PDA

Bekijk Volledige Versie : Ja of nee?



Seif
15-05-06, 00:21
Er begint zo om 01:05 op BBC2 een hele goeie film, schijnt het. The Conversation, van Francis Ford Coppola. Het schijnt dat Coppola dit zelf zijn beste film vindt. En ook anderen geven deze film een hoge waardering. En dat terwijl hij ook The Godfather heeft gemaakt. Maja, de film is wel pas om 03:00 afgelopen.

Dus kijken, of niet? :)

Aicha1976
15-05-06, 00:27
Geplaatst door Seif
Er begint zo om 01:05 op BBC2 een hele goeie film, schijnt het. The Conversation, van Francis Ford Coppola. Het schijnt dat Coppola dit zelf zijn beste film vindt. En ook anderen geven deze film een hoge waardering. En dat terwijl hij ook The Godfather heeft gemaakt. Maja, de film is wel pas om 03:00 afgelopen.

Dus kijken, of niet? :)


Gewoon doen. Er bestaat een kans dat je maar 1 keer leeft bandiet

Seif
15-05-06, 00:29
Geplaatst door Aicha1976
Gewoon doen. Er bestaat een kans dat je maar 1 keer leeft bandiet

Mijn ervaring is dat de deugdelijkheid van zo'n redenering de volgende ochtend niet meer zo plausibel overkomt. :haha:

Maar ik ga 'm denk ik wel kijken. Het is zelden dat er nog een film op TV is die ik nog niet ken.

Aicha1976
15-05-06, 00:35
Geplaatst door Seif
Mijn ervaring is dat de deugdelijkheid van zo'n redenering de volgende ochtend niet meer zo plausibel overkomt. :haha:

Maar ik ga 'm denk ik wel kijken. Het is zelden dat er nog een film op TV is die ik nog niet ken.



There you go, dat is nog een goede reden :denk:


Nou, veel plezier :zwaai:

tukkersterror
15-05-06, 00:37
Hier spreekt je geweten;

:student: Oeps!!!

Je hebt geen geweten:hihi:

Gewoonnnnn kijke en valt oe in sleep lets sleep :wtf: of zoe iets

Seif
15-05-06, 00:41
Geplaatst door Aicha1976
Nou, veel plezier :zwaai:

Dank je!

Maar ik moet eerst nog even flossen.

Joesoef
15-05-06, 07:23
Newszilla.