PDA

Bekijk Volledige Versie : President: Iran stopt kernprogramma niet



tukkersterror
14-05-06, 21:28
President: Iran stopt kernprogramma niet

TEHERAN (ANP) - Europese landen besparen zich de moeite een nieuw voorstel te doen aan Iran over het kernprogramma van het land, als dat voorstel de eis bevat de nucleaire activiteiten te staken. De Iraanse president Ahmadinejad heeft op de Iraanse tv gezegd dat een zo'n voorstel ,,waardeloos'' is.

President Ahmadinejad van Iran stopt het kernprogramma van zijn land niet. ANP Photo
VORIGE
1/1VOLGENDE
Frankrijk, Groot-Brittannië en Duitsland zijn bezig een nieuw voorstel aan Irak te formuleren waarin Teheran beloningen in het vooruitzicht worden gesteld als het land het nucleaire programma stopzet. Het westen is bang dat Iran kernwapens wil ontwikkelen. Het Europese voorstel moet een resolutie van de VN-Veiligheidsraad overbodig maken.
Maar volgens Ahmadinead is het het beste als alle landen het non-proliferatieverdrag goed toepassen, ,,vooral artikel twee en vier''. Artikel twee verbiedt de ondertekenaars van het verdrag kernwapens te ontwikkelen en artikel vier stelt dat de landen recht hebben de mogelijkheden van kernenergie te onderzoeken en die op te wekken. Het Internationaal Atoomenenergie Agentschap zegt dat Iran onvoldoende openheid van zaken heeft gegeven over zijn nucleair programma.

Victory
14-05-06, 21:45
TEHERAN - Europese landen kunnen zich de moeite besparen een nieuw voorstel te doen aan Iran over het kernprogramma van het land, als dat voorstel de eis bevat de nucleaire activiteiten te staken.

De Iraanse president Ahmadinejad heeft zondag op de Iraanse televisie gezegd dat een dergelijk voorstel „waardeloos” zou zijn.

Stoute tukker. :stout:

De president zei dat een voorstel waarin staat dat we onze kernprogramma moeten stoppen waardeloos is, en dat ze zich de moeite moeten besparen, want het zal toch niet geaccepteerd worden.

:haha:

Europe and America can eat shit. :giechel:

tukkersterror
14-05-06, 22:05
Geplaatst door Victory
TEHERAN - Europese landen kunnen zich de moeite besparen een nieuw voorstel te doen aan Iran over het kernprogramma van het land, als dat voorstel de eis bevat de nucleaire activiteiten te staken.

De Iraanse president Ahmadinejad heeft zondag op de Iraanse televisie gezegd dat een dergelijk voorstel „waardeloos” zou zijn.

Stoute tukker. :stout:

De president zei dat een voorstel waarin staat dat we onze kernprogramma moeten stoppen waardeloos is, en dat ze zich de moeite moeten besparen, want het zal toch niet geaccepteerd worden.

:haha:

Europe and America can eat shit. :giechel:

Ik zie dat je nog lacht, ik niet maar dat zou kunnen wezen dat ik de ernst van de zaak inziet.
Immers als Iran deze voorwaarden niet accepteerd ook Europa gemachtigd, is om zonder VN resolutie, mag ingrijpen onder "de mom" haar burgers te willen beschermen.
Niet dat ik bang ben voor Europa, maar voor de bevolking van Iran.

Het bevreemd mij dan ook dat ik als europesche burger meer betrokken ben bij de bevolking van Iran, dan de Iranezen hier en de Iraanse regering in Iran.

Het voorstel is alleen maar een formaliteit om na Amerika en Rusland de goedkeuring te hebben voor een inval.

Jammer dat jij als echte Iranees zo laconiek reageert.

Sorry Vic, ik snap je niet meer?

Victory
14-05-06, 22:09
:haha:

:zwaai:

xslaniet
14-05-06, 22:19
Propaganda

tukkersterror
14-05-06, 22:29
Geplaatst door xslaniet
Propaganda

Was het maar propaganda, maar dit grenst meer aan waanzin!

Stel dat Nederland in deze situatie zou zitten en ik zou in Iran wonen, dan zou ik mij zorgen maken over mijn familie, vrienden en kennissen die nog in Nederland woonde.

Soms vraag ik me af, ben ik nou zo dom of hij zo ontwetend?

Of misschien moeten we wel gewoon zaken over Iran hier niet meer plaatsen op maroc. :nl:

amOer
15-05-06, 12:50
Geplaatst door tukkersterror

Of misschien moeten we wel gewoon zaken over Iran hier niet meer plaatsen op maroc. :nl:

dat je er nou pas achter komt ... :schrik:

tukkersterror
15-05-06, 17:01
Geplaatst door amOer
dat je er nou pas achter komt ... :schrik:

Sorry, soms zijn tukkers dom.