PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar zijn we mee bezig!



tukkersterror
15-05-06, 00:15
Nu spreek ik bewust met JULLIE en hoop dan ook dat deze JULLIE ingrijpt en het veroordeeld.

Ik zie vanavond twee mensen op deze site met de oproep om een medeburger het land uit te zetten.

Waar halen deze twee godverdomme het lef vandaan om dit te eisen.

Zou dit gebeuren door waar jullie aan meewerken dan heb ik slechts 1 wens jullie er direct achteraan in het zelfde vliegtuig of vlieg tuig.

Ik bedoel de mensen met deze banner
http://img112.imageshack.us/img112/5994/ayaanhirshimagan20dl.jpg

Jullie moeten je schamen, diep heel diep!!!
RASCISTEN!!!!!

HINDUSTAN
15-05-06, 00:37
Geplaatst door tukkersterror
Nu spreek ik bewust met JULLIE en hoop dan ook dat deze JULLIE ingrijpt en het veroordeeld.

Ik zie vanavond twee mensen op deze site met de oproep om een medeburger het land uit te zetten.

Waar halen deze twee godverdomme het lef vandaan om dit te eisen.

Zou dit gebeuren door waar jullie aan meewerken dan heb ik slechts 1 wens jullie er direct achteraan in het zelfde vliegtuig of vlieg tuig.

Ik bedoel de mensen met deze banner
http://img112.imageshack.us/img112/5994/ayaanhirshimagan20dl.jpg

Jullie moeten je schamen, diep heel diep!!!
RASCISTEN!!!!!

Ik praat niks goed.
Maar ik kan me die banner heel goed voorstellen.
Wie namelijk hard de bal kaatst (Verdonk), kan hem ook hard terug verwachten.

tukkersterror
15-05-06, 00:42
Geplaatst door HINDUSTAN
Ik praat niks goed.
Maar ik kan me die banner heel goed voorstellen.
Wie namelijk hard de bal kaatst (Verdonk), kan hem ook hard terug verwachten.

Pakt dan Verdonk op een andere manier, maar je gaat toch geen mens het land uit wensen, kom op zeg, een paar weken terug haden we het nog over het meisje van school en toen waren we allemaal tegen en nu gaan we eisen dat een vrouw eruit moet omdat ze haar nek heeft uitgestoken.
Dit kan je niet menen. (hoop ik)

amOer
15-05-06, 01:51
.. niet dat ik stom wil doen ofzo .. maar .. als een slim mooi meisje als Taïda het land uitgezet wordt omdat ze zogenaamd loog en fraude pleegde .. dan vind ik het vanzelfsprekend dat een onrust wekkend lelijk vrouwtje dat hetzelfde deed ook het land uitgezet moet worden!! en heel snel ook ! ( dit is mijn zeer bescheiden mening :o )

HINDUSTAN
15-05-06, 02:24
Geplaatst door tukkersterror
Pakt dan Verdonk op een andere manier, maar je gaat toch geen mens het land uit wensen, kom op zeg, een paar weken terug haden we het nog over het meisje van school en toen waren we allemaal tegen en nu gaan we eisen dat een vrouw eruit moet omdat ze haar nek heeft uitgestoken.
Dit kan je niet menen. (hoop ik)

Als ze echt haar nek had uitgestoken, had ze echt wat te vertellen of te betekenen gehad en was dat nek uitsteken ook fier en oprecht geweest vanuit haar karakter, dan had ik gezegd neen, je kan niet eisen dat ze weg moet.

Maar zie de bovenstaande post van Amoer.
Er zit wat in.

Het is echter makkelijk gillen als je je verzekerd weet van een achterban in de vorm van een politieke partij, die je op alle manieren steunt.
Dan heb ik het niet eens over alles wat hier Islam-onvriendelijk is en stiekum gewoon rascistisch.
Bedenk, dat er genoeg mensen zijn die in haar schoenen en met haar vluchtelingenstatus hetzelfde zouden verkondigen als Ayaan verkondigde voor een fractie van de centen die zij ervoor beurde.
Hell, IK zou het zelfs nog doen voor de helft van haar salaris...

Ayaan heeft zich voor mij en een heleboel anderen goed te kennen geven door zich na de moord op TvG te verstoppen. En dat, terwijl een minstens even gehate Geert Wilders met dezelfde bedreigingsstatus gewoon doorfunctioneerde. In dezelfde periode.
Als ze echt karakter had gehad en die slimme carriereplanner was geweest die iedereen haar altijd toeschreef dat ze was, had ze juist in die tijd haar statement gemaakt.
Het was DE kans om grootsheid en misschien onsterfelijkheid te bereiken.
Ze was onsterfelijk, danwel een heel BN geworden als een soort onverzettelijke, dappere martelaar van haar denkbeelden.
In plaats daarvan zag de wereld een vrouw die opeens niks meer te vertellen had en zich van angst in haar beveiligde kamertje opsloot.
Waar was toen die nek die ze zo graag uitstak?

Niks de consequenties van je uitspraken aanvaarden dus, iets wat pas echt van karakter betuigt.
En nu heeft ze onderhand wel door wat ze gedaan heeft voor haar eigen leven.
Dan blijkt nu dit van haar...

Hoe het dan komt van de hele houding die er nu dan ontstaat tegen haar, hoe het komt dat dan zo'n banner ontstaat, heeft de vorige poster perfect omschreven.
Verdonk. Ook zo'n lekkerdje.
De vrouw die stilletjes garen spon met de vooruitgeschoven pion Ayaan.
Iets wat ik nooit zal kunnen hardmaken maar wel zeer voor de hand ligt als je ziet hoe Ayaan Hirsi Magan werkelijk in alles voorrang heeft gekregen om maar vooral haar ding te doen.....

tukkersterror
15-05-06, 08:05
Geplaatst door HINDUSTAN
Als ze echt haar nek had uitgestoken, had ze echt wat te vertellen of te betekenen gehad en was dat nek uitsteken ook fier en oprecht geweest vanuit haar karakter, dan had ik gezegd neen, je kan niet eisen dat ze weg moet.

Maar zie de bovenstaande post van Amoer.
Er zit wat in.

Het is echter makkelijk gillen als je je verzekerd weet van een achterban in de vorm van een politieke partij, die je op alle manieren steunt.
Dan heb ik het niet eens over alles wat hier Islam-onvriendelijk is en stiekum gewoon rascistisch.
Bedenk, dat er genoeg mensen zijn die in haar schoenen en met haar vluchtelingenstatus hetzelfde zouden verkondigen als Ayaan verkondigde voor een fractie van de centen die zij ervoor beurde.
Hell, IK zou het zelfs nog doen voor de helft van haar salaris...

Ayaan heeft zich voor mij en een heleboel anderen goed te kennen geven door zich na de moord op TvG te verstoppen. En dat, terwijl een minstens even gehate Geert Wilders met dezelfde bedreigingsstatus gewoon doorfunctioneerde. In dezelfde periode.
Als ze echt karakter had gehad en die slimme carriereplanner was geweest die iedereen haar altijd toeschreef dat ze was, had ze juist in die tijd haar statement gemaakt.
Het was DE kans om grootsheid en misschien onsterfelijkheid te bereiken.
Ze was onsterfelijk, danwel een heel BN geworden als een soort onverzettelijke, dappere martelaar van haar denkbeelden.
In plaats daarvan zag de wereld een vrouw die opeens niks meer te vertellen had en zich van angst in haar beveiligde kamertje opsloot.
Waar was toen die nek die ze zo graag uitstak?

Niks de consequenties van je uitspraken aanvaarden dus, iets wat pas echt van karakter betuigt.
En nu heeft ze onderhand wel door wat ze gedaan heeft voor haar eigen leven.
Dan blijkt nu dit van haar...

Hoe het dan komt van de hele houding die er nu dan ontstaat tegen haar, hoe het komt dat dan zo'n banner ontstaat, heeft de vorige poster perfect omschreven.
Verdonk. Ook zo'n lekkerdje.
De vrouw die stilletjes garen spon met de vooruitgeschoven pion Ayaan.
Iets wat ik nooit zal kunnen hardmaken maar wel zeer voor de hand ligt als je ziet hoe Ayaan Hirsi Magan werkelijk in alles voorrang heeft gekregen om maar vooral haar ding te doen.....


Ik hoop dat de allochtone gedeelte van onze bevolking ook begrijpt dat als wij dit goedkeuren het hek van de dam is en in princiepe iedereen het land kan worden uitgejaagd voor een leugen.
Waar leg je de grens?
Wie bepaald deze grens?

Iedereen heeft wel eens gelogen tegen de overheid (belasting opgave, bekeuring enz.) iedere allochtoon zegt wel eens onzin (kijk maar op maroc.nl).

Dus alloctone medeburgers :zwaai: en een prettige reis, stuur me wel een kaartje.

Joesoef
15-05-06, 08:10
:moe:

HINDUSTAN
15-05-06, 10:36
Geplaatst door tukkersterror
Ik hoop dat de allochtone gedeelte van onze bevolking ook begrijpt dat als wij dit goedkeuren het hek van de dam is en in princiepe iedereen het land kan worden uitgejaagd voor een leugen.
Waar leg je de grens?
Wie bepaald deze grens?

Iedereen heeft wel eens gelogen tegen de overheid (belasting opgave, bekeuring enz.) iedere allochtoon zegt wel eens onzin (kijk maar op maroc.nl).

Dus alloctone medeburgers :zwaai: en een prettige reis, stuur me wel een kaartje.

Ze beseffen zich dat heus, net als ze zich beseffen hoe ondoenlijk dat is en wat er allemaal bij komt kijken.
In het geval Ayaan is schuld namelijk reeds bewezen, in de andere gevallen zul je er juridisch aan moeten gaan touwtrekken en DAT is een BIG difference.

Jij zegt 'iedereen'....AHM is niet 'iedereen'.
Zij is een BN met een voorbeeldfunctie.'
Je kan je vraag namelijk ook omdraaien en je afvragen wat er voor lawsuits komen als zij mag blijven na haar leugen?
Ohw ik moet zo lachen; de regering in haar hemd gezet door dit vrouwtje, dat speelt ze toch weer klaar!

Juliette
15-05-06, 10:43
Geplaatst door amOer
.. niet dat ik stom wil doen ofzo .. maar .. als een slim mooi meisje als Taïda het land uitgezet wordt omdat ze zogenaamd loog en fraude pleegde .. dan vind ik het vanzelfsprekend dat een onrust wekkend lelijk vrouwtje dat hetzelfde deed ook het land uitgezet moet worden!! en heel snel ook ! ( dit is mijn zeer bescheiden mening :o )

Het gaat over je eigen standpunt. Toen waren we allemaal tegen die uitzetting van Taïda om humane redenen. Konsekwent is dat we in dit geval om diezelfde redenen ook tegen zijn.

Tenzij bepaalde lieden een andere agenda hebben en in dit geval hun afkeer van AHA belangrijker vinden dan ijveren voor een humaan asielbeleid. :rood:

Joesoef
15-05-06, 10:49
Geplaatst door Juliette
Het gaat over je eigen standpunt. Toen waren we allemaal tegen die uitzetting van Taïda om humane redenen. Konsekwent is dat we in dit geval om diezelfde redenen ook tegen zijn.

Tenzij bepaalde lieden een andere agenda hebben en in dit geval hun afkeer van AHA belangrijker vinden dan ijveren voor een humaan asielbeleid. :rood:

Taida was een echte vluchtelingen en wilde hier alleen haar school afmaken. AHA is geen echte vluchtelinge en zit hier zuiver om economische redenen.
Wat is konsekwent en de doelstelling van het opvangen van vluchtelingen? Alle onechte vluchtelingen die komen voor westers geluk laten blijven of vluchtelingen goed geschoold laten terug keren naar plek van herkomst om daar aan een toekomst te bouwen.

HINDUSTAN
15-05-06, 11:01
Geplaatst door Juliette
Het gaat over je eigen standpunt. Toen waren we allemaal tegen die uitzetting van Taïda om humane redenen. Konsekwent is dat we in dit geval om diezelfde redenen ook tegen zijn.

Tenzij bepaalde lieden een andere agenda hebben en in dit geval hun afkeer van AHA belangrijker vinden dan ijveren voor een humaan asielbeleid. :rood:

Je hebt helemaal gelijk.

Je kan echter ook berederen: als Verdonk zich toch als 'harde tante' niks aantrekt van de opinie van het volk, of zelfs van voetbalexperts die allemaal pleiten voor ene Kalou volgens de norm 'economische meerwaarde' en 'sportieve meerwaarde', termen die zij eerst zelf aanhaalde en toen ze zag dat ze dat ging verliezen er vanaf stapte met de smoes dat ze haar 'eigen onderzoek' had gepleegd (en niemand weet tot nu toe met welke experts), mag ze nu ook de harde tante uithangen zonder zich wat van het volk aan te trekken.
Die banner is just a reminder van het volk voor haar.

Je kan dit op verschillende manieren benaderen, en hoe je het ook benaderd, zie dat Verdonks beleid er altijd als een rode draad doorheen loopt.
Het is niet het volk wat hier hypocriet bezig is, maar de regering en dan vooral ene Verdonk.

Juliette
15-05-06, 11:26
Geplaatst door Joesoef
Taida was een echte vluchtelingen en wilde hier alleen haar school afmaken. AHA is geen echte vluchtelinge en zit hier zuiver om economische redenen.
Wat is konsekwent en de doelstelling van het opvangen van vluchtelingen? Alle onechte vluchtelingen die komen voor westers geluk laten blijven of vluchtelingen goed geschoold laten terug keren naar plek van herkomst om daar aan een toekomst te bouwen.

Als het niet over AHA zou gaan zou iedereen op z'n achterste poten staan. Ze werkt hier, spreekt Nederlands, lijkt ingeburgerd en de feiten zijn allang verjaard. Om humane redenen blijven dus.

Bovendien is ze genitaal verminkt. Dat zou ik niet louter een 'onechte vluchtelinge' noemen.

En zoals mevrouw Halsema opmerkte: dit is een intern VVD-probleem.

mulan
15-05-06, 11:28
Geplaatst door tukkersterror
Jullie moeten je schamen, diep heel diep!!!
RASCISTEN!!!!!

En waarom ben je dan een racist?

Joesoef
15-05-06, 11:37
Geplaatst door Juliette
Als het niet over AHA zou gaan zou iedereen op z'n achterste poten staan. Ze werkt hier, spreekt Nederlands, lijkt ingeburgerd en de feiten zijn allang verjaard. Om humane redenen blijven dus.

Bovendien is ze genitaal verminkt. Dat zou ik niet louter een 'onechte vluchtelinge' noemen.

En zoals mevrouw Halsema opmerkte: dit is een intern VVD-probleem.


AHA is politica, haar geval is daardoor publiekelijker dan andere gevallen. In andere gevalle hoor en zie je er niets van. Wat er in die andere gevallen is gebeurd hoor je dan ook niet. Uitzetting? Geen idee wat het verjaringstermijn is voor dit soort gevallen.
Haar achtergrond is niet uniek, op die gronden haar alsnog niet uitzetten (mits juridisch) is dan ook niet logisch.

mark61
15-05-06, 11:51
Geplaatst door Joesoef
AHA is politica, haar geval is daardoor publiekelijker dan andere gevallen. In andere gevalle hoor en zie je er niets van. Wat er in die andere gevallen is gebeurd hoor je dan ook niet. Uitzetting? Geen idee wat het verjaringstermijn is voor dit soort gevallen.
Haar achtergrond is niet uniek, op die gronden haar alsnog niet uitzetten (mits juridisch) is dan ook niet logisch.

F. Karimi is ook een politica. Maar alleen als politici dingen zeggen die niet polcor zijn gaan we wroeten in het verleden.

Leuk, elke week een ander parlementslid 'ontmaskerd'. :moe:

Er wordt in NL NOOIT iemand uitgezet bij wie jaren later blijkt dat ie gelogen heeft. Je dacht dat daar geen heisa van zou komen? Geef me één geval.

Mieze stemmingmakerij.

Seif
15-05-06, 11:57
Geplaatst door mark61
Er wordt in NL NOOIT iemand uitgezet bij wie jaren later blijkt dat ie gelogen heeft. Je dacht dat daar geen heisa van zou komen? Geef me één geval.

Ze hebben het in de media toch over een Iraaks gezin, dat jaren later toch nog is uitgezet omdat ze hadden gelogen?

mark61
15-05-06, 11:59
Geplaatst door Seif
Ze hebben het in de media toch over een Iraaks gezin, dat jaren later toch nog is uitgezet omdat ze hadden gelogen?

Nou das er dan 1. Hoi hoi hoi.

Joesoef
15-05-06, 11:59
Geplaatst door mark61
F. Karimi is ook een politica. Maar alleen als politici dingen zeggen die niet polcor zijn gaan we wroeten in het verleden.

Leuk, elke week een ander parlementslid 'ontmaskerd'. :moe:

Er wordt in NL NOOIT iemand uitgezet bij wie jaren later blijkt dat ie gelogen heeft. Je dacht dat daar geen heisa van zou komen? Geef me één geval.

Mieze stemmingmakerij.


Ik heb het dan ook over indien juridisch, niet joesoefje is van mening dat of vind.
Ik ben benieuwd naar het verschil in dit soort gevallen tussen tijdelijke verblijfsstatus en het Nederlanderschap. Juist het moment van omzetting is zeer willekeurig zo lijkt wel maar het heeft wel gevolgen in dit soort gevallen.
Dat het Nederlanderschap niet ontnomen kan worden is prima.

Seif
15-05-06, 12:02
Geplaatst door mark61
Nou das er dan 1. Hoi hoi hoi.

Tsja, het is wel tot de hoge raad uitgevochten. En al is het er maar één, dat is genoeg voor een precedent. Liegen = vertrekken. Alhoewel ik dus niet weet hoe men dat kan verenigen met het verbod om iemand statenloos te maken. Mischien had dat gezin nog de Iraakse nationaliteit.

mulan
15-05-06, 12:04
Geplaatst door mark61
Nou das er dan 1. Hoi hoi hoi.

Schijnbaar was dat Irakese gezin geen reden tot onrust.

Divine_70
15-05-06, 13:41
Verdonk werd tig aantal keren doodgewenst door haar actie`s, en nu ineens is er diezelfde groep die zich ineens achter haar schaart omdat het toevallig om iemand, in dit geval AHA gaat die blijkbaar nog erger is?
Wat een onzin om iemand na zoveel jaar toch het land uit te zetten.
In veel gevallen had ze gelijk, ook in het geval van die voetballer die geen vergunning kreeg, maar dit zou te zot voor woorden zijn.
Die familie Kumus, of ze ook mochten heten, hebben nooit een verblijfsvergunning gekregen, en toen ze waren uitgeprocedeerd moesten ze eruit, net als iedere andere asielzoeker, maar je gaat niet na jaren iemand z`n vergunning afpakken omdat ze hebben gelogen.
Mijn God, alsof het om een terrorist gaat. :moe:
Als dat mens AHA het land uit werkt, heeft Verdonk van mij in elk geval mijn laatste beetje respect verloren.

Alim
15-05-06, 14:24
Geplaatst door tukkersterror
Nu spreek ik bewust met JULLIE en hoop dan ook dat deze JULLIE ingrijpt en het veroordeeld.

Ik zie vanavond twee mensen op deze site met de oproep om een medeburger het land uit te zetten.

Waar halen deze twee godverdomme het lef vandaan om dit te eisen.

Zou dit gebeuren door waar jullie aan meewerken dan heb ik slechts 1 wens jullie er direct achteraan in het zelfde vliegtuig of vlieg tuig.

Ik bedoel de mensen met deze banner
http://img112.imageshack.us/img112/5994/ayaanhirshimagan20dl.jpg

Jullie moeten je schamen, diep heel diep!!!
RASCISTEN!!!!!

Hypocriet dat je bent, of ben je vergeten wat AHA hier in Nederland veroorzaakt heeft. AHA heeft rassenhaat in nederland gecreerd en een heel groot scheiding tussen Moslims en niet moslims zichtbaar gemaakt.
Dus laat we eerlijk zijn en hopen dat AHA snel dit land verlaat.

Al Sawt
15-05-06, 14:57
Geplaatst door mark61
F. Karimi is ook een politica. Maar alleen als politici dingen zeggen die niet polcor zijn gaan we wroeten in het verleden.

Leuk, elke week een ander parlementslid 'ontmaskerd'. :moe:

Er wordt in NL NOOIT iemand uitgezet bij wie jaren later blijkt dat ie gelogen heeft. Je dacht dat daar geen heisa van zou komen? Geef me één geval.

Mieze stemmingmakerij. Karimi gebruikt haar verleden niet als een politieke wapen, om haar standpunten te verkopen.

Overigens ben ik geen voorstander van het uitzetten van Hirsi Magan. Ze moet inhoudelijk nog worden aangepakt en dat is tot nu toe niet gebeurt.

Turkish_mister
15-05-06, 14:58
Tukkertje een hypocriet eigenwijs misselijk mannetje.

Al Sawt
15-05-06, 14:59
Geplaatst door Seif
Tsja, het is wel tot de hoge raad uitgevochten. En al is het er maar één, dat is genoeg voor een precedent. Liegen = vertrekken. Betekent dat er jurispudentie voorhanden is.

Al Sawt
15-05-06, 15:02
Geplaatst door Alim
Hypocriet dat je bent, of ben je vergeten wat AHA hier in Nederland veroorzaakt heeft. AHA heeft rassenhaat in nederland gecreerd en een heel groot scheiding tussen Moslims en niet moslims zichtbaar gemaakt.
Dus laat we eerlijk zijn en hopen dat AHA snel dit land verlaat. Alim,

Maak je niet druk over Tukkersterror. Hij heeft nauwelijks diepgang en benadert situaties alleen vanuit simplistische analyse.

Hij schaart zich achter Hirsi ali, puur omdat medeprikkers van Islamitische achtergrond tegen haar zijn. Dat zijn zijn motieven.

H.P.Pas
15-05-06, 15:09
Geplaatst door Al Sawt

Hij schaart zich achter Hirsi ali, puur omdat medeprikkers van Islamitische achtergrond tegen haar zijn. Dat zijn zijn motieven.

Al Sawt doorziet alle harten. :aanwal:

H.P.Pas
15-05-06, 15:24
Geplaatst door Alim
. AHA heeft ()een heel groot scheiding tussen Moslims en niet moslims zichtbaar gemaakt.


Bedoel je echt te zeggen wat er staat ?

mark61
15-05-06, 15:40
Geplaatst door Joesoef
Ik heb het dan ook over indien juridisch, niet joesoefje is van mening dat of vind.
Ik ben benieuwd naar het verschil in dit soort gevallen tussen tijdelijke verblijfsstatus en het Nederlanderschap. Juist het moment van omzetting is zeer willekeurig zo lijkt wel maar het heeft wel gevolgen in dit soort gevallen.
Dat het Nederlanderschap niet ontnomen kan worden is prima.

Nee hoor, twas ook niet personal.

Ik denk idd dat er een wereld van verschil is tussen verblijfsvergunning en NLer zijn.

mark61
15-05-06, 15:41
Geplaatst door Al Sawt
Overigens ben ik geen voorstander van het uitzetten van Hirsi Magan. Ze moet inhoudelijk nog worden aangepakt en dat is tot nu toe niet gebeurt.

Yeps

mark61
15-05-06, 15:42
Geplaatst door mulan
Schijnbaar was dat Irakese gezin geen reden tot onrust.

Blijkbaar niemand solidair. Ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Jij?

mark61
15-05-06, 15:43
Geplaatst door H.P.Pas
Bedoel je echt te zeggen wat er staat ?

I wonder.

Tat-teg
15-05-06, 15:56
Geplaatst door Al Sawt

Overigens ben ik geen voorstander van het uitzetten van Hirsi Magan. Ze moet inhoudelijk nog worden aangepakt en dat is tot nu toe niet gebeurt.

Zo denk ik er ook over...
Toen ik het bericht las dat ze per 1 september in de VS zal zijn dacht ik ho ho Hirsi niet vluchten, zo gemakkelijk mag dat niet gaan.
Ik voelde me als nederlander gebruikt.

tukkersterror
15-05-06, 16:36
Geplaatst door Joesoef
Taida was een echte vluchtelingen en wilde hier alleen haar school afmaken. AHA is geen echte vluchtelinge en zit hier zuiver om economische redenen.
Wat is konsekwent en de doelstelling van het opvangen van vluchtelingen? Alle onechte vluchtelingen die komen voor westers geluk laten blijven of vluchtelingen goed geschoold laten terug keren naar plek van herkomst om daar aan een toekomst te bouwen.

Een vluchteling voor wie en wat, komop zeg zij en haar ouders hebben een premie gekregen om terug te keren naar haar eigen land waar het nu veilig is.
Zij is via een Franse visum het land weer binnen gekomen en hier gaan studeren.

En kijk eens verder dan je neus lang is, eerst staan we met zijn allen te schreeuwen dat iemand moet blijven en nu het AHA is mag ze gaan, omdat zij kritiek uit op de Islam?
Bedoel je dit met konsikwent zijn?

tukkersterror
15-05-06, 16:49
Natuurlijk tukkertje is weer HYPOCRIET, waarom om dat ik jullie met de neus op de feiten drukt.

Eerst over de criminele allochtonen, die mochten niet terug dat was gemeen volgens de meesten hier.
Toen Taida we waren met zijn allen er op tegen.
Nu AHA, ja die mag het land uit volgens de meesten omdat zij de Islam aanviel en opzette tot een tweestrijd in de Islamitische wereld en opkwam voor de vrouwen, ja en dat kan niet bij de mannetjes putters.
Dus zij mag oprotten voordat de vrouwen nog opstandiger worden.

Nou gefeliciteerd ze gaat naar Amerika werken voor de denktank die de regering adviseerd onderanderen de aanval en ingrijpen in Irak.

Misschien is het goed dat zo'n gestoorde daar zit, nu er voorbereidingen zijn voor Iran.
Een vrouw is oorlogs en wraakzuchtiger dan een man.
Dus nogmaals :zwaai:

amOer
15-05-06, 16:55
Geplaatst door tukkersterror
Een vluchteling voor wie en wat, komop zeg zij en haar ouders hebben een premie gekregen om terug te keren naar haar eigen land waar het nu veilig is.
Zij is via een Franse visum het land weer binnen gekomen en hier gaan studeren.

En kijk eens verder dan je neus lang is, eerst staan we met zijn allen te schreeuwen dat iemand moet blijven en nu het AHA is mag ze gaan, omdat zij kritiek uit op de Islam?
Bedoel je dit met konsikwent zijn?

je vergelijkt taida met ayaan .. alleen dit al zegt heel veel ..!! :rolleyes:

Spoetnik
15-05-06, 16:57
Ik denk dat het verstandig is om, naast Limburg terug te geven aan Belgie, Twente maar aan duitsland te geven... :zegniets:

mulan
15-05-06, 17:01
Geplaatst door tukkersterror
Nou gefeliciteerd ze gaat naar Amerika werken voor de denktank die de regering adviseerd onderanderen de aanval en ingrijpen in Irak.

Misschien is het goed dat zo'n gestoorde daar zit, nu er voorbereidingen zijn voor Iran.
Een vrouw is oorlogs en wraakzuchtiger dan een man.
Dus nogmaals :zwaai:

Hiermee bewijs je alleen dat zij totaal geen principes heeft....als ze zelf maar vooruit komt. Een liberaal die voor die neo-conservatieven gaat werken...pff hoe ongeloofwaardig.

tukkersterror
15-05-06, 17:19
Geplaatst door amOer
je vergelijkt taida met ayaan .. alleen dit al zegt heel veel ..!! :rolleyes:

Nee nee dit vergelijk wil ik niet maken, ik haal hun namen aan omdat de enne wel en de andere van jullie niet het land uitmag worden gezet.

About Twente er ligt nog een gedeelte van ons twente in duitsland :)

amOer
15-05-06, 17:50
Geplaatst door tukkersterror
Nee nee dit vergelijk wil ik niet maken, ik haal hun namen aan omdat de enne wel en de andere van jullie niet het land uitmag worden gezet.

About Twente er ligt nog een gedeelte van ons twente in duitsland :)

maar nu vergelijk je ze weer haha ..! nou kijk .. vanuit jou standpunt dan .. !

de ene is slim .. heeft toekomst .. en zou waarschijnlijk een heel normaal leventje leiden hier in NL als ze er nog was .

de andere is uiterst dom ( en dat is echt zo ! ) .. kweekt alleen maar onrust in de nederlandse samenleving .. en alsof het niet genoeg is .. heeft ze gelogen.. en op basis van die leugens heeft ze hier in NL haar vergunning gekregen.


wie van die twee moet het land uit denk je ?
ieder mens met een beetje gezond verstand zou Ayaan zeggen...!

en nu concentratie .. ( ja ja .. sommige mensen snappen het niet zomaar ! ) :

als je Taida eruit zet terwijl zij juist een mooi toekomst had en geheel normaal was, dan is het vanzelfsprekend dat je iemand die het zelfde deed (zelfs erger), ook eruit zet ! en als je er nog bij neemt wat voor persoon Ayaan is, en hoe gevaarlijk zij is voor de samenleving, dan moet je eigenlijk geen seconde twijfelen!!

dit heeft niets met gevoelens te maken ... ik bekijk het puur met een voordeel- nadeel visie ..! en het voordeel voor deze samenleving ligt NIET bij het blijven van Ayaan en het weg sturen van Taida !!

tukkersterror
15-05-06, 18:52
Geplaatst door amOer
maar nu vergelijk je ze weer haha ..! nou kijk .. vanuit jou standpunt dan .. !
de ene is slim .. heeft toekomst .. en zou waarschijnlijk een heel normaal leventje leiden hier in NL als ze er nog was .

de andere is uiterst dom ( en dat is echt zo ! ) .. kweekt alleen maar onrust in de nederlandse samenleving .. en alsof het niet genoeg is .. heeft ze gelogen.. en op basis van die leugens heeft ze hier in NL haar vergunning gekregen.!
Dat weet ik ook wel dat de enne niet spoort, maar het vergelijk die ik trek is dat ze allebij de dreiging hebben om het land te worden uitgezet, dat is de enigste vergelijk die er te stellen is.



wie van die twee moet het land uit denk je ?
ieder mens met een beetje gezond verstand zou Ayaan zeggen...!
Misschien wel, maar moeten wij dan gaan roepen dat zij het land uitmoet?
Zou een autochtoon zo'n banner plaatsen, wordt hij gelijk aangeklaagd voor rascistme en omdat nu de allochtonen het doen moet het wel kunnen?



en nu concentratie .. ( ja ja .. sommige mensen snappen het niet zomaar ! ) :
als je Taida eruit zet terwijl zij juist een mooi toekomst had en geheel normaal was, dan is het vanzelfsprekend dat je iemand die het zelfde deed (zelfs erger), ook eruit zet ! en als je er nog bij neemt wat voor persoon Ayaan is, en hoe gevaarlijk zij is voor de samenleving, dan moet je eigenlijk geen seconde twijfelen!!
Dan moet je ook vinden dat elke criminele allochtoon het land moet worden uitgezet en zeker die terroristische contacten heeft of had, want die zijn misschien nog wel een groter gevaar dan het gezwets van AHA.




dit heeft niets met gevoelens te maken ... ik bekijk het puur met een voordeel- nadeel visie ..! en het voordeel voor deze samenleving ligt NIET bij het blijven van Ayaan en het weg sturen van Taida !!

Denk je niet dat de functie die ze nu gaat bekleden, niet een groter gevaar opleverd dan dat ze hier was?

knuppeltje
15-05-06, 19:00
Geplaatst door Al Sawt
Karimi gebruikt haar verleden niet als een politieke wapen, om haar standpunten te verkopen.

Overigens ben ik geen voorstander van het uitzetten van Hirsi Magan. Ze moet inhoudelijk nog worden aangepakt en dat is tot nu toe niet gebeurt.


Ben ik helemaal mee eens heer Sawt.

Door al het gekrijs van al haar tegenstanders hier heb ik verschillende malen gevraagd om nu eens aan te geven wat ze dan wel met haar kamerlidschap had moeten doen, of welke wetsvoorstellen ze had kunnen indienen die aan al die zogenaamde Islamitiesche mistanden een einde zouden kunnen maken.

De antwoorden waren dan vaak dat die klitloze aap moest opsodemieteren want ze zaaide niets dan haat. De vunzigheid in sommige postings lieten de opgekropte frustraties duidelijk tonen.

Aangezien ook ik vond en nog vind dat ze haar tijd als kamerlid beter had kunnen gebruiken, en ook wat meer voor haar salaris had mogen doen, heb ik dan zelf verschillende keren een aantal van die mogelijke wetsvoorstellen hier geformuleerd.

1 Gevangenisstraf voor wie zijn kinderen moedwillig de mogelijkheid van optimaal onderwijs onthoudt. Dit is geen moslimprivilege maar ook daar komt het voor als het om meisjes gaat. Kinderen zijn er niet voor de ouders, maar dat dient andersom te zijn

2 Gevangenisstraf voor die die zijn kinderen tegen hun wil in uithuwelijkt, ook dit is vrouwenhandel. En ook dit is geen privilege van Moslims, maar komt er ook voor.

3 Gevangenisstraf voor die die zijn jonge hier opgroeiende kinderen tegen hun zin mee neemt naar een voor hun vreemd land om daar te worden achter gelaten ook tegen hun zin. Vaak is dat om uit te huwelijken. Ook dit is geen moslimprivilege, maar ook daar komt het voor.

4 Betere steun voor die mensen die met huiselijk geweld te maken hebben, ook dit is geen moslimprivilege, maar komt ook daar voor.

5 Lange gevangenisstraf voor wie zijn kinderen lichamelijk onherstelbaar laat verminken met alle gezondheidsrisico's en trouma's van dien en daarnaast hun latere seksleven naar de klote is. Ook dit is geen privilege van de moslim, maar ook daar komt het nog steeds voor.

Zo zou je nog wel een tijdje door kunnen gaan, maar in ieder geval is er al die keren van die blerende kleuters haast geen enkele inhoudelijke reactie gekomen en zijn de meeste huilend in de jengelbak blijven zitten te mokken, als ze niet door gingen met hun verdacht getier en gescheld.

Ayaan had het voor mij heel anders mogen doen, was veel beter geweest, maar de manier waarop een aantal prikkers zich hier over haar hebben uitgelaten is echt te pervers voor woorden geweest, en nog trouwens.

Tat-teg
15-05-06, 19:50
Geplaatst door knuppeltje
Ben ik helemaal mee eens heer Sawt.

Door al het gekrijs van al haar tegenstanders hier heb ik verschillende malen gevraagd om nu eens aan te geven wat ze dan wel met haar kamerlidschap had moeten doen, of welke wetsvoorstellen ze had kunnen indienen die aan al die zogenaamde Islamitiesche mistanden een einde zouden kunnen maken.

De antwoorden waren dan vaak dat die klitloze aap moest opsodemieteren want ze zaaide niets dan haat. De vunzigheid in sommige postings lieten de opgekropte frustraties duidelijk tonen.

Aangezien ook ik vond en nog vind dat ze haar tijd als kamerlid beter had kunnen gebruiken, en ook wat meer voor haar salaris had mogen doen, heb ik dan zelf verschillende keren een aantal van die mogelijke wetsvoorstellen hier geformuleerd.

1 Gevangenisstraf voor wie zijn kinderen moedwillig de mogelijkheid van optimaal onderwijs onthoudt. Dit is geen moslimprivilege maar ook daar komt het voor als het om meisjes gaat. Kinderen zijn er niet voor de ouders, maar dat dient andersom te zijn

2 Gevangenisstraf voor die die zijn kinderen tegen hun wil in uithuwelijkt, ook dit is vrouwenhandel. En ook dit is geen privilege van Moslims, maar komt er ook voor.

3 Gevangenisstraf voor die die zijn jonge hier opgroeiende kinderen tegen hun zin mee neemt naar een voor hun vreemd land om daar te worden achter gelaten ook tegen hun zin. Vaak is dat om uit te huwelijken. Ook dit is geen moslimprivilege, maar ook daar komt het voor.

4 Betere steun voor die mensen die met huiselijk geweld te maken hebben, ook dit is geen moslimprivilege, maar komt ook daar voor.

5 Lange gevangenisstraf voor wie zijn kinderen lichamelijk onherstelbaar laat verminken met alle gezondheidsrisico's en trouma's van dien en daarnaast hun latere seksleven naar de klote is. Ook dit is geen privilege van de moslim, maar ook daar komt het nog steeds voor.

Zo zou je nog wel een tijdje door kunnen gaan, maar in ieder geval is er al die keren van die blerende kleuters haast geen enkele inhoudelijke reactie gekomen en zijn de meeste huilend in de jengelbak blijven zitten te mokken, als ze niet door gingen met hun verdacht getier en gescheld.

Ayaan had het voor mij heel anders mogen doen, was veel beter geweest, maar de manier waarop een aantal prikkers zich hier over haar hebben uitgelaten is echt te pervers voor woorden geweest, en nog trouwens.

Ik denk dat AHM om al die punten geen ene ruk geeft.
Het is daarom dat ze niets heeft bereikt op al die punten.

En daarom is ze niet geliefd onder veel mensen. Men weet heel goed wat wel en niet waar is als het gaat om zijn eigen problemen.

amOer
15-05-06, 22:05
Geplaatst door tukkersterror
Dat weet ik ook wel dat de enne niet spoort, maar het vergelijk die ik trek is dat ze allebij de dreiging hebben om het land te worden uitgezet, dat is de enigste vergelijk die er te stellen is.



Misschien wel, maar moeten wij dan gaan roepen dat zij het land uitmoet?
Zou een autochtoon zo'n banner plaatsen, wordt hij gelijk aangeklaagd voor rascistme en omdat nu de allochtonen het doen moet het wel kunnen?



Dan moet je ook vinden dat elke criminele allochtoon het land moet worden uitgezet en zeker die terroristische contacten heeft of had, want die zijn misschien nog wel een groter gevaar dan het gezwets van AHA.





Denk je niet dat de functie die ze nu gaat bekleden, niet een groter gevaar opleverd dan dat ze hier was?

we hebben het hier over 2 "volwassen" vrouwen die hetzelfde hebben gepleegd in de ogen van de staat: "fraude" .. dus als de een het land uit is gezet .. moet het andere dat ook krijgen! terroristen enzo, ligt eraan wat je terrorist noemt.. maar dat is weer een hele andere discussie :)


enne .. over haar nieuwe functie .. nou kijk .. hier was het enige wat zij deed onrust kweken .. en daar in Amerika, hebben ze haar echt niet nodig als aanleiding hoor !! ga met je gedachten 3 jaar terug ... de CIA wist met alle zekerheid dat Saddam geen WMD's had .. en alsnog hebben ze Ahmad al Chalabi als dek mantel gebruikt .. en geloof me , als hij er niet zou zijn, dan hadden ze een andere manier gebruikt om Irak te bezetten...!

Rourchid
15-05-06, 22:27
Geplaatst door tukkersterror

Een vrouw is oorlogs en wraakzuchtiger dan een man.

:duivels:
Behind every evil man there is an evil woman?

tukkersterror
15-05-06, 22:31
Geplaatst door Rourchid
:duivels:
Behind every evil man there is an evil woman?

Je hebt het door zie ik :hihi:

tukkersterror
15-05-06, 22:54
Geplaatst door amOer
we hebben het hier over 2 "volwassen" vrouwen die hetzelfde hebben gepleegd in de ogen van de staat: "fraude" .. dus als de een het land uit is gezet .. moet het andere dat ook krijgen! terroristen enzo, ligt eraan wat je terrorist noemt.. maar dat is weer een hele andere discussie :)
Hier zeg je het juist, twee volwassen vrouwen die het zelfde hebben gedaan. klopt helemaal!!!

Waarom dan bij de enne roepen ze moet blijven en bij de andere dat ze moet opdonderen?
Dan moet je ook geen onderscheid maken, het is of blijven of weg......


enne .. over haar nieuwe functie .. nou kijk .. hier was het enige wat zij deed onrust kweken .. en daar in Amerika, hebben ze haar echt niet nodig als aanleiding hoor !! ga met je gedachten 3 jaar terug ... de CIA wist met alle zekerheid dat Saddam geen WMD's had .. en alsnog hebben ze Ahmad al Chalabi als dek mantel gebruikt .. en geloof me , als hij er niet zou zijn, dan hadden ze een andere manier gebruikt om Irak te bezetten...!

Ik zie dat je de invloeden van "Enterprice" niet kent, het is een groep van zeer inteligente mensen met hun hoofdkantoor in Amerika, maar wereldwijd opereren en waar vele regeringen hun advies vandaan halen.
Met veel macht en gebruik maken van omgekeerde bewijs last.
Het probleem was dan ook niet of Saddam massa vernietigings wapens had, maar dat Saddam en zijn regering niet kon aangeven waar ze gebleven waren (zenuwgas) was volgens zeggen vernietigd, maar er was en is in heel Irak geen installatie gevonden die het kon vernietigen, ook kon deze regering geen documenten overleggen waar in welk land ze wel vernietigd had.
Al met al een gevaarlijke situatie als zij woordvoerster word en deel neemt in deze organisatie die in elk land mensen heeft werken op belangrijke plaatsen of in spiegel companies.

amOer
15-05-06, 23:08
Geplaatst door tukkersterror
Hier zeg je het juist, twee volwassen vrouwen die het zelfde hebben gedaan. klopt helemaal!!!

Waarom dan bij de enne roepen ze moet blijven en bij de andere dat ze moet opdonderen?
Dan moet je ook geen onderscheid maken, het is of blijven of weg......



Ik zie dat je de invloeden van "Enterprice" niet kent, het is een groep van zeer inteligente mensen met hun hoofdkantoor in Amerika, maar wereldwijd opereren en waar vele regeringen hun advies vandaan halen.
Met veel macht en gebruik maken van omgekeerde bewijs last.
Het probleem was dan ook niet of Saddam massa vernietigings wapens had, maar dat Saddam en zijn regering niet kon aangeven waar ze gebleven waren (zenuwgas) was volgens zeggen vernietigd, maar er was en is in heel Irak geen installatie gevonden die het kon vernietigen, ook kon deze regering geen documenten overleggen waar in welk land ze wel vernietigd had.
Al met al een gevaarlijke situatie als zij woordvoerster word en deel neemt in deze organisatie die in elk land mensen heeft werken op belangrijke plaatsen of in spiegel companies.

je snapt het nogsteeds niet .. :(

de ene is normaal .. slim .. de andere is een onrust zaaister ..!! dus als de eerste uit is gezet .. dan MOET de tweede ook uitgezet worden!! en sneller zelfs !

over die organisatie .. geloof me .. als ze haar annemen .. dan zijn het geen intilligente mensen ..!! en als ze haar tot woordvoerster benoemen .. dan zijn het, naar mijn idee, echt de domste mensen op aarde !! ( en de redenen weet je zelf ook wel !!! )

wat Saddaam betreft ... wat probeer je te zeggen ? dat de irakezen het nogsteeds verbergen ...!!!!!?!!!!!!!!

tukkersterror
15-05-06, 23:19
Geplaatst door amOer
je snapt het nogsteeds niet .. :(

de ene is normaal .. slim .. de andere is een onrust zaaister ..!! dus als de eerste uit is gezet .. dan MOET de tweede ook uitgezet worden!! en sneller zelfs !

over die organisatie .. geloof me .. als ze haar annemen .. dan zijn het geen intilligente mensen ..!! en als ze haar tot woordvoerster benoemen .. dan zijn het, naar mijn idee, echt de domste mensen op aarde !! ( en de redenen weet je zelf ook wel !!! )

wat Saddaam betreft ... wat probeer je te zeggen ? dat de irakezen het nogsteeds verbergen ...!!!!!?!!!!!!!!

Ik begrijp wel wat jij zegt, maar jij begrijpt mijn standpunt niet.

Nogmaals hoe kun je de enne keer zeggen blijven en de andere keer zeggen oprotten, dan laat je jou gevoelens meespelen.

En about Saddam, dat zullen wij nooit weten, zal ten allertijden geheim blijven.
Zullen ze wat vinden houden ze het geheim want er zou paniek kunnen uitbreken in de wereld waardoor de economie ontwricht word.
En vinden ze niets dan zullen ze door blijven zoeken........

rja2
15-05-06, 23:29
Geplaatst door tukkersterror
Nu spreek ik bewust met JULLIE en hoop dan ook dat deze JULLIE ingrijpt en het veroordeeld.

Ik zie vanavond twee mensen op deze site met de oproep om een medeburger het land uit te zetten.

Waar halen deze twee godverdomme het lef vandaan om dit te eisen.

Zou dit gebeuren door waar jullie aan meewerken dan heb ik slechts 1 wens jullie er direct achteraan in het zelfde vliegtuig of vlieg tuig.

Ik bedoel de mensen met deze banner
http://img112.imageshack.us/img112/5994/ayaanhirshimagan20dl.jpg

Jullie moeten je schamen, diep heel diep!!!
RASCISTEN!!!!!
Die moslims zullen binnen korte tijd wel anders piepen, Verdonk zal van andere allochtonen ook de Nederlandse Nationaliteit afpakken, die gesjoemeld hebben.

Verbaas je dat ze zo reageren, er zijn genoeg mosllims die vol zitten met haat in Nederland, die geven geen donder om de vrijheid van meningsuiting of de mensenrechten, kan ze geen donder schelen dat ze vermoord wordt, als ze wordt terug naar gestuurd naar Somalie of Kenia. Zo'n afvallige moslima die haar bek durft open te trekken over de onderdrukking door moslims.

Een groot gedeelde van die moslims, zijn een stel profiteurs die hier alleen zijn voor het geld zijn, als burgers hebben we ze weinig aan ze.

tukkersterror
15-05-06, 23:42
Geplaatst door rja2
Die moslims zullen binnen korte tijd wel anders piepen, Verdonk zal van andere allochtonen ook de Nederlandse Nationaliteit afpakken, die gesjoemeld hebben.

Verbaas je dat ze zo reageren, er zijn genoeg mosllims die vol zitten met haat in Nederland, die geven geen donder om de vrijheid van meningsuiting of de mensenrechten, kan ze geen donder schelen dat ze vermoord wordt, als ze wordt terug naar gestuurd naar Somalie of Kenia. Zo'n afvallige moslima die haar bek durft open te trekken over de onderdrukking door moslims.

Een groot gedeelde van die moslims, zijn een stel profiteurs die hier alleen zijn voor het geld zijn, als burgers hebben we ze weinig aan ze.

Wat voor de joden 40 45 was kan inderdaad voor de asielzoekers 06 11 worden het magische getal.
Het is dan ook jammer dat ik hier zie dat sommige moslims uit haat haar weg eisen en dit vervloekte banner gebruiken.
Het is onwezelijk voor Nederland.

amOer
15-05-06, 23:50
Geplaatst door tukkersterror
Ik begrijp wel wat jij zegt, maar jij begrijpt mijn standpunt niet.

Nogmaals hoe kun je de enne keer zeggen blijven en de andere keer zeggen oprotten, dan laat je jou gevoelens meespelen.

En about Saddam, dat zullen wij nooit weten, zal ten allertijden geheim blijven.
Zullen ze wat vinden houden ze het geheim want er zou paniek kunnen uitbreken in de wereld waardoor de economie ontwricht word.
En vinden ze niets dan zullen ze door blijven zoeken........


like i said .. ik bekijk het vanuit een voor en nadeel - standpunt .
Taida was een aanwinst voor nederland => uitgezet!
Ayaan is een gevaar voor onze maatschappij => moet nog sneller worden uitgezet!

beide hebben hetzelfde gedaan => fraude !
dus als de een uitgezet wordt, moet de andere ook uitgezet worden!

dat ik bij de ene wel en bij de andere niet riep dat ze moest blijven, is niet omdat ik er humanitair naar keek zoals de meeste hier.. ik bekijk het echt puur van voor en nadeel ! dus dat :)

over Saddaam .. nee geloof me vriend .. ze zoeken met handen en voeten naar een overwinning in Irak .. ook al is het een holywood overwinning..! en als ze at gevonden hebben, net zoals bij die 11 koppen die HEEL MISSCHIEN 12 jaar geleden gevuld waren met Sarine- gas, dan zullen ze het gelijk publiceren !




@ rja2: van mij mag ze dat doen .. :) je zegt een groot deel van de moslims .. maar niet een groot deel van asielzoekers ..! hierbij vergeet je dus alles wat de eerste generatie marokkanen/turken voor nederland hadden gedaan en noem je ze zomaar profiteurs! heel aardig van je :)

enne .. moeten alle moslims volgens jou dan net zoals AHA de islaam uitschelden en de prfeet bekritiseren zodat ze in jou niets doorziende oogjes vrijheid vna meningsuiting toepassen en goede burgers worden ?! want dat is het enige wat AHA deed !! en dat weet je !!

please rja2 .. bespaar me je hatelijke opmerkingen .. :)

gh.wille
15-05-06, 23:53
Geplaatst door rja2
Die moslims zullen binnen korte tijd wel anders piepen, Verdonk zal van andere allochtonen ook de Nederlandse Nationaliteit afpakken, die gesjoemeld hebben.

Verbaas je dat ze zo reageren, er zijn genoeg mosllims die vol zitten met haat in Nederland, die geven geen donder om de vrijheid van meningsuiting of de mensenrechten, kan ze geen donder schelen dat ze vermoord wordt, als ze wordt terug naar gestuurd naar Somalie of Kenia. Zo'n afvallige moslima die haar bek durft open te trekken over de onderdrukking door moslims.

Een groot gedeelde van die moslims, zijn een stel profiteurs die hier alleen zijn voor het geld zijn, als burgers hebben we ze weinig aan ze.

Wat dat betreft laat A.H.A(H) ons een bijzonder interessante "ervenis " na !
Misschien dat het "HAATDRAGENDE SCHORUM " en ANDER GAJUS waar we Allemaal echt niet om zitten te springen met de zelfde argumenten aangepakt kunnen worden !
Nogmaals ik vind het PRIMA dat A.H.A (H) uitgezet word het opend de weg naar Een Rechtvaardige Uitzetting van een hoop onnodig tuig .!!!

Mark
16-05-06, 10:42
Geplaatst door amOer
.. niet dat ik stom wil doen ofzo .. maar .. als een slim mooi meisje als Taïda het land uitgezet wordt omdat ze zogenaamd loog en fraude pleegde .. dan vind ik het vanzelfsprekend dat een onrust wekkend lelijk vrouwtje dat hetzelfde deed ook het land uitgezet moet worden!! en heel snel ook ! ( dit is mijn zeer bescheiden mening :o )

Ik ben het met je eens, lekkere wijven mogen blijven. mannen en lelijke wijven opzouten :)

Mark
16-05-06, 10:45
Geplaatst door amOer
dit heeft niets met gevoelens te maken ... ik bekijk het puur met een voordeel- nadeel visie ..! en het voordeel voor deze samenleving ligt NIET bij het blijven van Ayaan en het weg sturen van Taida !!

Dit is wel een goede manier van beoordelen. We moeten puur en alleen mensen accepteren die ons een meerwaarde bieden. De rest gewoon weigeren.

Rourchid
16-05-06, 13:20
Geplaatst door tukkersterror
Je hebt het door zie ik :hihi:

http://img152.imageshack.us/img152/3618/rule10bc.jpg