PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirshi Magan pakt haar biezen...



Wizdom
15-05-06, 12:59
Hirshi Magan pakt haar biezen...

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/11hirsi_200.gif

Hirsi Ali gaat naar Washington

Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: Volkskrant
Gepubliceerd: maandag 15 mei 2006 @ 13:53

Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali gaat per 1 september naar de Amerikaanse hoofdstad Washington. Ze zal daar gaan werken voor het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank. Het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gaat haar beveiliging regelen.

Het was de bedoeling dat ze pas in mei 2007 naar de VS zou vertrekken. Hirsi Ali moet echter haar huis in Den Haag ontruimen en heeft daarom het AEI verzocht dat ze eerder daar terecht kan. Hirsi Ali heeft de denktanks voor het uitkiezen. Ze weigerde te werken bij de Johns Hopkins University, omdat ze volgens haar "te arm" zijn, en de Brooks Institution zat niet helemaal op haar lijn.

Hirsi Ali gaat haar boek Shortcut to Enlightenment, een korte weg naar Verlichting, afmaken. Ze had geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland "averechts werkte. Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over". Afgelopen vrijdag raakte Hirsi Ali in opspraak, doordat ze heeft gelogen over haar naam, leeftijd en vluchtland tijdens haar asielaanvraag in Nederland.

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

sienia
15-05-06, 13:02
Zij lacht hoe dan ook het hardst.


Nederland was voor haar een springplank. Ze heeft 'ons' niet meer nodig.
Slimme, handige, doortrapte, opportunistische zwarte vrouw met islamitische opvoeding. Zo zielig.

Divine_70
15-05-06, 13:03
IK had geen dag langer meer willen leven in een land waar hypocrieten de boventoon voeren, als ze verstandig is keert ze een land met dit beleid vandaag de rug nog toe. :kotsen:

Wizdom
15-05-06, 13:04
Geplaatst door sienia
Zij lacht hoe dan ook het hardst.


Nederland was voor haar een springplank. Ze heeft 'ons' niet meer nodig.
Slimme, handige, doortrapte, opportunistische zwarte vrouw met islamitische opvoeding. Zo zielig.

Typisch zo'n opportunistische vandaal.... Shit trappen, zakken vullen en wegwezen naar het volgende slachtoffer...

Seif
15-05-06, 13:05
Geplaatst door sienia
Zij lacht hoe dan ook het hardst.


Nederland was voor haar een springplank. Ze heeft 'ons' niet meer nodig.
Slimme, handige, doortrapte, opportunistische zwarte vrouw met islamitische opvoeding. Zo zielig.

Alsof Marokkanen - of welke immigrant dan ook - hier zijn omdat ze zoveel van 'ons' houden.

sienia
15-05-06, 13:07
Geplaatst door Seif
Alsof Marokkanen - of welke immigrant dan ook - hier zijn omdat ze zoveel van 'ons' houden.

Die hebben nooit gelogen om de reden dat ze hier zijn.
Tweede generatie, ik, is hier geboren, ik ben niet anders dan welke kaaskop dan ook. Al ben ik Marokkaans én Nederlands.
En of ik nu wel van kazen hou of niet, van de een wat meer dan de ander.

sienia
15-05-06, 13:08
Geplaatst door Wizdom
Typisch zo'n opportunistische vandaal.... Shit trappen, zakken vullen en wegwezen naar het volgende slachtoffer...

Een bevrijde ex-islamitische vrouw, dat krijg je er nou van.

barfly
15-05-06, 13:09
Ik hoop dat Verdonk sneller is dan AHM en d'r alsnog het land uittrapt! Pokkewijf!

Divine_70
15-05-06, 13:10
Geplaatst door sienia
Die hebben nooit gelogen om de reden dat ze hier zijn.
Tweede generatie, ik, is hier geboren, ik ben niet anders dan welke kaaskop dan ook. Al ben ik Marokkaans én Nederlands.
En of ik nu wel van kazen hou of niet, van de een wat meer dan de ander.

Laten we dan allemaal maar blij zijn dat AHA de enige is die ooit het lef heeft gehad om schandalig te liegen in haar eigen voordeel. :moe:
Tjonge jonge wat ben ik blij met de contsatering dat elke andere inwoner, al dan niet allochtoon altijd goudeerlijk is. hiep hiep hoera. :moe:

sienia
15-05-06, 13:14
Geplaatst door Divine_70
Laten we dan allemaal maar blij zijn dat AHA de enige is die ooit het lef heeft gehad om schandalig te liegen in haar eigen voordeel. :moe:
Tjonge jonge wat ben ik blij met de contsatering dat elke andere inwoner, al dan niet allochtoon altijd goudeerlijk is. hiep hiep hoera. :moe:

Je sarcasme doet ietwat pathetisch aan.

Ik bedoelde iets heel anders, lees nog eens.

Hoewel, zal voor jou niets uitmaken.

Mijn vader Allah ra7moe is hier naar toe gekomen om economische redenen. Niets nieuws onder de zon. Hij heeft land en haard niet verlaten omdat de Nederlandse cultuur hem bijzonder aansprak.

Seif
15-05-06, 13:14
Geplaatst door sienia
Die hebben nooit gelogen om de reden dat ze hier zijn.
Tweede generatie, ik, is hier geboren, ik ben niet anders dan welke kaaskop dan ook. Al ben ik Marokkaans én Nederlands.
En of ik nu wel van kazen hou of niet, van de een wat meer dan de ander.

Tweede generatie hebben we het nu niet over. Volgens mij zou iedere Afrikaanse immigrant liegen, als ze zo meer kans maken op een verblijfsvergunning in het Westen. Dat zou ik ook doen als ik in dat soort omstandigheden moet leven. Iedereen daar wil een beter bestaan in het Westen. Wat dacht je van die massale import van partners door de tweede generatie? Is dat wel allemaal eerlijk, dat wil zeggen echte liefde?

sienia
15-05-06, 13:16
Geplaatst door Seif
Tweede generatie hebben we het nu niet over. Volgens mij zou iedere Afrikaanse immigrant liegen, als ze zo meer kans maken op een verblijfsvergunning in het Westen. Dat zou ik ook doen als ik in dat soort omstandigheden moet leven. Iedereen daar wil een beter bestaan in het Westen. Wat dacht je van die massale import van partners door de tweede generatie? Is dat wel allemaal eerlijk, dat wil zeggen echte liefde?

Op die vraag kennen we het antwoord ook wel. Net als het antwoord op de vraag die je kunt stellen op al die vrouwen uit het verre oosten. :moe:

Uiteraard zou iedereen liegen, ik gun btw iedereen een comfortabel leven waar dan ook.

Maar waar ging het ook weer over? Wij Marokkanen zouden niet van jullie volbloed Nederlanders houden?

Seif
15-05-06, 13:19
Geplaatst door sienia
Maar waar ging het ook weer over? Wij Marokkanen zouden niet van jullie volbloed Nederlanders houden?

Huh? Dat hebben ik nooit willen beweren.

Divine_70
15-05-06, 13:19
Geplaatst door sienia
Je sarcasme doet ietwat pathetisch aan.

Ik bedoelde iets heel anders, lees nog eens.

Hoewel, zal voor jou niets uitmaken.

Mijn vader Allah ra7moe is hier naar toe gekomen om economische redenen. Niets nieuws onder de zon. Hij heeft land en haard niet verlaten omdat de Nederlandse cultuur hem bijzonder aansprak.

Klopt helemaal, dit maakt me sarcastisch, en ik kan hier zo misselijk van worden.
Soms lijkt het alsof sommigen in ons midden geilen op de ellende van een ander.
Liegen is menselijk als het gaat om eigen bestwil, daar maakt iedereen zich schuldig aan.
Laten we nou niet allemaal hypocriet gaan lopen doen omdat er nu toevallig iemand op een leugen is betrapt die niet goed ligt onder de bevolking, gadverdamme.
Liegen doen we allemaal. !
Waarom ze uiteindelijk in NL terecht gekomen is weet ik niet, interesseerd me ook niet.
De meesten komen niet eens in het land die ze in gedachten hebben, ze was allang blij die idiote wereld achter zich te kunnen laten en als ze dat kan redden door een leugen te vertellen, het zei zo, het geval staat niet op zich.
Ik zal de laatste zijn die haar om haar leugen zal veroordelen.
En al die anderen die dat nu wel doen zijn hypocriet ten voeten uit.

sienia
15-05-06, 13:21
Geplaatst door Seif
Huh? Dat hebben ik nooit willen beweren.



Geplaatst door Seif
[Alsof Marokkanen - of welke immigrant dan ook - hier zijn omdat ze zoveel van 'ons' houden.

Mijn fout. :zozo:

sienia
15-05-06, 13:23
Geplaatst door Divine_70
Klopt helemaal, dit maakt me sarcastisch, en ik kan hier zo misselijk van worden.
Soms lijkt het alsof sommigen in ons midden geilen op de ellende van een ander.
Liegen is menselijk als het gaat om eigen bestwil, daar maakt iedereen zich schuldig aan.
Laten we nou niet allemaal hypocriet gaan lopen doen omdat er nu toevallig iemand op een leugen is betrapt die niet goed ligt onder de bevolking, gadverdamme.
Liegen doen we allemaal. !
Waarom ze uiteindelijk in NL terecht gekomen is weet ik niet, interesseerd me ook niet.
De meesten komen niet eens in het land die ze in gedachten hebben, ze was allang blij die idiote wereld achter zich te kunnen laten en als ze dat kan redden door een leugen te vertellen, het zei zo, het geval staat niet op zich.
Ik zal de laatste zijn die haar om haar leugen zal veroordelen.
En al die anderen die dat nu wel doen zijn hypocriet ten voeten uit.

Dus grenzen open voor alle gelukszoekers?

Btw het boeit me niet echt of ze haar status wel of niet kwijt krijgt, vooral omdat het al jaren bekend was dat ze had gelogen.
Vind het interessanter om te zien hoe bijvoorbeeld recht door zee Verdonk wel niet is.

Seif
15-05-06, 13:23
Geplaatst door sienia
Mijn fout. :zozo:

Inderdaad! Jij beweerde dat Ayaan Nederland heeft gebruikt/misbruikt om er zelf beter van te worden. Waarop ik liet zien dat iedere immigrant dat doet, ook de eerste generatie Marokkanen. En dat ze dus niet hier zijn vanwege hun liefde voor Rembrandt, klompen en molens, zoals je zelf al aangaf.

sienia
15-05-06, 13:27
Geplaatst door Seif
Inderdaad! Jij beweerde dat Ayaan Nederland heeft gebruikt/misbruikt om er zelf beter van te worden. Waarop ik liet zien dat iedere immigrant dat doet, ook de eerste generatie Marokkanen. En dat ze dus niet hier zijn vanwege hun liefde voor Rembrandt, klompen en molens, zoals je zelf al aangaf.

:wtf:

Mijn vader heeft Nederland nooit misbruikt. Hij is hier gekomen om te werken en heeft dit tot zijn pensioen gedaan. Altijd netjes zijn afdrachten gedaan. Zijn kids opgevoed tot volwaardige burgers.
Ga jij beweren dat de eerste generatie Nederland heeft misbruikt? Dan mag je dit wel even hard maken, ben benieuwd. Vergeet daarbij niet te vermelden dat scouts naar de Rif trokken en mannen beoordeelden alsof het vee was. Dat in de eerste periode de mannen in volle pensions zaten, geen volwaardig salaris verdienden, geen aanspraak mochten maken op vakantiedagen en vakantiegeld.

Divine_70
15-05-06, 13:30
Geplaatst door sienia
Dus grenzen open voor alle gelukszoekers?

Btw het boeit me niet echt of ze haar status wel of niet kwijt krijgt, vooral omdat het al jaren bekend was dat ze had gelogen.
Vind het interessanter om te zien hoe bijvoorbeeld recht door zee Verdonk wel niet is.

De grenzen open voor gelukzoekers?
Als dat ff zou kunnen, dan zou er een grote kans zijn dat mensen die echt geholpen moeten worden ook eens een kans krijgen.
De mensen die het echt nodig hebben komen nooit terecht in het vrije westen, die hebben niet eens het geld om zich te verplaatsen van hut naar het vliegveld of de boot.

Waar het mij om gaat, is de reactie hier op de manier waarop Verdonk nu in de spotlights komt, maanden word ze hier afgeschilderd als een tweede Hitler, en owow wat heeft iedereen het goed met elkaar voor als het gaat om andere gevallen, mensen die nog niks hebben betekend in een land als Nederland.
Nu gaat het om iemand die wel haar mannetje heeft gestaan, helaas ten nadele van vele moslims, en zie daar, als het een beetje tegenzit, ligt straks de halve moslimwereld aan de voeten van Verdonk.
Krankzinnig, AHA of niet, ze is een mens die ooit haar reden had om een ander land te gaan zoeken om een beetje geluk te vinden, net als iedere andere asielzoeker, moet het nou dan zo gaan, toevallig omdat ze niet geliefd is?
Iedereen heeft zijn nare kanten, in haar geval komen ze in de openbaarheid omdat ze een bekende Nederlander is geworden.
Al die andere gevallen van "foute" asielzoekers komen we niet eens achter.

Seif
15-05-06, 13:33
Geplaatst door sienia
:wtf:

Mijn vader heeft Nederland nooit misbruikt. Hij is hier gekomen om te werken en heeft dit tot zijn pensioen gedaan. Altijd netjes zijn afdrachten gedaan. Zijn kids opgevoed tot volwaardige burgers.
Ga jij beweren dat de eerste generatie Nederland heeft misbruikt? Dan mag je dit wel even hard maken, ben benieuwd. Vergeet daarbij niet te vermelden dat scouts naar de Rif trokken en mannen beoordeelden alsof het vee was. Dat in de eerste periode de mannen in volle pensions zaten, geen volwaardig salaris verdienden, geen aanspraak mochten maken op vakantiedagen en vakantiegeld.

Jij was degene die Ayaan min of meer van misbruik beschuldigde. Voor mij is wat Ayaan heeft gedaan, net zo min misbruik als wat jouw vader heeft gedaan.

sienia
15-05-06, 13:36
Geplaatst door Seif
Jij was degene die Ayaan min of meer van misbruik beschuldigde. Voor mij is wat Ayaan heeft gedaan, net zo min misbruik als wat jouw vader heeft gedaan.

Dan heb jij een krom idee van wat misbruik wel of niet is.
Feit: Ayaan heeft de wet overtreden.
Al die eerste generatie migranten zijn hier zelfs op uitnodiging van Nederland gekomen. Lijkt me een wezenlijk verschil.

Los daarvan, Ayaan heeft heel wat meer weten te bereiken of dit nu positief of negatief is wil ik voor nu best in het midden laten. Feit is dat ze er heel wat beter van is geworden dan de gemiddelde eerste generatie migrant.

Divine_70
15-05-06, 13:43
Geplaatst door sienia
Feit is dat ze er heel wat beter van is geworden dan de gemiddelde eerste generatie migrant.

Dat maakt haar uniek ?
Ze is de enige die in haar eigen belang dingen heeft verteld om er beter van te worden ?
Laten we nou eerlijk zijn, gaat het niet puur omdat velen op hun P zijn getrapt door haar handelen ?
Ja, ik weet dat ze velen omver heeft gegooid, maar laten we nog een beetje respect houden voor de mensen die WEL in haar geloven en niet als laatste AHA zelf, die uiteindelijk alleen op zoek was naar geluk, net als ieder ander.
Als AHA moet gaan, dan zou het heel redelijk zijn dat al die mensen die hier ook leven op een leugen, groot of klein, met haar mee gaan en het land verlaten.
Als iedereen dan zo graag wil dat Verdonk nu laat zien waar ze voor staat, dan alle allochtone leugenaars exit. !

Seif
15-05-06, 13:45
Geplaatst door sienia
Dan heb jij een krom idee van wat misbruik wel of niet is.
Feit: Ayaan heeft de wet overtreden.
Al die eerste generatie migranten zijn hier zelfs op uitnodiging van Nederland gekomen. Lijkt me een wezenlijk verschil.

Ah, dit is helder. Dan is het inderdaad misbruik ja. Had het zo maar meteen getypt. Was ik het meteen met je eens. :)


Nederland was voor haar een springplank. Ze heeft 'ons' niet meer nodig.

Maar eerder had je het over misbruik in de zin van om er zelf beter van te worden.


Los daarvan, Ayaan heeft heel wat meer weten te bereiken of dit nu positief of negatief is wil ik voor nu best in het midden laten. Feit is dat ze er heel wat beter van is geworden dan de gemiddelde eerste generatie migrant.

Dit doet er verder niet toe. Iedereen werkt naar zijn vermogen en mogelijkheden.

sienia
15-05-06, 13:49
Geplaatst door Divine_70
Dat maakt haar uniek ?
Ze is de enige die in haar eigen belang dingen heeft verteld om er beter van te worden ?
Laten we nou eerlijk zijn, gaat het niet puur omdat velen op hun P zijn getrapt door haar handelen ?
Ja, ik weet dat ze velen omver heeft gegooid, maar laten we nog een beetje respect houden voor de mensen die WEL in haar geloven en niet als laatste AHA zelf, die uiteindelijk alleen op zoek was naar geluk, net als ieder ander.
Als AHA moet gaan, dan zou het heel redelijk zijn dat al die mensen die hier ook leven op een leugen, groot of klein, met haar mee gaan en het land verlaten.
Als iedereen dan zo graag wil dat Verdonk nu laat zien waar ze voor staat, dan alle allochtone leugenaars exit. !

Haar opportunistisch handelen heeft er voor gezorgd dat bepaalde bevolkingsgroepen niet echt happy together leven. Veel van wat ze beweerde was zogenaamd gestoeld op het feit dat ze ervaringsdeskundige zou zijn. Wat leugens blijken te zijn. Wat heeft zij bewerkstelligd voor de groep vrouwen voor wie zij zegt op te komen?
Zij heeft een onderwerp gepakt waarmee zij zich kon profileren, uit alles blijkt dat deze groep vrouwen haar allerminst interesseren.

Ik neem haar het gelukzoeken niet kwalijk, wel de manier waarop ze over de ruggen van bepaalde vrouwen faam heeft gemaakt zonder ook maar iets voor deze vrouwen te hebben betekend.

Nogmaals, wat mij betreft mag ze blijven, maar ik zie haar niet blijven, zij wil het wereldpodium.

Divine_70
15-05-06, 13:51
Geplaatst door sienia
Haar opportunistisch handelen heeft er voor gezorgd dat bepaalde bevolkingsgroepen niet echt happy together leven. Veel van wat ze beweerde was zogenaamd gestoeld op het feit dat ze ervaringsdeskundige zou zijn. Wat leugens blijken te zijn. Wat heeft zij bewerkstelligd voor de groep vrouwen voor wie zij zegt op te komen?
Zij heeft een onderwerp gepakt waarmee zij zich kon profileren, uit alles blijkt dat deze groep vrouwen haar allerminst interesseren.

Ik neem haar het gelukzoeken niet kwalijk, wel de manier waarop ze over de ruggen van bepaalde vrouwen faam heeft gemaakt zonder ook maar iets voor deze vrouwen te hebben betekend.

Nogmaals, wat mij betreft mag ze blijven, maar ik zie haar niet blijven, zij wil het wereldpodium.

Klopt, wat ze de betreffende groep vrouwen heeft aangedaan is never nooit goed te praten, maar hoever verschilt ze nou eigenlijk van andere politie?
Ik ga niet goed praten wat ze heeft gedaan, ik zie haar nu als mens, net als al die anderen die nu bang zijn voor hun eigen toekomst als hun leugen aan het daglicht komt.

sienia
15-05-06, 13:55
Geplaatst door Divine_70
Klopt, wat ze de betreffende groep vrouwen heeft aangedaan is never nooit goed te praten, maar hoever verschilt ze nou eigenlijk van andere politie?
Ik ga niet goed praten wat ze heeft gedaan, ik zie haar nu als mens, net als al die anderen die nu bang zijn voor hun eigen toekomst als hun leugen aan het daglicht komt.

:)

Naievelingen als jij heeft ze dus zo goed om haar pinkje weten te winden. En hoe!



Klaaskop, voor zover ik weet en heb gehoord, waren alle eerste generatie Marokkanen die ik ken of gekend heb van plan terug te gaan. Genoeg die dat ook hebben gedaan. Het is hele andere materie, dat klopt.

Divine_70
15-05-06, 13:59
Geplaatst door sienia
:)

Naievelingen als jij heeft ze dus zo goed om haar pinkje weten te winden. En hoe!





Ah oke, die is nieuw, je bent naief als je mee voelt met je medemens.
En morgen ben ik een racist. :moe:
Stroop smeren om de mondjes van anderen is niet mijn ding.
Ik voel met haar mee, en het had me ff helemaal niets uitgemaakt om wie het hier nu gaat.
Ander verhaal was het geworden als het om een terrorist ging.

sienia
15-05-06, 14:03
Geplaatst door Divine_70
Ah oke, die is nieuw, je bent naief als je mee voelt met je medemens.
En morgen ben ik een racist. :moe:
Stroop smeren om de mondjes van anderen is niet mijn ding.
Ik voel met haar mee, en het had me ff helemaal niets uitgemaakt om wie het hier nu gaat.
Ander verhaal was het geworden als het om een terrorist ging.

Je begrijpt me verkeerd, hoe kan het ook anders.

Dit is precies de houding (waar op zich niets mis mee is, Nia in het darizja) die zij zo goed weet te misbruiken.

:)

Divine_70
15-05-06, 14:07
Geplaatst door sienia
Je begrijpt me verkeerd, hoe kan het ook anders.

Dit is precies de houding (waar op zich niets mis mee is, Nia in het darizja) die zij zo goed weet te misbruiken.

:)

Luister ff, ik word er echt niet meer of minder om hoor, of ze nou blijft of vertekt.
Ik ben geen moslim, ik ben gewoon een kaaskop zoals velen hier.
Nogmaals, wat ze de betreffende groep vrouwen heeft aangedaan valt niet goed te praten.
Mijn excuus dat ik mensen niet haat om wat ze doen als ze in een benarde situatie zitten. :moe:
Dat is mijn karakter, en dat is het altijd geweest, met en zonder AHA.
Dat mensen zijn veranderd door de dingen die zij heeft gezegd zegt genoeg over de volgelingen die ze heeft.

Rourchid
15-05-06, 14:09
Geplaatst door klaaskop
Je maakt 1 fout.
Die eerste generatie is gekomen als "gastarbeider", terwijl ze ook vaak helemaal niet van plan waren terug te gaan ;)


Onderbouwing? Onderzoeksrapporten? Cijfers en statistieken?

Geplaatst door klaaskop

We hebben het er al eerder over gehad, voor velen was het naderhand ook niet mogelijk terug te gaan, maar .. wilden ze toen ook wel echt ?


Deze retorische vraag is een voortzetting van niet een te onderbouwen stelling.

Geplaatst door klaaskop

Ik heb een nuttig boek gekocht van de week: "John P. Foppe, 'En wat is jóuw excuus, neem het heft in eigen handen' ".
Een eye-opener ;)
ja, ook voor mijzelf
Een boek is geen garantie om niet selectief te lezen.

Rourchid
15-05-06, 14:17
Geplaatst door klaaskop

Ik ken mensen die naar Nederland zijn geëmigreerd onder het mom gastarbeider te zijn.


Je eigen persoonlijke ervaringen tot algemeen geldig verklaren voor een hele bevolkingsgroep verklaren noem je generaliseren en dit behoort tot de handelswijze van demagogen.

Geplaatst door klaaskop

Overigens ik wéét dat AHA al in '90 "iets voor vrouwen" wilde doen. Dus de zuiverheid van haar bedoelingen hoef je echt niet in twijfel te zetten. Niemand hier.


In 1990 was de context van AHA nogal verschillend van haar context vanaf 2002.

Rourchid
15-05-06, 14:21
Geplaatst door klaaskop

Daarnaast refereerde ik aan een eerdere discussie, bijna een jaar geleden.


Link?

Geplaatst door klaaskop

En dat boek is naast een leestip ook een suggestie om wat daar in staat ter harte te nemen. Het boek zegt in wezen "Kan niet bestaat niet".
So what?
Niets is onmogelijk etc. etc.

simouhand
15-05-06, 14:27
hypocriet maar slim vrouw iedereen die kan iets brengen om de islam te beschidigen is welkom ??? :vlammen:

Rourchid
15-05-06, 14:30
Geplaatst door klaaskop
Met mijn persoonlijke ervaring nuanceerde ik een absolute stelling


Persoonlijke ervaringen betrekken bij het generaliseren van een hele populatie is niet erg wetenschappelijk

Geplaatst door klaaskop

Context speelde niet.
Jouw context is je eigen opportunisme teneinde jouw eigen ervaringen te kunnen verabsoluteren.

Dwaalspoor
15-05-06, 14:31
Geplaatst door klaaskop
Overigens ik wéét dat AHA al in '90 "iets voor vrouwen" wilde doen. Dus de zuiverheid van haar bedoelingen hoef je echt niet in twijfel te zetten. Niemand hier.

Hoe weet je dat? Ze is pas in 1992 Nederland binnengerold.

Dwaalspoor
15-05-06, 14:32
Wat mij opvalt is dat alleen de autochtonen op maroc.nl partij kiezen voor Hirsi Magan terwijl vrijwel alle andere autochtonen op andere (kranten) sites tekeer gaan tegen Hirsi Magan.

Dat wil wat zeggen, maar wat?

Wizdom
15-05-06, 14:35
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat mij opvalt is dat alleen de autochtonen op maroc.nl partij kiezen voor Hirsi Magan terwijl vrijwel alle andere autochtonen op andere (kranten) sites tekeer gaan tegen Hirsi Magan.

Dat wil wat zeggen, maar wat?

Het grappige is dat al haar uitspraken gebaseerd zijn op leugens....

Sahara
15-05-06, 14:35
Geplaatst door Seif
Alsof Marokkanen - of welke immigrant dan ook - hier zijn omdat ze zoveel van 'ons' houden.

Wij marokkanen waren destijds uitgenodigt om hier naar toe komen en vervolgens mochten onze ouders zich herenigen met hun gezinnen... Dus die vergelijking van jouw gaat niet op met AHA de oplichtster! EN WIJ MAROKKANEN ZITTEN HIER AL MEER DAN 40 JAAR, SUKKEL! dIT IS DUS OOK ONZE LAND, KLEINE RACISTJE!

Sahara
15-05-06, 14:38
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat mij opvalt is dat alleen de autochtonen op maroc.nl partij kiezen voor Hirsi Magan terwijl vrijwel alle andere autochtonen op andere (kranten) sites tekeer gaan tegen Hirsi Magan.

Dat wil wat zeggen, maar wat?

Dat zegt genoeg over hun denkwijze mbt de islam en marokkanen, maw het zijn vieze rechtse racisten.... Stiekem zien ons vertrekken! maar beseffen niet dat wij hier op legale manier ons gevestigd hebben met de juiste namen in onze paspoorten!

Sahara
15-05-06, 14:39
Geplaatst door barfly
Ik hoop dat Verdonk sneller is dan AHM en d'r alsnog het land uittrapt! Pokkewijf!

Vind ik ook, strontwijf!

Tat-teg
15-05-06, 14:41
Dachten de blanke mannen en hun volgelingen van de VVD Hirsi Magan te kunnen gebruiken, blijkt achteraf dat ze hun heeft gebruikt.

verschrikkelijk..

haar plotselinge switch van de pvda naar de vvd begrijp ik nu een stuk beter. Hirsi signaliseerde in 2002 een gat in de markt.

Toen was het de pvda die zich gebruikt voelde.

Hirsi denkt alleen aan zichzelf en zal alles zeggen en doen om haar doelen te bereiken.

Tat-teg
15-05-06, 14:43
.

Eni
15-05-06, 14:47
Volgens mij heeft ze haar clitje ook nog.. :)

Tat-teg
15-05-06, 14:48
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat mij opvalt is dat alleen de autochtonen op maroc.nl partij kiezen voor Hirsi Magan terwijl vrijwel alle andere autochtonen op andere (kranten) sites tekeer gaan tegen Hirsi Magan.

Dat wil wat zeggen, maar wat?

Het wil zeggen dat deze autochtonen hier alleen zijn gekomen om de marokkanen op te hitsen.

Slechts enkelen zijn er uit oprechte neutrale nieuwsgierigheid.

incubus
15-05-06, 14:57
Geplaatst door Divine_70
Klopt, wat ze de betreffende groep vrouwen heeft aangedaan is never nooit goed te praten, maar hoever verschilt ze nou eigenlijk van andere politie?
Ik ga niet goed praten wat ze heeft gedaan, ik zie haar nu als mens, net als al die anderen die nu bang zijn voor hun eigen toekomst als hun leugen aan het daglicht komt.


Nou, nou, wat ze vrouwen heeft 'aangedaan'????

Toen in de jaren 60 de vrouwenbeweging op gang kwam, was deze bij een groot deel van (conservatief) Nederland ook niet populair. Vrouwen vonden het wel best 'onder' de man te staan en hem 's avonds zijn sloffen, pijp en warme maaltijd aan te reiken. Daar moet je hedentendage niet meer mee aankomen bij de geëmancipeerde vrouw.

AHA's pogingen om dit voor de moslima's te doen, waren wellicht niet allemaal even doordacht. Maar ach, het duurt dus nog enkele decennia, voordat dit soort activiteiten op waarde worden geschat. In de tussentijd kan iedereen met een kortzichtige blik nog een tijdje op mensen als AHA blijven schelden.

Tat-teg
15-05-06, 15:04
Geplaatst door incubus
Nou, nou, wat ze vrouwen heeft 'aangedaan'????

Toen in de jaren 60 de vrouwenbeweging op gang kwam, was deze bij een groot deel van (conservatief) Nederland ook niet populair. Vrouwen vonden het wel best 'onder' de man te staan en hem 's avonds zijn sloffen, pijp en warme maaltijd aan te reiken. Daar moet je hedentendage niet meer mee aankomen bij de geëmancipeerde vrouw.

AHA's pogingen om dit voor de moslima's te doen, waren wellicht niet allemaal even doordacht. Maar ach, het duurt dus nog enkele decennia, voordat dit soort activiteiten op waarde worden geschat. In de tussentijd kan iedereen met een kortzichtige blik nog een tijdje op mensen als AHA blijven schelden.

heb jij weleens allochtonen vrouwen gezien die het voor Hirsi opnemen en haar supporten? waar is de allochtonen hirsi ali fanclub?

Hirsi heeft de vrouwen gebruikt, netzoals ze de pvda, vvd en de onderbuik van vele nederlanders heeft gebruikt.

Lost_lady
15-05-06, 15:04
American Enterprise Institute=onderdeel van Isreal Lobby in VS.

Stomme Nederlanders die vrouw heeft haar ware gezicht laten zien,ze was niet geintereseerd in belang van Nederlandse volk...
Its All about saving Isreal :giechel:

incubus
15-05-06, 15:04
Geplaatst door Tat-teg
Het wil zeggen dat deze autochtonen hier alleen zijn gekomen om de marokkanen op te hitsen.

Slechts enkelen zijn er uit oprechte neutrale nieuwsgierigheid.

Dus als je voor AHA bent, hits je Marokkanen op? :loog: :schok: Ha, wat een mop!

Tis natuurlijk ook een doodzonde om 'bepaalde' kultuur- en religiererelateerde zaken aan te roeren, als het moslims betreft.

Tat-teg
15-05-06, 15:08
Geplaatst door incubus
Dus als je voor AHA bent, hits je Marokkanen op? :loog: :schok: Ha, wat een mop!

Tis natuurlijk ook een doodzonde om 'bepaalde' kultuur- en religiererelateerde zaken aan te roeren, als het moslims betreft.

nee, zo bedoelde ik dat niet.
Ik heb geen zin om uitgebreid uit te leggen wat ik wel bedoel.

Ik kan wel in het kort zeggen dat hier veel autochtonen prikken met die doelstelling. daar doelde ik op en niet specifiek op wel of niet voor AHM.

Ik lees hier af en toe, ik heb dat gemerkt en dit is mijn mening.

incubus
15-05-06, 15:11
Geplaatst door Tat-teg
heb jij weleens allochtonen vrouwen gezien die het voor Hirsi opnemen en haar supporten? waar is de allochtonen hirsi ali fanclub?



Psies mijn punt. Die zijn er amper. Net als 50 jaar geleden de Dolle Mina's geen support hoefde te verwachten van de Hollandse plattelandsvrouwtjes. Get my point?

Tat-teg
15-05-06, 15:12
Geplaatst door Lost_lady
American Enterprise Institute=onderdeel van Isreal Lobby in VS.

Stomme Nederlanders die vrouw heeft haar ware gezicht laten zien,ze was niet geintereseerd in belang van Nederlandse volk...
Its All about saving Isreal :giechel:

De afgelopen dagen heb ik steeds meer waardering gekregen voor AHM. Haar uitspraken uit het verleden zie ik nu in een ander context.

Ik vind Hirsi slim, ze heeft in korte tijd veel geleerd en ik zal niet verbaasd zijn als ze AEI ook zal gebruiken.

Tat-teg
15-05-06, 15:16
Geplaatst door incubus
Psies mijn punt. Die zijn er amper. Net als 50 jaar geleden de Dolle Mina's geen support hoefde te verwachten van de Hollandse plattelandsvrouwtjes. Get my point?

eens. en ik ga een stapje verder en zeg dat ze totaal niet geeft om deze vrouwen en deze vrouwen alleen heeft gebruikt.

Ze vertrekt naar de vs en laat deze vrouwen in de steek.

incubus
15-05-06, 15:22
Geplaatst door Tat-teg
eens. en ik ga een stapje verder en zeg dat ze totaal niet geeft om deze vrouwen en deze vrouwen alleen heeft gebruikt.

Ze vertrekt naar de vs en laat deze vrouwen in de steek.

Nou, ik denk eerder dat de ontwikkelingen van de laatste week daar mee te maken heeft. Besides, 'deze vrouwen' kotsen op haar, hoe kunnen die zich in de steek gelaten voelen? Ze zouden haar dankbaar moeten zijn, maar zoals gezegd; dat zullen ze (misschien) in de toekomst pas begrijpen.

sienia
15-05-06, 15:25
Geplaatst door incubus
Psies mijn punt. Die zijn er amper. Net als 50 jaar geleden de Dolle Mina's geen support hoefde te verwachten van de Hollandse plattelandsvrouwtjes. Get my point?

Dit argument gaan niet op.
Telkens komt men weer met dit argument op de proppen.

Je hebt het over oerhollandse plattelandsvrouwtjes (je mag van mij best denigrerend doen over het platteland) iets anders dan bewuste moslima's al dan niet in de grote stad, maar ook zeker op het platte land.
Deze vrouwen zijn concreet bezig aan positieverbetering. Iets wat Ayaan ook heeft gedaan, maar dan vooral mbt haar eigen positie.

Tat-teg
15-05-06, 15:30
Geplaatst door incubus
Nou, ik denk eerder dat de ontwikkelingen van de laatste week daar mee te maken heeft.

Nee, volgens de kranten was ze al eerder van plan te vertrekken. ze was van plan om daar 1 mei 2007 te beginnen. Door de omstandigheden vroeg ze aan AEI om eerder te kunnen beginnen. 1 sep 2006.

http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/nieuwsbericht/asp/artnr/98709/



Besides, 'deze vrouwen' kotsen op haar, hoe
kunnen die zich in de steek gelaten voelen? Ze zouden haar dankbaar moeten zijn, maar zoals gezegd; dat zullen ze (misschien) in de toekomst pas begrijpen.

Nee dat zeg ik niet. Veel allochtone hoofddoek dragende vrouwen voelen zich al geemancipeerd, studeren en willen graag werken. Deze vrouwen zijn niet totaal niet te vergelijken met de vrouwen van 50 jaar geleden. maar dat is een andere discussie.

incubus
15-05-06, 15:32
Geplaatst door sienia
Dit argument gaan niet op.
Telkens komt men weer met dit argument op de proppen.

Je hebt het over oerhollandse plattelandsvrouwtjes (je mag van mij best denigrerend doen over het platteland) iets anders dan bewuste moslima's al dan niet in de grote stad, maar ook zeker op het platte land.
Deze vrouwen zijn concreet bezig aan positieverbetering. Iets wat Ayaan ook heeft gedaan, maar dan vooral mbt haar eigen positie.

Het simpele feit dat AHA zo fel bestreden wordt uit deze hoek geeft aan deze groep nog ver te gaan heeft op emancipatievlak en tevens op het vlak van kritiek verwerken op je cultuur.

Tat-teg
15-05-06, 15:36
Geplaatst door incubus
Het simpele feit dat AHA zo fel bestreden wordt uit deze hoek geeft aan deze groep nog ver te gaan heeft op emancipatievlak en tevens op het vlak van kritiek verwerken op je cultuur.

De conclusies die je trekt zijn te gemakkelijk getrokken.
Dit is simplistisch denken. Helaas, maar zo zit dat echt niet in elkaar.

sienia
15-05-06, 15:38
Geplaatst door incubus
Het simpele feit dat AHA zo fel bestreden wordt uit deze hoek geeft aan deze groep nog ver te gaan heeft op emancipatievlak en tevens op het vlak van kritiek verwerken op je cultuur.

Nee het geeft aan dat ze zelf prima in staat zijn om een felle strijd te strijden, zie hun felheid. Zij zien zelf erg goed dat het bij Ayaan om Ayaan gaat en niet om de vrouwen.

Het probleem is meer toe te moeten geven hoe Ayaan velen, dus niet die felle moslima's, een rad voor ogen heeft gedraaid.

Btw niemand is zo fel in het uiten van kritiek vwb emancipatie in de context van cultuur en religie als de moslima's zelf. Lees een Soumaya Guessous, Fatima Mernissi.

super ick
15-05-06, 16:01
Geplaatst door sienia
Nee het geeft aan dat ze zelf prima in staat zijn om een felle strijd te strijden, zie hun felheid. Zij zien zelf erg goed dat het bij Ayaan om Ayaan gaat en niet om de vrouwen.

Het probleem is meer toe te moeten geven hoe Ayaan velen, dus niet die felle moslima's, een rad voor ogen heeft gedraaid.

Btw niemand is zo fel in het uiten van kritiek vwb emancipatie in de context van cultuur en religie als de moslima's zelf. Lees een Soumaya Guessous, Fatima Mernissi.

Lijkt me hoog tijd ook.
Een familieild van me werkt in een opvangtehuis voor vrouwen die slachtoffer zijn geworden van huiselijk geweld.
80% Moslims. Het lijkt me hoog tijd iedereen die daar kritiek op heeft met open armen te ontvangen ipv de vorm van de boodschap te bekritiseren.

Pariah
15-05-06, 16:10
'Hirsi Ali vertrekt uit Nederland'

Uitgegeven: 15 mei 2006 14:04
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 15:19

AMSTERDAM - In Den Haag wordt rekening gehouden met het vertrek van Ayaan Hirsi Ali. Het VVD-Kamerlid treedt per 1 september in dienst van het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank in Washington. Dit meldt De Volkskrant maandag.

Ingewijden bevestigden het bericht uit de Volkskrant. Volgens het ochtendblad zou Hirsi Ali niet eerder dan op 1 mei volgend jaar naar de Verenigde Staten vertrekken. Maar omdat zij op 27 augustus haar huis in Den Haag moet ontruimen, heeft zij het AEI verzocht of zij per 1 september terecht kon.


Het instituut wordt gezien als een van de belangrijkste adviseurs van de regering van de Amerikaanse president George Bush.

Leugens

Hirsi Ali kwam de afgelopen week in opspraak, omdat zij mogelijk meer leugens heeft verteld bij haar asielaanvraag dan ze eerder al had toegegeven. Zij kreeg in 1992 een asielstatus en werd in 1997 genaturaliseerd. Mensen kunnen hun Nederlanderschap alsnog verliezen als later blijkt dat zij hebben gelogen over bepaalde kwesties.

Wiegel

Het aanstaande vertrek is "geen verlies voor de VVD" en ook niet voor de Tweede Kamer. Dat zei VVD-coryfee Wiegel maandag in het radioprogramma 1opdeMiddag. Hirsi Ali is een "dappere vrouw", maar ze heeft volgens hem standpunten die polariserend zijn.

Wiegel noemde als voorbeeld haar opvattingen over de vrijheid van onderwijs en minderheden. "Ik was het niet met die lijn eens", zei Wiegel. Hij denkt niet dat we nog veel van Hirsi Ali zullen horen als ze eenmaal in de Verenigde Staten werkt. "Dat vind ik niet zo erg", erkende Wiegel.

Ruzie

Wiegel en Hirsi Ali kregen vorig jaar november openlijk ruzie over artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs) en de toon in het integratiedebat. Hirsi Ali wil dat wetsartikel afschaffen, maar volgens Wiegel hoort het bij het liberale gedachtegoed. Hirsi Ali omschreef Wiegel als "reactionair conservatief".

Wiegel vindt het verder terecht en verstandig dat minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) een onderzoek is begonnen naar de naturalisatie van Hirsi Ali. Nederland moet volgens hem één lijn trekken voor iedereen die hier komt en niet de waarheid spreekt. "Gelijke monniken, gelijke kappen", zei Wiegel.

Plek

Onderzoeker Peter van Ham van Instituut Clingendael verwacht dat Ayaan Hirsi Ali niet op haar plek zal zijn in het American Enterprise Institute (AEI). "Je zou Geert Wilders daar eerder verwachten dan Hirsi Ali", zei de onderzoeker naar aanleiding van het aanstaande vertrek van de politica.

Volgens Van Ham is het AEI een zeer conservatief instituut, dat floreert sinds president George Bush aan het hoofd van de Verenigde Staten staat. "Het is bepaald geen liberaal bolwerk", concludeert Van Ham. Hij verwacht dat Hirsi Ali daar niet aan hoeft te komen met onderwerpen als euthanasie, homoseksualiteit en abortus.

Grote vis

Van Ham: "De mensen die er werken hebben veelal een zeer gekleurd religieus wereldbeeld. Ik denk dat Hirsi Ali daar volstrekt claustrofobisch wordt." Toch begrijpt hij wel dat de politica naar Amerika vertrekt. "Ze is hier een hele grote vis in een erg kleine vijver. Daar is ze een kleine vis in een zeer grote vijver. Je moet daar heel wat doen om zoveel kritiek te krijgen als hier in Nederland", aldus Van Ham. "Ze zal het wel zat zijn om constant het pispaaltje te zijn."

Pariah
15-05-06, 16:15
Plek

Onderzoeker Peter van Ham van Instituut Clingendael verwacht dat Ayaan Hirsi Ali niet op haar plek zal zijn in het American Enterprise Institute (AEI). "Je zou Geert Wilders daar eerder verwachten dan Hirsi Ali", zei de onderzoeker naar aanleiding van het aanstaande vertrek van de politica.

Volgens Van Ham is het AEI een zeer conservatief instituut, dat floreert sinds president George Bush aan het hoofd van de Verenigde Staten staat. "Het is bepaald geen liberaal bolwerk", concludeert Van Ham. Hij verwacht dat Hirsi Ali daar niet aan hoeft te komen met onderwerpen als euthanasie, homoseksualiteit en abortus.


AHM zal daar zeer goed op haar plaats zijn. Haar standpunten inzake euthanasie, homoseksualiteit en abortus zijn $$$- gevoelig en hebben niets met een overtuiging te maken. Na gebruik te hebben gemaakt van de islam, het socialisme en het liberalisme is nu het conservatisme aan de beurt.

Dwaalspoor
15-05-06, 16:32
Geplaatst door Lost_lady
American Enterprise Institute=onderdeel van Isreal Lobby in VS.

Stomme Nederlanders die vrouw heeft haar ware gezicht laten zien,ze was niet geintereseerd in belang van Nederlandse volk...
Its All about saving Isreal :giechel:

Leon de Winter heeft denk ik voor haar gelobbied bij deze pro-israel lobbygroep.

mulan
15-05-06, 16:35
Geplaatst door Divine_70
Klopt, wat ze de betreffende groep vrouwen heeft aangedaan is never nooit goed te praten, maar hoever verschilt ze nou eigenlijk van andere politie?
Ik ga niet goed praten wat ze heeft gedaan, ik zie haar nu als mens, net als al die anderen die nu bang zijn voor hun eigen toekomst als hun leugen aan het daglicht komt.

Ow pleazzz....mevrouw zit wel in een bevoorrechte positie ten opzichte van al die anderen die het land uitgezet worden om een leugen hoor.
Daarbij is zij echt niet de maatstaf hoor...als zij eruit moet moeten opeens alle leugenaars eruit. Werkte dit andersom ook dan?

mulan
15-05-06, 16:37
Geplaatst door superdick
Lijkt me hoog tijd ook.
Een familieild van me werkt in een opvangtehuis voor vrouwen die slachtoffer zijn geworden van huiselijk geweld.
80% Moslims. Het lijkt me hoog tijd iedereen die daar kritiek op heeft met open armen te ontvangen ipv de vorm van de boodschap te bekritiseren.

Wij kijken zelf wel wie we als voorvechters willen zien. Daar hebben we geen uitgezochte voorvechtster van de VVD voor nodig.

rebus
15-05-06, 16:41
Hirsi Magan..................beloning niet in wereldse matrialen uit te drukken.

Divine_70
15-05-06, 16:42
Geplaatst door incubus
Nou, nou, wat ze vrouwen heeft 'aangedaan'????

Toen in de jaren 60 de vrouwenbeweging op gang kwam, was deze bij een groot deel van (conservatief) Nederland ook niet populair. Vrouwen vonden het wel best 'onder' de man te staan en hem 's avonds zijn sloffen, pijp en warme maaltijd aan te reiken. Daar moet je hedentendage niet meer mee aankomen bij de geëmancipeerde vrouw.

AHA's pogingen om dit voor de moslima's te doen, waren wellicht niet allemaal even doordacht. Maar ach, het duurt dus nog enkele decennia, voordat dit soort activiteiten op waarde worden geschat. In de tussentijd kan iedereen met een kortzichtige blik nog een tijdje op mensen als AHA blijven schelden.

Ik heb hier inmiddels geleerd dat ze veel moslimvrouwen in het hart heeft geraakt op negatieve wijze, daarom zeg ik met nadruk dat dat nooit goed te praten valt.
Hoe ik er zelf tegenover sta is niet belangrijk, ik ben geen moslim dus mij raakt ze niet op die manier.

Divine_70
15-05-06, 16:44
Geplaatst door mulan
Ow pleazzz....mevrouw zit wel in een bevoorrechte positie ten opzichte van al die anderen die het land uitgezet worden om een leugen hoor.
Daarbij is zij echt niet de maatstaf hoor...als zij eruit moet moeten opeens alle leugenaars eruit. Werkte dit andersom ook dan?

Wat wil jij andersom draaien ?
Het gaat nu even puur om mensen die met een leugen hun verblijfsvergunning gekregen hebben, maar ik wil de lat hoger leggen hoor, al die mensen die om diezelfde reden een vergunning gekregen hebben en nu kritiek uiten op AHA, die mogen van mij het land vandaag dan ook nog verlaten.

mulan
15-05-06, 16:51
Geplaatst door Divine_70
Wat wil jij andersom draaien ?
Het gaat nu even puur om mensen die met een leugen hun verblijfsvergunning gekregen hebben, maar ik wil de lat hoger leggen hoor, al die mensen die om diezelfde reden een vergunning gekregen hebben en nu kritiek uiten op AHA, die mogen van mij het land vandaag dan ook nog verlaten.

Werd er gepleit voor het uitzetten van alle leugenaars inclusief Ayaan toen anderen eruit werden gezet (Taida,dat Irakese gezin) ? Nee waarom wordt er nu dan gepleit voor het uitzetten van alle leugenaars nu het Ayaan betreft. De meeste die hier op dit forum kritiek uiten kunnen het land niet worden uitgezet omdat ze gewoon legaal hier verblijven.

Divine_70
15-05-06, 16:56
Geplaatst door mulan
Werd er gepleit voor het uitzetten van alle leugenaars inclusief Ayaan toen anderen eruit werden gezet (Taida,dat Irakese gezin) ? Nee waarom wordt er nu dan gepleit voor het uitzetten van alle leugenaars nu het Ayaan betreft. De meeste die hier op dit forum kritiek uiten kunnen het land niet worden uitgezet omdat ze gewoon legaal hier verblijven.

Draai diezelfde vraag nou eens om ?
Waarom werd een leugen toen wel geaccepteerd en moet nu een mens het land ervoor verlaten ?

super ick
15-05-06, 17:01
Geplaatst door mulan
Wij kijken zelf wel wie we als voorvechters willen zien. Daar hebben we geen uitgezochte voorvechtster van de VVD voor nodig.

Wij? We?

Het nadeel van Wij is dat we dat niet allemaal zijn, de andere is dan Zij.
Wij, Zij lekker bezig.

super ick
15-05-06, 17:02
Geplaatst door Dwaalspoor
Leon de Winter heeft denk ik voor haar gelobbied bij deze pro-israel lobbygroep.

Ja ik heb gehoord dat zelfs de president van Iran deel uitmaakt van een zionistisch complot.

Divine_70
15-05-06, 17:19
Geplaatst door Sahara
Dat zegt genoeg over hun denkwijze mbt de islam en marokkanen, maw het zijn vieze rechtse racisten.... Stiekem zien ons vertrekken! maar beseffen niet dat wij hier op legale manier ons gevestigd hebben met de juiste namen in onze paspoorten!

:moe:

Dat zegt niet meer en niet minder dan dat er niet gemeten word met twee maten door die "vieze smerige rechtste racisten" zoals hier nu ineens lijkt te gebeuren.
De vergelijking die je nu maakt is dan weer erg tegenstrijdig, nu ineens word AHA weer op 1 lijn getrokken met al die andere moslims in dit land.

Dwaalspoor
15-05-06, 19:38
Geplaatst door superdick
Lijkt me hoog tijd ook.
Een familieild van me werkt in een opvangtehuis voor vrouwen die slachtoffer zijn geworden van huiselijk geweld.
80% Moslims . Het lijkt me hoog tijd iedereen die daar kritiek op heeft met open armen te ontvangen ipv de vorm van de boodschap te bekritiseren.

100 % leugens

mulan
15-05-06, 19:38
Geplaatst door superdick
Wij? We?

Het nadeel van Wij is dat we dat niet allemaal zijn, de andere is dan Zij.
Wij, Zij lekker bezig.

Ben jij een moslim en vrouw dan? Jij hebt het over Moslimvrouwen in tehuizen,mij heb je daar niet over gehoord.

Dwaalspoor
15-05-06, 19:40
Geplaatst door Tat-teg
Het wil zeggen dat deze autochtonen hier alleen zijn gekomen om de marokkanen op te hitsen.

Slechts enkelen zijn er uit oprechte neutrale nieuwsgierigheid.


Ruime meerderheid voor aftreden Hirsi Ali

HILVERSUM - Ruim 80 procent van de Nederlanders vindt dat Ayaan Hirsi Ali moet opstappen als VVD-Tweede Kamerlid omdat ze mogelijk meer leugens heeft verteld bij haar asielaanvraag dan ze eerder al had toegegeven. Dat bleek maandag uit een onderzoek van TNS NIPO in opdracht van RTL Nieuws.

Twee derde vindt dat haar om die reden het Nederlanderschap moet worden ontnomen. In een peiling van Maurice de Hond in opdracht van de NOS is bijna twee derde (66 procent) van mening dat ze moet aftreden als Kamerlid. Bijna de helft (47 procent) vindt dat Hirsi Ali de Nederlandse nationaliteit moet inleveren als blijkt dat ze inderdaad meer gelogen heeft dan bekend was.

Volgens het onderzoek van TNS NIPO neemt driekwart het Hirsi Ali kwalijk dat ze bij haar asielaanvraag gelogen heeft. Maar liefst 80 procent van de VVD-stemmers deelt die mening. Bij De Hond vindt 52 procent dat kwalijk, 44 procent begrijpelijk. Van de kiezers van VVD, D66 en GroenLinks zegt een meerderheid haar leugens te begrijpen.

Acht op de tien Nederlanders vinden dat de VVD haar strikte opvattingen over asielbeleid niet kan handhaven zolang Hirsi Ali namens die partij in de Kamer zit, aldus de peiling van TNS NIPO. Onder VVD-stemmers is dat percentage zelfs iets hoger (81).

Volgens het onderzoek van De Hond vindt een kwart Hirsi Ali's vertrek een verlies voor de Nederlandse politiek. Bij de VVD-kiezers ligt dat percentage op 31. Een minderheid van 19 procent is de mening toegedaan dat de politica uit Nederland is weggepest.

Hirsi Ali verruilt haar Kamerlidmaatschap in september voor een baan in de VS.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/42412751/Ruime_meerderheid_voor_aftreden_Hirsi_Ali.html

mulan
15-05-06, 19:41
Geplaatst door Divine_70
Draai diezelfde vraag nou eens om ?
Waarom werd een leugen toen wel geaccepteerd en moet nu een mens het land ervoor verlaten ?

Omdat dat de lijn van de regering en de VVD schijnt te zijn. Voor mij hoeft niemand om een leugen het land uit. Het verschil tussen haar en die anderen is dat zij vervolgens zich bij die partij aansluit die anderen het land uitzet om leugentje voor eigen bestwil. Ik zou geen oog dicht kunnen doen 's nachts als ik onderdeel ben van zo'n partij. Zij heeft daar schijnbaar geen problemen mee,draagt ze de consequenties daar ook maar van.

Divine_70
15-05-06, 19:57
Geplaatst door mulan
Omdat dat de lijn van de regering en de VVD schijnt te zijn. Voor mij hoeft niemand om een leugen het land uit. Het verschil tussen haar en die anderen is dat zij vervolgens zich bij die partij aansluit die anderen het land uitzet om leugentje voor eigen bestwil. Ik zou geen oog dicht kunnen doen 's nachts als ik onderdeel ben van zo'n partij. Zij heeft daar schijnbaar geen problemen mee,draagt ze de consequenties daar ook maar van.


Hm, hier moet ik afhaken, ik heb namelijk nergens in welk nieuws dan ook, vernomen dat AHA ook al beslist dat mensen worden uitgezet.
Kun je me dat ergens laten zien ?

Dwaalspoor
15-05-06, 20:07
Geplaatst door Divine_70
Hm, hier moet ik afhaken, ik heb namelijk nergens in welk nieuws dan ook, vernomen dat AHA ook al beslist dat mensen worden uitgezet.
Kun je me dat ergens laten zien ?

Ayan Hirsi Magan over frauderende Somaliers:


Ayaan: Clandenken verklaart kindersmokkel

--------------------------------------------------------------------------------
de Volkskrant – door Ayaan Hirsi Ali

Rubriek: Forum

Toen ik naar de Netwerk-uitzending van 14 februari keek, zag ik wat niet werd uitgezonden, namelijk het clanbewustzijn. Dat clanbewustzijn komt vast en zeker ook niet ter sprake in het vertrouwelijk onderzoek van verscheidene ministeries naar de criminaliteit van Somalische Nederlanders.

Die Netwerk-uitzending gaat over Somaliërs die zich schuldig maken aan kindersmokkel. Kinderen die hun ouders kwijtraakten in de burgeroorlog die sinds 1991 in Somalië woedt, zijn onder valse voorwendselen naar Nederland gehaald. De kinderen vertellen dat hun is gezegd dat ze naar hun ouders worden gebracht. Eenmaal in Nederland worden ze mishandeld en moeten ze werken als huishoudelijke hulp of als oppas voor de echte kinderen van hun nieuwe voogden.

De belangrijkste drijfveer voor de nepouders om de kinderen naar Nederland te brengen, is geld. Ze krijgen voor elk kind kinderbijslag. Als het kind te duur wordt of lastige vragen stelt, wordt het teruggebracht naar Somalië. In dat land in oorlog zijn de Nederlands-Somalische kinderen veroordeeld tot een zwervend bestaan.

Gewetenloos wordt het leven van kinderen vernietigd voor een paar centen. De Nederlandse ambassade in Ethiopië houdt de deur dicht voor de dakloze minderjarigen. Is dit een eenmalig incident – een groep misdadigers die verhard is door ongunstige omstandigheden – of is hier sprake van een structureel probleem? Ik vrees het laatste. Dat heeft te maken met twee culturele kenmerken van mensen uit mijn land van herkomst.

Eerst het mensbeeld. In Somalië ben je als individu niet vanzelfsprekend van waarde, maar is je waarde afhankelijk van de clan waartoe je behoort. Een weeskind van een hogere clan loopt minder risico te worden gesmokkeld dan iemand van een ‘lagere’ clan. Anders dan Nederland heeft Somalië geen ontwikkeling doorgemaakt van de mens als groepswezen naar de mens als individu.

Het tweede kenmerk betreft het achterblijven van de ontwikkeling in moraal ten opzichte van het Westen. In het Westen is een morele houding ontstaan die mensen beschermt tegen materiële nood. In plaats van mensen over te leveren aan de compassie van kerken of de gemeenschap, garandeert de staat iedereen die niet kan werken een minimuminkomen. Dit systeem leunt op een houding van solidariteit en eerlijkheid. Somaliërs, die alleen solidair zijn met hun clan, kunnen niet omgaan met de verzorgingsstaat. Velen zien het als een stelsel waarvan je moet profiteren.

In de Netwerk-uitzending ging het over het illegaal verkrijgen van kinderbijslag. Wat ook veel voorkomt, is oplichting van de bijstand. Een bijstandsuitkering voor een gezin ligt lager dan voor twee onafhankelijk levende mensen. Dus veinzen veel Somaliërs echtscheiding. Hiermee worden geen kinderen benadeeld, zoals met de kindersmokkel waarmee de kinderbijslag wordt opgelicht, maar de solidariteit, waar de sociale zekerheid op gebaseerd is, wordt ondermijnd. Wie hierover in de Somalische gemeenschap een afkeurende opmerking maakt, krijgt te horen dat het voor de familie is en iedereen weet dat familie het belangrijkste in het leven is. Zo wordt een misdaad begaan tegen iemand buiten de eigen clan, niet als misdaad gevoeld.

Somaliërs frauderen ook met identiteitspapieren. Een asielzoeker die zijn verblijfsvergunning krijgt, stuurt die meteen door naar een familielid of verkoopt hem. Daarna gaat hij naar de politie en doet aangifte van verlies of diefstal van het document. Degene die zijn reisdocument heeft gekregen of gekocht, moet na binnenkomst in Europa (niet per se Nederland) de papieren verscheuren. Zo kan de politie nooit nagaan of het verlies of de diefstal werkelijk plaatsvond. Ook kan niemand nagaan hoe iemand het land is binnengekomen.

Naturalisatie levert nog meer op. Met een Nederlands paspoort ben je de controle op luchthavens zo gepasseerd. Als er kinderen staan bijgeschreven op je paspoort, kun je helemaal veel geld vangen. Je gaat een paar keer per jaar naar Afrika om steeds andere kinderen op te halen. De suffe marechaussees op Schiphol zien het verschil tussen het ene en het andere kind toch niet. Deze ‘kinderdragers’ smokkelen kinderen het land in, niet voor het welzijn van het kind maar enkel en alleen om het geld.

Veel van de binnengesmokkelde kinderen zijn meisjes die als oppas of huishoudelijke hulp worden ingezet. Ze krijgen steeds te horen dat ze gered zijn uit de oorlog en uit dankbaarheid moeten werken. Als deze meisjes in de puberteit komen, rebelleren sommigen. Dan is een carrière op straat en vervolgens in de prostitutie niet uitgesloten.

Wat onopgemerkt blijft, is het seksuele misbruik van de minderjarige meisjes in hun pleeggezinnen. Als deze meiden zwanger raken, worden ze stilletjes geloodst in Somalië. Wie zal hen missen? Anderen worden gedwongen abortus te plegen. Weer anderen plegen zelfmoord of eindigen als wrakken in de psychiatrie.

Volgende week is een Kamerdebat over de kindersmokkel. De Kamervragen zijn voorspelbaar: welke minister is hiervoor verantwoordelijk? Minister Bot moet uitleg geven over het onbeschofte gedrag van het ambassadepersoneel. Bot belooft beterschap. Minister Donner (vrede zij met hem) wordt aangevallen op de onmacht van Justitie de misdaad te bestrijden. Op vrome toon zal hij uitleggen dat de bewijsvoering voor dit soort praktijken moeilijk te leveren is en dat ‘derhalve justitie niets valt aan te rekenen’.

Het gaat om een gesloten gemeenschap; wat zich daarin afspeelt weet justitie ‘derhalve’ niet. Ook Donner belooft beterschap. Minister Verdonk is erbij. Ironisch genoeg krijgt zij deze keer voor de voeten geworpen dat ze immigranten op voorhand haar vertrouwen heeft geschonken door te geloven dat hun kinderen echt hun kinderen zijn. Het is niet uitgesloten dat men voorstelt voortaan álle migranten met kinderen aan een DNA-onderzoek te onderwerpen.

De vraag hoe dit soort praktijken ongemerkt kan plaatsvinden in Nederland, zal in de Kamer nauwelijks aan de orde komen. Het zal niet gaan over het jarenlang negeren van de signalen van wangedrag bij etnische minderheden (die de verzorgingsstaat enkel als instrument zien). Niemand herinnert zich meer dat de boodschappers onmiddellijk als racist of als intolerant werden aangemerkt. Dat het vermijden van de stigmatisering van etnische minderheden altijd belangrijker werd gevonden dan de mensen die het slachtoffer werden van het misdadige gedrag, zoals de Somalische kinderen, die na bewezen diensten weer worden gedumpt in Somalië. Dat het beleid voor migranten altijd steunde op de misplaatste notie van medeleven, die mensen louter als slachtoffers ziet. Dat degenen die het meest geloven in de verzorgingsstaat met hun dogmatische houding jegens migranten, de verzorgingsstaat het sterkst hebben ondermijnd.

De Netwerk-uitzending kan de eerste zijn van een reeks ‘creatief omgaan met de welvaartstaat’. Natuurlijk is het misbruik niet uitsluitend een Somalische aangelegenheid. Pas als de moreel-culturele eigenaardigheden van migranten, die onverenigbaar zijn met de verzorgingsstaat, worden erkend, kunnen niet-westerse nieuwe Nederlanders de overgang maken van stamlid tot lid van een verzorgingsstaat.

Ayaan Hirsi Ali is lid van de Tweede Kamer voor de VVD.

jaguar
15-05-06, 21:18
Geplaatst door Dwaalspoor
Ayan Hirsi Magan over frauderende Somaliers:


Ayaan: Clandenken verklaart kindersmokkel

--------------------------------------------------------------------------------
de Volkskrant – door Ayaan Hirsi Ali

Rubriek: Forum

Toen ik naar de Netwerk-uitzending van 14 februari keek, zag ik wat niet werd uitgezonden, namelijk het clanbewustzijn. Dat clanbewustzijn komt vast en zeker ook niet ter sprake in het vertrouwelijk onderzoek van verscheidene ministeries naar de criminaliteit van Somalische Nederlanders.

Die Netwerk-uitzending gaat over Somaliërs die zich schuldig maken aan kindersmokkel. Kinderen die hun ouders kwijtraakten in de burgeroorlog die sinds 1991 in Somalië woedt, zijn onder valse voorwendselen naar Nederland gehaald. De kinderen vertellen dat hun is gezegd dat ze naar hun ouders worden gebracht. Eenmaal in Nederland worden ze mishandeld en moeten ze werken als huishoudelijke hulp of als oppas voor de echte kinderen van hun nieuwe voogden.

De belangrijkste drijfveer voor de nepouders om de kinderen naar Nederland te brengen, is geld. Ze krijgen voor elk kind kinderbijslag. Als het kind te duur wordt of lastige vragen stelt, wordt het teruggebracht naar Somalië. In dat land in oorlog zijn de Nederlands-Somalische kinderen veroordeeld tot een zwervend bestaan.

Gewetenloos wordt het leven van kinderen vernietigd voor een paar centen. De Nederlandse ambassade in Ethiopië houdt de deur dicht voor de dakloze minderjarigen. Is dit een eenmalig incident – een groep misdadigers die verhard is door ongunstige omstandigheden – of is hier sprake van een structureel probleem? Ik vrees het laatste. Dat heeft te maken met twee culturele kenmerken van mensen uit mijn land van herkomst.

Eerst het mensbeeld. In Somalië ben je als individu niet vanzelfsprekend van waarde, maar is je waarde afhankelijk van de clan waartoe je behoort. Een weeskind van een hogere clan loopt minder risico te worden gesmokkeld dan iemand van een ‘lagere’ clan. Anders dan Nederland heeft Somalië geen ontwikkeling doorgemaakt van de mens als groepswezen naar de mens als individu.

Het tweede kenmerk betreft het achterblijven van de ontwikkeling in moraal ten opzichte van het Westen. In het Westen is een morele houding ontstaan die mensen beschermt tegen materiële nood. In plaats van mensen over te leveren aan de compassie van kerken of de gemeenschap, garandeert de staat iedereen die niet kan werken een minimuminkomen. Dit systeem leunt op een houding van solidariteit en eerlijkheid. Somaliërs, die alleen solidair zijn met hun clan, kunnen niet omgaan met de verzorgingsstaat. Velen zien het als een stelsel waarvan je moet profiteren.

In de Netwerk-uitzending ging het over het illegaal verkrijgen van kinderbijslag. Wat ook veel voorkomt, is oplichting van de bijstand. Een bijstandsuitkering voor een gezin ligt lager dan voor twee onafhankelijk levende mensen. Dus veinzen veel Somaliërs echtscheiding. Hiermee worden geen kinderen benadeeld, zoals met de kindersmokkel waarmee de kinderbijslag wordt opgelicht, maar de solidariteit, waar de sociale zekerheid op gebaseerd is, wordt ondermijnd. Wie hierover in de Somalische gemeenschap een afkeurende opmerking maakt, krijgt te horen dat het voor de familie is en iedereen weet dat familie het belangrijkste in het leven is. Zo wordt een misdaad begaan tegen iemand buiten de eigen clan, niet als misdaad gevoeld.

Somaliërs frauderen ook met identiteitspapieren. Een asielzoeker die zijn verblijfsvergunning krijgt, stuurt die meteen door naar een familielid of verkoopt hem. Daarna gaat hij naar de politie en doet aangifte van verlies of diefstal van het document. Degene die zijn reisdocument heeft gekregen of gekocht, moet na binnenkomst in Europa (niet per se Nederland) de papieren verscheuren. Zo kan de politie nooit nagaan of het verlies of de diefstal werkelijk plaatsvond. Ook kan niemand nagaan hoe iemand het land is binnengekomen.

Naturalisatie levert nog meer op. Met een Nederlands paspoort ben je de controle op luchthavens zo gepasseerd. Als er kinderen staan bijgeschreven op je paspoort, kun je helemaal veel geld vangen. Je gaat een paar keer per jaar naar Afrika om steeds andere kinderen op te halen. De suffe marechaussees op Schiphol zien het verschil tussen het ene en het andere kind toch niet. Deze ‘kinderdragers’ smokkelen kinderen het land in, niet voor het welzijn van het kind maar enkel en alleen om het geld.

Veel van de binnengesmokkelde kinderen zijn meisjes die als oppas of huishoudelijke hulp worden ingezet. Ze krijgen steeds te horen dat ze gered zijn uit de oorlog en uit dankbaarheid moeten werken. Als deze meisjes in de puberteit komen, rebelleren sommigen. Dan is een carrière op straat en vervolgens in de prostitutie niet uitgesloten.

Wat onopgemerkt blijft, is het seksuele misbruik van de minderjarige meisjes in hun pleeggezinnen. Als deze meiden zwanger raken, worden ze stilletjes geloodst in Somalië. Wie zal hen missen? Anderen worden gedwongen abortus te plegen. Weer anderen plegen zelfmoord of eindigen als wrakken in de psychiatrie.

Volgende week is een Kamerdebat over de kindersmokkel. De Kamervragen zijn voorspelbaar: welke minister is hiervoor verantwoordelijk? Minister Bot moet uitleg geven over het onbeschofte gedrag van het ambassadepersoneel. Bot belooft beterschap. Minister Donner (vrede zij met hem) wordt aangevallen op de onmacht van Justitie de misdaad te bestrijden. Op vrome toon zal hij uitleggen dat de bewijsvoering voor dit soort praktijken moeilijk te leveren is en dat ‘derhalve justitie niets valt aan te rekenen’.

Het gaat om een gesloten gemeenschap; wat zich daarin afspeelt weet justitie ‘derhalve’ niet. Ook Donner belooft beterschap. Minister Verdonk is erbij. Ironisch genoeg krijgt zij deze keer voor de voeten geworpen dat ze immigranten op voorhand haar vertrouwen heeft geschonken door te geloven dat hun kinderen echt hun kinderen zijn. Het is niet uitgesloten dat men voorstelt voortaan álle migranten met kinderen aan een DNA-onderzoek te onderwerpen.

De vraag hoe dit soort praktijken ongemerkt kan plaatsvinden in Nederland, zal in de Kamer nauwelijks aan de orde komen. Het zal niet gaan over het jarenlang negeren van de signalen van wangedrag bij etnische minderheden (die de verzorgingsstaat enkel als instrument zien). Niemand herinnert zich meer dat de boodschappers onmiddellijk als racist of als intolerant werden aangemerkt. Dat het vermijden van de stigmatisering van etnische minderheden altijd belangrijker werd gevonden dan de mensen die het slachtoffer werden van het misdadige gedrag, zoals de Somalische kinderen, die na bewezen diensten weer worden gedumpt in Somalië. Dat het beleid voor migranten altijd steunde op de misplaatste notie van medeleven, die mensen louter als slachtoffers ziet. Dat degenen die het meest geloven in de verzorgingsstaat met hun dogmatische houding jegens migranten, de verzorgingsstaat het sterkst hebben ondermijnd.

De Netwerk-uitzending kan de eerste zijn van een reeks ‘creatief omgaan met de welvaartstaat’. Natuurlijk is het misbruik niet uitsluitend een Somalische aangelegenheid. Pas als de moreel-culturele eigenaardigheden van migranten, die onverenigbaar zijn met de verzorgingsstaat, worden erkend, kunnen niet-westerse nieuwe Nederlanders de overgang maken van stamlid tot lid van een verzorgingsstaat.

Ayaan Hirsi Ali is lid van de Tweede Kamer voor de VVD.
Wat een goed stuk van haar.

super ick
15-05-06, 21:28
Geplaatst door Dwaalspoor
100 % leugens

In de hulpverlening weten ze wel beter. Eigen waarneming.

Dwaalspoor
15-05-06, 21:43
Geplaatst door superdick
In de hulpverlening weten ze wel beter. Eigen waarneming.

Onderzoeken met exacte cijfers hebben al bewezen dat het keiharde leugens zijn.

rami_elharrak
15-05-06, 22:53
:zwaai:
VVD ers wisten t al vanaf t begin, toch hebben ze (ook) gelogen en hun landgenoten voor de gek gehouden.
Het heel beleid klopt, en deugt gewoon niet, er zijn nog veel gevallen ( erger dan Hirsi) die gebruikt worden om bepalde ideeen te verkopen aan arme zielen die nog in ons NL media en politici geloven!!
Het wordt tijd om een nieuwe held ( slachtofer) te gaan zoeken om weer islam en de moslims te gaan beledegen!!

Max Stirner
15-05-06, 23:05
Geplaatst door jaguar
Wat een goed stuk van haar.


Heel interessant artikel inderdaad.

Shemharosh
15-05-06, 23:11
iedereen die er aan toe gaat naar amerika,dat is de eredevisie...tweede divesie is england....en de rest doet er niet aan toe.....Hirshi ali begint wel geschiedenis te schrijven niet omdat ze dat bewust doet maar ze heeft gewoon de wind mee zo gaat het met aller grootste:ze komen in het nauw maar ze hebben altijd geluk!!!

rami_elharrak
15-05-06, 23:14
:zwaai:
VVD ers wisten t al vanaf t begin, toch hebben ze (ook) gelogen en hun landgenoten voor de gek gehouden.
Het heel beleid klopt, en deugt gewoon niet, er zijn nog veel gevallen ( erger dan Hirsi) die gebruikt worden om bepalde ideeen te verkopen aan arme zielen die nog in ons NL media en politici geloven!!
Het wordt tijd om een nieuwe held ( slachtofer) te gaan zoeken om weer islam en de moslims te gaan beledegen!!

Wizdom
15-05-06, 23:15
Is Afshan Elian ook zo'n jokkebrok...?

Max Stirner
15-05-06, 23:17
Geplaatst door Wizdom
Is Afshan Elian ook zo'n jokkebrok...?


Het lijkt me toch sterk dat jij niet over je naam liegt, Wizdom.

Wizdom
15-05-06, 23:18
Geplaatst door Max Stirner
Het lijkt me toch sterk dat jij niet over je naam liegt, Wizdom.

Mensen die DE PROFEET aanvallen vertrouw ik niet... Dat zijn per definitie LEUGENAARS...

Max Stirner
15-05-06, 23:21
Geplaatst door Wizdom
Mensen die DE PROFEET aanvallen vertrouw ik niet... Dat zijn per definitie LEUGENAARS...


uiteraard

super ick
16-05-06, 06:41
Geplaatst door Dwaalspoor
Onderzoeken met exacte cijfers hebben al bewezen dat het keiharde leugens zijn.

Die haal jij nergens vandaan.

Nu ga je er vanuit dat de vrouwen niet vluchten of aangifte doen want je weet dat het gebeurt, en regelmatig ook.

reason
16-05-06, 07:49
Geplaatst door rami_elharrak
:zwaai:
VVD ers wisten t al vanaf t begin, toch hebben ze (ook) gelogen en hun landgenoten voor de gek gehouden.


Ik geloof niet dat ze hierover gelogen hebben, niet alleen VVD'ers wisten het, iedereen wist het.
Ook haar politieke tegenstanders.
Want Hirsi Ali heeft er nooit een geheim van gemaakt.
Bijvoorbeeld op deze site heb ik al vaak een verwijzing gezien naar het feit dat zij heeft gelogen over haar vluchtverhaal. Ook dat zij eigenlijk een andere naam heeft, heb ik al vaak genoeg gelezen. En dat is voor haar Nederlandse nationaliteit het belangrijkste gegeven!
Dat er nu wat nieuwe onderdeeltjes bij zijn gekomen (onduidelijkheid rond haar bruiloft! Roddelniveau van jewelste) maakt het verhaal nauwelijks anders.

binloser
16-05-06, 08:48
Maak je geen illusies: Hirsi Ali vetrekt uit Nederland maar de nederlanders die een stem op haar uitbrachten blijven en zullen vastberadener en vermeerderd de volgende keer hun stem uitbrengen op iem. met een soortgelijke boodschap.

Dwaalspoor
16-05-06, 09:33
Geplaatst door superdick
Die haal jij nergens vandaan.

Nu ga je er vanuit dat de vrouwen niet vluchten of aangifte doen want je weet dat het gebeurt, en regelmatig ook.

Ik snap niet wat je allemaal aan het uitkramen bent maar vast staat dat je je bewering niet kunt hard maken. Wat wil je nu?

Wizdom
16-05-06, 09:41
Geplaatst door binloser
Maak je geen illusies: Hirsi Ali vetrekt uit Nederland maar de nederlanders die een stem op haar uitbrachten blijven en zullen vastberadener en vermeerderd de volgende keer hun stem uitbrengen op iem. met een soortgelijke boodschap.

Iedereen die DE PROFEET aanvalt is een LOOSER en als ie dat niet was WORDT IE DAT WEL....

naam
16-05-06, 14:06
Geplaatst door Wizdom
Iedereen die DE PROFEET aanvalt is een LOOSER en als ie dat niet was WORDT IE DAT WEL....

Welke profeet, er zijn er zoveel. :fplet:

super ick
16-05-06, 15:39
Geplaatst door naam
Welke profeet, er zijn er zoveel. :fplet:

Zo is dat allemaal losers behalve natuurlijk alle Moslims, dat zijn allemaal goede gelovigen die leven in een vredelievende cultuur. Er is op heel de wereld wel geen plek te vinden waar het werkt maar dan zijn het geen goede Moslims of is het de schuld van het westen. Waar de meesten wel graag willen wonen maar waar niets van deugd.

Wie is hier ook al weer de loser? Iemand die een massamoordenaar afvalt?

Rourchid
16-05-06, 15:50
Geplaatst door Divine_70

Nogmaals, wat ze de betreffende groep vrouwen heeft aangedaan valt niet goed te praten.

Veel van die desbetreffende vrouwen hebben echtgenoten en kinderen.

Orakel
16-05-06, 16:17
Geplaatst door reason
Dat er nu wat nieuwe onderdeeltjes bij zijn gekomen (onduidelijkheid rond haar bruiloft! Roddelniveau van jewelste) maakt het verhaal nauwelijks anders.

En dat is dus het meest opmerkelijke. De vraags is: waarom gebeurt dit juist nu?
Mijn antwoord: de VVD cleans house. En Rita Verdonk is next.

delankmoedige
16-05-06, 16:48
Ik ben blij dat Hisi Ali en binnenkort Verdonk weg zullen vertrekken.
Zijn we de veetransporten al vergeten ?
Ik hoop dat Wouter alles weer mooi maakt.
:bril:

Cub
16-05-06, 17:21
Geplaatst door Dwaalspoor
Wat mij opvalt is dat alleen de autochtonen op maroc.nl partij kiezen voor Hirsi Magan terwijl vrijwel alle andere autochtonen op andere (kranten) sites tekeer gaan tegen Hirsi Magan.

Dat wil wat zeggen, maar wat?

Veel autochtonen hebben gewoon een teringhekel aan alle politici, van welke partij dan ook, wat voor standpunten ze ook hebben. Ze vertrouwen de politiek voor geen meter meer.

Ze zien politici als zakkenvullers die onderling baantjes en commissietjes verdelen en 100% voor hun eigenbelang gaan in plaats van voor het landbelang.

Ik denk er iets genuanceerder over, al scheelt het niet veel.

Over Hirsi Ali spuwen ze dus hun gal, maar ook over andere politici. Helaas laten ze het daarbij, in plaats van dat ze er iets aan gaan DOEN. Maar goed, dat is verder een andere discussie.

jaguar
16-05-06, 17:28
Geplaatst door Wizdom
Is Afshan Elian ook zo'n jokkebrok...?
Nee, hij niet. Sukkeltje ABu JahJah wel met z'n nephuwelijk. Als in Belgie dezelfde wet geldt, is zijn huwelijk nietig.

delankmoedige
16-05-06, 17:33
Wanneer Wouter Bos aan de macht komt zal hij wel zorgen dat de boel bij elkaar blijft.
Hirsi Ali was als een rooie lap.
Maar gelukkig is ze nu pleite en kunnen we tenminste weer terug naar de situatie van voor 2001 want ik werd de laatste jaren ziek van de media, kaaskoppen en politiek.
En nu maar hopen dat alle andere racisten uit Den Haag worden getrapt.

En wanneer wordt paul Scheffer nou eens de PvdA uit gekickt !!!!!

Nee en Tadic moet ook voor haar leven vrezen maar daar worden geen woorden over vuil gemaakt.
En zij was gewoon een onschuldig lief meisje
:verward:

jaguar
16-05-06, 17:45
Geplaatst door delankmoedige
Wanneer Wouter Bos aan de macht komt zal hij wel zorgen dat de boel bij elkaar blijft.
Hirsi Ali was als een rooie lap.
Maar gelukkig is ze nu pleite en kunnen we tenminste weer terug naar de situatie van voor 2001 want ik werd de laatste jaren ziek van de media, kaaskoppen en politiek.
En nu maar hopen dat alle andere racisten uit Den Haag worden getrapt.

En wanneer wordt paul Scheffer nou eens de PvdA uit gekickt !!!!!

Nee en Tadic moet ook voor haar leven vrezen maar daar worden geen woorden over vuil gemaakt.
En zij was gewoon een onschuldig lief meisje
:verward:
Tadic?
Door je grote persoonlijke betrokkenheid bij haar situatie ben je vast vergeten dat ze Taida Pasic heet. Door wie wordt zij bedreigd?

A-Natio
16-05-06, 17:48
Ik vraag me af of de asiel status van Afshin Ellian, ook op een dergelijke wijze is verkregen.

Ik zou zeggen, Zembla besteed daar ook een uitzending aan.

Wat Hirsi Magan betreft :wohaa:

delankmoedige
16-05-06, 17:53
En daarna nog effe Ephimenco scheckuh !

En wie weet misschien is Paul Scheffer ook wel een Jood.

Elke racist het land uit en het land voor de medelanders !
:boer:

Zou een mooi item zijn
Aan wie moet Zembla nog meer aandacht besteden ?

1. Ellian
2. Ephimenco
3. Paul scheffer

Gaat U door

:boer:

Sallahddin
16-05-06, 18:05
Geplaatst door Wizdom
Hirshi Magan pakt haar biezen...

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/11hirsi_200.gif

Hirsi Ali gaat naar Washington

Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: Volkskrant
Gepubliceerd: maandag 15 mei 2006 @ 13:53

Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali gaat per 1 september naar de Amerikaanse hoofdstad Washington. Ze zal daar gaan werken voor het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank. Het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gaat haar beveiliging regelen.

Het was de bedoeling dat ze pas in mei 2007 naar de VS zou vertrekken. Hirsi Ali moet echter haar huis in Den Haag ontruimen en heeft daarom het AEI verzocht dat ze eerder daar terecht kan. Hirsi Ali heeft de denktanks voor het uitkiezen. Ze weigerde te werken bij de Johns Hopkins University, omdat ze volgens haar "te arm" zijn, en de Brooks Institution zat niet helemaal op haar lijn.

Hirsi Ali gaat haar boek Shortcut to Enlightenment, een korte weg naar Verlichting, afmaken. Ze had geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland "averechts werkte. Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over". Afgelopen vrijdag raakte Hirsi Ali in opspraak, doordat ze heeft gelogen over haar naam, leeftijd en vluchtland tijdens haar asielaanvraag in Nederland.

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00



Hirsi & NL verdienen elkaar en vullen elkaar heel goed in :hypocrieten bij uitstek allebei!!!
NL had(mis) gebruik gemaakt van die opportunnistish griet om moslims in toom te houden ,te intimideren en haar als spiegel voor die voor te houden in de trend van :Dr,jeykel & hyde!!!
Hirsi deed hetzelfde met NL om haar "carriere" te lanceren en af te rekenen met haar "nachtmerrie-verleden" en spoken die haar bleven achtervolgen(uitstekend therapy) ,en op naar de volgende station!
Het was een soort contract met de duivel sluiten ,met haar ziel als inzet (die die vervolgens niet meer heeft en die had ze al lang in Somalie achtergelaten)!!!
NL blijkt ook geen ziel meer te hebben ,dus deze "marriage" van interessen en belangen kwam goed van pas voor beiden :het grootse dupe en slachtoffer waren natuurlijk het volk,de NLse en Allochtone die werden op deze geestelijk-arm en miserabele manier bespelen ,gemanipuleerd en tegen elkaar opgezet in de zin van :verdeel en heers,in de achtergrond van deze "glorieuse NLse democratie" waarop ik al lang spuug en mede daarom had ik NL de rug toe gekeerd!!!!

Er komt er altijd een einde aan elk vorm van contract ,deze dus ook!!!

De NLse politiek is smerig ,die van het heel Westen ook trouwens:reintroductie van moraal in de Politiek kan misschien de schade beperken zoals veel Westerse denkers zo juist beweren !!!


Ik heb pas recentelijk begrepen waaroom hadden de Fransen NL de pruilenbak van Europa genoemd in de middel -eeuwen :zeer toepasselijk nu ook dus !

NL is net een hoer :je komt klaar ,je betaalt en vertrekt!!!

Het doet me zeer om op deze manier over mijn vroeger gastland te praten waarmee ik een sterk band had ,maar ik heb het vooraal over de politiek van dit land ,de mensen zijn in het algemeen niet erger dan anderen:maar de waarheid doet altijd zeer!!!
Ik was teleurgesteld toen ik de ware gezicht van NL onder het hypocriet masker ontdekte:spuugleilijk!!!!
NL was daarna te klein voor mij geworden !!!!
NL heeft hard behoefte aan therapeutish psychoanalyse ,anders blijft die een land van hypocrieten ,opportunnisten en arrivisten ;een paradijs voor ieder die een springplank nodig heeft!!!

Kortom:er is serieus wat mis met NL,die heeft geen ziel meer en dat komt ook mede door de NLse puur mercantiel mentaliteit,denk ik!!!!

mark61
16-05-06, 18:14
http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1142.gif

A-Natio
16-05-06, 18:16
Geplaatst door delankmoedige


Ephimenco





Wie is dat???

delankmoedige
16-05-06, 18:24
Wie denkt ze wel dat ze is, die pretentieuze Somalische? Om onaangekondigd tussen onze vingers weg te glippen terwijl we bezig waren haar fijn te malen? Hallo, mevrouw de Eeuwige Nomade, we waren nog niet helemaal klaar met u.

We hadden nog een hele reeks vernederingen voor u in voorbereiding en u loopt zomaar fluitend weg naar uw American dream?

Na u gedurende vier jaar te hebben beschimpt, vervloekt, getreiterd en geïsoleerd, hadden we een mooie genadeklap bedacht. Nadat het dappere Nederlandse Volk u uit uw woning had gezet, wilden we u nog uit uw ambt gooien en vervolgens uit het land. De gemanipuleerde uitzending van onze linkse kerkbroeders van de PVDVARA was maar het begin. Er moest een slepende en voor uw beschadigende discussie ontstaan. Juist op het moment dat uw partij zo hoog in de peilingen staat. Dodelijk. Waarom nu toch ons genot vergallen? En wie geeft ons de zekerheid dat u het debat vanuit de VS niet gaat voortzetten? Dat uw stem niet luider dan voorheen gehoord zal worden?

Het had natuurlijk anders kunnen lopen, maar u moest zonodig tegenspartelen. Met uw strijdlust en universalisme hoorde u eigenlijk bij onze lieflijke progressieve gemeente. U was bovendien roetzwart, ontheemd en sprak keurig Nederlands. U had bij ons op een glanzende carrière kunnen rekenen als alibi-Ali of zelfs als troetel-Magan. U hoefde daarvoor alleen maar het draaiboek van de partij te volgen. Zwijgend en gedwee. Alles was bijna voor u voorgekauwd. Had u maar luid en helder geroepen hoe zielig migranten, allochtonen en moslims eigenlijk zijn. Had u maar geschamperd over deze racistische rechtse samenleving. In plaats daarvan liet u ons in de steek en liep naar de vijand over. Kijk, we zijn een min of meer tolerante gemeente, maar verdraagzaamheid kent ook bij ons zijn grenzen. U liep niet alleen over, maar nam bij uw overstap al die beginselen mee waarmee we in een ver verleden groot zijn geworden. Toegegeven: die principes over scheiding van kerk en staat, gelijkheid tussen man en vrouw enz. waren al een eeuwigheid opgeborgen in de vitrinekast van onze museale afdeling. Nou en? Je kunt ook niet alles tegelijk hebben: de oude basisprincipes en de nieuwe allianties met leuke organisaties als de fundamentalistische Milli Görus? En hoe moesten onze gehoofddoekte leden hierop reageren? Dat u een heldin werd, daar hadden we geen bezwaar tegen. Maar een heldin van rechts die ons ongelijk bevestigde, dat konden we niet hebben. Rechts heeft al een paar martelaars van het vrije woord en wij beschikken over niets. Op die ’eet geen vlees-moordenaar’ na dan. Daarom zijn we zo rancuneus, achterbaks en woest geworden. Daarom stuurden we onze partijcolumnisten op u af. Onze dinosaurussen en tv-knoeiers. En nu dat u vertrekt zal een hele generatie publicisten, commentatoren en cabaretiers verloren gaan. Waar moeten nu die rivieren van hatelijkheid en gif naar toe? Alstublieft, ga nog niet weg! Laat ons niet in de steek.

A-Natio
16-05-06, 18:28
Geplaatst door Dorinthe

Verdonk, die moeten ze maar uitzetten, vind ik, naar Somalië
of Marokko.

Dorinthe.

Als je haar te pakken krijgt! Wil je da even zeggen dat ik een leuk huisje heb voor haar. Prijs? Komt wel goed.

Weet je wat meten met twee maten is? Het feit dat jij vindt dat het maar door de beugel kan dat zij de wet kan overtreden, door op leugenachtige wijze een asielstatus te verkrijgen. Waarom? Omdat ze zo genaamd opkomt voor die arme en onderdrukte islamitische vrouwen, en weet wat ze allemaal moeten doormaken. Want ze zou uit ervaring spreken.

De wet heeft gezegevierd. Ook al denk ik dat het nooit zover was gekomen als al niet vast stond dat ze naar Amerika zou vertrekken, het komt tovallig goed uit voor de Mevrouw Verdonk en de VVD. Met hun krokodilletranen.

Cub
16-05-06, 18:31
Geplaatst door Sallahddin
Hirsi & NL verdienen elkaar en vullen elkaar heel goed in :hypocrieten bij uitstek allebei!!!
NL had(mis) gebruik gemaakt van die opportunnistish griet om moslims in toom te houden ,te intimideren en haar als spiegel voor die voor te houden in de trend van :Dr,jeykel & hyde!!!
Hirsi deed hetzelfde met NL om haar "carriere" te lanceren en af te rekenen met haar "nachtmerrie-verleden" en spoken die haar bleven achtervolgen(uitstekend therapy) ,en op naar de volgende station!
Het was een soort contract met de duivel sluiten ,met haar ziel als inzet (die die vervolgens niet meer heeft en die had ze al lang in Somalie achtergelaten)!!!
NL blijkt ook geen ziel meer te hebben ,dus deze "marriage" van interessen en belangen kwam goed van pas voor beiden :het grootse dupe en slachtoffer waren natuurlijk het volk,de NLse en Allochtone die werden op deze geestelijk-arm en miserabele manier bespelen ,gemanipuleerd en tegen elkaar opgezet in de zin van :verdeel en heers,in de achtergrond van deze "glorieuse NLse democratie" waarop ik al lang spuug en mede daarom had ik NL de rug toe gekeerd!!!!

Er komt er altijd een einde aan elk vorm van contract ,deze dus ook!!!

De NLse politiek is smerig ,die van het heel Westen ook trouwens:reintroductie van moraal in de Politiek kan misschien de schade beperken zoals veel Westerse denkers zo juist beweren !!!


Ik heb pas recentelijk begrepen waaroom hadden de Fransen NL de pruilenbak van Europa genoemd in de middel -eeuwen :zeer toepasselijk nu ook dus !

NL is net een hoer :je komt klaar ,je betaalt en vertrekt!!!

Het doet me zeer om op deze manier over mijn vroeger gastland te praten waarmee ik een sterk band had ,maar ik heb het vooraal over de politiek van dit land ,de mensen zijn in het algemeen niet erger dan anderen:maar de waarheid doet altijd zeer!!!
Ik was teleurgesteld toen ik de ware gezicht van NL onder het hypocriet masker ontdekte:spuugleilijk!!!!
NL was daarna te klein voor mij geworden !!!!
NL heeft hard behoefte aan therapeutish psychoanalyse ,anders blijft die een land van hypocrieten ,opportunnisten en arrivisten ;een paradijs voor ieder die een springplank nodig heeft!!!

Kortom:er is serieus wat mis met NL,die heeft geen ziel meer en dat komt ook mede door de NLse puur mercantiel mentaliteit,denk ik!!!!

Jammer dat je zo gedesillusioneerd bent van Nederland. Ikzelf baal ook ontzettend van de politiek hier. Ben het ook wel ten dele met je eens. Er lijken geen idealen meer te zijn, in de politiek. En dat komt ze goed uit, de politici, kunnen ze gaan zwalken en kunnen ze nergens op worden aangesproken. Wouter Bos, waar velen hier zo'n fan van zijn, doet er ook aan mee. De kiezer gaat zich door dit valse gedraai en gekonkel steeds machtelozer voelen, en gaat Den Haag steeds meer wantrouwen.

Offtopic: de enige partijen die hier niet aan meedoen zijn SP, CU en SGP, waarbij ik de SP vooral heel goed, principieel en competent vind.

Wat betreft de mercantiele mentaliteit die je noemt: daar is een ENORME KLOOF tussen politici en volk. Het volk baalt van alle commercie, volgens mij. Terug naar de menselijke maat, dat is wat velen willen: kleinschaligheid in onderwijs, minder reclame, meer kwaliteit van de omgeving (landschap, bouwprojecten). Minder 'Nederland Distributieland' en meer 'Nederland Kennisland'.

Cub
16-05-06, 18:44
Geplaatst door Sallahddin


Trouwens, als je wil kan je hier reageren op de stelling:

Politici moeten ideologie niet verbergen, maar beklemtonen

http://www.nationaleconventie.nl/stelling_van_de_week

Deze site is gemaakt om het politieke stelsel te verbeteren. Men doet daar nu onderzoek naar, en het is hard nodig. Ook de politiek zelf beseft gelukkig dat er heel veel mis is.

Vrijwel iedereen die reageert is het trouwens helemaal eens met de stelling en velen vinden het zelfs een open deur.

Helaas denken nog veel politici daar anders over.

Ontopic: je kan veel zeggen van Hirsi Ali maar ze verbergt tenminste niet haar ideologie. Ik ben het verder niet met haar eens, van wat ze allemaal van de islam vind, al zijn haar bedoelingen goed (emancipatie van moslima's). Ze beseft alleen niet dat ze mensen kwetst.

Sallahddin
16-05-06, 19:00
Geplaatst door Cub
Jammer dat je zo gedesillusioneerd bent van Nederland. Ikzelf baal ook ontzettend van de politiek hier. Ben het ook wel ten dele met je eens. Er lijken geen idealen meer te zijn, in de politiek. En dat komt ze goed uit, de politici, kunnen ze gaan zwalken en kunnen ze nergens op worden aangesproken. Wouter Bos, waar velen hier zo'n fan van zijn, doet er ook aan mee. De kiezer gaat zich door dit valse gedraai en gekonkel steeds machtelozer voelen, en gaat Den Haag steeds meer wantrouwen.

Offtopic: de enige partijen die hier niet aan meedoen zijn SP, CU en SGP, waarbij ik de SP vooral heel goed, principieel en competent vind.

Wat betreft de mercantiele mentaliteit die je noemt: daar is een ENORME KLOOF tussen politici en volk. Het volk baalt van alle commercie, volgens mij. Terug naar de menselijke maat, dat is wat velen willen: kleinschaligheid in onderwijs, minder reclame, meer kwaliteit van de omgeving (landschap, bouwprojecten). Minder 'Nederland Distributieland' en meer 'Nederland Kennisland'.


..."...daar is een enorm kloof tussen politici en volk..."...:het is allemaal tragish wat NL aan het worden is :
het volk wordt "vertegenwoordigd" door "aliens " ,lijkt mij,politici die alleen bezig zijn met "face-lifts",eigen belangen en interessen,goed bestudeerde populistishe uitspraken en manipulatie van het publiek opinie....
NL is een schijn-democratie aan het worden helaas!!!


..."...minder NL distribut....meerNL-kennis-land":
Weet je dat NL de laagste aantal hoogopgeleiden heeft op twee landen na in Europa;Griekeland en Turkij???....ongelooflijk zou je zeggen ,he ,maar niet minder waar!!!...om maar te zwijgen over de kennis-economie ....of kennis tout-court!!!
Als er geen harde maatregelen worden genomen is het land op lang termijn naar de k...
Als afgestudeerde van de TU Delft,weet ik er een beetje van!!!!



NL heeft behoefte aan de reintroductie van moraal ,normen en waarden,vooraal in de politiek en elders ook!....daaroom zeg ik ,NL heeft geen ziel meer ,geen idealen ,principes of...moraal!!!!!!!


het ga je goed!

delankmoedige
16-05-06, 19:05
Ik vindt dat alles in het teken moet staan van het bij elkaar houuden.
Leven is namelijk SAMENLEVEN.

Daarom moeten mensen als Wilders, Verdonk, Hirsi Ali, Ephimenco, Paul Scheffer en Ellian het land uit !

Maar de eerste is opgerot
Klasse het is ons gelukt !
:lole:
:engel:

Sallahddin
16-05-06, 19:06
Geplaatst door Cub
Trouwens, als je wil kan je hier reageren op de stelling:

Politici moeten ideologie niet verbergen, maar beklemtonen

http://www.nationaleconventie.nl/stelling_van_de_week

Deze site is gemaakt om het politieke stelsel te verbeteren. Men doet daar nu onderzoek naar, en het is hard nodig. Ook de politiek zelf beseft gelukkig dat er heel veel mis is.

Vrijwel iedereen die reageert is het trouwens helemaal eens met de stelling en velen vinden het zelfs een open deur.

Helaas denken nog veel politici daar anders over.

Ontopic: je kan veel zeggen van Hirsi Ali maar ze verbergt tenminste niet haar ideologie. Ik ben het verder niet met haar eens, van wat ze allemaal van de islam vind, al zijn haar bedoelingen goed (emancipatie van moslima's). Ze beseft alleen niet dat ze mensen kwetst.


..zal ik doen ,ok !,bedankt!......
Daar ben ik het al mee eens ;je moet laten zien wat je er voor staat ,consequent en consistent zijn ....niet als politiek-cameleon functionneren!!!

Karin.N
16-05-06, 19:12
Geplaatst door delankmoedige
Ik vindt dat alles in het teken moet staan van het bij elkaar houuden.
Leven is namelijk SAMENLEVEN.

Daarom moeten mensen als Wilders, Verdonk, Hirsi Ali, Ephimenco, Paul Scheffer en Ellian het land uit !

Maar de eerste is opgerot
Klasse het is ons gelukt !
:lole:
:engel:


In dit geval vergeet je gemakshalve even de Mohammeds B, Samir A etc, ook bepaald geen keien in SAMENLEVEN.
Ook de tokkies ed zijn bepaald geen keien in samenleven!


Kennelijk wens jij alleen samen te leven met gelijkgestemden. Kun je de discussie niet aan met andersdenkenden?

De AHA's en Wilders hebben mijn sympathie niet, net zomin als de radicale moslims. Maar dit leedvermaak vind ik ronduit walgelijk!
Toont maar weer eens heel duidelijk aan waar bepaalde mensen toe in staat zijn. :(

Sallahddin
16-05-06, 19:17
Geplaatst door Karin.N
In dit geval vergeet je gemakshalve even de Mohammeds B, Samir A etc, ook bepaald geen keien in SAMENLEVEN.
Ook de tokkies ed zijn bepaald geen keien in samenleven!


Kennelijk wens jij alleen samen te leven met gelijkgestemden. Kun je de discussie niet aan met andersdenkenden?

De AHA's en Wilders hebben mijn sympathie niet, net zomin als de radicale moslims. Maar dit leedvermaak vind ik ronduit walgelijk!
Toont maar weer eens heel duidelijk aan waar bepaalde mensen toe in staat zijn. :(



oh,oh;...rustig even hoor:got no sense of humor whatsoever?,....het is ironish bedoeld wat je zo fel tegen aan tekeer ging,dacht ik!!!

delankmoedige
16-05-06, 19:18
So what !
I don't care

Laat me toch gewoon genieten.

De kaaskoppen die zich verzetten tegen een symbiotisch samenleven zijn weg en nu Hirsi Ali ook.
Wicked !

Ik heb al naar de PvdA gemailed of ze Paul Scheffer niet kunnen royeren
En ik durf er een paar schoenen op te verwedden dat Ellian en Ephimenco hier ook illegaal zitten.
Oprotten die verwaande, inhumane kwasten die mensen tegen elkaar opzetten en problemen opdreggen die er niet zijn.

Bye Bye Ali

:vingers:
:vingers:

Karin.N
16-05-06, 19:30
Geplaatst door Sallahddin
oh,oh;...rustig even hoor:got no sense of humor whatsoever?,....het is ironish bedoeld wat je zo fel tegen aan tekeer ging,dacht ik!!!


:kotsen:

Karin.N
16-05-06, 19:31
Geplaatst door delankmoedige
So what !
I don't care

Laat me toch gewoon genieten.

De kaaskoppen die zich verzetten tegen een symbiotisch samenleven zijn weg en nu Hirsi Ali ook.
Wicked !

Ik heb al naar de PvdA gemailed of ze Paul Scheffer niet kunnen royeren
En ik durf er een paar schoenen op te verwedden dat Ellian en Ephimenco hier ook illegaal zitten.
Oprotten die verwaande, inhumane kwasten die mensen tegen elkaar opzetten en problemen opdreggen die er niet zijn.

Bye Bye Ali

:vingers:
:vingers:


:kotsen:

delankmoedige
16-05-06, 19:55
Karin, ga jij maar lekker huilen en weeklagen maar nu eindelijk zijn we verlost van de laatste resten van Fortuyn
Eindelijk
:wohaa:

ZEMBLA you rule !!!
:regie:

Max Stirner
16-05-06, 20:04
Geplaatst door delankmoedige
Karin, ga jij maar lekker huilen en weeklagen maar nu eindelijk zijn we verlost van de laatste resten van Fortuyn
Eindelijk
:wohaa:

ZEMBLA you rule !!!
:regie:


Wakker worden, dude. De rollen zijn alweer omgedraaid.

Sallahddin
16-05-06, 20:35
Geplaatst door delankmoedige
Karin, ga jij maar lekker huilen en weeklagen maar nu eindelijk zijn we verlost van de laatste resten van Fortuyn
Eindelijk
:wohaa:

ZEMBLA you rule !!!
:regie:


:duim: ...de rollen zijn inderdaad omgedraaid:eerst politiek correctheid=conservatisme,daarna smerig Pimmetje=extremisme en radicalisme ,fase 3:hirsi &co.(inderdaad resten of residuen van Pimmetje) op het punt te vertrekken ,nu komt fase 4:realisme & relativisme,hopelijk voor NL,anders is het maar achterlopen op de mondiale ontwikkelingen!!!

Cub
16-05-06, 20:38
Geplaatst door Sallahddin
..."...daar is een enorm kloof tussen politici en volk..."...:het is allemaal tragish wat NL aan het worden is :
het volk wordt "vertegenwoordigd" door "aliens " ,lijkt mij,politici die alleen bezig zijn met "face-lifts",eigen belangen en interessen,goed bestudeerde populistishe uitspraken en manipulatie van het publiek opinie....
NL is een schijn-democratie aan het worden helaas!!!


..."...minder NL distribut....meerNL-kennis-land":
Weet je dat NL de laagste aantal hoogopgeleiden heeft op twee landen na in Europa;Griekeland en Turkij???....ongelooflijk zou je zeggen ,he ,maar niet minder waar!!!...om maar te zwijgen over de kennis-economie ....of kennis tout-court!!!
Als er geen harde maatregelen worden genomen is het land op lang termijn naar de k...
Als afgestudeerde van de TU Delft,weet ik er een beetje van!!!!



NL heeft behoefte aan de reintroductie van moraal ,normen en waarden,vooraal in de politiek en elders ook!....daaroom zeg ik ,NL heeft geen ziel meer ,geen idealen ,principes of...moraal!!!!!!!


het ga je goed!

Merci, ook aan jou het beste toegewenst!

Ik kan de komende dagen niet reageren, maar ik wou nog ff zeggen: als het onderwerp je interesseert, heb ik hier nog een interessante voor je:

Op de website http://www.21minuten.nl/21minuten/index.asp? is onder 150.000 Nederlanders een opinieonderzoek gedaan over de toekomst van Nederland. Ik heb ook meegedaan.

Wat blijkt?

Het scenario 'Mondiale Markt' is zeer impopulair onder de mensen, en terecht. Toch is dat het scenario dat het kabinet wil. Dit scenario staat voor een enorme economische groei, enorme immigratie, grote verschillen tussen arm en rijk, en achteruitgang van de natuur en landschap. Verdere vernietiging dus van de ziel van het land.

Op de site kan je het rapport over de uitslag downloaden.

Daaruit blijkt dat wat het Nederlandse volk wil, is met name: 'een solidaire en bescheiden samenleving die kiest voor kwaliteit van bestaan boven materialisme. Men is bereid genoegen te nemen met een lagere economische groei dan de afgelopen decennia, met name wil men minder druk op het milieu.'

Zeer opmerkelijk, valt me erg mee van mijn medelanders. Wel vervelend dat het kabinet er niets mee doet.

Dit kabinet gaat zielloos en liefdeloos om het land en met de mensen. Volgens mij vinden ze de mensen maar lastig. Zalm, Hoogervorst, Peijs, Dekker, Balkenende en Verdonk zijn afgrijselijk. Ik veracht deze griezels en ik gruwel dat zij alle macht in handen hebben.

Sallahddin
16-05-06, 20:39
Geplaatst door Karin.N
:kotsen:


Wat is er Karin ?....hoe komt het dat je zo gefrustreerd bent ?...
Take it easy,be happy !

Sallahddin
16-05-06, 20:43
Geplaatst door Cub
Merci, ook aan jou het beste toegewenst!

Ik kan de komende dagen niet reageren, maar ik wou nog ff zeggen: als het onderwerp je interesseert, heb ik hier nog een interessante voor je:

Op de website http://www.21minuten.nl/21minuten/index.asp? is onder 150.000 Nederlanders een opinieonderzoek gedaan over de toekomst van Nederland. Ik heb ook meegedaan.

Wat blijkt?

Het scenario 'Mondiale Markt' is zeer impopulair onder de mensen, en terecht. Toch is dat het scenario dat het kabinet wil. Dit scenario staat voor een enorme economische groei, enorme immigratie, grote verschillen tussen arm en rijk, en achteruitgang van de natuur en landschap. Verdere vernietiging dus van de ziel van het land.

Op de site kan je het rapport over de uitslag downloaden.

Daaruit blijkt dat wat het Nederlandse volk wil, is met name: 'een solidaire en bescheiden samenleving die kiest voor kwaliteit van bestaan boven materialisme. Men is bereid genoegen te nemen met een lagere economische groei dan de afgelopen decennia, met name wil men minder druk op het milieu.'

Zeer opmerkelijk, valt me erg mee van mijn medelanders. Wel vervelend dat het kabinet er niets mee doet.

Dit kabinet gaat zielloos en liefdeloos om het land en met de mensen. Volgens mij vinden ze de mensen maar lastig. Zalm, Hoogervorst, Peijs, Dekker, Balkenende en Verdonk zijn afgrijselijk. Ik veracht deze griezels en ik gruwel dat zij alle macht in handen hebben.


Het is genoteerd ,ok!....dank u ! :zwaai:

delankmoedige
16-05-06, 20:45
Juist dat we hopen dat het weer als vroeger wordt
Maar er is wel veel schade toegebracht door onsmakelijke types als Fortuyn, van Gogh, Hirsi nogwat, Ellian, Ephimenco, Paul Scheffer etc...

:mad:

Maar nu heeft nederland weer een kans
:wink:

Sallahddin
16-05-06, 20:53
Geplaatst door delankmoedige
Juist dat we hopen dat het weer als vroeger wordt
Maar er is wel veel schade toegebracht door onsmakelijke types als Fortuyn, van Gogh, Hirsi nogwat, Ellian, Ephimenco, Paul Scheffer etc...

:mad:

Maar nu heeft nederland weer een kans
:wink:


Je slaat de spijker op z'n kop! :duim:

delankmoedige
16-05-06, 21:09
Volgens mij ben jij gewoon iemand die onbewust een racist is.
En jij hebt bij Vluchtelingenwerk gewerkt ?

Iedereen die vlucht vlucht met een reden.
Wat zou jij doen als iedereen in jou gezin was uitgemoord ?
Nou dan ?
:zwaai:

Cioran
16-05-06, 21:11
Paul Scheffer en Van Gogh zijn/waren van een andere orde dan de iets meer hysterisch, dogmatisch ingestelde andere lieden in dat lijstje. Scheffer kan je het mee eens zijn of niet maar hij beheerst goed het rationele vertoog en van Gogh was meer een Nar.
Of het helpt wanneer die anderen het land uitgaan weet ik niet, hun intellectuele reikwijdte is denk ik niet zo groot en wordt bovendien afdoende bestreden door mensen als E Etty, Sjoerd de Jong ed.

Ook de introductie van normen en waarden en daaraan verbonden moraal lijkt me nogal onzinnig. Nederland is een pluralistisch land qua waarden met een bestel dat daarop is ingericht (neutraliteit zoveel mogelijk waarborgen). Moraal op deze manier is toch meestal een uitdrukking van een wil tot macht en de grootste roep met de meeste macht gaat bepalen wat normaal is en dus de andere 'abnormalen' uitsluiten (lees Foucault er maar eens op na).
Het beste lijkt me dat iedereen er eens van uitgaat dat de ander ook gelijk kan hebben en dat je zelf ook fouten kan maken. Dus reflectie en geen polemieken of abstracties over 'de ander(en)

Lost_lady
16-05-06, 21:28
Geplaatst door Tat-teg
De afgelopen dagen heb ik steeds meer waardering gekregen voor AHM. Haar uitspraken uit het verleden zie ik nu in een ander context.

Ik vind Hirsi slim, ze heeft in korte tijd veel geleerd en ik zal niet verbaasd zijn als ze AEI ook zal gebruiken.

zal gebruiken :ergleuk: ze zal eerder gebruikt worden,zoals ze haar nu hier hebben gebruikt, dan volgt er weg jij!!
Mark my words. Begin dit jaar zei ik dat deze vrouw voor 2007 haar leugens zal uitkomen en afgelopen zijn met haar.
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=172090&perpage=15&display=&pagenumber=4
Nu zeg ik meer dan 2 jaar zal ze niet meer bij AEI werken, !!

Karin.N
16-05-06, 21:30
Geplaatst door delankmoedige
Volgens mij ben jij gewoon iemand die onbewust een racist is.
En jij hebt bij Vluchtelingenwerk gewerkt ?

Iedereen die vlucht vlucht met een reden.
Wat zou jij doen als iedereen in jou gezin was uitgemoord ?
Nou dan ?
:zwaai:

Makkelijk he, iemand heeft een afwijkende mening en is dus meteen een racist.

Zelf werk ik in de ontwikkelingshulp. Ik vind het toch wel erg opvallend dat een bepaalde groep mensen die naar het westen weten te komen in land van herkomst niet geheel onbemiddeld waren en ook niet werden vervolgd.

Dit staat los van de werkelijke vluchtelingen. Maar bedenk dat het voor de mensen die werkelijk vervolgd worden uiterst moeilijk is om weg te komen. In de eerste plaats is er veel geld voor nodig en mensen die worden vervolgd hebben dat veelal niet.

Divine_70
16-05-06, 21:33
Geplaatst door Karin.N
Makkelijk he, iemand heeft een afwijkende mening en is dus meteen een racist.



Een racist ben je, als je twee mensen hebt die er hetzelfde voorstaan, en je de 1 het land uit wil zien gaan en de ander mag blijven.
Of iedereen gelijk trekken en accepteren dat er duizenden mensen zijn die zo aan hun vergunning kwamen, of AL de leugenaars het land uit.

MaRiaH
16-05-06, 21:43
Geplaatst door Karin.N
In dit geval vergeet je gemakshalve even de Mohammeds B, Samir A etc, ook bepaald geen keien in SAMENLEVEN.
Ook de tokkies ed zijn bepaald geen keien in samenleven!


Kennelijk wens jij alleen samen te leven met gelijkgestemden. Kun je de discussie niet aan met andersdenkenden?

De AHA's en Wilders hebben mijn sympathie niet, net zomin als de radicale moslims. Maar dit leedvermaak vind ik ronduit walgelijk!
Toont maar weer eens heel duidelijk aan waar bepaalde mensen toe in staat zijn. :(

Je verwoord precies wat ik ook wil zeggen.
thnx. scheelt me een hoop energie.

Bofko
16-05-06, 21:44
Geplaatst door Dorinthe
De tijd dat Nederland een tolerant land was, is allang voorbij, helaas.



Nederland is nooit een tolerant land geweest. Dat is een grote misvatting.Het was tolerantie-met-de-mond,want de tolerantie-in-de-daad was nooit nodig. Tot de multiculturaliteit in de achtertuin verscheen en een kritische grens overschreed, een paar jaar geleden blijkbaar.
Maar in het niet-tolerant zijn is Nederland niet uniek hoor. Kom je overal ter wereld tegen waar grote migratiestromen plaatsvinden.
Waar Nederlanders wel uniek in waren was het gebrek aan zelfkennis m.b.t. hun eigen tolerantie.

Dwaalspoor
16-05-06, 21:45
Geplaatst door Dorinthe
De Blijf van mijn Lijf huizen in Nederland worden voor driekwart bevolkt door Islamitische vrouwen en meisjes. Dat zegt toch wel iets.

Dorinthe.

Dat is een 100 % leugen die je nooit hard kunt maken. Ik daag je uit om dat te bewijzen middels onderzoeken en/of officiele cijfers. Kom maar op.

Doc25
16-05-06, 21:55
Geplaatst door Dorinthe
Ik meet niet met twee maten, ik vind, net zoals velen hier, dat dat Bosnische meisje hier in Nederland had moeten blijven. Het Nederlandse asielbeleid is het meest inhumane van de EU.
Jij vindt dus ook dat Verdonk zo'n inhumaan beleid moet voeren. Het is je toe te juichen, dus niet.

Ik heb drie jaar als vrijwilliger gewerkt bij Vluchtelingenwerk Nederland, afdeling juridische zaken. Dat houdt in, de vluchtverhalen van asielzoekers te noteren. Met de asielzoekers naar de IND gaan, etc. Ik weet waarvan ik spreek. Van sommige verhalen kon ik met mijn klompen aanvoelen dat het een leugen was. Weet je, driekwart van de asielzoekers komen hier via mensensmokkelaars, waar ze duizenden Euro's voor betalen. Het vluchtverhaal krijgen ze meegeleverd. Indentiteitspapieren hebben ze niet.

Wat je zegt over die arme, onderdrukte islamitische vrouwen, dat is een typisch mannelijke reactie. Ze is opgegroeid in een Islamitische samenleving, dus ze weet waar ze over praat. Dat jij dat als man ontkent, zegt alles over jouw houding t.o.v. vrouwen.

De Blijf van mijn Lijf huizen in Nederland worden voor driekwart bevolkt door Islamitische vrouwen en meisjes. Dat zegt toch wel iets.

Dorinthe.
ik stel voor dat jij nu even je vriendin een flinke likbeurt geeft. Daar ben jij veel beter in dan nadenken en dingen op schrift zetten. Wat een onzin schrijf jij allemaal zeg, garnaal.
Denk je dat je werk bij vluchtelingenwerk voor je pleit of iets dergelijks ??

Hansch
16-05-06, 22:02
Verdonk kan haar biezen pakken !

mark61
16-05-06, 22:29
Geplaatst door klaaskop
Je zou weleens gelijk kunnen gaan krigen. De opmerking net in een ander topic "Heb je Femke gezien", deed me voor het eerst vanavond naar het debat kijken. Ze is nu weer aan het woord. Snijdt hout, dik hout ...

Dat wordt planken zagen.

Max Stirner
16-05-06, 23:55
Geplaatst door klaaskop
Bedoel ik ;) 6 :D



Verdonk hangt.

Vanwege de memo's, waaruit gaat blijken dat zij allang op de hoogte was/kon zijn van de personalia van AHA. Speelt zich nu af tijdens debat.

MaRiaH
17-05-06, 00:01
Ze gaat de zaak heroverwegen.
de motie is aangenomen..

Ayaan hoeft voorlopig geen biezen te pakken.

Max Stirner
17-05-06, 00:12
Geplaatst door klaaskop
;) algemene beginselen van behoorlijk bestuur: zorgvuldigheid.
En daar hoort bij: tijdige reactie en geen rechtsverwerking door tijdsduur ...


Begin het een beetje zielig te vinden voor Rita..... :(

jaguar
17-05-06, 00:22
Ik word erg eng van de reacties van sommigen hier. Elke ethiek ontbreekt, geen moraal, geen normbesef, geen innerlijke beschaving en geen intellectueel kader.

jaguar
17-05-06, 00:27
Geplaatst door klaaskop
Ja, maar niet iedereen is even volwassen etc .
Elke 12+ hoort - uiteraard mits hij/ zij een fatsoenlijke opvoeding van zijn/ haar ouders gehad heeft - een normbesef te hebben. De zaken die sommigen over Ayaan Hirsi Ali beweren, getuigen echter niet van enig normbesef. Dus of het gaat om mensen die heel erg jong zijn en nu al op bed horen te liggen of het gaat om mensen met weinig - tot het volledig ontbreken van - innerlijk moraal.

super ick
17-05-06, 07:24
Geplaatst door jaguar
Elke 12+ hoort - uiteraard mits hij/ zij een fatsoenlijke opvoeding van zijn/ haar ouders gehad heeft - een normbesef te hebben. De zaken die sommigen over Ayaan Hirsi Ali beweren, getuigen echter niet van enig normbesef. Dus of het gaat om mensen die heel erg jong zijn en nu al op bed horen te liggen of het gaat om mensen met weinig - tot het volledig ontbreken van - innerlijk moraal.

Ze wordt bestempeld als anti-Islam en ze heeft de profeet beledigd. Dat is ruim voldoende om iemand te haten, en meer. Dat blijkt uit het feit dat ze al jaren streng bewaakt moet worden. Nederland 2006 hoezee.

Maar de hele discussie volg ik en ik moet zeggen die vragenstellers zitten te zagen op een eenvoudig verhaal.
Verdonk kan het in deze nooit goed doen. Zij komt er na een kort onderzoek achter dat AHA wellicht nooit het Nederlanderschap heeft gehad. Dan mag zij niet in de 2e kamer zitten. ALs achteraf blijkt dat ze dat al geruime tijd had kunnen weten en weken had gewacht alvorens wat te doen dan had ze de kamer weer niet tijdig ingelicht. De kans op een motie van wantrouwen was dan reeel aanwezig geweest.

Dan die buikspreekpop van een Nawijn. Die heeft op dat departement met zijn ogen dicht gezeten. Al jaren waren de leugens bekend en nu hij zelf die post niet meer heeft komt hij met vragen nav een interview. Ik vond hem altijd al incapabel als minister maar nu nog meer.

binloser
17-05-06, 07:25
Hishi Ali zal het Nederlanderschap behouden dan wel alsnog verkrijgen. Deze affaire geeft een boost aan haar boodschap en dat is goed. Er moet worden verder gepraat over hoe de Islam in de west europese cultuur ingepast kan worden. Dat kan niet als moslims op bepaalde belangrijke punten niet veranderen. Moslims moeten inzien dat het vasthouden aan eeuwenoude gewoonten en wetten de oorzaak is voor het achterblijven van de islamitische landen in ALLE opzichten en dat het dus in hun eigen belang is om veranderingen door te voeren op bijv. de punten die Hirshi Ali aankaart. t

super ick
17-05-06, 07:26
Geplaatst door delankmoedige
Karin, ga jij maar lekker huilen en weeklagen maar nu eindelijk zijn we verlost van de laatste resten van Fortuyn
Eindelijk
:wohaa:

ZEMBLA you rule !!!
:regie:

Naiviteit ten top.

zwarte-ogen
17-05-06, 11:49
Ik word hier echt doodmisselijk van. Sommige mensen willen gewoon niet zien, waar het omdraait hier: "Hirsi Ali"

Deze vrouw heeft talloze mensen misleid. Het is een feit dat ze over haar naam, geboortedatum en land van vertrek heeft gelogen en valsheid in geschrifte heeft gepleegd, punt!

Dat ze nu door de media als slachtoffer wordt afgeschilderd, kan ik echt niet begrijpen. Ze heeft een voorbeeldfunctie en dient zich aan de regels te houden. Ze dient zich ook aan de wet te houden. Doet ze dat niet, dan zijn er daar consequenties aan verbonden net als voor iedere burger in Nederland.

Nu is Rita de boosdoener, omdat ze gewoonweg de wet toepast! In geval van Hirsi Ali zou er sprake zijn van bijzondere omstandigheden? Wat voor bijzondere omstandigheden? Dat ze een plek heeft gewerfd in de kamer, betekent niet dat de wet niet voor haar van toepassing is.

Waarom wordt er nu met twee maatstaven gemeten, waarom? Zo onrechtvaardig. Hoeveel mensen zijn er uitgezet (zoals de Congolezen) die vrees hadden voor hun leven? Dat meisje uit Kosovo is er ook uitgezet omdat ze fraude heeft gepleegd!!!!

Hirsi Alis is geen slachtoffer. En als er iemand voor schut staat, dan is zij het wel en niet Nederland!!!!!

Het feit dat ze bereid is over dit soort dingen te liegen en te frauderen, geeft al aan dat de kans groot is dat ze over alles wat ze rond heeft bazuind heeft gelogen.

Hirsi Ali zegt dat ze voor de onderdrukte vrouw binnen de Islam opkomt. Ik kan me nooit herinneren dat ze met deze vrouwen rond de tafel heeft gezeten om werkelijk na te gaan wat er bij deze vrouwen speelt. Moslimvrouwen zijn slim genoeg om hun eigen keuzes te maken. Het is moeilijk voor sommige te geloven dat vrouwen er vrijwillig voor kiezen om een hoofddoek te dragen. Maar ik zie niemand zich druk maken over de nonnen? Die doen in principe hetzelfde.

Hirsi Ali heeft het er zelf naar gemaakt en moet bereid zijn om de consequenties te aanvaarden en niet het slachtoffer in deze uithangen.

Hirsi Ali denkt alleen aan zichzelf! Waarom zien mensen dat niet???

Nori78
17-05-06, 11:57
Geplaatst door Dorinthe


Alhoewel ik het absoluut oneens ben met de VVD en dit kabinet, heb ik Hirsi Ali altijd bewonderd voor haar strijdlust. Het is iemand die controversieële onderwerpen durft aan te kaarten ..........

Dat ze nu bij zo'n ultra-conservatieve club gaat wereken, vind ik minder moet ik zeggen.


Dorinthe.

Controversieele onderwerpen die nu door haar aantreden bij haar nieuwe club dus weer een andere wending zullen krijgen. Binnenkort horen we van haar misschien een strijdlustig verhaal over dat abortus, homosexualiteit en euthanisie overal maar 'ns aan banden moet worden gelegd, omdat dit zondig zou zijn. Natuurlijk om de conservatieve gezindheid in de States tegemoet te komen. Hoe extremistisch zij als moslima was, als liberaal, zo zal zij ook als conservatist zijn bij haar nieuwe club. Als moslim zou ik geeneens bij zo'n club gaan werken, laat staan een 'zogenaamde' liberaal als zij! Het is dus duidelijk dat het haar niet om de onderwerpen gaat, maar zoals al vaak is gezegd, eigen roem.

Ik begrijp echt me god niet hoe naief sommigen onder ons kunnen zijn. Open up your eyes, she fooled you en zal dat blijven doen. Ze is een geboren leugenaar. Eenmaal op een leugen betrapt, is niet meer te vertrouwen, ook al geeft ze het later toe, het kwaad is al geschied!

Weet je, whatever! Ik ben de hypocrisie echt zo spuugzat!!!!!

Nori78
17-05-06, 12:25
Geplaatst door superdick
Ze wordt bestempeld als anti-Islam en ze heeft de profeet beledigd. Dat is ruim voldoende om iemand te haten, en meer. Dat blijkt uit het feit dat ze al jaren streng bewaakt moet worden. Nederland 2006 hoezee.


Hey superdick, daar ben je weer. Zal zeker niet voor niets zijn dat je jezelf zo hebt genoemd. Het interesseert je niet wat voor argumenten je worden gegeven.

Anyway, ik heb het je op een andere dread al proberen duidelijk te maken, maar jij stopt ook de vingers in je oren.
Op het moment dat mevrouw Magan niet in discussie wilt gaan, nadat ze een uitspraak heeft gedaan die door sommigen wellicht als kwetsend wordt ervaren, kan dat erg frustrerend werken. Dit werkt de meelevendheid voor haar standpunt niet erg in de hand. Keihard van de toren blazen en dan niet de discussie aangaan, en als ze dat wel deed dan zorgde ze ervoor dat ze constant aan het woord bleef 'de vinger in de oren' tactiek. Voor jou klinkt het natuurlijk als muziek in de oren, want jij hoort precies wat je wilt horen.

Overigens wat mij ook irriteert aan deze hele discussie, en ik moet bekennen dat ik ook verleid ben om er aan mee te doen, is dat moslims en Islam in deze hele affaire wordt betrokken. Terwijl het hier gaat om het simpele feit dat Magan gelogen heeft. Klaar, punt. Zo willen sommigen er alsnog een islamitisch probleem van maken. Net zo als dat de moord op Pim Fortuyn ook weleens geassocieerd wordt met Islam en Moslims. Hello! Feit blijft dat hij vermoord is door een Nederlander, keep us out of it!

Rourchid
17-05-06, 13:43
Geplaatst door Nori78

Controversieele onderwerpen die nu door haar aantreden bij haar nieuwe club dus weer een andere wending zullen krijgen. Binnenkort horen we van haar misschien een strijdlustig verhaal over dat abortus, homosexualiteit en euthanisie overal maar 'ns aan banden moet worden gelegd, omdat dit zondig zou zijn.


Dit zou best kunnen en dat ze daarbij een t-shirt aantrekt met de tekst 'I love Jesus' moet ook niet worden uitgesloten (als het maar schuift).

Doc25
17-05-06, 14:31
Geplaatst door Dorinthe
Als homophobe vrouwenhater heb je echt inhoudelijk gereageerd, petje af voor zo'n intelligent antwoord. :duim:

Door mijn werk bij vluchtelingenwerk heb ik wel wat inzicht gekregen in de vluchtelingenwereld.

Wat Karin H. zegt, dat er ook mensen naar Europa komen die geen echte vluchteling zijn, maar die wel het geld hebben om de criminele mensensmokkelaars te betalen.

Vluchten is peperduur!!!!
ben geen homofobe vrouewnhater, doos :moe:

joh, wat heb jij snuggere reacties zeg

super ick
17-05-06, 15:29
Geplaatst door Dorinthe
Als homophobe vrouwenhater heb je echt inhoudelijk gereageerd, petje af voor zo'n intelligent antwoord. :duim:

Door mijn werk bij vluchtelingenwerk heb ik wel wat inzicht gekregen in de vluchtelingenwereld.

Wat Karin H. zegt, dat er ook mensen naar Europa komen die geen echte vluchteling zijn, maar die wel het geld hebben om de criminele mensensmokkelaars te betalen.

Vluchten is peperduur!!!!

Ik heb wel enige (misschien een beetje veel) reserveringen als ik mensen van de andere kant van de wereld hier aan zie kloppen voor asiel.
Ik denk inderdaad direct aan de kosten die dat met zich mee brengt en hoe ze dat bekostigen. Daarnaast ben ik een beetje achterdochtig over hun welvaartsniveau. Hoe komen ze aan zoveel geld?
Uitgemergelde mensjes waarvan je de ribben kan tellen hebben niet het geld / middelen om hier naartoe te komen.
Ik kijk er dan ook niet van op dat meer dan 90% niet vervolgd wordt in eigen land. Gelukszoekers.

delankmoedige
23-05-06, 20:08
Wel typisch dat de gehele politieke stolp in de reflext schiet om één van de hunnen te beschermen met die kaakklem Halsema voorop. Wat een hypocriete vrouw is dat toch (ik was het wel altijd met haar oneens maar...blablabla. old women's network)
:strik:
:staart:
Wat een racistisch land, zolang de kapo zich prima opstelt mag ze blijven maar de rest moet opzoutuh !
:regie:

super ick
24-05-06, 08:10
Geplaatst door delankmoedige
Wel typisch dat de gehele politieke stolp in de reflext schiet om één van de hunnen te beschermen met die kaakklem Halsema voorop. Wat een hypocriete vrouw is dat toch (ik was het wel altijd met haar oneens maar...blablabla. old women's network)
:strik:
:staart:
Wat een racistisch land, zolang de kapo zich prima opstelt mag ze blijven maar de rest moet opzoutuh !
:regie:

Dar wil toch niemand wonen?