla van 11 mei 2006[3] kwam aan de orde dat haar het Nederlanderschap en het Kamerlidmaatschap ontnomen zouden kunnen worden , omdat ze bij haar asielaanvraag een valse naam heeft opgegeven en loog over haar land van herkomst; er blijkt jurisprudentie te bestaan die zegt dat als er gelogen is bij het naturalisatieverzoek, het Nederlands paspoort moet worden ingetrokken

we zullen zien of het recht zal zegevieren of dat deze kameleon toch nog (voorlopig) van "hogere hand die boven het recht staat" wordt gesteund...

reason
15-05-06, 14:40
Kameleon?
Zij heeft een ontwikkeling doorgemaakt.

Als je een overtuiging achter je laat omdat je opvattingen veranderen, maakt dat je geen kameleon.

Coolassprov MC
15-05-06, 19:01
Geplaatst door Lost_lady
Grondwet staat dat je niet mag frauderen, liegen leid frauderen.Als je mondvol hebt over de Grondwet als haar...>niet liegen,niet frauderen dus.

Nogmaals; waar? In welk grondwetsartikel?


Geplaatst door Lost_lady
Nu ben je een miljoenen volk aan het beledigen-->"Somali's zijn nu eenmaal van nature hyprocrieten"??
Hoe zou je vinden als iemand zei "Morrokanen zijn nu eenmaal van nature ... etc". Door beledigen en typeren van één volk waar je nooit samen hebt meegeleefd is de laagste wat een mens kan gaan.
Net zoals AHA haar mondvol had over een land en z'n volk die ze niet gekend en onder geleefd heeft.
Een volk kan je nooit onder één kam scheren. De schepper van de nature van de mens Allah weet het best, bij Allah is iedere uniek!!
Hoe wel de media altijd graag een volk in één kam scheren, iemand met gezond verstand weet dat het nooit zo kan zijn want bij Allah is iedere uniek!

Ik discrimineer niet; ook kaaskoppen, kutmarokkanen en vooral voormalige Somalische asielzoekers zijn van nature hypocrieten.

Dat is geen racisme maar statistiek.

Je hebt gelijk als je zou zeggen dat ik jou niet ken en dat je niet uit kan maken voor een hypocriet; en zelf al zou ik dan kunnen dan hangt slechts af van het moment.

Coolassprov MC
15-05-06, 19:08
Geplaatst door reason
Kameleon?
Zij heeft een ontwikkeling doorgemaakt.

Als je een overtuiging achter je laat omdat je opvattingen veranderen, maakt dat je geen kameleon.

Wat zou je van haar maken als ze haar ''overtuiging achterliet'' en ''haar opvattingen veranderde'' om informatieverstrekker en participant binnen uiterst bloedige terreurgroepen te worden die het gemunt hebben op de Nederlandse regering en burger?

Tip:

Als je dit zou afkeuren of betreuren mogen we een nieuwe hypocriet aan het lijst toevoegen.

contradictio
16-05-06, 10:47
Geplaatst door contradictio
In 1980 begon de Irak-Iranoorlog. Ayaan zei later in een interview met New York Times Magazine dat ze in die tijd had willen vechten tegen Irak , omdat zij en andere scholieren zagen wat het Iraakse leger aangericht had[2] . Volgens hetzelfde interview voelde Ayaan ook enige sympathie voor het Moslimbroederschap. In deze tijd droeg ze ook een hijab (een lange hoofddoek).


Haar verzoek om politiek asiel werd binnen vijf weken gehonoreerd met een A-status, een permanente verblijfsvergunning voor personen die in eigen land te vrezen hebben voor vervolging in de zin van het Verdrag van Genève.[3]
In 2006 verklaarde Ayaan Hirsi Ali: ”Ja, ik ben economisch vluchteling. Ze zeggen altijd dat ik geluk heb gehad, maar ik ben zelf de grootste gelukszoeker.

Zij kwam in 2002 in het nieuws door haar felle kritiek op bepaalde elementen in de islamitische cultuur, en door haar overstap van de PvdA naar de VVD, waar ze op de kandidatenlijst voor de Tweede-Kamerverkiezingen kwam. De VVD was, zo bleek later, op de hoogte van haar verzonnen vluchtverhaal. Desondanks verklaarde partijprominent Neelie Kroes dat Ayaan in haar jeugd "vijf burgeroorlogen" had meegemaakt.[3]


Mohammed is , gemeten naar onze westerse maatstaven, een perverse man ." Zij refereerde hiermee specifiek naar het feit dat Mohammed op oudere leeftijd met Aisha (de negenjarige dochter van een vriend) getrouwd was. Tevens zegt zij, met een beroep op de in Nederland heersende vrijheid van meningsuiting, dat een ander Mohammed fantastisch mag vinden, maar: "En ik mag vinden: Mohammed is als individu verachtelijk

Op 16 november 2005 deed Hirsi Ali bij de politie aangifte wegens bedreiging door imam Sheich Fawaz. Deze imam, werkzaam bij de As Soennah-moskee in Den Haag, kondigde op internet aan dat Hirsi Ali zou worden "weggeblazen door de wind van de veranderende tijden" en dat haar "de vervloeking van Allah" te wachten zou staan . :eek:

In het programma Zembla van 11 mei 2006[3] kwam aan de orde dat haar het Nederlanderschap en het Kamerlidmaatschap ontnomen zouden kunnen worden , omdat ze bij haar asielaanvraag een valse naam heeft opgegeven en loog over haar land van herkomst; er blijkt jurisprudentie te bestaan die zegt dat als er gelogen is bij het naturalisatieverzoek, het Nederlands paspoort moet worden ingetrokken

we zullen zien of het recht zal zegevieren of dat deze kameleon toch nog (voorlopig) van "hogere hand die boven het recht staat" wordt gesteund...



Tuesday, January 04, 2005
Rep. Hirsi Ali evacuated to USA
It is reported in the Dutch Newspaper 'De Volkskrant' that after the murder on Theo Van Gogh, Representative Hirsi Ali is brought out of the country on November 10th. That day the Dutch security forced raided Terrorist homes of cell members of the murderer of Theo van Gogh.
She fled the country by an Orion of the Dutch Marine. Airplane hobby spotters have seen the plane leave from airfield Valkenburg near Leiden. According to the radio contact with the tower the plane embarked to American Marine base Brunswick in the USA.



Ayaan Hirsi Ali vertrekt uit Nederland
VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali zal zich terugtrekken uit de Nederlandse politiek. Per 1 september verhuist ze naar de Verenigde Staten . Dat zal ze dinsdag om half twee 's middags bekendmaken op een persconferentie.
Hirsi Ali geeft haar kamerzetel op en treedt in dienst van de denktank American Enterprise Institute (AEI) in Washington DC , bevestigen ingewijden.


eens kijken hoe snel ze daar een amerikaans paspoort regelt... of had ze die nog ergens liggen...

Enge buren
Hirsi Ali zou eigenlijk pas op 1 mei volgend jaar vertrekken, na de Tweede Kamerverkiezingen. Ze heeft besloten eerder te verhuizen omdat zij van de rechter per 27 augustus haar beveiligde woning in Den Haag moet verlaten na klachten van buurtbewoners. (lees het Elsevier-commentaar Enge buren).

....

In Washington gaat Hirsi Ali werken aan haar boek Shortcut to Enlightenment (Een korte weg naar de Verlichting). De politica onderhandelde ook met andere instituten zoals de Johns Hopkins University en de Brookings Institute.


bron:
http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/nieuwsbericht/asp/artnr/98689/index.html


Telegraaf vandaag: AHA gaat naar de "american enterprise institute"



The American Enterprise Institute for Public Policy Research (AEI) is an extremely influential, pro-business right-wing think tank founded in 1943 by Lewis H. Brown. It promotes the advancement of free enterprise capitalism, and succeeds in placing its people in influential governmental positions . It is the center base for many neo-conservatives.
More recently, it has emerged as one of the leading architects of the Bush administration's foreign policy . AEI rents office space to the Project for the New American Century, one of the leading voices that pushed the Bush administration's plan for "regime change" through war in Iraq. AEI reps have also aggressively denied that the war has anything to do with oil.

bron: http://www.sourcewatch.org/index.php?title=American_Enterprise_Institute

The American Enterprise Institute, which was formed in 1943 and has in the past functioned as a more traditional think tank, has nonetheless been regarded as exercising significant influence in Washington circles. Indeed, while acknowledging the generally important policy role of national think tanks, Ronald Reagan said of AEI that "[no think tank] has been more influential than the American Enterprise Institute."
Senior AEI staff include Robert Bork, Lynne Cheney, Charles Murray, Michael Novak, and approximately 30 other conservative public intellectuals and activists, many of whom are closely intertwined with the institutional apparatus of the right


En iedereen hier maar blij zijn dat het "recht zegenviert" ....tsss... ze gaat er idd echt op acheteruit... NOT... niemand die zich afvraagt waarom er zo goed voor haar wordt gezorgd en waarom ze niet een enkeltje naar haar "thuisland" krijgt...

Lost_lady
16-05-06, 16:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Nogmaals; waar? In welk grondwetsartikel?

Ik weet de grondartikel niet uit mijn hoofd, je kan de Wetboek van strafrecht wetboek 3 en 6 vinden, falsheid in geschrift.
kijk op www.ind.nl Daar is dat iemand die bij Naturalisatieverzoek liegt, fomeel geen Nederlanders kan zijn.
er zijn genoeg grondwetartikel waar liegen niet mag.. zoals je ziet wat Hirsi is nu gebeurt, in haar geval was Naturalisatieverzoek.
Wanneer je iedere keer handtekenig zet "ik verklaar hiermee dat ik de waarheid heb gesproken( of gevuld in geval van formulier). Daarmee betekent liegen is niet toegestaan in de grondwet . hopelijk dat ik je vraag hiermee genoeg heb beantwoordt



[/B][/QUOTE]Ik discrimineer niet; ook kaaskoppen, kutmarokkanen en vooral voormalige Somalische asielzoekers zijn van nature hypocrieten.

Dat is geen racisme maar statistiek. [/B][/QUOTE]

Welke statistiek? dat is geen statistiek, kutmarrokkanen( 1 idot wethouder,1 liedje en paar idoten daarna noem je dat statistiek?
Kaaskoppen? statistiek???
Voormalige Somalische a/z zijn van nature hypocrieten is statistiek, welke?
trouwens je schrijf eerste niet voormalige a/s.. maar "Somalieers eenmaal in nature hypocrieten" in ander word de 8million Somalieers in de wereld zijn van nature hypocrieten.
But anyway its ok, its your opinion, you're entitle to have one

Victory
16-05-06, 16:10
Uhhm nee, uit mijn hoofd is het Artikel 14, hoofdstuk 5, en dan de eerste in Burgerlijke wetboek 1.

Dat gaat specifiek over wat de voorwaarden zijn om iemands nederlandschap af te nemen. (valse verklaring,bedrog, en verzwijging)

Coolassprov MC
16-05-06, 21:30
Geplaatst door Victory
Uhhm nee, uit mijn hoofd is het Artikel 14, hoofdstuk 5, en dan de eerste in Burgerlijke wetboek 1.

Dat gaat specifiek over wat de voorwaarden zijn om iemands nederlandschap af te nemen. (valse verklaring,bedrog, en verzwijging)


Geplaatst door Lost_lady
Ik weet de grondartikel niet uit mijn hoofd, je kan de Wetboek van strafrecht wetboek 3 en 6 vinden, falsheid in geschrift.
kijk op www.ind.nl Daar is dat iemand die bij Naturalisatieverzoek liegt, fomeel geen Nederlanders kan zijn.
er zijn genoeg grondwetartikel waar liegen niet mag.. zoals je ziet wat Hirsi is nu gebeurt, in haar geval was Naturalisatieverzoek.
Wanneer je iedere keer handtekenig zet "ik verklaar hiermee dat ik de waarheid heb gesproken( of gevuld in geval van formulier). Daarmee betekent liegen is niet toegestaan in de grondwet . hopelijk dat ik je vraag hiermee genoeg heb beantwoordt


Jullie hadden het over de Grondwet; niet over het ‘Wetboek Van Strafrecht’; niet over ‘het Burgelijk Wetboek’ en ook niet over de ‘website van de IND’; kom op met je grondwetsartikelen die liegen zouden verbieden!


Geplaatst door Lost_lady
Welke statistiek? dat is geen statistiek, kutmarrokkanen( 1 idot wethouder,1 liedje en paar idoten daarna noem je dat statistiek?
Kaaskoppen? statistiek???
Voormalige Somalische a/z zijn van nature hypocrieten is statistiek, welke?
trouwens je schrijf eerste niet voormalige a/s.. maar "Somalieers eenmaal in nature hypocrieten" in ander word de 8million Somalieers in de wereld zijn van nature hypocrieten.
But anyway its ok, its your opinion, you're entitle to have one

Wie zonder zonde is,..

Lost_lady
16-05-06, 22:02
Geplaatst door Coolassprov MC
Jullie hadden het over de Grondwet; niet over het ‘Wetboek Van Strafrecht’; niet over ‘het Burgelijk Wetboek’ en ook niet over de ‘website van de IND’; kom op met je grondwetsartikelen die liegen zouden verbieden!

Valse verklaring= liegen

Coolassprov MC
16-05-06, 22:20
Geplaatst door Lost_lady
Valse verklaring= liegen

Sorry dat ik het moet vragen maar:

Is het Somali-eigen om om de hete brei heen te dansen?

Waar is nou dat Nederlandse Grondwetsartikel waar je het over had?

Rourchid
16-05-06, 22:38
Geplaatst door Coolassprov MC

Is het Somali-eigen om om de hete brei heen te dansen?


http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2815233#post2815233 :vingers:


Geplaatst door Coolassprov MC

Waar is nou dat Nederlandse Grondwetsartikel waar je het over had? :regie: • Artikel 2
1. De wet regelt wie Nederlander is.
2. De wet regelt de toelating en de uitzetting van vreemdelingen.
3. Uitlevering kan slechts geschieden krachtens verdrag. Verdere voorschriften omtrent uitlevering worden bij de wet gegeven.
4. ieder heeft het recht het land te verlaten, behoudens in de gevallen, bij de wet bepaald.

Coolassprov MC
17-05-06, 07:16
Geplaatst door Rourchid
• Artikel 2
1. De wet regelt wie Nederlander is.
2. De wet regelt de toelating en de uitzetting van vreemdelingen.
3. Uitlevering kan slechts geschieden krachtens verdrag. Verdere voorschriften omtrent uitlevering worden bij de wet gegeven.
4. ieder heeft het recht het land te verlaten, behoudens in de gevallen, bij de wet bepaald.

Het is niet dat ik het feitelijk of moreel oneens ben met de conclusie; echter:

Nergens ''Gij Zult Niet Liegen'' in de Grondwet.

Rourchid
17-05-06, 08:03
Geplaatst door Coolassprov MC
Het is niet dat ik het feitelijk of moreel oneens ben met de conclusie; echter:

Nergens ''Gij Zult Niet Liegen'' in de Grondwet.
Het zijn afgeleide wetten die bepalen of iemand wel of niet toegelaten wordt tot Nederland en pas als je nl staatsburger bent heb je het recht om volksvertegenwoordiger te worden:
• Artikel 4
Iedere Nederlander heeft gelijkelijk recht de leden van algemeen vertegenwoordigende organen te verkiezen alsmede tot lid van deze organen te worden verkozen, behoudens bij de gestelde beperkingen en uitzonderingen.

Dat de nl Grondwet op haar van toepassing zou zijn is een en al leugen uit de mond van AHM (VVD).
Overigens biedt het amendement "in gelijke gevallen gelijk behandeld" (in Art. 1) aan politici ongebreidelde mogelijkheden om erop los te liegen: als je de Islam wil vernietigen hoef je geeneens Nederlands staatsburger te zijn om volksvertegenwoordiger te zijn.

Lost_lady
17-05-06, 15:30
Geplaatst door Coolassprov MC
Sorry dat ik het moet vragen maar:

Is het Somali-eigen om om de hete brei heen te dansen?

Waar is nou dat Nederlandse Grondwetsartikel waar je het over had?

Nee is niet Somalische, is het Marokkaans om één zin vast te houden?

De Grondwet is geen religieuse boek. "Gij zult niet liegen" zul je in de heilige Qurán en de Bijbel etc vinden. Maar er is genoeg artikellen waar liegen niet toegestaan is het wordt liegen word letterlijk niet gebruik, maar in plaats van liegen wordt "niet naar waarheid"gebruikt of bivoorbeeld zoals in deze artikel staat opzettelijk als echt gebruikt in andere woord opzettelijk liegen en beweren dat het niet onvervals is.

Artikel Z2 | Kw, Hoofdstuk Z, Paragraaf 1
Degene die opzettelijk als echt en onvervalst gebruikt of door anderen doet gebruiken stembiljetten, kiezerspassen, volmachtbewijzen of briefstembewijzen, die hij zelf heeft nagemaakt of vervalst of waarvan de valsheid of vervalsing hem, toen hij ze ontving, bekend was, of deze, met het oogmerk om ze als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.

beweer je nu dat Nederlandse grondwet en rechtstaat liegen is wel toe gestaan omdat het niet in grondwet en burgerlijke rechtvordering etc letterlijk "Gij zult liegen staat" staat geschreven.
wanneer men spreek over grondwet ( zoals hirsi er over sprak respecteren etc waar ik het over had) bedoel men niet het boek van grondwet alleen, maar wetten van dit land waar in geschreven staat o.a grondwet boek,kieswetboek,wetboek van strafrecht,wetboek burgerlijke rechtvordering en etc de hele rechtsysteem van dit land.

Coolassprov MC
17-05-06, 18:38
Geplaatst door Lost_lady
Nee is niet Somalische, is het Marokkaans om één zin vast te houden?

Je hoeft me de les niet voor te lezen door me te wijzen welke richting zich de hemel bevindt.

Je moet niet kletsen en bovendien konten gaan draaien; als jij zegt dat de Grondwet liegen verbied moet je aantonen dat de Grondwet liegen verbied; simpel als dat.